چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۲May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه کسب و کار 12 بهمن 1398 - kasbokarnews.ir

روزنامه کسب و کار 25 اسفند 1394 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1395 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1396 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1397 روزنامه کسب و کار 1 فروردین 1398 روزنامه کسب و کار 31 اردیبهشت 1398 روزنامه کسب و کار 30 خرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 تیر 1398 روزنامه کسب و کار 1 مرداد 1398 روزنامه کسب و کار 31 شهریور 1398 روزنامه کسب و کار 30 مهر 1398 روزنامه کسب و کار 30 آبان 1398 روزنامه کسب و کار 30 آذر 1398 روزنامه کسب و کار 30 دی 1398 روزنامه کسب و کار 29 اسفند 1398 روزنامه کسب و کار 1 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 2 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 3 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 4 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 5 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 6 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 7 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 8 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 9 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 10 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 11 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 12 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 13 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 14 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 15 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 16 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 17 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 18 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 19 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 20 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 21 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 22 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 23 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 24 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 25 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 26 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 27 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 28 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 29 بهمن 1398 روزنامه کسب و کار 30 بهمن 1398 
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۴    
کسب و کار نیوز- رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: در تعداد پرونده های مربوط به فیشینگ کاهشی روی نداده زیرا اجباری شدن استفاده از رمز پویا هنوز عملی نشده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۵:۱۴    
کسب و کار نیوز - دکتر حسین مهری، مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۴    
کسب و کار نیوز- در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی، اهداف شبکه ملی اطلاعات تا سال 1404 به تصویب رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۴:۲۴    
کسب و کار نیوز- اپل از تعطیلی تمامی فروشگاه های خود در سراسر چین خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۴    
کسب و کار نیوز - سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از تشکیل کارگروه توسعه گردشگری و صنایع دستی عشایری در استان خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۹:۵۴    
کسب و کار نیوز - تولیدکنندگان و فعالان صنعت چرم بر خلاف اظهارات مسئولان و مدیران دولتی بر این باورند که این صنعت تلاش های آخر خود را برای بقا در بازارهای جهانی و حتی بازارهای داخلی می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۹    
کسب و کار نیوز - انتخاب روش سرمایه گذاری در ایران کار سخت، پیچیده و حساسی است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۴    
کسب و کار نیوز - بحث تحریم و کاهش درآمدهای نفتی باعث شده کسب درآمدهای مالیاتی مورد توجه باشد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۳۴    
کسب و کار نیوز - مرکز مالی ایران به عنوان بازوی آموزشی بورس های 4 گانه و شرکت سپرده گذاری مرکزی، به منظور افزایش دانش داوطلبان دریافت گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۷:۰۴    
کسب و کار نیوز - رئیس جمهور با گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به کشورمان، 12 بهمن سال 1357 را روزی بسیار مهم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۴    
کسب و کار نیوز - یک شرکت دانش بنیان مسقر در شهرک صنعتی صفادشت با اخذ تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی توانست تکنولوژی تولید آنزیم صنعتی برای مصرف در صنایع مختلف را بدست آورد و اولین و تنها دارنده ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۴    
کسب و کار نیوز - عرب مازار در تبیین ریشه عدم خصوصی سازی صنعت خودرو گفت: خودرو در ایران چون کاسه ای برای دولت ها بوده است ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۴    
کسب و کار نیوز - اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) بانک ملی ایران از روز 13 تا 19 بهمن ماه به مدت شش روز کاری در شعب این بانک عرضه می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۹    
کسب و کار نیوز - بانک دی با هدف تکریم مشتریان و تسریع در وصول مطالبات غیرجاری، طرح تشویقی وصول مطالبات را اجرا می کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۴    
کسب و کار نیوز - تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز شنبه 12 بهمن ماه میزبان عرضه 89 هزار و 849 تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، قیر، گوگرد، لوب کات، وکیوم باتوم و روغن پایه است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۴    
کسب و کار نیوز:تازه ترین نظرسنجی ماهانه حکایت از آن دارد که تولید نفت خام اعضای اوپک در ماه ژانویه نسبت به ماه دسامبر روزانه 640 هزار بشکه کاهش یافته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۴    
کسب و کار نیوز - در هفته منتهی به 10 بهمن ماه، 675 هزار و 654 تن انواع کالا به ارزش بیش از 32 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ما قبل به ترتیب ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۹    
کسب و کار نیوز:تعمیرات اساسی تاسیسات فرآورش گاز هنگام با انجام بالغ بر 7 هزار نفر ساعت فعالیت از سوی شرکت نفت فلات قاره ایران به پایان رسید.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۹    
کسب و کار نیوز - بزرگ ترین اقتصاد جهان در سه ماهه پایانی سال 2.1 درصد رشد کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۹    
کسب و کار نیوز:نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه های عظیم گازرسانی در هیچ دولتی مشاهده نشده بود، گفت: نهضت گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید محقق شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۴    
کسب و کار نیوز:مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس از صرفه جویی 150 میلیارد ریالی با بومی سازی بیش از 700 قطعه در این شرکت خبر داد و گفت ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۴    
کسب و کار نیوز:زمینه تولید پایدار و مستمر روزانه 7 میلیون مترمکعب گاز در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب فراهم است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۴    
کسب و کار نیوز - رییس کنفدراسیون صادرات ایران می گوید فعلا منابع مالی اجرای بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی تعیین نشده و مشخص نیست چه بخشی از این بسته امکان اجرایی شدن تا پایان سال را دارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۹    
کسب و کار نیوز - خبرگزاری دویچه وله آلمان در گزارشی به وضعیت اینستکس در یک سالگی تاسیس آن پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۴    
کسب و کار نیوز:روسیه برای برگزاری پیش از موعد نشست اوپک در ماه فوریه به دلیل آثار شیوع ویروس کرونا بر قیمت های نفت خام اعلام آمادگی کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۹    
کسب و کار نیوز:آخرین سکوی بخش فراساحل طرح توسعه فاز 14 میدان گازی پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۴    
کسب و کار نیوز- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شناسه دار کردن تمامی انبارهای نگهداری کالاها خبر داد و گفت: ورود و خروج و دپوی کالا در انبارها شفاف شده و مسیر توزیع کالاهای اساسی رهگیری می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۹    
کسب و کار نیوز - آنچه در شرط استفاده از سازوکارکانال تجاری سوئیسی مهم است، این است که تنها باید معامله با شرکت های سوئیسی و با سابقه کار طولانی و به اصطلاح قدیمی صورت بگیرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۴    
کسب و کار نیوز - نرخ تورم و بیکاری در منطقه یورو و اتحادیه اروپا، آمار تولید جهانی فولاد خام در سال 2019، نرخ رشد اقتصادی آمریکا و منطقه یورو و آخرین ارقام درآمد یا سود چندین شرکت بزرگ جهان ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۴    
کسب و کار نیوز - دبیر انجمن صنایع قند و شکر ایران با بیان اینکه کشور هم اکنون 1.4 میلیون تن ذخایر شکر دارد،گفت: علیرغم حذف ارز دولتی شکر، هیچ افزایش قیمتی در این کالا نخواهیم داشت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۴    
کسب و کار نیوز:استاندار لرستان گفت:ملت ایران دست پرورده مکتب بزرگ اسلام است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۴    
کسب و کار نیوز:وزیر دفاع گفت: فشارهای حداکثری امریکایی ها علیه ملت ایران، سیاستی شکست خورده و بی اثر است و ملت رشید، بصیر و مقاوم ایران اسلامی هرگز تسلیم زیاده خواهی های جبهه استکبار نشده و نخواهد شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۴    
کسب و کار نیوز - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: عدالت مالیاتی چندان محسوس نیست و سیستم مالیاتی به کارهای غیرمولد پاداش می دهد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۹    
کسب و کار نیوز - جداول آماری سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) از 10 مجموعه معدنی در دوره 9 ماهه امسال ( منتهی به آذر) گویای استخراج 49 میلیون و 69 هزار و 695 تن سنگ آهن دارد ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۴    
کسب و کار نیوز - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: گروه خودروسازی سایپا با اجرای برنامه توقف تولید پراید و جایگزینی آن با محصولات جدید و به روز در مسیر توسعه و شکوفایی قرار گرفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۴    
کسب و کار نیوز:همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بوق شناورها در آبه ای نیلگون خلیج فارس و دریای عمان طنین انداز شد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۴    
کسب و کار نیوز:شهردار اردبیل گفت: تنها گرمخانه شهر اردبیل به عنوان سرپناه بی خانمان ها در حال احداث است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۹    
کسب و کار نیوز:فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی از مسدود شدن راه 100 روستای این شهرستان به دنبال بارش برف سنگین خبر داد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۲۴    
کسب و کار نیوز - لایحه پیشنهادی افزایش نرخ طرح ترافیک به شورای شهر ارسال شد و تصمیم شهرداری، گرانی 40 درصدی نرخ طرح است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۹    
کسب و کار نیوز -رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ویروس کرونا تاکنون هیچ واکسن و دارویی ندارد بنابراین مهمترین اقدام در برابر این بیماری پیشگیری و رعایت اصول ...
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۹    
کسب و کار نیوز:فرماندار سردشت از انفجار یک قبضه مین در حوالی روستای گرویس سردشت خبرداد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۹    
کسب و کار نیوز:معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: حتی یک وسیله نقلیه مناسب سازی شده برای معلولان در این استان وجود ندارد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۴    
کسب و کار نیوز:مدافع نساجی از داوری دیدار تیمش برابر سایپا ابراز گلایه کرد.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۴    
کسب و کار نیوز - بانک مرکزی اعلام کرد: در هفته جاری، رمزهای دوم ایستای 12 بانک و موسسه اعتباری قطع شده و استفاده اجباری رمزهای دوم پویا در آنها آغاز می شود.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۴    
کسب و کار نیوز:مهاجم سایپا انتقادی نسبت به سرمربی این تیم ندارد و می گوید با تلاش بیشتر به دنبال حضور در ترکیب است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۴    
کسب و کار نیوز:مدافع سایپا به تمجید از هواداران پُرشور نساجی مازندران در دیدار با این تیم پرداخت.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۴    
کسب و کار نیوز:دروازه بان سایپا امیدوار است وضعیت چمن استادیوم شهید وطنی قائم شهر بهبود پیدا کند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۹    
کسب و کار نیوز:باشگاه منچستریونایتد تایید کرد که اودیون ایگالو ستاره نیجریه ای باشگاه چینی شانگهای شینهوا را به صورت قرضی تا پایان فصل جاری به خدمت گرفته است.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۹    
کسب و کار نیوز:اونای امری، سرمربی اخراجی آرسنال برای اولین بار درباره روند اخراج خود از این باشگاه صحبت کرده و می گوید هواداران آرسنال او را از این تیم بیرون کرده اند.
روزنامه کسب و کار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۱۰:۳۹    
کسب و کار نیوز:لیگ برتر ایران صد روز پراز حرارت و استرس از دیروز استارت زد .