دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۳:۴۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 5 اردیبهشت 1395 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 31 فروردین 1395 خبر آنلاین 31 خرداد 1395 خبر آنلاین 31 تیر 1395 خبر آنلاین 31 مرداد 1395 خبر آنلاین 31 شهریور 1395 خبر آنلاین 30 مهر 1395 خبر آنلاین 30 آبان 1395 خبر آنلاین 30 آذر 1395 خبر آنلاین 30 دی 1395 خبر آنلاین 30 بهمن 1395 خبر آنلاین 1 اسفند 1395 خبر آنلاین 1 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 2 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 3 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 4 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 5 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 6 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 7 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 8 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 10 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 11 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 12 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 13 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 14 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 15 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 16 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 17 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 18 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 19 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 20 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 21 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 22 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 23 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 24 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 25 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 26 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 27 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 28 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 29 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 30 اردیبهشت 1395 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1395 
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۹    
آزمون امشب گل دوم تیمش را مقابل زنیت به ثمر رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۹    
مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور آفریقای جنوبی صبح امروز یکشنبه با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در مجموعه سعدآباد تهران برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۳:۲۰    
دانشمندان آلمانی نسخه ای خطی از ابن سینا، دانشمند ایرانی را کشف کرده اند که نشان می دهد، وی در سال 1006 میلادی، یک ابرنواختر را رصد کرده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
ایسنا نوشت: مراسم تودیع و معارفه رییس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها عصر یکشنبه (پنج اردیبهشت ماه) با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد و جمعی از اساتید حوزه رسانه و ارتباطات برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
همشهری آنلاین نوشت: از سال 1876 که ساعت زنگ دار مکانیکی ابداع شد، تا به امروز نوآوری چندانی در زمینه تکنیک های بیدارشدن از خواب ایجاد نشده است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۸    
روزنامه توریسم نوشت: دی کاپریو بازیگر سرشناس سینما روز گذشته برای رهبران جهان که برای امضا کردن تفاهمنامه ای به منظور جلوگیری از تغییرات اقلیمی گرد هم آمده بودند، سخنرانی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۲:۳۸    
معاون سیما در حکمی محمدمهدی قاسمی را به سمت مدیر کل طرح و برنامه سیما منصوب کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۲:۲۰    
احمدرضا کاظمی در روزنامه قانون با انتشار این تصاویر از فیلم جدایی نادر از سیمین، به زبانی طنز نوع برخورد رسانه ملی را با فضای فعلی کشور نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۱    
تسنیم نوشت: جلسه شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۲:۱۱    
به نظر می رسد دلایل مختلف از جمله توافق هسته ای ایران و قدرت های جهانی و حملات تروریستی در ترکیه، منجر شده است تا توریست های بریتانیایی به جای ترکیه به ایران سفر کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۲:۰۳    
مثبت شدن تست دوپینگ مامادو ساخو، مدافع 26 ساله لیورپول که گفته می شود بدون آگاهی از ممنوعیت استفاده از داروهای چربی سوز آن را مصرف کرده، یک تا دو سال محرومیت را برای او در پی خواهد داشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۷    
جواد نکونام می گوید باشگاه استقلال بدون او و امثال او هم یک باشگاه بزرگ است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۱:۵۱    
گزارش معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده درباره مسایل زنان کشور در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ارایه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۹    
تبلیغات منفی که علیه برجام انجام می شود طبیعی نیست و این مخالفت ها بیشتر ریشه سیاسی و اقتصادی دارد و در واقع نهادهای کاسب تحریم آدرس غلط می دهند .
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۱:۳۹    
سرمربی استقلال قصد دارد از این به بعد فقط در کنفرانس مطبوعاتی حرف بزند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۱:۲۲    
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از موفقیت شرکت گاز استان در دریافت گواهینامه استاندارد ایزو 50001 خبر داد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۶    
رابرت فیسک، تحلیلگر و رونامه نگار معروف انگلیسی در تازه ترین تحلیلش از درخواست اوباما از ملک سلمان نوشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۱:۱۶    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با رویکرد ظرفیت سنجی و آسیب شناسی و ارزش گذاری و تقویت تلاش ها و ترغیب روزنامه نگاران و خبرنگاران فعال در حوزه زنان و خانواده نخستین جشنواره زن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۰:۵۶    
اطراف تپه باستانی طالب آباد ، به پیست موتورسواری و محل چرای گوسفندان تبدیل شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۵    
مقام های ژاپن اولین جنگنده رادارگریز ساخت این کشور را آزمایش کرده اند که گزارش ها نشان می دهد نمره قبولی خود را در این آزمون گرفته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۰:۴۵    
رهبر انقلاب تأکید کردند: منافع کشورهای مستقل در افزایش تعاون و همکاری در عرصه های مختلف است و باید با موانعی که برخی قدرتها در برابر این همکاری ها ایجاد می کنند، مقابله کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۵    
ذوب آهن در خانه اش مقابل صبای قم به تساوی یک بر یک رضایت داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۰:۱۵    
باشگاه خبرنگاران گزارش داد: قیمت خودروهای دست دوم و داخلی را در بازار امروز ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۹    
ایسنا نوشت: شرکت پرآوازه شل که در صنعت تولید فرآورده های نفتی و روغنی پیشگام است، در اقدامی غیرمنتظره اولین خودروی درون سوز کم مصرف را به بازار عرضه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۹    
تسنیم نوشت: هافبک تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که بازیکنان این تیم دیگر به فکر باشگاه و مالکان آن نیستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۳    
آمار جدید از وابسته بودن بیش ازحد برخی کاربران به گوشی هوشمند آیفون خبر می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۳    
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان یزد با صدور پیامی درگذشت سرکار حاجیه خانم ربابه حجتی والده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۷    
مخالفان تلاش دارند از هر موضوعی، هیاهویی بزرگ علیه دولت به راه اندازند، ماجرا آنجا جالبتر می شود که در میانه این هیاهوها یکباره پای دولت احمدی نژاد هم به میان می آید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۴    
تعرفه های پزشکی چند هفته دیگر اعلام می شود!
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۴    
مهر نوشت: وزیر علوم گفت: اجماعی که در تصویب سند کنفرانس جهانی تغییرات آب و هوا پدید آمد، پیش از این وجود نداشت. اصل امکان چنین اجماعی نشانه آن است که مخاطرات زیست محیطی چهره خشن خود را عیان کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
دو تن از خریداران بلیط لاتاری در آمریکا برای بازیافت بلیطهای سوخته شان راه حل جالبی پیدا کرده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
محرم نویدکیا با باشگاه سپاهان قطع همکاری کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
مناظره چالشی که به پیشنهاد یکی از نامزدهای نمایندگی مجلس در حوزه خرم آباد و چگنی قرار بود برگزار شود لغو شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت که برنامه او و کادر فنی اش در دیدار مقابل سپاهان با تغییر کادر فنی این تیم به هم ریخته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۰    
تراکتورسازی در مشهد با نتیجه دو بر یک به سیاه جامگان باخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۶    
نفت تهران در خانه اش مقابل سپاهان با یک گل شکست خورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
رییس کل بانک مرکزی در دیدار با وزیر دارایی آفریقای جنوبی گفت: در توافق ایران و کشورهای 1+5 تمام تحریم های مرتبط با برنامه هسته ای ایران برداشته شده اما تحریم های اولیه باقی مانده است که ارتباطی با ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۱    
یک کارشناس ارشد صنایع غذایی گفت: امروز محصولاتی در کشور تولید و عرضه می شود که فاقد قند بوده و برای سلامت افراد ضرری ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۱    
نایب رئیس انجمن تغذیه کشور و استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نیز نسبت به افزایش تعداد افراد با وزن بالا در جامعه هشدار داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طرح غربالگری دیابت در استان اردبیل در اولویت قرار گرفته به طوریکه در مناطق روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر این کار آغاز شده و تاکنون 5 هزار و 500 نفر نیز ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۱    
یک تولید کننده محصولات غذایی سالم گفت: وظیفه تمام فعالان در عرصه صنایع غذایی، تولید و عرضه محصولاتی است که سلامت مصرف کننده را با مخاطره مواجه نکند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۸    
استاندار هرمزگان گفت: تولید آب آشامیدنی از رطوبت هوا اقدامی به صرفه و مناسب برای تامین آب است و باید هرمزگان استانی پیش رو در تولید آب از رطوبت هوا باشد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۸    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل گفت: رشد یک درصدی بارندگی ها در 35 روز اخیر از سال جدید قابل قبول نیست و باید این بارش ها بیشتر از این به ثبت برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۵    
به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، در پی تماس شهروندی با سامانه 125 در ساعت 12 نخستین روز از اردیبهشت ماه مبنی بر مشاهده دود غلیظی در یکی از مجتمع های مسکونی واقع درخیابان حکیم الهی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۵    
خبرجنوب نوشت: شهردار شیراز از نصب نماد یادبود حافظ و گوته که توسط یک هنرمند آلمانی طراحی شده است در این شهر اعلام حمایت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۵    
مدیر عامل خبرگزاری حوزه، مصاحبه ای متفاوت در خصوص زی طلبگی یا همان راه و روش زندگی روحانیون انجام داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمارهای ارائه شده از سوی مراجع معتبر، ایرانی ها را درمصرف مواد قندی و مواد غذایی مضر برای سلامت، پیشتاز در جهان معرفی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۷    
ماموران مبارزه با مواد مخدر آمریکا موفق شدند تونلی به طول 800 متر را در مرز آمریکا و مکزیک کشف کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۴    
ایرنا نوشت: رئیس جمهوری آفریقای جنوبی گفت: در حضور رئیس جمهوری ایران توافق کردیم ارزش مبادلات تجاری دو کشور را تا سال 2020 میلادی به هشت میلیارد دلار افزایش دهیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۱۸    
مراسم سومین سالگرد درگذشت امیرحسین فردی دوشنبه 6 اردیبهشت ماه در حوزه هنری برگزار می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۹    
بازی نفت تهران و سپاهان اصفهان در حالی برگزار می شود که دو نفر در حال آنالیز این مسابقه هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۴    
میزان نوشت: دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: وقتی ورزشکار و هنرمندی دچار مشروب خواری باشد و حتی مرگش ناشی از این موضوع اتفاق بیفتد این برای ما مناسب و زیبنده نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۶    
همزمان با فراخوان احزاب معارض مصری برای برگزاری تظاهرات فردا دوشنبه در اعتراض به سیاست های عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، وزیر کشور برای معترضان خط و نشان کشید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۸    
اگر آندرانیک تیموریان به دلیل مصدومیت نتواند در سه مسابقه بعدی سایپا به میدان برود، رکوردی جالب را به ثبت خواهد رساند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۵    
ایسنا نوشت: وزیر بهداشت برخی اقدامات وزارت بهداشت در قبال هنرمندان در زمینه پوشش بیمه ای و ارائه خدمات درمانی به آنها را تشریح کرد و گفت: برای حل مشکلات سلامت هنرمندان باید سه وزیر ارشاد ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۴    
اقتصادنیوز به نقل از رویترز نوشت: گروه خودروسازی تویوتا در نظر دارد از سال 2018 فروش خودروهای الکتریکی خود را در چین آغاز کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۸    
ربیع فلاح، در این جلسه با اشاره به اجرای برنامه ملی پیشگیری و کنترل دیابت، یاد آور شد: در راستای مقابله با بیماری دیابت بویژه پیشگیری از ابتلای افراد دارای زمینه به این بیماری باید کار جدی انجام شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۸    
رمانِ سرخِ سفید نوشته ی مهدی یزدانی خرم در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۸    
شیطنت یکی از اهالی منطقه طرقبه، صحنه جالبی در میدان میانی این شهر به وجود آورد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۰    
ایسنا نوشت: سخنگوی رئیس پارلمان عراق اعلام کرد که ریاست مجلس تصمیم گرفته است روز سه شنبه جلسه فراگیری برای رای گیری درباره کابینه جدید برگزار شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۵    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، تاکید کرد: انحرافات مالی شهرداری از محل حقوق کارکنان قابل پذیرش نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۵    
فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای درباره فرایند برگزاری انتخابات صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۳    
گردهمایی بزرگ حامیان لیست امید با حضور دکتر محمدرضا عارف منتخب اول مردم تهران و مهندس جعفر زاده منتخب اول مردم رشت و جمع کثیری از اصلاح طلبان گیلان در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۶:۰۳    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در نامه ای به رئیس مجلس از وی خواست برنامه ششم توسعه در مجلس بعد به تصویب برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۴    
صنعت سریع السیر پهپاد منتظر سیاست های حکومتی یا هزینه کرد سرمایه گذاران نبوده و به شدت سرعت رشد خود را حفظ کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۱    
خبرجنوب نوشت: سال هاست بحث بافت فرسوده و تاریخی شیراز و حوادثی که در کمین این بافت قدیمی است، نقل محافل مختلف شهری و کشوری است و هنوز هم هیچ کس به نسخه واحدی برای درمان دردهای این بافت دست نیافته و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۱    
میزان به نقل از وزیر جهاد کشاورزی نوشت: قرار بر آن نیست که شیرخشک های وارداتی در محصولات لبنی استفاده شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
گل کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال پانیونیوس به پائوک، به عنوان زیباترین گل لیگ یونان در فصل گذشته انتخاب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
آماری خواندنی از چهار کاندیدای دور دوم انتخابت مجلس شورای اسلامی در شهرستان ارومیه را در زیر می خوانیم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۵    
طهمورث قاسم نژاد اظهار کرد: فروردین ماه امسال نهال های سیاه ریشه آلبالو، گیلاس و آلو استنلی از استان البرز خریداری شده و برای کاشت در زمین های شیبدار بین مراکز جهاد کشاورزی کیاسر و فریم توزیع شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۹    
اقتصادنیوز با انتشار تصویری از هدیه ای که عباس آخوندی، وزیر راه و شهر سازی برای نخست وزیر ایالت نیدرزاکسن آلمان در نظر گرفته بود رونمایی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۶    
معاون اول قوه قضاییه گفت: برخی از لباسهایی که در کشور تولید، توزیع و استفاده می شود، طبق قانون، خلاف است. باید نیروی انتظامی را بازخواست کرد چرا برخورد نمی کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
پی بردن به اینکه چگونه صنعت بازی های ویدئویی چین در طی چند سال به چنان پیشرفت عظیمی دست پیدا کرد، به گونه ای که حالا به یکی از بزرگ ترین ها چه ازنظر آمار و ارقام و چه ازنظر سود و درآمد سالیانه تبدیل ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۵    
پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت:رئیس جمهوری، رقابت کشورهای مختلف برای انعقاد قرارداد همکاری با ایران را شدید توصیف کرد و در عین حال گفت: ما هیچ گاه دوستان صمیمی خود در دوران تحریم را از یاد نمی بریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۴    
آئین نکوداشت استاد غلامرضا امانی، ترانه سازِ شهیر گیلانی با حضور پرشور فرهیختگان و علاقه مندان هنر موسیقی به خصوص ترانه های گیلکی در رشت برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۴    
ایسنا نوشت : مسئول تیم درمان عباس کیارستمی با اشاره به مرخصی چند ساعته او در هفته گذشته اعلام کرد که این کارگردان تا چند روز آینده ترخیص می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۴    
دلار که روز شنبه با 3 تومان کاهش به قیمت 3 هزار و 470 تومان رسیده بود، در روز یکشنبه با قیمتی بیشتر به فروش رفت و بر اساس آن 3478 تومان قیمت هر دلار اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۵۸    
کاربران معمولاً کیس را زیر و مانیتور را روی میز گذاشته و استفاده می کنند اما آنچه کمپانی لیان-لی طراحی و ساخته است درواقع میزی است که کامپیوتر هم در خود جای داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۶    
مسابقه استقلال اهواز - پرسپولیس با حواشی زیادی همراه بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۶    
تسنیم نوشت: قاضی پرونده مرد شکنجه گر مشهدی گفت: پس از اظهارنظر کارشناسان پزشکی قانونی از سوی دستگاه قضایی تصمیم گیری می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
مراسم استقبال از نابغه گیلانی تکواندو و دارنده مدال طلای آسیا سه شنبه در رشت برگزار میشود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۴۰    
ایرنا نوشت: کلینتون و ترامپ درباره برجام و نحوه تعامل با ایران در برخی موضوعات همسو با حزب خود و در موارد دیگر غیر همسو اظهار نظر می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۷    
طبق گفته های مسئولان آموزش و پرورش استان در طول سال تحصیلی 95-94 در مدارس زنجان 55 نوبت شیر توزیع شده است. در حالی که برخی از مدیران این گفته را تکذیب می کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۷    
خراسان نوشت ، اینجا خدا فرمان حمله را صادر می کند تا تمام نقشه های دشمن را که مدت ها روی آن برنامه ریزی کرده و تمام جوانب را سنجیده است نقش برآب کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۷    
دکتر محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی بزرگ حامیان لیست امید در رشت حضور یافت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
استاندار گیلان در پیامی درگذشت والده گرامی سخنگوی دولت را به وی تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی وپلمپ 37 کافی نت متخلف توسط کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
معادل ریالی دو میلیارد دلار از دارایی های ایران که به صورت غیرقانونی توسط آمریکا توقیف شده رقمی در حدود 7 هزار میلیارد تومان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۵    
سرپرست ادره حفاظت محیط زیست شهرستان ماهنشان گفت: با مشارکت دوستداران محیط زیست ،دانش آموزان روستای ایلی بلاغ و بهستان وپرسنل جمعیت هلال احمر ماهنشان،حاشیه مجموعه گردشگری قلعه تاریخی بهستان پاکسازی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
در ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور منیزیم فردوس امروز به مصاف مس کرمان می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
استاندار زنجان گفت: اجرای طرح تحول سلامت در کشور، رضایت عموم مردم را در پی داشته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
اولین سامانه رتبه بندی و داوری آثار تبلیغاتی ایران ، توسط روزنامه مدیریتی اقتصادی فرصت امروز راه اندازی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۳۲    
جلسه جی نف(GNAF) به ریاست عادل علیپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۹    
وقتی باغبانی نهالی می کارد، برای پرورش آن ابتدا از جیب خود هزینه کرده و پس از سال ها تلاش و صرف هزینه ها آن را به درختی تنومند تبدیل می کند و میوه هایش را مورد استفاده قرار می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۹    
دو اختراع توسط محققین دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه سمنان با همکاری پارک علم و فناوری این دانشگاه به ثبت رسید
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۳    
سفر اوباما این پرسش را در اذهان ایجاد کرد که دلیل اصرار آمریکایی ها برای ماندن انگلیسی ها در اتحادیه اروپا چیست؟
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۴:۲۰    
میزان نوشت: پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: انتشار تصاویر مرحوم مهرداد اولادی در مجموعه پزشکی قانونی صورت نگرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۳:۵۶    
بر اساس اعلام بانک مرکزی نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به فروردین ماه 1395 نسبت به دوازده ماه منتهی به فروردین ماه 1394معادل 11.2 درصد است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
مدیر جدید روابط عمومی و امور بین الملل و دبیر هیئت مدیره پتروشیمی غدیر منصوب شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۳:۳۹    
اینستاگرام حجت الاسلام سیدحسن خمینی با تصویری از پیاده روی در جنگل های شمال به روز شد.