چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 13 مهر 1396 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 31 فروردین 1396 خبر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 خبر آنلاین 31 خرداد 1396 خبر آنلاین 31 تیر 1396 خبر آنلاین 31 مرداد 1396 خبر آنلاین 31 شهریور 1396 خبر آنلاین 30 آبان 1396 خبر آنلاین 30 آذر 1396 خبر آنلاین 30 دی 1396 خبر آنلاین 30 بهمن 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 1 مهر 1396 خبر آنلاین 2 مهر 1396 خبر آنلاین 3 مهر 1396 خبر آنلاین 4 مهر 1396 خبر آنلاین 5 مهر 1396 خبر آنلاین 6 مهر 1396 خبر آنلاین 7 مهر 1396 خبر آنلاین 8 مهر 1396 خبر آنلاین 9 مهر 1396 خبر آنلاین 10 مهر 1396 خبر آنلاین 11 مهر 1396 خبر آنلاین 12 مهر 1396 خبر آنلاین 13 مهر 1396 خبر آنلاین 14 مهر 1396 خبر آنلاین 15 مهر 1396 خبر آنلاین 16 مهر 1396 خبر آنلاین 17 مهر 1396 خبر آنلاین 18 مهر 1396 خبر آنلاین 19 مهر 1396 خبر آنلاین 20 مهر 1396 خبر آنلاین 21 مهر 1396 خبر آنلاین 22 مهر 1396 خبر آنلاین 23 مهر 1396 خبر آنلاین 24 مهر 1396 خبر آنلاین 25 مهر 1396 خبر آنلاین 26 مهر 1396 خبر آنلاین 27 مهر 1396 خبر آنلاین 28 مهر 1396 خبر آنلاین 29 مهر 1396 خبر آنلاین 30 مهر 1396 
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۷    
برنامه فارسی با طعم شکر با هدف تبیین نفوذ و گستره ادب فارسی در جهان از شنبه، 15 مهر ماه، هر شب از شبکه فرهنگ پخش می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۵    
همایش بین المللی شمس و مولانا در خوی، با حضور معاونان رئیس جمهور و جمعی از مقامات کشوری، استانی و شهرستانی آغاز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۱    
ایلنا نوشت:سردار جلالی یکی از تهدیدات جدی علیه کشور را جنگ اقتصادی برشمرد و تصریح کرد: امروز مدرنترین و پیچیده ترین جنگ اقتصادی علیه کشور طراحی و در حال اجرا می باشد که اگر هر کشوری بجای جمهوری ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۳    
مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی شهر نراق گفت: شهر نراق یکی از شهرهای کهن استان مرکزی است که در شهرستان دلیجان واقع شده ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۱    
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی طرح انتقال آب بن – بروجن از 10 جبهه در حال اجراست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۳    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نظارت بر اجرای قانون کار در واحدهای کارگری را ضروری دانست و گفت: وظیفه اصلی ما صیانت از نیروی کار و اجرای صحیح قانون کار در واحدهای کارگری است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۱:۴۶    
مسی به زودی برای اولین بار در ورزشگاه اختصاصی بوکاجونیرز با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان می رود و امیدوار است تا بتواند همراه آرژانتینی ها مجوز صعود به جام جهانی 2018 روسیه را کسب کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۰    
میزان نوشت: مردی که با معرفی خود به عنوان دکترای فلسفه از دانشجویان و موسسه های آموزشی کشور کلاهبرداری می کرد در سمنان دستگیر شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۲    
ایلنا نوشت: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور بر تقویت جایگاه شوراها، رعایت قانونمندی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۴    
مهر نوشت: سفیر جدید آمریکا در ناتو از کشورهای عضو این سازمان خواست تا 1000 نظامی دیگر به افغانستان بفرستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۴    
بر اثر تصادف در محور خرم آباد، بروجرد 5 نفر کشته و مجروح شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۱    
میزان نوشت: دعوای 2 کارگر نانوانی در حالی رنگ خون به خود گرفت که متهم بعد از اطلاع از مرگ دوست و همکارش جنازه را به بیابان کرج منتقل کرده و دیگر به محل کارش باز نگشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۲    
سایت دولت بهار نوشت: روز گذشته مراسم تشییع و خاک سپاری داوود احمدی نژاد برادر محمود احمدی نژاد برگزار شد که تعدادی از مقامات و مسوولان نیز در این مراسم شرکت و با رئیس دولت نهم و دهم ابراز همدردی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۴    
وزیر ارشاد در بازدید از هفتمین دوسالانه مجسمه سازی گفت: هنر احتیاج به خلاقیت دارد که به ریشه نیاز دارد. هنرمندان ما در همه حوزه ها اعتدال شان به این است که هم ریشه داشته باشند و هم دریچه.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۸    
تسنیم نوشت: سازمان خصوصی سازی هیچ گونه تماس تلفنی یا تقاضای پرداخت پول از مشمولان نکرده و نخواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۷:۳۲    
مهرنوشت: نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با تخصیص های قطره چکانی اعتبارات، بیش از 100 سال طول می کشد تا لرستان به میانگین های کشوری برسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۷:۳۲    
معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: گرچه برخی معابر اردبیل مشکل زیر ساختی دارند اما با تلاش های صورت گرفته طی فصل کاری سال گذشته و در سالجاری 60 تا 70 درصد مسیرها و معابر شهر اردبیل که دچار آبگرفتگی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۰:۱۶    
تسنیم نوشت: رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: شهادت شهید همدانی ها منجر به رویش شهید حججی ها، شهدای هسته ای و دیگر شهدا شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۴    
ترامپ و همسرش ملانیا برای دلجویی از حادثه دیدگان و عیادت از مصدومان این حادثه به لاس وگاس سفر کردند و در بیمارستانی که تعدادی از مجروحان حادثه خونین لاس وگاس در آن بستری بودند، حضور پیدا کردند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اصلاح نظام بانکی، اولین چیزی است که رئیس جمهور از وزارت اقتصاد در دولت دوازدهم، خواسته و این موضوع، با جدیت دنبال خواهد شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۴    
تمام آن هایی که به خاطر دارند فرهاد مجیدی گفته بود وقتی به استقلال برمی گردد که دستیار یک سرمربی بزرگ خارجی شود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۲    
رئیس مرکز آمار ایران پیشنهاد داد: مدل ارزیابی عملکرد استانها در زمینه اشتغال توسط کمیته ای طی 10 روز آینده تهیه و ابلاغ شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۵۴    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و ملک سلمان شاه عربستان سعودی در کاخ کرملین با یکدیگر دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه و روابط دوجانبه رایزنی کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۵    
ایرنا نوشت: وزیر خارجه انگلیس چند روز پیش در خصوص شهر سرت لیبی گفت: انگلیسی ها می توانند آن را تبدیل به دبی دیگری کنند به شرط اینکه لیبیایی ها از شر جسدها در آن خلاص شوند که این سخنان با واکنش شدید ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۵    
بی بی سی نوشت: روزنامه آمریکایی واشنگتن پست می گوید رئیس جمهوری آمریکا بنا دارد هفته آینده تصمیم خود درباره پای بندی ایران به برجام را اعلام کند و از نظر او این توافق نامه "در راستای منافع" کشورش ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۰    
ایرنا نوشت: علی لاریجانی گفت: در جامعه اسلامی به اقتصاد سالم توجه شده واقتصاد باید ثروت زا و زاینده باشد و مردم نقش مولد و فعال داشته باشند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۷    
ایسنا نوشت:فرمانده پلیس راه استان گلستان از وقوع تصادف زنجیره ای در محور گرگان به کردکوی خبرداد و گفت: در این تصادف 17 خودرو با یکدیگر برخورد کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۱۷    
دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و توگو در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه دو بر صفر به سود ایران به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۲:۰۵    
خبر ویژه صدودومین شماره نشریه خط حزب الله مربوط به حاشیه نگاری شاعری جوان از حضورش در مراسم عزاداری حسینیه امام خمینی (ره) است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۷    
در حاشیه تیراندازی مرگبار در لاس وگاس و داغ شدن چندباره قانون حمل سلاح گرم در امریکا، سایت کگل کاریکاتورهایی در این باره منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۵۷    
کی روش بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۴۴    
ایسنا نوشت: رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: بارها تاکید کرده ایم که برجام قابل مذاکره مجدد نیست. برخی می خواهند که برجام در ابعاد فنی مذاکره مجدد شود اما قابل مذاکره نیست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۵    
تیم ملی فوتبال ایران امروز پنجشنبه در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم آفریقایی توگو رفت و با 2 گل کریم انصاری فرد به پیروزی رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۵    
قاسمی گفت: ظریف برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری زنده یاد جلال طالبانی فردا به سلیمانیه عراق می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۳۱    
مهر نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر دسترسی شفاف به اطلاعات، از بررسی گزارش های مربوط به مسایل مالی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۴    
رئیس فدراسیون فوتبال می گوید شاید محرومیت عزت اللهی بخشیده شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۰    
اظهار نظر جالب روی کین سوژه سایت گل شده است، او گفته فوتبالیست هایی که از صدمه دیدن می ترسند، فوتبال را کنار بگذارند و بروند سراغ شطرنج!
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۱۶    
سرمربی توگو می گوید ایران می تواند در روسیه موفق شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۴    
در 13مهرماه، پربازدیدترین اخبار به پاسخ هایی است که درباره شایعات اخیر علیه سران قوا منتشر شده و در این پروژه ها، ردپای سرویس های جاسوسی بیگانه مشاهده می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۰    
ایلنا نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی با لوگوی آمدنیوز در کنار آرم سازمان مجاهدین خلق (منافقین) منتشر کرد و با انتشار متن کوتاهی در زیر آن ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۱:۰۰    
مهر نوشت: وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که روسیه و عربستان در پی گسترش روابط دو جانبه در زمینه های مختلف هستند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۰:۵۰    
دادستان استان کردستان در جمع فعالان فرهنگی و اجتماعی استان، از سفارش رهبر انقلاب برای خدمت به مردمان کردستان در جلسه مدیران قضایی سخن گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۰:۴۱    
تسنیم نوشت؛ سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است تیم ملی ایران می تواند در جام جهانی 2018 روسیه موفق شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۰:۳۵    
تیم ملی موفق شد اولین بازی دوستانه خود را در مسیر جام جهانی ببرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۲۰:۰۳    
تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید، در چهاردهم مهرماه سال 1346 از برگزاری آئین سنتی- مذهبی قالی شویان در روستای مشهد اردهال شهر کاشان به ثبت رسیده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۳۹    
ایسنا نوشت: عارف پیروزی های گام به گام اصلاح طلبان را پیروزی گفتمانی دانست و تاکید کرد: مبنای تصمیم گیری و انتصابات باید توجه جدی به رویکرد گفتمانی باشد و پیروزی های گذشته را متعلق به گفتمان بدانیم و ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۳۲    
تسنیم نوشت: دومین مراسم سالگرد شهادت حاج حسین همدانی امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری در تالار وزارت کشور برگزار شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۳۲    
هومن حاجی عبداللهی عکس متفاوتی از خود و امیر غفارمنش را به اشتراک گذاشت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۴    
بارش برف زودهنگام پاییزی باعث کمبود علوفه برای چرای دام ها در آستارا شده است. ویدئوی زیر تصاویری از دام های سرگردان در پی علوفه را نشان می دهد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۱۰    
ایسنا نوشت: سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تشریح برنامه های هفته ناجا از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی در کلیه مراکز درمانی این نیرو در سراسر کشور خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۷    
ایلنا نوشت: سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت پنج نفر بر اثر ریزش کوه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۵۳    
ایسنا نوشت: معاونت بهداد نیروی انتظامی از ویزیت رایگان بیمارستان و مراکز درمانی ناجا در هفته نیروی انتظامی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۴    
صدودومین شماره نشریه خط حزب الله یادآور شد که بعد از گذشت یک سال از اظهارات اشتباه جان کری، استقبال باشکوه جوانان از شهید حججی، بار دیگر صحت سخنان رهبر معظم انقلاب را مشخص کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۴۴    
در این ویدئو، نماهنگی از شش شب عزاداری ایام محرم 1439 در حضور رهبر معظم انقلاب را مشاهده می کنید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۵    
وینفرد برای تماشای تیم دیدار تیم های ملی ایران و توگو وارد ورزشگاه آزادی شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۹    
تسنیم نوشت:دبیرکل فدراسیون فوتبال از بازگشت هافبک ایرانی تیم پانیونیوس یونان به اردوی تیم ملی ابراز بی اطلاعی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۰    
فرمانده انتظامی پلدختر از کشف یکهزار و 200 گرم شیره و تفاله تریاک و کالای قاچاق دراین شهرستان خبرداد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۰    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی،استاندار لرستان،نایب رییس اتاق بازرگانی ایران، رییس کمیسیون دیوان محاسبات مجلس ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۰    
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از دعوت اعضای کمیسیون برنامه و بودجه به استان لرستان توجه بیشتر به حل مشکلات این استان است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۰    
استاندار لرستان گفت: شش پروژه مهم استان نیازمند حمایت ویژه هستند
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۴    
دستیاران شفر مشخص شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۹    
افتخار والایی است بیش از همه برای آنکه پا جای پای بزرگترین نویسندگان می گذارم این نخستین سخنان کازو ایشی گورو در واکنش به بردن جایزه نوبل است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۵    
دیدار تیم های استرالیا و سوریه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۸:۰۵    
مهر نوشت: سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران، از تصویب 2.4 میلیارد دلار طرح سرمایه گذاری خارجی خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۰    
واحد مرکزی خبر نوشت: به گزارش از شبکه تلویزیونی العربیه؛ عربستان با خرید سامانه موشکی دفاع هوایی پیشرفته اس 400 روسیه موافقت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۳    
پادشاه عربستان سعودی در دیدار با پوتین مدعی شد مداخله های ایران مانع برقراری صلح و امنیت در منطقه می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۳    
ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار دوستانه مقابل توگو اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۳    
میزان نوشت: سرپرست اورژانس کشور از مسمومیت 20 کارگر با گاز منوکسید کربن خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۴۰    
شهر خَرو ، از توابع شهرستان نیشابور است. فصل برداشت آلو که می رسد، بیشتر مردم منطقه، از پیر و جوان مشغول چیدن، پوست کندن و خشک کردن آن می شوند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۳۶    
ظاهرا علی کریمی از تراکتوری ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۳۲    
مهر نوشت: کاخ ریاست جمهوری ترکیه با صدور بیانیه ای از سفر رسمی رئیس جمهور ونزوئلا به این کشور خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۹    
تیم ملی ایران امروز در دیداری دوستانه به مصاف توگو می رود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۶    
در ویدئوی زیر تصاویری از بارش برف در ارتفاعات البرز را مشاهده می کنید. مدیرکل هواشناسی استان البرز گفته است احتمال ریزش کوه در جاده چالوس وجود دارد و مسافران و کوهنوردان احتیاط کنند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۴    
ایرنا نوشت: مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: در 48 ساعت آینده دمای هوای تهران شش درجه افزایش می یابد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۰    
ایسنا نوشت: مردم ژاپن که در انتظار اعطای جایزه نوبل ادبیات به هاروکی موراکامی گرد هم آمده بودند، تعلق گرفتن مهم ترین جایزه ادبی جهان به کازو ایشی گورو دیگر هموطنشان را جشن گرفتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۰    
معاون اداری مالی کانون پرورش فکری آذربایجان غربی از افتتاح حساب پس انداز مسکن جوانان برای برگزیدگان مسابقات بین المللی به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۲۰    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در نشست خبری هفته ناجا از کشف و ضبط بیش از 11تن انواع مواد مخدر در 6ماه نخست امسال خبرداد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۷:۱۷    
مهر نوشت: وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای از حمله زیردریایی های مستقر این کشور در دریای مدیترانه به مواضع تروریستهای داعش در شهر المیادین استان دیر الزور در سوریه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۴    
تسلا قول ساخت هزار جایگاه سوپرشارژ در چین را تا پایان سال 2017 داده و جایگاه بزرگ جدید این برند در شانگهای این قول را به حقیقت تبدیل می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۴    
ایسنا نوشت: عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از راه یافتن پروژه خط 6 مترو به فینال مسابقه جایزه انجمن بین المللی تونل خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۰    
هدفون 159 دلاری گوگل به نام Pixel Buds در پاسخ به ایرپادز اپل رونمایی شد تا با دستورات صوتی ویژه کاربر اندرویدی را برای خرید تشویق کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۷    
ایسنا نوشت: به دنبال درخواست رئیس جمهوری فیلیپین برای بهبود روابط با آمریکا، رئیس ارتش فیلیپین آمریکا را به عنوان "متحد شماره یک" ستود و از بازگشت رزمایش های معمول خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۷    
ایسنا نوشت: اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی بخش های ادبیات داستانی، غیرداستانی، ادبیات نوجوان و شعر جوایز ملی کتاب آمریکا 2017 اعلام شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۳:۰۱    
گروه محققان به سرپرستی پروفسور "نسیم عنابی" پژوهشگر ایرانی دانشگاه "نورث ایسترن" و با کمک پروفسور "علی خادم حسینی" مدرس علوم پزشکی دانشگاه هاروارد موفق به ساختن یک نوع چسب مایع مخصوص جراحی شده اند که ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۰    
بارش نخستین برف پائیزی ارتفاعات شهرستان تکاب در روستاهای منطقه اوریات و روستای آقدره در بخش تخت سلیمان استان آذربایجان غربی را سفیدپوش کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۰    
ناسا به عنوان عکس روز خود تصویری خارق العاده از سحابی روح را منتشر کرده که در فاصله 6500 سال نوری از زمین قرار دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۵۰    
ناجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اطلاعیه ای منتشر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۴۳    
ایسنا نوشت: تعدادی از ورزشکاران کشورمان از جمله علی دایی به عنوان سفیران پلیس راهنمایی و رانندگی معرفی شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۶    
انبار مواد نفتی در شورآباد تهران صبح امروز طعمه حریق شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۶    
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به اینکه همکاری های خوبی میان ایران و عراق در برگزاری مراسم اربعین وجود دارد، گفت: تامین امنیت زائران ایران برای ما اهمیت زیادی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۱    
ایسنا نوشت: مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از دستیابی به صادرات یک میلیارد دلاری محصولات تولیدی از مناطق آزاد تا پایان امسال خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۸    
مهر نوشت:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: همه مقررات خروج از کشور در ایام اربعین نیز رعایت می شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۸    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از ابلاغ 12 پروژه عمرانی در راستای تسهیل تردد زائران از مرز چذابه خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۶    
طی مراسمی با حضور سرپرست وزارت نیرو و استاندار البرز،فاز دوم از مدول اول تصفیه خانه فاضلاب کرج با اعتباری بالغ بر 100 میلیاردتومان به بهره برداری رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۶    
سرپرست وزارت نیرو گفت:شرایط استان البرز در زمینه آب بهتر ازسایر استان های کشوراست هرچند البرز دارای مشکل کم آبی است اما تنش های آن کمتر از برخی استان های دیگر است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۸    
ایسنا نوشت: رییس اورژانس کشور از فوت 3 تن و مصدمیت 25 تن در حادثه واژگونی اتوبوس در جاده گرمسار-سمنان خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۸    
ایلنا نوشت:رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و هیات همراه با وزیر امور خارجه سوریه در دمشق دیدار و پیرامون موضوعات و مسائل مختلف گفت وگو و تبادل نظر کردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۴    
ماجرای سرنوشت کاخ مرمر پس از انقلاب، در روزهای گذشته یکباره خبر ساز شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۴    
محسن چاوشی که سابقه همکاری با حامد هاکان را داشته است، درگذشت این خواننده جوان را تسلیت گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۲:۱۱    
ایلنا نوشت: طی چند روز اخیر برخی هنرمندان نسبت به ساخت و سازی که در زیرزمین بنیاد رودکی در حال انجام است اظهار نگرانی کرده و ادعا کردند آرشیو واحد تلویزیونی مرکز هنرهای نمایشی که گنجینه نزدیک به 30 ...