جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۰May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر آنلاین 2 فروردین 1398 - khabaronline.ir

خبر آنلاین 29 اسفند 1393 خبر آنلاین 29 اسفند 1394 خبر آنلاین 30 اسفند 1395 خبر آنلاین 29 اسفند 1396 خبر آنلاین 29 اسفند 1397 خبر آنلاین 31 اردیبهشت 1398 خبر آنلاین 31 خرداد 1398 خبر آنلاین 31 تیر 1398 خبر آنلاین 31 مرداد 1398 خبر آنلاین 31 شهریور 1398 خبر آنلاین 30 مهر 1398 خبر آنلاین 30 آبان 1398 خبر آنلاین 30 آذر 1398 خبر آنلاین 30 دی 1398 خبر آنلاین 30 بهمن 1398 خبر آنلاین 29 اسفند 1398 خبر آنلاین 1 فروردین 1398 خبر آنلاین 2 فروردین 1398 خبر آنلاین 3 فروردین 1398 خبر آنلاین 4 فروردین 1398 خبر آنلاین 5 فروردین 1398 خبر آنلاین 6 فروردین 1398 خبر آنلاین 7 فروردین 1398 خبر آنلاین 8 فروردین 1398 خبر آنلاین 9 فروردین 1398 خبر آنلاین 10 فروردین 1398 خبر آنلاین 11 فروردین 1398 خبر آنلاین 12 فروردین 1398 خبر آنلاین 13 فروردین 1398 خبر آنلاین 14 فروردین 1398 خبر آنلاین 15 فروردین 1398 خبر آنلاین 16 فروردین 1398 خبر آنلاین 17 فروردین 1398 خبر آنلاین 18 فروردین 1398 خبر آنلاین 19 فروردین 1398 خبر آنلاین 20 فروردین 1398 خبر آنلاین 21 فروردین 1398 خبر آنلاین 22 فروردین 1398 خبر آنلاین 23 فروردین 1398 خبر آنلاین 24 فروردین 1398 خبر آنلاین 25 فروردین 1398 خبر آنلاین 26 فروردین 1398 خبر آنلاین 27 فروردین 1398 خبر آنلاین 28 فروردین 1398 خبر آنلاین 29 فروردین 1398 خبر آنلاین 30 فروردین 1398 خبر آنلاین 31 فروردین 1398 
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۷:۲۶    
چند روزی است که فاجعه جاری شدن سیل در استان های مازندران و گلستان می گذرد، فاجعه ای که سبب به زیر آب رفتن شهرهای استان گلستان و بی خانمان شدن تعداد زیادی از هموطنان شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۰۸:۳۲    
ایرنا نوشت: سازمان فضایی ایران با هدف تقویت حضور بخش خصوصی در حوزه توسعه فناوری فضایی، فراخوان هایی را به منظور طراحی، ساخت، آزمون و تحویل در مدار ماهواره سنجش از دور راداری و اپتیکی اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۹    
پارسینه نوشت: پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدیدی دریافتند که مصرف روغن حرارت دیده می تواند به گسترش سرطان سینه منجر شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۷    
وقوع سیلاب در شهرستان آق قلا سبب شده که بیشتر مناطق شهر آق قلا در 15 کیلومتری مرکز استان گلستان به زیر آب برود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۱:۲۳    
ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد چند روز پیش اعلام کرد رئال مادرید باشگاهی رویایی است و هر بازیکنی علاقه دارد با یک سرمربی مانند زیدان همکاری کند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۳۲    
تسنیم نوشت: سنگ کلیه رسوبات سختی است که در کلیه تشکیل و موجب بروز درد در ناحیه کمر و پهلو می شود و بسته به نوع سنگ متفاوت است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۴۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از نمایش آثار تاریخی مربوط به هنر فلزکاری در نمایشگاه موزه آذربایجان در تبریز طی نوروز 98 خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۶:۳۸    
اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه شماره یک جوی در سال جدید، ضمن هشدار نسبت به تغییرات آب و هوایی، اعلام کرد: از فردا چهارم فروردین ماه برف و باران سراسر منطقه را در بر می گیرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۵:۰۹    
چهار تن از مرزبانان کشورمان به نام های محمود هرمزی، پدرام موسوی، کیانوش بابایی و عبدالکریم شریفی که به دست گروهک تروریستی جیش الظلم در مرز میرجاوه ربوده شده بودند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۱    
ایلنا نوشت: یادگار امام در تماسی با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، با آسیب دیدگان سیل گلستان ابراز همدردی کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۹    
بانک ورزش نوشت: پرسپولیس با توجه به نتایجی که در دو بازی اول گرفت در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان کار سختی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۳۰    
بانک ورزش نوشت: تقابل گادوین منشا و ماریو بودیمیر در دربی پیش رو هیجان بازی را نسبت به قبل بیشتر خواهد کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۱:۱۸    
وزیر خارجه ایران در توئیتی ضمن مخالفت با ادعای همتای آمریکایی خود درباره نجات قوم یهود توسط ترامپ، تاکید کرد که این پادشاهان ایران باستان بودند که یهودیان را از نسل کشی و اسارت رهانیدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۲    
مشرق نوشت: لیمو ترش یکی از مرکبات پرخاصیت است که در مورد آن تاکنون مطالب زیادی بیان شده است، در این مطلب چند بیماری بیان می شود که درمان آنها با آب لیمو ترش سریعتر و راحت تر انجام می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۰    
بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها باعث به وجود آمدن سیلاب در گلستان شده است. در پی این حادثه دستور تخلیه روستاهای در معرض سیلاب ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۸:۴۲    
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با خودرو ون گشت ارشاد، 2 نفر کشته و 5 نفر به شدت مجروح شدند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۷:۵۳    
انصاف نیوز نوشت:آیت الله شبیری زنجانی یکی از مراجع تقلید، در پاسخ به استفتایی با شرکت در برخی مسابقات تلویزیونی بر مبنای نصب اپلیکشن های پولی مخالفت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۰:۱۴    
فارس نوشت: لندن هم روز جمعه با تصمیم دولت آمریکا برای حمایت از ادعای حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان اشغالی مخالفت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۳:۳۷    
ایرنا نوشت: رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که وزارت خارجه فرانسه سفیر این رژیم در پاریس را احضار کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۱۹    
تسنیم نوشت: رحمان 1400 و متری شیش و نیم برای صدرنشینی در جدول اکران سینمای ایران در نوروز 98 رقابت دارند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۳:۱۶    
ورزش سه نوشت: عزت الله پورقاز، مدافع تیم سپاهان به بهانه کمک به سیل زدگان شهر آق قلا اردوی تیمش را ترک کرد و شبانه از اصفهان راهی شمال کشور شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۷    
وزیر خارجه آمریکا که در آخرین مقصد سفر منطقه ای خود در بیروت به سر میبرد با مقامات این کشور درباره ایران رایزنی و گفتگو کرد اما از کنفرانس خبری او با همتای لبنانی اش حاکی از آن است که سیاست ضدایرانی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۰۶    
ایسنا نوشت: رئیس جمهور در تماس های جدید با وزیر کشور و مسئولان دو استان سیل زده شمال کشور، دستورات تکمیلی را برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۰۲    
باشگاه خبرنگاران نوشت: یک دستگاه آپارتمان 120 متری واقع در شریعتی بالاتراز میرداماد با مبلغ 30 میلیون تومان ودیعه و ماهانه 8 میلیون و 500 هزار تومان اجاره، معامله می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۰    
ایسنا نوشت: سخنگوی شورای نگهبان در مورد آنچه در قالب بند الحاقی تبصره 16 به لایحه بودجه 1398 توسط مجلس اضافه شد، توضیح داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۴۳    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی به نقش مخرب و بی ثبات کننده آمریکا در خاورمیانه اشاره کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۸    
سیف الله فرزانه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران،گفت: 22نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان افتتاح می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۹    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا می گوید دستور داده تحریم های جدیدی که خزانه داری این کشور علیه کره شمالی اعلام کرده ابطال شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۶    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک چهره برف گرفته و آرام گرند کنیون آمریکا را نشان می دهد. گرند کنیون یک تنگه عمیق است که میان آن رود کلرادو قرار دارد و در ایالت آریزونا جای گرفته است ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۵    
مشرق نوشت: بر اساس آمار بانک مرکزی از سال 1357 تاکنون بهترین سال حقوق کارگران سال 1389 بود به طوری که حداقل حقوق کارگران معادل 286 دلار بوده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۲۵    
وزیر امورخارجه آمریکا امروز (جمعه) در پایان سفر منطقه ای خود به خاورمیانه، وارد بیروت پایتخت لبنان شد و دیدارهای وی با برخی مقامات عالی این کشور درخصوص روابط دوجانبه و برخی مسائل منطقه ای ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۱۳    
باشگاه خبرنگاران نوشت: بی ام و X3 مدل 28I تیپ Dynamic با مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون تومان خرید و فروش می شود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۳    
اتفاقات اخیر رخ داده در سازمان صداو سیما از جمله دستکاری در آرای نظرسنجی مردمی و ماجرای عادل فردوسی پور و برنامه نود، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در شهرونگ شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۲:۰۲    
مهر نوشت: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت:رایزنی ها برای آزادی 2 نفر باقی مانده از مرزبانان ربوده شده ادامه خواهد داشت و اقدامات لازم را انجام می دهیم تا آنها نیز به کشور برگردند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۷    
یک توصیه مهم برای دیدوبازدیدهای نوروزی سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در ویژه نامه نوروزی خط خطی شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۵۴    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک سخنگوی کاخ سفید به نقل از پنتاگون گفت که گروه تروریستی داعش دیگر منطقه تحت سلطه ای را در سوریه ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۵۱    
ایرنا نوشت: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به فرصت مناسب شرایط جوی آفتابی در مازندران ، گفت که تمام تلاش نیروهای عملیاتی بر این است تا آب سیلاب از مناطق روستایی و شهری این استان خارج شود تا ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۷    
فرودگاه منطقه آزاد ماکو برای مسافران نوروزی امسال که شب سال نو وارد این فرودگاه شدند، برنامه ویژه ای تدارک دیده بود و با رقص سنتی آذربایجانی از آنها استقبال کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۴۶    
جاری شدن سیل در آق قلا از ظهر دیروز، یکم فروردین ماه، باعث خسارت جدی به منطقه شده است. بیش از نیمی از شهر آق قلا و 10 روستای این شهرستان را آب فراگرفته و ارتفاع آب به 10 تا 50 سانتی متر می رسد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۴    
افزایش تعداد حاجی فیروزها در ایام نوروز که به عنوان حرفه ای درآمدزا در سطح شهرها خودنمایی می کنند، سوژه کارتونی از حمید صوفی در ماهنامه طنز و کارتون خط خطی شد. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۴۳    
فارس نوشت: 4 تن از مرزبانان کشورمان که از دست تروریستهای جیش الظلم آزاد شدند، به کشور بازگشتند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۳۵    
محمدرضا میرتاج الدینی گفت: به جای نشستن و نالیدن از تحریم ها باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد همانند آنچه در بخش صنایع دفاعی صورت گرفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۲۸    
سرمربی تیم ملی امید در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل ترکمنستان شرکت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۳    
رئیس سازمان اورژانس لرستان گفت: این سازمان از بیست و پنجم اسفند 97 تا اول فروردین، 630 مأموریت را انجام داده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۲    
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران،گفت:در حال حاضر 2میلیون تومان تسهیلات معیشتی و 2میلیون تومان تسهیلات تعمیرات مسکن بلاعوض به سیل زدگان در روستاها در کنار تسهیلات با سود 4درصدی برای خانه های ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۳۹    
تیم ملی امید ایران موفق شد از سد ترکمنستان بگذرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۲۰:۳۱    
محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود، به رسم عیدی دادن بزرگترها به بچه ها در ایام عیدنوروز پرداخت. 6060
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۴۱    
وزارت خارجه آلمان و فرانسه هم به تصمیم رئیس جمهوری آمریکا درباره جولان اشغالی واکنش نشان دادند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۹    
ایرنا نوشت: سخنگوی رئیس جمهوری روسیه با انتقاد به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درباره بلندی های جولان گفت: این گونه اظهارات می تواند اوضاع متشنج خاورمیانه را بی ثبات کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۶    
ایسنا نوشت:سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا پس از شکست ژاپن و ثبت نخستین پیروزی اش با تیم جدید خود، با رسانه ها سخن گفت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۳۰    
ایرنا نوشت: 'ایمن الصفدی' وزیر خارجه اردن گفت: منطقه جولان بخش اشغال شده و جدایی ناپذیر از خاک سوریه است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۸    
ایرنا نوشت: دولت آمریکا در حالی که روز گذشته پیام تبریک نوروزی را برای مردم ایران ارسال کرد اما نتوانست کینه و عداوت خود را نسبت به این مردم پنهان کند که نتیجه آن، تحریم 14 فرد و 17 نهاد ایرانی بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۴۴    
مهر نوشت: سخنگوی شورای نگهبان در مورد بند الحاقی تبصره 16 به لایحه بودجه که توسط مجلس اضافه شد، گفت: ایراد شورا به تبعیض ناروایی بود که بین معذورین و غیر معذورین واقع می شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۲    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بیانیه هایی که در مجلس ما علیه آمریکا قرائت می شود در حکم قطعنامه هایی است که مجلس آمریکا علیه ایران تصویب می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۸    
ویدئویی که می بینید، طبیعت زیبا و آسمان پاک و آبی روستای درده از توابع فیروزکوه را نشان می دهد. سد خاکی افتخارآفرینان هم در این ویدئو قابل مشاهده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۸    
ایرنا نوشت: معاون امور مجلس رییس جمهوری از سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری به مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد .
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۴    
مهر نوشت: پس از حدود 5 روز از آغاز توزیع میوه های طرح تنظیم بازار شب عید در استان های مختلف ،در مجموع 39 هزار و 442 تن سیب و پرتقال در سراسر کشور توزیع شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۹    
عادل فردوسی پور با خانواده مهدی نفر دیدار کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۳    
سیل اخیر مازندران در روستای اسفندان ساری خسارت قابل توجهی به ساختمان ها وارد کرده است. زندگی در برخی خانه ها امکان پذیر نیست و بازگشت دوباره منوط به بازسازی خانه ها است. ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۲    
با بحرانی شدن وضعیت سیل در آق قلای استان گلستان، سردار آزمون به کمک مردم این منطقه رفت. تصاویری از حضور او در جمع همشهری هایش را ببینید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۹    
حسین الله کرم گفت: برای کشور راهی به جز رونق تولید باقی نمانده است و ما به تولید نیازمندیم و کشورهای خارجی از قدرت گرفتن ما می ترسند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۹    
تسنیم نوشت: سامانی سخنگوی وزارت کشور از اختصاص 20 میلیارد تومان جهت مدیریت بحران اولیه به 4 استان سیل زده خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۸    
ایسنا نوشت: معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جزئیات تسهیلات و کمک های در نظر گرفته شده معیشتی و بازسازی مسکن به سیل زدگان گلستانی را اعلام کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۶    
ستاره تیم ملی فوتبال ایران به کمک همشهریانش رفته است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۰    
ایرنا نوشت: کارت های سوخت پس از سال ها بی مهری در سال 97 در مرکز توجه قرار گرفتند و برای مدتی تب کارت سوخت، جامعه را فراگرفت و همگان منتتظر اجباری شدن استفاده از آنها شدند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۲    
ایسنا نوشت:دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با اشاره به اینکه مردم سیل زده گلستان و مازندران برای تأمین حداقل ها نیز با مشکل روبرو هستند، گفت: سکوت صدا و سیما جفا در حق این مردم سیل زده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۱    
در این عکس سفره هفت سین رزمندگان کشورمان را در نوروز 36 سال قبل؛ یعنی سال 1362 می بینید. عکس: مشرق 6767
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۰    
تیم کشتی فرنگی امید (زیر 23 سال) ایران در رقابت های قهرمانی آسیا در مغولستان با کسب چهار مدال طلا، سه نقره و دو برنز به عنوان قهرمانی رسید.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۱۵    
ایسنا به نقل از نیویورک تایمز نوشت: یک روزنامه آمریکایی به اسنادی دست یافته است که نشان می دهد ترامپ تا پیش از رسیدن به ریاست جمهوری آمریکا دو میلیارد دلار از دویچه بانک آلمان وام دریافت کرده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۴    
مهر به نقل از رویترز نوشت: طبق تحلیل های ردیابی کشتی رویترز، اطلاعات بنادر و مصاحبه با کارگزاران و تاجران نفتی، تحریم های شدید آمریکا، در ماه های اخیر حداقل 2 نفتکش نفت ایران را به آسیا فرستاده اند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۰    
ساکنان کرایست چرچ دیروز چند مراسم ویژه برای بزرگداشت یاد قربانیان حملۀ تروریستی جمعه 15 مارس برگزار کردند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۷    
سید مهدی رحمتی با انتشار متنی از عادل فردوسی پور حمایت کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۵    
ایرنا نوشت: امام جمعه موقت اهواز با اظهار تاسف از درگیری بین عده ای از شهروندان دزفول و اندیمشک گفت: همه مردم در خوزستان برادر هستند و مرزهای زمینی نباید بین آنها فاصله بیندازد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۳    
در هفته گذشته، اکران سینماهای کشور در حالی سپری شد که رحمان 1400 با بازی مهران مدیری و محمدرضا گلزار صدرنشین گیشه بود ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۱    
دستگاه دیپلماسی کشورمان به حمله تروریستی کابل واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۱    
تیم ملی کلمبیا در دیداری دوستانه ژاپن را شکست داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۰    
پرسپولیس هیچ بازیکنی در تیم امید ندارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۴    
ایسنا نوشت: وزارت خارجه مصر مخالفت خود را با اظهارات رئیس جمهوری آمریکا درباره به رسمیت شناختن "حاکمیت" اسرائیل بر بلندی های اشغالی جولان اعلام کرد و این امر را مغایر با قطعنامه های بین المللی دانست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۹    
فارس نوشت: معاون سازمان امور مالیاتی گفت: بیش از 109 هزار میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی سال 97 وصول شده که تحقق 97 درصدی دارد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۹    
پارسینه نوشت: امام جمعه مشهد درباره هک کردن گوشی یک مقام صهیونیستی توضیح داد. این در حالی است که سخنگوی وزارت خارجه این موضوع را تکذیب کرده بود.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۸    
میزان نوشت: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان 15 ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان "ایرانشهر" خبر داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۰    
ورزش سه نوشت:کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به تعویق انداخت.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۸    
بیش از 1800 تن پرتغال و سیب در طرح تنظیم بازار میوه شب عید در استان توزیع شده ولی همچنان کمبود آن در بازار، سبب افزایش قیمت میوه در همدان شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۸    
هواپیمای تهران به ارومیه که ظهر امروز پیش از نشستن با نقص فنی که در داخل کابین حالت فوق العاده و هشدار سقوط اعلام شده بود، ساله به زمین نشست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۴    
وزیر امور خارجه آمریکا همزمان با تصمیم ترامپ درباره جولان اشغالی، برای دیداری دو روزه با مقامات لبنانی وارد بیروت شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۷    
آتش سوزی و انفجار مهیب روز پنجشنبه در کارخانه تولید مواد شیمیایی در شهر یان چنگ واقع در شرق چین، تا کنون 47 کشته و حدود 640 مجروح بر جای گذاشته است که حال 90 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۶    
تورم در سالی که گذشت قدرت نمایی سنگینی در اقتصاد ایران داشت .
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۳۵    
وزیر امورخارجه کشورمان در نشست سازمان همکاری اسلامی ضمن ابراز تأسف نسبت به حمله تروریستی اخیر در نیوزیلند خواستار مقابله و ایستادگی تمامی کشورها در برابر اسلام هراسی و تروریسم نژادپرستانه شد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مشکلی با انتقال آب خزر به سمنان مشروط بر اینکه برای مصرف کشاورزی و صنعتی نباشد، نداریم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۴    
در دوم فروردین ماه سال 1361 عملیات فتح المبین با رمز یا زهرا(س) در جبهه جنوبی شوش و دزفول آغاز شد. این عملیات نقطه عطف جنگ ایران و عراق است که در نهایت منجر به بیرون راندن نیروهای عراقی از بخش بزرگی ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۲    
ورزش سه نوشت:حضور پیر لوئیجی کولینا در ایران باعث شده تا مسئولان فدراسیون فوتبال در انتخاب داور دربی 89 دچار تردید شوند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۶    
تصمیم خطرناک رئیس جمهوری آمریکا آتش جنگ را در منطقه افزایش می دهد، این واکنشی است که رهبران منطقه و جهان درباره توئیت ترامپ هشدار داده اند ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۵۲    
مدافع تیم استقلال نسبت به سیل استان گلستان و مازندران واکنش نشان داد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۲    
حسن یزدانی به جمع خدام بارگاه امام هشتم پیوست.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۶    
ورزش سه نوشت:رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال اعلام کرد دو گزینه برای قضاوت دربی پایتخت نهایی شده اند و یکی از آنها این مسابقه را سوت می زند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۳    
ایرنا نوشت: محمدرضا شجریان استاد صاحب نام آواز ایرانی جایزه ویژه یک موسسه فرهنگی بین المللی را بخاطر یک عمر فعالیت هنری و مشارکت مستمر در شکل دادن به میراث موسیقی جهانی، از آن خود کرد.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۷    
فارس نوشت: رئیس جمهور ترکیه اظهارات ترامپ در خصوص به رسمیت شناختن حاکمیت تل آویو بر جولان اشغالی را تاسف بار خواند و گفت ...
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۶    
فارس نوشت: دیپلمات ارشد آمریکایی با طرح این ادعا که تحریم های ایران به ضرر جنبش حزب الله لبنان تمام شده، اظهار داشت که واشنگتن فشارها را بر حزب الله لبنان حفظ می کند.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۲    
حسام الدین آشنا در توییتی با اشاره به بیتی از اشعار حافظ شیرازی نوشت: بوی بهبود ز اوضاع جهان می شنوم.
خبر آنلاین   ۱۳۹۸/۰۱/۰۲ - ۱۴:۱۱    
ایسنا نوشت: خطیب اولین نماز جمعه سال 98 گفت: اگر تولید کننده ببیند در عرصه تولید با کاغذبازی مواجه است کار را رها می کند. کاغذ بازی ها کنار گذاشته شود. با کاغذ بازی نمی توان انتظار رونق اقتصادی داشت ...
  • ۱