سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۰۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 15 مهر 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 2 مهر 1397 کودک پرس 3 مهر 1397 کودک پرس 4 مهر 1397 کودک پرس 5 مهر 1397 کودک پرس 6 مهر 1397 کودک پرس 7 مهر 1397 کودک پرس 8 مهر 1397 کودک پرس 9 مهر 1397 کودک پرس 10 مهر 1397 کودک پرس 11 مهر 1397 کودک پرس 12 مهر 1397 کودک پرس 13 مهر 1397 کودک پرس 14 مهر 1397 کودک پرس 15 مهر 1397 کودک پرس 16 مهر 1397 کودک پرس 17 مهر 1397 کودک پرس 18 مهر 1397 کودک پرس 19 مهر 1397 کودک پرس 20 مهر 1397 کودک پرس 21 مهر 1397 کودک پرس 22 مهر 1397 کودک پرس 23 مهر 1397 کودک پرس 24 مهر 1397 کودک پرس 25 مهر 1397 کودک پرس 26 مهر 1397 کودک پرس 27 مهر 1397 کودک پرس 28 مهر 1397 کودک پرس 29 مهر 1397 کودک پرس 30 مهر 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۲    
فرماندار منوجان گفت: دختربچه ای در این شهرستان براثر بی احتیاطی والدین در دیگ حلیم افتاد و جان باخت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۷    
مسئول روابط عمومی پزشکی قانونی استان کرمان با رد شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص علت مرگ سه کودک کرمانی گفت: بررسی ها در این خصوص ادامه دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل بهزیستی استان تهران با انتقاد از نبود بانک اطلاعاتی دقیق و نبود کار گروهی در حوزه کودکان کار و خیابان گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۲    
به دنیا ثابت شده که زایمان طبیعی بهترین روش به دنیا آوردن نوزادان است. از سوی دیگر، برای اینکه زایمان طبیعی انجام شود، باید مادران باردار در تمام مدت بارداری تحت نظر متخصصان باشند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۲    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد که همزمان با آغاز هفته ملی کودک، طرح دوست من، اتوبوس در پایانه های اتوبوسرانی و خطوط منتخب سرویس مدارس سطح شهر تهران، اجرا می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۲    
همزمان با هفته ملی کودک بیست و یکمین جشنواره قصه گویی شهرهای خلخال، هشجین و کوثر در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر گیوی برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۷    
امیر ولی عضدزاده گفت : ازاهداف سازمان بهزیستی ایجاد نشاط در مهدهای کودک بوده دوران کودکی یکی ازمهمترین دورانی است که ما نسبت به آن مسئولیت ویژه ای داریم و هرچه در این دوران سرمایه گذاری بهتر و بیشتری ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۲    
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: هزار و 514 کودک بی سرپرست و بدسرپرست در مراکز شبه خانواده سازمان بهزیستی تهران نگهداری می شوند که امسال 160 نفر از آنان به فرزندخواندگی پذیرفته شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۷    
معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران گفت: 51 کودک پسر معتاد در تهران خدمات درمانی اعتیاد دریافت کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۴۲    
از میان ده هزار و ششصد عمل جراحی رایگان انجام شده در خیریه بین المللی زنجیره امید ایران، تیم درمانی پروفسور کیوان مزدا بیش از پنج هزار کودک و نوجوان را در ایران درمان کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۷    
معاون اجتماعی بهزیستی تهران با اشاره به اینکه 18 مورد مبتلا به ایدز در میان کودکان تحت پوشش مراکز شبانه روزی ما اعلام شده است، گفت: 8 کودک نیز مبتلا به هپاتیت بوده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۷    
مدیرگروه اطفال و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: از ابتدای امسال تا کنون دو کودک زیر پنج سال در رفسنجان بر اثر مسمومیت با متادون جان خود را از دست دادند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۷    
به مناسبت هفته ملی کودک ایستگاه نقاشی با موضوع محیط زیست در شهر یاسوج برپا شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۲    
همزمان با هفته ملی کودک ایستگاه نقاشی کودکان با حضور بیش از 50 کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تکاب برپا شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۷    
معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: در بین کودکان کار و خیابان استان تهران هیچ گزارشی مبنی بر ابتلای آنها به ایدز و هپاتیت ارائه نشده است اما 18 کودک مبتلا به ایدز و 8 کودک مبتلا به هپاتیت در ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۷    
همزمان با هفته کودک همایش سه ساله های حسینی(علیه السلام) 21 مهرماه با حضور 600 تن از مهدهای کودک در یکی از حسینیه های قزوین برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۲    
مجله صبحگاهی طلوع ، در روز دوشنبه به مناسبت روز جهانی کودک با بخش ها و موضوعات ویژه این روز به روی آنتن رفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۷    
22هزار کودک گیلانی از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۲    
همزمان با گرامیداشت هفته ملی کودک، طرح توزیع یک وعده غذای گرم به کودکان 3 تا 6 سال در 15 مهدکودک شهرستان قزوین آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۲    
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از ارائه آموزش های فرهنگ سازی مصرف آب در مهدهای کودک کرمانشاه خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۷    
همزمان با روز جهانی کودک با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از نظام یکپارچه و 27 عنوان محصول آموزشی خانه های کودک شهر تهران رونمایی می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۲    
کودکان کنگاوری در جریان برنامه های متنوع هفته ملی کودک در محوطه تاریخی معبد آناهیتا، باستان شناسی را تجربه کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۷    
تربیت کودک توسط مادر در اوان کودکی بسیار مهم و ضروری می باشد، اما سبک زندگی برخی از خانواده ها به ناچار کودکان را به فضایی جدید مثل مهدکودک سوق داده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۷    
احمد ابوالقاسمی در حاشیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و با توجه به فرارسیدن روز جهانی کودک به عیادت کودکان مبتلا به سرطان رفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۷    
جشنواره سفیران کوچک آب به مناسبت هفته جهانی کودک با همکاری بهزیستی و شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۲    
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: گرامیداشت هفته ملی کودک نباید برای خودنمائی و یا برای عده خاصی از کودکان باشد بلکه باید بتواند مشکلی از کودکان را حل کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۲    
شماری از کودکان بوشهری در دومین روز از بزرگداشت هفته ملی کودک در قالب همایش آموزش فرهنگ ترافیک با مشارکت نیروی راهور فرماندهی انتظامی این استان بایدها و نبایدهای قوانین راهنمایی و رانندگی را فرا ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۱۲    
بازی های موبایلی چندین سال است در بین کودکان و نوجوانان رواج بسیاری پیدا کرده است اما نکته حائز اهمیت در این میان، حراست از اطلاعات کاربران می باشد که ممکن است مورد هجوم سارقان اطلاعات قرار گیرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۷    
نخستین تئاتر کودکان در کربلا زیر نظر مرکز مراقبت و رشد کودک وابسته به آستان مقدس حسینی اجرا شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۱    
رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از اجرای برنامه های فرهنگ شهروندی با موضوع آسیب های اجتماعی کودکان در شهر اصفهان خبر داد و گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۶    
معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری گفت: حقوق کودک یکی از مصادیق بارز حقوق شهروندی و خراسان رضوی اقدامات ارزشمندی پیرامون حقوق کودک انجام شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۶    
خانه فرهنگ حر کارگاه قصه گویی کودکان ایران زمین را همزمان با روز جهانی کودک در فرهنگ سرای رازی برگزار می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۶    
شبکه دو سیما به مناسبت روز جهانی کودک به صورت زنده ویژه برنامه ای را با حضور کودکان، مجریان کودک و نوجوان، فیلمسازان و ... دوشنبه (16 مهر ماه) پخش می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۱    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس آگاهی این استان، قاتل نوجوانی که یک نوجوان روستایی دیگر را با استفاده از سلاح شکاری به قتل رسانده بود، دستگیر کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۶    
نشست تخصصی بررسی لایحه حمایت از کودک و نوجوان با حضور اساتید حقوق و کارشناسان اجتماعی در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۱    
ایرانسل با ناشران کتاب های کودک و نوجوان همکاری می کند ایرانسل با هدف توسعه فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان و ارائه محصولات و خدمات خاص این گروه سنی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۱    
مصطفی رحماندوست نویسنده و شاعر کودک و نوجوان به بررسی علل کتاب نخواندن بین این قشر پرداخت و عامل اول را خانواده و سپس مدرسه عنوان کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۱    
همزمان با فرارسیدن هفته نیروی انتظامی هفتمین دوره همایش دوچرخه سواری پلیس یاران نوجوان در بوستان ولایت تهران برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۱    
نخستین همایش ملی خانواده، کودک و نوجوان با تاکید بر افراد با نیازهای ویژه اول آبان ماه امسال در شیراز برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۶    
“بچه های سرزمین گلستان” برنامه ای با ساختار ترکیبی – نمایشی است که از شبکه استانی سیمای گلستان تهیه و پخش می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۶    
یک روانشناس کودک و نوجوان با اشاره به این که کودکان سنگ صبور والدین نیستند، تاکید کرد: احساس گناه کودکان به تبع برخی درددل های نادرست والدین با فرزندان، زمینه ساز اضطراب ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۱    
کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره هرمزگان با بیان اینکه نوجوان در دوران بلوغ، به دنبال الگو های در محیط اطراف خود می گردد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با بیان اینکه 42 هزار و 851 کودک و نوجوان استان عضو این نهاد هستند، گفت: 25 کودک معلول از خدمات کانون پرورش فکری بهره مند شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۱    
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: گروه کودک و نوجوان صدا و سیمای خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی کودک ویژه برنامه های شاد و متنوعی پخش می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۶    
مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: از ابتدای امسال مجموعا 99 عنوان کتاب چاپ نخست و تجدید چاپ در قالب کتاب های پروانه برای گروه سنی کودک و نوجوان منتشر شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۱    
انجمن حامی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برای بچه های مناطق محروم ایران مداد رنگی و دفتر نقاشی جمع آوری می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۶    
امیر سیاوش ذوالفقاریان تیرانداز نوجوان ایرانی در رشته تفنگ بادی 10 متر المپیک جوانان آرژانتین در مصاف با حریفان در فینال این رقابت ها به مقام هشتم دست یافت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۱    
38 هزار کودک و نوجوان سمنانی زیر چتر حمایتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان هستند و برنامه های هفته کودک در سمنان از برگزاری همایش خیابانی تا تمرین زندگی خوب را شامل می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته ملی کودک و نوجوان 98 ویژه برنامه در کتابخانه های استان اجرا می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۶    
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در جمع اصحاب رسانه گفت: سایت کودک و نوجوان را در 5 شهرستان راه اندازی کرده ایم و در این سایت بازیهای رایانه ای نیز عرضه شده است و اولین لیگ بازی های ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۶    
همزمان با هفته ملی کودک، مدرسه زندگی در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر در شهر مشهد مورد بهره برداری قرار گرفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۹    
در نخستین روز از هفته ملی کودک، جمعی از کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان روز گذشته چهره به چهره با استاندار، مطالبات خود را بیان کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۴    
مراسم روز جهانی کودک با اجرای برنامه های متنوع برای کودکان در ساحل بندرعباس برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۹    
نویسنده سریال های کودک و نوجوان معتقد است این روزها برنامه سازان و تهیه کنندگان به جای تعهد به مخاطب به اسپانسرهایشان متعهد هستند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۹    
کتاب حادثه ای در برج به مناسبت هفته کودک از سوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۹    
مجری سند حمایتی و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودک با تاکید بر رونمایی از برنامه های بخش خصوصی در این حوزه گفت: تمام طرح های رونمایی شده در مورد توسعه خدمات فضای مجازی کودک در دسترس است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۹    
در هفته ملی کودک، نقالان و شاهنامه خوانان، داستان های حماسی را برای کودکان و نوجوانان نقل می کنند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۴    
نماینده مراکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان خمین در فرمانداری گفت: کمبود یک نیروی متخصص کار با کودک و نوجوان یکی از معضلات جدی این نهاد آموزشی در این شهرستان است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۵    
نمایش پدرآن ، به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر، از ساعت 20:30 هشتم مهرماه در تالارهنر روی صحنه است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۰    
سهیل موفق بازیگر و کارگردان سینمای کودک و نوجوان یکی از مهم ترین چالش های ژانر کودک و نوجوان را نبود فضای اکران مناسب فیلم ها معرفی و تاکید کرد که استمرار این کمبود می تواند باعث خروج فیلمسازان از ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۵    
مجتبی ناجی معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان از دستورالعمل جدید احداث مهدکودک توسط مردها خبر داد.