جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 23 مهر 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 2 مهر 1397 کودک پرس 3 مهر 1397 کودک پرس 4 مهر 1397 کودک پرس 5 مهر 1397 کودک پرس 6 مهر 1397 کودک پرس 7 مهر 1397 کودک پرس 8 مهر 1397 کودک پرس 9 مهر 1397 کودک پرس 10 مهر 1397 کودک پرس 11 مهر 1397 کودک پرس 12 مهر 1397 کودک پرس 13 مهر 1397 کودک پرس 14 مهر 1397 کودک پرس 15 مهر 1397 کودک پرس 16 مهر 1397 کودک پرس 17 مهر 1397 کودک پرس 18 مهر 1397 کودک پرس 19 مهر 1397 کودک پرس 20 مهر 1397 کودک پرس 21 مهر 1397 کودک پرس 22 مهر 1397 کودک پرس 23 مهر 1397 کودک پرس 24 مهر 1397 کودک پرس 25 مهر 1397 کودک پرس 26 مهر 1397 کودک پرس 27 مهر 1397 کودک پرس 28 مهر 1397 کودک پرس 29 مهر 1397 کودک پرس 30 مهر 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۲    
در گذشته شاید جلوگیری از کم بینایی یا نابینایی یک کودک امری دشوار و شاید غیرممکن تلقی می شد، اما امروزه می توان براحتی از این نقصان و بیماری پیشگیری و درمان کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۲    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دلایل ابتلا به انحراف چشم و راهکارهای درمانی آن را تشریح کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۶    
صحبت از تغییر فضای آموزشی از خشونت به سمت فضایی نشاط انگیز شاید حرف جدیدی نباشد اما نیازی جدی در سیستم آموزش و پرورش است که نیاز به مداقه و تمرکز صاحبان نظر در این حوزه دارد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۶    
محمد عماد از دانش آموزان استان خراسان رضوی به عنوان رئیس نهمین دوره مجلس دانش آموزی انتخاب شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام مدارس کشور تا پایان امسال به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۵    
شاید باورش سخت باشد اما بچه ها گاهی خیلی بی رحم تر از آن چیزی هستند که ما فکر می کنیم. برخی از آنها در کودکی همدلی چندانی با معیارهایی که برای ناراحت نکردن دیگران ضروری است ندارند ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اصلی ترین دلیل محرومیت از تحصیل کودکان در استان را خانواده هایی می داند که ترجیح می دهند کودک به جای درس خواندن کار کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۱    
دو کتاب داستان کودک با عناوین فری موفری و ستاره های یک شب تعطیل به قلم فرزین پارسی کیا، با تصویرگری نجمه ایمانی فرد توسط انتشارات حس آخر به چاپ رسید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۶    
گسترش و ایجاد مراکز پیش دبستانی در حریم مهدهای کودک باعث دغدغه والدین و گلایه مدیران برخی مهدهای کودک شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۶    
یک پزشک سلامت روان دعواهای میان کودکان را موجب تثبیت شخصیت کودک دانست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۱    
وعده راه اندازی مرکز آموزشی کودک نابینا و فعال سازی هیئت نابینایان از خبرهای خوش مراسم روز جهانی عصای سفید در کرمانشاه بود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۶    
دوره تربیت مربی مهدوی و نماز کودک از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با همکاری بنیاد حضرت مهدویت و ستاد اقامه نماز استان و موسسه فرهنگی قرآن و عترت گلستان عرفان در بیرجند برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۶    
پسر بچه 7 ساله خنجی در استخر کشاورزی غرق شد و جان باخت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۴۱    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان توانمندسازی متکدیان را یک اصل مهم در مسیر جلوگیری از این آسیب اجتماعی دانست و گفت ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۳۶    
معاون توانبخشی بهزیستی آذربایجان غربی گفت: بیش از 5 هزار کودک معلول در استان شناسایی شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۳:۱۱    
نشست ادبی مشق شب همزمان با هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۶    
جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: کودک 4 ساله فردی که 2 شب قبل اقدام به سرقت خودروی پراید در آزادشهر کرده بود، به دلیل تیراندازی و عدم توجه سارق به اخطارهای پلیس، جان خود را از دست داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۱    
گروهی از باستان شناسان آمریکایی و ایتالیایی در گورستانی واقع در منطقه اومبریا معروف به آرامستان کودکان، اسکلت کودکی را یافتند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۳۱    
یک متخصص اطفال گفت: قطره آهن تاثیری در پوسیدگی دندان کودک نداشته و صرفا باعث تغییر رنگ و سیاه شدن دندان ها می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۲۱    
کشتی در بازی های المپیک جوانان در آرژانتین بهترین نتیجه را نسبت به 2 دوره گذشته کسب کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۶    
نایب رئیس هیات شطرنج قم گفت: در مسابقات قهرمانی شطرنج نوجوان به میزبانی قم، در رده سنی زیر 18 سال ورزشکارانی از مازنداران، تهران و فارس و در رده سنی زیر 16 سال شطرنج بازانی از آذربایجان شرقی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۱    
صدیقه حسینی استادیار گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با ابراز نگرانی از شیوع سندرم PCOS در زنان ایرانی، بروز علائم این سندروم را از زمان نوجوانی دانست.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۶    
جلسه هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شهرداری همدان، در دفتر معاونت اقتصادی و مالی شهرداری برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۱    
همایش ملی خانواده، کودک و نوجوان اول آبان ماه سال جاری در شیراز برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۱    
نشست نقد و بررسی و جشن امضای مجموعه شعر نوجوان احتیاط کنید! پرنده ها پای سفره صبحانه اند کتاب برگزیده کتابخانه مونیخ از سوی انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۰    
دبیر جشنواره استانی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: 335 اثر قصه گویی از گروه های مختلف سنی نوجوان تا کهنسال به دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره قصه گویی در 2 بخش تخصصی و 90 ثانیه ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۵    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی فسا گفت: جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان در شهرستان با شروع فعالیت باشگاه کتاب خوانی، افتتاح شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۵    
اراذل در حومه شرقی پاریس به یک نوجوان 13 ساله حمله کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۰    
سوگند رحمانی کماندار نوجوان ایرانی شرکت کننده در سومین دوره بازی های المپیک جوانان در بوینس آیرس آرژانتین پس از صعود به مرحله یک شانزدهم شکست خورد و از صعود به مرحله بعد باز ماند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۴۰    
رقابت های پینگ پنگ دختران و پسران نوجوان فارس با تعیین نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۵    
نوجوان 18 ساله ای که 33 میلیون تومان از حساب فردی در کانادا برداشت و در سایت های شرط بندی از دست داده بود، در مشهد دستگیر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۰    
نشست نشست ادبیات کودک و نوجوان در آخرین روز از هشتمین نمایشگاه کتاب کردستان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی سنندج برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۱    
دیدار و گفت وگوی مدیران و مسئولان با کودکان و نوجوانان از مهم ترین رخدادهای هفته ی ملی کودک در استان های سراسر کشور بود ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۶    
غلامرضا کاظمی دینان ضمن قدردانی از برگزاری هفته ملی کودک، از مربیان کانون پرورش فکری به دلیل شناخت و انجام مسوولیت های اجتماعی تقدیر کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۱    
عروسک گردان بلفنجک و قصه بان در نمایشگاه هفته ی ملی کودک ضمن اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان از این برنامه به اثرگذاری نمایش عروسکی بر بچه ها و لزوم استفاده از این شیوه ها برای یاری رسانی به ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۶    
علی فروتن بازیگر برنامه های کودک که با اسم عمو فیتیله ای در بین کودکان شهرت یافته است از برنامه های کودک نصیحت وار در تلویزیون انتقاد کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۲۱    
به مناسبت هفته کودک و در راستای نشر فرهنگ بکارگیری صحیح تکنولوژی های روز دنیا در شاکله فکری کودکان، اکران فیلمی با عنوان کشاورز و ربات انجام شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی با بیان اینکه هم اکنون در 3 استان مهدکودک در جوار زندان وجود دارد ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۶    
همایش سه ساله های حسینی ویژه سالروز شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) با حضور صدها زن و کودک یکشنبه شب در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۱    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به افزایش تعداد کودکان کار و خیابان گفت: سال 94 ، 6000 کودک کار و خیابان در سازمان بهزیستی پذیرش شدند که این تعداد در سال 95 به 9000 و در سال 96 به 10300 نفر ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۶    
طرح ملی دست های مهربان و ویژه برنامه هایی به مناسبت هفته ملی کودک ویژه اعضای کانون های غنچه ها، توسط شعب مختلف جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار شد.