شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای کودک پرس 22 مهر 1397 - koodakpress.ir

کودک پرس 17 فروردین 1396 کودک پرس 17 فروردین 1397 کودک پرس 12 اردیبهشت 1397 کودک پرس 31 خرداد 1397 کودک پرس 31 تیر 1397 کودک پرس 1 مرداد 1397 کودک پرس 1 شهریور 1397 کودک پرس 30 آبان 1397 کودک پرس 1 آذر 1397 کودک پرس 1 دی 1397 کودک پرس 1 بهمن 1397 کودک پرس 1 اسفند 1397 کودک پرس 1 مهر 1397 کودک پرس 2 مهر 1397 کودک پرس 3 مهر 1397 کودک پرس 4 مهر 1397 کودک پرس 5 مهر 1397 کودک پرس 6 مهر 1397 کودک پرس 7 مهر 1397 کودک پرس 8 مهر 1397 کودک پرس 9 مهر 1397 کودک پرس 10 مهر 1397 کودک پرس 11 مهر 1397 کودک پرس 12 مهر 1397 کودک پرس 13 مهر 1397 کودک پرس 14 مهر 1397 کودک پرس 15 مهر 1397 کودک پرس 16 مهر 1397 کودک پرس 17 مهر 1397 کودک پرس 18 مهر 1397 کودک پرس 19 مهر 1397 کودک پرس 20 مهر 1397 کودک پرس 21 مهر 1397 کودک پرس 22 مهر 1397 کودک پرس 23 مهر 1397 کودک پرس 24 مهر 1397 کودک پرس 25 مهر 1397 کودک پرس 26 مهر 1397 کودک پرس 27 مهر 1397 کودک پرس 28 مهر 1397 کودک پرس 29 مهر 1397 کودک پرس 30 مهر 1397 
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۶    
نشستن کودکان به شکل w،ستون پشتی بدنی کودک را گسترده کرده و در نتیجه کنترل بالاتنه کمتر شده و عضلات میانی بدن تحلیل می روند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۰    
دستورالعمل تقویت و اجرای فرهنگ نماز در مدارس با دستور وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۲    
مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی در واکنش به حضور پدر یک کودک مبتلا به سرطان در یک برنامه تلویزیونی، در اقدامی عجیب اطلاعات بیمار را افشا کرد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۱    
مجموعه داستان خواهران پینوکیو اثر سعیده زادهوش از سوی انتشارات قدیانی برای نوجوانان منتشر شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۶:۱۱    
اگر چه کتک زدن یا تنبیه جسمی و اجبار در انجام کاری خلاف میل در نگاه عامه مهم ترین وجه کودک آزاری شناخته می شود ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۵:۴۱    
مدیرکل بهزیستی استان سمنان از گشایش نمایشگاه تخصصی رشد و تکامل کودک در شهر سمنان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ارزیابی هوش و استعداد کودکان صورت گرفته است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۰    
فرو ریختن دیوار مدرسه قدیمی در روستای گرماش، منجر به فوت دختر هفت ساله سنندجی (دنیا ویسی) شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۰    
جشن کتاب و کودک با حضور جمعی از کودکان و نوجوانان و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، در کتابخانه پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) آستارا برگزار شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۱    
طاها اقدامی شهید چهارساله حادثه تروریستی اهواز قصه گوی ویژه این هفته گروه رسانه ای قاب کودک است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۱    
مدیرآموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز گفت: پرورش هوش و استعداد کودکان و کمک به بروز خلاقیت آنان در دوره پیش دبستانی انجام می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۶    
فرزندان شهدای فاطمیون به مناسبت هفته کودک، میهمان کانون پرورش فکری کودکان شدند و از غرفه های فرهنگی و هنری این رویداد دیدن کردند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۱    
هفته پیشِ رو، هفته رقابت های پرشور قصه گویانی است که از 16 استان کشور، در بخش تخصصی بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی شرکت کرده اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۶    
جشنواره کشوری فیلم و نقاشی روز ملی کودک ویژه کودکان چهار تا هفت سال عادی، چهار تا 12 سال دارای نیازهای ویژه و کودکان چهار تا 12 سال مراکز تحت نظارت بهزیستی در استان گیلان فراخوان شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۱    
نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتادمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت از برپایی بیش از 20 نشست کاری با ناشران خارجی برای خرید و فروش حق نشر(کپی رایت) کتاب خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان گفت: طی 6 ماهه نخست امسال 4 کودک مورد آزار و اذیت والدینشان قرار گرفته اند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از وجود 4648 نابینا در کرمانشاه خبر داد و گفت: سال گذشته 66 هزار کودک در کرمانشاه غربالگری بینایی شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۶    
نوجوان اهل خوی موفق به کسب مقام سوم در مسابقات جهانی ریاضی آی مت مالزی شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۱    
طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای روستایی و حاشیه شهرهای استان فارس با هدف رفع مشکلات تغذیه ای و افزایش حمایت از کودکان همزمان با هفته کودک در شیراز آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۱    
اگر فکر می کنید بازی و ورزش کودکان فقط وقتی مفید است که به صورت حرفه ای انجام شود، باید بدانید که نظرتان کاملاً اشتباه است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۰۱    
از ابتدای امسال، طرح غربالگری بینایی سنجی برای 4هزار و 850کودک 3 تا 6 سال در شهرستان فریمان اجرا شده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۶    
محققان آمریکایی دریافتند که بیماری آسم باعث می شود فعالیت جسمی کودک محدود شود که می تواند به خطر بروز چاقی در آنان کمک کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۱    
کودکی که نوشتن برایش سخت است، ممکن است در معرض مشکلاتی باشد که توانایی برای یادگیری را مختل می کند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۱    
وزیر ارشاد گفت: سالی 14 هزار کتاب ادبی و سالی 15 هزار کتاب در حوزه ادبیات کودک و نوجوان چاپ می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۶    
هفتادمین نشست توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی با موضوع اصطلاح نامه کودک و نوجوان 30 مهر در کتاب خانه ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۶    
آیین معرفی و خوانش کتاب لاله های نوجوان و مسابقه نقاشی در دبستان دخترانه ریحانه توسط کتابخانه عمومی قائم صالح شهر گتوند برگزار گردید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۱    
رقابت های کشتی آزاد بازی های المپیک جوانان آرژانتین در شهر بوینس آیرس آرژانتین برگزار می شود و دو نماینده کشتی آزاد نوجوان کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۱    
طرح ملی الگوی تلاوت قرآن کریم با هدف شناسایی و تقویت قاریان نوجوان در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۶    
مسؤول واحد فرهنگی رواق خواهران حرم مطهر حضرت کریمه اهل بیت (سلام الله علیها)، از بازخوانی 7 کتاب و رُمان عاشورایی در دوره پاییزه طرح نوجوان کتابخوان – نوجوان فهیم در این آستان مقدس خبر داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان با بیان اینکه فرهنگ سازی برای افراد در بخش های مختلف در سنین بالا اندکی دشوار است، گفت: مهمترین کار برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۶    
رقابت 19 قصه گوی هرمزگان در بخش عصرگاهی بیست و یکمین جشنواره قصه گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان این استان آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۱    
انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، 262 اثر تالیفی را از 17 ناشر در حوزه کودک در هفتادمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت عرضه کرده است.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۱    
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان ایلام گفت: در این جشنواره شرکت کنندگان در سه بخش علمی،تخصصی و عمومی با 31 اثر با هم به رقابت می پردازند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۱    
مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در آذربایجان غربی با حضور 63 نفر در سه بخش رقابتی به مدت 2 روز در ارومیه برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۱    
فراکیسیون حمایت از کودک و نوجوان تشکیل و اعضای هیات رئیسه آن مشخص شدند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۱    
سرپرست فرمانداری ارومیه با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای جلوگیری از بازماندن حتی یک کودک و نوجوان از تحصیل گفت: علت بازماندن کودکان روستایی ارومیه از تحصیل بررسی می شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای ساماندهی کودکان کار ابتدا باید از بدترین اشکال کار کودک دور شوند سپس در مورد تحصیل آنها صحبت شود.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۳    
مدیر طرح قشم جزیره ای برای کودکان گفت: به مناسبت هفته ملی کودک جشنواره هزار و یک سازه با حضور گسترده کودکان وخانواده های آنان در محل مجتمع تفریحی اقامتی ساحل طلایی قشم برگزارشد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: طرح یک وعده غذای گرم در راستای کمک به تغذیه مناسب کودکان به ویژه در مناطق محروم استان آغاز شد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۸    
محمدرضا مدرسی دبیر سی امین همایش بین المللی بیماری های کودکان ایران، در مورد بیماری CF که یکی از شایع ترین بیماری های ارثی می باشد که از پدر و مادر به کودک منتقل می شود توضیح داد و از هزینه بالای ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۸    
همزمان با روز جهانی کودک، ایستگاه نقاشی و دورهمی کودکانه در پارک بعثت شهرستان شوشتر برپا گردید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۴۸    
دبیر علمی سی و پنجمین همایش سالانه انجمن علمی روانپزشکان ایران توضیحاتی در مورد درمان ناخن جویدن کودکان و جدا کردن محل خواب کودک از والدین ارائه داد.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۶    
دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان آنکه نوسانات ارزی، انتخاب گروه های خارجی در بخش بین الملل جشنواره را با مشکل هایی مواجه کرده است ...
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۱    
سقوط پایه فلزی بسکتبال در یکی از مدارس شهرستان سیریک جان دانش آموز پایه دوازدهم را گرفت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۱    
جئوانی هرناندز 14 ساله توسط دوستش هدف شلیک گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۶    
رییس هیات فوتبال استان یزد اعلام کرد که متهمان پرونده مرگ دو فوتبالیست یزدی در گرجستان تا صدور حکم نهایی دادگاه مجوز هیچ گونه فعالیتی در رشته فوتبال ندارند.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۱    
جلسه مشترک موسسه فرهنگی هنری بوی سیب و مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه جهت هم فکری و تبادل نظر در جهت برگزاری دوره های مهارتی برای مخاطبین نوجوان و جوان برگزار گردید.
کودک پرس   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۱    
چهارمین نشست از سلسله نشست های فعالان کودک و نوجوان این بار به میزبانی مرکزرسانه ای اوج کودک و نوجوان برگزار خواهد شد.