شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 2 آبان 1396 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1396 مشرق نیوز 30 آذر 1396 مشرق نیوز 30 دی 1396 مشرق نیوز 30 بهمن 1396 مشرق نیوز 1 اسفند 1396 مشرق نیوز 1 آبان 1396 مشرق نیوز 2 آبان 1396 مشرق نیوز 3 آبان 1396 مشرق نیوز 4 آبان 1396 مشرق نیوز 5 آبان 1396 مشرق نیوز 6 آبان 1396 مشرق نیوز 7 آبان 1396 مشرق نیوز 8 آبان 1396 مشرق نیوز 9 آبان 1396 مشرق نیوز 10 آبان 1396 مشرق نیوز 11 آبان 1396 مشرق نیوز 12 آبان 1396 مشرق نیوز 13 آبان 1396 مشرق نیوز 14 آبان 1396 مشرق نیوز 15 آبان 1396 مشرق نیوز 16 آبان 1396 مشرق نیوز 17 آبان 1396 مشرق نیوز 18 آبان 1396 مشرق نیوز 19 آبان 1396 مشرق نیوز 20 آبان 1396 مشرق نیوز 21 آبان 1396 مشرق نیوز 22 آبان 1396 مشرق نیوز 23 آبان 1396 مشرق نیوز 24 آبان 1396 مشرق نیوز 25 آبان 1396 مشرق نیوز 26 آبان 1396 مشرق نیوز 27 آبان 1396 مشرق نیوز 28 آبان 1396 مشرق نیوز 29 آبان 1396 مشرق نیوز 30 آبان 1396 
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۲:۱۴    
طبق گزارش مرکز آمار، نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار در دوازده ماه منتهی به مهر ماه سال 1396 نسبت به دوره مشابه سال قبل برای کل کشور 8.2 درصد، مناطق شهری 8 درصد و مناطق روستایی 9.1 درصد شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۶:۴۲    
مدیر ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس از رایزنی برای واگذاری حق تالیف 11 عنوان کتاب دفاع مقدس به کشورهای ایتالیا، اسپانیا، چین، انگلیس و یونان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۰    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت دختر بازمانده از حادثه خودکشی در این استان گفت: ممکن است مصدوم به پنج عمل جراحی دیگر در اندام ها و ستون فقرات نیاز داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۵۲    
مرگ ناگهانی در ورزش و ورزشکاران یک رخداد بسیار نامطلوب و متاثر کننده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۵    
مسئول روابط عمومی سپاه نینوا گلستان از شناسایی شهید مفقود الاثر مهدی آقا شریعتی پس از گذشت 31 سال از شهادتش خبر داد و گفت: روز جمعه مردم گلستان میزبان این شهید خواهند بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۴    
شهردار تهران گفت: در زمینه یارانه بلیط مترو دولت باید یک سوم از بلیط مترو را پرداخت کند اما به دلیل اینکه دولت در سال های گذشته سهم خود را پرداخت نکرد، شهرداری تهران این رقم را پرداخت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۲    
مراسم تشییع پیکر ابراهیم آشتیانی با حضور پیشکسوتان و اهالی فوتبال در ورزشگاه شهید شیرودی
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۲۰    
با حیرت می دیدم همان اتفاقاتی که شهید صادقی سال ها قبل در شب اجرای عملیات به من گفته بود در حال رخ دادن است. من هم دقیقاً طبق وصیت او عمل کردم و هنوز در شگفتم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۶    
قاضی شهریاری در رابطه با آخرین وضعیت پرونده قتل یک روحانی که در خروجی مترو امام خمینی (ره) مورد ضرب و شتم قرار گرفت، گفت: متهم چندین بار سابقه بستری در تیمارستان را داشته و دچار اختلالات روانی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۲    
شب عملیات بود، آماده حرکت بودیم ما هم که وظیفه تبلیغ در جبهه را بر عهده داشتیم باید با اجازه فرمانده گردان تجهیزات لازم را برمی داشتیم، پس به چادر فرمانده رفتم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۴۲    
ولی عهد عربستان گفت: نوآورانه ترین شهر جهان به نام نئوم را خواهیم ساخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۶    
دریاچه ارومیه در مدت چهل روز 300 کیلومتر عقب نشینی کرد! دبیر ستاد احیاء دریاچه ارومیه الان کجاست؟ عیسی کلانتری دبیر ستاد دریاچه ارومیه بود و او اکنون معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۶    
حمید داودآبادی نویسنده ادبیات دفاع مقدس جدیدترین کتاب خود را با نام برادرم عباس به شهید مدافع حرم عباس کردانی اختصاص داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۲۴    
2 مأمور پلیس که در جریان دستگیری 2متهم با شلیک های شتاب زده باعث مرگ آنها شده بودند، هر یک سرنوشت متفاوتی پیدا کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۶    
گروه فدائیان اسلام که متشکل از داوطلبان مردمی بود، به رهبری و فرماندهی سیدمجتبی هاشمی نقش مهمی در دفاع 34 روزه در خرمشهر ایفا کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۶    
جریان چپ در حالی عنوان می کند به دلیل چینش کابینه از رئیس جمهور روحانی ناراضی است که در دولت یازدهم نیز جای خاصی در کابینه نداشت اما خود را فدایی دولت می نامید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۸:۵۲    
حیدر العبادی، نخست وزیر عراق گفت که نیروهای پیشمرگه با نیروهای مشترک عراقی همکاری دارند و آن ها به درخواست های برخی برای تشدید تنش با دولت مرکزی، عمل نکرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۷    
در حالی حسن روحانی چهار سال پیش وعده چرخیدن چرخ زندگی مردم را داده بود که بعد از گذشت این مدت؛ تنها به لطف برخی آمارهای غیر دقیق موفق به این موضوع شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۸:۳۶    
شهید مصطفی صدرزاده در خاطره ای چگونگی مجروحیت خود و شهادت حاج حسین بادپا در عملیات بصرالحریر را روایت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۰    
محمدرضا بایرامی نویسنده در دانشگاه ادبیات بلگراد درباره تجربیاتش در ادبیات دفاع مقدس گفت: به عنوان یک نویسنده در ادبیات بزرگسال این من نبودم که به سراغ جنگ رفتم، بلکه جنگ بود که به سراغ من آمده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۶:۳۶    
طبق اعلام سایت "wayback machine" اپل پس از معرفی آیفون 8، تولید آیفون 7 و 7 پلاس با حافظه 256 گیگابایت را متوقف کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۶:۳۱    
محققان دریافته اند که گل ها از عامل بصری برای جذب گرده افشان ها استفاده می کنند. گل ها در واقع با ایجاد یک هاله آبی در اطراف خود به حشرات و مخصوصا زنبورها علامت می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۶:۰۶    
مدیر برنامه سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت با اشاره به علل ایجاد وزوز گوش گفت: بر اساس تحقیقات مشخص شده است که بیش از 20 درصد جمعیت پایتخت دچار عارضه وزوز گوش هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۵:۱۳    
پروتئین ها زنجیره های طولانی از اسیدهای آمینه هستند که ما از رژیم های غذایی دریافت می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۵:۰۰    
حرکت کاروان های پیاده روی اربعین از هرمزگان به سمت کشور عراق و شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی در آستانه اربعین حسینی آغاز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۴:۵۱    
یک متخصص پوست و مو گفت: زگیل تناسلی یکی از مهمترین و البته خطرناک ترین آلودگی های پوستی در زنان است که می تواند به بروز سرطان دهانه رحم منجر شود، از این رو باید به سرعت مورد درمان قرار بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۲:۳۰    
با وجود مرگ سالانه چند ده هزار ایرانی به دلیل آلودگی هوا، سازمان های محیط زیست و استاندارد از اجرای کامل قانون نصب فیلتر دوده روی خودروهای دیزلی شانه خالی می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۳:۱۶    
چندسالی هست که در حوزه مد و لباس دچار سردرگمی هستیم، این سردرگرمی تقریباً چهل ساله، حاصل تلاشهایی هست که باید انجام می شد اما نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۲:۳۶    
بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی 110هزار میلیارد تومان اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۲:۱۵    
رفتارهای پرخطر دانش آموزان صدای وزیر آموزش وپرورش را هم درآورده است اما ظاهراً برنامه خاصی در نهادهای تربیتی برای مقابله با این رفتارها وجود ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۲:۰۲    
ساعاتی بعد از ورود رکس تیلرسون، وزیر خارجه امریکا، به افغانستان و توقف چند ساعته اش در این کشور، عکسی از دیدار او با محمداشرف غنی منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۱:۵۶    
امسال سال سعید است و سعادت همه ما این است که در سایه سار ولایت، امنیت و اقتدار میهن و مردم سرافراز ایران را مدیون سروهای سرافرازی چون سعید جعفری ها هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۱:۱۱    
نهنگ آبی تاکنون در ایران قربانی نگرفته و نهنگ آبی، علت خودکشی دو دختر اصفهانی نیست .
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۱:۰۶    
استاد دانشگاه کانادا در چهارمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی: ما می خواهیم با جهان بینی های موجود مقابله کرده و با مفهوم بشر و انسان نقطه مقابل تقابل را رقم بزنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۱:۰۱    
رئیس هیئت مدیره جدید شستا (شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی) می گوید حل اکثر چالش های ایران در گرو یکپارچگی ارکان کشور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۱:۰۰    
جام اتحادیه انگلیس؛ سوانسی 0_2 منچستر یونایتد
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۵۶    
یک استاد دانشگاه شیراز درافتتاحیه چهارمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی:برای تحول درعلوم انسانی نیازمندتغییرات اساسی درکلیات هستیم که کار ساده ای نیست،بادریافتن کلیات می توان جزییات راتغییر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۴۶    
دعواهای سیاسی در کشور اغلب نه درد مردم است، نه برای مردم و نه از آن خیری به مردم می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۴۱    
عضو جامعه روحانیت می گوید اعضای این جامعه در دیدار با روحانی، او را نصیحت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۳۶    
به گزارش رویترز مدیر عامل شرکت توتال اعلام کرد که اگر کنگره امریکا برجام را تأیید نکند از ایران می رویم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۳۱    
یک روزنامه زنجیره ای بزک کننده آمریکا می گوید رسانه های اصولگرا به استقبال مرگ توافق هسته ای رفته اند و برجام را زنده به گور می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۲۱    
رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی چهار سال پیش خود گفته بود ملاک تورم، جیب مردم است؛ اما در حال حاضر که در راس قوه مجریه قرار گرفته، انگار ملاک تورم هم تغییر کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۱۶    
اعضای بریکس(قدرت های اقتصادی نوظهور) و سازمان همکاری شانگهای به سرعت در حال عبور از هژمونی دلار و دلارزدایی از مبادلات و اقتصاد خود هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۷    
درحالی که هنوز سایت فدراسیون فوتبال برنامه بازی های ملی را اعلام نکرده بود ، این اخبار از طریق سایت های بلژیکی رسانه ای شد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۵    
شرکت فرودگاه های ایران یک هواپیمای فلایت چک را که قیمت آن 3 میلیون یورو بوده است به قیمت 11 میلیون یورو خریده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۲    
جمشید مشایخی هنرمند قدیمی شرایط جسمی اش بهتر شده و حالا ویدئویی ورزشی از او منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۳:۵۸    
چالش نهنگ آبی نوعی جنبش اجتماعی است که در آن نوجوانان تلاش می کنند خود را به وسیله قربانی شدن به نمایش بگذارند و از این طریق معنایی برای زندگی خود بیابند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۳:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی باردیگر از جدایی طلبی در اقلیم کردستان عراق حمایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۷    
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: ما از مردم می خواهیم به فضاسازی و شایعاتی که شاید از روی کم اطلاعی بیان می شود توجه نکنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۹    
زلاتان امروز و در کمپ تمرینی شیاطین سرخ اینگونه آمادگی خود را به رخ هواداران کشید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۷    
لاریجانی گفت: این جنایت ها بسیار وسیع است و دست این کشورها به خون هزاران نفر از مردم کشورهایی مثل یمن، بحرین، سوریه، عراق، افغانستان آلوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۸    
محمد ششم پادشاه مغرب روز سه شنبه دستور داد تا سه وزیر بهداشت، آموزش و پرورش و مسکن برکنار شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۴    
کانون هواداران تیم فوتبال خونه به خونه از جواد نکونام بابت اتفاقاتی که روز گذشته رخ داده بود، عذرخواهی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۴    
جلسه هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری عصر امروز برگزار و مرکز اندیشه ورز در مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد. فعالیت این مرکز از فردا آغاز می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۹    
امشب مورسیا در خانه میزبان بارسا خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۸    
نخست وزیر عراق اعلام کرد که تلاش برخی ها برای ایجاد درگیری بین نیروهای عراقی و پیشمرگه با شکست مواجه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۳    
بازیکنان استقلال پس از صرف شام در جلسه فنی سرمربی آلمانی تیم حاضر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۶    
روحانی ای که بعدازظهر امروز توسط یک متهم سابقه دار در مقابل متروی امام خمینی (ره) مورد ضربات چاقو قرار گرفت و به قتل رسید، دانشجوی دکترای الهیات بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۱    
به نظر می رسد اخبار انتقال آندره هررا، هافبک اسپانیایی یونایتد به بارسلونا صحت نداشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۰    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز افزود: هر چند شمار نظامیان اعزامی آمریکا به کشورهای دیگر در 60 سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته، اما نحوه گسترش نیروهای نظامی آن، تغییری نکرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۱:۴۹    
اوستنده بدون مدافع ایرانی و شارلوآ با بهره مندی از مهاجم ایرانی خود مقابل هم قرار می گیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۱:۴۸    
گزارش کامل از ماجرای آتش گرفتن مدرسه در ارومیه را مشاهده فرمائید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۱:۳۷    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت که در جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حضور نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۲    
سرمربی استقلال از کاپیتان نیمکت نشین و دو بازیکن با تجربه تیمش تمجید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۰:۵۹    
عبدالکریم حسین زاده در نشست امروز فراکسیون امید خطاب به وزیر پیشنهادی علوم گفت: امروز باید پاسخ دهید که برخی شعارها که در وزارت علوم راکد مانده و تبدیل به کاغذ پاره شده است را چگونه محقق می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۳    
با جدایی نیمار، آمار گلزنی بارسا نسبت به این مقطع در فصل گذشته دچار افت شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۹    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در کمیته اخلاق جلسه خوبی داشتیم که نسبت به یکسری مسائل تذکرات لازم داده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۳    
رئیس جمهوری در پیامی فرا رسیدن سالروز استقلال کشور زامبیا را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در تمامی زمینه های مورد علاقه بیش از پیش گسترش یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۲۰:۰۴    
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: سوال درباره واردات محصولات تراریخته به علت قانع نشدن نماینده سوال کننده از پاسخ قاضی زاده هاشمی در صحن مجلس مطرح می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۷    
مدافع استقلال و هافبک پرسپولیس پس از حضور در کمیته اخلاق می توانند در داربی به میدان بروند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۰    
وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سفرهای خاورمیانه ای خود با نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۲    
شهردار تهران گزارشی از وضعیت اقتصادی پایتخت ارائه و نسبت به عدم درآمد پایدار انتقاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۷    
یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز با شلیک موشک های کاتیوشا محل تجمع شبه نظامیان ائتلاف سعودی را در پادگان نظامی سلا منطقه جازان واقع در جنوب عربستان هدف قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۶    
تیم ملی در برنامه آماده سازی خود برای جام جهانی 2018 روسیه, دو دیدار تدارکاتی انجام خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۹    
واژگونی تراکتور در زمین زراعی واقع در روستای انزاب از توابع اردبیل منجر به مرگ یک فرد به همراه نوه خردسال او شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
دبیرستاد نقشه جامع علمی کشور از پرتاب ماهواره های 3 دانشگاه و دو موسسه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۸:۵۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه عصر امروز، پیش نویس گزارش شش ماهه سوم کمیسیون درباره برجام قرائت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۸:۳۸    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به عدم حضورش در دربی 85 واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۸:۲۸    
کمیته مسابقات سازمان لیگ اسامی محرومان را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۹    
شعبه هندی تویوتا در این نامه به آمریکایی ها اطمینان داد که دیگر دست به چنین اقدامی نخواهد زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۸:۱۳    
از شاگردش خواست که مسئله را پیگیری کند. او از ماشین پیاده شد و بعد از مدتی خبر آورد: آقا سید مصطفی خمینی مسموم شده و او را به بیمارستان آورده اند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۸    
یک نماینده کنگره آمریکا گفت سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره باعث اتحاد دموکرات ها در حمایت از برجام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۳۹    
مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تراکنش با حضور مهمانان داخلی و خارجی امروز دوم آبان ماه در بوستان گفت وگو در محل در مجتمع نمایشگاه شهر برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۲۲    
امروز در بازار تهران سکه طرح جدید با 13 هزار تومان افزایش یک میلیون و 310 هزار تومان و دلار با یک تومان رشد قیمت 4019 تومان معامله شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۱۵    
مسئولان محلی ولایت ننگرهار می گویند که در عملیات نیروهای ویژه کشور در شهرستان مومند دره این ولایت، هفت عضو یک خانواده کشته شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۰۳    
رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا وارد پاکستان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۸    
حیدرالعبادی نخست وزیر عراق، طی دیدار با رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا در بغداد، بر نقش مثبت و سازنده گروه حشدالشعبی در برقراری امنیت و ثبات در عراق تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۶    
سازمان دیده بان حقوق بشر وابسته به معارضین سوری اعلام کرد ارتش سوریه و هم اکنون نزدیک به 52.7 درصد مساحت کشور سوریه را تحت سیطره خود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۵    
آمریکایی ها به خوبی می دانند که سرنوشت غرب آسیا در مرزهای مشترک تعیین خواهد شد و برای جبران شکست ماه های گذشته، سناریوهای مختلف را طراحی کرده اند تا مانع از برقراری ارتباط زمینی تهران - بیروت شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۱    
این 406 متری نیاوران رو از دست نده!، سوپر لاکچری اقدسیه 310متر... این عبارت های شگفت انگیز جزئی از بازار اجاره مسکن در پایتخت ایران است خانه هایی با رهن کاملِ دو و نیم میلیارد تومان ناقابل!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۸    
ولیعهد عربستان سعودی در نشست معرفی ابر پروژه اقتصادی نئوم گفت که عربستان قصد دارد با نابودی افکار افراطی به سمت اسلام میانه رو و معتدل برگردد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۵    
رئیس رژیم صهیونیستی گفت: بنیامین نتانیاهو و وزیرانش با حمله به رسانه ها، در حال رهبری کودتا علیه دموکراسی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۰    
به گزارش مشرق، با هوشیاری نیروهای بسیج مردمی سوریه یکدستگاه خودروی سواری حامل مواد منفجره کشف و ضبط شد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۹    
محمدجواد لاریجانی گفت: شان و عظمت ملت ایران با حرفهای ترامپ پایین نمی آید حتی من فکر می کنم که خود آمریکایی ها هم ازحرف های رئیس جمهور خود شرمگین هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۷    
بررسی ها نشان می دهد که 90 درصد خودروهای داخلی، با اختلاف قیمت 1 تا 30 میلیون تومانی نرخ کارخانه و بازار روبرو است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۵    
زمان تشییع پیشکسوت پرسپولیس که امروز دارفانی را وداع گفت مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۴    
مداحی زیبای میثم مطیعی به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س)
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۴    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش گفت: دریافتی 8 میلیاردی یک مدیر در 21 ماه و تصرف در زمین 74 میلیاردی از جمله ابهامات مُصَرح در580 صفحه گزارش و 3806 برگ سند تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۱    
درگیری های شدید در دروازه های شمالی شهرک جدید عکیدات ادامه دارد و نیروهای جبهه مقاومت در تلاش هستند به داخل شهرک پیشروی کنند؛ شهرک جدید عکیدات در جنوب شهرک طابیه واقع شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۱    
به نظر می رسد که مصاحبه طوفانی مورینیو پس از شکست برابر هادرسفیلد بازخوردی منفی در میان ستاره های منچستریونایتد داشته است.