جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 19 دی 1396 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 30 مهر 1396 مشرق نیوز 30 آبان 1396 مشرق نیوز 30 آذر 1396 مشرق نیوز 30 بهمن 1396 مشرق نیوز 1 اسفند 1396 مشرق نیوز 1 دی 1396 مشرق نیوز 2 دی 1396 مشرق نیوز 3 دی 1396 مشرق نیوز 4 دی 1396 مشرق نیوز 5 دی 1396 مشرق نیوز 6 دی 1396 مشرق نیوز 7 دی 1396 مشرق نیوز 8 دی 1396 مشرق نیوز 9 دی 1396 مشرق نیوز 10 دی 1396 مشرق نیوز 11 دی 1396 مشرق نیوز 12 دی 1396 مشرق نیوز 13 دی 1396 مشرق نیوز 14 دی 1396 مشرق نیوز 15 دی 1396 مشرق نیوز 16 دی 1396 مشرق نیوز 17 دی 1396 مشرق نیوز 18 دی 1396 مشرق نیوز 19 دی 1396 مشرق نیوز 20 دی 1396 مشرق نیوز 21 دی 1396 مشرق نیوز 22 دی 1396 مشرق نیوز 23 دی 1396 مشرق نیوز 24 دی 1396 مشرق نیوز 25 دی 1396 مشرق نیوز 26 دی 1396 مشرق نیوز 27 دی 1396 مشرق نیوز 28 دی 1396 مشرق نیوز 29 دی 1396 مشرق نیوز 30 دی 1396 
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۵    
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز آینده از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد خودرو از ساعت 16 تا 24 فردا از مرزن آباد به سمت کرج، به صورت
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۱    
فیلم سینمایی "محمد رسول الله(ص)" به کارگردانی مجید مجیدی وارد شبکه نمایش خانگی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۱:۲۲    
روزنامه البناء لبنان با تشریح نقش آمریکا در خط دهی به ولیعهد عربستان علیه ایران، نوشت: به رغم خاموش شدن آشوب ها در ایران، باید گفت اتاق های عملیات آشوب های این کشور در هرات و اربیل قرار داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۸:۴۲    
اسحاق هرتزوگ رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی رویکردهای محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و محمد بن زاید ولیعهد ابو ظبی ،را تحسین برانگیز و هیجان انگیز خوانده و مدعی شد، ولیعهد عربستان چهره ای انقلابی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۱    
سایت فیفا در گزارشی به بررسی همه رکوردهایی پرداخته که در سال 2018 شکسته خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۰    
مادری که محمدجمعه را به نیت کار در ایران از زیر قرآن رد کرده و راهی اش می کند و بعد از مدت ها اولین دیدار با پسرش بر مزار او محقق می شود! حالا بعد از شهادت محمدجمعه، این مادر است و دلتنگی هایش.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۹    
خبر خوش اینکه بالاخره سونی این سری را دوباره احیاء کرد و گوشی اکسپریا ال 2 را به صورت رسمی معرفی نمود؛ یک محصول مقرون به صرفه با دوربین سلفی زاویه باز و اسکنر اثر انگشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۰    
معاون دفتر روحانی گفت: اگر برجام برای ما منافعی نداشته باشد از آن خارج می شویم، اما دنیا باید بداند مسئولیت این اقدام با کیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۱    
استقبال مخاطبان از مستند قائم مقام ، روایتی از زندگی آیت الله منتظری از پیش از انقلاب تا فوت ایشان، همچنان ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۹    
بازیگر فیلم "دیده بان" گفت: به عنوان یک بازیگر مگر می شود سالها کار کرد و بعد دلتنگ بازی نشد. من هم تبعاً در این سالها به شدت دلتنگ بازگشت به سینما و بازی در این عرصه هستم اما دیگر کاری نیست...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۲    
علی یوسفی کیا جوان 25 ساله گتوندی ، عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی و دارنده مدال برنز آسیا بر اثر گاز گرفتگی در گذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۵    
فاطمه زینبی هیچ وقت فکرش را هم نمی کرد روزی از طرف یک شهید مأمور به خادمی شود آن هم برای لشکر مجاهد فاطمیون.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۷    
راننده مسافربر که مدعی بود از اعتیاد همسرش به داروهای آرامبخش به ستوه آمده، همراه اوبه دادگاه خانواده رفت تا طلاق بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۵    
فیلم کامل بیانات رهبرانقلاب در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم قم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۹    
به گزارش مشرق، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از تاکید رهبر معظم انقلاب درخصوص حل مشکلات مردم، در اینستاگرام خود شش گام لازم جهت تحقق این مهم را برشمرد. شش گام در مسیر حل مشکلات مردم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری 8 نفر از مدیران کانال های تلگرامی در استان کرمان خبر داد و گفت: ردپای سرویس های جاسوسی استکبار در حوادث اخیر آشکار و روشن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۵۸    
سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه از بودجه 7هزار میلیارد تومانی دولت برای فقرا در سال 97 خبر داد و گفت:دولت سال آینده در بافت های فرسوده با ساخت 200هزار واحد مسکونی 300 هزار شغل ایجاد خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۴۹    
تحقیقات نشان می دهند، دوزهای بالای مسکن ایبوپروفن در طولانی مدت می تواند با بروز مشکلاتی در باروری مردان همراه باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۹    
گوشت های فرآوری شده می توانند خطر ابتلا به برخی سرطان ها را افزایش دهند و در کل سرطان زا به حساب بیایند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۱    
ناپدری که به اتهام خوراندن قرص های مخدر به دخترخوانده یکساله اش -سوگند- به قصاص محکوم شده بود، پس از نقض حکم قصاص برای دومین بار پای میز محاکمه ایستاد و 50 بار سوگند خورد که بیگناه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۷    
فرمانده سپاه ناحیه بهشهر از تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده پس از 29 سال در این شهرستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۷:۴۴    
به گزارش مشرق ، شایان مصلح مدافع پرسپولیس که همزمان با فوتبال مشغول تحصیل هم است، واکنش جالبی نسبت به فصل امتحانات دانشگاه از خود نشان داده است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۷:۱۸    
رئیس شورای عالی فضای مجازی تفاوت تلگرام با اسنپ را نمی داند؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۶:۴۱    
بر اساس مطالعات صورت گرفته، کاهش نور در زمستان یکی از علل مهم ابتلا به افسردگی زمستانی است که زنان بیش از مردان از آن رنج می برند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۶:۲۱    
یک متخصص طب فیزیکی گفت: هر درد در مفصل نشان دهنده آرتروز نیست دردهایی که با انجام فعالیت تشدید پیدا می کند و درد هایی که با صدا در مفصل همراه اند، از جمله دردهایی هستند که باید جدی گرفته شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۶:۰۱    
مک اواس یکی از سیستم های عاملی است که می توان اصطلاح سهل ممتنع را برای تجربه کاربری آن به کار برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۵:۵۲    
به گزارش مشرق ، پس از حادثه تلخ و تاسف بار حریق نفتکش ایرانی و مفقود شدن تعدادی از دریانوردان ایرانی هشتگی در اینستاگرام و توییتر به راه افتاده است تا برای مردم عزیزمان برای این دریانوردان دست به دعا ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۵:۳۱    
لاشین ابراهیم، رئیس کمیته ملی انتخابات مصر، دوشنبه گذشته زمان های مربوط انتخابات ریاست جمهوری از دوره ثبت نام، اعلام لیست نهایی و برگزاری اصل انتخابات در خارج و داخل کشور را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۵:۰۱    
مردی افغان که متهم است سه سال قبل در جریان ارتباط پنهانی، زنی تنها را در شرق تهران به قتل رسانده است در جلسه محاکمه که روزگذشته برگزار شد، جرمش را انکار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۴:۳۱    
سه مأمور پلیس که متهم هستند هنگام انتقال مرد بیمار به بازداشتگاه او را کتک زده و موجب مرگ وی شده بودند، در جلسه محاکمه جرمشان را انکار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۴:۱۶    
نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد ایالات متحده امریکا تلاش دارد نفس های به شمارش افتاده برجام را برای همیشه از بین ببرد و هزینه های ناشی از چنین تصمیمی را به پای جمهوری اسلامی ایران ضمیمه کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۴:۰۱    
شرکت هیوندای پس از توافق با یک شرکت آمریکایی در زمینه پیشرفت تکنولوژی از عرضه خودروهای خودران خود در سال 2021 میلادی به بازارها خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۳:۳۱    
قدرت های جهانی دارای سیاستی دوگانه و یک بام و دو هوا در این زمینه هستند؛ سیاستی که در پی افزایش جمعیت جوامع خودشان و کاهش جمعیت کشورهای دیگر به ویژه جوامع مسلمان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۳:۱۱    
مردی که با همدستی دو افغان در جریان سرقت 52 هزار تومانی مرتکب قتل شده است، اتهام را به گردن دو همدست فراری اش انداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۳:۰۰    
در حالی دولت از تعطیلی کارهای اینترنتی به دلیل فیلترینگ خبر می دهد که گفت وگو با مردم و رصد این شبکه ها نشان می دهد اشتغال در فضای مجازی، غالباً اشتغال مشروع و ابداً هم فراگیر نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۲:۴۶    
همه قرائن و شواهد نشان می دهد که فتنه دی ماه 96 متشکل از غربی ها به سرکردگی شیطان بزرگ به عنوان طراح نقشه و فرمانده، وهابیون به سرکردگی رژیم سعودی از مدت ها پیش برای فتنه 96 برنامه ریزی کرده بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۲:۱۱    
نشریه رسمی کنگره آمریکا اذعان کرد انتظار آمریکا از اغتشاش و بی ثباتی کاهش نفوذ فزاینده ایران در منطقه و ترساندن متحدان جمهوری اسلامی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۲:۰۱    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و گوشی تلفن همراه از پایان فرصت یکماهه و خروج 6 هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق از شبکه مخابرات خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۱:۱۶    
رییس کانون بانک های خصوصی در حالی از آمادگی نظام بانکی برای پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان خبر داده که شمار زیادی از مشمولان تا آخر وقت روز گذشته سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۱:۰۰    
مقام معظم رهبری اولین مخالف انتخاب خود بودند و بر عدم انتخاب خود همانند امیرالمؤمنین که مرا واگذارید و دیگری را انتخاب کنید اصرار کردند و رمز توفیقات الهی ایشان در همین نگرش و تواضع نهفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۵۵    
دروازه بان استقلال ساعاتی قبل از حضور در برنامه نود از حضور در این برنامه منع شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۴۸    
به گزارش مشرق، کمال کامیابی نیا و محمد انصاری در استوری اینستاگرام خود برای آقای گل سرخپوشان آرزوی موفقیت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۴۰    
همچنان وضعیت مجتبی جباری با استقلال مشخص نیست و این بازیکن هنوز جایی در تیمش ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۳۰    
امیر حاج رضایی درباره آخرین اتفاقات رخ داده در فوتبال مانند نتایج استقلال و پرسپولیس، عدم ثبات در تراکتورسازی و نفت و برنامه ریکاوری کی روش برای بازیکنان ملی پوش مطالبی را مطرح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۳۰    
بخش عمده ای از سخنان رئیس جمهور در جمع مدیران وزارت اقتصاد، خلاف واقعیت ها یا دادن آدرس اشتباهی به افکار عمومی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۲۶    
یارو می گفت دیشب یک پشه مزاحم را زدم کشتم... وقتی خون خودم را در بدن او دیدم همان احساسی به من دست داد که بعد از کشتن سهراب به رستم دست داده بود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۱۸    
دیده بان اخلاق و قوانین فیفا از فدراسیون جهانی فوتبال خواست عضویت فدراسیون عربستان در فیفا را به خاطر دخالت مقامات دولتی در انتخابات فوتبال این کشور تعلیق کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۰۷    
آمریکا در برابر مردم ما تحقیر شده و این درس بزرگی به ملل عالم است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۹    
ارسلان مطهری با امضای قراردادی به مدت یک و نیم فصل به تراکتورسازی پیوست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۱    
آک آتن با پاس گل تماشایی ستاره ایرانی خود توانست در جام حذفی یونان مقابل پانتولیکوس به پیروزی یک بر صفر دست یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۳:۴۲    
نیروهای انصارالله یمن برای مقابله با جنگنده های ائتلاف عربستان از سامانه پدافند موشکی جدید خود رونمایی کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۵    
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در استوری صفحه اینستاگرام خود، انتقال کوتینیو به بارسلونا را به وی تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی گفت قانون مهاجرت آمریکا باید اصلاح شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۸    
پرسپولیس درحالی در مشهد به مصاف مشکی پوشان می رود که چهار بازیکن این تیم در این بازی حضور ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۸    
آک آتن در دومین حضور بازیکن ایرانی خود به دومین برد خود رسید و در جام حذفی فوتبال یونان پیروز شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۴۹    
براساس آمار گمرک در هشت ماهه نخست سال جاری بالغ بر 580 تن به ارزش یک میلیون و 278 هزار و 537 دلار، طشتک از 7 کشور جهان وارد ایران شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۴۳    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۸    
به نظر می رسد روند بازگشت ساموئل اومتیتی به میادین زودتر از حد تصور بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۱۸    
تکنیک و گل های ناب جیمز رودریگز.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۱۲    
دو اقدام مهم خلبان سعودی و تلاش وی برای فرار از مهلکه نیز باعث نشد تا موشک به هواپیمای مورد نظر اصابت نکند و اکنون با گذشت 27 سال از عملیات طوفان صحرا، مجددا یک اف 15 مدل E مورد اصابت قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۰۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی گفت: با وجود اینکه آثار خودزنی بر روی جسد این فرد محرز است فیلمی از لحظه خودکشی وی نیز موجود است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۹    
آردا توران آخرین روزهای حضورش در بارسلونا را پشت سر می گذارد و به زودی تیم بعدی او مشخص می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۵    
مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با ارائه آمار رسمی از رشد واردات تلفن همراه به کشور، سه دلیل اصلی گرانی بازار را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۱    
جک استراو وزیر خارجه اسبق بریتانیا در دیدار با ظریف ضمن اعلام حمایت جدی دولت این کشور از برجام، از تلاش دولتمردان بریتانیا به منظور لزوم حفظ دستاوردهای برجام از سوی مقامات آمریکایی سخن گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۵    
مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان تست های پزشکی باشگاه الغرافه قطر را با موفقیت پشت سر گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۲۵    
5 خرید و فروش گران و پر منفعت تاریخ فوتبال.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۹:۱۹    
شبکه المیادین به نقل از منابع موثق خود خبر ارسال نامه دبیرکل حزب الله لبنان به رهبر معظم انقلاب را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۹    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: در بخش کمک های مردمی بیش از 1480 میلیارد تومان به کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۵    
ملی پوشان هندبال ایران در دومین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه قطر مقابل میزبان شکست خوردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۹    
فیلیپ کوتینیو پیش از این نیز در استادیوم نوکمپ تجربه بازی کردن، البته نه برای بارسلونا را داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۹    
پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته در حالی که در شرایط عادی نبود، اظهاراتی را به زبان آورد که باعث جنجال رسانه ای شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۹    
وزارت خارجه سوریه با ارسال نامه های جداگانه ای به دبیر کل سازمان ملل و رئیس دوره ای شورای امنیت به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه این کشور اعتراض کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۹    
رییس جمهور گفت: هوشیاری مردم، دانشگاهیان و اقشار مختلف ثابت کرد که علیرغم مشکلاتی که وجود دارد در برابر سوء استفاده از مطالبات مردم و تحریکات ضدانقلاب و دشمنان می ایستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۹    
گزیده ای از صحبت های مهدی نصیری در برنامه جهان آرا
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۹    
وزیر امور خارجه انگلیس امروز (سه شنبه) اعلام کرد، دعوت لندن از رئیس جمهوری آمریکا برای سفر به بریتانیا نباید لغو شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۱:۰۹    
مهدی نصیری در پایان برنامه جهان آرا شب گذشته، پیشنهاد جالبی برای برخی اغتشاشگران حوادث اخیر مطرح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۰:۰۴    
سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان گفت :از هواداران می خواهم روز جمعه ما را تنها نگذارند و با تشویق های خود به بازیکنان روحیه بدهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۰:۰۲    
مهدی نصیری مدیرمسوول و سردبیر سابق روزنامه کیهان خاطراتی از مبارزه این روزنامه با فساد دولتی ذکر میکند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۹:۵۷    
یک شبکه خبری آمریکایی به نقل از مقام های مطلع از شکست پروژه ارسال ماهواره جاسوسی جدید آمریکا به فضا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۹:۵۷    
کانال تلگرامی خبرگزاری صدا و سیما فیلم کامل مصاحبه گزارشگر واحد مرکزی خبر با مردم تهران با موضوع "فیلتر تلگرام" که حاشیه های زیادی را به همراه داشت را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۹:۵۰    
چندی پیش و پس از اینکه مورینیو از رقابت برای عنوان قهرمانی لیگ جزیره ناامید شد، از هزینه ناکافی باشگاه منچستریونایتد برای خرید بازیکنان جدید گلایه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۵    
سرمربی رئال مادرید از رسانه ها و تفکر برخی مردم عصبانی و ناراحت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۹:۳۵    
عملیات در شمال شرق استان حماه از صبح امروز آغاز شد و نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند در گام نخست شهرک شاکوسیه را به کنترل خود در بیاروند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۵    
سیر تکاملی کفش های فوتبال در طول تاریخ.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۵    
بنابر گزارش جدید بانک مرکزی، 13500 میلیارد تومان چک در آذرماه سال 96 برگشت خورد که البته سهم ارزشی این چک ها نسبت به ماه قبل کاهش و نسبت به آذرماه سال گذشته افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۸:۵۹    
رویکرد دونالد ترامپ،بهره برداری از آشوب های ایران برای توجیه لغو برجام است که این امر می تواند زمینه را برای تحریم های جدید علیه ایران فراهم کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۸:۵۴    
بیانیه فعالان مطرح دوم خردادی درباره رخدادهای اخیر کشور را، به مثابه یک مانیفست جدید و بازگشت به مسیر قانون و قطع ارتباط و امید از بیگانگان تلقی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۸:۳۷    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 107 و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۸:۲۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فرمانده نیروی دریایی تأکید کرد ایران حاکمیت کامل بر سهم 20 درصدی خود در دریای خزر دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۸:۰۴    
مشاور مقام معظم رهبری گفت: نکات لازم در برجام پیش بینی شده که چه باید کرد و از آن محکم تر قانون مجلس است که در مورد مسائل هسته ای، ملاک عمل ما خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۹    
وزیر نفت گفت: اعضای اوپک به دلیل شیل اویل، تمایل زیادی به افزایش قیمت نفت برنت، بالاتر از 60 دلار برای هر بشکه ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۵۰    
منوچهر هادی پس از ساخت چند فیلم تلویزیونی و سینمایی به سراغ تولید آینه بغل رفت که در آن تنها به دنبال اجرایی کردن سیاست ها و تبلیغات سرمایه گذاران فیلم شد و هیچ خلاقیت هنری از خود نشان نداد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۹    
شبکه المیادین به نقل از منابع موثق خود خبر ارسال نامه دبیرکل حزب الله لبنان به رهبر معظم انقلاب را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۳۹    
وزیر امور خارجه انگلیس اعلام کرد که کشورها باید از انجام اقدامات بی ثبات کننده ایران در منطقه جلوگیری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۸    
به گزارش مشرق، رهبر انقلاب در دیار امروز با مردم قم سه نکته اساسی را خطاب به هیأت حاکمه امریکا مورد تأکید قرار دادند: اول ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۷    
بخش غربی استان کرکوک جدیدترین منطقه ای به شمار می آید که عملیات برای رصد و شناسایی تروریست های مخفی شده و خنثی سازی تله های انفجاری کار گذاشته شده در آن جریان دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: تعداد کل سفرهای متروی تهران، از مرز 7 میلیارد و 587 میلیون سفر عبور کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۲    
مدیر شبکه یک سیما گفت: اسحاق جهانگیری در آخرین ساعت پخش برنامه نگاه یک در برنامه حضور پیدا نکرد و این برنامه از جدول پخش شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۹    
به گزارش مشرق، نجاح محمد علی کارشناسی به ایران توصیه کرد در صورت خروج ترامپ از برجام، ایران از NPT و پروتوکول الحاقی خارج شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۴۳    
صحرای بزرگ آفریقا روز گذشته برای سومین بار طی 40 سال اخیر شاهد بارش برف بود.