جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۸May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 7 خرداد 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 خرداد 1397 مشرق نیوز 2 خرداد 1397 مشرق نیوز 3 خرداد 1397 مشرق نیوز 4 خرداد 1397 مشرق نیوز 5 خرداد 1397 مشرق نیوز 6 خرداد 1397 مشرق نیوز 7 خرداد 1397 مشرق نیوز 8 خرداد 1397 مشرق نیوز 9 خرداد 1397 مشرق نیوز 10 خرداد 1397 مشرق نیوز 11 خرداد 1397 مشرق نیوز 12 خرداد 1397 مشرق نیوز 13 خرداد 1397 مشرق نیوز 14 خرداد 1397 مشرق نیوز 15 خرداد 1397 مشرق نیوز 16 خرداد 1397 مشرق نیوز 17 خرداد 1397 مشرق نیوز 18 خرداد 1397 مشرق نیوز 19 خرداد 1397 مشرق نیوز 20 خرداد 1397 مشرق نیوز 21 خرداد 1397 مشرق نیوز 22 خرداد 1397 مشرق نیوز 23 خرداد 1397 مشرق نیوز 24 خرداد 1397 مشرق نیوز 25 خرداد 1397 مشرق نیوز 26 خرداد 1397 مشرق نیوز 27 خرداد 1397 مشرق نیوز 28 خرداد 1397 مشرق نیوز 29 خرداد 1397 مشرق نیوز 30 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۶:۱۳    
وزرات خارجه و وزارت دفاع چین شدیدا در مقابل اظهارات وزیر دفاع آمریکا مبنی بر تسلیح دریای چین جنوبی از سوی پکن واکنش نشان دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۴    
مرتضی حاتمی از تالیف رمان جدیدی با عنوان فرار... فرار... برای نوجوان خبر داد و گفت که این رمان از سوی انتشارات آستان جانان منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۹    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان 70متری در مناطق 22گانه شهری تهران طی خرداد ماه 97 است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۰:۵۲    
آقای د ، آقای ز و خانم ک حدود 30 میلیارد تومان از پول های مردم را در زلزله کرمانشاه جمع آوری کردند ولی تمایلی برای خرج کردن آن ندارند و برای بازگرداندن چندین میلیارد تومان مقاومت می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۶:۴۲    
امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه اعلام کرد مامادو قاسم، یک جوان اهل مالی که روز شنبه کودکی را از خطر سقوط از ساختمانی در پاریس نجات داده بود، تابعیت فرانسوی خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۳    
به گزارش مشرق ، در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان 1439، جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی، عصر دیروز (دوشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۷    
نگرانیم رهبر انقلاب! نگران نفس تنگه های طولانی مدت دانشگاه، حال دانشگاه خوب نیست. از برخوردهای امنیتی و انضباطی با دانشگاه خبر دارید؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۲    
کنگر یکی از نوبرانه های فصل بهار است که برای آن خواص درمانی بسیاری ذکر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۱۳    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه تایید کرد که روحانی قبل از خروج آمریکا به اروپا تضمین داده بود که در برجام می مانیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۲:۰۹    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی در کشورمان توانایی غنی سازی 20 درصد انرژی هسته ای را داریم قطعا می توانیم کیسه هوای خودرو را هم بسازیم، اما این کار را نکردیم چون تحقیقات را کنار گذاشتیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۱:۳۵    
از حرف های حسن روحانی در دیدار با فعالان اقتصادی که یکشنبه شب برگزار شد، می توان این نتیجه را گرفت که تیم اقتصادی دولت برنامه مناسبی برای مدیریت بحران فعلی در نظر ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۳۵    
تعدادی از اهالی سینما در اعتراض به وضعیت اقتصادی کشور و عدم تحقق وعده های روحانی به دعوت افطار رئیس جمهور نه گفتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به صدور 55 هزار بارنامه در روز دوشنبه از به نتیجه رسیدن پیگیری های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای حل مشکلات معیشتی رانندگان تا مرداد امسال خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۷    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هیچ کس نمی تواند قدرت موشکی ما را نابود کند و اگر می ترسند به پناهگاه بروند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۵۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با طرح این سوال که تا چه زمان می خواهیم از ورود خودرو به کشور جلوگیری کنیم، گفت: این فروش خودرو نیست، ما به زور خودرو را به خورد مردم می دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۵۴    
برخی کارشناسان مسکن معتقدند، سیاست های پولی و بانکی دولتمردان، موجب رکود و گرانی در بازار مسکن شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۶    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به این طی چند وقت اخیر خودروسازان فروش نقدی نداشته اند گفت: همین اقدام جای بحث دارد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۲    
هفته گذشته بود که سخنگوی وزارت بهداشت، در آستانه برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، نسبت به مصرف قرص ریتالین در شب های امتحان هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۶:۳۴    
در این روزها که ترامپ و پومپئو با سخنانی تحقیر آمیز آغشته به توهین و زورگویی از برجام خارج شده و روسیه و عربستان به دنبال جایگزینی بازارهای نفتی ایران هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۵:۰۰    
حقوق بشر در نظام سلطه و در عصر جاهلیت مدرن همواره دستاویزی در دست قدرت های غربی به ویژه شیطان بزرگ بوده تا با توسل به آن اهداف خود را در سایر کشورها محقق نمایند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۶:۰۰    
هر چند مسئولان آموزش و پرورش گفته اند شهریه مدارس نهایتاً 15 درصد افزایش خواهد داشت، اما در عمل اینگونه نیست و شهریه های چند ده میلیونی والدین را سرگردان کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۴:۱۶    
بازی دوستانه؛ ترکیه 2 - 1 ایران
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۳:۰۰    
خرفه، به عنوان یک گیاه بومی در ایران شناخته می شود که سابقه کشت آن به بیش از 2000 سال پیش برمی گردد، به طوری که در مناطق جنوبی کشور به عنوان یک سبزی، مورد کشت قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۲:۰۰    
سیب و موز میوه های پُرطرفداری هستند که ازلحاظ تغذیه ای می توان آن ها راسوپراستار دانست. هیچ سبزی یامیوه ای وجود ندارد که به تنهایی دارای تمام مواد مغذی لازم باشد؛این دو نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۲:۳۰    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: تا کنون 300 نفر به دلیل عفونت های گوارشی در کلاردشت به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۳۵    
یک روزنامه مدعی اصلاح طلبی نوشت اگر اصلاحات مرده، نعش آن هنوز روی دست ماست و اگر زنده است، که علائم حیاتی آن به سختی قابل مشاهده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۲۱    
وزیر اقتصاد دولت اصلاحات می گوید اگر بی تحرکی فعلی دولت ادامه پیدا کند، شاخص های اقتصادی در آینده در وضعیت خوبی قرار نخواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۱۳    
یک مقام دولتی حامی برجام می گوید افزایش قیمت مسکن طبیعی و قابل پیش بینی بود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۰۹    
رئیس جمهور فرانسه آب پاکی را روی دست روحانی و طیف خوش گمان به این کشور اروپایی ریخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۰۶    
تورمی که به قیمت تحمیل رکود، کاهش یافته بود، رو به افزایش گذاشت و مثلا بر اساس گزارش بانک مرکزی، به 34 درصد در بخش مسکن در تهران رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۵۹    
گفتم: آدم شارلاتان و کلاهبرداری را محاکمه می کردند، وکیل مدافع خطاب به قاضی گفت؛ قربان! این موکل من، انسان پاک و شریف و محترمی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۳۱    
منابع اسرائیلی می گویند که مشاور امنیتی نتانیاهو با سفر به واشنگتن و دیدار با همتای آمریکایی خود، یادداش تفاهمی را برای مقابله با تهدید ایران امضا می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۲۰    
رسانه های فلسطینی از سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به مسکو برای دیدار با وزیر دفاع روسیه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۱۰    
رئیس صندوق نجات کودکان که اخیرا به یمن سفر کرده است به توصیف اوضاع فاجعه بار این کشور و ساکنان آن پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۳    
روزنامه آمریکایی به نقل از یک مقام دولت این کشور نوشت که در صورت شکست مذاکرات با کره شمالی، تحریم های جدیدی علیه پیونگ یانگ در نظر گرفته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۴۷    
رهبر جریان صدر عراق جلسه برگزار شده در روز دوشنبه توسط نمایندگان پارلمان این کشور را غیرقانونی خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۴۴    
شاگردان کارلوس کی روش نیمه اول دیدار برابر تیم ملی ترکیه را در شرایطی به پایان بردند که نقایص و کمبودهای فنی این تیم در آستانه جام جهانی نمایان شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۳۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سفر هفته آینده خود به فرانسه، آلمان و احتمالاً انگلیس خبر داد و اعلام کرد که با سران این کشورها درباره ایران رایزنی خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۳    
دو سرمربی اسبق پرسپولیس در کنار رئیس فدراسیون فوتبال تماشاگر ویژه مسابقه ایران و ترکیه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۲:۵۸    
داور کلاس A ترکیه دیدار ایران و ترکیه را از نزدیک تماشا می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۲:۴۶    
حضرت آیت الله خامنه ای: فرق است بین شمای جوان پُرشور با ما که روزگاران را گذرانده ایم. تفاوت این است که شما آرزوها را خیلی راحت بیان می کنید اما بنده فاصله ی آرزو را به تجربه می بینم و لمس می کنم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۲:۴۵    
یکی از دانشجویان می گفت من برای اینکه امسال در این مراسم باشم نذر کرده ام و از امام رضا(ع) خواسته ام تا امسال دیدار حضرت آقا را نصیبم کند و از خوشحالم از اینکه حاجتم روا شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۲:۲۵    
ترکیب ترکیه مقابل ایران برای دیدار امشب مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۲:۲۳    
نمایندگان تشکل های دانشجویی عصر امروز در محضر رهبر انقلاب به بیان دیدگاه های خود پرداخته و در لابلای سخنان خود از عملکرد دولت، مسئولان آموزش عالی و رسانه ملی هم انتقاد کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۲:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی همواره صدور احکام غیابی، مغرضانه، سیاسی و بدون پایه و اساس مراجع قضایی آمریکا علیه ایران را شدیدا محکوم کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۴۹    
شرکت تراکتورسازی ایران در بیانیه ای اعلام کرد که با توجه به فراهم شدن ظرفیت تیم داری در استان آذربایجان شرقی، امتیاز باشگاه تراکتورسازی واگذار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۰    
بخشی از گفتگوی ویدئویی با مرحوم ناصر ملک مطیعی و ابراز ارادت به شهدا و خانواده هایشان.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۹    
نماینده بسیج دانشجویی گفت: وجه تمایز میان حضرت امام با آنانی که پس از حاجت نگرفتن از آستان کاخ سفید، حال به پنجره های کاخ الیزه و باکینگهام دخیل بسته اند تفاوت در دستگاه محاسباتی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۳    
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه دانشگاه ها برای رژیم سکولار دانشجو تربیت می کنند نه رژیم اسلامی، گفت: ولنگاری فرهنگی در دانشگاه ها موج می زند .
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۰    
نخست وزیر ژاپن در تماس تلفنی با ترامپ ضمن استقبال از نشست سران کره شمالی و آمریکا برای دیداری دوجانبه پیش از نشست مذکور به توافق رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۱۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار سفیر سوئیس در تهران گفت: آمریکایی ها دوست دارند ایران به 50 سال پیش برگردد. ما به آن دوران بر نمی گردیم. می خواهیم نقش خود در منطقه را ایفا کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۱۱    
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از توافق با باشگاه صنعت نفت آبادان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۰۱    
مدیرعامل آتش نشانی یاسوج گفت: جسد یک زن امروز از چاهی در یکی از محلات یاسوج کشف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۴۶    
نماینده مردم قم گفت: معاونین پارلمانی وزارتخانه ها نشست مفصلی را امروز با معاون پارلمانی رئیس جمهور داشتند و هر یک مامور شدند تا بانمایندگان برای پس گرفتن امضا رایزنی کنندو آنها را تحت فشار قرار دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۳۰    
وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز دیده بانی مقاومت در شمال نوار غزه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۲۱    
حریری که از سوی عون مامور تشکیل کابینه لبنان شده پس از رایزنی های گسترده گفت: امروز دیدارهای زیادی داشتیم و همکاری زیادی میان همه برای تسهیل تشکیل کابینه وجود دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۳    
در این فیلم توصیه های تغذیه ای مختص سحری های روزه داران ماه مبارک رمضان را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۱    
مدیرعامل پیام رسان سروش گفت: وجود هرنوع اکانت بدون اطلاع صاحب شماره به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و اگر فردی مدعی این جعل است موضوع را از پشتیبانی سروش پیگیری کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۴    
جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی، عصر امروز با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۲    
بدهی های انباشته تیم نفت تهران و پاسخگو نبودن مسئولی که بتوان به قول و وعده هایش دل خوش کرد معضل بزرگی است که به تازگی این تیم بحران زده را وارد فاز جدیدی از مشکلات عجیب و غریب کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۰    
روزنامه الاخبار در شماره امروز خود جزئیاتی از دیدار جمعه شب رئیس پارلمان لبنان و دبیرکل حزب الله را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۰    
شهرهایی که با اعلام فروش گسترش فولاد، رویای لیگ برتری شدنِ یک شبه را در سر داشتند، طبق اعلام محمودی باید این رویا را فراموش کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۳    
وزیر خارجه کشورمان در ادامه سفر خود به هند با سوشما سواراج همتای هندی خود در محل وزارت امور خارجه هند دیدار و رایزنی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: استاد هتاک دانشگاه آزاد تفهیم اتهام, و قرار بازداشت موقت برای وی صادر شد و اکنون در اختیار سازمان اطلاعات سپاه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۲    
متجاوزان سعودی و متحدانشان پس از شکست در جبهه های مختلف نبرد در یمن، اکنون جبهه ساحل غربی را برای به زانو درآوردن نیروهای ارتش و انصارالله انتخاب کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۸    
فهرست نهایی تیم ملی فوتبال پرتغال حریف ایران برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۸    
منطقه دشتلگ نقطه ای که یک روز تهدید بود و امروز با همت مردمانش فرصتی برای آبادانی و تولید شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۷    
در نیمۀ اول سال 96 مجموعه داستانی با همین موضوع منتشر شده که در عین هم زمانی با پدیدۀ مذکور، پختگی و درایتی را که ادبیات دفاع مقدس پس از 30 سال به دست آورده، در برخورد با سوژه به نمایش گذاشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۳    
شورای شهر اصلاح طلب کرج همزمان با شورای شهر تهران با استعفای شهردار مواجه شد اما در این شهر اختلاف شدید میان اعضای شورا و نامزد شدن گزینه ای پرحاشیه باعث به بن بست رسیدن کار شورای شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۹    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: نتیجه انتخابات پارلمانی لبنان سیلی به آمریکا و اسرائیل و اعوان آنها در کشورهای حوزه خلیج فارس بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۹    
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه نگهداری انقلاب بسیار سخت تر از به دست آوردن آن است، گفت: اولین شرط نگهداری انقلاب اتحاد است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۶    
تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دیداری دوستانه مقابل هندوراس به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۴    
وزارت خارجه ادعای رسانه های صهیونیستی و سعودی درباره مذاکره غیرمستقیم ایران و اسرائیل را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۰    
گمانه زنی ها و خبرهای ضد و نقیض درباره سرنوشت محمد بن سلمان ولیعهد سعودی همچنان ادامه دارد و منابع رسمی هم از هرگونه شفاف سازی در این زمینه طفره می روند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۰    
محمدصدیق منشاوی از بزرگترین قاریان جهان اسلام می باشد. وی در سال 1920 در روستای منشاه در استان سوهاج مصر به دنیا آمد و در سن 49 سالگی در قاهره در گذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۷    
هر روز تا این موقع حداقل یکی از بندگان خدا به ما مراجعه می کرد و هرطور شده مشکلش را حل می کردیم. اما امروز از صبح تا حالا کسی به من مراجعه نکرده، می ترسم خدا توفیق خدمت را از من گرفته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۶    
مرد میانسال با تعارف نسکافه و بستنی مسموم، رانندگان را بی هوش می کرد و اموالشان را می دزدید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۵    
مدافع تیم فوتبال رئال مادرید با وجود مصدومیت اخیرش از فهرست ملی پوشان اسپانیا برای حضور در جام جهانی 2018 خط نخورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه بار دیگر گفت که حضور نظامی ایران در سوریه غیرقابل قبول است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۲    
یک رسانه ورزشی یونان اختلافات فدراسیون های فوتبال یونان و ایران و یکسری حوادث را از عوامل لغو دیدار دوستانه تیم های ملی دو کشور اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۹    
حجت الاسلام دکترسیدمحمدعلی آل هاشم دهم خردادماه سال گذشته به عنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز منصوب شد. در آستانه یک سالگی حضور ایشان نظر مردم درباره ایشان را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۷    
در ایران داستان نوشتن سخت است. اگر واقعاً بخواهید داستان بنویسید، یعنی روایتِ شخصیِ خودتان را از جایی که زندگی می کنید ارائه بدهید، این سخت است و داستان انقلاب هم طبیعتاً سخت تر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۷    
مشاور رئیس مجلس گفت: امروز 30 نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای که به امضا رساندند خواستار پاسخگویی درباره عدم حضور 4 ملی پوش در لیست نهایی تیم ملی فوتبال شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۵۵    
جمعی از خانواده های شهدای حادثه تروریستی مجلس رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفتگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۶    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ارائه خدمات ویژه به شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و شب های قدر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۴    
با قراردادی محمد ایران پوریان به عنوان دومین خرید سپاهان برای لیگ هجدهم معرفی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۲    
تَب رقابت بین فراکسیون های اصلی مجلس طی روزهای اخیر برای تصدی کُرسی های هیئت رئیسه و به خصوص ریاست مجلس بالا گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۹    
وزارت کشور افغانستان از کشف یک دستگاه کامیون مملو از مواد منفجره در گذرگاه مرزی تورخم در مرز این کشور با پاکستان خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۷    
دولت نپال در فصل صعودها به اورست در منطقه هیمالیا در سال 2018 به درآمد قابل توجهی دست یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۵    
باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه ای از هواداران تیمش خواست تا به شایعات در فصل نقل و انتقالات توجهی نکنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۶    
مرکز ماهر از انتشار بدافزار جدیدی با نام ادعیه ماه رمضان خبر داده است که نسبت به استخراج ارز دیجیتال از موبایل کاربر اقدام می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۶    
رسوایی مالی 1.ام.دی.بی از آن زمان تاکنون دستکم توسط 6 کشور جهان مورد بررسی و پیگرد قرار دارد و دیوان عدالت آمریکا اتهام 4.5 میلیارد دلار فساد مالی را در این پرونده مطرح کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۵    
روند واسپاری امور به تشکل های نشر امسال در نمایشگاه کتاب بازهم ادامه داشت و برخی کمیته ها به صنف واگذار شد و یکی از آنها کمیته تبلیغات و بازرگانی بود که حرف و حاشیه هایی را در بر دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۲    
اکنون که تا اجرایی شدن تحریم ها چند ماه باقی مانده باید تلاش کرد برای مقابله با بازگشت این تحریم ها و تحریم های احتمالی جدید راهکارهای موثر اتخاذ نمود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۷    
فصل نقل و انتقالات و گسترش جو روانی گرانی بازار مسکن باعث شده تا موجران با این بهانه قیمت اجاره مسکن را بالا ببرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۵    
ادبیات داستانی ما به خانه مغایرت ها نیاز دارد. داستان هایی که امیدبخش باشد و نگاهی آینده نگر به مخاطب بدهد. نه داستان های به اصطلاح روشنفکرانه که سراسر سیاهی و تنهایی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۱    
محمود فرشیدی از معدود وزیران آموزش وپرورش است که با پایان صدارت به حرفه معلمی بازگشته است. وی که فردی از پیکره آموزش وپرورش بود و مراحل رشد را پله پله طی کرد و عهده دار وزارت آموزش وپرورش شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۷    
غرفه نائب الشهید در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم طرح نائب الشهید را در معرض دید عموم قرار داده است و بازدیدکنندگان می توانند از طریق ثبت نام در این غرفه، نائب یکی از شهدا شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۱    
معاون ادبی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از چاپ کتاب زندگی نامه جانباز لرستانی سید نورخدا موسوی خبر داد.