شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 30 آذر 1397 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 31 فروردین 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1397 مشرق نیوز 31 خرداد 1397 مشرق نیوز 31 تیر 1397 مشرق نیوز 31 مرداد 1397 مشرق نیوز 31 شهریور 1397 مشرق نیوز 30 مهر 1397 مشرق نیوز 30 آبان 1397 مشرق نیوز 30 دی 1397 مشرق نیوز 30 بهمن 1397 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 1 آذر 1397 مشرق نیوز 2 آذر 1397 مشرق نیوز 3 آذر 1397 مشرق نیوز 4 آذر 1397 مشرق نیوز 5 آذر 1397 مشرق نیوز 6 آذر 1397 مشرق نیوز 7 آذر 1397 مشرق نیوز 8 آذر 1397 مشرق نیوز 9 آذر 1397 مشرق نیوز 10 آذر 1397 مشرق نیوز 11 آذر 1397 مشرق نیوز 12 آذر 1397 مشرق نیوز 13 آذر 1397 مشرق نیوز 14 آذر 1397 مشرق نیوز 15 آذر 1397 مشرق نیوز 16 آذر 1397 مشرق نیوز 17 آذر 1397 مشرق نیوز 18 آذر 1397 مشرق نیوز 19 آذر 1397 مشرق نیوز 20 آذر 1397 مشرق نیوز 21 آذر 1397 مشرق نیوز 22 آذر 1397 مشرق نیوز 23 آذر 1397 مشرق نیوز 24 آذر 1397 مشرق نیوز 25 آذر 1397 مشرق نیوز 26 آذر 1397 مشرق نیوز 27 آذر 1397 مشرق نیوز 28 آذر 1397 مشرق نیوز 29 آذر 1397 مشرق نیوز 30 آذر 1397 
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۷    
تجربیات نیروی زمینی سپاه در نبرد علیه تروریسم، امنیت مرزها و تجربیات حاصل از جنگ های اخیر، موجب شکل گیری دکترین های تاکتیکی جدیدی شده که در جدیدترین و متفاوت ترین رزمایش این نیرو به نمایش درآمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۰    
جام ملت های آسیا آخرین تورنمنت مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی خواهد بود که سبب می شود این بازیکن در فوتبال ایران جایگاه ویژه تری پیدا کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۶    
بر اساس بایگانی وزارت خارجه ایالات متحده، رضاخان در زمان کناره گیری، 50 میلیون دلار در بانک تهران، 18 میلیون دلار در بانک های نیویورک و حداقل 100 میلیون دلار در بانک های لندن ذخیره کرده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۳۷    
بخشی از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در درس خارج فقه را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۶    
لیبرال ها نگاهی که دارند این است که تقلیل گرا هستند و تحولی که اکنون در امریکا شکل گرفته است را تنها به شخص ترامپ تقلیل می دهند، درحالی که اینگونه نیست بلکه این یک جنبش و تفکر است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۶    
مدیر تیم فوتبال الغرافه با تمجید از کیفیت فنی مهدی طارمی مدعی شد در صورت که این بازیکن خواهان جدایی باشد با تیم های پیشنهاد دهنده مذاکره خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۲۷    
تیزر از رزمایش تهاجمی پیامبر اعظم 12 سپاه پاسداران را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۰    
رهبر انقلاب: آل سعود هرچه جلوتر بروند، سقوطشان سخت تر و ضربه ای که بر آنها وارد خواهد آمد مؤثّرتر خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۵۹    
آنچه امروز از تحرکات نئولیبرالیست ها در کشور شاهد هستیم در واقع بدترین نوع کلپتوکراسی (دزدسالاری) و اشرافی گری، رفاه طلبی و ترویج اسلام اموی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۴۳    
برنامه "بدون تعارف" این قسمت ماجرای جالبی از زندگی یک جانباز که چهارده ترکش در بدن دارد و چهل کتاب نوشته است را دنبال می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۱    
معاون توسعه ورزشی قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تا سن 65 سالگی هنوز 6 سال دیگر زمان دارم اما ما اگر دوست دارید بازنشسته می شوم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۷:۴۹    
سرمربی استقلال می گوید: بازیکن خارجی پرسپولیس (منشا ) شاید فصل پیش ده بازی را در ترکیب اصلی پرسپولیس نبود اما هیچکس در رسانه ها شکایتی نکرد که او بازیکن بدی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۱:۱۵    
شما در حالی همراه عربستان علیه ایران موضع می گیرید که آل سعود پی در پی و به صورت پنهانی به ایران التماس می کند که اجازه بدهد عربستان آبرومندانه از جنگ یمن خارج شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۵۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: رزمایش پبامبر اعظم 12 از سلسله رزمایش های نیروی زمینی سپاه در آذرماه و دی ماه سال جاری در منطقه خلیج فارس و قشم برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۲۹    
یک نمایش درجه چندم که در تالاری متعلق به حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به روی صحنه رفته است به مقدسات اهانت کرد
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۲۱    
رسانه آمریکایی از حرکت نخستین ناو هواپیمابر آمریکایی به سمت خلیج فارس بعد از خروج دولت ترامپ از برجام خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۱۲    
انتشار تصمیم ترامپ مبنی بر بازگرداندن نظامیان آمریکایی از سوریه و افغانستان، اشرافیت سیاسی آمریکا را به هم ریخت و موجی از واکنش ها و تحلیل های جورواجور و حتی متضاد را در میان کارشناسان به دنبال داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۴    
یک دیدگاه نادرست در داخل ایران وجود دارد مبنی بر اینکه ارزش خاورمیانه بشدت کاهش یافته و به همین دلیل آمریکا در حال کوچ از این منطقه و تمرکز در شرق آسیاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۵    
سه تن از اعضای مرکزیت منافقین به سازمان امنیت داخلی فرانسه DGSI دعوت شده اند و از آنها خواسته شده تا تجربیات و مشاهدات خود را از سرکوب قیام شعبانیه1991 عراق به DGSI منتقل کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۸    
به گزارش مشرق، محمدرضا سرشار در صفحه اینستاگرامش تصویری از نگین انگشتر اهدایی رهبر انقلاب در شب گذشته (29 آذر 97) را قرار داده است. محمد سرشار انگشتر هدیه رهبری
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۵۲    
یک رسانه انگلیسی گزارش داده اتحادیه اروپا جمعه رسماً تحریم ها علیه روسیه را به مدت 6 ماه تمدید کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۷    
به گزارش مشرق ، سید امیر حسین قاضی زاده نماینده مجلس در توییر به توضیحاتی درباره ماجرای نماینده سراوان پرداخت و نوشت: 1-گفته میشود ملاقات برای دلالی بوده است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۱    
روزنامه بیلد آلمان مدعی شد این کشور قصد دارد پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان ایران را ممنوع کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۷    
به گزارش مشرق، تصویری از سردار شهید محمد بروجردی درمیان رزمندگان کرد ،ایشان از فرماندهان شاخص دفاع مقدس می باشند و به مسیح کردستان معروف بوده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۵    
به گزارش مشرق ، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یک پست اینستاگرامی به انتشار برخی اخبار جعلی برای برهم زدن آرامش بازار ارز واکنش نشان داد. تصویر پیام رئیس کل بانک مرکزی به شرح زیر است:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۱۶    
علی رغم ادعای آمریکا مبنی بر اینکه تحریم ها اثری بر مبادلات مربوط به مواد غذایی ندارند، منابع آگاه گفته اند شرکت های مواد غذایی در نتیجه این تحریم ها در حال لغو قرارداد با طرف های ایرانی هستنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۰    
عملیات نیروهای بسیج مردمی عراق علیه هسته های خاموش داعش در استان های نینوا، صلاح الدین و نجف ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۸    
سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: در پی رفتار برخی از نمایندگان این سوال مطرح شد که چرا شورای نگهبان اقدامی انجام نمی دهد؛ نظارت حداقلی شورای نگهبان از عهده این مهم بر نمی آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۲    
به گزارش مشرق ، یک کانال تلگرامی تصویری از شب یلدا در برلین آلمان را منتشر کرد ونوشت: شب یلدا برلین - خانه ایران رایزنی فرهنگی سفارت ج اا در آلمان
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۷    
دادگاهی در فرانسه شرکت توتال را به جرم پرداخت رشوه به مقام های کشورهای خارجی در قراردادهای گاز با ایران در سال 1997 به پرداخت 500 هزار یورو محکوم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۶    
به گزارش مشرق ، یک کانال تلگرامی به مناسبت شب یلدا تصویری جالب از سردار شهید احمد کاظمی از فرماندهان دفاع مقدس را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۱    
به گزارش مشرق ، پوستر اولین رزمایش تهاجمی سپاه در خلیج فارس رونمایی شد. تفاوت این رزمایش در اجرا با خصوصیت تهاجم غافلگیرانه به خاک دشمن توسط نیروی زمینی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۶    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گروه موسوم به "کلاه سفیدها" را بازوی رسانه ای و تبلیغاتی گروه تروریستی جبهه النصره توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۲    
برادر یک زندانی سیاسی عربستانی فاش کرد که سعود الهاشمی برادرش در زندان مورد شکنجه روحی و روانی قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی، جان باختن دانش آموزان زاهدانی در حادثه آتش سوزی مدرسه اسوه حسنه این شهر را تسلیت گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۵    
به گزارش مشرق ، امین زندگانی در صفحه شخصی خود در ایبنستاگرامش درباره اتفاقات اخیر در مجلس، نوشت: ادب مرد به ز دولت اوست ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۵    
کمتر از یک ماه بعد و در حالی که ترامپ کشورها را از جنگ می ترساند، مجبور می شود خروج نیروهای آمریکایی را از سوریه اعلام کند و جیمز متیس وزیر دفاع در اعتراض به این تصمیم از سر ناچاری، استعفا می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با تبریک شب یلدا، برای کل جهان آرزوی صلح و یکدلی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۳۰    
رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه ضمن انتقاد از مواضع آمریکا ، خروج یکجانبه این کشور از تعهدهای بین المللی چون برجام را روندی خطرناک توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۶    
نیروهای دموکراتیک کرد سوری امروز جمعه از پایان عملیات خود علیه گروه تروریستی داعش در این کشور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۸    
الهلال حریف آسیایی استقلال در دیداری خانگی مقابل الاهلی رقیب آسیایی پرسپولیس به پیروزی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۶    
سخنگوی شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی مهلت ثبت نام کارت سوخت المثنی برای مالکان خودرو یا موتورسیکلت که فاقد کارت سوخت هستند، شنبه اول دیماه به پایان می رسد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۲۴    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی 10 بازیکن آسیایی که احتمالا آخرین جام ملت های خود را تجربه خواهند کرد را مورد بررسی قرارداده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۰    
دادگاهی در فرانسه شرکت نفتی توتال را به جرم پرداخت رشوه برای برنده شدن در مناقصه قراردادی پرسود در ایران، نیم میلیون یورو جریمه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۵۰    
عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی به دلیل قانون بازنشستگی رسما از این سمت استعفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۷    
تیم فوتبال امید کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود مقابل سوریه بازهم موفق به شکست این تیم شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۲    
منابع عراقی از بازداشت یکی از خطرناکترین زنان داعشی در استان نینوا در شمال این کشور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۱    
یکی از رهبران جنبش حزب الله تصریح کرد باید دولت هماهنگ و منسجم و کارامد که با مسئولیت پذیری کامل برای رشد و ارتقای کشور فعالیت کند، تشکیل شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۷    
یک رسانه صهیونیستی از متلاشی شدن یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در بین نیروهای ارتش این رژیم اشغالگر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۳    
درمنی در نامه مورخ 22 شهریور 1395 ادعا می کند اموالش را طی 15 سال قبل از آن، به دلیل ممنوع المعامله بودن به نام افرادی سند زده است.1
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۰    
به گزارش مشرق ، علی سرلک فعال رسانه ای در اینستاگرام با انتشار فیلم درد دل یک مادر شهید درباره مسئولیت پذیری نوشت: شهدا نرفته اند ، هستند ما از مسئولیت هایمان جا خالی داده ایم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۳    
یک سایت اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از دروغ نخست وزیر این رژیم مبنی بر آگاهی داشتن از خروج آمریکا از سوریه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۵    
لیونل مسی در جریان یک مصاحبه فاش کرد که ممکن بود هرگز پیراهن بارسا را به تن کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۴    
رئیس جمهور آمریکا می گوید اگر دموکرات های کنگره بودجه لازم را برای امنیت مرزی این کشور تصویب نکنند، دولت فدرال امروز تعطیل خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۲    
نام مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس در یک صورت از لیست این تیم برای نیم فصل دوم خارج خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۷    
تحقیقات نشریه پزشکی نیوانگلد نشان می دهد که در سال 2016، مرگ کودکان و نوجوانان به دنبال شلیک گلوله، دومین عامل مرگ رده سنی کودکان و نوجوانان یک تا 19 سال، در آمریکاست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: مهم ترین وظیفه دستگاه تعلیم و تربیت در هر شرایطی حفاظت از روح و ذهن و جسم دانش آموزان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۲    
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه کسی نباید از آنکارا انتظار تبعیت از تحریم ها علیه ایران را داشته باشد، تاکید کرد که تهدید تحریم ها را به فرصت بهبود هرچه بیشتر روابط تجاری دوجانبه تبدیل می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۸    
دولت فرانسه در واکنش به تصمیم آمریکا برای خارج کردن نظامیان خود از سوریه اعلام کرد که در این کشور جنگ زده باقی می ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
وزیر خارجه ترکیه در خصوص اخبار منتشر شده درباره خروج آمریکا از سوریه گفت: از این موضوع استقبال می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۲    
شجاع خلیل زاده در ویژه برنامه فرمول یک به مناسبت شب یلدا حضور یافت و به درخواست علی ضیا خوانندگی کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۸    
رسانه های ترکیه امروز اعلام کرده اند که وعده اردوغان به ترامپ مبنی بر پاکسازی داعش از سوریه موجب اتخاذ تصمیم برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۴    
به گزارش مشرق ، حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل طی توییتی درباره شکست تحریم ها توسط ایران، روسیه و ترکیه، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۲    
در مهر ماه نسبت به اسفند 96، سپرده های کوتاه مدت با 113هزار میلیارد تومان رشد به 506 هزار و 610 میلیارد تومان و حجم سپرده های بلندمدت با 8590 میلیارد تومان کاهش به 831 هزار و 770 میلیارد تومان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۰    
تیم ملی فوتبال عربستان در حالی فهرست نهایی خود را برای جام ملت های آسیا اعلام کرد که تنها نام یک مهاجم به چشم می خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۲    
در تاریخ بیش از 70 ساله باشگاه استقلال، 31 سرمربی دائم و موقت روی نیمکت این تیم در تورنمنت های ایرانی و خارجی نشسته اند که یکی از آنها رکوردی دست نیافتنی را از خود برجای گذاشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا طی پیامی در توئیتر نوشت که چرا نظامیان آمریکایی باید در سوریه باقی بمانند و با جنگیدن با داعش برای دشمنان آمریکا که ایران و روسیه باشند مبارزه کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۳    
به گزارش مشرق ، محمد دهقان نمانیده سابق مجلس شورای اسلامی طی توییتی درباره نمایندگان و مسئولانی که پارا از گلیم خود فراتر بر می دارند، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۲    
به گزارش مشرق ، حتما طی روز های اخیر ، اخبار و فیلم مربوط به توهین نماینده سراوان محمدباسط درازهی را دیده و شنیده اید. در این فیلم نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی به اداره گمرک می رود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۸    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت:مطمئن باشید قهرمانی در جام ملت های آسیا سخت است و اگر نبود تیم ملی ما در 42 سال اخیر به این مهم می رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: وام مسکن ممکن است افزایش نیابد، اما باید برای پروژه های نیمه تمام، متناسب سازی وام انجام شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۱    
حضور یکی از فرماندهان ارشد سپاه در مراسم عروسی چهار زوج در جزیره قشم و عذرخواهی و تبریک به مردم جزیره در حاشیه رزمایش بزرگ پیامبر اعظم ص در خلیج فارس.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۸    
قراداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان با شرکت آتیه سازان حافظ منعقد شد و دو روش بیمه ای به روش بیمه گری و صندوقی وجود دارد که فرهنگیان می توانند یکی از آنها را انتخاب کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۴    
سرمربی پرسپولیس گفت: من هرگز به گذشته نگاه نمی کنم و از کنار گذاشتن مسلمان پشیمان نشدم. این موضوع را در ابتدای فصل از ذهنم پاک کردم و از نو شروع کردم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۹    
به گزارش مشرق ، علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره خروج آمریکا از سوریه، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۴    
معاون امور دریایی سازمان بنادر با بیان اینکه کل عملیات نجات در سانحه مربوط به کشتی نارگل توسط این سازمان انجام شد، اعلام کرد: این کشتی با کمک گروه های امدادی سازمان بنادر به کنار اسکله منتقل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۱    
یک ژنرال آمریکایی در مصاحبه ای رادیویی، با بیان اینکه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جزو کاریزماتیک ترین رهبران نظامی جهان است، تصریح کرد که او کارهایش را با اثربخشی فوق العاده انجام می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۸    
شناخت انگیزه ترامپ برای صدور این فرمان آسان نیست. ممکن است او بخواهد پایگاه اجتماعی اش را خشنود کند که در انتخابات اخیر کنگره با شوک ناشی از موج بزرگ گرایش به دمکرات ها مواجه شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۹    
خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت: ایثار شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهامت آنها منجر به خروج آمریکایی ها از سوریه شده است. ضمن اینکه قرار است جبهه غرب شکست دیگری هم در یمن بخورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۴    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سرمربی تیم ملی کشورمان را به عنوان یکی از مغزهای متفکر دنیای فوتبال در آسیا معرفی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۹    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام این که تعمیر کشتی نارگُل آغاز شده است، گفت: بار کشتی سالم است و پس از تعمیرات به سمت بندر هوسان حرکت خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۶    
از قدیم شب یلدا که البته آن را شب چله و یا شروع چهل روز باستانی می گفتند، رسمی بود برای اینکه دور هم جمع بشویم و به بزرگترها بگوییم که همیشه به یاد خودشان و خوبی هایشان هستیم
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۰    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 83 هزار کلاس درس مدارس دولتی با بخاری نفتی گرم می شوند که بابت ایمنی آنها نگران هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۹    
کارشناس مسائل منطقه ای گفت: مذاکرات چهارجانبه در ابوظبی نشانه شکست ائتلاف متجاوز در منطقه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۶    
تعدادی از سیلوهای کره جنوبی به یک اثر هنری غول پیکر تبدیل شدند به طوری که در کتاب رکوردهای گینس این اثر به عنوان بزرگترین نقاشی دیواری دنیا ثبت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۶    
وزیر آموزش و پرورش گفت: همه مسببین حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان که حتی سهوا باعث بروز چنین حادثه ای شدند باید مورد بازخواست قرار بگیرند تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۲    
منتقدان سیاست های رئیس جمهور آمریکا بر این باورند که با خروج نظامیان آمریکایی از خاک سوریه، این ایران، ترکیه و روسیه خواهند بود که خلأ ناشی از عدم حضور آمریکا را در سوریه پر خواهند کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۳    
اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال خواستار بازگشت جپاروف به این تیم شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۴    
علی امیری مدیرعامل نساجی مازندران که در 2 فصل اخیر مدیریت این باشگاه را بر عهده داشت از سمت خود استعفا کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۴    
مدت زمان قرارداد بازیکن مد نظر برانکو با پرسپولیس مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۰    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی تاریخ پهلوی با انتشار تصویری از کوپن نان در زمان حکومت رژیم پهلوی نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰    
یک رسانه اسرائیلی فاش کرد که نخست وزیر این رژیم معامله روسی- آمریکایی، موسوم به سند پاتروشیف درباره سوریه و ایران را رد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۲    
سفارت آمریکا در ریاض با انتشار توییتی، شهروندان عربستانی را به برگزاری تظاهراتی اعتراضی علیه هیات حاکمه در این کشور ترغیب کرده است، که فعالان سعودی آن را گامی به سوی ایجاد تنش در عربستان توصیف کرده.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۷    
بارش تگرگ به اندازه توپ تنیس در سیدنی استرالیا.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۵    
فرمان عجیب و ناگهانی ترامپ دال بر خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه و افغانستان را چگونه باید توضیح داد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۳    
به گزارش مشرق ، جواد موگویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دهه شصتی ها خوب به خاطر دارند بخاری های نفتی گوشه کلاس را که گاه ناگهان گُر می گرفت و دودزا میشد! شوفاژی در کار نبود. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۹    
بنابر آمارهای اخیر منتشر شده از سوی دولت انگلیس، نزدیک به 600 نفر از بی خانمان های این کشور در سال 2017 جان خود را از دست داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا از بازنشستگی قریب الوقوع وزیر دفاع این کشور ظرف دوماه آینده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۱    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با اشاره به خروج نیروهای آمریکایی از سوریه و مثبت دانستن آن،درباره تحرکات واشنگتن برای تشدید جنگ یمن هشدار داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۵    
در مستند بی بی سی از صفحات مختلف روزنامه ها و خبرگزاری ها به عنوان مستنداتی برای بهتان زدن در جمهوری اسلامی استفاده شده است که بررسی بسیاری از آنها نشان می دهد که این خبرها ربطی به بهتان ندارد.
  • ۱