جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 20 فروردین 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 فروردین 1398 مشرق نیوز 2 فروردین 1398 مشرق نیوز 3 فروردین 1398 مشرق نیوز 4 فروردین 1398 مشرق نیوز 5 فروردین 1398 مشرق نیوز 6 فروردین 1398 مشرق نیوز 7 فروردین 1398 مشرق نیوز 8 فروردین 1398 مشرق نیوز 9 فروردین 1398 مشرق نیوز 10 فروردین 1398 مشرق نیوز 11 فروردین 1398 مشرق نیوز 12 فروردین 1398 مشرق نیوز 13 فروردین 1398 مشرق نیوز 14 فروردین 1398 مشرق نیوز 15 فروردین 1398 مشرق نیوز 16 فروردین 1398 مشرق نیوز 17 فروردین 1398 مشرق نیوز 18 فروردین 1398 مشرق نیوز 19 فروردین 1398 مشرق نیوز 20 فروردین 1398 مشرق نیوز 21 فروردین 1398 مشرق نیوز 22 فروردین 1398 مشرق نیوز 23 فروردین 1398 مشرق نیوز 24 فروردین 1398 مشرق نیوز 25 فروردین 1398 مشرق نیوز 26 فروردین 1398 مشرق نیوز 27 فروردین 1398 مشرق نیوز 28 فروردین 1398 مشرق نیوز 29 فروردین 1398 مشرق نیوز 30 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۱:۱۸    
یک تارنمای آمریکایی تصمیم دولت ترامپ علیه سپاه پاسداران را بی فایده اما پرهزینه برای دولت آمریکا ارزیابی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۸    
وینی بعد از 2 دهه انحصار ورثه می شود و تمام دعواهای پیرامون او به این بازمی گردد که او متعلق به کیست؟ مرتضاست؟ آقا مرتضی؟ کامران است یا سیدمرتضی آوینی؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۶    
سید عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در واکنش به بیانیه اخیر ترامپ و تروریست خواندن سپاه پاسداران پستی در فضای مجازی منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۹:۰۶    
قدرت 3 مؤلفه دارد که مهم ترین آن ها تبلیغات به معنای قدرت اقناع افراد از طریق رسانه است. شهید آوینی اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 این موضوع را متذکر شد اما هنوز هم عده ای متوجه آن نیستند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۶    
به گزارش مشرق، پرسپولیس موفق شد در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو بردارد و بیش از پیش به صعود از این گروه امیدوار شود. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۷:۳۰    
به تازگی زمزمه هایی برای ایجاد شهر ممنوعه در مجلس به گوش می رسد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۷:۳۰    
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: سیل اخیر استان های زیادی را تحت تاثیر قرار داد و سبب تخریب حدود 55 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در کشور شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۸:۲۷    
علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران پستی متفاوت در اینستاگرام خود منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۸:۲۱    
همیشه به همسرم می گفتم الهی در دوران پیری شهید شوی ولی پیمانه عمرشان اینگونه بود، گریه های من از روی پشیمانی نیست بلکه دلتنگی و یادآور خاطرات زندگی مشترک ماست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۷:۰۰    
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 5 تن مرغ سهمیه تنظیم بازار خارج از چرخه توزیع و دستگیری 7 متهم خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۷:۴۷    
روستاها و شهرهایی در خوزستان که در خشکسالی به سر می بردند، بعد از سیل غرق در آب شدند و باید با قایق در آن ها تردد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۵:۳۰    
یکی از کهن ترین درختان خیابان ولیعصر در حدفاصل میدان ولیعصر و ضلع غربی دانشگاه امیرکبیر به علت پوسیدگی در ریشه ها به زمین افتاد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۵:۰۰    
رئیس پلیس فتا تهران گفت: نماینده یک شرکت خدمات اینترنتی که با دسترسی به اطلاعات شخصی زن جوان تصمیم به اخاذی و ایجاد رابطه شوم داشت، دستگیر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۴:۳۰    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد آلودگی هوا با تأخیر در رشد کودکان مرتبط است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۲:۴۰    
به گزارش مشرق، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه به همراه تمامی نمایندگان به مناسبت روز پاسدار و در محکومیت اقدام ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی با لباس سپاه در مجلس ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۳:۳۱    
رئیس پلیس راهور ناجا، چهار عامل عمده تصادفات رانندگی را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۲:۳۰    
اگر شما هم دنبال ترکیبات طبیعی برای حفظ سلامتی دندان ها و لثه ها می گردید،خوش بختانه گزینه های زیادی پیش رو دارید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۳:۰۵    
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۲:۰۰    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به دستگیری یک قاتل در محله فردیس کرج، گفت: این متهم طی نزاعی در مهرآباد جنوبی تهران، راننده یک تاکسی را به قتل رسانده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۱:۵۱    
مقام های شهر نیویورک به دلیل شیوع بیماری سرخک در این شهر وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اعلام کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۱:۳۶    
بالاخره موضوع پذیرش یا رد لوایح مرتبط با FATF تعیین تکلیف شد اما نه در مجمع تشخیص که در کاخ سفید!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۱:۳۱    
یک عضو گروهک ملی- مذهبی و بازداشتی فتنه اذعان کرد تروریستی معرفی کردن سپاه، برای شوک به جامعه ایران و در حمایت از طیف غربگرای معارض انقلاب اسلامی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۱:۲۶    
صحنه سازی مقامات آمریکایی پس از تروریستی معرفی کردن سپاه پاسداران، با نوعی تناقض گویی بلاهت آمیز همراه بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۱:۲۱    
محافل آمریکایی نگران عواقب حماقت دولت ترامپ در تروریستی معرفی کردن سپاه پاسداران هستند. برخی از این محافل می گویند ترامپ متوجه عواقب موضع دولت خود نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۰:۴۶    
سریال نون،خ شبکه یک پربیننده ترین مجموعه نمایشی و برنامه عصرجدید شبکه سه پربیننده ترین برنامه غیرنمایشی سیما در نوروز 98 شناخته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۰:۴۱    
تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لباس پاسداری بر تن کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۰:۳۱    
متاسفانه مقامات ارشد دستگاه دیپلماسی در رویکردی خسارت بار، به گستاخی و عهدشکنی اروپا با حسن ظن، اغماض و لاپوشانی واکنش نشان دادند و همین امر موجب شد تا اروپا حتی خود را به ظاهرسازی هم ملزم نداند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۰:۱۶    
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا از وجود اختلافات گسترده میان پنتاگون و کاخ سفید در ارتباط با اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۰:۱۱    
امضای برخی از خبرنگاران در پای نامه اهالی رسانه به رئیس صداوسیما برای بازگشت عادل فردوسی پور، جعلی از آب درآمد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۰:۰۵    
وزیر امور ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از عزم تهران در پرتاب سه ماهواره به مدار زمین اشاره کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۸    
تصمیم ترامپ فقط احمقانه نیست، غیرقانونی نیز هست. سپاه یک نیروی نظامی رسمی است و متعلق به دولتی است که عضو سازمان ملل است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۴    
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تصمیم وقیحانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در راستای تلاش برای جلب رضایت صهیونیست ها دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۵۱    
ترامپ که اسارت تفنگداران آمریکایی توسط سپاه را صحنه ای وحشتناک توصیف کرده بود ،ظاهرا نمی داند با حماقت خود چگونه جان نیروهای نظامی این کشور را به بازیچه گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۴۶    
وزیر اقتصاد گفت: اقدام نسنجیده دولت آمریکا پرونده ای سیاه در حمایت از تروریسم بین المللی،تروریسم اقتصادی و ترویج ناامنی در سراسر جهان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۴۳    
رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از سوی آمریکا گفت که با اقدامات نسنجیده منطقه را با بحران های جدید مواجه نکنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۴۰    
ابرها می آیند و می روند و به زیر نگاه می کنند و به نظر می رسد بیشتر این بارش ها، در حقیقت گریه ای است که ابرها به حال و روز فضل فروشی های علمی ما می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۵    
رئیس مجمع تشخیص با محکوم کردن اقدام رذیلانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان های تروریستی، گفت: نظام جمهوری اسلامی در برابر کار وقیحانه دولت آمریکا ساکت نخواهد ماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۱    
منابع عراقی اعلام کردند: نیروهای آمریکایی تدابیر ویژه امنیتی در مقرها و پایگاه های نظامی خود در مناطق مختلف عراق، به اجرا درآورده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۳۰    
مهدی شیری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد این تیم مقابل الاهلی مدعی شد که پرسپولیس با این روند می تواند هر تیمی را شکست بدهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۲۸    
حیوونکی ترامپ خواسته یک قمپزی در کرده باشد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۲۴    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت اقدام دولت آمریکا بر علیه سپاه پاسداران، تاکید کرد: بی تردید اقدام ایالات متحده آمریکا مضحکه افکار و وجدان عمومی جهانیان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۲۱    
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که فرمانده ارشد پ ک ک در شمال عراق کشته شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۶    
در هفته سوم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در امارات موفق شد با نتیجه 2 بر صفر حریف خود الاهلی را شکست دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۴    
رئیس جمهور روسیه با اشاره غیرمستقیم به تحریم های اعمالی آمریکا علیه برخی کشورها، عنوان داشت: فقط تحریم هایی که از سوی شورای امنیت اعمال می شود مشروع است و دیگر تحریم ها مشروعیت ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۱    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به برگزاری انتخابات در سرزمین های اشغالی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۱۰    
مدافع پرسپولیس گفت: من بعد از هر بازی نمی گویم که زمین تمرین نداریم! ما مصدومان زیادی داریم و این به خاطر زمین تمرین است اما هیچ مصاحبه ای هم نمی کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۹    
به مناسب میلاد باسعادت امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل(ع) مراسمی در مسجد امیرالمؤمنین پلدختر با حضور اقشار مردم و جهادگران به صرف شام و شیرینی در شب میلاد علمدار کربلا برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۳:۰۵    
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد تحقیقات رابرت مولر در مورد ادعای تبانی دونالد ترامپ و دولت روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا نشان می دهد که نظام سیاسی آمریکا دچار بحران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۸    
نخست وزیر عراق گفت که برای انجام توافقات با عربستان سعودی و انعقاد قرارداد همکاری در زمینه های مختلف، به زودی به ریاض سفر خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۵    
وزارت منابع آب عراق با بیان اینکه بزرگترین سدهای عراق در آستانه پرشدن کامل هستند، از ساکنان اطراف رودها خواست به هشدارهای این وزارتخانه توجه کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۵۵    
خورخه فوساتی، سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان به این نکته اذعان کرد که شاگردان برانکو در بازی مقابل این تیم برتر و قوی تر ظاهر شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۴۶    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه مصوبات دولت بخشی از مشکلات سیل زدگان را کاهش می دهد، گفت: بر اثر بارش های اخیر برخی از سدهای کشور برای نخستین بار آبگیری شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۴۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تدوین بسته ای از سوی این وزارتخانه برای صنعت خودروسازی از دستور به خودروسازان برای واگذاری اموال غیرتولیدی و شرکت های وابسته خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۴۰    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، برتری مقابل الاهلی عربستان برای این تیم کلیدی و مهم بوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۸    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در تماسی تلفنی در باره مهمترین مسایل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفت و گو و تبادل نظر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۲۱    
جنبش انصارالله یمن به تصمیم وقیحانه دولت آمریکا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۷    
عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: رژیم تروریستی آمریکا با قرار دادن سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی نشان داد که به هیچ قاعده و منشور و تعهد بین المللی پایبند نیست .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۳    
پس از افشای مشارکت پایین صهیونیست ها در انتخابات امروز کنیست، حزب لیکود به ریاست نتانیاهو نشست اضطراری تشکیل داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۱۱    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه هیچ هراسی از تحریم و تهدید ات آمریکا نداریم، گفت: در سال جاری قدرت دفاعی و تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از وضع کنونی آن خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۸    
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام اخیر دولت آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی بر نقش سپاه در تامین امنیت منطقه غرب آسیا تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۲:۰۲    
به گزارش مشرق، در روزهای گذشته کاربران فضای مجازی نسبت به انتصاب امیر آریازند به عنوان سرپرست برج میلاد انتقاد کردند. در این گزارش نگاهی به سوابق آریازند و واکنش کاربران فضای مجازی انداخته ایم. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۶    
پرسپولیس بعد از 2 هفته ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا، در هفته سوم این رقابت ها در امارات موفق شد الاهلی عربستان را از پیش رو بردارد و با این پیروزی به شرایط خود در جدول گروه سر و سامان بدهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۶    
وزیر دفاع با بیان اینکه وزراتخانه های دفاع و خارجه پیگیر شکایت از آمریکا در مجامع بین المللی می شوند، گفت: ایران پیش قدم ناامنی در منطقه نمی شود اما در صورت تهدید قطعا برخورد می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۵۲    
وزیر خارجه آمریکا به حمله طالبان علیه تروریست های آمریکایی در نزدیکی پایگاه هوایی بگرام واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۷    
پس از وقوع سیل در برخی از استان ها، مسوولان کشور در بازدید از این مناطق وعده های مختلفی جهت کاهش آلام مردم به آن ها داده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۴۱    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان از پیداشدن جسد طلبه جوان در کنار سد عباس آباد بانه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۶    
نماینده مردم ورامین در مجلس با انتقاد از افزایش شدید اجاره مسکن از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد در این زمینه چاره اندیشی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۳۰    
سرود زیبای ولادت حضرت عباس علیه السلام به زبان لری که توسط ابوالفضل بختیاری اجرا می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۰    
سرود زیبای حاج محمود کریمی در شب ولادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۹    
شجاع خلیل زاده با یک قیچی برگردون دیدنی دروازه الاهلی عربستان را باز کرد تا پرسپولیس یک بر صفر از حریف خود جلو بیفتد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۲۱    
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدامی که رژیم آمریکا در مقابل سپاه پاسداران انجام داده اقدامی کودکانه و کاملا دیوانگی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۵    
به گزارش مشرق، جواد امام مدیرعامل بنیاد باران و فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار تصویری خود در لباس پاسداری، اقدام آمریکا علیه سپاه را محکوم کرد. جواد امام در اینستاگرام خود نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۱    
وزیر اسبق نیرو گفت: علائم فنی نشان می دهد نشان می دهد که جای نگرانی وجود ندارد اما سد پر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۷    
بررسی ها نشان می دهد پیگیر اصلی اجرای این طرح، همانطور که مدیران میانی شهرداری نیز بیان کرده اند، محمد باقر قالیباف بوده و حتی پروژه بهاران غربی، در همان ایام حضور وی در شهرداری تهران، افتتاح شده بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۰۲    
رئیس جریان حکمت ملی و رئیس جمهوری عراق در دیدار با یکدیگر آخرین تحولات سیاسی از جمله موضوع تکمیل کابینه را بررسی کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۱    
سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی از فراهم آوردن زمینه مشارکت مردم در کمک رسانی به هموطنان سیل زده همگام با خادمان رضوی از طریق سامانه #8*
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۰    
دیدار تیم های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان در نیمه نخست، با برتری نماینده کشورمان خاتمه یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۰:۴۵    
دیدار السد و پاختاکور با تساوی پر گل خاتمه یافت تا تقسیم امتیازات دو تیم به نفع پرسپولیس ختم شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۰:۴۱    
یک مقام آمریکایی تأکید کرد اقدام اخیر دولت متبوعش علیه سپاه پاسداران ایران بدین معنا نیست که آمریکا قصد دارد با ایران وارد جنگ شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۰:۳۱    
رئیس جمهوری آمریکا از وضع تعرفه 11 میلیارد دلاری بر کالاهای اروپائی خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۰:۲۳    
تماشاگران ایرانی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس را پیش از دیدار مقابل الاهلی عربستان غافلگیر کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۰:۱۳    
وزارت امور خارجه فرانسه در واکنش به اقدام اخیر دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر ضرورت پرهیز از اقدامات تنش زا و بی ثبات کننده تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۱    
منابع فلسطینی از تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت کارگران و چوپانان فلسطینی در جنوب نوار غزه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۷    
کمیته مسابقات از تغییر ساعت سه مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۱    
رئیس مجلس درباره عدم حضور وزرا در مجلس در پی حادثه سیل، گفت: دولت نامه ای به مجلس ارسال کرده و توضیحاتی در این زمینه ارائه کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۳    
هواپیماهای جنگی وابسته به نیروهای تحت امر ژنرال خلیفه حفتر امروز نیز بار دیگر فرودگاه بین المللی طرابلس را هدف قرار دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۴۲    
مهاجم تیم فوتبال پیکان به کنار گذاشتنش از تمرینات تا اطلاع ثانوی واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۲    
اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس ایران با اسکورت پلیس دبی وارد ورزشگاه الوصل شد که هواداران ایرانی به استقبال بازیکنان این تیم آمدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۳۱    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه ترامپ دیوانه است و باید معالجه شود گفت: او را وادار به زانو زدن در مقابل ملت ایران خواهیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن انتقاد از اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران، بر لزوم پرهیز کشورها به ویژه قدرت های بزرگ از قلدری و احترام گذاشتن به قوانین بین المللی تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۲۲    
نماینده مردم طرقبه در مجلس گفت: استکبار جهانی می خواهد انتقام شکست خود را در منطقه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۱۷    
خورخه فوساتی ترکیب اصلی الاهلی عربستان را برای مصاف با پرسپولیس مشخص کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۱۶    
حزب مردم سالاری با انتشار اطلاعیه ای ضمن محکومیت اقدام دولت ترامپ تاکید کرد: این اقدام آمریکا، دولت، مجلس و کلیه نهادهای حاکمیت و همچنین مردم را در ایران بیش از پیش متحد خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۹:۰۱    
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای اعلام کرد: در مبارزه با گروه تروریستی سنتکام از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۸:۵۵    
پس از پخش فیلمی از توهین استاندار خوزستان به یکی از ساکنین شهر حمیدیه، وی امروز با حضور در این شهرستان از آن فرد و مردم این شهر دلجویی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نامه ای از نمایندگان مجلس برای حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۸:۴۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با محکوم کردن اقدام دولت آمریکا بر علیه سپاه، گفت: قطعاً نظام مقدس و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در برابر این تصمیم نابخردانه سکوت نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۸:۳۱    
وزیر دفاع گفت: همه پاسدار جمهوری اسلامی هستیم. همه ما حافظ انقلاب اسلامی هستیم، همه ما نگهبان تمامیت ارضی کشور و استقلال هستیم و در مقابل دشمن، همه در یک صف واحد قرار داریم.