شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 2 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 3 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 4 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 5 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 7 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 8 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 12 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 13 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 14 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 15 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 16 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 18 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 19 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 20 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 22 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 24 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 26 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 27 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۴:۱۰    
خیار و گوجه فرنگی دو میوه ی بسیار با خاصیت که روزانه تمام خانواده ها حتما مورد استفاده قرار می دهند بخصوص در سالادها. تحقیقات جدید بیان می کنند که خیار و گوجه فرنگی را نباید با هم خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۶    
سریع ترین قطار گلوله ای جهان با دماغه ای 72 فوتی در ژاپن رونمایی شد. این قطار با سرعت 224 مایل برساعت در مرحله آزمایش است و تا 2030 میلادی به طور عملیاتی حرکت می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۳    
بسیاری از طلاب بعد از هر نماز، شهادت را از خداوند می خواهند و شهید قاسمی هم مستثنی از این قاعده نبود و بارها و بارها از خداوند طلب شهادت کرده بود و آرزو داشت که روزی مدافع حرم باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۱    
افخمی، کارگردان سینما: این گونه حرف ها از جنس حرف های ترامپ درباره مهاجران مکزیکی است. حرف اونقدر خجالت آوره که ارزش مسخره کردن هم نداره.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
تیتر هفته نامه صدا سابقه ای آشنا در تاریخ دارد؛ آنجا که مزدوران بنی امیه بین مردم عراق آمدند تا از ترس جنگ با شام بگویند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۲    
هفته نامه 9 دی از شکایت ریاست جمهوری در موضوع سرقت علمی پایان نامه دکترای حسن روحانی تبرئه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۱    
انتقاد تند مسعود فراستی و برنامه هفت از سریال نمایش خانگی هیولا ساخته جدید مهران مدیری.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۶    
سی ان ان : پس از آن که به تازگی رئیس جمهوری آمریکا خواهان تماس ایران با او شد، کاخ سفید با سوئیس تماس گرفته و شماره تلفنی را در اختیار گذاشته تا مقامات ایرانی بتوانند با ترامپ تماس بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۷    
معاون مسافری راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام بعد از 11 خرداد 98 از صبح شنبه 28 اردیبهشت ماه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۶    
پس از ترجمه و انتشار مجموعه 10 جلدی گام به گام تا داستان نویسی حرفه ای به این نتیجه رسیدیم که جای کتابی که دربردارنده تجربیات استادان داستان نویسی کشورمان باشد، میان کتاب های مرجع خالی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۳    
یک کارشناس سیاست خارجی یادداشتی را با عنوان جان کری در انتظار زندان! در صفحه مجازی خود در اینستاگرام منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۷    
بر اساس قوانین جاری در فوتبال حرفه ای فدراسیون فوتبال با توجه به انحلال باشگاه داماش گیلان می تواند مبلغ 10 میلیارد تومان بابت انتقال علیرضا جهانبخش به تیم برایتون کسب در آمد کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۷    
اسماعیل آذری نژاد فعال اجتماعی و مشهور به روحانی قصه گو از سخاوت پیرمرد روستایی در یکی از روستاهای کهگیلویه نوشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۷    
فرایند گرفتن رمز دوم یکبار مصرف از بانکها چگونه است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۵    
دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در هفته 29 با تساوی بدون گل به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۹:۲۱    
دیدار حساس پدیده شهر خودرو و سپاهان اصفهان در هفته 29 لیگ برتر با تساوی 1-1 به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۶:۲۲    
یک شرکت تجاری کوله پشتی با دو منبع انتشار نور قدرتمند تولید کرده که می توانند فضایی به بزرگی یک استادیوم را در شب روشن کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۵:۱۳    
بیماری دست، پا و دهان ، یک عفونت خفیف و رایج میان کودکان است که با زخم هایی داخل دهان و جوش و تاول هایی روی دست ها و پاها شناخته می شود. علت بیماری دست، پا و دهان معمولا ویروس کوکساکی می باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۳:۳۰    
گلدان های گل را می توان در هر جایی از خانه نگهداری کرد و نقش زیادی در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی دارند، پس چه خوب است که هنر خود را روی سطح این گلدان ها نشان دهیم و نگذاریم سطح سفالیشان ساده بماند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۲:۳۰    
نایب رئیس کمیته ملی کنترل و پیشگیری بیماری های غیر واگیر، گفت: بر اساس مطالعات، یکی از ریسک فاکتورهای ابتلاء به بیماری های غیر واگیر، ابتلاء به فشارخون بالا است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۱:۴۶    
یک پزشک طب سنتی ویژگی و فواید خاص روزه داری را بیان کرد و گفت: روزه داری عامل مهمی در پیشگیری از تمام بیماری ها از جمله سرطان است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۱:۱۷    
عضو دوزیست حلقه انحرافی از افطاری سفارت انگلیس استقبال کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۱:۰۹    
دولت پاسخی را که اروپا باید 60 روز دیگر می داد، گرفت. آنها می گویند هیچ اقدام جدیدی نخواهیم کرد. بنابراین در همین حال باید قدم بعدی را محکم تر و زودتر برداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۱:۰۵    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: اگر دولت روحانی بگوید، من خودم رای آورده ام، این حرف بی ربطی است؛ اگر ما اصلاح طلبان کمک نمی کردیم، دولت روحانی رای نمی آورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۰:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: در مورد داوری حرفی نمی زدم اما همین داور در بازی خانگی مان بدتر از پنالتی امروز را برای ما نگرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۰:۵۷    
رئیس جمهور فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی را یک جنگ تمام عیار و بی سابقه در تاریخ انقلاب اسلامی خواند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۰:۴۹    
کسانی که مادر ایرانی و پدر غیرایرانی دارند، در مقایسه با کسانی که پدر و مادر هر دو افغانستانی هستند، بحران هویتی بیشتری را تجربه می کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۰:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید به خاطر تیم خوب پدیده به فوتبال ایران تبریک می گویم و باید با اختلاف 4-3 گل می باختیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۰:۳۹    
پیشروی های انصارالله به سمت مناطق جنوبی و همچنین مناطق شمالی است که از حفظ و تقویت توانایی دفاعی آن به رغم تحمیل پنج سال محاصره همه جانبه بر این کشور حکایت دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۰:۲۹    
حملات و فشارهای تیم حریف، ناشی از ضعف ما و قدرت آنها نیست بلکه دلیل آن گل هایی است که پیش از این و به کرات خورده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۰:۲۳    
یکروز پس از انتشار بیانیه شورای عالی امنیت ملی و اعلام ضرب الاجل به کشورهای باقیمانده در برجام، اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای گستاخانه هرگونه ضرب الاجل از سوی جمهوری اسلامی ایران درباره برجام را رد
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۰:۱۶    
همزمان با کاهش قیمت ها در صرافی های بانکی، قیمت دلار در بازار آزاد نیز نزولی شد و قیمت فروش دلار در بازار آزاد، 15 هزار و 320 تومان را هم تجربه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۰:۱۰    
یارو را برای سخنرانی دعوت کرده بودند ولی وقتی بالای سِن و پشت تریبون رفت ساکت ایستاده و چیزی نمی گفت! یکی یواشکی پرسید چرا حرفی نمی زنی؟جواب داد؛همه حرف ها از یادم رفته! گفت پائین آمدن که یادت نرفته؟!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۰:۰۶    
بانوی 32 ساله بودایی در حرم مطهر رضوی به دین اسلام مشرف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۰:۰۶    
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و نهم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان بئد که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدن گا به پایان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۰    
زمزمه دعای ابوحمزه ثمالی را در شب های مبارک رمضان بانوای حاج مهدی سماواتی می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۳:۵۷    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم از سری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین سازی تبریز بود که در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک برابر میهمانش متوقف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۳:۵۱    
محمدابراهیم سلطانی فر که نگارش فیلمنامه اولیه سریال "مختارنامه" را با نام "توربین" را برعهده داشت، دارفانی وداع گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۳:۴۱    
ضیافت افطاری فعالان سیاسی اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل با رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۲    
نیروی دریایی ونزوئلا کِشتی USCGC James آمریکا را مجبور کرد آب های این کشور را تَرک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۱    
جمعی از فعالان سیاسی عصر امروز با حسن روحانی دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۲    
نوام چامسکی فیلسوف آمریکایی منتقدسیاست های آمریکا و غرب، 4 سال پیش پس از توافق ایران با 1+5 طی مصاحبه ای با یورونیوز به تشریح دیدگاه خود درباره این مذاکره و آینده جهان و اسراییل پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۰    
رسانه ها از حمله چند فرد مسلح به هتلی در جنوب غربی پاکستان خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۵۱    
به دنبال درگیری که بین قاچاقچیان مواد مخدر و پلیس اصفهان رخ داد متاسفانه ستوان دوم مهدی جمشیدی شهید و دو نفر نیز مجروح شدند، در این درگیری دو قاچاقچی نیز به هلاکت رسیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۱    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با اعلام جزییات فرایند رمزیکبار مصرف بانکی، گفت: بانک ها از اول خرداد برای ارائه رمز یکبار مصرف باید آماده باشند و مشتریان می توانند به تدریج این خدمت را دریافت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۲    
پیرو بخشنامه جایگزینی رمزهای پویا به جای رمزهای ایستا در پرداخت های بدون حضور کارت و لزوم ارتقای سطح امنیت پرداخت های مردم بانک مرکزی نکات مهمی را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۹    
با توقف پرسپولیس مقابل ماشین سازی و سپاهان مقابل پدیده، تکلیف قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال به هفته آخر کشیده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۴    
همان اندازه که نمی دانست دشمنان دو ملت این روزها با ابزارهای مختلف چه دارند بر سر دوستی و مهر و مودت دو کشور همسایه می آورند. مراقب مهر ملت ها باشیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۱    
از شایعه تا واقعیت مهاجرت دانشجویان ایرانی را ببینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۹    
در آغاز دیدارهای هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال شاهد بی نظمی هایی بودیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۱۶    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز گفت: بر اثر برخورد سرویس مدرسه با دیوار در کرج سیزده نفر مصدوم شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۱۰    
به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی و دولار 4200 تومانی جهانگیری نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۲    
منابع خبری از ورود بولدوزرهای رژیم سعودی به همراه نظامیانشان برای تخریب منازل مردم در منطقه قطیف عربستان خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۵۵    
گل اول ماشین سازی به پرسپولیس در دقیقه 15 توسط چای کویتونگو به ثمر رسید. (پرسپولیس 0-1 ماشین سازی)
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۶    
دو رمال که با دعانویسی و با استفاده از ابزار مختلف اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بودند، با تلاش عوامل انتظامی شهرستان دماوند دستگیر شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۵    
با توقف پرسپولیس مقابل ماشین سازی و سپاهان مقابل پدیده، تکلیف قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال به هفته آخر کشیده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۱    
سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: امروز طی گزارشی به اورژانس مرد 48 ساله بابلی قربانی اسیدپاشی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۴    
11 بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان برای بازی با استقلال مشخص شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۱    
بازیگر سینما و تلویزیون ایران با حضور در ورزشگاه تختی آبادان دور افتخار زد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۰    
به گزارش مشرق، حسین شمسیان تحلیلگر مسائل سیاسی و از روزنامه نگاران با سابقه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به اظهارات عراقچی در خصوص مهاجران افغان و بیرون کردن آنها از کشور در برنامه گفتگوی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۱:۰۱    
بنیامین نتانیاهو نتوانسته است دولت جدید خود را تشکیل دهد و به همین سبب احتمال دارد وی خواستار مهلت بیشتری برای تشکیل آن شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۷    
وقتی بازیکنان ماشین سازی به داخل زمین چمن آمدند هواداران تیم پرسپولیس بازیکنان این تیم را هو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۲    
عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مهم نیست که از آسیا حذف شدیم چرا که ما شانس کسب دو جام در ایران را داریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۶    
معاون اقتصادی وزیر کشور جزئیاتی از مشوق های دولت در راستای افزایش تولید را تشریح کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۴۱    
یکی از تیم های باسابقه فوتبال ایتالیا جواز حضور در بالاترین سطح از فوتبال باشگاه این کشور را کسب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۱    
رئیس جمهوری ونزوئلا در سخنانی هویت مغز متفکر کودتای اخیر در این کشور را فاش کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۵    
حتی در کشورهای ذره بینی اقیانوس آرام هم تبلیغ قدرت نظامی دشمن و هراس افکنی به نفع آن توسط یک رسانه ی داخلی، یک خیانت واضح و یک اقدام جدی علیه امنیت ملی محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۲۵    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر ماشین سازی تبریز مشخص و اعلام شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۶    
ترکیب تیم ماشین سازی در دیدار با پرسپولیس مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: از امروزشنبه (21 اردیبهشت) تا پایان زمان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ساعت مسافرگیری در خط یک متروی تهران افزایش دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۹    
یک رسانه سوئدی فهرستی از بازیکنانی را منتشر کرد که از این کشور به سطح اول فوتبال جهان از جمله لیگ برتر انگلیس، لالیگا و لوشامپیونه فرانسه معرفی شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۱    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی نوشت که واشنگتن در حال بازی کردن سناریوی پلیس خوب و پلیس بد با ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۷    
بر اساس اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر سکه تمام بهار آزادی امروز با کاهش 74 هزار تومان به 5 میلیون و 86 هزار تومان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۵    
به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در توئیتر درباره تیتر معنادار هفته نامه صدا با موضوع جنگ آمریکا با ایران، نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۳۴    
اسامی 11 بازیکن اصلی استقلال برای بازی با صنعت نفت آبادان مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۳۰    
شعبه 4 دادسرای فرهنگ و رسانه توقیف هفته نامه صدا را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۲۳    
نیروهای یمنی در جریان چند عملیات در جنوب استان نجران عربستان موفق شدند خسارت های سنگینی را به مزدوران چند ملیتی رژیم سعودی وارد کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۶    
نماینده مردم محلات در مجلس گفت: حضور این دولتی ها در سفره روباه پیر نشان داد که با جماعتی انگلیسی و غرب پرست که متأسفانه در لایه های حاکمیت نفوذ کرده اند روبه رو هستیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۹:۰۱    
در فاصله کمتر از سه ساعت به مسابقات بازی تیم های پرسپولیس و ماشین سازی، حدود 5 هزار هوادار در ورزشگاه حضور دارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۶    
تماس تلفنی خلیفه بن سلمان آل خلیفه نخست وزیر بحرین با امیر قطر پس از دو سال قطع رابطه دو کشور و دیدار وی با یک روحانی شیعه، انتقادها از او را شدت بخشیده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۹    
کلیپ جالب تبلیغ ترک سیگار که با حضور محمد صلاح بازیکن سرشناس و مسلمان تیم فوتبال لیورپول منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۲    
لیونل مسی به مدیران بارسلونا گفته سه ستاره این تیم را در تابستان به فروش برسانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۲    
به تازگی شایعه شده که مرکل برای مسلمانان در ماه رمضان معافیت مالیاتی درنظر گرفته است
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۶    
بانوی بودایی از کشور تایلند با ادای شهادتین در حرم مطهر رضوی، مسلمان شد و نام مریم را برای خود برگزید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۳    
گروه تروریستی داعش برای نخستین بار در منطقه کشمیر هند اعلام تشکیل ولایت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۲    
ارنستو والورده باید تصمیم بگیرد که می خواهد فصل آینده سرمربی بارسلونا بماند یا نه، اما بهتر است قبل از تصمیم گیری به سوالاتی فکر کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۳    
حمله ناجوانمردانه ائتلاف سعودی-آمریکایی به الضالع یمن به شهادت دهها نفر که شماری از آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهند، منجر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۱    
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از مناطق سیل زده نوشت: وضعیتِ سفید! مناطقِ سیل زده ی خوزستان در آستانه ی بیماری های واگیردار و عفونی است. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۵    
پس از تحریم هایی که علیه کشور در حوزه های مختلف از جمله دارو و غذا اعمال شد، متخصصین داخلی بهترین راه دور زدن تحریم ها را تولید این داروها در داخل دانستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۹    
هافبک ماشین سازی اعلام کرد شرایط روحی و بدنی لازم برای همراهی تیم را داشته اما کادرفنی این اجازه را به او ندادند تا برابر پرسپولیس به میدان برود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۹    
نکته قابل توجه این است که تعداد صهیونیست های هلاک شده در درگیری های دو روزه اخیر تنها یک نفر کمتر از درگیری های دو ماهه ای است که در سال 2014 میان رژیم صهیونیستی و نوار غزه در گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه جداول همسان سازی حقوق بازنشستگان برای افزایش 24 تا 40 درصدی را ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی گفت: 90 درصد آگهی دهنده های مسکن در سایت های خرید و فروش مشاور املاک هستند که شرایط جدید ثبت آگهی مسکن در بازار مجازی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل سازمان مدارس معارف اسلامی(صدرا) اقدام تحسین برانگیزی را داشته است و در پاراف نامه ای، به زیبایی بر ثبت نام بدون شرط فرزندان شهدای فاطمیون تأکید کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۲    
اخراج لفظی طارق همام از سوی فرهاد مجیدی، این بازیکن را به سمت شکایت از استقلال سوق داده است. رسانه های عراقی نیز مکرراً به قرارداد 3 ساله طارق و خلف وعده های استقلال اشاره کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۶    
اهواز با بیشینه دمای 38 درجه بالای صفر روز آینده گرم ترین مرکز استان و همدان و شهرکرد با کمینه دمای 6 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۲    
مدیرعامل رجا گفت: عرضه بلیت قطارها برای 11 خرداد به بعد تابع نظر راه آهن است.