جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 2 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 3 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 4 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 5 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 7 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 8 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 12 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 13 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 14 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 15 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 16 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 18 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 19 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 20 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 22 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 24 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 26 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 27 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۲۰:۲۹    
رفتار بد با سرمربی آلمانی استقلال هنگام قطع همکاری در فوتبال ایران پیش از این هم بارها سابقه داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۹    
محور زنجان به تهم در استان زنجان این روزها با گذشت 40 روز از فصل بهار هنوز هم شاهد کولاک و مه شدید است و در این محور هنوز هم برف با ارتفاع سه متر و بیشتر به چشم می خورد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۳۸    
اشخاصی که از نخستین فراخوان ثبت نام کارت سوخت تاکنون در سامانه دولت همراه ثبت نام و کارت بانکی به سامانه معرفی کرده اند، نیازی به دریافت کارت سوخت ندارند زیرا کارت بانکی آنها جایگزین کارت سوخت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۵    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت سکه طرح جدید 12 اردیبهشت 98 به 5 میلیون و 30 هزار تومان رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۱۴    
در آستانه روز معلم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح روز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی رحمه الله با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۳:۲۵    
این اثر به رغم حجم اندک، در نوع خود بی نظیر است و افزون بر محتوای غنی، نمونه ای زیبا از هم افزایی فکری و الگویی خردپسند و دلپذیر از پاسداری مرزهای مذهب را به نمایش می گذارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۲:۵۹    
دادستان کل کشور گفت: با بررسی لیست سال گذشته ارزهای دولتی که بانک مرکزی در اختیار افراد و شرکت ها گذاشته بود، متوجه شدیم بیش از 2500 نفر یا شرکت این ارزها را دریافت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۵    
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: در 40 سالگی انقلاب، با انجام کارهای ناشدنی به تکیه گاه مستحکمی دست پیدا کرده ایم که شامل اعتقادات و آرمان هایمان است تا گام دوم را با اطمینان برداریم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۲:۰۲    
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۵۱    
در نامه وزیر آموزش و پرورش به رهبر معظم انقلاب آمده است: تأکید هوشمندانه حضرتعالی در صیانت از جایگاه و کیان آموزش و پرورش و منزلت معلمان عزیز، بار دیگر بارقه ای از امید در دل ها آفرید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۴۱    
صدوهشتادودومین هفته نامه خط حزب الله با عنوان ده نکته از کلاس آقای خامنه ای منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۰۷    
هر خودرویی که با عبور از گیت های الکترونیکی، عوارض آزادراهی خود را پرداخت نکند، مشمول 30 هزار تومان جریمه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۴    
وریا غفوری، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که برخورد مسئولان باشگاه استقلال و ممانعت آنها از ورود وینفرد شفر به تمرین آبی پوشان درست نبوده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۱:۵۶    
با توجه به این پیامدها و نتایج است که سیاست تشدید فشار ترامپ علیه کشورمان با واکنش منفی کارشناسان وزارت خارجه و پنتاگون مواجه و هشدارهای جدی آنان را موجب شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۱:۵۰    
با حذف کارت سوخت، سالانه چیزی حدود 2 میلیارد دلار واردات و حدود 36 هزار میلیارد تومان قاچاق بنزین دچار شدیم، امری که امروز شورای عالی اقتصاد با بازگرداندن کارت سوخت در مسیر جبران خسارت زنگنه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۱:۴۱    
عباس آخوندی که متهم ردیف اول گرانی مسکن است،به جای پاسخ گویی در قبال وضعیت این روزهای مسکن،ژست طلبکار به خود گرفته وناکارآمدی دولت روحانی را گردن دولت موهومی باعنوان من درآوردی دولت پنهان انداخته است!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۱:۱۲    
دولت ترامپ همه این گزینه ها را به طور خاص یا ترکیبی علیه کشورهای مخالف خود آزمایش کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۱:۰۴    
ایکر کاسیاس در صفحه اینستاگرام شخصی خود وضعیت جسمانی خود را بعد از حمله قلبی مساعد اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۶    
یارو به رفیق مرد رندش می گفت؛ این اعتماد به نفس تو را اگر کاکتوس داشت، سالی سه بار گلابی می داد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۲    
قرار است از این پس به طور رسمی و البته با ذکر درجه بندی سنی، آثاری در سینمای ایران تولید شود که اولا روابط خلاف عرف جامعه را نشان دهد و ثانیا دارای صحنه هایی باشد که تداعی کننده روابط زناشویی است
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۰:۳۱    
رسانه باشگاه فولاد خوزستان خبر شروط قطبی برای ماندن در فولاد خوزستان را تکذیب کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۰:۱۲    
اولین گام برای گرفتن آرایش جنگی، شناخت این میدان و قواعد خاص آن است. تمام امکانات و ظرفیت های مربوط و قابل استفاده کشور برای آشنا کردن مردم و مسئولین با این میدان باید بسیج شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۰:۰۲    
مراسم اهداء جوایز هشتمین دوره جشنواره ای موسوم به فیلم های ایرانی استرالیا دوشنبه 9 اردیبهشت در باغ سفارت این کشور برگزار شد و برخی فیلم های ایرانی طی این مراسم جایزه دریافت کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۰    
جنبش انصارالله یمن ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را به ربودن بیش از 150 صیاد یمنی در دریای سرخ متهم کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۴۱    
آخوندی از یک سو دولت ها را هیچکاره می دانند و از سوی دیگر در همین دولت های به قول خودشان هیچکاره، مسئولیت وزارت راه و مسکن را می پذیرند!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۳۲    
وزیر کشور با اشاره به اینکه ترمیم و بازسازی منازل آسیب دیده از سیل اولویت ما است، گفت: به دولت وعده دادیم در مدت یک سال منازل مسکونی سیل زده بازسازی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۲۹    
به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران و جهان با انتشار تصویری از کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در کنار رهبر معظم انقلاب درباره مجله گل آقا نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۱۶    
برخی دلالان با قیمت سازی خودرو در فضای مجازی، قیمت خودروها را افزایش می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۳:۰۱    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و استاندار آذربایجان غربی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان در درگیری لفظی با یکدیگر از خجالت همدیگر درآمدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۸    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من به همه هواداران، پیشکسوتان و بزرگان استقلال احترام می گذارم از جمله امیر قلعه نویی اما مربی فصل آینده ما خارجی خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۵۲    
فرهاد مجیدی، سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال با اشاره به توانایی های این تیم وعده داد آبی پوشان فصل بعد قهرمان لیگ برتر خواهند شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۴۷    
رهبر انقلاب با انتقاد از برخی برنامه ها در مدارس به بهانه کنکور فرمودند: گاهی اوقات فشارهای آموزشگاه ها که به دنبال قبولی در کنکور یا رتبه های بالا هستند جوان را پژمرده و افسرده می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۷    
در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال و از هفته بیست و هشتم، استقلال در ورزشگاه آزادی با نتیجه 4 بر 2 از سد استقلال خوزستان گذشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۳۱    
نخست وزیر انگلیس وزیر دفاع این کشور را به دلیل فاش شدن اطلاعات محرمانه نشست شورای امنیت این کشور درباره شرکت هوآوی چین، برکنار کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۷    
تیم فوتبال استقلال تهران در مصاف با استقلال خوزستان به برتری رسید تا ضمن شروع کار فرهاد مجیدی با پیروزی، سقوط تیم خوزستانی قطعی شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۱۶    
صبح امروز رهبر انقلاب به شعار یکی از حضار درباره سند 2030 واکنش نشان دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۳    
در جلسه هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام موضوع انطباق و مغایرت طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با سیاست های کلی نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۸    
گل دوم استقلال خوزستان به استقلال توسط ایوب کلانتری در دقیقه 78 از روی نقطع پنالتی به ثمر رسید. (استقلال 2-2 استقلال خوزستان)
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
رئیس سازمان صدا و سیما با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از جمال شورجه کارگردان متعهد و با سابقه سینما و تلویزیون عیادت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۹    
اتحادیه علمای مسلمین عراق با بیان اینکه عراقی ها فدارکاری های ایران را فراموش نکرده اند، دونالد ترامپ را احمق توصیف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۷    
گل دوم استقلال به استقلال خوزستان توسط رضا کریمی در دقیقه 67 به ثمر رسید. (استقلال 2-1 استقلال خوزستان)
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۴۲    
وزیر امور خارجه روسیه به همتای آمریکایی خود هشدار داد که دخالت های واشنگتن در امور داخلی ونزوئلا نقض قوانین بین المللی محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۶    
اینستاگرام در ادامه تبعیت از سیاست آمریکا، پیام تبریک عارف به فرمانده کل سپاه را حذف کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۳۶    
حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه گفت: امر قضا امر بسیار مهم و خطیری است که امروز مسئولیت آن بر عهده ما می باشد. در اجرای این مسئولیت دو اصل اساسی علم و تقوا بسیار حائز اهمیت است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۸    
وزیر امور خارجه شیلی اعلام کرد که یکی از رهبران اپوزیسیون ونزوئلا به سفارت این کشور در کاراکاس پناه بُرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۶    
سید محمد بطحایی از پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش برای افزایش سهمیه جداگانه و مستقل برای کنکوری های مناطق سیل زده خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۲۱    
مشاور ریاست جمهوری سوریه گفت که فقط حامیان سوریه می توانند در بازسازی آن شرکت کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۸    
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور کاملا شفاف ساخته که تمام گزینه ها درباره ونزوئلا بر روی میز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۶    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست پارس آباد از ضرب و شتم محیط بانان منطقه شکار ممنوع اصلاندوز در نوار مرزی رودخانه ارس توسط متخلفین صید و شکار خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۵    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک امتیاز بازی با تراکتورسازی تفاوتی با پیروزی نداشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۱۳    
استاندار تهران گفت: متصرفین دانشگاه الزهرا(س) در پرند یا شهرک زیتون استقرار می یابند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۹    
مسئول مسابقات لیگ دسته اول گفت: کمیته اخلاق در مباحث تبانی و شرط بندی با قدرت ورود کرده و هرگز فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در این گونه مباحث کوتاه نخواهند آمد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۱:۰۱    
وزیر خارجه قطر گفت که تحریم های یک جانبه ایالات متحده آمریکا علیه ایران نتایج مثبتی نخواهد داشت .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۸    
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: کارلوس کی روش خیلی برای فوتبال ما زحمت کشیده و حتماً موضوعی بوده که از فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۵۳    
گل اول استقلال خوزستان به استقلال در دقیقه 27 توسط فرید امیری به ثمر رسید. استقلال 1-1 استقلال خوزستان)
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۸    
گل اول استقلال به استقلال خوزستان در دقیقه 24 توسط اسماعیل گونکالوس به ثمر رسید. (استقلال 1-0 استقلال خوزستان)
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۸    
حسن روحانی گفت:در حال حاضر کشور در یک فشار بین المللی قرار گرفته که از سال 97 شدت گرفته و در سال جدید هم ادامه دارد؛ دشمن ما را به یک جنگ بزرگ اقتصادی وارد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۳۱    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی طی بیانیه ای روز معلم را به همه معلمان تبریک گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۹    
هواداران تیم فوتبال استقلال به محض حضور مدیرعامل و معاون این باشگاه به آنها اعتراض کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۱۶    
فرمانده انتظامی ایلام گفت: از ابتدای توافقات انجام شده بین کشورمان و کشور عراق مبنی بر رایگان شدن ویزا برای طرفین، خروج زائران از پایانه مهران 70 درصد افزایش یافته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۲۰:۰۲    
مدیرعامل بانک مسکن جزئیات بسته رونق بازار مسکن را تشریح کرد. مطابق سخنان رحیمی انارکی یکی از مهم ترین راهکارهای این بسته، کاهش 20 تا 30 درصدی قیمت تمام شده مسکن خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۵۶    
جرج لینکز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی مدعی شد تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس خوب و باقدرت عمل کرده و از این مسابقه به عنوان یک تابلو زیبا از سرخپوشان تبریزی یاد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۹    
امیر قطر پس از گذشت حدود دو سال از آغاز بحران در روابط دوحه با چهار کشور عربی، میزبان کنفرانسی با حضور هیأت های سعودی و بحرینی بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۴۰    
فوق ستاره یوونتوس یک خودروی گرانقیمت دیگر را به کلکسیون خود اضافه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۵    
اشخاصی که از نخستین فراخوان ثبت نام کارت سوخت تاکنون در سامانه دولت همراه ثبت نام و کارت بانکی به سامانه معرفی کرده اند، نیازی به دریافت کارت سوخت ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۳۱    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: مراجع تقلید و حوزه های علمیه نسبت به وضعیت اقتصادی پیش آمده نگرانند و دائماً به مسئولان در این خصوص تذکر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۷    
کاندید اسلام ستیز مجلس نمایندگان استرالیا پس از اظهاراتی ضداسلامی از حزب متبوعش اخراج شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۷    
وزیر امور خارجه ایران با اشاره به حضورش در نشست دوحه عنوان کرد که گفت وگوهای مهمی با امیر و وزیر خارجه قطر و وزرای چندین کشور داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۴    
دروازه بان پورتو در تمرینات دچار مشکل قلبی شد و به سرعت به بیمارستان انتقال داده شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل تراکتورسازی در نشست خبری شرکت نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۱    
بعد از برخی ادعاها مبنی بر اینکه قاتل روحانی همدانی به خاطر ناموس پرستی دست به قتل زده است و انتشار این مطالب از سوی برخی افراد معلوم الحال، این کلیپ به افشاگری این ادعای دروغ پرداخته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۶    
وزیر اسبق کشور عراق فاش کرد که هواپیماهای کشورهای بزرگ ابوبکر البغدادی سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش و همراهانش را به منطقه امنی منتقل کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد مقامات آمریکایی حقوق بشر را کالایی برای خرید و فروش می دانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۲    
دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس برنده نداشت تا جنگ قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد و به دو هفته پایانی کشیده شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۴    
مراسم جشنی با حضور 70 کودک بی سرپرست و بدسرپرست در برج میلاد تهران با حضور هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۵۴    
11 بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل استقلال خوزستان مشخص شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۴۸    
گل اول تراکتورسازی به پرسپولیس در دقیقه 78 توسط دانیال اسماعیلی فرد به ثمر رسید. (پرسپولیس 1-1 تراکتورسازی)
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۹    
ولی عهد سعودی در چارچوب برنامه خود برای محدود کردن فعالیت های دینی و کاستن از قدرت نهادهای دینی در عربستان، دستگاه امنیت کشور را مسئول کنترل و سرکوب مساجد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از روسیه به دلیل مبارزه با تروریست ها در ادلب سوریه انتقاد کرد!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۵    
خوشحالی یک هوادار پرسپولیس در میان هواداران تراکتورسازی بعد از گلزنی کامیابی نیا درحال تبدیل شدن به یک درگیری بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۴    
روز گذشته گوایدو رهبر اپوزیسیون ونزوئلا، با ادعای اینکه نیروهای مسلح کشورش به او پیوسته اند، مرحله نهایی برکناری رئیس جمهور مستقر را اعلام کرد که به گفته مقامات دولتی به شکست انجامید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۳۰    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اینکه قرار نیست یک نفر در دنیا تعیین کند ما چگونه رفتار کنیم و ما هم صرفا تماشاکننده باشیم، گفت: ایران از اوپک خارج نخواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۵    
اقلیم کردستان عراق با انتقاد از تحریم های خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد قطع روابط با ایران سخت است و ما به تصمیم بغداد پایبند خواهیم بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۲۴    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل چهار اخطاره شدن بازی بعدی پرسپولیس را از دست داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۴    
امام جمعه بیله سوار عصر امروز به علت بیماری دارفانی را وداع گفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با رد مباحث مطرح شده در مورد بنزین در فضای مجازی تصریح کرد: هرچند مباحثی مطرح شده است اما در خصوص چگونگی تغییر قیمت بنزین به جمع بندی نرسیده ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۹    
روز سه شنبه به وقت کاراکاس، گوایدو رهبر اپوزیسیون ونزوئلا، با ادعای اینکه نیروهای مسلح کشورش به او پیوسته اند، مرحله نهایی برکناری رئیس جمهور مستقر را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۸:۰۴    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: معتقدم جوانان ما برای اینکه جامعه امروز و فردای ما ساخته شود، باید به کتاب رجوع کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۵۵    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دو تیم لیگ برتری و یک تیم از لیگ دسته یک صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۹    
افزایش مستمری بازنشستگی و از کارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولان قانون تأمین اجتماعی، درهیأت دولت تصویب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۲    
مالک باشگاه سپیدرود نسبت به شایعات مطرح شده در مورد تکرار بازی این تیم برابر تراکتورسازی تبریز واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۴۲    
معاون بین الملل وزارت دفاع کشورمان در دیدار با معاون وزیر دفاع پاکستان بر اجرایی شدن توافقات مرزی بین دو کشور تاکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۳۱    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از ثبات قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۲۶    
گل اول پرسپولیس به تراکتورسازی توسط کمال کامیابی نیا در دقیقه 11 به ثمر رسید. (پرسپولیس 1-0 تراکتورسازی)
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۱۲    
روزنامه الرایه نوشت که مهدی طارمی قهرمان از دست دادن فرصت های گلزنی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۷    
دبیرخانه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور به انتشار برخی اخبار نادرست و شیوع شایعاتی مبنی بر سهمیه بندی بنزین از ساعت 24 روز پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه جاری واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۳    
وزیر نفت درباره شایعات پیرامون آغاز سهمیه بندی بنزین از روز پنجشنبه گفت: امشب و فرداشب خبری نیست آنهایی که این سخنان را می گویند مانند همیشه دروغ می گویند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۷:۰۱    
وزیر کشور با بیان اینکه مرحله مقابله با بحران به اتمام رسیده است، گفت: الآن زمان بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده است. شناسایی خسارت ها و آسیب دیدگان شروع شده و بخشی از خسارت ها نیز پرد
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۶:۴۶    
وزیر خارجه آمریکا هرچند که مدعی شد واشنگتن انتقال مسالمت آمیز قدرت را در ونزوئلا ترجیح می دهد، اما گفت اگر لازم باشد آمریکا به گزینه نظامی متوسل می شود.