پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 2 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 3 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 4 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 5 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 7 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 8 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 12 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 13 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 14 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 15 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 16 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 18 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 19 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 20 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 22 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 24 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 26 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 27 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۲۲:۵۹    
به گزارش مشرق، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در این اطلاع نگاشت، نقشه حضور و بازدید رهبر انقلاب از سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را منتشر می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۳۹    
رئیس جمهور در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا را برای اجرا، ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۶:۰۹    
ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به منظورایجاد بستر توسعه ماهواره های عملیاتی مدار پایین، اقدام به برنامه ریزی برای توسعه سه پلتفرم ماهواره کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۳    
فرهاد مجیدی سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال پیامی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۲:۱۰    
آمریکا و ترکیه بازی بسیار خطرناکی را بر سر خرید سامانه ضد موشکی از روسیه توسط آنکارا آغاز کرده اند و مشخص نیست در نهایت در این بازی کدام یک تسلیم خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۱:۵۳    
کمتر از چند ماه تا اعزام نخستین فضانورد اماراتی از سوی روسیه به فضا، اختلافات سرمایه گذاران عرب با روسیه آشکار شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۲    
ای اف سی، زمان دیدار پاختاکور و پرسیولیس را تغییر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۱:۳۰    
دهم اردیبهشت سالروز آزادسازی جزیره هرمز از سلطه اشغالگران پرتغالی به نام روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است. به همین مناسبت پرجم جمهوری اسلامی ایران برفراز ناوچه سهند برافراشته شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۴    
سردار اشتری گفت: بر مبنای قانون، کشف حجاب جرم است و با چنین مواردی قطعاً برخورد می کنیم و اجرای طرح های امنیت اخلاقی به جد دنبال می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۹:۳۳    
به گزارش مشرق، مدتی قبل برنامه تلویزیونی "برنده باش " بنا به دلایلی متوقف شد. بعضی به دنبال این بودند که متوجه شوند محمدرضا گلزار، مجری این برنامه الان در کجا حضور دارد ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۷    
شکست استقلال برابر پدیده،حتی از سقف توقعات هواداران پرسپولیس هم بالاتر بود. آنها نهایتاً آرزو می کردند یحیی یک مساوی از استقلال بگیرد اما تیم شفر باخت تا شرایط برای قهرمانی مساعدتر شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۵۹    
نخستین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان سه شنبه شب در ورزشگاه اختصاصی تاتنهام برگزار خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۷    
مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که اولین قسط مطالبات سرمربی پرتغالی تیم ملی پرداخت شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۷    
قطعه زیبای"خورشید" با صدای امیر تاجیک .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۶:۴۶    
به گزارش مشرق ، صفحه اینستاگرامی تاریخ ایران و جهان به مناسبت سالروز درگذشت قوام نکرومه، معلم و سیاستمدار آزادیخواه اهل غنا ، دیدگاه رهبر معظم انقلاب درباره ایشان را منتشر کرد که در ادامه می آید: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۶:۰۱    
وزیر برنامه ریزی اندونزی از تصمیم رئیس جمهوری این کشور برای انتقال پایتخت به شهری جدید خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۵:۰۰    
سه هزار تن از زباله های به جا مانده ازصعودهای کوهنوردان به قله اورست جمع آوری شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۳:۰۰    
پیگیری و بررسی اولیه ادعای نفوذ در درگاه خدمات الکترونیک چند استان نشان می دهد که احتمالا برای ایجاد این درگاه ها از ساختار یا افزونه مشترکی استفاده شده که به روز رسانی امنیتی نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۱:۲۶    
در توصیف مضرات دیدگاه حلقه نیاوران همین بس که هم اکنون بسیاری از اقتصاددانان، عقب ماندن امریکا در توسعه فناوری از چین را ناشی از عقب نشینی دولت در عرصه سرمایه گذاری می دانند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۱:۰۶    
یک دیپلمات ارشد دولت اصلاحات تصریح کرد وصل کردن آب و نان مردم به برجام، یک اشتباه استراتژیک بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۵۶    
در موضوع شهادت مظلومانه طلبه همدانی، رد پای یک شبکه خزنده و تکرار خط رسانه ای تابستان 97 دوباره دیده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۴۷    
بسیاری از کاربران فضای مجازی، این روزها با تذکر مشترکی از مدیریت اینستاگرام مواجه می شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۳۱    
از طرف پرسیدند کی بدهی ما را می دهی؟ گفت؛ هروقت پول داشتم!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۱۶    
از ویژگی های بارز این جریان سیاسی در 30 سال اخیر می توان از طلبکار بودن از نظام ، تدلیس و عدم صداقت ، کمک به غربگرایی ، تلاش برای عبور از نظام و... نام برد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۰:۰۱    
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در حال بررسی صحبت فیلم منشتر شده از سرکرده گروه داعش است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۵۴    
طلبه مازندرانی که ضدانقلاب از تصویرش سوءاستفاده کرده بود از مسببان بازنشر این مطالب، شکایت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۶    
دشمن گمان می کند فشار اقتصادی به شکاف اجتماعی در ایران منجر می شود و آنچه جمهوری اسلامی را ساقط می کند نه خود تحریم های اقتصادی بلکه آثار اجتماعی ناشی از آن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۴۰    
سؤال این است که از کی تا به حال و در کدام سیستم حقوقی، ادعای کسی که سابقه ای شناخته شده در همراهی با دشمنان نظام دارد، قابل پذیرش است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۵    
طبق این مصوبه که محل تشکیل آن، دفتر معاون اول رییس جمهور یعنی اسحاق جهانگیری اعلام شده، رسماً از وزارت نیرو خواسته شده در خصوص احتمال بروز سیلاب، سناریوهای "واقع بینانه و بدبینانه" در نظر گرفته شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۳۱    
مردی که از دست اذیت و آزارها و اعتیاد پسرش به تنگ آمده بود، با شلیک گلوله پسرخود را کشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۱۶    
نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه در مصاحبه ای گفت که موضوع حضور نیروهای ایرانی و گروه های وابسته به آنها، اولویت نخست مذاکره با روسیه خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه دلار 4200 تومانی موضوعیت ندارد، گفت: اما تا کجا قرار است شاهد سقوط ارزش ریال باشیم؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۸    
پست های مربوط به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از صفحه اینستاگرام آیت الله علم الهدی حذف شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۵۱    
جزئیات علت حادثه پیش آمده برای علیرضا افتخاری در شهرستان تاکستان، توسط پلیس تشریح شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۶    
امروز کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای از تعلیق یک ماهه فعالیت محسن فروزان دروازبان تیم تراکتورسازی خبر داد .
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
پس از سالها فیلمی منتسب به ابوبکر بغدادی، رهبر "دولت اسلامی" منتشر شده است. در این پیام مسلمانان جهان به حمله به مسیحیان فراخوانده شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۸    
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران گفت: حمایت های سیاسی کافی نیست و اروپا باید برای حفظ برجام هزینه بدهد و گرنه توافق قادر به ادامه حیات نخواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۵    
از مدت ها قبل برای مطرح شدن الیاس یالچینتاش در ایران تلاش های ویژه ای صورت گرفت و برای برخی از مناسبت ها، برنامه هایی با حضور وی برای ایرانیان ترکیه طراحی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۳    
منابع لیبیایی به سه خواسته ای که خلیفه حفتر قبل از حمله به پایتخت لیبی از پادشاه عربستان درخواست کرده بود، فاش کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۹    
با تلاش صورت گرفته از سوی اعضای هیأت مدیره پرسپولیس و با همکاری هواپیمایی زاگرس یک هواپیمای چارتر با قیمت بسیار کم در اختیار این باشگاه قرار گرفت تا سرخ پوشان بدون دغدغه راهی ازبکستان شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۲    
قربانعلی فرخزاد بزرگترین دریافت کننده ارز 4200 تومانی است که نیم میلیارد دلار ارز دریافت کرده و با تشکیل شبکه فساد، آن را در بازار آزاد به فروش رسانده است. اما این، همه اتهامات فرخزاد نیست. ببینید:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۸    
بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی، در سال گذشته سه هزار و 672 نفر بر اثر سوءمصرف مواد مخدر و محرک در کشور جان خود را از دست دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۱    
معاون اول رئیس جمهور: آن ها به دنبال فلج کردن اقتصاد کشور و ایجاد فشار اجتماعی از طریق کاهش منابع درآمدی دولت و جلوگیری از ورود ارز به چرخه اقتصاد ایران هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۹    
تصاویر جدید از سرکرده گروه تروریستی داعش منتشر شده است که در کنار او یک قبضه سلاح ساخت شوروی سابق دیده می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۶    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری پلیس با عوامل شهرداری کوهدشت توضیحاتی ارائه داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۹    
تسهیلات پرداختی بانک ها طی 12 ماهه سال 1397 به بخش های اقتصادی مبلغ 7737.3 هزار میلیارد ریال بود که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 1598.2 هزار میلیارد ریال افزایش داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۴    
سرکرده گروهک تکفیری داعش برای اولین بار از سال 2014 آفتابی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۷    
یکی از نمایندگان مردم بجنورد در مجلس طی جلسه ای به خواسته یک روستایی بابت تأمین چکمه اشاره کرد و گفت: اگر تو خودت نمی توانی چکمه بگیری باید بروی و بمیری.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۱    
شرکت سهامی خاص سازوکار ویژه تجارت و تامین و تامین مالی ایران و اروپا (اینستکس) به ثبت رسید و علی اصغر نوری به عنوان مدیرعامل این شرکت و حمید قنبری به عنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۱۰    
وزیر کشور گفت: برخی از رسانه ها تحلیل های نادرستی را در حوزه اقتصاد دارند و شائبه هایی را برای مردم فراهم می کنند که دو بار از سوی ستاد تذکر می گیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۲    
علیرضا افتخاری خواننده سرشناس موسیقی کشورمان، ماجرای درگیری امروزش در جاده ساوه را شرح داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۸    
رؤسای جمهور آمریکا و ترکیه تلفنی درباره تحریم های ایران گفت وگو کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۳    
وزیر ارتباطات گفت: در پی بی اثر کردن سیاست تهدید به تحریم اینترنت، ارتباط مستقیم میان شبکه اینترنت ایران با ترکیه و برخی کشورهای همسایه برقرار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۹    
روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران در حالی اعتصاب کارکنان شرکت مترو در ایستگاه شهر ری را تکذیب کرده است که در انتهای اطلاعیه، از پرداخت مطالبات کارگران پیمانکار بی تدبیر مربوطه خبر می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۰    
مقامات اماراتی به تازگی روند استقرار هزاران جوان آفریقایی در شهر عدن یمن را تسهیل کرده اند؛ اقدامی که به تعبیر برخی ناظران سیاسی نوعی کودتا از سوی ابوظبی علیه ریاض در یمن محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۲۹    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر سلامی فرمانده جدید این نهاد انقلابی دیدار و گفت وگو کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۷    
وزیر خارجه روسیه ضمن تاکید بر اینکه تروریستها تا ابد نمی توانند در ادلب سوریه باقی بمانند از حق دمشق برای برقراری امنیت در سراسر سوریه خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۹    
کمیته تعیین وضعیت رای خود را در خصوص پرونده فرکی و باشگاه سایپا صادر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۱    
ابراهیم اصغرزاده عضو کمیته سیاسی و برنامه گزارشی از وضعیت و شرایط جامعه به اعضای شورای عالی اصلاح طلبان ارائه کرده و تاکید داشته است که طرفداران آقای روحانی و بخشی از جامعه از دولت سرخورده شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا باردیگر اتهامات خود علیه ایران را تکرار کرد و مدعی شد: ساختار تحریم های شدیدی را ایجاد می کنیم که بر اساس آن کشورهای نقض کننده تحریم ایران هزینه زیادی را برای آن بپردازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۱    
دستور موقت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص بازیکن باشگاه تراکتورسازی تبریز صادر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۴    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: اگر زائری برای بیماری، داروی خاصی مصرف می کند باید ضمن هماهنگی پزشک سازمان حج، نسخه خود را به همراه داشته تا در فرودگاه با مشکلی مواجه نشود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
سه مجموعه نمایشی، مسابقات و جنگ های شاد و سخنرانی در کنداکتور رمضانی شبکه های سیما قرار گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۹:۰۱    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: کمک های غیرنقدی از 15 کشور اعم از اروپایی و آسیایی به ایران رسیده و کمک های نقدی هم به خاطر بحث تحریم ها و مسدود بودن حساب ارزی هلال احمر، تا به حال دریافت نشده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۸    
مدیر کل امور باشگاهها وزارت ورزش و جوانان گفت: با همکاری قوه قضاییه، نیروی انتظامی و فدراسیون فوتبال افراد سابقه دار و شرور شناسایی و از ورود آنها به استادیوم ها جلوگیری می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۰    
ماجرای شهادت روحانی مظلوم همدانی در روزهای اخیر همه آزادگان ایرانی را متاثر کرد. در این بین برخی اظهار نظرها که نتیجه ای جزء ایجاد نفرت و شکاف اجتماعی نداشت بر تالمات این جنایت دردناک افزود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۳    
سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اینستاگرام در ایران بد جا افتاده است و ما نمی دانیم چطور باید از این شبکه اجتماعی استفاده کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۷    
معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری فرمایشات ایشان مبنی بر پیگیری وضع کاغذ و ساماندهی این موضوع را به وزرای ارشاد و صنعت ابلاغ کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۸    
معاون اول قوه قضاییه گفت: قوانین شفاف باشد، قانون گریزان نمی توانند سوء استفاده کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۲    
مدیر برنامه های علیرضا افتخاری از حمله تعدادی افراد ناشناس به خودروی این هنرمند در شهرستان بویین زهرا خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
مدیرکل اطلاع رسانی وزارت ورزش گفت: وزیر، معاونان و مدیران وزارت ورزش هیچ دخالتی در امور مدیریتی و تصمیم گیری باشگاه های فوتبال و فدراسیون ها ندارند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۸    
پست اینستاگرامی صفحه رسمی AFC در واکنش به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال این تصویر را منتشر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۴۷    
آیت الله رئیسی با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر بر فضای مجازی، گفت: افراد مستعد ارتکاب جرم و قانون گریزان نباید احساس کنند که فضای سایبری برایشان یک حاشیه امن و حیاط خلوت جهت ارتکاب اقدامات مجرمانه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۵    
درجدیدترین گزارش وزارت نیرو در خصوص وضعیت بارندگی کشور در طول سال آبی اخیر، مجموع ریزش های جوی 318 میلیمتر بوده که نسبت به میانگین دوره مشابه سال آبی گذشته 145 درصد افزایش نشان می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۳    
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست وهشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۱    
با حکم فرمانده نیروی هوایی ارتش سرهنگ خلبان بهمن بهمرد به عنوان فرمانده پایگاه هوایی دزفول منصوب شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۷:۱۴    
حجت الاسلام رئیسی در واکنش به قتل طلبه همدانی گفت: به عنوان دستگاه قضایی در حدود وظایف قانونی خود در این زمینه احساس مسئولیت می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۳    
سرمربی سابق نساجی و کاپیتان پیشین استقلال به شایعه حضور در کادر فنی آبی پوشان واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۵۳    
معاون هماهنگ کننده سپاه درباره اقدام ترامپ علیه سپاه، گفت: آمریکایی ها هر کاری کردند همواره پاسخ محکمی گرفته اند و از این به بعد هم اگر اقدامی کنند قطعا پاسخ خواهند گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۲    
سرمربی جدید استقلال در اولین روز تمرین خود با آبی پوشان رفتارهای متفاوتی از آنچه در زمان حضورش در کادرفنی این تیم انجام می داد را به نمایش گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۵    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نرخ کرایه های جدید اتوبوس های پایتخت را در خطوط عادی و تندرو اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۲    
ظریف در مصاحبه با فاکس نیوز: نتیجه هفت تریلیون دلار هزینه آمریکا، فقط ناامنی و بی ثباتی بیشتر در منطقه است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۱    
هم اکنون خریداران خودرو مدام از خود می پرسند مگر چه اتفاقی در بازار افتاده که در طول یک هفته بازار با افزایش روزانه قیمت خودروهای داخلی و خارجی مواجه شده است؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۱    
شفر در حالی امروز به تمرین راه داده نشد که چنین اتفاقی 6 سال قبل برای پرسپولیس و مربی پرتغالی اش افتاد که نتیجه آن جریمه 2میلیون دلاری سرخ ها شد و وقت آن است که آن پرونده برای استقلال درس عبرت بگیرند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۳۰    
پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، به سوژه انتقادی کارشناسان فوتبال در یکی دو ماه اخیر بدل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۷    
به نظر می رسد فضاسازی های صورت گرفته از سوی سرمربی سابق تیم ملی علیه ایران،مشکلاتی را در روند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی به وجود آورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۲۷    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران برزگ از دستگیری آدم ربایی خبر داد که به همراه دو دوستش دختر جوان را ربوده بودند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۸    
نتایج طرح جامع مطالعات اقتصاد ایران حاکی از ارزش 747 هزار میلیارد تومانی خانه های خالی در کشور است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۱۲    
معاون دادستان کل درباره تأثیر فعالیت سلبریتی ها در فضای مجازی بر افکار جامعه، درباره توییت مهناز افشار پیش از قتل طلبه همدانی توضیح داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۵    
به گزارش مشرق ، صفحه اینستاگرامی آستان قدس رضوی فیلمی با عنوان "وقتی همه خادم امام رضا(ع) می شوند" را منتشر کرد و نوشت: ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۵    
بنا بر گفته مقام های آمریکایی، یک تروریست عضو سنتکام امروز دوشنبه در شمال سوریه کشته شد تا در یک هفته اخیر تعداد تلفات تروریست های سنتکام به 4 کشته افزایش یابد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۶:۰۱    
اصلاح طلبان بارها تاکید کرده اند که مسأله اصلی آنان، جاده صاف کنی برای جدایی دین از سیاست است. این طیف در همین راستا، هر اتفاقی را بهانه ای می کند تا درباره دین و مناسک دینی به سیاه نمایی بپردازند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۸    
هشتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده پتروشیمی به صورت علنی و به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۳    
خطاهای خشن ستارگان دنیای فوتبال که با کارت قرمز و اخراج روبرو شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۵۰    
بدون شرح...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۵    
مدیرعامل استقلال با برکناری موقت وینفرد شفر و ریسکی که روی نام فرهاد مجیدی انجام داد قمار بزرگی را شروع کرد که ممکن است عواقب سختی برایش داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۵:۴۳    
به گزارش مشرق، وحید یامین پور مجری و تهیه کننده تلویزیون در صفحه شخصی خود درباره توییت جنجالی مهناز افشار نوشت: