سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۹May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 2 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 3 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 4 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 5 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 6 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 7 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 8 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 9 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 10 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 11 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 12 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 13 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 14 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 15 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 16 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 17 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 18 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 19 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 20 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 21 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 22 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 23 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 24 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 25 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 26 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 27 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 28 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 29 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 30 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۰:۵۸    
عاقبت خیال بافی سیاسی، دولت کوپنی است در حالی که روحانی از صف سرمایه گذاران گفت، جهانگیری وعده کوپن می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۸    
غلامرضا شرفی گفت: دولت بعد از استفاده ابزاری از بخش خصوصی ، او را قربانی بازی های سیاسی و تسویه حساب های حزبی می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۸:۳۳    
در ابتدا پرونده پتروشیمی اختلاس نامیده شد؛ اما در ادامه دادستان از آن به عنوان اخلال و بعد اختلاف مالی نام برد. قبل از اینکه نوع جرم مشخص شود، این موضوع را همان گروه های سیاسی، رسانه ای کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۷:۳۲    
شکست های تلخ و ناباورانه! تصورش را هم نمی کردیم. استقلال حذف، پرسپولیس هم حذف! غول های ایران وداع تحقیرآمیزی با لیگ قهرمانان داشتند. شدت ضعف های فنی دو تیم به حدی بود که حتی کار به بازی آخر هم نرسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۴    
کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: محسن مسلمان در هفته بیست و نهم لیگ برتر محروم نیست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۱۰    
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مالیات های بخش مسکن نباید باعث فرار سرمایه از این بخش شود، گفت: در ماه های آینده لایحه ای در این خصوص در دولت تنظیم و به مجلس ارسال می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۳    
معمای رانت ارزی 2 خودروساز و دستگاه زنگنه عامل التهاب بنزینی و رد پای ارز نیمایی در گرانی های اخیر از دیگر گزارش های روزنامه های امروز بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای کمک به دانش آموزان مناطق سیل زده، امتحانات نهایی پایانی نوبت دوم علاوه بر خرداد و شهریور در تیر یا مردادماه نیز برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۸:۵۰    
هم اکنون 110 گروه استهلال در کشور فعال هستند که همگی از دوربین های شکاری استفاده می کنند و حدود نیمی از گروه ها نیز دارای تلسکوپ هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۴:۴۵    
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. فایل آن را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3 دانلود دعای روز دوم ماه مبارک رمضان با ترجمه منظوم با اجرای گروه به سوی فردا بسم الله الرحمن الرحیم ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۳:۳۵    
برخی رسانه های عرب زبان از پیام خشم آلود واشنگتن به عراق خبر می دهند؛ پیامی که طی آن آمریکایی ها نارضایتی خود از روابط تهران و بغداد را ابراز کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۳:۱۰    
به گزارش مشرق، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سالهاست بسیاری از کشورها حتی کشورهایی مانند روسیه ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۴:۰۰    
رئیس اداره محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب از درگیری مسلحانه شکارچیان غیرمجاز با محیط بانان منطقه قراویز خبرداد و گفت: حال محیط بانان مساعد گزارش شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۳:۲۰    
تغذیه صحیح در ماه رمضان، به معنی استفاده از گروه های غذایی اصلی و همه گروه های غذایی به مقدار کافی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۲:۴۱    
معاون مبارزه جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در جریان یک مشاجره خانوادگی اقدام به اسیدپاشی کرده بود، خبر داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۲:۱۰    
در سه ماهه نخست سال جاری سود BMW از فروش خودرو با 78 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 589 میلیون یورو رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۷    
رمز دوم یکبار مصرف از اول خردادبرای خرید اینترنتی الزامی می شود.البته نه به این معنی که برای هرخریداینترنتی یک سربه بانک بزنیم ورمز دوم یکبار مصرف دریافت کنیم،رمز دوم یکبارمصرف خودش به سراغمان می آید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱    
جشنواره تئاتر دانشجویی سفارت فرانسه در تهران درحالی برای چهارمین دوره برگزار شد که مشخص نیست آیا امور جشنواره ها در اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد بر کار این جشنواره نظارت دارد یا نه؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۳۷    
یک کارشناس حامی دولت می گوید: این استدلال که حرکتی نکنیم زیرا آمریکا همین را می خواهد، متعلق به زمانی بود که آن ها خط قرمزهای ما را رعایت می کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۹    
سرپرست سرکلانتری چهارم از دستگیری دو سارق لوازم خودرو با 100 فقره سرقت خبر داد و گفت: این سارقان 2 قلو بوده و در دستگیری ها خود را جای قل دیگر معرفی می کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۳    
قرارداد نجومی یک شرکت تولید کننده سریال در شبکه نمایش خانگی با یک بازیگر، خبر از گسترش جدی پول های مشکوک و بی بند و باری مالی در این عرصه می دهد. اتفاقی که ورود جدی دستگاه قضایی را می طلبد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۲    
در روزهای اخیر انتشار تقریبا همزمان و پر حجم کلیپ هایی از رقص و آواز در مدارس کشور در فضای مجازی، به یکی از مباحث مهم و قابل توجه تبدیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۱۴    
تلگرام یا شرکت های اصلی این نوع نسخه ها را قبول ندارند و به عنوان نسخه رسمی خود نمی شناسند و این حق هر مجموعه ای است که اگر اپلیکیشنی را ثبت کرده باید نمایندگی اش لایسنس های آن را بدهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۱۰    
اگر کسی سی شب آمد و گریه کرد، کم کم شب سی ام، کمی طعم ابوحمزه با ذائقه اش آشنا می شود؛ کم کم حال دعا به او دست می دهد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۵    
از یارو پرسیدند مرحوم پدرتان از ارث و میراث برایتان چه گذاشت؟ گفت؛ 45 سال نماز و روزه قضا!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۹    
تیم فوتبال ذوب آهن ایران در نیمه اول بازی با الزورا عراق در لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه مساوی رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۲    
دولت به جای حفظ برجام به هر قیمت و تیرباران منتقدان، هرچه زودتر باید از این مشی دست بکشد و با اتکا بر توان داخلی ظرفیت های بومی را فعال کند تا میوه ها و مواهب اقتصاد مقاومتی به بار نشیند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۴    
وزیر خارجه آمریکا شامگاه سه شنبه در سفری اعلام نشده وارد بغداد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۱    
با شکست کودتای آمریکایی در ونزوئلا علیه مادورو یکی از مقامات ارشد و پیشین سازمان ملل این سناریو را مطرح کرده که ممکن است سیا به دنبال کشتن گوایدو باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۶    
ستاره مصدوم لیورپول با پیراهنی که حاوی پیامی برای همتیمی هایش بود در آنفیلد حاضر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۷    
راهبرد ایجاد هراس با شبح جنگ بخشی از عملیات روانی امریکا که با ایفای نقش جان بولتون پیش می رود، نباید از زبان و قلم هیچ ایرانی غیرتمندی پژواک داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۴    
شاید بتوانیم بگوییم عملیات روزهای شنبه و یکشنبه فقط اعلام وجود نتانیاهو بود. اعلام وجودی که اگر نمی شد نفع بیشتری برای رژیم اسرائیل داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۸    
تولیدکنندگان نفت دنیا در دوره 1995 تا 2005 میلادی در حالی ظرفیت پالایشی خود را افزایش داده اند که وزیر نفت دولت هفتم و هشتم معتقد بود و هست که ساخت پالایشگاه صرفه اقتصادی ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۶    
وزیر ورزش درباره انتخاب سرمربی تیم ملی و صعود تیم امید به المپیک توضیحاتی را ارائه کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۱    
در روزهای گذشته برخی ادعاها درباره عقاید و افکار طلبه شهید همدانی مطرح شد که گزارش پیش رو موارد روشنی را در این باره مطرح کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۶    
علی رغم اعلام پخش برنامه ماه ماه با اجرای بنیامین بهادری از شبکه سه سیما، معاون سیما مانع حضور این خواننده به عنوان مجری در تلویزیون شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد در مواجه با برجام و اجرای تعهدات نباید دچار افراطی گری شویم زیرا دولتمردان کاخ سفید می خواهند کشورمان را وارد فضای انتحاری کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۲:۰۱    
وزارت خارجه چین ضمن رد توافق محرمانه پکن با واشنگتن در زمینه کاهش خرید نفت ایران، تلاش طرف های درگیر در برجام برای حفظ این توافق را خواستار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش در صدر هیأتی بلند پایه عازم روسیه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه گسترش چترحمایتی نسبت به خانواده های نیازمند ضروری است، گفت: ناامیدی قابل تحمل نیست. همه باید برای تقویت امید به آینده تلاش کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۶    
مرکز آشتی روسی در سوریه اعلام کردند که سامانه های ضد موشکی روسها همه موشک هایی که از سوی تروریستها به پایگاه حمیمیم شلیک شده بود را سرنگون کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۰    
به گزارش مشرق، رامین راستاد با انتشار این عکس نوشت: تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد با توجه به وضعیت دلار در ایران، سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران، یک ایرانیست . ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۱:۰۱    
مصاحبه تاج که در آن توضیح داده است که همسر محسن فروزان بنگاه شرط بندی دارد منتشر شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۶    
رئیس قوه قضائیه به معاونت حقوقی قوه قضائیه مأموریت داد که لایحه جامع حقوق شهروندی را با بهره مندی از تجربیات گذشته و در نظر گرفتن مفاهیم و مصادیق جدید تهیه کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۰    
نمایندگان طرحی را با قید دو فوریت تهیه کردند که در آن دولت از افزایش قیمت حامل های انرژی در سال 98 منع می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۶    
نخست وزیر عراق در یک نشست خبری گفت که مطرح کردن موضوع تصمیم واشنگتن برای استثنای عراق از تحریم های ایران در مقابل ارائه برخی تسهیلات به ایالات متحده صحت ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۱    
سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه گفت: دشمن بداند که اگر کوچک ترین تحرک نظامی داشته باشد با پاسخ سخت و کوبنده پاسداران سپاه اسلام روبرو می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۶    
وزیر امور خارجه کشورمان می گوید که برخی افراد در دولت آمریکا در تلاش برای آغاز جنگ با ایران هستند که این اقدام برای آن ها همانند خودکشی خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۷    
به گزارش مشرق، یک فعال رسانه ای در توئیتر درباره اخبار رسانه های اصلاح طلب در مورد گرانی کالاهای اساسی نوشت:
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۱    
برای رئال مادرید هیچ شانسی وجود ندارد که بتواند ستاره 20 ساله پی اس جی را به خدمت بگیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۱    
باشگاه منچستر به دلیل نتایج ضعیف و عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان حقوق بازیکنان را کسر کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۶    
سازمان بدر در عراق فاش کرد که هواپیماهای آمریکایی برای عناصر گروه تکفیری داعش مواد غذایی و پزشکی از آسمان فرو ریختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۴۹    
نائب رئیس مجلس درباره پخش ترانه سخیف و بی محتوا در مدارس گفت: وزیر آموزش و پرورش باید پاسخ دهد، مدیران این مدارس باید بلافاصله برکنار شوند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۷    
تذکر مجدد رهبر معظم انقلاب بر حفظ روحیه ی انقلابی که همان راه پیشرفت ایران اسلامی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۵    
نامه استاندار آذربایجان در اعتراض به نطق نماینده ارومیه به مدت 7 دقیقه در صحن علنی مجلس قرائت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۲    
زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید ایران امروز و بعد از جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال به صورت رسمی از سمت خود کنار رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۸    
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر فصل 98-97 را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۷    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به انعقاد قرارداد این نیرو با وزارت دفاع برای تولید انبوه تانک کرار گفت: اولین سری تولید شده این تانک در آینده نزدیک در اختیار یگان های زرهی نزاجا قرار می گیرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۴    
فرمانده کل سپاه گفت: شهید حسن طهرانی مقدم و برادر بزرگوارشان یکی از افتخارات تاریخ اسلام و کشور ایران است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۳    
ارتش هند قصد دارد تعداد زیادی از تانک های تی-90 خود را در مرز با پاکستان مستقر کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۲    
دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه D مسابقات روز سی ام اردیبهشت در تهران برگزار می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۹    
با اعلام مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، ملی پوشان تیمی که راهی فینال جام حذفی شود (پرسپولیس یا سپاهان) در اردوی تیم ملی حضور نخواهند یافت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۹    
منابع امنیتی یمن از کشته و زخمی شدن بیش از 20 نفر از عناصر مزدور وابسته به ائتلاف سعودی در استان الجوف واقع در شمال این کشور خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۳    
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان می گوید که برای فدراسیون فوتبال محرز شده که همسر محسن فروزان یک مؤسسه شرط بندی داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بیان مخالفت ها و موافقت های نفس گیر بالاخره کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده را به تصویب رساندند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۴    
یائیر لاپید عضو کنست گفته است جنبش های حماس و جهاد اسلامی بیش از 600 موشک به اسرائیل طی دو روز شلیک کردند، مسئله چیزی نیست جز اینکه دولت نتانیاهو وحشت زده در برابر آنها تسلیم شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۹    
تیم فوتبال اف سی سیدنی استرالیا با شکست مقابل حریف کره ای، از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۴    
اظهارات شخصیت های نزدیک به حکومت سعودی در حمایت از حمله رژیم صهیونیستی به غزه با موج خشم کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۷    
یک روزنامه صهیونیستی نزدیک به نخست وزیر این رژیم متن سندی را منتشر کرده که ادعا می شود پیش نویس مفاد طرح آمریکا برای مسأله فلسطین موسوم به معامله قرن است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۲    
یک تیم هلندی بازیکن خود را به خاطر سفر به انگلیس برای تماشای بازی تیم های تاتنهام و آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا اخراج کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۳    
دعای چهل وچهارم صحیفه سجادیه با نوای مهدی رسولی در اولین شب از مناجات خوانی شب های ماه مبارک رمضان در هیئت ثارالله زنجان.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۲    
ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه ای که امروز با برانکو داشتیم صحبتی از جدایی او به میان نیامد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۲    
روزه داران نیز در ماه رمضان با رعایت نکاتی می توانند ورزش کنند که در گزارشی جامع به بررسی این نکات پرداخته ایم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۰    
شیخ اکرم الکعبی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داد بترسید از روزی که پرچم های "یازهراء" را برافرازیم؛ زیرا در آن روز تل آویو و حیفا را نمی توان از "صحرای آتاکاما" در آمریکای جنوبی تشخیص داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۳    
همان طور که در خبرهای امروز خواندید، شب گذشته جسد یک زن در کمپ فوتبال استقلال پیدا شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۲    
اینبار فوتبال اسیر فاجعه باورنکردنی و غیرانسانی اسیدپاشی شد و بازیکن جوان ایرلندی قربانی این اتفاق شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۱    
ترجمه ای که حجت الاسلام علی ملکی با هدف آشنا کردن نوجوانان و جوانان با معارف قرآنی انجام داده، اما در مدت کوتاهی به یکی از پرمخاطب ترین ترجمه های موجود در میان ترجمان وحی تبدیل شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر لزوم نقش آفرینی جامعه بین المللی در تسریع روند حل بحران ونزوئلا و جلوگیری از هرگونه مداخله نظامی در این کشور تأکید کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۷    
خاطره جالب فیروز کریمی از حضور در برنامه ورزش و مردم با مجری گری مرحوم شفیع را مشاهده می کنید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۳    
نمایندگان مجلس به منظور جلوگیری از اقدام خودسرانه دولت برای افزایش قیمت بنزین و سهمیه بندی آن، به دنبال تصویب طرح 2 فوریتی در خصوص ممنوعیت افزایش قیمت بنزین وگازوییل در سال 98 هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۱    
مراسم مناجات شب اول ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد حاج ابوالقاسم دولابی و مناجات حاج منصور ارضی با حضور پرشور مردم مومن و شب زنده دار در مسجد ارک تهران برگزار گردید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
حزب الله عراق هدف از ورود ناو هواپیمابر و بمب افکن های آمریکا به خاورمیانه را ایران، محور مقاومت و حشد شعبی دانست.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۵    
وزیر خارجه ایران گفته است، آمریکا با تلاش برای مقصر جلوه دادن ایران از گرفتاری هایی که در آن به دام افتاده، خلاص نخواهد شد و این نفرین مردم منطقه است که آنها را گرفتار کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۳    
اکبر صحرایی گفت: مجموعه سنگر علاف ها به تازگی از سوی انتشارات به نشر منتشر شده است،
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۹    
سرمربی آلمانی سابق استقلال نقشه ای برای حضور در تیم بن یاس امارات ندارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۹    
به گزارش مشرق، آذری جهرمی وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در شهر قم، با طلبه ای جوان و همسرش هم کلام شدم، بسیار خوش صحبت بود ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۶    
رئیس هیئت مدیره کانون انجمن های صنایع غذایی ایران گفت: برخی از شرکت ها کالای تولید قدیم را با قیمت جدید به فروش می رسانند. اگر این تخلف به ما گزارش شود به آن رسیدگی می کنیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۲    
فرشید باقری که بعد از مدت ها در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت نتوانست ستاره همیشگی آبی ها باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۲    
تفاهم نامه همکاری بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف ایجاد اشتغال برای ایثارگران به امضا رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۲    
بخشی از مطالبات فصل جاری بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۱    
آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، آسیب شناسی ورزشی، بهداشت و ورزش، اصول، مبانی، تاریخ و فلسفه، بیومکانیک ورزشی، جامعه شناسی ورزشی، روانشناسی ورزشی از انواع کتب ورزشی هستند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۵    
به گزارش مشرق، برانکو سرمربی پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دیدار با آقای عرب قبل از مهمترین بازی فصل با ماشین سازی ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
در آستانه سالگرد خروج آمریکا از برجام برخی خبرها حکایت از آن دارد که فردا احتمالاً ایران تصمیم جدی خود را برای پاسخ به بخشی از بدعهدی طرف های غربی برجام و تأمین منافع ملت خود اعلام خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بخش عمده ای از مطالبات خود را دریافت کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
یک روزنامه آلمانی با اشاره به اعزام ناوگروه آمریکایی به منطقه غرب آسیا و موضع گیری آمریکایی ها در این زمینه نوشت که این اظهارات احتمالا فقط یک گزافه گویی و نوعی بلوف است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۷    
من رمضان را خیلی دوست دارم و هی قربان صدقه اش می روم همان طوری که چوپانی در مسیر عبور موسی علیه السلام قربان صدقه خدا می رود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۳    
مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس برخلاف آنچه گفته شد، نتوانست خودش را نشان دهد و بازیکنی نبود که بتواند به سرخپوشان کمک کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۷    
بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی که امروزه در فضای مجازی و اینترنت وجود دارند، شکست می خورند و دلیل اصلی این شکست را می توان عدم دیده شدن آنها در فضای اینترنت دانست.