جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای مشرق نیوز 14 تیر 1398 - mashreghnews.ir

مشرق نیوز 29 اسفند 1393 مشرق نیوز 29 اسفند 1394 مشرق نیوز 17 اسفند 1395 مشرق نیوز 29 اسفند 1396 مشرق نیوز 29 اسفند 1397 مشرق نیوز 31 فروردین 1398 مشرق نیوز 31 اردیبهشت 1398 مشرق نیوز 31 خرداد 1398 مشرق نیوز 31 مرداد 1398 مشرق نیوز 31 شهریور 1398 مشرق نیوز 30 مهر 1398 مشرق نیوز 30 آبان 1398 مشرق نیوز 30 آذر 1398 مشرق نیوز 30 دی 1398 مشرق نیوز 27 بهمن 1398 مشرق نیوز 1 تیر 1398 مشرق نیوز 2 تیر 1398 مشرق نیوز 3 تیر 1398 مشرق نیوز 4 تیر 1398 مشرق نیوز 5 تیر 1398 مشرق نیوز 6 تیر 1398 مشرق نیوز 7 تیر 1398 مشرق نیوز 8 تیر 1398 مشرق نیوز 9 تیر 1398 مشرق نیوز 10 تیر 1398 مشرق نیوز 11 تیر 1398 مشرق نیوز 12 تیر 1398 مشرق نیوز 13 تیر 1398 مشرق نیوز 14 تیر 1398 مشرق نیوز 15 تیر 1398 مشرق نیوز 16 تیر 1398 مشرق نیوز 17 تیر 1398 مشرق نیوز 18 تیر 1398 مشرق نیوز 19 تیر 1398 مشرق نیوز 20 تیر 1398 مشرق نیوز 21 تیر 1398 مشرق نیوز 22 تیر 1398 مشرق نیوز 23 تیر 1398 مشرق نیوز 24 تیر 1398 مشرق نیوز 25 تیر 1398 مشرق نیوز 26 تیر 1398 مشرق نیوز 27 تیر 1398 مشرق نیوز 28 تیر 1398 مشرق نیوز 29 تیر 1398 مشرق نیوز 30 تیر 1398 مشرق نیوز 31 تیر 1398 
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۸    
دو تن از مدافعان تیم پرسپولیس حدود 9 سال قبل در قالب یک تیم باشگاهی و تیم ملی کشورمان روبروی تیم گابریل کالدرون ایستاده و مانع از پیروزی تیمش شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۸:۱۶    
نظر به موقعیت خاص برخی از اشخاص نظیر دانشمندان تراز اول کشور که استفاده از تجربه و نظر مشورتی آنان در فرهنگستان ها ضروری است، استفاده از خدمات این متخصصان به صورت پاره وقت مجاز است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۷    
چهل و سومین اجلاس کمیته طبیعی یونسکو که روز جمعه 14 تیر در باکو برگزار شد و طی آن جنگل های هیرکانی ایران به عنوان میراث طبیعی جهان به ثبت رسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۲:۰۳    
متروی تهران با وجود سهم چشمگیری که در جابجایی شهروندان دارد، به کانون بزرگی برای حضور دستفروشان تبدیل شده است؛ این موضوع باعث نارضایتی شهروندان شده است ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۵۵    
روسیه 33 ماهواره از کشورهای مختلف جهان را امروز با استفاده از ماهواره بر سایوز به فضا پرتاب کرد تا نخستین اقدام این کشور در این زمینه طی سال 2019 به ثبت رسیده باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۷    
این روزها فشار افکار عمومی دولت را بر آن داشته که برای ساماندهی بازار پرتلاطم مسکن و اجاره بها تصمیمات فوری و زودبازدهی اتخاذ کند ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۳    
گویا این بازیگر و همسرش، یاسین رامین بخشی از کسب و کارشان را به خارج از کشور منتقل کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۳۱    
تاکنون تمام سیاست های دولت بر بازار مسکن تاثیر عکس داشته است؛ از دیگر عناوین روزنامه های امروز بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۶    
به گزارش مشرق، عزت الله ضرغامی عضو شوراهای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش مطلبی با عنوان رویش منتشر کرد. ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۲۳    
توقیف نفتکش حامل نفت ایران در تنگه جبل الطارق توسط نیروی دریای انگلیس نشان داد نه تنها ادعای شکاف میان اروپا و آمریکا بی اساس بوده و انگلیس عملا مجری سیاست آمریکا درباره به صفر رساندن فروش نفت ایران ...
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۷    
باشگاه یوونتوس به صورت رسمی خبرجذب مریح دمیرال را اعلام کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۸:۵۱    
اروپا و خصوصاً انگلیس در بهترین حالت یک شعبه کوچکی از ایالات متحده آمریکا است. رابطه آنها را به هیچ وجه نمی توان شراکت استراتژیک نامید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۷:۳۲    
بازیهای جهانی کارگری در اسپانیا با حاشیه هایی همراه بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۷:۱۹    
آقای خاص حاضر به قبول یک پیشنهاد خاص نشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۴:۳۰    
راکب یک موتورسیکلت در حال حرکت در جاده بود که ناگهان گوزن کوچکی سر راه او سبز شد.برخورد گوزن با موتورسیکلت، باعث پرتاب شدن او به هوا شد اما نه موتورسوار و نه این حیوان وحشت زده، آسیبی ندیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۵:۱۰    
در این مطلب به 10 کاری اشاره شده که انجام آنها در حالت ایستاده و سرپا می تواند پیامدهای سوئی را برای ما به همراه داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۴:۰۰    
چند کارگر با استفاده از ابزار ساده توانستند بارهای خود را به شیوه ای آسان و کم خطر جابه جا کنند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۲:۱۰    
گفت: حالا اگر ما هم نفتکش ها و سایر کشتی های انگلیسی را در خلیج فارس توقیف کنیم و اجازه تردد به آنها ندهیم به غلط کردن می افتند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۳:۱۰    
پیتزا سبب ایجاد سده های کبدی و یبوست می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۱:۲۰    
کانال موسوم به اینستکس مشکلات بانکی را حل نمی کند و پیشنهادی بی فایده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۱:۱۵    
برای درمان اگزما و خارش های پوستی لازم نیست از داروهایی شیمیایی استفاده کنید، می توان از خواص برخی مواد غذایی مفید کمک گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۲:۰۸    
باقیمانده گروهک جندالشیطان عملا با نظارت و هدایت آمریکایی ها موفق به تشکیل گروه جدید شدند! ماحصل این نظارت و هدایت، تاسیس گروهک جیش العدل شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۰:۴۰    
یک خبرگزاری آمریکایی در گزارشی تأکید کرد ایران که در قبال خروج ترامپ از برجام راهبرد صبر پیشه کرده بود، سیاست خود را تغییر داده و راهبرد اقدام را درپیش گرفته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۰:۲۰    
توییت عوامانه و توأم با بی سوادی صادق زیباکلام، با اعتراض کاربران در توییتر مواجه شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۰:۰۵    
مقامات اروپایی همچنان به دروغ گویی درباره کانال هیچ و پوچ موسوم به اینستکس ادامه می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۰:۱۶    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت : مصرف تخم شربتی و خاکشیر علاوه بر رفع تشنگی، فشار خون را کنترل می کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۰۰:۱۲    
مدیر مسئول کیهان گفت: شرایط امروز ما بسیار خطیر است ولی نه فقط خطرناک نیست، بلکه شواهد و مؤلفه های موجود حکایت از آن دارند که در عبور از این عقبه، گشایش تازه ای را پیش روی خواهیم داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۳:۳۸    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی به درخواست آمریکا برای برگزاری نشست ویژه شورای حکام آژانس در خصوص ایران واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۳:۰۴    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت:استنباط من این است که یکی از دلایلی که آقای بطحایی کنار گذاشته شد، ایشان مصمم بود که 2030 را کامل حذف کند و برخی ها شاید این را برنمی تابیدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۲:۵۶    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به طرح تامین مالی مولد برای تامین مالی بخش تولید، هدف این طرح را تامین زنجیره تولید صنعت به سرمایه در گردش با کمترین نیاز به انبساط اعتباری و اثر تورمی، عنوان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۲:۴۰    
نمایندگی آمریکا در سازمان های بین المللی روز جمعه خواستار برگزاری نشست ویژه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بررسی برنامه هسته ای ایران شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۲:۱۱    
با کسب عنوان قهرمانی کوپا آمریکا آلیسون بکر در لیست نامزد توپ طلا قرار خواهد گرفت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۱:۳۸    
مسکو: توقیف نفتکش ایرانی در تضاد با ادعاها برای حفظ برجام است
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۱:۲۱    
رئیس کنونی باشگاه بارسا اظهار نظر عجیبی در مورد انتقال نیمار عنوان کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۳    
رئیس انجمن ملی سیب زمینی گفت: در حال حاضر کشاورز هر کیلو سیب زمینی را بین 4 هزار و 500 تا 5 هزار تومان سر زمین به فروش می رساند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۰:۳۰    
مهاجم مد نظر استراماچونی یکشنبه به تهران سفر خواهد کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۰:۲۲    
بامداد امروز حدود ساعت 3:30 در پی انفجاری در محدوده کلانتری 15 زاهدان بمب دستی در زاهدان کشف و خنثی شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۰:۱۱    
منابع خبری جمعه گزارش داده اند دادگاه جبل الطارق توقیف نفتکش ایرانی را به مدت 14 روز تمدید کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۲۰:۰۰    
باشگاه پرسپولیس با توجه به اعلام پایان همکاری ترابزون اسپور و وحید امیری، با این بازیکن برای بازگشت به این تیم گفتگو کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۵۴    
مهاجم ملی پوش فوتبال ایران رویای حضور در فوتبال اروپا را در سر دارد و امیدوار است تصمیم درستی برای حرفه اش در فصل آینده اتخاذ کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۵۳    
به طور متوسط روزانه 10 هزار بلیت کنسرت و تئاتر و جشن و جُنگ و امثالهم برای تهران و شهرستان ها به فروش می رسد. درآمد سلطان در حالت بدبینانه به حدود چهل تا پنجاه میلیارد در سال است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۲۳    
با کسب چهارمین مدال طلای ایران توسط حجت رضایی در وزن 65 کیلوگرم کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در قزاقستان، ایران عنوان قهرمانی زود هنگام این رقابت ها را از آن خود کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۱۹    
کارشناس حقوقی فوتبال ایران تاکید کرد رضا شکاری مهاجم مدنظر باشگاه پرسپولیس محروم نمی شود!
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۱۶    
مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل گفت: آمریکایی ها مستقیماً و اروپایی ها غیر مستقیم برجام را نقض کرده اند،به نسبتی که آن ها در جهت نقض برجام پیش بروند،ما هم در همان جهت واکنش نشان می دهیم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۹:۰۶    
دولت اسپانیا به توقیف نفتکش ایرانی از سوی نیروی دریایی انگلیس در منطقه ای که مورد مناقشه این دو کشور اروپایی است، واکنش نشان داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۷    
همزمان با گسترده تر شدن دامنه حملات موشکی و پهپادی یمنیها به مراکز نظامی و تاسیسات سعودی ها، سئوالی که ذهن تحلیلگران را به خود مشغول کرده این است که آیا به امارات هم حمله خواهد شد؟
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۹    
سیاست و اجرا در فعالیت های جریان اصلاحات به پایان رسیده و آنها غیر از یک کارنامه ضعیف، چیز جدیدی برای ارائه ندارند. این حقیقت، هسته سخت اصلاح طلبان را به طراحی آخرین مأموریت وا داشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۷    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران گفت: اینستکس فعلا جنبه ادعایی دارد و مشکلی را حل نمی کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۰    
ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل: هر اندازه که اروپا برجام را نقض کند ما هم واکنش نشان خواهیم داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۰    
با وجود اینکه جدایی 10 بازیکن از استقلال قطعی شده و تکلیف 3 بازیکن این تیم هم هنوز مشخص نشده فقط 5 بازیکن تا امروز جذب این تیم شده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۰    
اعتراضات یهودیان اتیوپیایی در مناطق اشغالی 1948 علیه سیاست ها و اقدامات نژادپرستانه رژیم اشغالگر قدس همچنان ادامه دارد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۲    
دبیر کل ناتو هشدار داد در صورتی که روسیه به معاهده موشک های هسته ای میان برد پایبند نباشد این ائتلاف نظامی به شیوه دفاعی پاسخ خواهد داد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۱    
حجت الاسلام لواسانی: خانم نعمت زاده روز چهارشنبه پیش من آمدند، من به ایشان هم گفتم قانون باید اجرا شود و هیچ راه دیگری وجود ندارد و ویلای شما باید تخریب شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۷    
سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت که رضا شکاری چندی دیگر با محرومیتی 8 ماهه مواجه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۰    
جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در یک مصاحبه اختصاصی با پایگاه بریت بارت به افشای بخش هایی از نامه رئیس جمهور سابق آمریکا به رهبر معظم انقلاب پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۳    
نامزدی وزیر دفاع آلمان از حزب دموکرات مسیحی برای ریاست کمیسیون اروپایی مناقشات روزافزونی را بین احزاب دولت ائتلافی آلمان ایجاد کرده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۱    
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد جلسه ای با سرمربی تیم درخصوص لیست موسوم به لیست مازاد نداشته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۳    
منابع دیپلماتیک سوری از بازگشایی قریب الوقوع گذرگاه مرزی القائم-البوکمال میان عراق و سوریه خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۹    
مشکل اصلی باشگاه استقلال برای حفظ آیاندا پاتوسی مشخص شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۸    
یوال استاینیتز وزیر انرژی رژیم صهیونیستی از توقف نفتکش ایرانی از سوی انگلیسی ها در جبل الطارق ابراز خرسندی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۴۱    
گزارشی از روز دوم کنکور سراسری 98 را که صبح امروز 14 تیر برگزار شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۶    
قائم مقام سایپا گفت: به زودی 40 هزار خودروی در انبار مانده به بازار عرضه خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۶    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل چهار دیپلمات ایرانی را ربوده است، گفت: این دلاورمردان همچنان در زندان رژیم صهیونیستی به سر می برند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۳    
برشی از خطبه های خطیب نماز جمعه تهران، آیت الله موحدی کرمانی و توصیه های ایشان به دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۲    
محمد ایمانی ، کارشناس مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود روایتی از ماجرای جبل الطارق را به رشته تحریر در آورده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بیش از 300 میلیون دلار قیمت پهپاد ساقط شده آمریکایی است که گران قیمت ترین هواپیمای جهان و پیشرفته ترین نوع برای اقدامات نظامی محسوب می شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۶    
مذاکره باشگاه تراکتور با بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس منتفی شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۲    
رسانه های ترکیه از کشته شدن دو نفر براثر انفجار یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده در نزدیکی مرز سوریه خبر دادند
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۶    
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در استان ختای واقع در جنوب ترکیه، حداقل چندین کشته و زخمی برجای گذاشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۰    
سرمربی جدید تیم پرسپولیس در جلسه ای که با مدیرعامل این باشگاه داشته خواستار کنار گذاشتن 4 بازیکن تیمش از لیست این تیم شده است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۵    
رسانه های انگلیسی از آغاز اقدامات رسمی برای طلاق حاکم دبی و همسرش از یکدیگر خبر می دهند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۱    
منابع صهیونیستی از افتتاح دفتر سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس(موساد) در سلطان نشین عمان خبر دادند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۸    
جام قهرمانی بسکتبال جهان پنجشنبه 20 تیر ماه وارد ایران می شود و یک روز در تهران خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۰    
دفترچه سوالات گروه های علوم تجربی کنکور سراسری 98 منتشر شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل تصریح کرد: به دلیل ناهمگنی اتحادیه اروپا، ماموریت فدریکا موگرینی در برجام به فرجام عملی نرسید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۵    
برشی از خطبه های خطیب نماز جمعه تهران، آیت الله موحدی کرمانی را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۵    
بدتر این که انگلیسی ها به عنوان طرف مدعی ماندن در برجام، اقدام به کارشکنی علیه صادرات و فروش نفت ایران در تنگه جبل الطارق کرده اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۰    
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: فرمانداری تهران با مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر زیست شبانه مخالفت کرد و این مصوبه به هیأت حل اختلاف مرکزی ارسال شد تا نظر نهایی در این هیأت اعلام شود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۶    
فشار روی صرافی های منتقل کننده پول ایران در امارات کاهش چشمگیر و محسوسی یافته است و سوال اینجاست که با توجه به اهمیت امارات در تبادلات ارزی ایران واکنش بانک مرکزی به این کاهش فشار چه خواهد بود.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۸    
مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و قوه قضائیه یک باند جعل مدارک دانشگاهی و پایه در سطح کشور را کشف و خنثی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۷    
هوای تهران در وضعیت سالم قرار دارد و دمای هوا تا روز آینده کاهش جزئی خواهد داشت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۱    
تصاویری از لحظه وقوع زلزله 6.5 ریشتری در جنوب کالیفرنیا را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۴    
خطیب نمازجمعه تهران خطاب به دولت گفت: مشکلات قفل شده را با کلیدتان باز کنید و اگر با کلید باز نمی شود، با چکش قفل را باز کند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۱    
مراسم روز استقلال آمریکا همچون دیگر تجمعات اخیر در این کشور شاهد تضاد معترضان و حامیان ترامپ بود. در این روز برخی از معترضان نیز مقابل کاخ سفید اقدام به آتش زدن پرچم آمریکا کردند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۱    
37 سال از ربوده شدن 4 دیپلمات ایرانی در شمال لبنان به دست مزدوران رژیم اشغالگر می گذرد اما گذشت این مدت از جرم اشغالگران صهیونیستی نکاسته است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۶    
وزیر ارتباطات گفت: دولت چین برنامه ای برای حضور در عرصه استخراج رمز ارز در ایران ندارد اما در هر صورت بخش خصوصی و مردم چین ممکن است در این حوزه فعال بوده باشند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۳    
تصاویری از آتش سوزی در یک فروشگاه مواد آتش بازی در آمریکا را می بینید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۱    
وضعیت هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تا دوشنبه هفته پیش رو مشخص خواهد شد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۶    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه ای ایران را به لغو معافیت های هسته ای تهدید کرده و بار دیگر مدعی شده است که ایران حق ندارد برنامه غنی سازی بومی داشته باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۶    
طبق اظهارات مشاور آقای آشنا، مبداء تجسم عقلانیت در جمهوری اسلامی، رییس جمهور شدن روحانی در سال 92 بوده و تا پیش از آن کسی در دنیا روی جمهوری اسلامی به عنوان موجودی عقلانی حساب باز نمی کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۱    
وزارت دفاع روسیه: یک فروند هواپیمای سوخو-27 این کشور یک هواپیمای جاسوسی آمریکا از نوع پی- هشت در حالی که بر فراز دریای سیاه در نزدیکی کریمه در حال پرواز بود، رهگیری کرد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۹    
بر اثر سقوط یک بالگرد که از ایالت فلوریدا عازم باهاما در اقیانوس اطلس بود، شش نفر شامل کریستوفر کلاین میلیاردر آمریکایی کشته شدند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۷    
حداقل اقدام، مقابله به مثل و توقیف کشتی های تجاری و نفتکش های متعلق به انگلیس یا حامل نفت برای آن در خلیج فارس است. اما الزامی ندارد که پاسخ ایران متقارن و مساوی و به اندازه باشد.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۴    
همزمان با فرارسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها فایل صوتی گلچین مولودی با نوای مداحان اهل بیت (ع) را می شنوید.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا در کتابی که به تازگی در این کشور منتشر شده، به موضع گیری علیه جورج بوش پسر رئیس جمهور اسبق و همچنین جان مک کین سناتور درگذشته این کشور که هم حزبی های او بوده اند، پرداخت.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: انگلیس اگر نفتکش ایرانی را رفع توقیف نکند، وظیفه دستگاه های مسئول اقدام متقابل و توقیف یک نفتکش انگلیسی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۲    
شش باشگاه لیگ برتری فوتبال از رئیس فدراسیون درخواست افزایش سهمیه در جذب بازیکن را داشته اند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۰    
سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران عنوان کرد که به همراه تیم ملی ایران به دنبال شگفتی سازی است.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۷    
همزمان با برگزاری مراسم جشن استقلال آمریکا مخالفان و موافقان ترامپ در مقابل کاخ سفید به زد و خورد پرداختند.
مشرق نیوز   ۱۳۹۸/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۹    
به گزارش مشرق ، کواکبیان عضو فراکسیون امید مجلس در واکنش به توقف نفتکش ایرانی، در توئیتر نوشت:
  • ۱