شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۷:۴۶Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 21 مرداد 1399 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 فروردین 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1399 می متالز 31 خرداد 1399 می متالز 31 تیر 1399 می متالز 1 شهریور 1399 می متالز 30 مهر 1399 می متالز 30 آبان 1399 می متالز 1 آذر 1399 می متالز 30 دی 1399 می متالز 30 بهمن 1399 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 1 مرداد 1399 می متالز 2 مرداد 1399 می متالز 3 مرداد 1399 می متالز 4 مرداد 1399 می متالز 5 مرداد 1399 می متالز 6 مرداد 1399 می متالز 7 مرداد 1399 می متالز 8 مرداد 1399 می متالز 9 مرداد 1399 می متالز 10 مرداد 1399 می متالز 11 مرداد 1399 می متالز 12 مرداد 1399 می متالز 13 مرداد 1399 می متالز 14 مرداد 1399 می متالز 15 مرداد 1399 می متالز 16 مرداد 1399 می متالز 17 مرداد 1399 می متالز 18 مرداد 1399 می متالز 19 مرداد 1399 می متالز 20 مرداد 1399 می متالز 21 مرداد 1399 می متالز 22 مرداد 1399 می متالز 23 مرداد 1399 می متالز 24 مرداد 1399 می متالز 25 مرداد 1399 می متالز 26 مرداد 1399 می متالز 27 مرداد 1399 می متالز 28 مرداد 1399 می متالز 29 مرداد 1399 می متالز 30 مرداد 1399 می متالز 31 مرداد 1399 
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۳    
می متالز - معاون امور صنایع وزارت صمت در حاشیه همایش روز ملی حمایت از صنایع کوچک از افزایش تولید سه قلم اصلی لوازم خانگی (یخچال فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی) در چهار ماهه امسال خبر داد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۳:۱۳    
می متالز - عملکرد متفاوت برخی از ممیزین مالیاتی در محاسبه مالیات سود تسعیر نرخ ارز حاصل از صادرات موضوع نشست اخیر کارگروه تخصصی شورای گفت وگو بود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۱:۳۰    
می متالز - در حال حاضر شواهد و مدارک کافی نشان می دهد 2020 یک سال بسیار عجیب از نظر بازارهای کالایی است و در پی همین امر این احتمال وجود دارد که به زودی قیمت سنگ آهن از زغال سنگ کک فراتر رود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۶    
می متالز - معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای نتیجه یازدهمین مرحله از حراج اوراق بهادار دولتی در هفته منتهی به مورخ 1399/5/21 را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۷    
می متالز - رئیس هیات مدیره بیمه سرمد از رشد 83 درصدی حق بیمه تولیدی شرکت در 4 ماه نخست سال نسبت به همین مدت در سال گذشته خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۷    
می متالز - صندوق های با پشتوانه طلا، یکی از انواع صندوق های قابل معامله (ETF) در بورس کالا هستند البته این صندوق ها در دنیا با توجه به اینکه در کالا (سکه طلا، نفت، نقره، ذرت و... ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۰۸    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، از کمک 500 میلیون تومانی60 واحد تولیدی شهرک های صنعتی گیلان به آسیب دیدگان از شروع کرونا خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۰۸    
می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: به واحدهای تولیدی که اقدام به افزایش ظرفیت تولید کنند تسهیلات و مشوق هایی اعطا می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۹:۰۳    
می متالز - همزمان با بیست و یکم مرداد روز حمایت از صنایع کوچک، نمایشگاه دائمی نهضت ساخت داخل در مرکز خدمات کسب و کار شهرک صنعتی شیراز گشایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۷    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی این استان برای تحقق جهش تولید و رفع مشکلات موجود تسهیلات یارانه دار دریافت می کنند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۷    
می متالز - موفقیت واکسن کرونا در روسیه باعث شد تا قیمت نفت امروز با رشد بیش از یک درصد در معاملات همراه شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۵    
می متالز - عرضه شرکت ساروج بوشهر در بازار پایه در دستور کار قرار دارد که آن را هم امسال عرضه خواهیم کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۸:۰۸    
می متالز - مجمع فوق العاده شرکت سرمایه گذاری بوعلی در روز دوشنبه 20 مرداد 1399 با حضور 71 درصد سهامداران در محل خیابان گاندی جنوبی برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۳    
می متالز - وزیر اقتصاد با بیان اینکه تأخیر در واریز وجوه حاصل از فروش سهام عدالت نباید غیرمعمول باشد، از مردم خواست تأخیر بیش ازاندازه در واریز پول سهام عدالت را به وزارت اقتصاد اطلاع دهند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۶    
می متالز - رئیس جمهور از تصویب کلیات طرح فروش داخلی نفت و عرضه آن در بورس انرژی در جلسه روز گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۰    
می متالز - شورای پول و اعتبار ضمن موافقت با انتشار اوراق ودیعه توسط بانک مرکزی، سقف فردی تسهیلات مسکن روستایی و تسهیلات مسکن ایثارگران را افزایش داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۲    
می متالز - رئیس سازمان بورس اعلام کرد: دولت موظف است ضمن داشتن استراتژی مشخص وقتی برنامه برای عرضه ETF دارد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۴:۴۳    
می متالز - رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان یزد گفت: بیش از یکصد هزار اشتغال صنعتی در استان یزد صورت گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۱    
می متالز - رئیس انجمن سنگ آهن ایران از فروش سنگ آهن، کنستانتره و گندله 40 درصد زیر قیمت جهانی در داخل کشور خبر داد و گفت: اگر سنگ آهن ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۰۴    
می متالز - بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای از فروش 30.4 میلیارد ریال در یازدهمین مرحله از حراج اوراق بدهی دولتی که امروز (سه شنبه) برگزار شده بود، خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۶    
می متالز - معاون سازمان خصوصی سازی از عرضه اولیه سهام شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان تا پایان شهریور یا مهر خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۱    
می متالز - شاخص کل در بازار بورس امروز (سه شنبه) 65 هزار و 257 واحد افت داشت که سرانجام این شاخص به رقم یک میلیون و 999 هزار واحد رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۵۱    
می متالز - وجود فاصله قیمتی بین قیمت خوراک پتروشیمی ها و قیمت فروش بر مبنای بورس کالا، فروش داخلی برای آنها زیان به همراه دارد از این رو آنها بیش از فروش داخلی خواهان افزای صادرات به بازارهای جهانی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۴۰    
می متالز - سازمان خصوصی سازی از توقف عرضه بلوکی سهام دولت در پالایشگاه های تهران، بندرعباس، تبریز و اصفهان خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۳۵    
می متالز - عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران معتقد است که کاهش قیمت فولاد در روزهای گذشته یکی از نتایج مثبت تصمیم های وزارت صمت در مدیریت تقاضای فولاد بوده و در واقع تقاضای سفته بازی و ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۳:۱۹    
می متالز - مرکز آموزش علمی کاربردی تلاشگران اندیشه کاراد یکی از مراکز زیر نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی وابسته به وزارت علوم تحقیقات و فناوری در 14 رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۲:۵۴    
می متالز - رئیس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور گفت: تعیین تکلیف وضع جاماندگان سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۲:۴۹    
می متالز - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با ترخیص محموله قطعات مورد نیاز شرکت ایران خودرو، میزان خودروهای دپو شده در پارکینگ ها حدود 50 درصد کاهش می یابد و در هفته های آینده 43 هزار خودرو به ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۹    
می متالز - مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران با اشاره به اینکه اکنون روزانه هفت میلیون لیتر بنزین پاک در این پالایشگاه تولید می شود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۲:۳۴    
می متالز - به دنبال برگزاری نشست معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس این سازمان با دانشیار پژوهشکده زلزله شناسی به بررسی مطالعات لرزه ای زیر سطحی شهر تهران پرداختند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۲:۲۴    
می متالز - انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با انتشار بیانیه ای حمایت خود از حسین مدرس خیابانی برای تصدی مسوولیت وزارت صمت را اعلام کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۹    
می متالز - زخم ناسور کوه خواری و معدن خواری در طبیعت منطقه شاه زید آمل از توابع مازندران سر باز کرده و بزرگترین تخریب طبیعت طی نیم قرن گذشته در این منطقه صورت گرفته است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۴    
می متالز - در شرایط سخت تحریم و شیوع ویروس کرونا که بسیاری از مشاغل، کسب و کارها، درآمدها و توسعه با مشکلات جدی مواجه شده است و این که در فولاد مبارکه تولید و توسعه ها همچنان به قوت خود باقی مانده ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۲:۰۴    
می متالز - مخالفت دولت با افزایش 63 درصدی قیمت سیمان و نهایتا تصویب افزایش 20 درصدی نرخ این ماده استراتژیک باعث شده تا سیمانی ها نسبت به آینده این صنعت اظهار نگرانی کنند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۱:۵۹    
می متالز - در شرایط فعلی افزایش تورم موجب افزایش شاخص های مالی و اقتصادی کشور، کاهش قدرت خرید مواداولیه و همچنین افزایش هزینه های تولید و قیمت تمام شده محصول شده است و قیمت و شرایط تهیه ماده اولیه ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۲۱:۵۴    
می متالز - عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن فلزی خوزستان یکی از مشکلات مهم صنایع استان را نبود مواد اولیه کافی دانست و گفت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۱    
می متالز - قیمت مس روز دوشنبه بهبود نسبتا چشمگیری را تا لحظه تنظیم این گزارش تجربه کرده است. بازار توجه خود را از یکسو به بهبود تقاضا و رشد قدرتمند اقتصاد چین معطوف کرده و از سوی دیگر نیز به انتظارات ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۹:۲۱    
می متالز - روند کلی قیمت هر تن فلز آلومینیوم، صعودی برآورد می شود. در چهار هفته گذشته قیمت این فلز اساسی با حدود 6 درصد افزایش از قیمت 1.650 دلار به قیمت 1.747 دلار رسید.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۹:۱۶    
می متالز - بهای نفت روز دوشنبه تحت تاثیر بهبود داده های کارخانه ای چین و افزایش تقاضای انرژی در کشورهای مختلف که در حال کاهش محدودیت های کرونایی خود هستند افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۹:۱۶    
می متالز - بخش تحقیقات کالایی بانک استاندارد چارترد می گوید هنوز بسیاری معتقدند اقتصاد و تقاضای نفتی به سرعت بهبود خواهد یافت در حالی که ما این گونه فکر نمی کنیم.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۹:۱۰    
می متالز - پرونده کوپن سوخت به عنوان طرح جایگزین سهمیه بندی سوخت این بار توسط مجلس یازدهم باز شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۵۹    
می متالز - تفاهم نامه همکاری مشترک طرح توسعه نوآوری و فناوری های حوزه معدن و صنایع معدنی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با سازمان نظام مهندسی معدن امضا شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۴    
می متالز - تفاهم نامه ای با هدف توسعه زیست بوم نوآوری حوزه معدن بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام مهندسی معدن ایران امضا شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۴    
می متالز - بررسی فروش شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی در چهار ماهه امسال رقم 70.6 هزار میلیارد تومانی را نشان می دهد که رشد 32 درصدی سالانه را ثبت کرد که زمینه ای برای توسعه سرمایه گذاری است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۸:۴۴    
می متالز - صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد و ریخته گری ماشین آلات و صنایع وابسته به صورت بلاعوض حمایت می کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۳۰    
می متالز - صندوق ضمانت صادرات ایران امسال را پرقدرت تر از سال های دیگر آغاز کرده است. چه اینکه 99 سال مهمی برای صادرات و تمامی ارکان مرتبط با آن در کشور است و چه آنکه سرمایه صندوق ضمانت صادرات ایران ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۴۸    
می متالز - رییس مرکز ساخت داخل، ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هیات نظارت بر قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۳۸    
می متالز - هادی حق شناس، کارشناس مسائل اقتصادی معتقد است بودجه سال 1399 از منظر شاخص های اقتصادی، شباهت زیادی به بودجه سال 1368 دارد که در آن سال هم با 50 درصد کسری روبرو شده بود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۳۳    
می متالز - عدم تخصیص ارز به بخش واردات، صنایع را با کمبود مواد اولیه و توقف تولید مواجه کرده است، که این امر خود آسیب زننده به بخش تامین نیاز داخل و تامین کالای صادراتی است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۸    
می متالز - هیچ کشوری در تمامی حوزه های اقتصادی توانمندی ندارد. دولت با همفکری بخش خصوصی و استعلام نظرات آن در تهیه و تدوین سیاست های کلان می تواند توازن اقتصادی را برقرار سازد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۲    
می متالز - نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس طرحی که قرار است در این کمیسیون بررسی شود، دهک های پایین جامعه کارت خرید کالا دریافت می کنند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۲    
می متالز - سیدامین صدرنژاد، دبیر اتحادیه صنایع بازیافت ایران معتقد است: سیستم مدیریت پسماند کشور در بن بست ناکارآمدی گرفتار آمده؛ بی تردید گذشت زمان و ادامهٔ روند کنونی، آن را از بن بست خارج نمی کند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۶:۲۲    
می متالز - برای رسیدن به تجارت بزرگ، باید الزام های سیاسی و اقتصادی سختی را مراعات کنیم؛ تجارت خارجی یک خواست و اراده دلبخواه دولت ها و حکومت ها نیست و دنباله و ادامه منطقی اقتصاد ملی به حساب می آید ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۹    
می متالز - به گفته عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، فروش بلوکی سهام شرکت های پتروشیمی متوقف شد و در ابتدای شهریور ماه به صورت صندوق ETF دارا دوم عرضه می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۷    
می متالز - مهندس سعید بزرگی به عنوان مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس انتخاب شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۸    
می متالز - کارشناسان اخیرا اذعان داشتند که با توجه به عوامل مختلفی همچون تولید واکسن ویروس کرونا و انتخابات ایالات متحده، قیمت طلا تا سه سال آینده ممکن است به کانال 4هزار دلار در هر اونس نیز وارد شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۸    
می متالز - مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در نشست خبری با خبرنگاران از راه اندازی جایزه ملی صحا به زودی برای اولین بار در کشور خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۸    
می متالز - سرپرست معاونت امور صنایع استان مرکزی گفت: سازمان صمت مرکزی جایگاه دومین استان برتر درارزیابی عملکرد و اثر بخشی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سه ماهه اول سال99 را کسب کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۸    
می متالز - معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران با بیان این که 5 هزار و 736 فقره گزارش شکایت مردمی در تیرماه امسال به سازمان صنعت ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۸    
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور ابلاغیه ای به معاونت ها و شرکتهای تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت، توجه ویژه به موضوع داخلی سازی را مورد تاکید قرار داد و بر ضرورت پایش و نظارت مستمر ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۸    
می متالز - رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیان کرد: در سه ماهه امسال بیش از 5 هزار فقره شکایت مردمی راجع به تخلفات صنفی و غیر صنفی از طریق سامانه 124 استان ها دریافت شده است که از این ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۸    
می متالز - رییس مرکز ساخت داخل، ماشین سازی و تجهیزات وزارت صمت بیان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، در سال جاری با تولید و ساخت داخل، حدود 3 ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۸    
می متالز - رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: میزان صادرات کشور به لحاظ ارزشی در سه ماهه اول امسال 6 میلیارد و 300 میلیون دلار بوده و کشورهای همسایه در صادرات سهم 60 درصدی را به خود اختصاص ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۹    
می متالز - بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 18 ارز افزایش و 18 واحد پولی کاهش یافت. نرخ دلار و 10 ارز دیگر نیز ثابت بود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۹    
می متالز - بی ثباتی اقتصادی در نتیجه همه گیری کرونا و عدم اطمینان در مورد زمان پایان این بحران، سبب شد تا بازار فولاد دنیا هم آسیب ببیند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۹    
می متالز - نائب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران با اشاره به بروز نشانه های مثبت از کاهش دخالت های دستوری در معاملات بورس کالا و رشد عرضه ها، گفت: باید نظارت جای خود را به دخالت دهد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۸    
می متالز - شرکت معدنی و صنعتی چادرملو موفق شد از ابتدای امسال تا روز گذشته (دوشنبه 20 مرداد) 368 هزار و 511 تن فولاد تولید کند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۲۳    
می متالز - این شرکت در تیر ماه موفق به کسب درآمد عملیاتی بیش از 10.998 میلیارد ریالی شده است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۸    
می متالز - عضو هیات مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد ایران معتقد است: کاهش قیمت فولاد در روزهای گذشته یکی از نتایج مثبت تصمیم های وزارت صمت در مدیریت تقاضای فولاد بوده و ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۸    
می متالز - مدیر سایت شرکت فولاد مکران واقع در منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار گفت: مجتمع فولاد مکران با پیشرفت فیزیکی 25 درصد تا 18 ماه آینده وارد مدار تولید خواهد شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۸    
می متالز - فرماندار هشترود گفت: معادن شن و ماسه ای که طرح بهره برداری نداشته باشند طبق ماده 20 قانون پلمب و خلع ید خواهند شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۳    
می متالز - مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت های شرق ایران از آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور تربت حیدریه- سنگان طی روزهای آتی خبر داد.