شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۶:۵۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز 29 مرداد 1399 - me-metals.ir

می متالز 29 اسفند 1397 می متالز 29 اسفند 1398 می متالز 1 فروردین 1399 می متالز 31 اردیبهشت 1399 می متالز 31 خرداد 1399 می متالز 31 تیر 1399 می متالز 1 شهریور 1399 می متالز 30 مهر 1399 می متالز 30 آبان 1399 می متالز 1 آذر 1399 می متالز 30 دی 1399 می متالز 30 بهمن 1399 می متالز 8 اسفند 1399 می متالز 1 مرداد 1399 می متالز 2 مرداد 1399 می متالز 3 مرداد 1399 می متالز 4 مرداد 1399 می متالز 5 مرداد 1399 می متالز 6 مرداد 1399 می متالز 7 مرداد 1399 می متالز 8 مرداد 1399 می متالز 9 مرداد 1399 می متالز 10 مرداد 1399 می متالز 11 مرداد 1399 می متالز 12 مرداد 1399 می متالز 13 مرداد 1399 می متالز 14 مرداد 1399 می متالز 15 مرداد 1399 می متالز 16 مرداد 1399 می متالز 17 مرداد 1399 می متالز 18 مرداد 1399 می متالز 19 مرداد 1399 می متالز 20 مرداد 1399 می متالز 21 مرداد 1399 می متالز 22 مرداد 1399 می متالز 23 مرداد 1399 می متالز 24 مرداد 1399 می متالز 25 مرداد 1399 می متالز 26 مرداد 1399 می متالز 27 مرداد 1399 می متالز 28 مرداد 1399 می متالز 29 مرداد 1399 می متالز 30 مرداد 1399 می متالز 31 مرداد 1399 
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۲۲:۱۵    
می متالز - سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه شرکت پالایش نفت تهران از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها موافقت کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۲۳:۳۳    
می متالز - بنا بر اعلام معاون برق و انرژی وزیر نیرو شورای پایایی منطقه ای برق خوزستان در کشور رتبه برتر شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۱    
می متالز - بانک قرض الحسنه مهر ایران در طول سال های اخیر با اتخاذ یک رویکرد راهبردی، بر آن بوده با جذب منابع قرض الحسنه، به ارائه خدمت و گره گشایی از امور مردم بپردازد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۳    
می متالز - با بهره برداری از پست برق شرقی خط 7 مترو تهران و نیز 2 دستگاه آسانسور ایستگاه مولوی، 10 درصد به توان پشتیبانی و ایمنی شبکه برق مترو تهران افزوده می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۲۳:۰۸    
می متالز - مدیر عامل بیمه رازی گفت: ایجاد دفتر مدیریت یادگیری و توسعه استعدادها در بیمه رازی حرکتی در راستای شناخت و بروز استعدادها است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۱    
می متالز - شرکت پتروشیمی پارس در دوره 3 ماهه منتهی به 31 خرداد ماه 1399، به ازای هر سهم خود 3 هزار و 77 ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم 2 هزار و 785 ریال اعلام شده ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۵    
می متالز - مدیر سابق بخش کوره بلند ذوب آهن گفت: ذوب آهن اصفهان برای راه اندازی مطمئن کوره شماره یک نیازمند تامین مواد اولیه است ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۰:۳۵    
می متالز - تشکیل پرونده در بانک ها برای پرداخت ودیعه مسکن آغاز شده است و شعب بانک ها توانستند به سامانه متصل شوند و اطلاعات لازم را برداشت و برای متقاضیان تشکیل پرونده دهند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۳    
می متالز - مراسم بهره برداری از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) در شعب منتخب بانک کارآفرین روز سه شنبه با حضور حسین فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی و محمدرضا فرزین ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۸    
می متالز - بانک مرکزی اعلام کرد: هفته جاری با توجه به مازاد نقدینگی در بازار بین بانکی و نیز بالا بودن قیمت های پیشنهادی، در عملیات بازار باز معامله ای رخ نداد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۳    
می متالز - بررسی میدانی بازار خودروی پایتخت امروز (چهارشنبه، 29 مردادماه) و مقایسه آن با ابتدای هفته جاری، گویای ثبات قیمتی اکثر خودروهای داخلی است.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۸    
می متالز - سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه 5 هزار و 103 میلیاردی بیمه پاسارگاد از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها موافقت کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۳    
می متالز - مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بانک سینا در روز سه شنبه 28 مرداد 1399 با حضور 76 درصد سهامداران در محل هتل پارسیان واقع در خیابان ولیعصر برگزار شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۳    
می متالز - گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در دوره 12 ماهه منتهی به 31 اردیبهشت 1399، به ازای هر سهم خود 902 ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده که سود هر سهم 815 ریال اعلام شده بود ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۲۸    
می متالز - هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران پیشنهاد افزایش سرمایه یک هزار و 900 میلیارد ریالی را به مجمع عمومی فوق العاده این شرکت پیشنهاد داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۲۳    
می متالز - وزیر اقتصاد با بیان اینکه سهام عدالت، سهام شرکت های بسیار خوبی است اظهار کرد: بر همین اساس خواهش من از سهامداران سهام عدالت این است که گرفتار هیجانات بازر نشوند ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۶    
می متالز - کیوان کاشفی، عضو هیات رئیسه اتاق ایران و رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه معتقد است با برنامه هایی که در تجارت با سوریه در دستور کار قرار گرفته ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۶    
می متالز - نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای افزایش سرمایه شرکت های پذیرفته شده در بورس از طریق عرضه سهام مشوق مالیاتی تعیین کردند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۶    
می متالز - استفاده از مالیات برای تخفیف مشکلات بخش مسکن در ایران هم امری غیرعادی نیست. کمک گرفتن از ابزار مالیات برای تنظیم بخش مسکن و تخفیف مشکل مسکن امری مبتنی بر نظریه اقتصادی و مبتنی بر تجربه ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۳:۱۶    
می متالز - فعالان اقتصادی تأکید دارند که گشایش در اقتصاد مقوله ای نیست که ظرف چند روز یا یک هفته به وجود آید ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۲:۳۳    
می متالز - کاشفی، عضو هیات رئیسه اتاق ایران می گوید: سوریه یکی از بازارهای اصلی و مقاصد صادراتی کشور ما خصوصاً در آینده است و با این کشور در زمینه های مختلف علایق مشترکی داریم که می تواند به افزایش ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۱:۵۲    
می متالز - دکتر خداداد غریب پور ، رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و دکتر اردشیر سعدمحمدی ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۴    
می متالز - وزیر اقتصاد از برنامه ای مدون و مشخص برای بورس تا پایان سال خبر داد و گفت: از سهامدارانی که در بازار سرمایه فعال هستند درخواست می شود دید کوتاه مدت نداشته باشند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۴    
می متالز - سخنگوی سهام عدالت در خصوص علت عدم واریز وجوه حاصل از فروش سهام عدالت برای برخی مشمولان توضیحاتی داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۹    
می متالز - دبیرکل کانون کارگزاران، شایعه تصمیم بانک مرکزی برای صفر شدن تخصیص اعتبار به شرکت های کارگزاری را شدیدا" تکذیب کرد و با اعلام اصل موضوع خواهان افزایش ضریب اعتباری سهام به 15 درصد شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۴    
می متالز - پتروشیمی حاضر در بازارپایه از انعقاد قرارداد سه ساله خرید خوراک اتان از پالایشگاه بید بلند خلیج فارس خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۴    
می متالز - مجلس شرایط معافیت مالیاتی شرکت های بورسی و فرابورسی در افزایش سرمایه از صرف سهام با سلب حق تقدم در ماده دو لایحه دوفوریتی را تصویب و برای سازمان بورس تکلیفی تعیین کرد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۴    
می متالز - بانک ملت با راه اندازی سامانه فرابانک امکان اعتبارسنجی آنلاین را برای متقاضیان بدون نیاز مراجعات مکرر به شعبه فراهم کرد تا طبق رتبه بندی، بدون ضامن و وثیقه از تسهیلات بانک استفاده کنند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۱    
می متالز - مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه تقسیم مبلغ یک 617 ریال سود خالص هر سهم و 170 ریال سود نقدی برای هر سهم این شرکت را در مجمع به تصویب رساند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۱    
می متالز - سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال مهم ترین محور فعالیت وزارت صمت "جهش تولید" است و بر این اساس فراوانی کالا و تامین بی وقفه اقلام در بازار در اولویت قرار دارد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۱    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: پروژه شناسایی و پی جویی ظرفیتهای معدنی حوزه دلگان در مساحتی بالغ بر 15 درصد وسعت شهرستان با پیشرفت بالغ بر 80 درصد در حال اجراست.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۱    
می متالز - به منظور افزایش شفافیت به عنوان شعار محوری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه هوشمند داشبورد مدیریتی صندوق بازنشستگی فولاد راه اندازی می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۱    
می متالز - سرپرست وزارت صمت با اشاره به افزایش قیمت ناگهانی فولاد تصریح کرد: به تمامی واحدها اعلام کردیم که اولویت اول؛ عرضه در داخل کشور و بعد صادرات است
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۱    
می متالز - مهدی کرباسیان درباره اینکه چرا معدن همیشه در حاشیه بوده، معتقد است، نفت و سیاست، معدن را به حاشیه برد. وی اعتقاد دارد، وزارت معادن حتی برای مدت کوتاهی باید احیا شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۵    
می متالز - با توجه به اهمیت روزافزونِ پایش سلامتِ شاغلان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، آزمایش های طب کار از مدیران ارشد این شرکت انجام شد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۰    
می متالز - یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که با عرضه خودرو در بورس کالا، مسائلی مانند قیمت گذاری دستوری و قرعه کشی و رانت جمع خواهد شد ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۰    
می متالز - حملات دزدان دریایی در سطح جهانی سال گذشته به پایین ترین رکورد در 25 سال اخیر سقوط کرد اما پاندمی کووید 19 و افزایش سطح ذخایر نفت ممکن است این روند را معکوس کنند.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۰    
می متالز - صدور کارت بازرگانی در چهارمحال و بختیاری 58 درصد افزایش یافت.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۳    
می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از فوت یک نفر بر اثر ریزش معدن منوجان خبر داد.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۳    
می متالز - همه این هیاهوی رسانه ای که به واسطه سوژه جذاب فوتبالی و سهل انگاری 165میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال به پا شده ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۳    
می متالز - بازار فرعی بورس کالای ایران روز چهارشنبه 29 مرداد ماه یک واحد تجاری در گروه اموال غیرمنقول عرضه می شود.
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۳    
می متالز - با شروع معاملات روز جاری در بورس کالای ایران، یک باب واحد تجاری واقع در شهر جدید پردیس روی تابلوی بازار فرعی رفت که با ثبت نهایی معامله نخستین ملک در بورس کالا ...
می متالز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۰:۴۵    
می متالز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس این سازمان درباره اهمیت معادن کوچک مقیاس گفت: این نوع معادن با اینکه ذخیره کمی دارند حدود 80 درصد معادن ایران را به خود اختصاص داده اند.