جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میهن صنعت 19 آبان 1397 - mihansanat.com

میهن صنعت 3 فروردین 1395 میهن صنعت 1 فروردین 1396 میهن صنعت 1 فروردین 1397 میهن صنعت 31 اردیبهشت 1397 میهن صنعت 31 خرداد 1397 میهن صنعت 31 تیر 1397 میهن صنعت 31 مرداد 1397 میهن صنعت 31 شهریور 1397 میهن صنعت 30 مهر 1397 میهن صنعت 29 آذر 1397 میهن صنعت 1 دی 1397 میهن صنعت 1 بهمن 1397 میهن صنعت 29 اسفند 1397 میهن صنعت 1 آبان 1397 میهن صنعت 2 آبان 1397 میهن صنعت 4 آبان 1397 میهن صنعت 5 آبان 1397 میهن صنعت 6 آبان 1397 میهن صنعت 7 آبان 1397 میهن صنعت 8 آبان 1397 میهن صنعت 9 آبان 1397 میهن صنعت 10 آبان 1397 میهن صنعت 11 آبان 1397 میهن صنعت 12 آبان 1397 میهن صنعت 13 آبان 1397 میهن صنعت 14 آبان 1397 میهن صنعت 15 آبان 1397 میهن صنعت 19 آبان 1397 میهن صنعت 20 آبان 1397 میهن صنعت 21 آبان 1397 میهن صنعت 22 آبان 1397 میهن صنعت 23 آبان 1397 میهن صنعت 24 آبان 1397 میهن صنعت 25 آبان 1397 میهن صنعت 26 آبان 1397 میهن صنعت 27 آبان 1397 میهن صنعت 28 آبان 1397 میهن صنعت 29 آبان 1397 میهن صنعت 30 آبان 1397 
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۹    
یخچال فریزرهای درب فرانسوی (French Door) می توان گفت مناسب ترین یخچال های بازار هستند و می توانند بهترین گزینه برای کسانی که زیبایی ظاهر یخچال برایشان اولویت دارد باشند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل استاندارد استان تهران از ابطال و تعلیق 550 پروانه استاندارد، در هفت ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در عین حال بیش از 350 پروانه استاندارد در همین مدت، صادر شده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۷    
برندگان مسابقه اینستاگرامی تبریز 2018 بانک ملی ایران که در راستای ایفای رسالت اجتماعی این بانک با هدف برجسته تر شدن رویداد تبریز 2018 برگزار شد، مشخص شدند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۲    
دهمین نمایشگاه کتاب استانی در سال جاری با حمایت بانک شهر در استان کرمان برگزار می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۰    
معاون مدیرعامل بانک ملت طی نامه ای، شایعه ادغام بانک سرمایه در بانک ملت را تکذیب کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۰    
این روزها، هرچقدر هم که نرخ ارز افزایش یابد و هزینه های خرید، به خصوص در لوازم خانگی مانند فرش بالا برود، شاید بشود برای مدتی دست نگه داشت و خریدی انجام نداد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۲۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ممنوعیت واردات خودرو کار درست و پسندیده ای نیست، گفت: این ممنوعیت نهایتا تا پایان امسال لغو خواهد شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در شرایط جدید نیاز واحدهای تولیدی به نقدینگی بیشتر شده و تصویب 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات در طرح رونق تولید بسیار ناچیز است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۷    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان کرمانشاه گفت: هیچ کمبودی در بازار لوازم خانگی استان نداریم و بخشی از اجناس طی هفته آینده به بازار می رسد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۲    
مدیرعامل سایپا با اعلام اینکه برای حفظ منافع مشتریان طرحی را برای تأمین قطعات ساندرو پیش بینی کرده ایم، گفت: در حال حاضر تعهدات شرکت به مشتریان بیش از قطعات سی کی دی موجود در انبارهاست.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی شورای نگهبان دلایل رد لوایح پالرمو و CFT در شورای نگهبان را تشریح کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۷    
پیکاپ نیسان هارد بادی بر خلاف اسمی که دارد در تست بین المللی تصادف NCAP به دلیل آسیب های زیاد بدنه حتی موفق به سب یک ستاره ایمنی هم نشد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۲    
کمپانی سامسونگ هنوز به تولید تلفن های تاشو قدیمی خود ادامه می دهد با این تفاوت که امروزه این موبایل های نیز هوشمند شده و از سیستم عامل اندروید به همراه امکانات رده بالا بهره می برند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۲    
معاون وزیر ارتباطات نتایج بررسی ها درباره افزایش نرخ بسته های اینترنت توسط اپراتورهای موبایل را به دستور وزیر ارتباطات و با توجه به نارضایتی کاربران اعلام کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۷    
سه شنبه هفته گذشته شرکت خودروسازی عظیم خودرو طی مراسمی در ساختمان مرکزی این شرکت واقع در جاده مخصوص، اولین سری از تولیدات شاسی بلند فوتون ساوانا را در حضور اصحاب رسانه به مشتریان خود تحویل داد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: عبور از شرایط سخت، مشقاتی هم دارد و البته این مشقات را نباید صرفا مردم تحمل کنند. اول ما باید مشقات را تحمل کنیم و بعد مردم متحمل آن شوند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۲    
امروز در بازار سرمایه، سهام گروه خودرو و ساخت قطعات با افزایش قیمت مواجه شدند. در عین حال قیمت اکثر سهام در گروه محصولات شیمیایی افت کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۲    
روسیه موفق به تولید یک ابرسلاح هسته ای به نام اوانگارد شده که سرعت آن بیست برابر سرعت صوت است و سال آینده آماده پرتاب می شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۷    
کره ای ها که هفته جاری برای خرید نفت و میعانات گازی به تهران سفر می کنند اعلام کرده اند حاضرند این محصولات را با ارز ملی خود خریداری کنند یعنی ایران صرفا می تواند از این درآمدها برای خرید کالا از این ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۷    
وزارت جهاد کشاورزی و همچنین سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی به عنوان متولی بخش کشاورزی، همه ساله برای حمایت از تولیدکنندگان که شامل تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی و یا تولیدکنندگان ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۲    
براساس گزارشات منتشر شده، شرکت لوازم خانگی چینی مایدیا قصد دارد تا برند لوازم خانگی توشیبا را به بازار کشور هند معرفی کرده و خط تولید این سری از محصولات را راه اندازی کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۶    
رئیس جمهور گفت: دولت اولین بسته حمایت غذایی را در آبان به افرادی در فشار بیشتری هستند و جزو افرادی هستند که مشکلات بیشتری دارند، پرداخت می کند و این روند در چند نوبت ادامه پیدا خواهد کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۰    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با بیان اینکه اصلاح ساختار مالکیت خودروسازان در دستور کار مجلس است، گفت: مجلس به دنبال کاهش تصدی گری دولت در صنعت خودرو است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۵    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه به زودی تمهیدات نحوه بازگشت ارز صادرات به چرخه اقتصاد کشور را اعلام خواهیم کرد، تاکید کرد: صادرات ریالی به مثابه خروج سرمایه از کشور است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۵    
در جریان معاملات امروز شنبه 19 آبان ماه بورس، شاخص با افت 592 واحدی تا لحظه تنظیم این خبر(11:44)، مواجه بوده و به 184 هزار و 508 واحد رسیده است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اعلام اینکه شناورهای تفریحی موجود استانداردهای لازم را برای گشت های ایمن دریایی ندارند، گفت: ممنوعیت تردد شناورهای غیرایمن در هرمزگان جدی است.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۵    
بر اساس گفته مدیر اجرایی سوئیفت، دسترسی برخی از بانک های ایرانی به سوئیفت در هفته های آینده قطع خواهد شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۰    
رشد قریب به 200 درصدی بارش های کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل، این سوالات را مطرح کرده که آیا سال آبی پربارانی در پیش داریم و آیا به خط پایان خشکسالی های درازمدت ایران رسیده ایم؟
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۰    
یک هیئت کره ای مرکب از شرکت های خریدار نفت قرار است این هفته برای بحث در خصوص از سرگیری خرید نفت از ایران پس از وقفه ای 3 ماهه، به تهران سفر کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۵    
دادستان کل کویت از دبی خواست 500 میلیون دلار سرمایه متعلق به یک صندوق سهام را که در جریان تحقیقات پولشویی مسدود شده بود، آزاد کند .
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۲۰    
وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به سازمان های خود در استان ها اسامی هشت کالای جدید که مشمول دریافت ارز رسمی هستند را اعلام کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۵    
رئیس اتحادیه فرش دستباف مرکز مازندران گفت: متاسفانه آنهایی که نسبت به تولید فرش دستباف تسهیلات مناسب دریافت می کنند، تولیدکننده اصلی نیستند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۰    
108 دستگاه لوازم خانگی و گوشی تلفن همراه در زنجان کشف و ضبط شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۰    
با فعالیت سامانه بارشی، امروز در مناطقی از جنوب غرب و جنوب کشور بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۵    
داستان پینوکیوی چوبی که با دروغ گفتن دماغش بزرگ می شد را باید به فراموشی سپرد چراکه به عقیده محققان دانشگاه گرانادا که دستگاه جدید دروغ سنج را ساخته اند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۵    
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی برای بازی پرسپولیس-کاشیما را اعلام کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۳۰    
روز 19 آبان 1333، تیتر یک روزنامه های سراسری شوک آور بود و خبر از وقوع اتفاقی داشت که دیر یا زود باید رخ می داد: سپیده دم امروز دکتر حسین فاطمی تیرباران شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۱:۱۸    
با وجود این که آمریکا مجوز خرید نفت ایران را برای 8کشور صادر کرد اما برایان هوک، نماینده آمریکا جزییات این توافق را منتشر نکرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۸    
نخستین تصاویر جاسوسی مرسدس بنز C کلاس 2021 منتشر شد و علاقه مندان می توانند رقیب آینده ب ام و سری سه را هم اکنون مشاهده کنند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۱    
فرآیند ثبت نام دانشجویان ایرانی خارج از کشور برای دریافت ارز دانشجویی از امروز شنبه- نوزدهم آبان ماه- در سامانه سجاد (سامانه جامع امور دانشجویان) آغاز شد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۶    
نایب رییس انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: برخی به بهای زیان دهی و نابودی خودروسازان و قطعه سازان، مانع واقعی شدن قیمت خودرو شده اند اما مگر می شود همه چیز و همه اقلام افزایش قیمت داشته باشند اما قیمت ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۱    
سرمربی تیم ملی بسکتبال دختران زیر 18 سال ایران گفت: نباید این بازیکنان را رها کنیم بلکه باید با برنامه و تدبیر حمایتشان کنیم تا در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت های بیشتری از آنها باشیم.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۵۱    
یک مقام مسئول در سازمان امور اداری و استخدامی گفت: شهردار تهران مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شود و باید تا 26 آبان ماه پست خود را ترک کند.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۶    
قهرمانی وزنه برداری جهان گفت: من طلای قهرمانی جهان 2019 و المپیک را هم می خواهم و معتقدم خداوند دری را به رویم باز کرده که باید قدرش را بدانم.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۶    
دیدار برگشت فینال هفدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا درحالی بین تیم های پرسپولیس و کاشیماآنتلرز برگزار خواهد شد که هیچ تیم ایرانی نتوانسته قهرمان این مسابقات شود.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۱    
وزیر ورزش و جوانان با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) دیدار کرد.
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۶    
توجه و افزایش صادرات کشور تاثیرات مثبت بسیاری بر اقتصاد خواهد داشت. از طرفی دیگر، تقویت ظرفیت های صنعتی کشور و کاهش اتکا به درآمد های نفتی سبب می شود تا منابع درآمدزای کشور صارات نفت و مشتقات این ...
میهن صنعت   ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۱۵    
بهای نفت به دنبال افزایش عرضه جهانی و نگرانی هایی در خصوص رشد کند تقاضا با کاهش یک درصدی مواجه شد و در حالی که نفت آمریکا طولانی ترین دوره کاهش قیمت روزانه را از سال 1984 ثبت کرد.