سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 5 بهمن 1395 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 31 فروردین 1395 میزان 31 اردیبهشت 1395 میزان 31 خرداد 1395 میزان 31 تیر 1395 میزان 31 مرداد 1395 میزان 31 شهریور 1395 میزان 30 مهر 1395 میزان 30 آبان 1395 میزان 30 آذر 1395 میزان 30 دی 1395 میزان 30 اسفند 1395 میزان 1 بهمن 1395 میزان 2 بهمن 1395 میزان 3 بهمن 1395 میزان 4 بهمن 1395 میزان 5 بهمن 1395 میزان 6 بهمن 1395 میزان 7 بهمن 1395 میزان 8 بهمن 1395 میزان 9 بهمن 1395 میزان 10 بهمن 1395 میزان 11 بهمن 1395 میزان 12 بهمن 1395 میزان 13 بهمن 1395 میزان 14 بهمن 1395 میزان 15 بهمن 1395 میزان 16 بهمن 1395 میزان 17 بهمن 1395 میزان 18 بهمن 1395 میزان 19 بهمن 1395 میزان 20 بهمن 1395 میزان 21 بهمن 1395 میزان 22 بهمن 1395 میزان 23 بهمن 1395 میزان 24 بهمن 1395 میزان 25 بهمن 1395 میزان 26 بهمن 1395 میزان 27 بهمن 1395 میزان 28 بهمن 1395 میزان 29 بهمن 1395 میزان 30 بهمن 1395 
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بیشترین سهمیه عتبات دانشگاهیان به استان های تهران، خراسان رضوی و اصفهان اختصاص یافته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- با توجه به بارش باران روزهای اخیر در استان سیستان و بلوچستان، اکثر معابر شهرستان ها و روستاهای استان دچار آبگرفتگی شده است به طوری که در برخی از روستاها بسیاری از ساکنین مجبور به ترک ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- ارزش 23 ارز بین بانکی درحالی با روند نزولی همراه شد که ارزش دلار همچنان افزایش قیمت را برای خود انتخاب کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- صادقلو گفت: باید شرایطی فراهم شود تا هیچ جوانی فکر فرار از خدمت به سرش خطور نکند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- با اینکه پرویز مشرف در مرحله اول موفق نشد به علت نا هماهنگی، یک اتحاد سیاسی علیه دولت تشکیل دهد اما تصمیم دارد به تلاش خود در این زمینه ادامه دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل سیاسی افغانستان گفت: عربستان از زمان پیدایش گروه طالبان تاکنون جبهه جنگ علیه مردم افغانستان را گرم نگهداشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس روس براین باور است که مسکو تلاش می کند که گروه های افراطی در افغانستان را در برابر یکدیگر قرار دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- آثار چهار تصویرگر ایرانی در پنجاه و چهارمین نمایشگاه تصویرگری بلونیا 2017 به نمایش در خواهد آمد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- تهیه کننده چهارمین آلبوم رسمی خواننده "منو رها کن" تاریخ دقیق انتشار این آلبوم به همراه جزئیات این اثر را بازگو کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- کافه ای در شرق تایوان از جوجه ها برای تزیین میزها و جلب رضایت مشتریانش استفاده می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از محکومیت عامل قاچاق لوازم خانگی در این استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری با صدور بیانیه ای در آستانه سی و هشتمین بهار انقلاب تاکید کردند اگر قد شناسنامه های شان بسیار کوچکتر از قد انقلاب است اما روح این رویداد تاریخی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۸ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، توپ ربایی جالب رونالدو در تمرین رئال مادرید را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: طی 50 سال گذشته شاهد افول دوران طلایی معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی بوده ایم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- سگی را می بینید که همیشه وفادار است و دوست خود را در مشکلات رها نمی کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- نام من ریچل کری است به کارگردانی محمد رضا رهبری از 8 تا 21 بهمن ماه 18:30 در سالن سعدی حوزه هنری اصفهان روی صحنه می رود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- نمایش آیس لند که در جشنواره تئاتر فجر در بخش بعلاوه فجر حضور دارد؛ از 29 آذرماه در تئاتر باران در حال اجراست و آخرین هفته پذیرایی از تماشاگران را پشت سر می گذارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- سفیر انگلیس در افغانستان از ادامه حضور پررنگ آمریکا، انگلیس و متحدان آنها در افغانستان خبر داد و بر ادامه ماموریت حمایت قاطع در این کشور تاکید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری میزان- طول دیو کوسه ها معمولا بین سه تا چهار متر است و گاهی به شش متر هم می رسد،به ندرت دیوکوسه ها دیده می شوند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۵    
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۰    
خبرگزاری میزان- فوزیه کوفی رئیس کمیسیون حقوق بشر پارلمان افغانستان به ریاست اتحادیه بین المجالس انتخاب شد که مقر آن در سوئیس است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- الجزیره به نقل از اداره بازرسی آمریکا در بازسازی افغانستان نوشت که دولت وحدت ملی 5 درصد از مناطق تحت کنترل خود را از اوایل سال جاری به طالبان واگذار کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: این سازمان با اهدافی چون تسهیل و تسریع زمان بررسی و اعطای مجوز برای متقاضیان تأسیس و بهره برداری شرکت های حمل ونقل جاده ای ضوابط جدید را ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- مقامات فرانسه از اولین خط اتوبوس های بدون راننده میان دو ایستگاه راه آهن در شهر پاریس رونمایی کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- سخنگوی تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس با یادآوری تاکیدات برنامه ششم توسعه مبنی برارتقای رتبه کشور در زمینه رقابت پذیری بین المللی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- از بستن پاها تا دراز کردن گردن، از باریک کردن جمجمه تا تیز کردن دندان، همه این ها بخشی از تغییراتی طولانی و دردناکی هستند که در برخی از تمدن های بشری انجام شده یا می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- طولانی ترین مسیر دوچرخه سواری جهان در کشور چین و به منظور کمک به کاهش آلودگی هوا ساخته شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- آیت الله اعرافی دست یابی به اجتهاد تمدن ساز را مستلزم توجه به مراحل توسعه اجتهاد دانست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- جلسه گروه علمی کلام با موضوع قرائت پذیری متن دینی در دیدگاه نصر حامد ابوزید و آیت الله جوادی آملی با ارائه محمدحسین صادقی، برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- چین در راستای اعمال محدودیت های بیشتر بر روی اینترنت، دسترسی به شبکه مجازی خصوصی موسوم به وی پی ان را ممنوع کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج که قرار بود 24 بهمن ماه در استان هرمزگان آغاز شود، به حرمت ایام فاطمیه با دو روز تعویق، 26 بهمن ماه افتتاح خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۷ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- استاندار کردستان گفت: در گذشته 5 درصد از کل استان مطالعه شده بود اما در حال حاضر 8 هزار و 500 کیلومترمربع، یعنی 30 درصد کل مساحت استان در دست مطالعه اکتشافی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- استاندار بوشهر گفت: از سال های 92 تا 94 و در مدت سه سال، عوارض آلایندگی شهرستان عسلویه بیش از 7 برابر افزایش داشته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- شیمیدان ها و متخصصان میکروالکترونیک در یک موسسه تحقیقاتی در برلین ژاکتی طراحی کرده اند که می تواند انرژی تولید و ذخیره کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- ابراهیمی از قسمت های مختلف بازداشتگاه موقت سنندج از جمله کارگاه های حرفه آموزی، کلاس های آموزشی بازدید و با مددجویان به صورت چهره به چهره دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- سفیر اتحادیه اروپا در کابل با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان دفتر یادبود آتش نشان های فداکار ایرانی در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکوی تهران را امضاء کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس باید واقعیت ها را به خوبی درک کنند و متوجه باشند که مشکلات منطقه تنها به وسیله کشورهای منطقه می ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- استاندار سمنان گفت: امروز ایران جزیره امن خاورمیانه است و 650 هزار سمنانی از امنیت و آرامش برخوردارند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- متخصصان دریافتند یک ترکیب رنگین موجود در میوه ها و سبزیجات می تواند خطر ابتلا به سرطان ریه را در افراد سیگاری کاهش دهد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- عبدالله عبدالله در دیدار با نیروهای امنیتی در مسیر شاهراه کابل ننگرهار، گفت: افغانستان هیچ وقت به میدان رقابت کشورهای دیگر تبدیل نمی شود، چون درایت مردم این کشور و رهبری سیاسی آن ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به برنامه های ستاد انتخابات برای برگزاری انتخابات سال آینده گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- بنیامین اثباتی، مستندساز، جشنواره فیلم 100 را دارای نگاه بی طرفانه ای نسبت به موضوعات اطراف خود دانست که دیگر جایگاه خودش را پیدا کرده است و جزو یکی از جشنواره های درجه یک کشور به ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- یک رسانه روسی از تحویل متن پیشنهادی روسیه برای قانون اساسی جدید سوریه به یک گروه از مخالفان دولت این کشور خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- قائم مقام وزیر نیرو با تشریح مهمترین محورهای همکاری صنعت برق و دانشگاه ها، گفت: ظرفیت تولید برق ایران به بیش از 76 هزار مگاوات افزایش یافته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره کل اتباع و امور مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران با اشاره به اقدامات موثر ایران در سازندگی افغانستان ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- وزیر ارشاد در حکم انتصاب حجت الاسلام حشمتی به عنوان رئیس نمایشگاه بین المللی قرآن به بهره گیری از تجارب گذشته و ظرفیت های حوزه های مختلف قرآن و عترت به ویژه تشکل های صنفی و نهادهای ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- جشنواره تئاتر فجر با اجرای 10 نمایش در بخش صحنه ای و 7 نمایش در بخش محیطی، ششمین روز خود را سپری می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- دولت وزیری با بیان اینکه دستاورد مبارزه با فساد در این وزارت چشمگیر بوده است، گفت: دستاورد مبارزه با فساد در وزارت دفاع افغانستان صرفه جویی بیش از 6 میلیارد افغانی است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- هرکس بدون مجوز و به صورت علنی لباس های رسمی ماموران نظامی یا انتظامی جمهوری اسلامی ایران یا نشان ها، مدال ها یا سایر امتیازات دولتی را مورد استفاده قرار دهد به حبس محکوم خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- کتاب "تفسیر آفتاب"، شامل ترجمه تفسیری قرآن کریم در دو جلد به قلم حجت الاسلام روح الله حسینیان منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- موسسه تصویر شهر، با 13 فیلم در یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 حضور دارد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- رویترز به نقل از وزرات خارجه روسیه نوشت: اگر ترامپ تصمیم بگیرد که نیروهای آمریکا را از افغانستان خارج کند همه چیز در این کشور فروخواهد پاشید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- پایگاه اطلاع رسانی انتقال خون استان تهران اعلام کرد: 306 هزار و 194 شهروند تهرانی از ابتدای امسال تا کنون خون اهدا کرده اند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- امضای عجیب و مضحک دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- در آخرین جلسه هیئت مدیره انجمن قلم ایران، یوسف قوجق (نویسنده) به عنوان دبیر پانزدهمین دورۀ جشنواره قلم زرین انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- بن کاردین سناتور آمریکایی در گفت و گو با خبرگزاری روسی اسپوتنیک گفت: روسیه می تواند به حل بحران سوریه کمک کند، اما فقدان اعتماد مانع از همکاری ها میان واشنگتن- مسکو می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- نهمین قسمت از برنامه سینما دو پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت 23:30 با نگاهی به آثار سینمایی مسعود کیمیایی؛ کارگردان جریان ساز و مؤلف کشورمان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- فیروز مشعوف نوشت: افغانستان توجه ویژه ای برای کسب پیروزی مقابل این تیم داشته و به نظر می رسد تیم های افغانستان و ویتنام رقابت حساسی برای دوم شدن در گروه C خواهند داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- داستان های مترو به کارگردانی ژاله علو از رادیو نمایش پخش می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- به پاس از خود گذشتگی آتش نشان های تهران در فاجعه پلاسکو شهروندان قدرشناس شرق تهران در مسجد جامع نارمک یاد شهدای آتش نشان را گرامی داشته و با خانواده آنان ابراز همدردی کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- پرویز پرستویی با انتشار عکسی از اصغر فرهادی در اینستاگرامش، کاندیدا شدن فیلم فروشنده در اسکار را به وی تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم ملی والیبال بانوان ایران برای حضور در رقابت های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی راهی مالدیو شد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جامعه اپتومتری ایران گفت:سهل انگاری در بیماران دیابتی می تواند موجب بروز نابینایی شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: نخستین خوابگاه استاندارد کشور برای سال تحصیلی آینده در دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بهره برداری می رسد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، بیش از یکسال است که رنو سیمبل را به جاده های کشور فرستاده است و در جایگاه یک سدان وارداتی، فروش خوبی را برای این خودرو تجربه کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- بخشی از دروس دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علامه طباطبایی به صورت مجازی ارائه می شود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- دانشگاه شریف و جمعیت هلال احمر باهدف ایمن سازی شرایط محیطی و به منظور آموزش مهارت های کمک های اولیه و مدیریت شرایط بحرانی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- "مایکل سیفر" کاوشگر و غارنورد باتجربه آمریکایی طی سفرهای بلندمدتی که به درون غارهای مختلف داشته به این نتیجه رسیده است که در زمانیکه انسان در محیط های که نور خورشید در آنها نفوذ نمی ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۸:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران ضمن اعلام این خبر که فروشگاه های مجازی و اینترنتی در فروش کالا، حداقل 25 درصد نسبت به واردکنندگان قانونی کالا جلوتر هستند ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۷:۴۰    
خبرگزاری میزان- تحقیقات دانشمندان نشان می دهد دی اکسید تیتانیوم، یکی از موادی که به طور گسترده در خمیردندان و طیف وسیعی از محصولات غذایی استفاده می شود، سرطانزاست.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۶:۳۵    
خبرگزاری میزان- زیست شناسان اسپانیایی توانسته اند پوست انسان را با چاپگر سه بعدی بسازند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- اجرای "ارکستر موج نو" که پیش تر قرار بود در تاریخ 2 بهمن ماه در تالار رودکی برگزار شود؛ به علت اعلام عزای عمومی لغو شده بود.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- میزان صادرات نفت ایران به چین در سال 2016 حدود 18 درصد افزایش یافته و به رقم بی سابقه 624 هزار و 260 بشکه در روز رسیده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- شهید بهنام میرزاخانی تازه داماد بود که در حادثه پلاسکو به شهادت رسید.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- در نه ماهه سال جاری 12 هزار و 751 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 13 هزار و 97 نفر بود، 2.6 درصد کاهش یافته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- داور چند دوره جشنواره تئاتر سوره ماه خراسان شمالی تکرار مکررات و شتاب زدگی در برگزاری جشنواره را آفت این گونه برنامه های فرهنگی دانست و افزود ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: با اجرای برجام، کیفیت آفت کش های مصرفی کشاورزی ارتقا یافته است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- آتش نشانی دوبی بخش ساحلی خود را با استفاده از جت اسکی و جت پک های آبی موسوم به دلفین راه اندازی کرده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران نوسازی بافت های ناکارامد با منابع شهرداری و دولت را خطای استراتژیک دانست و گفت: اساس مسئله نوسازی بافت های ناکارامد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- دو سارق حرفه ای که در تحقیقات پلیس فتا استان مرکزی به اتهام سرقت های میلیونی از کارت های عابر بانک دستگیر شده بودند، به سرقت 100 تن آهن آلات در پنج استان کشور اعتراف کردند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۳:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس در پیامی درگذشت حجت الاسلام سیدناصر موسوی نماینده ادوار ششم، هفتم و هشتم مجلس را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- رئیس حوزه هنری در مورد شهید سیاح طاهری گفت: این شهید واقعاً یک الگوی مناسب برای همه دوستان جبهه فرهنگی انقلاب است. اولاً خودش را نمی دید، دوماً در کارش خیلی اخلاص داشت.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور گفت:با افزایش کیفیت پروژه های آسفالت ریزی، زمان اجرا ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- اگر یک کامپیوتر قدیمی و نسبتا ضعیف در خانه دارید، می توانید با نصب سیستم عامل لینوکس، جانی دوباره به آن ببخشید چراکه این سیستم عامل برای اجرا، به مشخصات سخت افزاری چندانی نیاز ندارد ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از انتقال پیکر 20 شهید تازه تفحص شده به تهران، جهت سیر مراحل شناسایی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- داور نهمین جشنواره طنز سوره معتقد است: کاریکاتور ما، زمخت، خشن و بی مزه است و فرم ها و عناصر بیش از حد اغراق شده دارند و نتوانستیم از ایده های کمیک بهره بگیریم.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ارتباطات با اشاره به الزام اپراتورها برای تفکیک ترافیک داخلی از ترافیک بین الملل تا پایان دی ماه گفت ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- گروه دوستی ایران و مالی در مجلس شورای اسلامی پنج شنبه هفته جاری به کشور مالی سفر می کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک استاد دانشگاه گفت: معتقدم امروزه فرزندان سنایی و مولانا و فردوسی و سعدی و حافظ و نظامی و خیام ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه یوونتوس تاکنون چند بازیکن را به خدمت گرفته و حالا در پی جذب یک بازیکن دیگر است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیته اجرایی اتحادیه بین المجالس اسلامی در دیدار با دبیر اجرایی دوازدهمین اجلاس بین المجالس اسلامی بر لزوم تقویت اصول وحدت آفرین در بین کشورهای اسلامی تأکید کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- بیمه ایران اعلام کرد که بیش از 128 میلیارد ریال به واحدهای زیان دیده در فاجعه پلاسکو پرداخت شده است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۳    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال آلاوز در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر آلکورکون به تساوی رسید اما به نیمه نهایی صعود کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۳    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، در دیدار با رییس مجلس هند،موضوع نرگس کرباسی که نگهداری کودکان نابینا در هند را به عهده داشت و به خاطر مفقود شدن یکی از کودکان محاکمه می شود ...
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۳    
خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده پلیس شرق استان تهران، از کشف 454 هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان پاکدشت خبر داد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : یکی از پروژه های اصلی دشمن علیه ایران ناامن سازی داخلی است و برای غرب غیرقابل تحمل است که ایران اسلامی تا این حد امن است.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- باشگاه پرسپولیس در نظر دارد به دلیل اشتباهات داوری که به صورت رسمی به سازمان لیگ اعتراض کند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۵    
خبرگزاری میزان- منابع اسرائیلی از تیراندازی به خودروی گشتی اسرائیل در مرزهای لبنان خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- هواپیمای مسافربری ایران ایرتور که تهران را به مقصد مشهد ترک کرده بود، در میانه مسیر با نقص فنی خطرناکی مواجه شد و در نهایت به فرودگاه مهرآباد بازگشت و فرود اضطراری کرد.
میزان   ۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۲۳:۳۰    
خبرگزاری میزان- سیاوش پور گفت: اشتغال باید گسترش یابد زیرا در این صورت جرم و جنایت نیز کمتر شده و آمار پرونده های قضایی کاهش می یابد اما نسبت به تخریب محیط زیست نیز نباید بی تفاوت بود.