جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۳۷May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای مثلث آنلاین 4 آبان 1398 - mosalas.ir

مثلث آنلاین 30 اسفند 1395 مثلث آنلاین 10 تیر 1396 مثلث آنلاین 15 بهمن 1397 مثلث آنلاین 2 خرداد 1398 مثلث آنلاین 1 تیر 1398 مثلث آنلاین 1 مرداد 1398 مثلث آنلاین 31 شهریور 1398 مثلث آنلاین 1 مهر 1398 مثلث آنلاین 1 آذر 1398 مثلث آنلاین 1 دی 1398 مثلث آنلاین 1 بهمن 1398 مثلث آنلاین 1 اسفند 1398 مثلث آنلاین 1 آبان 1398 مثلث آنلاین 2 آبان 1398 مثلث آنلاین 3 آبان 1398 مثلث آنلاین 4 آبان 1398 مثلث آنلاین 5 آبان 1398 مثلث آنلاین 6 آبان 1398 مثلث آنلاین 7 آبان 1398 مثلث آنلاین 8 آبان 1398 مثلث آنلاین 9 آبان 1398 مثلث آنلاین 10 آبان 1398 مثلث آنلاین 11 آبان 1398 مثلث آنلاین 12 آبان 1398 مثلث آنلاین 13 آبان 1398 مثلث آنلاین 14 آبان 1398 مثلث آنلاین 15 آبان 1398 مثلث آنلاین 16 آبان 1398 مثلث آنلاین 17 آبان 1398 مثلث آنلاین 18 آبان 1398 مثلث آنلاین 19 آبان 1398 مثلث آنلاین 20 آبان 1398 مثلث آنلاین 21 آبان 1398 مثلث آنلاین 22 آبان 1398 مثلث آنلاین 23 آبان 1398 مثلث آنلاین 24 آبان 1398 مثلث آنلاین 25 آبان 1398 مثلث آنلاین 26 آبان 1398 مثلث آنلاین 27 آبان 1398 مثلث آنلاین 28 آبان 1398 مثلث آنلاین 29 آبان 1398 مثلث آنلاین 30 آبان 1398 
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۰    
علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای پزشکیان در سه دوره هشتم، نهم و دهم نماینده مردم تبریز در مجلس بود، امکان دارد در این دوره از تهران کاندیدا شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۸:۳۳    
شوک آنلاین: زوجی بعد از دو دهه، جعبه بیسکوئیتی را در خانه خود یافتند که ارزش مالی فراوانی دارد و جزو آثار تاریخی به حساب می آید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۰۶:۴۶    
ناسا یک فضاپیمای جدید ساخته که قرار است به اکتشاف یخ در تنها قمر کره زمین بپردازد و برنامه های آینده این آژانس را برای ماه عملیاتی کند
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۴    
زمان درست مصرف خوراکی ها به اندازه سلامت آنها مهم است؛ خوردن برخی مواد غذاییِ حتی سالم در وعده صبحانه تاثیر مخربی به اندازه سیانور دارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۶    
شوک: جوان 19 ساله ای که در حین بارگیری میوه اقدام به قتل مردی دیگر در یکی از شهرهای شمالی کشور کرده بود، دچار عذاب وجدان شده و با حضور در کلانتری به جرم خود اعتراف کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۱    
سوگل طهماسبی، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری از خود با هشتگ های باران و سفر و پاییز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۸    
نرگس محمدی با انتشار این عکس نوشت: پاییز زیبا که تمام فصل ها حسودیشون میشه به زیبایی تو من تو بهار به دنیا اومدم ولی عاشق فصل پاییزم
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۲    
تویوتا کرولا مدل 1998 کم فروش ترین مدل کرولا را در خیابانی در ایران می بینید. طراحی عجیب و دور از تویوتا باعث کاهش فروش این مدل در بازار جهانی شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۹    
پس از گذشت چند هفته از شروع لیگ نوزدهم، به نظر می رسد گابریل کالدرون آرژانتینی بالاخره ترکیب مدنظرش را پیدا کرده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۶    
مشرق به نقل از رضا عزتیان رئیس اداره تغذیه وزارت بهداشت نوشت: به تازگی اخباری در فضای مجازی مبنی بر کوتاه شدن قد مردم ایران منتشر شده بود که من همین جا اعلام می کنم این گونه اخبار از اساس کذب است و ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۰    
رئیس کلانتری 131 شهرری گفت: پسر 14 ساله با تفنگ ساچمه ای برادر بزرگ خود را زخمی کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۷    
حوادث رکنا : فردی که دچار اختلالات روحی بود در کردکوی نامزد و مادر نامزدش را به قتل رساند و فرار کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دو کودک خردسال در پی ریزش دهانه چاهی در یک سوپرمارکت خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۴    
حوادث رکنا : ماموران کلانتری 149 امامزاده حسن موفق به دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش این محدوده، معروف به س.بچه شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۴    
در بسیاری موارد مشاهده می شود که افراد آسیب دیده در نزاع یا تصادفات جرحی با همان ظاهر خون آلود و پیش از مراجعه به مراکز درمانی ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۸:۴۵    
صادق زیباکلام می گوید: تمام اعضا جبهه پایداری و همه تندروها بشدت مخالف این لایحه هستند. که البته آنها دلایل خود را دارند اما بیش از این که دلایل آنها اقتصادی و تجاری و حقوقی باشد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۸    
در این تحلیل علمی روش های مختلف تولید پروپیلن مورد تجزیه و تحلیل فنی و اقتصادی قرار می گیرند و در نهایت بر پایه اطلاعات علمی و مستند یک استراتژی کلان و بلند مدت جهت تولید پروپیلن ارائه می گردد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۷    
وزیر امور خارجه روسیه از دولت آمریکا خواست تا از ضربه زدن به حاکمیت و وحدت سرزمینی سوریه خودداری کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۳۸    
نمایندگان پارلمان اروپا روز شنبه با طرح افزایش عملیات نجات و جستجوی مهاجران در دریای مدیترانه مخالفت کردند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۹    
رییس جمهور روسیه اعلام کرد: مسکو بیش از 20 میلیارد دلار بدهی کشورهای آفریقایی به روسیه را که در دوره شوروی روی هم انباشته شده است، می بخشد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۹    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد، کسری بودجه دولت واشنگتن در سال 2019 به حدود یک تریلیون دلار می رسد. عدم توازن مالی ایالات متحده به رغم تداوم رشد اقتصادی در حال گسترش است ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۹    
فردی که در سال 93 طی یک درگیری فیزیکی در شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی اقدام به قتل کرده و متواری شده بود در پی سرقت منزلش در استان البرز راز جنایت پنج ساله اش فاش شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۶    
وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد: مذاکرات با عربستان در زمینه انرژی هسته ای با موفقیت پیش می رود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۶    
ستاره لهستانی با بازکردن دروازه یونیون برلین به اولین بازیکن تاریخ بوندس لیگا مبدل شد که در 9 دیدار ابتدایی موفق به گلزنی می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۲۳    
سفیر روسیه در آمریکا گفت: مسکو برای گفتگوهای سازنده با امریکا درباره کنترل تسلیحات آماده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۹:۰۲    
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با هشدار درباره آینده قدس اشغالی تاکید کرد اسرائیل علیه هر چیزی که متعلق به فلسطینیان است، جنگ فراگیری به راه انداخته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۴    
معمار تحریم های ایران معتقد است که مکانیسم مبادلات بشردوستانه آمریکا تله ای برای تحریم بیشتر ایران است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۱    
یک مقام نظامی روسیه از گشت زنی پلیس نظامی این کشور در نزدیکی مرز عراق با سوریه در راستای نظارت بر آتش بس با شبه نظامیان کرد سوریه خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۲۳    
بر خلاف آرامش نسبی در لبنان، یک شبکه سعودی مدعی شد، نخست وزیر بزودی استعفا می کند. الحدث همچنین مدعی شد که پس از استعفای الحریری ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۱۱    
متخصصان تغذیه و سلامت در آمریکا در آزمایش های جدید خود به بررسی این موضوع پرداختند که چگونه رژیم غذایی پرنمک منجر به زوال عقل می شود؟
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۸:۱۱    
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز آمریکا در برابر اراده ملت ایران و سیاست های جمهوری اسلامی شکست خورده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۳    
شبکه الجزیره پیش نویس سند توافق میان دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوب را منتشر کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۴    
فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از دستگیری قاتل فراری در این شهرستان بعد از پنج سال خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۴    
رئیس جمهور ترکیه گفت: در صورت لزوم، یک منطقه امن بین تل ابیض و راس العین را با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی مانند مسکن ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در حادثه ریزش چاه در شمال غرب تهران متاسفانه دو کودک جان خود را از دست دادند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۱۱    
رئیس اجرائیه افغانستان با بیان اینکه در یک سال گذشته بخشی از نیروهای خارجی از افغانستان خارج شده اند، گفت: در آینده بخش زیادی از این نیروها افغانستان را ترک خواهند کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۸    
محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن که در تهران به سر می برد امروز با دکترمحمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۸    
معاون وزیر خارجه سوریه که ریاست هیات این کشور را در هجدهمین نشست سران کشورهای جنبش عدم تعهد در باکو برعهده دارد، تلاش های ترکیه برای ایجاد منطقه امن در سوریه را نقض قوانین بین المللی عنوان کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۸    
عضو سابق کمیسیون مستقل تحقیق سازمان ملل در مورد سوریه تاکید کرد، رجب طیب اردوغان باید بابت "جرایم جنگی" حین عملیات نظامی اخیر ترکیه در سوریه هدف تحقیق و اعلام جرم قرار بگیرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی دولت عراق هرگونه مسئولیت دستگاه امنیتی این کشور در قتل تظاهرات کنندگان در جریان اعتراضات روز جمعه را رد کرد و گفت که اگر جرم هر فردی در دست داشتن قتل معترضان اثبات شود ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۴    
اهالی قبیله ای در استان المهره در جنوب شرق یمن و هم مرز با کشور عمان به حضور عربستان بر یک گذرگاه در جنوب شرق یمن اعتراض کرده و خواهان اخراج نیروهای ائتلاف سعودی-اماراتی از این استان شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۴    
آمریکا در دوره های مختلف به ویژه در دوره ترامپ نشان داده که به اروپا به عنوان یک متحد نزدیک نگاه نمی کند
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۹    
رئیس جمهور ترکیه مجددا نسبت به انجام یک عملیات نظامی محتمل در شمال سوریه در روزهای آینده هشدار داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۷    
بازار طلا، سکه و ارز با سرعت در مسیر کاهش قیمت گام برمیدارد، به گونه ای که قیمت هر گرم طلا پس از مدت ها به زیر 400 هزار تومان رسید و دلار نیز درحال سقوط به مرز 11 هزار تومان است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۴    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس مهم ترین دلیل دخالت آمریکا در تحرکات داخلی برخی کشورهای منطقه را تخریب روابط میان کشورهای خاورمیانه به خصوص با ایران، عنوان کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: توطئه های دشمنان در عراق و لبنان گذرا است و از این مرحله نیز عبور می کنند ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۱    
نخست وزیر عراق در مقام فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور با صدور احکامی ضمن انتصاب یک سخنگوی نظامی برای خود فرماندهان پلیس در چهار استان این کشور از جمله پایتخت را تغییر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۱    
ارتش سوریه ظهر امروز پس از استقرار در هشت روستای دیگر در استان الحسکه، وارد مرزهای اداری شهر رأس العین شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۹    
کارشناسان بر این باورند مکانیزم جدید اعلام شده از سوی خزانه داری آمریکا در الزام بانک ها برای افشای تعامل مالی قانونی با ایران جمع آوری اطلاعات برای اعمال تحریم های جدید است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۹    
سفیر پیشین ایران در مکزیک درباره گام چهارم برجامی ایران معتقد است باید پایبندی ایران به معاهده NPT به حالت تعلیق درآید و بررسی مجدد عمل به آن ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۹    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از خطر تصرف و زمین خواری 223 هکتاری در منطقه ییلاقی شیخ موسی شهرستان بابل ابراز نگرانی کرد و گفت که واحد حراست و بازرسی سازمان اوقاف برای جلوگیری از این اقدام ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۴:۳۸    
مصرف بیش از حد قند و شکر و به طور کلی مواد قندی و شیرین باعث افزایش فشارخون و اضافه وزن می شود که هر دو از عوامل خطر ابتلا به بیماری های قلبی_عروقی هستند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اظهارات رئیس جمهور و معاون اول وی در مورد پذیرش لوایح مرتبط با FATF مصداق تشویش اذهان عمومی است و باید به خاطر اظهارات شان پاسخگو باشند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۳:۴۷    
عمران خان، نخست وزیر پاکستان اوایل این ماه برای کاهش تنش در خلیج فارس به تهران و ریاض سفر کرده است. او در تاریخ 13 اکتبر وارد تهران شد و با رهبر و حسن روحانی، رئیس جمهور ایران دیدار کرد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۳:۱۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که دولت ارز دولتی را به شیوه نادرستی توزیع می کند، مردم همچنان کالاهای اساسی مورد نیاز خود را گران می خرند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۵    
یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تند شدن مواضع بریتانیا در صورت وقوع برگزیت سخن گفته است موضوعی که با واکنش سفیر بریتانیا روبرو شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۹    
عضو هیات علمی دانشگاه: حاضرم به عنوان شاکی از جهانگیری بابت دروغش شکایت کنم
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۶    
برزیل در بیش از یک ماه گذشته با یک مشکل بزرگ محیط زیستی مواجه شده است. لکه اسرار آمیز نفتی به بزرگی هزاران بشکه سواحل این کشور را آلوده کرده و حیات وحش را به خطر انداخته است ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۸    
جمعی از نخبگان هلندی که اخیرا به ایران سفر کرده اند در دیدار با سفیر کشورمان گفتند: رسانه ها فقط آنچه را که آمریکا می خواهد، از ایران منعکس می کنند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۲:۰۵    
تعدادی بمب افکن غول پیکر متعلق به نیروی هوایی ارتش آمریکا از نوع "ب-1بی لنسر" ( Lancer B-1B) در یک پایگاه هوایی در عربستان سعودی فرود آمده اند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۰    
یک نماینده مجلس گفت:یک عده تصورشان این است که بالاتر از مردم می فهمند و مردم محرم نظام نیستند. فلسفه حاکمیت چیست؟ حاکمیت برای مردم تشکیل شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۵۹    
کشور ما با انقلاب اسلامی و با فرآیند تأسیس نهادهای مردم سالاری در پای صندوق های رأی وارد تاریخ جهان شد و نباید و نمی توان این کشور جهانی شده را دوباره به یک جزیره فروبسته درخود تبدیل کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۳۸    
رسانه آمریکایی خبر داد که وکلای بولتون رایزنی هایی با مجلس نمایندگان آمریکا در ارتباط با شهادت دهی وی در تحقیقات استیضاح ترامپ داشته اند ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۸    
همزمان با کشف جسد مدیر بیمارستان لقمان تهران در داخل تونل توحید تحقیقات جنایی برای رمز گشایی از این حادثه آغاز شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۸    
هیچ مردی نیست که عاشق من نشود، عشوه ها و طنازی های من به گونه ای است که می توانم هر مردی را به راحتی فریب بدهم!
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۵    
خانم معلم جوان که به پسری معتاد و سابقه دار دل بسته بود نه تنها نتوانست او را از گرداب بدبختی نجات دهد بلکه خودش نیز در دام اعتیاد گرفتار و روانه زندان شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۹:۴۴    
یک کارشناس اقتصادی اظهار داشت: نمی توان مدعی شد که هم مجلس و هم دولت در تایید اف ای تی اف مرتکب خطا شده اند. وقتی هم مجلس و هم دولت اف ای تی اف را تصویب کرده اند یعنی اکثریت موافق اف ای تی اف هستند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۹:۰۵    
بلومبرگ در گزارشی از اقتصاد ایران نوشت که روند بهبود وضعیت به تدریج در حال آشکار شدن است و این موضوع را نشانه ای بر شکست خوردن فشار حداکثری دولت ترامپ علیه ایران دانسته است ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۷:۴۷    
دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین گفت: با توجه پیشینه آقای قالیباف، بعید می دانم بخواهد با برخی از طیف های اصولگرا وحدت کند و احتمال اینکه بخواهد مستقل وارد شود و فهرست جدا بدهد، زیاد است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۷:۳۲    
به باور من مبارزه با فساد آغاز شده است. این را از آن جهت می گویم که رئیس قوه قضائیه این کار را از معاونت قوه قضائیه و از قضات فاسد آغاز کرد ...