جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۳۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای مثلث آنلاین 15 آبان 1398 - mosalas.ir

مثلث آنلاین 30 اسفند 1395 مثلث آنلاین 10 تیر 1396 مثلث آنلاین 15 بهمن 1397 مثلث آنلاین 2 خرداد 1398 مثلث آنلاین 1 تیر 1398 مثلث آنلاین 1 مرداد 1398 مثلث آنلاین 31 شهریور 1398 مثلث آنلاین 1 مهر 1398 مثلث آنلاین 1 آذر 1398 مثلث آنلاین 1 دی 1398 مثلث آنلاین 1 بهمن 1398 مثلث آنلاین 1 اسفند 1398 مثلث آنلاین 1 آبان 1398 مثلث آنلاین 2 آبان 1398 مثلث آنلاین 3 آبان 1398 مثلث آنلاین 4 آبان 1398 مثلث آنلاین 5 آبان 1398 مثلث آنلاین 6 آبان 1398 مثلث آنلاین 7 آبان 1398 مثلث آنلاین 8 آبان 1398 مثلث آنلاین 9 آبان 1398 مثلث آنلاین 10 آبان 1398 مثلث آنلاین 11 آبان 1398 مثلث آنلاین 12 آبان 1398 مثلث آنلاین 13 آبان 1398 مثلث آنلاین 14 آبان 1398 مثلث آنلاین 15 آبان 1398 مثلث آنلاین 16 آبان 1398 مثلث آنلاین 17 آبان 1398 مثلث آنلاین 18 آبان 1398 مثلث آنلاین 19 آبان 1398 مثلث آنلاین 20 آبان 1398 مثلث آنلاین 21 آبان 1398 مثلث آنلاین 22 آبان 1398 مثلث آنلاین 23 آبان 1398 مثلث آنلاین 24 آبان 1398 مثلث آنلاین 25 آبان 1398 مثلث آنلاین 26 آبان 1398 مثلث آنلاین 27 آبان 1398 مثلث آنلاین 28 آبان 1398 مثلث آنلاین 29 آبان 1398 مثلث آنلاین 30 آبان 1398 
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۸:۳۰    
گله گرگ ها 190 گوسفند را در شهرستان مرزی سربیشه دریدند که از این تعداد 134 راس گوسفند تلف شدند و مجموعا ضرر وارده بالغ بر 250 میلیون تومان می شود
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۶    
یک بدنساز آمریکایی که وانمود می کرد مبتلا به بیماری سرطان است، هزاران دلار برای هزینه درمان خود از مردم جمع آوری کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۶:۳۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غربی ها باید بدانند قطعا شتاب کاهش تعهدات بیشتر از گذشته خواهد بود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۲    
استاد دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه حدود نیمی از مردم دنیا مبتلا به هلیکوباکترپیلوری (نوعی باکتری و از عوامل ابتلا به سرطان معده) هستند ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۵:۴۲    
همه ما دست کم در طول شبانه روز یک بار موهایمان را شانه می زنیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۹:۳۳    
احتمالاً منظور آقای روحانی این بوده که مقاومت زمینه را برای تسلیم نمی سازد .
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۷    
رئیس قوه قضائیه گفت: اجرای عدالت، سختی هایی دارد و با برخی موانع مواجهیم و برخی افراد و باندهای ثروت ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۷:۵۷    
فرانسه یکی از اعضای بدهکار در برجام است که با فریبکاری، ژست میانجی و منجی به خود می گیرد. در حالی که مقامات فرانسوی در مسئله ایران صراحتا به همصدایی و همدستی با آمریکا اذعان کرده اند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۷:۴۵    
ایرنا:سه جمهوریخواه ضد ایرانی کنگره آمریکا در بیانیه ای به رئیس جمهوری این کشور خواستند توافق هسته ای را برای همیشه پاره کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۶:۱۵    
تیری کوویل می گوید: اگر به ایران حمله شود، نخستین پاسخ هدف قرار گرفتن تاسیسات نفتی در منطقه است، این امر می تواند بر کشورهای وارد کننده و در نتیجه اقتصاد جهانی تاثیر بگذارد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۲۱:۰۳    
آذری جهرمی در لایو اینستاگرام با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان گفت: برای نمایندگان احترام ویژه ای قائلیم. ضمن ارادت به این نماینده محترم، پاسخ می دهم. از دوستانی دعوت کردم توضیحاتی را ارائه دهند ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۲۰:۴۴    
نماینده قزوین مدعی شد: خواهرزن وزیر ارتباطات در قراردادهای سنگین بیمه ای اپراتور سوم ایران یعنی شرکت رایتل با یکی از نمایندگی های بیمه ما ، وابسته به بانک ملت، نقش جدی داشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۲۰:۰۵    
تهران- ایرنا- سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: در راستای کاهش تعهدات برجامی، تا ساعت 24 امشب چهارشنبه 15 آبان ماه زنجیره ها در حال پسیواسیون و خارج کردن گازهای سبک خواهند بود ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۹:۵۶    
تهران- ایرنا- آلمان چهارمین گام ایران در کاهش تعهدات برجامی را غیرقابل پذیرش خواند و خواستار بازگرداندن این اقدامات شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۹:۲۶    
رئیس دفتر رئیس جمهور ، آرامش امروز کشور را دستاورد انسجام، همبستگی و مقاومت ملت بزرگ و عزتمند ایران اسلامی دانست و تاکید کرد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۸:۵۰    
هفته گذشته ایران از ورود یکی از بازرسان آژانس به سایت غنی سازی نطنز جلوگیری کرده است. گفته می شود علت این اقدام ایران نگرانی از احتمال همراه داشتن مواد مشکوک بوده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۸:۴۷    
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، این خبر را که علیرضا زاکانی تصمیم گرفته در انتخابات مجلس یازدهم از قم کاندیدا شود، تأیید کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۹    
سفارت کشورمان در هند در پی انتقال یک زوج ایرانی بیمار از زندان های هند به کشور توضیحاتی ارایه کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۷:۳۳    
مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل در مصاحبه با رسانه ای فرانسوی گفت که این کشور و دیگر کشورهای اروپایی عضو توافق هسته ای به جای عمل به تعهداتشان دنبال مذاکره درباره توانمندی دفاعی ایران هستند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۷:۲۴    
فردا (پنجشنبه) شورای حکام برای مباحثه درباره برنامه هسته ای ایران تشکیل جلسه می دهد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۲    
بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس امروز چهارشنبه استعفای خود را تقدیم ملکه کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۹    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت که ساعت 12 امشب (چهارشنبه) گاز به سانتریفیوژ ها در فردو تزریق می شود و چند ساعت طول می کشد تا به پایداری برسد و روز شنبه به مرحله ای می رسیم که حدود 4 ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۶    
رهبر معظم انقلاب در حکمی حجت الاسلام حاج شیخ محمّدباقر لائینی را به نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری منصوب کردند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۶:۴۲    
نخست وزیر انگلیس از موافقت ملکه این کشور با برگزاری انتخابات سراسری زودهنگام به دلیل رد شدن توافق برگزیت در پارلمان انگلیس خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۳    
وزیر کابینه دولت ژاپن در واکنش به آغاز گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران ضمن تاکید بر حفظ روابط خوب با ایران، گفت که توکیو تلاش خود را برای بهبود روابط ایران و آمریکا به کار خواهد بست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۶:۲۴    
رئیس جمهور فرانسه در واکنش به آغاز گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران، آن را "تغییر موضعی اساسی" ارزیابی کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۳    
نهادهای امنیتی دولت آمریکا مدعی شده اند که کشورهای روسیه، ایران و چین قصد مداخله در انتخابات آمریکا را دارند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۰    
نماینده روسیه در ژنو در واکنش به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران، آن را قابل پیش بینی خوانده و راه حلی برای دوام توافق هسته ای ارائه کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه به "توافق ناقص" نیروهای وابسته به اشغالگران و دولت مستعفی یمن واکنش نشان داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۹    
رییس جمهور ایران اعلام کرد : به خاطر سیاست های آمریکا و متحدانش، سایت فردو به زودی به طور کامل فعالیت می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۶    
وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به آغاز گام چهارم کاهش تعهدات هسته ای ایران آن را برای مسکو قابل درک تلقی کرده و آمریکا را مقصر اصلی این وضعیت دانست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۱    
ژاپن به گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران واکنش نشان داد
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۸    
گازدهی به سانتریفیوژهای فعال در سایت فردو آغاز شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۲:۳۹    
الیزابت وارن داوطلب مطرح کسب نامزدی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در توییتی با اشاره به گام چهارم هسته ای ایران، خواهان همکاری واشنگتن و هم پیمانانش برای "فروکش کردن بحران" شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۳    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: گام چهارم کاهش تعهدات هسته ای را باید با قاطعیت برداریم و نباید در مقابل تهدیدهای آمریکایی ها عقب نشینی کنیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۵    
عضو هیات علمی دانشگاه گفت: پذیرش FATF باعث می شود که شرکای تجاری ما، دیگر در دور زدن تحریم ها به ما کمک نکنند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۵    
سران سازمان های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی آمریکا در بیانیه ای مشترک ایران، روسیه و چین را به تلاش برای دخالت در انتخابات های آمریکا متهم کرده اند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۲    
معاون امور استان های سازمان پدافندغیرعامل گفت: نیروهای مسلح و رزمنده های ما راهبرد مقاومت فعال را در دستور کار خود قرارداده اند به همین خاطر هنگامی که دشمن قصد کرد نیروهای ما را محک بزند پیشرفته ترین ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از دیدار وزیر خارجه این کشور با مقامات قطری و سعودی با محوریت ایران خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که گام های ایران در کاهش تعهدات برجامی ادامه پیدا خواهد کرد گفت ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۸    
ایرنا: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: تهدید نرم خطر بزرگی است که از جانب آمریکا احساس می شود، اگر این کشور در جنگ نرم موفق شود جنگ نظامی را نیز علیه جمهوری اسلامی آغاز خواهد کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۳    
خالد جارالله معاون وزیر خارجه کویت روز سه شنبه تاکید کرد که کشورش پیام جمهوری اسلامی ایران درباره صلح در منطقه خلیج فارس را به عربستان سعودی و بحرین منتقل کرده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس گفت: تصمیم ایران به کاهش اجرای برخی تعهدات خود در برجام، با هدف دادن فرصت کافی به دیگر اعضا برای اجرای تعهداتشان گرفته شده ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۸:۴۰    
نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین سه شنبه شب در توئیت های جداگانه ای اعلام کرد: آمریکا باید به اقدامات علیه تهران و تحریم غیرقانونی نفت این کشور پایان دهد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۸:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بامداد چهارشنبه به اعلام ایران برای برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی خود واکنش نشان داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۱:۵۴    
در حساس ترین دیدارهای امشب لیگ قهرمانان اینتر برد با باخت در نیمه مربیان عوض کرد و دیدار چلسی و آژاکس با تساوی پر گل خاتمه یافت.