جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۹:۰۳May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای مثلث آنلاین 19 آبان 1398 - mosalas.ir

مثلث آنلاین 30 اسفند 1395 مثلث آنلاین 10 تیر 1396 مثلث آنلاین 15 بهمن 1397 مثلث آنلاین 2 خرداد 1398 مثلث آنلاین 1 تیر 1398 مثلث آنلاین 1 مرداد 1398 مثلث آنلاین 31 شهریور 1398 مثلث آنلاین 1 مهر 1398 مثلث آنلاین 1 آذر 1398 مثلث آنلاین 1 دی 1398 مثلث آنلاین 1 بهمن 1398 مثلث آنلاین 1 اسفند 1398 مثلث آنلاین 1 آبان 1398 مثلث آنلاین 2 آبان 1398 مثلث آنلاین 3 آبان 1398 مثلث آنلاین 4 آبان 1398 مثلث آنلاین 5 آبان 1398 مثلث آنلاین 6 آبان 1398 مثلث آنلاین 7 آبان 1398 مثلث آنلاین 8 آبان 1398 مثلث آنلاین 9 آبان 1398 مثلث آنلاین 10 آبان 1398 مثلث آنلاین 11 آبان 1398 مثلث آنلاین 12 آبان 1398 مثلث آنلاین 13 آبان 1398 مثلث آنلاین 14 آبان 1398 مثلث آنلاین 15 آبان 1398 مثلث آنلاین 16 آبان 1398 مثلث آنلاین 17 آبان 1398 مثلث آنلاین 18 آبان 1398 مثلث آنلاین 19 آبان 1398 مثلث آنلاین 20 آبان 1398 مثلث آنلاین 21 آبان 1398 مثلث آنلاین 22 آبان 1398 مثلث آنلاین 23 آبان 1398 مثلث آنلاین 24 آبان 1398 مثلث آنلاین 25 آبان 1398 مثلث آنلاین 26 آبان 1398 مثلث آنلاین 27 آبان 1398 مثلث آنلاین 28 آبان 1398 مثلث آنلاین 29 آبان 1398 مثلث آنلاین 30 آبان 1398 
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۰۹:۲۴    
زمان خوردن درست مواد غذایی به اندازه ی چیزی که می خوریم مهم است، اگر دیر شام می خورید این عوارض در کمین شماست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۴    
فیلم سینمایی جهان با من برقص از 13 آذرماه در گروه استقلال روی پرده خواهد رفت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۳۹    
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۸    
غلامحسین اسماعیلی در پاسخ و روشنگری درباره اظهارات رییس جمهور در هیات دولت از دستور ویژه آیت الله رییسی خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۹    
راننده کامیون پشت نویسی ماشین سنگین خود را به یک شعر اختصاص داده که در تصویر می بینید. حاضرم در راه دین از تن جدا گردد سرم* من بمیرم باک نیست اما بماند رهبرم
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۷    
زلزله ای به قدرت 4.1 ریشتر ساعت 16:41 بعد از ظهر امروز به وقت محلی منطقه" چاه داد خدا" در استان کرمان را لرزاند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۳    
آنوپتافوبیا به معنای نگرانی و هراس شدید از مجرد ماندن تا آخر عمر است و نزدیک به نیمی از دختران دنیا به آن مبتلا هستند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۷    
دانشمندان انگلیسی مکانیسم بیولوژیکی شناسایی کردند که از طریق آن می توان با ویتامین D روند سرطان پوست (ملانوم) را تغییر داد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۴    
وکیل مدافع یک مورخ مشهور روس می گوید موکل او به قتل دوست دختر و دانشجوی سابق خود اعتراف کرده است. اولگ سوکلوف روز شنبه با کوله پشتی خود که حاوی دستان زنی بود پس از افتادن در رودخانه ای در شهر سن ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۵    
نزول دلار به دومین روز کاری هفته سرایت نکرد و این ارز به جاده افزایشی بازگشت. روز گذشته، شاخص بازار ارز 90 تومان افزایش نرخ را تجربه کرد و به بهای 11 هزار و 440تومان رسید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۵    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره آغاز زندگی مشترک،گفت: از تعطیلات استفاده کردیم و یک جشن نامزدی داشتیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۱۲    
مهاجم ایرانی زوله در جریان شکست تیمش مقابل توئنته یک گل زیبا به ثمر رساند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۱۰:۰۳    
بهنوش بختیاری بازیگر طنز کشورمان، تصاویری از سفر کاری اش به سیدنی را استوری کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۷    
تصویری از کتایون ریاحی با عینک عجیب و تا به تایش را مشاهده می کنید!
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۵۱    
مجتبی جباری بازیکن سابق استقلال و یکی از مربیان برنامه ستازه ساز تصویری زیبا از خود و فرزندانش منتشر کرد و نوشت: "پاییز با پسرا"
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۸    
فریبا نادری با انتشار این عکس نوشت:
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۱۲    
حجت الاسلام جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف در واکنش به صحبت های روحانی و با استناد به قانون آیین دادرسی کیفری نوشت: آقای روحانی مرتکب جرم شده و مشمول دو سال حبس است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۵۴    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری ضمن واکنش نشان دادن به غنی سازی اورانیوم در ایران همگام با گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۳۶    
ایرنا نوشت:استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: حکومت نظامیان برای پیشرفت اقتصادی،توسعه سیاسی و پیشرفت اجتماعی به هیچ وجه مطلوب نیست و از چاله به چاه افتادن است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۶:۲۱    
یک وزیر صهیونیست با بیان اینکه تهدید ایران روز به روز در حال افزایش است، گفت با این وجود تل آویو همچنان سرگرم منازعه برای تشکیل کابینه است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۶:۱۵    
رئیس ستاد مشترک ارتش انگلستان در یادداشتی، مدعی شده است که نحوه قدرت گیری ایران، روسیه و چین امنیت و ثبات کشورهای غربی را با چالش مواجه می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۵:۰۰    
پرسپولیس قصد دارد با فسخ قرارداد جونیور، یک مهاجم نیجیریه ای به نام ایگبوئانانیکه را به خدمت بگیرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۳:۱۵    
عضو شورای شهر تهران در مورد خبر سوزاندن اجساد در دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مخالفان طرح توسعه دانشگاه ها این موضوع را به صورت غیر واقعی مطرح کرده اند در حالی که خبری از سوزاندن اجساد نیست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۲:۰۰    
این روزها تصاویر برخی حیوانات که شباهت هایی با انسانها دارند بسیار پربازدید می شود. اکنون یک حیوان عجیب دیگر که در اینترنت باعث شوکه شدن تعداد زیادی از افراد شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۵۱    
بیست وسومین جلسه شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان با حضور اعضاء برگزار شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۲۱:۲۱    
: آیا رئیس جمهور از پیگیری های دستگاه قضا در پرونده زنجانی بی اطلاع است؟/ برای ما فرقی نمی کند که پرونده فساد مربوط به زنجانی باشد یا کرسنت و استات اویل ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۶    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس تاکید کرد که خواسته ملت برخورد با اختلاس گران است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۳۶    
وکیل مدافع فدراسیون جودو ایران از طرح شکایت جدیدی علیه فدراسیون جهانی جودو در دادگاه بین المللی ورزش (CAS) خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۹:۱۲    
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی امروز(یکشنبه) با صدور حکمی استرداد هکر روسی به ایالات متحده را تایید کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۵۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اظهارات امروز آقای روحانی در یزد مطابق با روش اداره کشوری نیست که دوم اسفند ماه انتخابات دارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۲۷    
وزارت دفاع ترکیه روز یکشنبه از کشته شدن هشت نفر بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در یکی از روستاهای منطقه تل ابیض در شمال سوریه خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۲۴    
در گزارشی به ساواک در سال 1357، درباره تاکید امام خمینی به وحدت شیعه و سنی در دیدار با نماینده جلال طالبانی آمده است ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این رژیم در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی شرکت خواهد کرد، گفت: حداقل با 6 کشور عربی رابطه داریم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۷:۵۷    
زمین لرزه 3.5 ریشتری در ترکمانچای به وقوع پیوست و در شهرها و روستاهای مجاور نیز احساس شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۷:۵۴    
شهردار میناب مانع از تهیه خبر یک خبرنگار درباره مشکل شهری شد و به او سیلی زد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۷:۵۴    
سه فروند کشتی موشک انداز نیروی دریایی آمریکا پس از هفت ماه استقرار در دریای عرب، با ترک آب های منطقه عازم پایگاه خود در نورفولک در آمریکا شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۷:۴۵    
عبدالصمد خرمشاهی تا به حال وکالت 500 پرونده قتل را به عهده داشته، می گوید براساس تجربیاتش، پرونده های نزاع منجر به قتل در محاکم قضائی افزایش پیدا کرده و معتقد است با وجود شرایط اجتماعی - اقتصادی ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۷:۳۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب موافقتنامه چارچوب تسهیل تجارت بدون کاغذ فرامرزی در آسیا و اقیانوسیه ، تجارت الکترونیکی ایران در سطح آسیا و اقیانوسیه را تسهیل کردند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۷:۳۹    
رئیس جمهور بولیوی در پی انتشار یک گزارش هیات ناظر انتخاباتی سازمان کشورهای آمریکایی که در آن بر ضرورت لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور به خاطر وقوع بی نظمی ها تاکید شد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۷:۳۹    
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: فردا دوشنبه بیستم آبان ماه، ستاد انتخابات کشور توسط وزیر کشور افتتاح خواهد شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۷:۳۶    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به موضوع مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه، گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم دو مرزبان ربوده شده در سلامت کامل هستند، اما همچنان زمان آزادی آنها مشخص نیست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۷:۳۶    
در بازار ارز و طلا امروز قیمت ها متفاوت پیش رفت به طوریکه قیمت طلا و سکه روند افزایشی در پیش گرفت اما نرخ انواع ارز تقریبا ثابت ماند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۷:۰۶    
رئیس فراکسیون امید تاکید کرد: فلسفه نظارت کارآمدتر کردن نظام و مقابله با فساد و پیشگیری از آن است. هنر دستگاه های نظارتی ما در 4 دهه گذشته مچ گیری بوده است ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۴    
نماینده مردم ورامین گفت: در حال حاضر خروج از NPT ضرورتی ندارد و طرح آن هم جایی ندارد چرا که ما در چارچوب برجام می توانیم کاهش تعهدات خود را انجام دهیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۵۱    
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در طول 40 سال قبل تمام توطئه های دشمنان خنثی شد گفت: توطئه های دشمن تنها با ایستادگی و مقاومت خنثی و نقش برآب می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۴۲    
در اجتماع بزرگ و پرشور مردم یزد: فساد دانه درشت ها کجاست؟ چرا به این پولها رسیدگی نمی کنید/ با چند نفر را به دادگاه بردن و سر و صداها کردن ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۴۲    
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت : قطعا دیدگاه های مشترک زیادی میان ما و دوستان پایداری وجود دارد و با ادامه روند کنونی بدون شک به یک وحدت رویه نیز خواهیم رسید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۳۳    
مشاور محمدباقر قالیباف گفت: اگر قالیباف ورود نکند، لاریجانی هم به صورت طبیعی ورود نکند، و جلیلی ورود کند، مشخص است که تکلیف اصولگراها چگونه خواهد بود ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۵    
مدیر مسئول موسسه اطلاعات درباره هجمه رئیس جمهور به دستگاه قضا گفت: رئیس جمهور نباید مرتکب اشتباه شود و نباید سد راه کسانی شود که در حال حاضر با قدرت و قوت خدمات ارزشمندی را ارائه می دهند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۵    
یک نویسنده سعودی خواستار سازش بدون شرط با رژیم صهیونیستی و حذف عبارت آزادی فلسطین از دایره لغات کشورهای عربی شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۱۲    
وزیر امور خارجه آلمان ضمن هشدار درخصوص عواقب تخریب وجهه پیمان آتلانتیک شمالی گفت، به دنبال تشکیل شورای امنیت اروپایی هستیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۶    
چند سال پیش شورای عالی امنیت ملی تصویب کرد که قوه قضاییه باید به سرعت به این پرونده رسیدگی کند و تا امروز خبری نشده است؛ ما می خواهیم پرونده دو میلیارد دلاری برای مردم روشن شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۰    
نماینده مردم تهران گفت: احتمال خروج همزمان ایران از NPT و برجام نیز وجود دارد، البته تصمیم گیری در این زمینه بر عهده هیات نظارت بر اجرای برجام است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۱    
یک نشریه آمریکایی گزارش کرد که با توجه به اینکه عرضه سهام آرامکو می تواند کنترل خاندان آل سعود را بر یکی از مهم ترین شرکت های عربستان کاهش دهد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۵۱    
هرچند آلمان تعهد خود را درباره افزایش هزینه های نظامی این کشور طبق سطح درخواست سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) اعلام کرده اما به نظر می رسد هنوز هم دولت دونالد ترامپ را راضی نکرده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۴۸    
گزارش های متضاد و متناقض رسانه های فرانسه پیرامون موضوع دستگیری روح الله زم نشان می دهد که عملیات پیچیده و فنی سازمان اطلاعات سپاه موجب بروز سردرگمی واختلاف میان نهادهای اطلاعاتی و امنیتی این کشور ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۹    
پپ گواردیولا برای کسب نتیجه در بازی با قهرمان اروپا از سیستم 3-4-3 شناور استفاده می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۶    
پیمانکار واحد 2 نیروگاه اتمی بوشهر ابراز کرد: واحدهای 2 و 3 نیز در کشور روسیه فعال هستند و در احداث نیروگاه های جدید هیچ مشکلی نداریم .
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۰    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات خواستار گنجاندن بحث موشکی در مذاکرات آتی با ایران شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۴۵    
رئیس جمهوری از رئیس دستگاه قضا تعیین تکلیف پرونده بابک زنجانی و اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی در سرعت رسیدگی به پرونده دو میلیارد دلاری را خواستار شد که به گفته وی دولت یازدهم 10 ماه وقت داشت آن ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۳    
بعد از خروج مدیرعامل باشگاه استقلال از محل کارش و در مواجهه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما علت دلخوری استراماچونی از شرایط موجود را پرسیدیم که او عنوان کرد اصلا مهم نیست که سرمربی تیم از شرایط ناراحت ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۲    
اتصال مثلث شیطانی محکم تر از گذشته شده است. امریکا با رئیس جمهوری روانی خود، هند با تندروهای حاکم و پادشاهان عرب منطقه را بی ثبات خواهند کرد. پیامدهای رفتار رهبران نامتعارف غیرقابل پیش بینی است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۳۱    
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی تجاوز به آب و خاک این سرزمین را با خود به گور خواهند برد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۲۵    
حذف نام همسر اول از شناسنامه منوط به انتخاب همسر دوم و نیز ثبت رسمی ازدواج و ثبت نام ایشان در شناسنامه فرد است، بنابراین، به صرف انتخاب همسر و معرفی او نمی توان از این مقرره قانونی استفاده کرد
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۳:۱۹    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس درباره آخرین وضعیت گزارش خودروسازان گفت: گزارش تخلفات خودروسازان نهایی شده و به زودی در کمیسیون اصل 90قرائت می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۶    
معاون استانداری تهران با اشاره به تداوم آلودگی هوا از افزایش عوارض محدوده طرح ترافیک و نیم بها شدن بلیت حمل و نقل عمومی خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۳    
خبر روحانی از اکتشاف میدان نفتی جدید به ارزش 53 میلیارد بشکه در رویترز انعکاس یافت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۴    
علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، گفت: به نظر می رسد تغییر ترامپ تاثیر فزاینده و قابل توجهی در مناسبات ایران و آمریکا نخواهد داشت ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۸    
قرار بازداشت شبنم نعمت زاده تمدید شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۳۲    
نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه جلالی نمی تواند با ترفندهای روسیه برخورد کند، تصریح کرد: بیم آن داریم که حزب منحله توده فعال باشد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۴    
وقتی حسن روحانی در انتخابات 96 رقابت را از سید ابراهیم رئیسی با اختلاف برد، نگاه ها به علی لاریجانی دوخته شد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۱۴    
ایران در طول ماه های گذشته تعدادی از تعهدات خود در چارچوب توافق هسته ای را به حالت تعلیق درآورده است. مقامات ایرانی هفته گذشته اعلام کردند که گام چهارم خود را در راستای کاهش تعهدات اتمی بر می دارند ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۸    
منصور حقیقت پور گفت: هیچ منعی وجود ندارد و آقای لاریجانی می تواند در عین حال که نماینده و رئیس مجلس است برای ریاست جمهوری اقدام کند. حتی در این صورت رسیدن به ریاست جمهوری راحت تر هم هست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۹    
نایب رئیس فراکسیون مستقلان مجلس گفت: لازمه بُرد شرافتمندانه استفاده از قوه عقلانی است. وقتی می شود هزینه کمتر داد و فایده بیشتر به دست آورد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۹    
نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده ای معدود بلند شود / با سروصداکردن درباره مقابله با فساد مالی، سر مردم کلاه نمی رود / یک عده آدم بداخلاق با ارز 4200 تومانی 18 میلیارد دلار را بر باد داد ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۰    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره تدبیر اصلاح طلبان برای احیای سرمایه اجتماعی شان، گفت: من عضو شورای عالی سیاست گذاری نیستم. این موضوعی است که آنجا تصمیم گیری می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۵    
هافبک هجومی چلسی در این فصل لیگ جزیره آمار فوق العاده ای از خود به جا گذاشت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۲    
در مدت زمانی که آندره آ استراماچونی به لیگ برتر ایران آمد تیمش را تنها دو بار بازنده از زمین بیرون برده است. یکبار در تبریز مقابل ماشین سازی و بار دوم رودرروی پرسپولیس در دربی تهران.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۰۲    
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس امروز در حالی تمرینات شاگردانش را هدایت می کند که با غیبت هفت بازیکن اصلی باید دست و پنجه نرم کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۹    
در حالی که شایعه شده سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن برکنار شده هنوز باشگاه این خبر را تأیید نکرده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۴    
ما بارها اخطار داده ایم که شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور با آمادگی کامل، قاطعانه با هرگونه تجاوز به حریم هوایی کشور پاسخ خواهد داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۶    
مشاور معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به سه اقدام جدید وزارت بهداشت در حوزه درمان سکته های حاد مغزی ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۰    
اما همانطور که معلوم است ، برخی از سبزیجات وجود دارند که با پخته شدن سالم تر هستند. زیرا پخت این سبزیجات باعث جذب بهتر مواد مغذی آن ها توسط بدن می شود ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۹    
رکنا: از ازدواجم راضی هستم و همسرم زن خوب و قانعی است. ما زندگی مشترک خود را با عشق و علاقه آغاز کردیم . اما هنوز چند ماه نگذشته دچار اختلاف شدیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۴۲    
عکسی که پریناز ایزدیار به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۰    
امیدوارم ترامپ به زودی کاخ سفید را ترک کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۱    
عکسی که نرگس محمدی به تازگی در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۱۵    
کاهش تعهدات برجامی پاسخی به بدعهدی طرف های مقابل است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۱۲    
تصمیم گرفتیم که فعالیت مستقلی نداشته باشیم، بلکه در ائتلاف جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت وارد انتخابات شویم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۸:۰۳    
روزنامه خراسان : تصمیم علی لاریجانی برای حضور نیافتن در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اگر صحت داشته باشد یک شوک بزرگ برای جریان همسو با دولت و اعتدال گرایان در انتخابات یازدهم مجلس است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۷:۴۸    
گفته شده است که خود لاریجانی هم تمایلی برای شرکت در انتخابات ندارد و گویا لباس ریاست مجلس دیگر برای او تنگ شده است و چشم به انتخابات ریاست جمهوری 1400 را دارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۷:۲۴    
آمریکا با لوایح پالرمو و CFT در پی شناسایی مسیرهای دور زدن تحریم هاست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۷:۲۱    
در عین حال باید حواس مان باشد دامی برای ما ایجاد نکنند که آژانس بتواند روی آن مانور دهد مانند مواردی که پیش از این برای ایران درست کرده بودند.