پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۰۸:۵۸May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای مثلث آنلاین 14 آبان 1398 - mosalas.ir

مثلث آنلاین 30 اسفند 1395 مثلث آنلاین 10 تیر 1396 مثلث آنلاین 15 بهمن 1397 مثلث آنلاین 2 خرداد 1398 مثلث آنلاین 1 تیر 1398 مثلث آنلاین 1 مرداد 1398 مثلث آنلاین 31 شهریور 1398 مثلث آنلاین 1 مهر 1398 مثلث آنلاین 1 آذر 1398 مثلث آنلاین 1 دی 1398 مثلث آنلاین 1 بهمن 1398 مثلث آنلاین 1 اسفند 1398 مثلث آنلاین 1 آبان 1398 مثلث آنلاین 2 آبان 1398 مثلث آنلاین 3 آبان 1398 مثلث آنلاین 4 آبان 1398 مثلث آنلاین 5 آبان 1398 مثلث آنلاین 6 آبان 1398 مثلث آنلاین 7 آبان 1398 مثلث آنلاین 8 آبان 1398 مثلث آنلاین 9 آبان 1398 مثلث آنلاین 10 آبان 1398 مثلث آنلاین 11 آبان 1398 مثلث آنلاین 12 آبان 1398 مثلث آنلاین 13 آبان 1398 مثلث آنلاین 14 آبان 1398 مثلث آنلاین 15 آبان 1398 مثلث آنلاین 16 آبان 1398 مثلث آنلاین 17 آبان 1398 مثلث آنلاین 18 آبان 1398 مثلث آنلاین 19 آبان 1398 مثلث آنلاین 20 آبان 1398 مثلث آنلاین 21 آبان 1398 مثلث آنلاین 22 آبان 1398 مثلث آنلاین 23 آبان 1398 مثلث آنلاین 24 آبان 1398 مثلث آنلاین 25 آبان 1398 مثلث آنلاین 26 آبان 1398 مثلث آنلاین 27 آبان 1398 مثلث آنلاین 28 آبان 1398 مثلث آنلاین 29 آبان 1398 مثلث آنلاین 30 آبان 1398 
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۰:۳۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکنون که سامانه ثبت دارایی مسئولان راه اندازی شده است، همه مسئولان کشور باید نسبت به ثبت دارایی های خود اقدام کنند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۰:۰۰    
پلیس برای پیشگیری از سرقت هنگام خرید در مراکز فروش توصیه و هشدارهای به شرح ذیل به شهروندان ارائه داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۵    
لئاندرو دامیائو مهاجم برزیلی 30 ساله و شاغل در جی لیگ ژاپن که در ژانویه 2020 و همزمان با نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران بازیکن آزاد محسوب می شود مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۳    
فرابورس ایران اعلام کرد: 50 هزار میلیارد ریال اوراق منفعت جدید به زودی عرضه خواهد شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۸:۱۸    
کیهان نوشت : تصمیم نظام، اجرای مشروط بود نه اجرای برجام به هر قیمت
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۱۰:۱۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که گام چهارم تلنگر جدی برای غربی ها نیست تا خواب زمستانی حاکم بر برجام را برهم زند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۳:۰۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در خصوص کشف دیوار سنگی در سرپل ذهاب، گفت: معمولا کارکرد این سازه ها دفاعی است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۷:۱۵    
کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم ایران در وین گفت: پس از اعلام رئیس محترم جمهوری و دستور ایشان به سازمان انرژی اتمی برای آغاز گازدهی در تاسیسات فردو ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۹    
تهران – ایرنا - خبرگزاری های غربی امروز و با انتشار خبر گام چهارم کاهش تعهدات هسته ای ایران، این اقدام را گام رو به عقب و فاصله گرفتن ایران از برجام خواندند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۳    
ایسنا: فرمانده سپاه امامت تبریز خبر از برگزاری رزمایش بیت المقدس داد و گفت: در راستای حفاظت از انقلاب اسلامی و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۸:۵۵    
سندرز خواستار بازگشت فوری آمریکا به برجام شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۶:۱۶    
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، برایان هوک ، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران امروز سه شنبه در توجیه سیاست های واشنگتن علیه ایران مدعی شده بدون تحریم ها نمی توان ایران را پای میز مذاکره ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۳:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به تنش های پیرامون مسئله هسته ای ایران اعلام کرد که تنها آمریکا می تواند این بحرانی که ایجاد کرده را درست کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۵ - ۰۱:۰۰    
یک رسانه آمریکایی گزارش داده شواهد جدیدی در تأیید ادعاهای یکی از زنانی که ترامپ را به تعدی جنسی به آنها متهم کرده اند یافت شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۲۲:۵۷    
یک رسانه آمریکایی روز سه شنبه در تحلیلی نوشت رفتارهای رئیس جمهور آمریکا تضمین خواهد کرد که این کشور در دهه های پیش رو برای ایرانی ها شیطان بزرگ باقی خواهد ماند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۹    
دویدن با هر سرعت و به هر میزان، از خطر بیماری قلبی و سرطان جلوگیری می کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: از فردا (چهارشنبه) غنی سازی در سایت فردو تا غنای 5 درصد آغاز می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۳    
اعلام گام چهارم برجامی ایران در کاهش تعهدات هسته ای، کاندیدای احتمالی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا را به واکنش واداشت.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۰    
وزیر امور خارجه ایران در توییتی خواستار تعهد سه کشور اروپایی به تعهدات خود ذیل توافق هسته ای برجام شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۹:۵۱    
دولت آمریکا در ادامه اعمال فشار بر کوبا انجام تبادلات فرهنگی و آموزشی با این کشور را متوقف کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۶    
دو عامل به شهادت رساندن یکی از کارکنان پلیس استان فارس، طی یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۹:۰۹    
سرپرست اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه از دستگیری مجدد شکارچیان غیرمجاز در فیروزکوه خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۹:۰۳    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد سامانه ای شفاف در وزارت امور اقتصادی و دارایی برای اعلام نام بدهکاران بزرگ مالیاتی شد تا مشخص شود چه کسانی در کشور مالیات نمی دهند و گفت ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۵    
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به جزئیات جدید از ربایش و آزادی کودک گلدشتی گفت: در اصفهان هیچگونه آدم ربایی وجود ندارد و اگر گزارش شود با قاطعیت نیروهای انتظامی استان مواجه خواهند شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۸:۳۹    
سرمربی سپاهان می گوید با توجه به اینکه تیمش روی زمین بازی می کند، شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان برای تیمش سم است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۸    
با تلاش پاسداران گمنام امام زمان ( عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا باند تولید و توزیع سکه های تقلبی طلا و اسکناس های جعلی در کشور شناسایی و متلاشی شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۸:۱۵    
وزارت خارجه چین با انتقاد مجدد از تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران اعلام کرد که اعمال فشار و تحریم ها مشکلی را برطرف نمی کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۹    
تیم فوتبال سپاهان با برد مقابل تراکتور به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۳    
در ادامه هفته دهم لیگ برتر تیم استقلال مقابل نفت آبادان به پیروزی پر گل رسید و به رده سوم جدول صعود کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۴    
موضوع راه اندازی سانتریفوژهای نسل جدید در کارخانه غنی سازی ایران و گام هایی که ایران در چارچوب برجام برمی دارد مورد تفسیرهای گوناگون قرار می گیرند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۱    
رئیس جمهور سوریه درباره ادلب که تنها استان در اشغال تروریست ها است، گفت که اگر راه حل سیاسی برای اخراج تروریست ها از استان یاد شده نتیجه ای نداشته باشد، به گزینه نظامی روی خواهیم آورد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۵    
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل درگیری با داور در دیدار برابر شاهین از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه محروم شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا به رئیس جمهور مکزیک پیشنهاد اعزام نظامیان این کشور برای مبارزه با کارتل های مواد مخدر را مطرح کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۲    
رسانه های اردنی از دیدار سفیر سعودی در امان با رغد صدام دختر دیکتاتور عراق و دعوت از وی برای حضور در نشستی درباره عراق در ریاض خبر دادند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۲    
نخست وزیر پیشین عراق با بیان اینکه "مخالف هرگونه مداخله در امور کشورمان هستیم" گفت: ما با ایران منافع مشترک داریم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۸    
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از افزایش تلفات ناشی از مصرف مشروبات الکلی در این استان خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۸    
آیا به نظر شما پله نوردی برای بدن مزیت است یا آسیب؟ ورزش یا به صورت دقیقتر حرکت پله نوردی، یکی از پرفشارترین ورزشهای جهان شناخته شده است که تاثیر بسزایی بر چربی سوزی بدن ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا به رغم انتقادات اخیرش از فساد در اوکراین، در گذشته به دنبال قراردادهای تجاری در این کشور بوده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۱۲    
رئیس انجمن گردشگری اروپا می گوید دورنمای تغییر قوانین مرزی، برای دوران پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، صنعت گردشگری این کشور را نابود کرده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۹    
رئیس کانون وکلای دادگستری گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و وجود تحریمها شاید اجرای قانون فعلی تجارت منطقی نیست؛ اجرای فعلی این قانون با توجه به غیر شفاف بودن موجب کندی تولید و تجارت در کشور می شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۶    
نخستین فرمانده سپاه پاسداران و سفیر اسبق ایران در چین و پاکستان گفت: بدعهدی آمریکایی ها تنها نسبت به ایران نبوده و سیاستمداران این کشور حتی نسبت به متحدان خود هم خیانت می کنند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران از راه های سیاسی خواستار اقدامات لازم و افزایش تدابیر برای حفاظت از اماکن دیپلماتیک کشورمان در عراق شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۷:۰۰    
ستادکل نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای، اقدام آمریکا در تحریم این ستاد و برخی اشخاص حقیقی و حقوقی جمهوری اسلامی ایران را تبلیغاتی، منفعلانه و در عین حال بی خاصیت و از روی استیصال دانست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۵۷    
وزیر کشور گفت: در روزهای باقی مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به مسائل اجتماعی کار کارشناسی تقسیم بندی در مناطق را متوقف خواهیم کرد تا موجب وارد شدن مسائل سیاسی به حوزه اقدامات کارشناسی ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۷    
وزارت خارجه چین اعلام کرد که پکن دلیلی برای ورود به مذاکرات خلع سلاح هسته ای با حضور آمریکا و روسیه نمی بیند بخصوص در زمانی که شرایط برای تدارک چنین توافق سه جانبه ای وجود ندارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران نشان داده در این کشور تفاوتی بین ترک، کرد و سایر اقوام وجود ندارد و همه اقوام در کنار هم به دنبال توسعه و آبادانی کشور هستند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۵    
بسیاری از ما خطرات و قوانین مرتبط با فعالیت های حوزه فضای مجازی را نمی دانیم که این می تواند تهدیدی برای هر نوع فعالیت تجاری و اقتصادی در فضای سایبری و اینترنت باشد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۵    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: هیچ موضوع و تدبیر پنهانی در توافق روسیه و ترکیه درخصوص مناطق شمال شرق سوریه وجود ندارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۶:۱۲    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه آمریکا چشمه تولید تهدید علیه کشور ماست، گفت: باید توجه داشته باشیم که به هیچ وجه پیام ضعف از درون به دشمن مخابره شود و اقتدار درونی را حتی اگر مشکل ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۱    
معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه مسکو از تصمیم تازه ایران برای کاهش بیش از پیش تعهد به برجام غافلگیر نشده، گفت آمریکا مسؤول وضعیت فعلی حول توافق هسته ای است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۴:۵۴    
بعد از گام چهارم ایران، مهمترین بند باقی مانده در برجام کدام است؟ / آیا دست اروپایی ها برای راضی کردن تهران خالی است؟
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۴    
سارقان مسلح با حمله به یک کلیسای بزرگ قرون وسطایی در جنوب غربی فرانسه، جام های نقره ای و دیگر گنجینه های بی نظیر این مکان را ربودند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۴    
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در اطلاعیه ای هرگونه همکاری با شورای فرهنگی انگلیس را ممنوع اعلام کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۱    
پایگاه خبری "عربی 21" قطر در گزارشی با افشای نقش امارات در تظاهرات مردمی عراق تاکید کرد با آغاز اعتراضات، ابوظبی تلاش کرد، کودتای نظامی که برای آن برنامه ریزی کرده بود را اجرایی کند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۲۸    
رئیس ستاد کارکنان کاخ الیزه از تصمیم رئیس جمهور فرانسه برای اخراج منافقین از این کشور خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۲۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گاهی دشمنان پنبه هایی که با آنها پوشک بچه یا مشابه آن تولید می شود را به گونه ای تهیه می کنند که موجب عقیم سازی می شوند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما نمی توانیم منتظر دیپلماسی تازه ای در حوزه برجام باشیم ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۰    
وزارت اطلاعات از شناسایی و برخورد قضایی با قاچاقچیان ارز در استان یزد خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۱۰    
هزاران تن از معترضان شیلیایی برای طرح مطالباتشان از جمله بهبود خدمات اجتماعی و رفع نابرابرهای اقتصادی مجدداً به خیابانها آمدند و تعدادی از آنها با نیروهای پلیس درگیر شدند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۷    
رادیو آمریکا در تحلیلی با اشاره به تحریم های جدید آمریکا بر ضد بخش عمرانی ایران، نسبت به کارا بودن این تحریم ها ابراز تردید کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۷    
مهدی خدابخشی دارنده مدال طلای جهان به عضویت تیم ملی صربستان درآمد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۵۹    
عکسی که سیما خضرآبادی بازیگر سریال پناه آخر به تازگی در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۷    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه از امروز طرح ساماندهی رانندگی با موتورسیکلت در تهران اجرا می شود، گفت: این طرح، طرح برخورد نیست، ما به دنبال توقیف و حتی بالابردن اعمال قانون نیستیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۴    
هالک بانک ترکیه که در آمریکا به دور زدن تحریم های ایران متهم شده است، اعلام کرد که به دنبال خاتمه دادن به این پرونده است و از نظر این بانک، قاضی پرونده صلاحیت رسیدگی به آن را ندارد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۱    
یک منبع نزدیک به قطر نوشت: دولت امارات ماه ها پیش از آغاز برگزاری تظاهرات های مردمی در عراق، طرح کودتای نظامی در این کشور را سازمان دهی کرده اما دولت عراق از آن مطلع شد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۱    
استعفای کاظم جلالی از نمایندگی مجلس اعلام وصول شد. شنیده ها حاکی از این است که جلالی قرار است به عنوان سفیر ایران در روسیه منصوب شود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۵    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آقای ظریف اگر از تخلفات پولشویی اطلاع دارید متهمان را به قوه قضاییه معرفی کنید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۲    
سفیر کشورمان در لندن با اشاره به اعلام آغاز گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران تاکید کرد که این اقدامات در صورت پایبندی سایر طرف ها به این توافق، قابل بازگشت خواهد بود.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۴    
نامزد پیشتاز دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: اگر رئیس جمهور شوم توافق هسته ای با ایران را مجددا برقرار می کنم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۲:۰۲    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از اعلام آمادگی وزیر دفاع برای مرتفع کردن نیازهای صنعت خودروسازی داخلی از سوی صنعت دفاعی خبر داد و گفت که به گفته امیر حاتمی صنعت دفاعی هرگز رقیبی برای بخش خصوصی و ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به راه اندازی سانتریفیوژهای پیشرفته در ایران گفت که در حال بررسی این موضوع است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۰    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید با اینکه این تیم در بازی های گذشته کم گل خورده است اما حضور سید جلال حسینی در ترکیب سرخ پوشان یک موهبت است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۴۴    
روحانی: فردا گام چهارم کاهش تعهدات برجامی را بر می داریم؛ این گام تحت نظر آژانس است / گامی که از فردا آغاز می کنیم در فردو خواهد بود ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۴۱    
اسماعیلی آخرین وضعیت پرونده روح الله زم را تشریح کرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۳    
به دنبال تهدیدات مسئولان رژیم صهیونیستی درباره احتمال انجام عملیات نظامی علیه غزه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به این رژیم نسبت به ارتکاب هرگونه حماقتی هشدار داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۴    
دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق به تعرض برخی معترضان عراقی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران درکربلا و بازتوییت این خبر توسط ترامپ واکنش نشان داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۴    
ایسنا: رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: رویکرد جدید دفاعی ما به خاطر تهدیدات جدیدی است که در قالب جنگ ترکیبی و چند لایه از سوی آمریکا علیه کشور ما آغاز شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۸    
برگزاری روز دانش آموز در ایران که با راهپیمایی در سالروز تصرف لانه جاسوسی همراه بود در رسانه های روسیه بازتاب گسترده داشت و آنها خاطرنشان کردند که با وجود گذشت 40سال ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۲    
رئیس جمهور از آغاز گام چهارم کاهش تعدات برجامی ایران خبر داد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۹    
هالک بانک اعلام کرد رسیدگی به ادعای نقض تحریم های ایران را در حوزه اختیارات دادستانی نیویورک نمی داند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۴۲    
لایحه موافقتنامه سرویس های هوایی دوجانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت کشور کویت امروز در جلسه علنی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مخالفان و موافقان آن نظرات متفاوتی را ارائه کردند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۹    
یک عضو کمیسیون حقوقی مجلس از برنامه ریزی برخی برای آشوب در مهرماه خبر داد و گفت: قرار بود تعدادی از زنان نقش اصلی را بر عهده بگیرند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۴    
چنانچه سیستم بانکی ایران بخواهد با سیستم بانکی جهان اعم از کوچک یا بزرگ هر نوع ارتباطی برقرار کند، شرط آن پیوستن به FATF است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۴    
کارگردان مجموعه تلویزیونی ستایش 3 با پذیرش برخی انتقادها به این سریال گفت: درباره ستایش 3 بی مهری های بسیاری را شاهد بودیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۱    
علی اکبر صالحی در پاسخ به سوال اعتماد در مورد انتقادهایی که از گام های تقابلی ایران در برجام مطرح می شود از کسانی که ناآگاهانه اتهام توقف فعالیت صنعت هسته ای بر اثر برجام را مطرح می کنند به شدت ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۷    
یکی از بخشهای مهم در خودرو مجموعه کلاچ خودرو است که باید نکاتی را برای افزایش طول عمر آن مد نظر داشته باشیم.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی راهکار حل مشکلات موجود کشور را ایجاد یک ستاد و فرماندهی واحد اقتصادی و اطاعت تمامی ارگان های کشور از آن دانست.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۸    
ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس مشترکات زیادی دارند.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۵    
خانه ملت : عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در تظاهرات خیابانی عده ای سوء استفاده می کنند، یعنی گاها موج جمعیت دچار احساسات می شود؛ بنابراین صرف کشیدن یک پرچم در کنسولگری به پایین ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۲۱    
هافبک تاثیر گذار پرسپولیس تمرینات خود را آغاز کرده است.کمال کامیابی نیا این روزها تمرینات اولیه خود را برای بازگشت به میادین آغاز کرده و مشغول ریکاوری است ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۱۸    
کارتون امروز محمدرضا میرشاه ولد در خبرورزشی در واکنش به حذف امیر علی اکبری از UFC به دلیل تحریم های آمریکا.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۱۵    
بازیکن اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: صنعت نفت را دوست دارم، اما استقلال باید ببرد.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۱۲    
تصویری از دوران نوجوانی احمد نوراللهی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۰۹    
تیم های بزرگ و پرستاره دیگر مانند گذشته ویترین باشکوهی ندارند و تاکتیک های خاص و منحصر به فرد آقایان خاص تا حدود زیادی نخ نما شده است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۰۶    
به نظر می رسد دیگر بن زاید و بن سلمان، به توافقی که در گذشته میان انها بود، باز نمی گردند و این امر، دشوار شده است؛ همچنانکه در جریان برگزاری نشست دافوس در عربستان ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۸:۰۰    
ارائه طرح صلح هرمز از سوی حسن روحانی رئیس جمهوری در سازمان ملل تا ارسال نامه های مکتوب به مقامات عربستانی و بحرین از طریق کویت ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۷:۳۰    
ایران در امور داخلی هیچ کشوری از جمله عراق و لبنان دخالت نمی کند
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۷:۰۶    
خبرگزاری فارس : رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا با اشتباه خواندن راه اندازی سانتریفیوژهای پیشرفته توسط ایران، مدعی شد این تصمیم در راستای باج گیری هسته ای از اروپا است.
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۷:۰۶    
خبرگزاری فارس : فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه ما شبکه های بسیاری را از افراد اغتشاش گر منسوب به سلطنت طلبان، منافقان و دیگر گروه ها را در تجمعات سال گذشته مشهد دستگیر کردیم ...
مثلث آنلاین   ۱۳۹۸/۰۸/۱۴ - ۰۷:۰۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به اعلام تحریم های جدید علیه تنی چند از مسئولان و اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی از سوی ایالات متحده آمریکا گفت: دولت آمریکا نمی تواند با تحریم ها ...
  • ۱