جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 20 اسفند 1394 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 31 فروردین 1394 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1394 نامه نیوز 31 خرداد 1394 نامه نیوز 31 تیر 1394 نامه نیوز 31 مرداد 1394 نامه نیوز 31 شهریور 1394 نامه نیوز 30 مهر 1394 نامه نیوز 30 آبان 1394 نامه نیوز 30 آذر 1394 نامه نیوز 30 دی 1394 نامه نیوز 30 بهمن 1394 نامه نیوز 1 اسفند 1394 نامه نیوز 2 اسفند 1394 نامه نیوز 8 اسفند 1394 نامه نیوز 9 اسفند 1394 نامه نیوز 10 اسفند 1394 نامه نیوز 11 اسفند 1394 نامه نیوز 12 اسفند 1394 نامه نیوز 13 اسفند 1394 نامه نیوز 14 اسفند 1394 نامه نیوز 15 اسفند 1394 نامه نیوز 16 اسفند 1394 نامه نیوز 17 اسفند 1394 نامه نیوز 18 اسفند 1394 نامه نیوز 19 اسفند 1394 نامه نیوز 20 اسفند 1394 نامه نیوز 21 اسفند 1394 نامه نیوز 22 اسفند 1394 نامه نیوز 23 اسفند 1394 نامه نیوز 24 اسفند 1394 نامه نیوز 25 اسفند 1394 نامه نیوز 26 اسفند 1394 نامه نیوز 27 اسفند 1394 نامه نیوز 28 اسفند 1394 نامه نیوز 29 اسفند 1394 
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۳    
پرسپولیس بازی حساسی با صبای قم دارد؛ دیداری که می تواند این تیم را به جمع مدعیان برگرداند و یا اینکه آنها را در شرایط سختی قرار دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۹:۴۱    
تیم استقلال در بازی هفته آینده خود مقابل استقلال خوزستان ستاره های تاثیرگذارش را در اختیار نخواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۲    
تیم استقلال در دیدار خانگی مقابل پدیده مشهد با تساوی بدون گل متوقف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۰    
بازیکن استقلال در جریان دیدار با پدیده به خاطر مصدومیت از بازی بیرون رفت تا باز هم یک بحث تکراری شکل بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۱    
سرویس مطبوعاتی کرملین امروز (پنجشنبه) اعلام کرد: رئیس جمهوری روسیه و نخست وزیر یونان در جریان تماسی تلفنی به مساله بحران سوریه پرداخته و بر لزوم نظارت بر اجرای این آتش بس تاکید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۲    
صبح امروز رئیس و اعضای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب دیدار کردند. اینستاگرام دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای تصویری از آیت الله مصباح یزدی و مقام معظم رهبری در حاشیه این دیدار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۷    
بر اساس این گزارش، آنطور که قاضی دنلیلز گفته است ایران در دفاع از خود در این پرونده و این که به خرابکاران و هواپیما ربایان این ماجرا کمک می کرده، ره به جایی نبرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۷    
در فوریه سال جاری میلادی روسیه و آمریکا به توافقی در خصوص توقف اقدامات خصمانه در سوریه دست یافتند. این آتش بس از 27 فوریه سال جاری میلادی اجرا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۴    
یکی از برده های جنسی داعش پس از فرار از دست تروریستهای این گروه، از دوران سخت اسارت خود پرده برداشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۸    
یک خبرگزاری روسی از سفر رئیس جمهور ایران در اواسط بهار سال آینده به ترکیه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۸    
رییس جمهور آمریکا در گفت وگو با یکی از رسانه های این کشور از عربستان و برخی دیگر بابت تلاش در وارد کردن کشورش در درگیری های قومیتی منطقه انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای در سخنان بسیار مهمی ضمن تجلیل از حضور معنادار و پرشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند و اعلام قاطعانه پایبندی و وفاداری خود به نظام اسلامی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۴    
با وجود این که بعید است خسرو حیدری به تیم ملی دعوت شود اما سهمیه آبی ها در اردوی پیش روی تیم ملی ممکن است با جهش قابل توجهی روبرو شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگویی که در ویژه نامه نوروزی اعتماد منتشر شده است از روزهای مذاکره و علت قدم زدنش با کری می گوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۱    
سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: 11 بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پدیده خراسان مشخص شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۵    
به گفته دیده بان حقوق بشر سوریه سرنوشت الشیشانی همچنان نامشخص است اما اخبار ضد و نقیضی درباره بازداشت یا اعدام وی به دست خود داعش یا ترورش به دست افراد مسلح ناشناس وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۹    
شانزدهمین دوره طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای با حضور هنرمندان و جمعی از مسئولان آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۶    
در 24 ساعت آینده استان های همدان با دمای یک درجه زیر صفر و آذربایجان غربی با دمای صفر درجه سردترین استان های کشور و استان های هرمزگان با دمای 28 درجه بالای صفر و خوزستان با دمای 31 درجه بالای صفر گرم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۶    
قیمت آپارتمان در برخی از مناطق تهران به شرح زیر می باشد:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۱    
"یکبار به احمدی نژاد گفتم بعید است رأی بیاوری و بهتر است فکر ریاست جمهوری را از سر بیرون کنی. وی ناراحت شد و گفت: "تو فقط تهران و شهرهای بزرگ را میبینی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۸    
دانشجوی رشته جامعه شناسی ارشد ورودی سال 93 ظاهرا به علت مسائل و مشکلات عاطفی، خودکشی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۸    
در پی تحرکات اخیر ژاپن در منطقه و همکاری های نظامی رو به افزایش این کشور با فیلیپین و آمریکا و همچنین برگزاری رزمایش های مشترک با برخی کشورهای همسایه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۵    
وزیر دفاع گفت: دکترین نظامی ایران بر پایه بازدارندگی موثر شکل گرفته و بر اساس آن قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران هیچ کشوری را تهدید نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۲    
ایجاد مرکز مشاوره ژنتیک در شهرهای منتخب، توزیع سبد کالا میان 11 میلیون نیازمند، اعتراض بازنشستگان به افزایش 14 درصدی حقوق، دوبرابر شدن آمار واگذاری فرزند و...از خبرهای این هفته رفاه بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۲    
سازمان فضایی آمریکا (ناسا) با انتشار خبری اعلام کرد که اگر همه چیز طبق روال و برنامه ریزی پیش برود، این آژانس ماموریت کاوشگر InSight خود را در ماه می سال 2018 آغاز خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۷    
حزب آنگ سان سوچی امروز (پنج شنبه)، راننده سابق و مشاور نزدیک رهبر اپوزیسیون میانمار را برای تصدی سمت ریاست جمهوری معرفی کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۸    
ساجد جاوید وزیر تجارت و نوآوری انگلیس و لرد لامونت نماینده ویژه نخست وزیر این کشور برای تجارت با ایران به همراه برخی مسئولان و مدیران شرکت های تجاری چهارشنبه شب با رئیس دفتر رئیس جمهوری در لندن دیدار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۰    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: انتخاب 14 نماینده زن در دوره نخست انتخابات مجلس دهم نشانه افزایش باور به شایستگی زنان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۴    
روابط عمومی کل سپاه از پایان موفقیت آمیز رزمایش موشکی اقتدار ولایت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۴    
درحالی که خبرگزاری فرانسه از هشدار دوباره مقامات آمریکایی از احتمال ریزش سد موصل عراق و احتمال بروز یک فاجعه انسانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۱    
اقتصادنیوز نوشت: در این اینفوگرافیک جزئیاتی از کارنامه بازار سرمایه در هفته اخیر را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۸    
شرکت های خودروسازی رقابت تنگاتنگی با هم دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۶    
هفته نامه صدا، جلد جدیدترین شماره خود به قلم بزرگمهر حسین پور را به کاریکاتوری از محمدرضا عارف، منتخب اول مردم تهران اختصاص داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۰    
نماینده مجلس شورای اسلامی در برنامه گفت و گوی ویژه گفت:سویای وارداتی از آرژانتین و برزیل مشکوک به تراریخته است بنابراین باید هدف وزارت کشاورزی افزایش مصرف دانه های روغنی به سمت محصولات سالم تر و و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۳    
مراسم سالگرد درگذشت حجت الاسلام سیداحمد خمینی در حرم مطهر امام راحل برگزار خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۷    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۷    
اومانا می گوید: اول سهمیه می خواهیم و بعد قهرمانی.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
دیروز که تصاویر موشک های ایرانی توجه غالب خبرگزاری های بین المللی را به سمت خود جلب کرد، حرف، حرفِ امنیت بود. موشک های ایرانی، تضمین امنیت مردمان سرزمین پارس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۸    
معاون اول رئیس جمهور گفت: دو سد سیمره و کنگیر در استان ایلام نقش تعیین کننده و بسزایی در توسعه این استان دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۵    
شبکه های مختلف رسانه ملی، آثاری را از سینمای ایران و جهان برای پخش در ایام آخر هفته مخاطبان خود در نظر گرفته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۵    
تازه ترین گزارش ها از وضعیت بازار جهانی نفت در هفته منتهی به 6 مارس نشان می دهد که بهای نفت خام پایه آمریکا در این هفته نسبت به جمعه هفته ماقبل آن، 9.58 درصد افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۲    
جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۲    
مشکل اجتماعی بیکاری با تمرکز بر مساله تحصیل کردگان فاقد شغل در مستند مناظره غیرمحرمانه مورد بررسی قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۹    
یک کارشناس مسائل اعتیاد از انجام نشدن روان درمانی، گروه درمانی و خانواده درمانی در تمامی کلینیک های ترک اعتیاد انتقاد کرد و گفت: روان درمانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۷    
گروه موسوم به نظارت بر حقوق بشر در سوریه ادعا کرد که ، 'ابوعمر الشیشانی' از فرماندهان ارشد داعش در حمله آمریکا در سوریه به شدت زخمی شده و برخلاف آنچه یک مقام آمریکایی گفته، او نمرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۴    
ادغام دو شبکه تلویزیونی سیمای جمهوری اسلامی ایران این خبری بود که در روزهای گذشته صداوسیما اعلام کرد تا مشخص شود که تغییرات کمی و کیفی در این سازمان رسما کلید خورده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۱    
احمد زاده می گوید که یک ویروس به جان پرسپولیس افتاده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۱    
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا که بحرینی هم هست پیشنهادی برای صعود راحت تر تیم ملی کشورش یا کشوری دیگر که به سیاست های سلمان نزدیک است به جام جهانی دریافت کرده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۸    
اتحادیه اروپا تحریم های خود را در ارتباط با بحران اوکراین تا ماه سپتامبر آتی تمدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۶    
انجام آزمایش های موشکی سپاه در همین چند ماهی که از حصول برجام می گذرد نشان می دهد توافق هسته ای نه تنها امنیت ملی کشور را تضعیف نکرده بلکه برعکس باعث تقویت امنیت و اقتدار کشور نیز شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۶    
رئیس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: توزیع میوه شب عید از امروز در تهران آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۱    
محققان در تحقیقات آزمایشگاهی خود دریافتند که مصرف همزمان چای سبز با رژیم غذایی حاوی آهن به شکل قابل توجهی موجب کاهش خواص چای سبز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۸    
دهم مارس (بیستم اسفند ماه) به منظور ترویج شیوه زندگی سالم و آگاهی از عوامل خطر و روش های پیشگیری از بیماری های کلیه، روز جهانی کلیه نام گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۵    
طلاق در ایران به یکی از بحرانی ترین مقاطع خود طی سال های اخیر رسیده است. هم اکنون ایران با نرخ خام طلاق 2 درصد یکی از بالاترین آمارها در زمینه طلاق را در کشورهای منطقه دارد و حالا پس از چالش های ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۲    
نقشه لرزه زمین ساخت ایران به همت کارشناسان گروه لرزه زمین ساخت و زلزله شناسی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور تهیه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۲    
در حین عملیات تعقیب وگریز خودرو سارقان پس از برخورد با دو خودرو دیگر، تعادلش را از دست داد و دو سرنشین با رهاکردن خودرو وسط اتوبان، اقدام به فرار و شلیک به سمت مأموران کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۶    
یک متخصص تغذیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد مطلوب تخم بلدرچین بر روی حافظه انسان، گفت: افراد مسن و افرادی که در معرض بیماری آلزایمر هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۳    
همچنین بر اساس پرونده ای به نام "شهدا" که در میان این اسناد کشف شد، اسامی اعضای پیوسته به داعش که به اجرای عملیات انتحاری متمایل بودند و در این راستا تحت آموزش قرار گرفتند، فاش شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۰    
به گزارش نامه نیوز ، اسحاق جهانگیری صبح امروز در جریان سفر به استان ایلام با حضور در شهرستان ایوان، فرمان آغاز آبگیری سد مخزنی کنگیر را صادر کرد. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۷    
ده ها فروند شناور تندرو کلاس عاشورا، ذوالفقار و گشتی امداد و نجات که توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده، در بندرعباس به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحویل داده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۴    
رسانه های محلی گزارش کردند که در ک حادثه تیراندازی که بامداد روز پنجشنبه به در حومه شهر پیتسبورگ ایالت پنسیلوانیا به وقوع پیوست، دستکم چهار نفر کشته و 6 نفر دیگر زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۸    
سیاست ورزان مختلف هر از چندگاهی تصمیم می گیرند تا حزبی تشکیل دهند که فراگیر باشد تا همه هم جناحی هایشان ذیل آن فعالیت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۸    
در حالی که 40 سال پیش ارزیابی زیست محیطی در کشورهای توسعه یافته در حال اجرا است ولی نمایندگان مجلس از تصویب این لایحه ممانعت کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۵    
روزنامه اعتماد گفتگویی با رییس مرکز تحقیقات ژنتیک نور؛ بانی طرح شناسایی هویت شهدای گمنام انجام داده است؛
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۹    
تریلر جدید سریال بازی تاج و تخت در مدت 24 ساعت بیش از 30 میلیون بار دیده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۹    
عضو سابق اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران گفت: پیش بینی من برای رشد اقتصادی سال آینده، 4.5 درصد است؛ اگرچه شاخص های اقتصادی رشد را باید در صنایع بزرگ جست وجو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۶    
اختصاص 29 اصل از قانون اساسی (اصول 113 تا 142) به امور قوه مجریه، نشانگر وظایف سنگین دولت و رئیس آن است. رئیس جمهور در طول یک روز یا یک هفته، چطور به این وظایف می رسد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۶    
ظریف در اجلاس وزرای کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا به پتانسیل های موجود در روابط ایران با کشورهای آسیایی تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۰    
مایکل کیتون در اقتباس سینمایی از سری رمان های کلاسیک آدمکش آمریکایی بازی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۳    
رزمایش اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، و سلاح های به کار گرفته شده در آن، نه تنها در تعارض با تعهدات ایران تحت برجام نیست بلکه حتی خلاف قطعنامه 2231 شورای امنیت نیز نمی باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۰    
رئیس دفتر رییس جمهوری ایران در گفتگو با سی ان ان اعلام کرد برنامه های نظامی ایران دارای ماهیتی دفاعی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۰    
کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران در گفت وگو باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رویکرد دولت نسبت به ریاست عارف یا لاریجانی بر مجلس دهم اظهار داشت: ریاست عارف یا لاریجانی، چندان برای حسن روحانی تفاوتی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۷    
مدافع پرسپولیسی ها در تماسی تلفنی با ایرانپوریان از این بازیکن عذر خواهی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۷    
جوان 18 ساله ای که تحت تاثیر غرور جوانی و خودنمایی نزد دوستانش، با پرتاب نارنجک دست ساز در چهارشنبه آخر سال گذشته، سرباز نیروی انتظامی را حین انجام وظیفه به شهادت رسانده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۸    
رقم بدهی دولت بالاست؛ عددی که به تازگی و در دولت یازدهم محاسبه شده و با بدهی شرکت نفت به 500 هزار میلیارد تومان می رسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۵    
طبق آمار رسمی وزارت بهداشت حدود 30 هزار نفر مبتلا به اچ آی وی در کشور شناسایی شده اند و برآورد های آماری نزدیک به 80 هزار نفر را نشان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۹    
محمد غرضی که نه در انتخابات ریاست جمهوری رای آورد و نه به عنوان نماینده تهران در مجلس دهم برگزیده شد، معتقد است که مردم حق دارند درباره سیاستمداران جوک بسازند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۶    
منصور پورحیدری معتقد است که این تیم نسبت به گذشته خوب فوتبال بازی نمی کند، هرچند که او تیم آبی پوش تهرانی را بخت مسلم قهرمانی می داند.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۷    
فعالان بازار خودرو پیش بینی می کنند که در چند روز باقی مانده از سال 1394، قیمت خودرو کاهش پیدا کرده و حتی قیمت خودروهای صفر در بازار نزدیک به قیمت کارخانه شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۴    
مأموران پلیس مرداد سال 88 باخبر شدند زنی، شوهرش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۹    
آمریکا مدعی است که مسئول سلاح های شیمیایی داعش را طی عملیات نیروهای ویژه این کشور در ماه گذشته میلادی در عراق بازداشت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۳    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز پنجشنبه برای افتتاح دو سد وارد استان ایلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۰    
شبکه تلویزیونی المیادین از حمله گروه تروریستی داعش با گلوله های حاوی گازهای سمی به جنوب شهر کرکوک در شمال عراق خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۴    
به گزارش نامه نیوز، یکی از مسائل مهمی که در رابطه با تحریم ها و رفع آنها وجود دارد این است که آیا تحریم ها صرفا یکسری متون و گزاره ها هستند یا اینکه علاوه بر متن بودن، روحی هم دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۰۱    
ابتکار در سرمقاله خود آورده است:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۶    
قانون در یادداشتی آورده است:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۳    
یادداشت قانون را بخوانید:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۲۸    
چهاردهمین اجلاس وزرای گفت وگوی همکاری آسیا دقایقی پیش با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بانکوک پایتخت تایلند گشایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۱۶    
جمهوری در سرمقاله خود آورده است:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۰۷    
آرمان در گزارشی آورده است:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۰۴    
محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری از لغو تحریم ها به عنوان وضعیت 'برد- برد' برای ایران و غرب یاد کرد و گفت که کشور آماده تعامل و داد و ستد با جهان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۰۱    
گفت وگوی آرمان با طهماسب مظاهری را بخوانید:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۴۴    
یادداشت آرمان را بخوانید:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۴۴    
آرمان در یادداشتی آورده است:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۴۱    
آرمان در یادداشتی آورده است:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۲۹    
شرق در گفت وگویی با صابر ابر آورده است:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۱۵    
در پی تصویب تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه پیونگ یانگ، کره شمالی برای دومین بار دست به آزمایش موشکی زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۱۵    
شرق در یادداشتی آورده است:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۰۹    
شرق در سرمقاله خود آورده است:
نامه نیوز   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۰۶    
جو بایدن معاون رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با بنیامین نتانیاهو، با وی درباره ایران، تهدید داعش و بحران سوریه رایزنی کرده است.
  • ۱