شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۴۴May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 6 اردیبهشت 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۸    
هیئت داوران بخش رقابتی شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم کن در حالی اعلام شد که کتایون شهابی، پخش کننده بین المللی سینمای ایران در بخش خصوصی نیز یکی از اعضای داوران انتخاب برنده نخل طلاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۵۵    
وزیر سابق آموزش و پرورش تأکید کرد: متأسفانه امروزه کار ما به جایی رسیده که عربستانی ها نیز برای ما قلدری می کنند. در حالی که نمی توان با زورگویی عربستانی ها، وضعیت اقتصاد کشور را مطلوب کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۹    
ایرج راد در مراسم بزرگداشت خود که در روز تولد هفتاد و دو سالگی اش برگزار شد، باز هم پیگیر مطالبات تئاتری بود و از مسئولان شهرداری خواست تا به تبلیغ نمایش های روی صحنه و تأمین امکانات برای تئاتر کمک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۳    
رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: کاندیداهای لیست امید، برنامه 128بندی برای حل مشکلات کشور دارند که در صورت کسب اکثریت کرسی های بهارستان، تک تک این بندها اجرایی شده و اولین خروجی آن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۷    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ساعات گذشته خبر ترور یک سرباز وظیفه در اهواز به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی پیچید که این خبر کاملاً کذب و بی اساس بوده و هیچ گونه مورد امنیتی از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۷    
تیم اروپایی که گفته می شود به دنبال جذب مهدی طارمی است، مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۴    
سرمربی تیم استقلال خوزستان که بی شک موفق ترین مربی لیگ محسوب می شود، گزینه حضور در اصفهان معرفی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۳۴    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در حال حاضر درآمد 35 درصد از کارگران تنها کفاف خوراک آنها را می دهد و برای امور دیگر زندگی آنها کفایت ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۵    
کانون هواداران پرسپولیس در آستانه بازی مقابل نفت بیانیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۵۵    
سعید لیلاز در واکنش به هیاهوی اصولگرایان در مقصر جلوه دادن دولت وقت در مساله توقیف اموال ایران توسط آمریکا گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۷    
وبگاه نزدیک به محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: سران کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در دیدار اخیر با رئیس جمهور آمریکا چهار درخواست جدید مطرح کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۱    
روزنامۀ السفیرِ لبنان، اوباما رئیس جمهوری آمریکا و بوتفلیقه رئیس جمهوری الجزایر را دشمنان جدید عربستان معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۱    
با نتایجی که در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر به دست آمد احتمال آسیایی نشدن پرسپولیس در فصل آینده تقریبا نزدیک به صفر است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۸    
بازگشت کارلوس کروش به ایران 10 روز عقب افتاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۵    
مجید مجیدی که عضو هیات داوران 34 امین جشنواره ی جهانی فیلم فجر بود، از اینکه رضا میرکریمی سال دیگر عهده دار دبیری این جشنواره خواهد بود، ابراز خوشحالی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران در ایستگاه تجریش، نیرو هوایی، سعدی، فردوسی و مولوی میز مشاوره جهت ارائه خدمات به مسافرین برپا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۲:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه امسال باید تحرکی جدی در بازار مسکن ایجاد شود، دستوراتی را درباره تکمیل واحدهای مسکن مهر صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۷    
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو جهان روز دوشنبه با مشارکت دهها شرکت خودروساز دنیا و عرضه جدیدترین محصولات در صنعت خودروسازی در شهر پکن پایتخت چین گشایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۵۴    
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به مذاکرات انجام شده با طرف سعودی در مورد نحوه صدور ویزا برای زائران ایرانی گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۴۶    
وزیر آموزش و پرورش از پرداخت معوقات فرهنگیان تا قبل از هفته معلم خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۰    
رئیس جمهوری آمریکا بر حفظ نظام تحریم های وضع شده علیه روسیه تا زمان اجرایی شدن کامل معاهده مینسک تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۰۲    
استقلالی ها از هواداران خود خواسته اند روز پنجشنبه اولویت را به حمایت از تیم نفت بدهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۶    
این روزها کمتر کسی را می توان یافت که از گوشی هوشمند استفاده نکند. این موضوع سبب می شود تا خطرات زیادی کاربران این ابزار را تهدید کند که یکی از این خطرات ویروسی شدن گوشی های هوشمند است که کاربران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۷    
با شکست ناپولی برابر رم، یوونتوس برای پنجمین بار پیاپی به قهرمانی در لیگ ایتالیا دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۴۴    
رییس فدراسیون فوتبال نشست خبری خود را با بیان جملاتی طنزآمیز به پایان رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۹    
شهردار شیراز گفت: بنابر قانون باید دو طبقه دیگر هتل آسمان برداشته شود تا نمای بصری ارگ تاریخی کریمخانی حفظ شده و این بنا با ارزش جهانی باقی بماند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۵۰    
رئیس شورای رقابت گفت گروه خودروسازی سایپا مجوز افزایش 0.4 درصدی قیمت محصولات خود را گرفت و ایران خودرو به دلیل کیفیت بهتر محصولات خود می تواند خودروهای خود را تا 1.81 درصد گران کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۴    
رئیس سازمان سینمایی وزارت ارشاد گفت: پردیس سینمایی "چارسو" یکی از گزینه های اصلی برای برگزاری جشنواره ملی فجر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۶    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آفریقای جنوبی در یک بیانیه مشترک که روز دوشنبه و در پایان سفر رسمی جاکوب زوما منتشر شد، بر گسترش بیش از پیش همکاریهای تهران - پروتوریا در عرصه های دوجانبه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۰    
فرم های ثبت نام خرید بلیت بازی پرسپولیس و راه آهن و سایر بازی ها به گونه ای تنظیم شده که گویی حضور بانوان در استادیوم آزادی برای این بازی آزاده شده است؟!
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۸    
صادرات غیر نفتی در نخستین ماه از سال جاری با 7 و 91 صدم درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به 3 میلیارد و 7 میلیون دلار رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۵    
معاون وزیر نفت با اشاره به تمایل شرکت های شل و بی پی برای سرمایه گذاری در ایران، گفت: صندوق ضمانت صادرات انگلیس آماده همکاری با ایران و پوشش بیمه ای است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۳    
احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در کانال تلگرامی خود گزارشی از نشستی در خصوص قراردادهای جدید نفتی در اقتصاد مقاومتی نوشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۲    
رئیس فدراسیون فوتبال ترفند جدیدی برای نافرجام ماندن انتخابات دارد که البته خیلی زود با پاسخ دبیرکل مواجه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۰    
محمد نصرتی از مرحوم مهرداد اولادی عذرخواهی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۰    
به دنبال درج برخی اخبار در خصوص نشست صبح امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان اطلاعیه ای صادر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۰    
بخش حقوقی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس لایحه اعتراض و شکایت خود بابت اتفاقات بازی پرسپولیس – استقلال اهواز را امروز دوشنبه تقدیم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۸    
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: فیلم هایی که ماه رمضان اکران شوند از امتیازات ویژه ای برخوردار خواهند شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۶    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتخب اول تهران، از دولت یازدهم و فرجام برجام دفاع کرده و گفتند منتقدان بی انصافی را به حد اعلی رساندند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۹    
باشگاه استقلال با وجودی که سه هفته تا پایان بازی های لیگ مانده به دنبال تمدید قرارداد با برخی از بازیکنانش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۰۳    
وکیل حمید بقایی با اشاره به اظهارات روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه گفت: از سخنگوی قوه قضائیه درخواست می کنیم، موارد اتهامی آقای بقایی را با ذکر جزئیات اعلام کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۵۴    
این کمپانی که تاکنون 72 میلیون دلار سرمایه خصوصی جذب کرده می گوید به زودی اولین فروشگاه خود را در Mairfair لندن راه اندازی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه گفت: غرب باید تحریم های اعمال شده علیه روسیه را به خاطر بحران اوکراین تا زمانی اجرا کند که مسکو به طور کامل توافقنامه صلح مینسک را اجرا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۲    
پیشکسوت خوشنام باشگاه پرسپولیس مدتی است دچار بیماری از ناحیه چشم شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۴۲    
شمار جانباختگان غرق شدگی کشور در سال 94 با کاهشی 2.1 درصدی از 898 فوتی در سال93 به 879 فوتی رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۱۷    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: هنوز با عربستان به توافق نرسیدیم و این کشور نظر نهایی در مورد صدور ویزا برای حجاج را تا آخر هفته اعلام می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۷:۰۵    
یک محله آشنا، یک جنگل پهناور و یک فضای کوهستانی بکر از فراز آسمان تنها کاردی کوچک و البته قابل لمس به حساب می آید که اگر قبلا بارها بارها از روی زمین آنها را نظاره کرده باشید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۷    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به صحبت هایی که در مورد گشت نامحسوس مطرح است، گفت: مقابله با بدحجابی نباید مورد هجمه قرار بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۴۴    
در فصل 88-87 تفاضل گل، قهرمان لیگ برتر رامشخص کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۸    
رهبر معظم انقلاب توجه به وَجه ایرانی در عنوان الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت را مهم ارزیابی کردند و فرمودند: ایران، زمینه ی تحقق این الگوست و اگر به فرهنگ، تاریخ، جغرافیا، اقلیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۵    
کندوان یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است . این روستا دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است که به دلیل شکل خانه های آن که به مانند کندوی عسل در دل کوه کنده شده اند است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۲    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس معتقد است که شیوه مقابله ما در کشور با موادمخدر غلط است و جواب نمی دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۹    
سرمربی صبای قم به اظهارات اخیر علیرضا منصوریان واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۹    
سرمربی تیم استقلال گفت: با برانکو دوست هستم و او زحمت زیادی برای فوتبال ایران کشیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۹    
رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: عربستان تا پایان هفته نظر مدقن خود را درباره صدور ویزای زائران ایرانی و همچنین زمان دور دوم مذاکرات حج اعلام می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۰    
رئیس جمهوری سوریه اعلام کرد که تروریسم بخشی از بازی سیاسی شده است که هدف از آن ضربه زدن و تضعیف کشورهایی است که به مستقل بودن تصمیم خود پایبند هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۰    
رییس جمهور آفریقای جنوبی گفت: من هنگامی که از ایران بروم، قطعاً به عنوان یک گردشگر دوباره به اصفهان سفر خواهم کرد و پیشنهادم به مردم نیز همین است که قطعاً اصفهان را به عنوان یک شهر گردشگری نادیده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۰    
اکبرترکان مشاور ارشد رییس جمهوری از مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه خواست مسئولان دولت قبل را به دلیل خرید اوراق قرضه از امریکا و سرمایه گذاری در یک کشور متخاصم محاکمه کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۷    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما اجازه نمی دهیم که هیچ کشوری به مرزهای دریایی و منافع ما تجاوز کند و با اقتدار این مأموریت را انجام می دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۱    
نماینده دفتر توسعه سازمان ملل در جمهوری اسلامی ایران گفت: بزرگترین چالش پیش رو در ایران خطر بازگشت مالاریا در کانون های پاک در پی تبادل جمعیتی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
مقام های ترکیه از بازداشت هشت فرد متهم به عضویت در گروه تروریستی داعش که قصد ورود به جنوب شرق این کشور از مرز سوریه را داشتند، خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۸    
وزیر تولیدات دفاعی رومانی در دیدار با هتمای پاکستانی خود پیشنهاد فروش زیردریایی به پاکستان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۵    
دبیر جامعه روحانیت مبارز به مناسبت مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۳    
اطمینان بخشی به عربستان سعودی و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس درباره افزایش حضور ایران در منطقه، اولویت برنامه کاری دیدار اوباما از عربستان سعودی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۰    
تروریست های تکفیری داعش در ادامه تعرض به مقدسات مسیحیان عراق اقدام به منفجر کردن کلیسای الساعه واقع در شهر موصل کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۰    
داعش دفتر راهنمایی و مشاوره ازدواج تاسیس کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۰    
کمیته برگزاری مسابقات المپیک توکیو 2020 امروز از آرم رسمی مسابقات رونمایی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۷    
جوان 28 ساله با شنیدن جواب منفی پدرش برای خرید خودرو، خودش را در شهرستان رشت آتش زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۴    
دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشگاهی با اشاره به تغییر زمان برگزاری جشنواره از خرداد به آذرماه عنوان کرد شورای سیاست گذاری تلاش می کند حرمت دانشجویان و کیفیت آثارشان حفظ شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
در این فیلم هجوم دسته جمعی ماهی های قزل آلا به ساحل و تلف شدن تعداد زیادی از آنها را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۸    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر لزوم رعایت هنجارهای دینی و اخلاقی در جامعه خواستار انجام وظایف قانونی از سوی ضابطان قضایی گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۲    
رئیس جمهور سابق گفت: بدون تردید با بسط آزادی و قدرت و خارج کردن آنها از انحصار یک جماعت خاص بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۹    
سرمربی صبای قم به اظهارات اخیر علیرضا منصوریان واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۶    
سخنگوی باشگاه استقلال گفت: قرارداد مظلومی با باشگاه استقلال دو ساله و جدایی او از تیم کذب محض است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۳    
شرور احمد صحویی در سالهای اخیر با زندگی مخفیانه در کوه های بلوچستان تلاش می کرد با تشکیل یک گروه تروریستی اقدامات ضدامنیتی جدیدی را در این منطقه رقم بزند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۳    
حسینی گفت: دولت یازدهم بهتر است اتهام زنی به دولت قبل را تمام کرده و از فضای انتخاباتی خارج شود و به مردم بگویند که چرا آمریکا به تعهدات خود در اجرای برجام پایبند نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۱۰    
مدیر کل حراست درباره اظهار دادستان تهران برای تذکر به این وزارتخانه گفت: آقای دولت آبادی حتما توجه دارند که ماموریت ما محیط های ورزشی است نه حریم شخصی جامعه ورزش.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۰۴    
مجتهد کاربر معروف سعودی در صفحه توئیتر خود نوشت که محمد بن سلمان درصدد است با کنار گذاشتن پدرش سلمان شاه سعودی، خود ریاست هیات وزیران سعودی را برعهده بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۵۵    
ارتش بروندی اعلام کرد:ژنرال آتانزا کاراروزا مقام ارشد سازمان ملل در آفریقای مرکزی و مشاور امنیتی رئیس جمهوری این کشور در حمله افراد مسلح کشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۴۰    
تیراندازی صبح امروز در منطقه ای حساس در شهر گرونوبل فرانسه دو کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۷    
سکه تمام طرح جدید در بازار امروز - دوشنبه - یک میلیون و 22 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3475 تومان فروخته می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۴    
ایستگاه متروی "مالبیک" بروکسل یک ماه پس از حملات تروریستی امروز با یادبودی از کشته شدگان این حادثه، بازگشایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۱    
سخنگوی فرابورس ایران از هدف گذاری برای توسعه بازار دارایی فکری و ابزارهای بدهی خبر داد و گفت: در سال گذشته 112 هزار ایرانی توانستند با خرید اوراق حق تقدم تسهیلات مسکن در فرابورس صاحب خانه شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۲    
رئیس کمیته پزشکی فدراسیون بیماران خاص گفت: متاسفانه مرگ های ناگهانی در ورزشکاران جوان کمتر از 35 سال بسیار زیاد شده که ناهنجاری های مادرزادی قلب و شل شدن عضله قلب شایعترین علت آن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به مصادره 2 میلیارد دلار از دارایی های ایران توسط آمریکایی ها، گفت: چرا در مذاکرات برجام موضوع به این مهمی دیده نشده است؟
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۹    
دفتر ریاست جمهوری الجزایر اعلام کرد که رئیس جمهوری این کشور در سفری محرمانه و برای انجام معاینات پزشکی دوره ای به ژنو رفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۳    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلماسی فعال اقتصادی و هماهنگی همه دستگاه های مربوط در این حوزه امنیت سرمایه گذاری خارجی را تأمین می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۳    
هنرمند سرشناس کنگویی در حین اجرای برنامه در صحنه کنسرت درگذشت. پاپا ومبا هنگام مرگ 66 ساله بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۴    
به دنبال انتشار خبری درباره تغییر و تحول در خدمت سربازی، جانشین اداره سرمایه های انسانی ستادکل نیروهای مسلح این خبر را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۱    
اگرچه رئیس جمهور اکوادور در ابتدا مدعی شده بود که خبرنگاران در میان اسناد موسوم به "اوراق پاناما" هیچ نکته منفی درباره او و دولتش پیدا نکرده اند اما اخیرا طبق این اسناد مشخص شده که او و برادرش به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۴۱    
وزیر امور خارجه مقدونیه گفت: می خواهیم سفارت خود را نیز به زودی در ایران باز کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه در جلسه هفتگی خود پاسخگوی سوالات اهالی رسانه بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۶    
مدافع جنجالی تیم استقلال بعد از بازی سایپا به تمرینات این تیم باز می گردد.