شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۵May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 30 اردیبهشت 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۲:۵۹    
یک خبرگزاری غربی در گزارشی تایید کرد، نزار زکا که به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت شده، با تایید وزارت خارجه ایالات متحده به ایران سفر کرده و از آمریکا برای پیش بردن پروژه هایش پول دریافت کرده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۲:۴۵    
مشاور و مدیرکل حوزه ریاست سازمان ثبت احوال کشور تعداد دختران و پسران درآستانه ازدواج کشور را 11 میلیون نفر اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۲:۳۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: تسهیلات، با اولویت سرمایه در گردش با وجود چک های برگشتی و مطالبات غیرجاری به واحدهای تولیدی غیرفعال که مورد تأیید ستاد اقتصادمقاومتی باشند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۲:۱۵    
باشگاه رئال مادرید در خطر از دست دادن پنج عنوان قهرمانی خود در اروپا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۲:۰۰    
با انتخاب شدن بینالی بلدریم به عنوان دبیر کل حزب عدالت و توسعه، وی نخست وزیر ترکیه خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۱    
رییس بانک مرکزی ایران در کنفرانس اتصال مجدد ایران به جامعه مالی جهانی در لندن، خواستار جدیت طرف های مقابل در اجرای تعهدات مرتبط با برجام در زمینه امور مالی و بانکی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۱:۵۱    
معاون وزیر بهداشت گفت: سرطان در ایران مانند کشورهای دیگر در حال افزایش است و این موضوع که ایران در مقایسه با دیگر کشورها با سونامی سرطان مواجه است صحیح نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۸    
مدیر سازمان امنیت فدرال روسیه تأکید کرد، دلیل حادثه سقوط هواپیمای مصری احتمالا تروریستی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۸    
وزیران خارجه روسیه و آمریکا در گفتگویی تلفنی بر سر حمایت از آتش بس و جلوگیری از تغذیه تروریسم به توافق رسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۸    
هیئت جمهوری اسلامی ایران هنگام سخنرانی رییس دیوان عالی اسراییل در اجلاس سازمان شانگهای سالن اجلاس را ترک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۸    
دریادار فدوی ماهیت دشمنی جمهوری اسلامی ایران با استکبارجهانی را ماهیت حق و باطل دانست و گفت: این دو هیچ گاه در کنار هم قرار نمی گیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۱:۴۸    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: توسعه موشکی هیچ ربطی به برجام ندارد، بی خود کرده هرکس که می گوید رزمایش ها را رسانه ای نکنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۱:۱۵    
پرسپولیس اعلام کرده که می تواند در ازای مبلغ 3 میلیون دلار که حدود 11 میلیارد تومان می شود رونالدینیو را به پرسپولیس بیاورد اما این پیشنهاد از سوی برانکو چندان با استقبال مواجه نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۷    
اتحادیه اروپا امروز پنجشنبه تحریم های اعمال شده علیه کره شمالی به دلیل آزمایش های هسته ای و موشک های بالستیک را افزایش تشدید کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۰:۴۳    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت توسعه سواحل مکران گفت: این سواحل نعمت خداوندی است و باید با تسریع در طرح های تصویب شده در کارگروه توسعه سواحل مکران، از این نعمت خداوندی استفاده بهتری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۸    
محمدباقر قالیباف شهردار 10 ساله تهران که رویای ریاست جمهوری در سر می پروراند، در تازه ترین اظهارنظر کاملاً غیرمرتبط با حوزه مدیریتی خود، کنایه های زیادی را علیه رئیس جمهور زده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۸    
هافبک تیم فوتبال استقلال در تمرین گروهی امروز تیمش شرکت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۰:۲۳    
رییس اداره روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: وجود گاز حبس شده در لوله علت اولیه حادثه ترکیدگی لوله گاز در گچساران بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۴    
پیشکسوت محبوب استقلال با مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس ملاقات کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۰:۱۱    
عظیم قیچی ساز ساعاتی پیش به بام دنیا قله اورست بدون استفاده از کپسول اکسیژن مصنوعی صعود کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۸    
رئیس کمیته انضباطی در حالی فشردگی بازیهای پایانی لیگ، انتخابات فدراسیون و بهانه هایی از این دست را دلیل به تاخیر افتادن این اتفاق (محرومیت رحمتی) می دانست که بارها در موارد مشابه بدون در نظر گرفتن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۲    
مدافع کاستاریکایی فصل گذشته پرسپولیس ایران را ترک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۲    
سی و سومین شماره هفته نامه خبری - تبیینی خط حزب الله با سر مقاله ای از بیانات صریح رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان در خصوص نحوه مواجهه با آسیب های اجتماعی منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۲۰:۰۲    
مدافع تیم تراکتورسازی گفت: اهل چاپلوسی نیستم اما هیچ گاه محبت های مردم تبریز را فراموش نمی کنم؛ به شخصه دوست دارم در تراکتور بمانم اما قبول کنید با این شرایط ادامه دادن کار سخت و کمی بعید است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۴    
صادرات پژو پارس ایران بعنوان خودروی پلیس به کشور ترکمنستان آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۴    
"مجتهد" فعال توئیتری عربستان در سلسله پیام هایی توئیتری اعلام کرد: "محمد بن سلمان"، جانشین ولی عهد و وزیر دفاع عربستان، پس از پیچیده شدن مذاکرات در کویت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۵۱    
آیا هیچ مسلمانی در این بیمارستان هست؟ من دوست دارم پیش تک تک آنها بروم و از آنها برای اینکه در این کشور هستند تشکر کنم و از جانب حزب جمهوریخواه از آنان برای حرفهای دونالد ترامپ عذرخواهی کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۵    
روسیه چندین بخش دیگر از سازمانه دفاع موشکی اس-300 را تا پایان سال جاری میلادی به ایران تحویل خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۲    
نشریه واشنگتن پست با انتشار یک گزارش تحلیلی نوشت که درآمد تجاری شرکت های متعدد تحت کنترل دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در فاصله یک سال گذشته و در پی شرکت درمبارزات انتخاباتی این کشور به دوبرابر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۴۲    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: نباید بگذاریم طلاق در آذربایجان غربی اتفاق بیفتد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۶    
منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینکه علاقمند به مدیریت مجلس به صورت تعاملی هستیم گفت: قطعا نامزد ریاست مجلس دهم می شوم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۳    
کمیته مرکزی حزب عدالت و توسعه ترکیه، در پایان نشست امروز، وزیر ارتباطات را به بعنوان رئیس جدید این حزب و نخست وزیر جدید معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۳۰    
در بازار تهران سکه طرح جدید امروز با 11 هزار تومان کاهش یک میلیون و 13 هزار و 500 تومان و دلار با 2 تومان افزایش 3442 تومان به فروش رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۷    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حضور ایران در سوریه و عراق باعث شد تمرکز 20 ساله دشمن به هم بریزد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۵    
دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: اگر به ادبیات آیت الله هاشمی نگاه کنید تعریفشان از انقلابی بودن همان جوان های سال 42 و 57 است؛ با این تعبیر الان انقلابی ها همه بالاتر از 60 سال سن دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۵    
سفر خانم کیتاروویچ رییس جمهوری کرواسی به ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی داشت. از جمله مردم می خواستند بدانند همسر این خانم نیز همراه او به تهران آمده است یانه؟
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۲    
گروه تروریستی تکفیری داعش 25 نفر از اهالی موصل عراق را در حوضچه ای از اسید نیتریک غرق کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۲۲    
امروز در بازارهای جهانی با پیش بینی افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا قیمت طلای زرد و سیاه هردو کاهش داشتند، نفت بشکه ای 47.82 دلار و هر اونس طلا 1253 دلار معامله شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۹    
فرمانده پلیس راه دماوند - فیروزکوه از وجود ترافیک نیمه سنگین در این محور خبر داد و گفت: تردد تریلر تا روز دوشنبه، سوم خردادماه در محور فیروزکوه ممنوع است و احتمال بارش باران نیز وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۶    
منوچهر محمدی جایزه بخش تهیه کنندگی در جایزه سینمایی آسیا و اقیانوسیه را در دهمین دوره جوایز در سال 2016 را از آن خود کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۳    
ارتش سوریه از آغاز عملیات گسترده خود علیه گروه های مسلح در غوطه شرقی دمشق و پیشروی هایی در این منطقه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۹:۱۰    
آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد تا از این پس خریداران محصولات داخلی بتوانند با استناد به این آیین نامه از حق و حقوق خود در مقابل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۶    
عناصر افراطی در تونس همچنان به رفتارهای عجیب و غریب و خلاف بدیهی ترین اصول دین اسلام، ادامه می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۳    
امید ابراهیمی در تمرین گروهی آبی ها شرکت کرد تا نگرانی ها درباره او به حداقل برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۳    
تیم کشتی فرنگی کشورمان مقابل آذربایجان به برتری رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۴۰    
ستاره آلمانی توپچی ها به مناسک حج رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۳۴    
برانکو روزهای عجیبی در پیش دارد.بعد از جدایی طارمی و رفتن احتمالی رضائیان، حالا گفته شده ماهینی هم 3 ماه از خدمتش باقی مانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۳۱    
وزیر کشور گفت: بازشماری آراء شهر تبریز هنوز تمام نشده است؛ البته بازشماری تنها مربوط به تبریز نبوده بلکه شهرهای دیگری را هم بازشماری کرده ایم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۱۹    
مشاور رئیس جمهور روسیه در امور دفاعی می گوید که تاکنون یک سامانه عملیاتی اس 300 به ایران تحویل داده شده و چند تای دیگر تا پایان سال جاری میلادی تحویل داده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۸    
شمار زیادی از نیروهای بسیج مردمی عراق به منظور جلوگیری از هرگونه حمله تروریستی در روز نیمه شعبان، در مرزهای استان کربلا مستقر شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۸:۰۵    
شهردار تهران گفت: اگر برخی با کلیدشان نتوانستند مشکلات کشور را حل کنند، دیگر برای کلیدشان قفل درست نکنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۷    
نشست هم اندیشی فراکسیون های امید و اصولگرایان مجلس دهم عصر روز گذشته با حضور منتخبان دو طیف برگزار شد. در جلسه اصلاح طلبان، اساسنامه فراکسیون امید به تص ویب رسید و با اجماع نظر عارف رئیس فراکسیون شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۷    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور فردا (جمعه) به منظور دیدار با مراجع تقلید قم، به این شهر سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۱    
در حالی که نمایشگاه هولوکاست در ایران در حال برگزاری است، جنجال غربی ها درباره این نمایشگاه همچنان ادامه دارد و حالا وزیر خارجه اتریش آن را محکوم کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۷:۳۳    
رئیس مرکز بهداشت ریگان کرمان گفت: گرمای حدود 50 درجه در این شهرستان باعث گرمازدگی 10 نفر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۷:۲۱    
تصادف ها اغلب در رسانه ها به عنوان رویداد تصویر می شوند و نه به عنوان قاتل اصلی انسان ها و ضربه ای سنگین به منابع انسانی، بهداشتی و مالی کشور.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۷:۱۲    
اعضای حزب عدالت و توسعه، بینالی یلدیریم را به عنوان کاندیدای ریاست جدید حزب حاکم در ترکیه و جانشین احمد داوداغلو معرفی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۷:۰۳    
تارنمای سوئدی لوکال ظهر امروز به وقت محلی خبر داد که حریم هوایی استکهلم پایتخت سوئد بر روی تمامی پروازها بسته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۸    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه هرجایی که پاسداری از انقلاب اسلامی ضرورت داشته باشد حضور پیدا می کنیم، افزود: هر حرکتی که در راستای حق باشد حرکتی بر مبنای رضایت حضرت مهدی (عج) خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۸    
نخست وزیر مصر گفت: احتمال عملیات تروریستی در ناپدید شدن این هواپیمای مسافربری را بعید نمی دانیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۶:۴۵    
بشاراسد رییس جمهوری سوریه گفت: کشورهای غربی شریک و دوست نمی خواهند بلکه نوکر و کشورهای تابع و بدون اختیار و استقلال می خواهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۵:۳۲    
معاون رئیس جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد: روسیه بخش های مختلف سامانه دفاع موشکی اس -300 را تا پایان سال جاری به ایران تحویل خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۵:۲۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: با وزیر جهاد کشاورزی توافق کردیم که 200 میلیارد تومان برای صادرات سیب زمینی و شیر یارانه پرداخت کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۵    
وزیر خارجه فرانسه امروز (پنجشنبه) عنوان داشت که دولت فرانسه به تماس های خود با دولت مصر در خصوص هواپیمای مفقود شده ادامه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۵:۱۲    
با مخالفت مهدی تاج با استعفای کارلوس کی روش، نخستین فاز برنامه های تیم ملی برای حضور در رقابت های انتخابی جام جهانی از روز یکشنبه هفته آینده کلید می خورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۹    
شورای جدیدی در سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفع مشکل اکران فیلم ها و گرفتن پروانه ی نمایش برای آثار سینمایی تشکیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۹    
به نظر می رسد دوران حضور خسرو حیدری در تیم ملی به سر آمده و دیگر باید شاهد حضور بازیکنان جوان تر در جناح راست خط دفاعی تیم ملی باشیم. بازیکنانی چون وریا غفوری، رامین رضائیان و دانیال ماهینی.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۶    
مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش می تواند در تبریز شکست مقابل النصر را جبران کند. به پرسپولیس پیشنهاد یک میلیاردی ندادم
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۳    
در ادامه پیگیری پرونده فساد شهرداری و شورای شهر تبریز پای یکی از شهرداران مناطق تبریز به این پرونده باز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۴:۳۰    
یکی از مراجع عظام تقلید شرط تحقق اقتصاد مقاومتی را بستن درهای کشور به روی واردات بی حساب و تغییر سبک زندگی به دور از اسراف و تجمل دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: علمای محدودی با وجود اشتغال پراکنده در حوزه های مختلف علمی، اقدامات شایسته ای را در حوزه علم اصول انجام داده اند و با این وجود بی توجهی به دستاوردهای علم اصول کفران نعمت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۴    
رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد گفت: دولتی ها که دوستان ما هستند برای ما در دانشگاه آزاد مزاحمت ایجاد می کنند و این چیزی به غیر از حسادت نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۴:۱۸    
رئیس فراکسیون امید مجلس دهم با بیان اینکه اگر قرار است عده ای مسیر دیگری را دنبال کنند صادقانه به مردم بگویند گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۴    
قیمتهای نفت روز پنج شنبه در پی افزایش ذخایر نفت خام آمریکا، صعود ارزش دلار و افزایش تولید در ایران، اروپا و آسیا از رکورد بالای اخیر عقب نشینی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۱    
مدیر پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در ساعات پایانی روز در تهران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۳:۴۸    
در پی ابلاغ قانون بودجه توسط علی لاریجانی رییس مجلس به حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور متن کامل قانون بودجه 95 منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۹    
به نظر می رسد امید ابراهیمی فصل آینده در لیگ برتر بازی نکند و می خواهد به قطر برود و استقلال به دنبال جایگزینی برای او است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۹    
عضو فراکسیون فراگیر مجلس دهم گفت: اعضای این فراکسیون بر ریاست لاریجانی در مجلس آینده اجماع دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۳:۳۳    
یک بمب افکن نیروی هوایی ارتش آمریکا از نوع بی-52 در خلیج گوام سقوط کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۲    
روزنامه آمریکایی در گزارشی درباره دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیان نوشته که حتی پدر او هم از ملاقات با کسانی که ملحد و مرتد خوانده، انتقاد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۹    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز غارتگران بیت المال حامی بهائیت شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۹    
نائب رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: یکی از عواملی که موجب پیروزی اصلاح طلبان شد و آقای روحانی را رئیس جمهور کرد گذشت و استعفای آقای عارف بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۶    
تیم ملی کشورمان در نخستین دیدارش در جام جهانی کشتی فرنگی با نتیجه 8 بر صفر مقابل اوکریان به برتری دست یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۳:۰۳    
دولت عراق بار دیگر از اردن خواست تا دختر دیکتاتور معدوم این کشور و شماری از شخصیت های تحت تعقیب قضایی عراقی را تسلیم بغداد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۱    
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه آسیا روزی به مهمترین کانون توسعه دنیا تبدیل می شود، گفت: مطالعات جهانی نشان می دهد قرن 21 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۳    
تحریم های اروپا علیه روسیه در ماه ژوئیه منقضی می شود و موگرینی در خصوص احتمال لغو این تحریم ها گفت که هنوز اجرای کامل توافقات صلح مینسک صورت نگرفته و احتمالاً تحریم های اروپا علیه روسیه تمدید می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۲:۳۰    
پلیس در مناطقی از شرق تهران جمع آوری دیش های ماهواره در ساختمان های مسکونی را آغاز کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۷    
اتور بوگاتی قصد داشت تنها 25 دستگاه از خودروی رویال خود را به ثروتمندان زمانش بفروشد، اما به دلیل رکود شدید آن زمان کمتر ثروتمندی حاضر به پرداخت 30 هزار دلاری برای این اتومبیل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۴    
ستاد ارتش ترکیه روز پنجشنبه هدف قرار گرفتن و سقوط یک بالگرد ترکیه توسط موشک از سوی نیروهای پ.ک.ک را تایید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۹    
عضو هیأت رئیسه شورای عالی اصلاح طلبان گفت: نتیجه انتخابات مجلس دهم نتیجه فوق العاده هماهنگی، یکپارچگی و وحدت میان اصلاح طلبان و تحت رهنمودهای رئیس دولت اصلاحات بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۶    
اداره هوانوردی غیرنظامی دولتی آذربایجان اعلام کرد که یک هواپیمای باری این کشور همراه با 9 سرنشین در افغانستان سقوط کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۵    
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که دوربین های مکانیزه، عوامل محسوس و نامحسوس پلیس راهور تخلفات خودروها را ثبت می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای قانون بودجه سال 1395 را به رئیس جمهور ابلاغ کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۶    
رئیس کمیسیون تلفیق بررسی لایحه برنامه ششم توسعه گفت: متأسفانه با وجود تلاش های صورت گرفته لایحه برنامه ششم توسعه با تلاش دولت به مجلس نهم نرسید و بررسی آن از دستور کار خارج شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۱:۴۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه احتمال باقی ماندن آقای لاریجانی در سمت ریاست مجلس شورای اسلامی بسیار زیاد است، گفت: نمایندگان مستقل به اصولگرایان نزدیک ترند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۰ - ۱۰:۵۲    
رئیس پلیس راه استان سمنان از عدم توجه به جلو به عنوان یکی از مرگبارترین تخلفات رانندگی در جاده های این استان یاد کرد و گفت ...