جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 22 اردیبهشت 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 2 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 3 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 4 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 5 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 6 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 7 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 8 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 9 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 10 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 11 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 12 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 13 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 14 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 15 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 16 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 17 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 18 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 19 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 20 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 21 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 22 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 23 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 24 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 25 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 26 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 27 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 28 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 29 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 30 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۷    
به گزارش نامه نیوز، عضو ارشد تیم هسته ای تاکید کرد؛ احتیاط در مورد فروش آب سنگین به آمریکا به معنای لغو قرارداد منعقده نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۹    
رئیس اجرایی افغانستان در دیدار با سفیر عربستان سعودی در کابل ضمن پذیرش دعوت پادشاه این کشور برای سفر به ریاض در مورد اوضاع افغانستان، جهان اسلام و گسترش روابط دو کشور بحث و گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۶    
جنبش حزب الله لبنان اعلام کرد هدف قرار دادن اماکن عمومی، بازارها و خیابان های مملو از جمعیت نشان دهنده این است که کمترین احساسات انسانی در این جنایتکاران مرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۴۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای افزایش تعامل با کشور روسیه، مسئولان بخش کشاورزی این کشور از توانمندی های استان قزوین بازدید می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۲    
با روی کار آمدن سلمان بن عبدالعزیز در عربستان هر روز اخبار و مستندات بیشتری از نزدیکی آل سعود با اسرائیل منتشر می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۳۷    
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: لزوم بهره گیری از دستاوردهای سیاست خارجی دولت برای رفع مشکلات داخلی و حرکت در مسیر توسعه روزافزون ضروری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۵    
در بحبوحه بازداشت های تازه منتقدان آنلاین که به انتقاد از خونتای تایلند متهم شده اند، یکی از گروه های حقوق بشر تاکید کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۰    
نمایندگان مجلس هفته آینده بررسی طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی را در دستور کار دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۷    
کارشناس یکی از مراکز نظامی در مصر طی سخنانی اعلام کرد که گروه تروریستی داعش روزانه به میزان 1 تا 3 میلیون دلار درآمد کسب می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۵    
مرکز تبادل کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آماده دریافت کتاب های اضافی و خوانده شده مردم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۲:۱۱    
وزیر خارجه عربستان سعودی طی سخنانی گفت تنها در صورتی که واشنگتن نیروی نظامی به سوری اعزام کند، ما نیز این کار را انجام می دهیم و در غیر این صورت به تنهایی نیرو به سوریه اعزام نمی کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۵۹    
دادستانی رم خواستار حبس سرمربی اینتر به خاطر دست داشتن در ماجرا ورشکستگی شرکتی بزرگ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۲    
شهردار مشهد برای بازیکنان و کادرفنی سیاه جاممگان سفر به کربلا را در نظر گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۶    
ستاره سابق فوتبال ایران در کنار ستاره های سابق فوتبال جهان قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۳    
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان از فرودین ماه به عنوان مرگ بارترین ماه در تلفات جاده ای یک سال گذشته این استان نام برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۳    
پیکر مطهر سردار ناظری فرمانده یگان تکاوران دریایی سپاه عصر امروز به تهران منتقل و صبح فردا در شهرک شهید محلاتی تشییع خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۲۱    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: طی دو سال آینده تعداد دوربین های ثبت تخلف های جاده ای در کشور به دو هزار و 200 دستگاه افزایش خواهد یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۵    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از خودکشی 4020 نفر در سال گذشته خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۱:۰۳    
مسوولان پرسپولیس تمام تدارکات لازم برای قهرمانی احتمالی این تیم در بازی برابر راه آهن را دیده اند و مهمترین مساله مطمئنا پیراهن قهرمانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۴    
رئیس فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه ابراز امیدواری کرد که بتواند تاثیری مثبتی بر فوتبال ایران بگذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۱    
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما با بیان اینکه سرافراز در طول مدت ریاست خود در رسانه ملی فقط یک بار در شورای نظارت و کمیسیون فرهنگی مجلس حضور یافت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۲    
مدیر کمیته رفاهی و اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت ناشرانی که بر اثر بارش باران کتاب ها ی شان خسارت دیده می توانند به این کمیته مراجعه و از بیمه استفاده کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۰    
پادشاه بحرین ظهر امروز (چهارشنبه) کشورش را به مقصد سوئیس ترک کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۲۷    
کانون هواداران پرسپولیس برای روز جمعه با همکاری اسپانسر باشگاه سورپرایز ویژه ای را برای سرخپوشان و هواداران تدارک دیده است و دو پروژه موزاییکی 12 هزار نفری و 92 هزار نفری را به اجرا در خواهد آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
در پی برخی اقدامات ناصواب رسانه ای و اشاعه اخبار نادرست پیرامون برخی دیدارهای آیت الله جوادی آملی، دفتر این مرجع تقلید، اطلاعیه ای منتشر نمود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۸    
رییس جمهور کشورمان در 2 توئیت جداگانه صفحه توئیتر خود را به روزرسانی کرد:
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۵    
منابع رسانه ای از وقوع انفجاری تروریستی در شهر کاظمین عراق و شهادت و زخمی شدن ده ها نفر خبر می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۲    
پرسپولیسی ها پیراهنی برای جشن قهرمانی احتمالی طراحی کرده اند که تصاویرش منتشر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کار به جایی رسیده است که قرآن در دست حکومت های جائر و آخوندهای خبیث بدتر از طاغوت، وسیله ای برای گسترش جور و فساد ستمگران شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۰    
حسین هدایتی با برنامه ای ویژه در فصل آینده در فوتبال ایران حضور خواهد یافت؛ در حال حاضر بمب بیش از هزار میلیاردی او در لیگ شانزدهم منفجر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۴    
کنسول کل رژیم صهیونیستی از تعلیق مذاکرات این رژیم و ترکیه که در راستای عادی سازی روابط در حال جریان بود، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۳۱    
کرج-ایرنا- رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به بارش پراکنده باران ، لغزندگی مسیر و کندی تردد، ترافیک در خط شمالی آزاد راه کرج - قزوین نیمه سنگین شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۸    
وزیر خارجه آمریکا که کشورش با حمایت از معارضان مسلح سوریه دامنه درگیری ها در این کشور را تشدید کرده بار دیگر انتقال قدرت بدون حضور رئیس جمهور سوریه را مورد تأکید قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۶    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از وقوع انفجار تروریستی در نزدیکی شهر کاظمین خبر داد و گفت: این انفجار در مسیر زائران ایرانی نبوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۰    
رییس جمهور کره جنوبی امروز چهارشنبه از مدیران اقتصادی خواست تا از امضای توافق نامه های رسمی با همتایان ایرانی و مکزیکی خود اطمینان حاصل کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۱    
خبرسازی ها و جعل خبر در خصوص دستور رهبر معظم انقلاب به رییس جمهوری برای تغییرات در بدنه دولت، کذب محض و در امتداد سناریوی رسانه های معاند برای دوقطبی سازی و "خط تقابل" است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۰    
مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت که دانش آموز 10 ساله بجنوردی به علت تنبیه بدنی معلم ورزش دچار آسیب دیدگی از ناحیه اندام تناسلی شده و در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۱    
هواداران استقلال تهران با وجود بارش باران و ورزش باد با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از تیم خود حمایت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۸    
منابع از وقوع انفجار خودروی بمب گذاری شده در یکی از ورودی های کاظمین عراق خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۵    
سرلشکر محمدعلی جعفری در پیامی شهادت سردار سرافراز محمد ناظری ، فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه را تبریک و تسلیت گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۲۹    
شورای نگهبان ایرادات خود به مصوبه مجلس در مورد لایحه بودجه سال 1395 را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۴    
رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی های جوی هواشناسی استان تهران گفت: تندبادی با سرعت بیش از 65 کیلومتر بر ساعت عصر امروز(چهارشنبه) تهران را درنوردید.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۹    
عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما دقایقی بعداز صدور حکم رئیس جدید رسانه ملی با نتشار متنی در کانال تلگرامی خود درباره رئیس جدید رسانه ملی نوشت:
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۳    
سرمربی پرسپولیس برای آماده سازی تیمش اردوی خارجی می خواهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۰۰    
محمد سرافراز 18 ماه پس از اینکه سکان ریاست سازمان صداوسیما را بر عهده گرفت، استعفا کرد تا مقام معظم رهبری با پذیرش این استعفا، دکتر عبدالعلی علی عسکری را به سمت ریاست رسانه ملی منصوب کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۷    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ضمن اشاره به اجرا نشدن مصوبه مقابله با گوشی تلفن همراه گفت: گفته می شود یکی از اپراتورها با غیرفعال سازی تلفن های همراه قاچاق مخالفت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۴    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد که آیین تشییع پیکر دریادار شهید محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه صبح فردا پنجشنبه در تهران برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۴    
در حالی که هشتمین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران با استقبال نسبتا خوب مردم مواجه شد باد و باران شدید در عصر این روز فضای نمایشگاه را تحت تاثیر خود قرار داد و باعث هجوم بسیاری از بازدیدکنندگان به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۳    
کارلوس کروش گفت: دیگر نمی توانم چشمانم را روی افرادی که منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح می دهند ببندم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی با پذیرش استعفای آقای محمد سرافراز و تشکر از تلاشهای انقلابی و ارزشیِ ایشان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۵    
رئیس جمهوری ترکیه با انتقاد از عملکرد اتحادیه اروپا در قبال پناهجویان و مشخص نبودن چگونگی پرداخت سه میلیارد یورو به ترکیه گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۵    
حسین انتظامی پایبندی به میثاق های حرفه ای را کلید حل بسیاری از مشکلات رسانه ای در کشور دانست و گفت: اعتمادسازی از جمله مهمترین اصول حرفه ای و اخلاقی برای تحقق رسالت های رسانه ای است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
15 روز دیگر یعنی در 26 می، بصورت رسمی از پیراهن فصل آینده بارسا رونمایی شده و در فروشگاه های رسمی این باشگاه در دسترس خواهند بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۱    
مهدی تاج یکی از دغدغه های کارلوس کی روش را برطرف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۸    
معاون رئیس جمهور آمریکا معتقد است هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور خواهد بود و در نهایت جانشین رئیس جمهور فعلی خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۸    
رئیس فدارسیون فوتبال از اتمام بلیت فروشی دیدار پرسپولیس و راه آهن در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۵    
معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا در یک سخنرانی به ارائه جزییات درباره چگونگی شکل گیری مذاکرات هسته ای و روند این رایزنی ها پرداخت و تاکید کرد که توافق هسته ای نه بر اساس اعتماد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۲    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر مسئولان پرسپولیس می خواهند یک فصل دیگر با لوبانف کار کنند بهتر است با من قرارداد ببندند که با این دروازه بان ازبکستانی هم هیکل هستم!
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۹    
مقامات آتش نشانی ایالت 'اوبراسترایش' در اتریش اعلام کردند که قلعه 'ابنزوایر' بر اثر بی دقتی یکی از بازدیدکنندگان در روشن کردن سیگار، در آتش سوخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران، گفت: اگرچه فساد ممکن است در برخی از ادارات حاکم باشد اما در شهرداری تهران بیش از سایر نهادهاست، فساد موجود در شهرداری تهران تنها با تغییر مدیریت آن حل می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۳    
اولین بنز GLE از طریق گمرک خرمشهر وارد کشور شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۷    
کریستیانو رونالدو روز گذشته در لندن حضور داشت و همین مساله باعث بروز شایعاتی در رسانه های کشور انگلیس شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۴    
رئیس قوه قضاییه و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در سوریه به دست تروریست های تکفیری را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین از صدور کیفرخواست در پرونده ستایش خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
ایران و آلمان امروز یک سند یادداشت تفاهم همکاری در زمینه امور کنسولی در راستای تسهیل و تسریع همکاری های دو کشور امضا می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
سرمربی تیم ملی امروز جلسه ای با رئیس جدید فدراسیون فوتبال داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۱    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، تهران را دهمین شهر پرمخاطره جهان از نظر احتمال بروز پنج حادثه طبیعی برشمرد و گفت: تهران به لحاظ زلزله نیز ششمین شهر پرمخاطره دنیا به شمار می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۳    
یکی از ورزشکاران رشته وزنه برداری که قرار است در المپیک حاضر شود برای گفت و گو با رسانه ها شرط عجیبی تعیین کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۱    
قائم مقام بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت امسال ارقام مربوط به استقبال جمعیت از نمایشگاه اعلام نمی شود اما استقبال از سال گذشته بیش تر بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۵    
نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گوید به زودی و پس از پیروزی نهایی در مبارزات درون حزبی، به اراضی اشغالی سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
کارشناسان هشدار دادند: والدینی که وقت زیادی را صرف کار با گوشی های هوشمند می کنند به مهارت های گفتاری فرزندانشان لطمه می زنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۲    
مشاور وزیر دفاع عربستان ضمن دفاع از تروریست های داعش در عراق تأکید کرد که نباید داعش سوریه را با داعش در عراق یکی دانست!
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
سازمان عفو بین الملل در اقدامی تامل انگیز اعلام کرد: نیجریه حقوق مظنونان بوکو حرامی را که توسط ارتش این کشور دستگیر می شوند، رعایت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۸    
بانک مرکزی ایران نیز اعلام کرده بود از محل آزاد شدن دارایی های بلوکه شده این کشور در نتیجه توافق هسته ای ایران 32 میلیارد دلار دریافت خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۹    
سفارت افغانستان در لندن در واکنش به اهانت نخست وزیر انگلیس به اشرف غنی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اظهارات دیوید کامرون بی انصافی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۶    
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی دقایقی پیش برای عرض تسلیت در منزل سردار محمد ناظری حضور یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۳    
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان گفت: نظر شورای نگهبان درباره منتخب پنجم مردم اصفهان در مجلس دهم تغییری نکرده و جایگزین خانم خالقی در مجلس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۳    
رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران گفت: اکنون از مجموع 80 هزار پزشک عمومی در کشور نیمی از آنان طبابت نمی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۷    
دادستان ورامین از صدور کیفرخواست متهم به قتل قاتل ستایش قریشی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۷    
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:از کجا معلوم ما بخواهیم درباره رحمتی رای بدهیم؟
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۷    
تصویری از تنها لامبورگینی اونتادور موجود در ایران در برخی سایت ها منتشر شده که ظاهراً صاحب آن در تبریز چشم رهگذران را در خیابان ها به دنبال خود کشانده و باعث انتشار عکس هایی از این خودرو شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۴    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعزام هیئت هایی از رشادت و ایثارگری جانبازان سرافراز کشور تجلیل و قدردانی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۸    
منابع خبری روز چهارشنبه گزارش کردند، شمار قربانیان انفجار تروریستی شهرک صدر بغداد به 50 کشته و 60 زخمی افزایش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۸    
طرح های نهایی جیووا برای البسه تیم ملی را مشاهده کنید؛ با این توضیح که ساده ترین طرح توسط فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از به روز شدن پرداخت های این سازمان در بیمارستان های دانشگاهی خبر داد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۲    
به اعتقاد برخی فعالان بخش مسکن و ساختمان، افزایش تسهیلات مسکن نمی تواند تاثیر چندانی در خروج مسکن از رکود داشته باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۲    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: بنده از سال 58 که نیروی آموزشی شهید ناظری بودم تا کنون تغییر یا خستگی در ایشان ندیدم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۹    
استاندار تهران با تاکید بر هماهنگی و تلاش همه دستگاه های ذی ربط برای مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان تهران گفت: باید تلاش کنیم استان تهران برای قاچاق و قاچاقچیان ناامن شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۹    
دومین کنگره دوسالانه بین المللی آنکولوژی کودکان، بزرگداشت پروفسور پروانه وثوق همزمان با 25 سالگی مؤسسه خیریه محک، با حضور قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی سازمان های مردم نهاد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۹    
حوادث از جذاب ترین خبرهای هر رسانه ای است که اتفاقا در کشور ما هم مخاطب بسیاری دارد؛ اما از آن مهمتر نحوه ی انتشار چنین اخباری است که همیشه مورد بحث کارشناسان رسانه بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۶    
شورای نگهبان در جلسه امروز خود مجددا به لایحه بودجه سال 95 ایراد گرفت و آن را برای رفع ایرادات به مجلس شورای اسلامی ارجاع داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۰    
به نظر می رسد دروازه بان تیم ملی بی میل برای بازگشت به پرسپولیس نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۷    
با اعلام عضو هیئت رییسه باشگاه استقلال سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال تکذیب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۲    
در مورد فردی که بعد از رأی آوردن معلوم شد، مدرک تحصیلی اش فاقد اعتباراست و انتخابات را شورای نگهبان ابطال کرد .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنان که با برجام مخالفت می کنند و انتظار سقوط آن را می کشند، نمی گوییم دلسوز نیستند، اما اشتباه می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۶    
استاندار تهران با اشاره به اینکه بر اساس بررسی های دستگاه های اطلاعاتی و نیروی انتظامی، حادثه سوء قصد به میرمحمود موسوی(کارمند وزارت امور خارجه) سیاسی و امنیتی نبوده است گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۰    
ماریو دوتسنکو رئیس جدید مرکز اطلاعات سازمان ملل در تهران با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت و گو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۷    
مهدی رحمتی بعد از بازی با تراکتورسازی تمامی پست های اینستاگرامش را پاک کرد.