جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 14 خرداد 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 1 خرداد 1395 نامه نیوز 2 خرداد 1395 نامه نیوز 3 خرداد 1395 نامه نیوز 4 خرداد 1395 نامه نیوز 5 خرداد 1395 نامه نیوز 6 خرداد 1395 نامه نیوز 7 خرداد 1395 نامه نیوز 8 خرداد 1395 نامه نیوز 9 خرداد 1395 نامه نیوز 10 خرداد 1395 نامه نیوز 11 خرداد 1395 نامه نیوز 12 خرداد 1395 نامه نیوز 13 خرداد 1395 نامه نیوز 14 خرداد 1395 نامه نیوز 15 خرداد 1395 نامه نیوز 16 خرداد 1395 نامه نیوز 17 خرداد 1395 نامه نیوز 18 خرداد 1395 نامه نیوز 19 خرداد 1395 نامه نیوز 20 خرداد 1395 نامه نیوز 21 خرداد 1395 نامه نیوز 22 خرداد 1395 نامه نیوز 23 خرداد 1395 نامه نیوز 24 خرداد 1395 نامه نیوز 25 خرداد 1395 نامه نیوز 26 خرداد 1395 نامه نیوز 27 خرداد 1395 نامه نیوز 28 خرداد 1395 نامه نیوز 29 خرداد 1395 نامه نیوز 30 خرداد 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۰:۱۲    
این دو کودک مورد اصابت گلوله های تروریست ها قرار گرفته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۹:۱۰    
بیانیه ی پایانی نشست پاریس دقایقی پیش منتشر شد و در این بیانیه از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از عوامل به برقراری صلح در منطقه یاد و بر لزوم پایان دادن به آن تاکید شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۹:۰۱    
وکیل رضا ضراب به دادگاهی که بتازگی بررسی آزادی موکلش را آغاز کرده پیشنهاد داده به جای زندان، او را در حبس خانگی در آپارتمانی مجلل در منهتن تحت الحفظ نگهداری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۴    
برجسته ترین نتیجه این نظر سنجی که در روزنامه حریت منتشر شده کاهش شدید تعداد افرادی است که سیاست خارجی ترکیه را در خصوص سوریه موفق می دانند.تنها 16 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۴۱    
هافبک تازه وارد باشگاه استقلال اعلام کرد مدتها منتظر استقلالی شدن بوده است
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۳۸    
وزرای خارجه روسیه و آمریکا در تماسی تلفنی، تحولات اخیر در سوریه و راه های رفع بحران در این کشور خاورمیانه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۳۵    
با کناره گیری تد کروز از ادامه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، دونالد ترامپ گفت که تمایل دارد از این پس نام مستعار تد دروغگو را برای هیلاری کلینتون استفاده کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۲۹    
بختیار رحمانی سرانجام با باشگاه استقلال به توافق رسید و با این تیم قراردادی دو ساله امضا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۷:۰۹    
رهبر انقلاب به سندسازی جدید رسانه انگلیسی علیه امام(ره) اشاره کرده و کنایه ای هم به منبع این سندسازی یعنی آمریکایی ها می زنند و می گویند آمریکایی که هواپیمای مسافربری را هدف قرار می دهد از سندسازی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۷    
سید علی خمینی با اشاره به این که مسامحه با کفر عذاب الهی را چندبرابر می کند، بیان کرد: در قرآن خطاب به پیامبر (ص) آمده اگر با کفر کنار بیاید دوبرابر عذاب آخرتت را زیاد می کردیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۳۳    
نماز عبادی - سیاسی این هفته جمعه تهران به امامت حجت الاسلام کاظم صدیقی در دانشگاه تهران برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۷    
داعش علی رغم از دست دادن برخی از مناطق تحت کنترل خود و کاهش فروش ذخایر نفتی با داشتن بیش از 2.4 میلیارد دلار در سال 2015 ثروتمندترین گروه تروریستی در جهان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۴    
فرانسوا اولاند، نشست صلح پاریس را با سخنرانی آغاز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۲    
دیوید کامرون می گوید: ترکیه تا سال 3000 به اتحادیه اروپا نمی پیوندد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی پیش بینی کرد ، روز شنبه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۲۲    
نفت برنت دریای شمال در آخرین مبادلات روز جاری بازار جهانی با 0.12 درصد افزایش نسبت به روز گذشته 50.1 دلار قیمتگذاری شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۳۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به خرید آب سنگین ایران توسط آمریکا گفت: مذاکره برای فروش آب سنگین به دیگر کشورها در حال انجام است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۷    
درگیری خشونت آمیز جدیدی میان هواداران و مخالفان دونالد ترامپ در ایالت کالیفرنیا پس از سخنرانی او رخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۴    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: ما آماده هستیم در یک نبرد واقعی و مستقیم بشریت را از شر سیاست های جنگ طلبانه و سلطه گرانه آمریکا نجات دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۱    
سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دقایقی پیش در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۲۱    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه انقلابی بودن به معنای ولایت مدار بودن است گفت: وفاداری به قانون اساسی یعنی اینکه نمایندگان مجلس بیانات رهبری را نصب العین خود قرار دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۰۹    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عده ای تلاش دارند امام را در یک هاله تاریخی و اساطیری حفظ کنند و در این آئین امام را نشان دهند و می گویند امام مخصوص زمانی بود و تحولات زمانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۴۲    
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: عملکرد شخص رئیس جمهور در حوزه فضای مجازی مورد نقد و سوال است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۳۳    
عضو دفتر امام خمینی (ره) با تاکید براینکه مردم و اصحاب انقلاب بعد از امام در راه امام پایدار ماندند، گفت: حضرت امام (ره) فرمودند که مردم ایران از مردم زمان پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) بهتر هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۳:۰۹    
رهبر معظم انقلاب در واکنش به برخی شعارها در حرم امام توصیه هایی را خطاب به مردم مطرح فرمودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۵۴    
ارتش سوریه توانست عبدالرحمن العراقی یکی از خونخوارترین جلادان گروه تروریستی داعش را که به خاطر هیکل تنومند خود به بولدوزر داعش معروف بود، به اسارت خود درآورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۲۲    
وحید امیری پس از بازی دوستانه با مقدونیه به ایران برگشت و باید دید کدام تیم را انتخاب می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۹    
یک جنگنده آمریکایی پس از شرکت در نمایش هوایی مراسم فارغ التحصیلی آکادمی نیروی هوایی با حضور رئیس جمهوری این کشور، سرنگون شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۳    
در مجموع چهار مرد سوری در این گروه تروریستی عضویت داشته اند. دو تن از آنها در سال 2014 با رای رهبری جریان تروریستی داعش به ترکیه منتقل شدند و از آنجا به عنوان پناهجو خود را به آلمان رساندند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۵۰    
یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اسلام برای همه جهان آمده است اگر در همه مسائل با نگاه متحجرانه عمل کنیم، نه تنها در داخل از یکدیگر جدا می شویم، بلکه در دنیا نیز تعاملات خود را از دست خواهیم داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۷    
خودرویی ها با معاملات منفی همراه بودند این درحالیست که در گروه بانکی اغلب معاملات متعادل و تقریبا رو به منفی صورت گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۴    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: چند تعهد در مورد فروش آب سنگین از آمریکایی ها خواسته ایم که خوشبختانه در حال تحقق است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۴    
پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی و وضعیت جوی جاده های کشور را برای امروز (جمعه) را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) به سخنرانی در جمع هزاران نفری مشتاقان و دلدادگان بنیان گذار جمهوری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۹    
وزارت خارجه آمریکا در گزارشی سالیانه در مورد وضعیت تروریسم در جهان اعلام کرد، در سال 2015 میزان عملیات تروریستی در سراسر جهان 13 درصد در مقایسه با سال 2014 کاهش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۶    
هواپیماهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا محموله های مهمات و سلاح برای گروههای مسلح مخالف سوری در شمال حلب سوریه پرتاب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۴    
مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز جمعه با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام راحل در حال برگزاری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۷    
تولیت آستان امام خمینی (ره) گفت: انقلاب اسلامی یک حقیقت ناب الهی است و امام یک حقیقت ناب الهی را برای مردم به ودیعه آورده و به آنها ارائه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۶    
سرمربی تیم ملی ایران بعد از برد مقابل مقدونیه پیامی منتشر کرد .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۶    
رئیس جمهوری آمریکا با ابراز همدردی با قربانیان درگیری سوریه، بار دیگر تصمیم خود را برای عدم مداخله نظامی در سوریه با هدف توقف درگیری ها بیان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۲۳    
بر اساس تصاویری که از شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی دریافت می شود ، عده ای که در اطراف مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی و رو به تریبون مستقر شده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۱۷    
نامزد احتمالی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی سیاست خارجی خود بیش از هر چیز به حملات لفظی به نامزد جمهوری خواهان پرداخت و وی را احساساتی و بی ثبات توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۰۷    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو خبر منتشره از سوی یکی از رسانه های آذری در مورد سفر حسن روحانی به باکو در تیرماه را گمانه زنی رسانه ای خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۰۷    
علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت : بهائیت یک فرقه خرافی است که توسط استعمار بوجود آمده است و بر آمده از فکر و اندیشه نیست و لذا حق آزادی تبلیغ ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۵۱    
نمایندگان مجلس دهم روز شنبه طی یک مراسم افتتاحیه وارد ساختمان بهارستان شدند تا به مدت چهار سال به عنوان نماینده مردم به تصمیم گیری و قانون گذاری بپردازند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۳۷    
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۲۶    
حسین جابر انصاری در یادداشتی کوتاه تحت عنوان" وقتی وزیر فنلاندی دیده نشد"-اتفاقی که در رسانه ها نشناختن وی از سوی ظریف تعبیر شده بود- را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۲۳    
مجلس نهم که تمام شد، نمایندگان بسیاری، قید ادوار گرفتند و دیگر در مجلس دهم روی کرسی های پارلمانی نمی نشینند. آنها این روزها به جای بهارستان، راهی کجا می شوند؟
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۲۱    
نامزد پیشتاز حزب دموکرات در مرحله رأی گیری های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می گوید گزینه نظامی علیه ایران روی میز است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۲۱    
پرواز روز گذشته تهران-ارومیه که قرار بود ساعت 15 و 15 دقیقه انجام شود، پس از چهار ساعت تاخیر پرواز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۱۰    
مدیر فروش ایرباس می گوید بانک ها می ترسند خرید 118 هواپیمای ایران را تأمین مالی کنند و اگر ایران فکری برای بندهای مالی قرارداد خود نکند، فروش هواپیما لغو خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۰۷    
وزیر سابق اطلاعات گفت: عده ای به دنبال این هستند که این ادبیات امام (ره) را در جامعه امروز از بین ببرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۰۷    
مدیر فروش بوئینگ که فروردین به تهران آمده بود می گوید معامله با ایران سود خوبی دارد ولی معامله دلاری با ایران ممنوع است و باید به این کشور کمک کرد تا راهی برای پرداخت پول به بوئینگ پیدا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۹:۰۷    
مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: بزرگ ترین میراث امام(ره) حکومتی دینی است و تبلور سیاسی حکومتی دینی در ولایت فقیه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۰:۲۲    
سرمربی تیم ملی در یکی دیگر از دیدارهای تدارکاتی اروپایی اش با تیپی متفاوت روی نیمکت ایران نشست.