جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 5 اسفند 1395 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 31 فروردین 1395 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1395 نامه نیوز 31 خرداد 1395 نامه نیوز 31 تیر 1395 نامه نیوز 31 مرداد 1395 نامه نیوز 31 شهریور 1395 نامه نیوز 30 مهر 1395 نامه نیوز 30 آبان 1395 نامه نیوز 30 آذر 1395 نامه نیوز 30 دی 1395 نامه نیوز 30 بهمن 1395 نامه نیوز 1 اسفند 1395 نامه نیوز 2 اسفند 1395 نامه نیوز 3 اسفند 1395 نامه نیوز 4 اسفند 1395 نامه نیوز 5 اسفند 1395 نامه نیوز 6 اسفند 1395 نامه نیوز 7 اسفند 1395 نامه نیوز 8 اسفند 1395 نامه نیوز 9 اسفند 1395 نامه نیوز 10 اسفند 1395 نامه نیوز 11 اسفند 1395 نامه نیوز 12 اسفند 1395 نامه نیوز 13 اسفند 1395 نامه نیوز 14 اسفند 1395 نامه نیوز 15 اسفند 1395 نامه نیوز 16 اسفند 1395 نامه نیوز 17 اسفند 1395 نامه نیوز 18 اسفند 1395 نامه نیوز 19 اسفند 1395 نامه نیوز 20 اسفند 1395 نامه نیوز 21 اسفند 1395 نامه نیوز 22 اسفند 1395 نامه نیوز 23 اسفند 1395 نامه نیوز 24 اسفند 1395 نامه نیوز 25 اسفند 1395 نامه نیوز 26 اسفند 1395 نامه نیوز 27 اسفند 1395 نامه نیوز 28 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1395 نامه نیوز 30 اسفند 1395 
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
مراسم یادواره شهدای رستم آباد و فرمانیه شامگاه جمعه با سخنرانی محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مسجد الرضا دیباجی شمالی برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۷:۵۱    
بازیگر سرشناس سینما به دلیل پوشیدن روسری در فرودگاه لندن رفتاری تبعیض آمیز را تجربه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۱    
دومین کنگره بین المللی جمعیت آسیایی و آفریقایی مایکوباکتریولوژی با حضور دکتر ولایتی رئیس این جمعیت روز شنبه 7 اسفندماه به طور رسمی در اصفهان به طور رسمی افتتاح خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۲    
انتخاب یک خودرو از میان گزینه های موجود در بازار شاید یکی از دشوارترین خریدهای ممکن باشد؛ چرا که اغلب باید بانگاهی بلند مدت به ماجرا نگریست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۱    
رئیس فرهنگستان ادب فارسی، محبوب ترین کلمه فرهنگستان را برای مردم، با طنازی منتقدانه فاش کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۱    
عصر روز پنجشنبه مراسم سالگرد فرج الله سلحشور کارگردان متعهد و انقلابی کشورمان در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر و حمیده خاتون واقع در باغ فیض برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۲    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: شئ نورانی مشاهده شده در آسمان کشور متعلق به مخزن سوخت موشک ماهواره بر فالکن 9 شلیک شده از یک پایگاه آمریکایی بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۲    
در آستانه ایام شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها امشب (پنج شنبه) جمعی از شاعران مذهبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۱    
یک روزنامه صهیونیستی گزارش داده نخست وزیر این رژیم در سفر دو هفته آینده به روسیه با رئیس جمهور این کشور درباره احتمال حضور نظامی ایران در نزدیکی مرز اسرائیل رایزنی خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۱    
جمعی از شاعران مذهبی کشور امشب(پنجم اسفندماه 95)با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۳۰    
محسن رضایی این متن را در توئیتر خود منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۱    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب نهایی شدن کاندیدای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۲    
پس از ارائه درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تجدید نظرخواهی ویژه در خصوص محرومیت مهدی رحمتی، کمیته انضباطی این درخواست را رد و رای صادره را قطعی اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۲    
وزیر امور خارجه مصر بر پایبندی همیشگی کشورش به حمایت از مسئله فلسطین و حمایت کامل از حقوق مشروع ملت فلسطین تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۲    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: آمریکا ابرقدرت نیست بلکه ابر شیطان است و کارهای او هیچ وقت از ذهن مردم ما پاک نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۲    
تیم المپیاکوس یونان با گل های مهاجم ایرانی خود جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را کسب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۱    
نماینده اصلاح طلب مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در کارگروه ملی مقابله با ریزگردها با اعتراض شدید به ادعاهای معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۲    
کریم انصاریفرد موفق شد در اولین حضور فیکس خود در ترکیب المپیاکوس در لیگ اروپا گلزنی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۲    
کاخ سفیدمی گوید دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا صدورفر مان مهاجرتی جدید خود را که قرار بود با انجام اصلاحات تازه ای در این هفته صادر شود به هفته آینده موکول کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
درهفته های گذشته، باران های شدید در مناطق مختلف ایران منجر به سیل شده اند، به گفته رئیس سازمان هواشناسی و با توجه به تحقیقی که سال پیش مجله نیچر انجام داد علت این سیل ها گرمایش جهانی است و باید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۲    
استاندار خوزستان گفت: سالانه 3 هزار نیروی تحصیل کرده و افراد دیگر از خوزستان خارج می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهور لبنان در کنفرانس خبری مشترک به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر ضرورت بازگشتن فلسطینی ها به سرزمین خود تأکید کرد و آن را حق طبیعی آن ها دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: متعهد می شوم که ریالی برای انتقال آب غیرشرب به طرح های انتقال آب اختصاص داده نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۲    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه توافق وین را توافقی دوجانبه بین ایران و آمریکا ندانست و تصریح کرد: اگر ترامپ شعارهای انتخاباتی اش درباره برجام را اجرایی کرده و آن را نقض کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه 40 میلیون ایرانی کاربر فضای مجازی هستند، گفت: بر محتوای فعالیت ها در فضای مجازی نظارت می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با چند وزیر استرالیایی آنها را به اتخاذ مواضع تهاجمی تر علیه ایران ترغیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۱    
جانشین سازمان اطلاعات سپاه از کشف و دستگیری 3 شبکه بزرگ فساد اقتصادی خبر داد و گفت: زمانی که ما برای لغو تحریم التماس کردیم برای ما شکست است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۲    
رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است مشترکات زیادی با رومانی داریم و تفاهمات را با شرایطی امضا می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۲    
انفجار مین به جا مانده از جنگ در منطقه مرزی نی خزر صالح آباد جان یک نفر را گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۲    
نخستین جلسه مذاکرات حج تمتع 96 بین هیئت مذاکره کننده کشورمان و مسئولان حج عربستان در حالی برگزار شد که تیم مذاکره کننده کشورمان بر حقوق حجاج ایرانی تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۱    
وزیر دفاع چین ابراز امیدواری کرد نیروی دریایی آمریکا، در امنیت و استقلال کشور های منطقه دریای چین جنوبی اختلال ایجاد نکند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
هیات مدیره نیسان پس از 16 سال مدیرعامل این شرکت را برکنار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران روز پنجشنبه گفت: وضعیت کودکی که روند درمانی اش در یکی از بیمارستان های تهران با مشکل روبرو شد، خوب است و او در حال حاضر مرخص شده تا پس از ترمیم زخم پایش ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۱    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه "مشکل مردم هر منطقه، مشکل کل ملت ایران است"، از همه تلاشگران حل مشکلات مردم خوزستان قدردانی و تصریح کرد: برای حل مشکلات زیست محیطی و ریزگرد خسته و مایوس نمی شویم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۲    
وزیر دفاع ترکیه از تسلط نسبی معارضین که تحت حمایت کامل این کشور قرار دارند بر الباب خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۰    
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به ردگیری فرارهای کلان مالیاتی با توجه به اطلاعات دریافتی از سوی مودیان مالیاتی گفت: تنها در چند ماه اخیر با بررسی 220 مورد از تراکنش های مشکوک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به وجود 40 هزار خادم در بخش های مختلف آستان قدس رضوی از حذف محدودیت های موجود در جذب خادمان امام رضا(ع) در چارچوب طرح توسعه خدمت یاران رضوی در سراسر کشور خبر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
آسیب دیدگی محسن کریمی برطرف شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یکی از رستوران های برج بیژن در محدوده میدان مادر خبر داد و گفت: این حادثه خسارت جانی نداشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۲    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: 40 هزار هکتار کانون گرد و غبار فوق بحرانی در خوزستان وجود دارد که دلیل آن نبود بارندگی و زراعت است که با افزایش این موارد ریزگردها هم بیشتر خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۲    
رئیس جمهور روسیه عملیات نظامی این کشور در سوریه را موفق دانست و گفت این اقدام منجر به آغاز روند سیاسی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نباید اجازه دهیم ترامپیسم به سیاست داخلی ما رخنه کند، زیرا دشمن به دنبال ایجاد شکاف در حاکمیت و زیر سؤال بردن تفکر انقلابی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۰    
ارتش رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه مدعی شد که یک فروند هواپیمای بدون سرنشین متعلق به نیروهای مقاومت فلسطینی را هدف قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۱    
بانو اشرف قندهاری (بهادرزاده)، از بنیانگذاران آسایشگاه خیریه کهریزک، موسس گروه بانوان نیکوکار و خانه مادر و کودک درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۱    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو خوب نتیجه گرفته اما مربیان دیگر خوب نتیجه نگرفتند. به نظرم باید به مربیان ایرانی بها بدهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۱    
پس از ارائه درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تجدید نظرخواهی ویژه در خصوص محرومیت مهدی رحمتی، کمیته انضباطی این درخواست را رد و رای صادره را قطعی اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۲    
مقامات ارشد دموکرات در کنگره و برخی دیگر از گروه ها که پیش از این تلاش می کردند دونالد ترامپ را عزل کنند در حال حاضر نیز تلاش خود در این راستا را ادامه داده و خواستار استیضاح ترامپ هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۰    
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با تأکید بر اینکه ایران در حال اجرای توافق هسته ای است و آژانس نیز به نظارت و راستی آزمایی آن ادامه می دهد گفت: برجام مؤثر و کارساز بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۰    
شاید دانستن این نکته که ارزان قیمت ترین ملی پوش کیست جالب باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
برخورد شدید شش خودرو سواری، در بزرگراه یادگار امام مصدومیت یکی از رانندگان را به دنبال داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
بررسی صورت گرفته از سوی انجمن پزشکی انگلیس که روز پنجشنبه نتایج آن منتشر شد، نشانگر آن است که هزاران تن از پزشکانی که در کشورهای اروپایی تحصیل کرده اند به دلیل نگرانی از آثار منفی خروج بریتانیا از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
کاخ سفید اعلام کرد دستورالعمل صادر شده توسط باراک اواباما در رابطه با آزادی تراجنسی ها برای استفاده از سرویس های بهداشتی در مدارس و ورزشگاهها را تغییر می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۱    
رضا داودنژاد فرزند علیرضا داودنژاد با بیان اینکه حال پدرش خوب است، اظهار کرد که پزشکان از جراحی قلب او ابراز رضایت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از شناسایی و کشف یکی دیگر از جان باختگان حادثه پلاسکو خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
گروه تروریستی داعش لیستی از ده ها تن از عناصرش را که خطوط مقدم نبرد در سه روز گذشته را ترک کرده و متواری شده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
علیرضا داوودنژاد به دلیل گرفتگی عروق قلب در بیمارستان بستری شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به برخی شایعات در زمینه توقف برنامه های دفاعی و رزمایش ها پاسخ داد و گفت: هیچ رزمایش و برنامه دفاعی تا به امروز متوقف نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
رسانه های ترکیه ای مدعی شدند شهر استراتژیک الباب پس از ماه ها درگیری به دست نیروهای مخالفان سوری افتاد؛ نیروهایی که تحت حمایت ارتش ترکیه قرار دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اقدامی مداخله جویانه از 11 وزیر استرالیایی خواست موضعی تندتر در قبال ایران اتخاذ کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۲    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور روز پنجشنبه از خطوط انتقال برق و پست 230 کیلو ولت مهدیس اهواز و طرح تثبیت خاک و بیابان زدایی در خوزستان دیدن کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۱    
عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: 10نامزد جبهه مردمی باید تعهد بدهند در صورتی که کاندیدای نهایی نبودند انصراف خود را کتباً اعلام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۱    
تلویزیون عراق از تسلط کامل نیروهای عراقی بر فرودگاه موصل خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۲    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی 2 هفته آینده با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مسکو دیدار خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: متهم اسیدپاشی که صبح امروز زن 26 ساله بینوا را در آرایشگاه زنانه به شدت مجروح کرده بود دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۲    
خودرو به سرقت رفته بانک پاسارگاد پول ها را برای امحا حمل می کرده و رقم دقیق میزان سرقت شده همچنان مشخص نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۲    
نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مجتمع شهر آفتاب با حضور بیش از سه هزار نفر از اعضای این جبهه از سراسر کشور برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۰    
ظرفیت اقتصاد ایران برای اشتغال زایی ظرفیتی محدود است، در بهترین دوران اقتصادی کشور، سالانه حدود 600 هزار شغل ایجاد شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۰    
به تازگی در فضای مجازی عکسی از سردار سلیمانی منتشر شده که او را در میان همشهری هایش نشان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۰    
وزیر اطلاعات گفت: خوزستان یکی از امن ترین استان های کشور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۰    
نمایش فیلم سینمایی خوب، بد، جلف از روز 6 فروردین در سالن سنتنیال ونکوور کانادا آغاز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
وزیر آشتی ملی سوریه ضمن انتقاد از اشغالگری ترکیه در خاک سوریه تأکید کرد که آنکارا در تلاش است که حضور خود را در سوریه تحمیل کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری فردی که در پی اختلاف با پدرش وی را به قتل رسانده بود خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
یک محموله بشردوستانه سازمان ملل برای مناطق محاصره شده سوریه توسط افراد مسلح ربوده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
مسئولین شهر سینکیانگ چین در پی تشدید تدابیر امنیتی، برای معرفی کسانی که ظاهری شبیه داعشی ها و یا افراط گرایان داشته باشند جایزه گذاشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
رئیس جمهور ترکیه علیه تمامی مظنونین به شرکت در کودتای نافرجام سال گذشته این کشور به دلیل انجام جنایت علیه شخص وی و دولت ترکیه شکایت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۲    
اسفندماه با سونامی کاندیداتوری در جریان اصولگرا آغاز شد، کاندیداهایی که بسیاری از آنها سابقه فعالیت در دولت قبل را دارند اما هستند دیگر اصولگرایانی هم که هوس پاستور به سرشان زده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۲    
رییس جمهوری روز پنجشنبه در ادامه برنامه های سفر به استان خوزستان از پست 230 کیلو ولت مهدیس اهواز بازدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۱    
باهنر گفت: بعضی آهن هستند و آهنربا می تواند آنها را جذب کند اما برخی جنس شان چیز دیگری است و آهنربا نمی تواند آنها را جذب کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
در بودجه سال 96 درآمد 113 هزار میلیارد تومانی از حوزه مالیات در سطح پیش بینی شده است که 21 درصد بیشتر از سال جاری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
حمید رسایی مدیرمسوول هفته نامه 9 دی و محمدجواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با موضوع آینده انقلاب اسلامی با یکدیگر مناظره کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
داعش برای ممانعت از استفاده نیروهای عراقی از فرودگاه موصل، این فرودگاه را تخریب کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
دبیر شورای نگهبان، از رسانه ها به ویژه رسانه ملی خواست شرایط ریاست جمهوری که در قانون اساسی به آن اشاره شده است را برای مردم تبیین کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۲    
وزیر نیرو در حاشیه افتتاح پروژه تأمین برق اضطراری تأسیسات آب شرب اهواز، گفت: به هیچ وجه دیگر در این زمینه مشکلی نیست و آب قطع نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به حق الناس بودن آرای ملت گفت:حفظ آرای مردم، تکلیف قانونی و شرعی و ملی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
رییس جمهور روز پنجشنبه در سفر به استان خوزستان از تصفیه خانه شماره 2 اهواز بازدید کرد .
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۲    
رئیس فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم گفت: تلاش می کنیم که مجموعه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی همراه نامزد خود به مردم معرفی کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۰    
معاون دادستان مشهد با اشاره به دستگیری یک فرد در ارتباط با پرونده پدیده به تشریح جزییات آن پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۰    
نیروهای عراقی در عملیات آزادسازی فرودگاه موصل، موفق شدند کنترل کامل باند فرودگاه را در دست بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
مقامات کاخ سفید اعلام کردند که پرده برداری از فرمان جدید و به روز شده دونالد ترامپ در خصوص ممانعت از ورود اتباع خارجی به خاک آمریکا تا هفته آینده به تعویق افتاده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: همه قبول کردیم حرکتی را در کشور شکل بدهیم و بر اساس آرای مردم و نظرسنجی های دقیق یک فرد انتخاب می شود و دیگران باید قبول کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به بهمن ماه 1395 نسبت به دوازده ماه منتهی به بهمن ماه 1394 معادل 8.7 درصد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا صدور نسخه اصلاح شده فرمان جدید مهاجرتی خود را تا هفته آینده به تعویق انداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
دادستان کل کشور گفت: زندگی در خوزستان مختل شده چرا که محیط زیست آسیب دیده و این بلا تنها دامن مردم خوزستان را نگرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۱    
یک افسر زن با سابقۀ بریتانیایی، به عنوان رئیس جدید اسکاتلندیارد منصوب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۲    
آلکساندر نوواک وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که ایران قراردادهای طرح های نفتی و گازی خود را برای همکاری با شرکت های روسی در مسکو رونمایی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۰    
از 10 روز گذشته جنب و جوش در شهرها برای خرید شب مایحتاج شب عید آغاز شده ؛جنب و جوشی که نشانه نو شدن سال و آغاز فصل جدید است.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۱    
علیرضا منصوریان می تواند در خط حمله تیمش روی یک یار جدید حساب کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۲    
صداوسیما اخیرا در یک نظرسنجی سیاسی به نتایج جالبی در مورد حسن روحانی دست یافته است. به گزارش نامه نیوز ، در این نظرسنجی دو سوال اصلی مطرح شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۲    
هرچند آخرین معاون اجرای محمود احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری برای انتخابات 96 اعلام کاندیداتوری کرده است، اما کارنامه نه چندان روشن و البته جنجالی حمید بقایی در میراث فرهنگی، هنوز جای بررسی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۰    
رئیس جمهور لحظاتی پیش از تصفیه خانه شماره 2 اهواز بازدید کرد.
  • ۱