سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۹May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 14 تیر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 تیر 1397 نامه نیوز 2 تیر 1397 نامه نیوز 3 تیر 1397 نامه نیوز 4 تیر 1397 نامه نیوز 5 تیر 1397 نامه نیوز 6 تیر 1397 نامه نیوز 7 تیر 1397 نامه نیوز 8 تیر 1397 نامه نیوز 9 تیر 1397 نامه نیوز 10 تیر 1397 نامه نیوز 11 تیر 1397 نامه نیوز 12 تیر 1397 نامه نیوز 13 تیر 1397 نامه نیوز 14 تیر 1397 نامه نیوز 15 تیر 1397 نامه نیوز 16 تیر 1397 نامه نیوز 17 تیر 1397 نامه نیوز 18 تیر 1397 نامه نیوز 19 تیر 1397 نامه نیوز 20 تیر 1397 نامه نیوز 21 تیر 1397 نامه نیوز 22 تیر 1397 نامه نیوز 23 تیر 1397 نامه نیوز 24 تیر 1397 نامه نیوز 25 تیر 1397 نامه نیوز 26 تیر 1397 نامه نیوز 27 تیر 1397 نامه نیوز 28 تیر 1397 نامه نیوز 29 تیر 1397 نامه نیوز 30 تیر 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۳    
نماینده ایران در هیئت عامل اوپک در واکنش به توئیت جدید رئیس جمهوری آمریکا گفت: با توئیت های پیاپی و مذموم شما قیمت های جهانی نفت خام 10 دلار افزایش یافته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۳    
شرکت هواپیماسازی ATR اروپا با بیان این که تا ماه آینده میلادی 6 هواپیما را آماده تحویل به ایران می کند از دولت ترامپ خواست مانع صدور این هواپیماها به ایران نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۹    
بدهی شرکت های انگلیسی با رسیدن به سطح 390.7 میلیارد ژوندی، رکورد جدیدی از خود به ثبت رساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۴    
طی تغییرات جدید در سازمان صدا و سیما علیرضا برازش مدیر شبکه یک برکنار و مجید زین العابدین مدیر شبکه یک شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۵    
فردی به نام خ که مسئولیتی در سازمان توسعه تجارت داشته، شاه کلید پرونده واردات این خودروها به کشور بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۳    
ناوهای آمریکایی همچنان در خلیج فارس حضور دارند و هر از گاهی تنش هایی میان شناورهای سپاه و آمریکا پیش می آید. مهمترین مورد آن بازداشت افراد نیروی دریایی آمریکایی بود که در دوران اوباما اتفاق افتاد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۳    
وقتی نفت از سوی خارجی ها تحریم شد، دولت مصدق اوراق قرضه چاپ کرد و اکثریت مردم این اوراق را خریدند و به کشور کمک کردند اما چرا بیش از 60 سال بعد این اتفاق دوباره نیفتاد و درخواست دولت اجابت نشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۰    
مشکلات هاروی وینشتاین مغول نسل جدید هالیوود تمامی ندارد و حتی حالا بعد از انفصالش از ریاست کمپانی وینشتاین هم ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۰    
مذاکرات وزرای خارجه روسیه و اردن در مسکو نشان داد که مسکو و عمان در مورد عملیات نظامی ارتش سوریه برای پاکسازی جنوب این کشور از وجود تروریست ها و راه حل مشکلات منطقه اختلاف نظر جدی دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی از 9 پیشنهاد و تصمیم جدید وزارت راه و شهرسازی برای رفع و کاهش التهابات اخیر بازار مسکن خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۴    
دولت کره جنوبی اخیرا یک هیئت تجاری و اقتصادی را به ایران اعزام کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۹    
لبنان و عراق در زمینه مشاوره هایی که برای تشکیل دولت پس از انتخابات پارلمانی انجام می شود، با یکدیگر مشترک هستند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دولت تلاش جدی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور دارد گفت: شرایط اقتصادی کشور ملتهب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۰    
مسئول هماهنگی ستاد آنفلونزای فوق حاد پرندگان وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر تهدید آنفلونزا در 7 استان کشور شدیدتر بوده و باید راهکار جدی در این زمینه اتخاذ شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۵    
زنی در آمریکا در اعتراض به سیاست های رئیس جمهور این کشور علیه مهاجران و جدا کردن کودکان از والدین مهاجران غیرقانونی از مجسمه آزادی بالا رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۳    
هیچگاه، حتی در طی جنگ جهانی دوم، صنعت خودرو به عنوان یکی از بزرگ ترین و سودآورترین صنایع بشر، از تکامل و تغییر بازنمانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۰    
جلسه دادگاه محاکمه وزیر پیشین انرژی رژیم صهیونیستی متهم به جاسوسی، پشت درب های بسته و در سکوت خبری برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۰    
عبدالشکور کرد فرزند امام جمعه فقید اهل سنت خاش، صبح امروز در خیابان امام (ره) این شهرستان مورد سوقصد قرارگرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۸    
یک روانشناس بالینی معقتد است ازدواج موفق باعث افزایش سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی می شود و مشاوره پیش از ازدواج علمی به زوجین کمک بسیاری می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۸    
واردات با ارز 4200 تومان همچنان داغ ترین پرونده خبری این روزهای ایران است در حالی که هنوز فصل پایانی این پرونده نگاشته نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۹    
دستیار ویژه رییس مجلس با بیان این که سندی دال بر شهادت چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی وجود ندارد گفت که تعیین سرنوشت آن ها با جدیت در دستور کار تهران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۹    
قانون گذاران اروپا با تصویب مجوز فعالیت بانک سرمایه گذاری اروپا در ایران، بر تلاش های مخالفان پیروز شدند و تلاش های خود برای حفظ برجام، پس از خروج آمریکا، را زنده نگاه داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۳    
وزیر خارجه کشورمان در رابطه با سفر روحانی به اتریش توییتی منتشر کرد و نوشت: التزام به برجام عیان بود؛ آنچه ضروری است تبدیل اراده به عمل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۰    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی جزئیات تغییر ساعت کاری اتوبوس های پایتخت از شنبه (16 تیرماه) تا پایان زمان بخشنامه استانداری را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۴    
در پی یک حمله پهپادی، معاون سرکرده گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در مرز افغانستان به هلاکت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۸    
یک عضو انجمن متخصصان پوست کشور ضمن هشدار نسبت به ریسک ابتلا به سرطان پوست در کودکان و نوجوانانی که آفتاب می گیرند و به برنزه شدن تمایل دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۸    
یک وزیر صهیونیستی ضمن اعتراف به شکست در برابر پیروزی های بشار اسد رئیس جمهور سوریه، در عین حال مدعی شد که "اسرائیل" دست برتر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۵    
دولت چین هشدار داده است که ایالات متحده با تهدید سایر کشورها به اعمال تعرفه های تجاری، عملا در حال شلیک آتش به طرف جهان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۹    
وقتی که از حفاظت از داده ها صحبت پیش می آید، دستگاه های تلفن همراه دارای برخی از مشکلات منحصر به فرد هستند و حفظ امنیت آن ها با توجه به ویژگی های آن ها بسیار دشوار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۹    
پایگاه تخصصی اویل پرایس با اشاره به توانایی ایران در بستن تنگه هرمز نوشت ایران برای اجرای سیاست یا همه یا هیچ در بحث صادرات نفت خلیج فارس یک راه دیگر هم دارد و آن استفاده از ظرفیت نیروی دریایی خود در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۴    
وحید غروی، مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل بین المللی در گفت و گو با خبرآنلاین به بررسی اهمیت امنیتی و سیاسی سفر روحانی به دو کشور اروپا پرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۴    
معاون رئیس جمهور گفت: از تریبون های نمازجمعه باید امید، تلاش، کار و فعالیت ترویج و تبلیغ شود چون اکنون کشور در شرایطی است که باید مردم به آینده امیدوار باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۰    
رکنا: مردی پس از مصرف کوکائین بلای وحشتناکی بر سر دختر 13 ساله ای آورد و او را حامله کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۴    
عضو حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد ثبت سفارش غیرقانونی 34 هزار خودرو گفت: متخلفان ثبت سفارش غیرقانونی خودروها در سامانه ثبت سفارش از افراد سازمان توسعه تجارت بوده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۸    
روزنامه نیویورک دیلی نیوز در سالروز استقلال آمریکا دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور را به تمسخر گرفت و او را دلقک نامید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۵    
ایرباس به ایران پیغام داده که به دنبال حفظ قرارداد فروش 100 فروند هواپیما است. اما سوال این است که چه عاملی باعث شده که غول هواپیماساز اروپایی چنین پیغامی را به مقامات ایرانی بدهد؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۵    
عربستان بعد از ایجاد وهابیت تاکنون، در جهت تفرقه بین شیعه و سنی کوشیده و پرچم دار ائتلاف ضدایرانی در منطقه بوده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بامداد پنجشنبه در توئیتی نوشت: اوپک انحصارطلب اقدامی برای کاهش نفت نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۹    
رئیس فراکسیون مبارزه با فساد اقتصادی مجلس گفت: بر اساس گزارش دستگاه های امنیتی بیش از یکصد هزار خودرو با تخلف وارد کشور شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۳    
دستگیری سلطان سکه با 2 تُن سکه بهار آزادی، واکنش های بسیاری را به دنبال داشت؛ واکنش هایی که در یک سوی آن ابهام در خصوص اتهام این فرد پررنگ بود و در سوی دیگر آن برخی با مفسد دانستن وی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۰    
سازمان اطلاعات عراق در بیانیه ای کشته شدن پسر ابوبکر بغدادی را طی بمباران جنگنده های روسیه در تاریخ دوم ژوئیه جاری در مرکز سوریه تایید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا طی پیامی در توئیتر نوشت که آمریکا در مقابل دلارهای اندک از بسیاری از اعضای اوپک حمایت می کند و این حمایت باید یک جاده دوطرفه باشد و اوپک باید قیمت های بالای نفت را کاهش دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۹    
سرطان دهانه رحم مهم ترین علت مرگ ناشی از سرطان زنان در کشورهای در حال توسعه است. این بیماری در بیشتر موارد در مراحل بسیار پیشرفته تشخیص داده می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۳    
لاغری و کاهش وزن از راه های مختلفی اتفاق می افتد اما ورزش کردن در این میان جای بحث دارد. آیا ورزش کردن به تنهایی می تواند باعث کاهش وزن شود؟ آیا می توان بدون ورزش هم لاغر شد؟ برای کاهش وزن کدام نسخه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۰    
دیگر از این همه قهر و بچه بازی همسرم خسته شده ام، او بدون این که کمی فکر کند با هر جرو بحثی خانه را ترک می کند و به منزل پدرش می رود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۳۰    
پسر 27 ساله امریکایی خواهر کوچکترش را به خاطر اینکه حمام کردنش طولانی بود به قتل رساند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۹    
اگر ولادیمیر پوتین خود قصد تضعیف روابط آمریکا و متحدان غربی اش، افزایش صادرات نفت روسیه و بهبود روابط مسکو و واشنگتن را به صورت همزمان داشت، شاید به همه ی این سه مورد دست پیدا نمی کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۸    
در این روزهای گرم تابستان یکی از میوه های محبوب هندوانه می باشد. در این مقاله خواص هندوانه را با شما در میان می گذاریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۸:۰۰    
این پسر خوشگل چینی به خاطر تفاوت با چهره مادرش مجبور به تست دی ان ای شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۷:۳۰    
این پسر 15 ساله عرب تجملاتی ترین زندگی را دارد.