چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۶:۳۸May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 30 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۵    
شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 10 هزار و 820 تومان و یورو را 12 هزار و 342 تومان از مردم می خرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۷    
پسر جوانی که تحت تاثیر فیلم مغزهای کوچک زنگ زده روی پدر دوست اش اسید ریخته و با ضربه های چاقو او را تا یک قدمی مرگ برده بود، پس از 24 روز سکوت لب به اعتراف گشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۰    
یک پسر نوجوان در روسیه پس از باختن در بازی رایانه ای سر خود را با اره برقی قطع کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۵    
در این مطلب می توانید با فواید میوه سیب که در درمان بسیاری از بیماری ها معجزه می کند، آشنا شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۴:۵۷    
واژگون شدن یک خودرو سواری سمند در جاده بهبهان - گچساران یک کشته و 4 زخمی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۳۵    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مرگ دو خواهر اهوازی در یکی از بیمارستان ها را تأئید و گفت: تیمی از معاونت بهداشت و معاونت درمان برای بررسی این مسئله تشکیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۷:۰۶    
دانشمندان دانشگاه هاروارد آمریکا روش درمانی جدیدی ابداع کردند که می تواند بدون آنکه عوارض جانبی داشته باشد، به جای شیمی درمانی به کار گرفته شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۶:۴۵    
معاون وزیر خارجه روسیه هشدار داده که پاسخ مسکو به خروج آمریکا از پیمان موشکی می تواند تدابیر نظامی باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۶:۳۰    
دندان های سالم و سفید یکی از عناصر اصلی لبخندی زیبا محسوب می شوند. رژیم غذایی و بهداشت دهان و دندان از جمله عوامل تاثیرگذار اصلی بر سلامت دندان ها هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۴:۳۰    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اینکه وزیر جدید کار باید به سه جانبه گرایی احترام بگذارد گفت: اولین اقدام وزیرجدید باید اهتمام به برگزاری جلسه شورای عالی کار باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۰    
شبکه خبری اسکای نیوز به نقل از منابعی گزارش داده اجزای جسد جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد آل سعود در باغ کنسولگری عربستان سعودی در استانبول پیدا شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۵    
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۱۷    
موبایل آینده سامسونگ با ظاهری خاص رویت شد. کمپانی کره ای سامسونگ در سال اخیر تلاش های بسیاری برای مقابله با بریدگی صفحه نمایش یا همان قابلیت معروف ناچ داشته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۷    
در طب سنتی بدن انسان از چهار ماده اصلی آب (سرد و تر)، باد (گرم و تر)، آتش(گرم و خشک) و خاک (سرد و خشک) تشکیل شده است که هریک مزاج و رژیم غذایی ویژه ای دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۲    
فارس نوشت: فعال سیاسی مقیم آمریکا گفت: ترامپ یک تاجر است و به هیچ عنوان به دنبال جنگ با ایران نیست، بلکه می خواهد جنگ روانی ایجاد کند تا بتواند منافع آمریکا را به بهترین وجه جلب کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۲    
آیت الله هاشمی در خاطرات روز دوشنبه 30 مهر 1369 نوشت: آقای [عبدالله] نوری، [وزیرکشور] تلفن کرد و از اعلان راهپیمایی فردا در مقابل مجلس اظهار نگرانی نمود و خواستار اعمال نفوذ برای لغو آن شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۴۷    
خونریزی مغزی به علت تومور و فشار خون بالا و ... اتفاق می افتد و با سردرد های ناگهانی شدید و حالت تهوع و عدم تعادل و تمرکز خود را نشان می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۲۰    
اگر قصد لاغری دارید و یا دوست ندارید اضافه وزن پیدا کنید پس باید مراقب برخی مواد غذایی فریب دهنده در برنامه غذاییتان باشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۷:۰۲    
سرهنگ ابوطالبی رییس پلیس فتا استان یزد اظهار کرد: جوانی 35 ساله با مراجعه به پلیس فتا و در دست داشتن مرجوعه قضایی ادعا نمود که با انگیزه خدمت رسانی و کسب در آمد از طریق نرم افزار وام یار خواستم به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۶:۳۲    
برای درمان موثر خلط گلو می توان از جوشانده مخصوص حلیله زرد و گل ختمی استفاده کرد .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۴:۰۲    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از بررسی و پیگیری علت فوت 2 کودک اهوازی در روزهای جمعه و دوشنبه هفته جاری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۲:۰۲    
خاشقجی هیچ وقت به خاطر هیچ جرمی محکوم نشد هرچند چند مقطع نگران کننده داشت.در 1989 درحالی که در سوئیس بود در شوایتزرهوف که یکی از لوکس ترین هتل های برن است دستگیر شد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۱:۱۱    
عواد بن صالح العواد وزیر اطلاع رسانی عربستان دوشنبه شب دو روز پس از اعتراف ریاض به کشتن جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد هیات حاکمه، در ادعایی خنده دار ضمن انکار دست داشتن مقام های کشورش در این پرونده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۵۷    
وزیر امور خارجه روسیه بار دیگر با تاکید برحمایت کشورش از برجام گفت: خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران موسوم به برجام را اشتباه بزرگ ایالات متحده می دانیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۵    
وزیر امور خارجه انگلیس، روایت عربستان از ماجرای قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار مشهور عرب را غیر معتبر و نامعقول خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۲    
وزیر خارجه مصر امشب با سفر به ریاض پیام رئیس جمهور این کشور به ملک سلمان را ابلاغ می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۲    
رئیس جمهوری آمریکا از تماس تلفنی خود با ولیعهد سعودی خبر داد و گفت: توضیحات ارائه شده درباره مرگ خاشقچی راضی کننده نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۲    
سئول اعلام کرد، وزارت خزانه داری آمریکا نسبت به همکاری مالی برنامه ریزی شده میان دو کره ابراز نگرانی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۳۶    
مدیر آموزش وپرورش گتوند گفت: شیطنت دو دانش آموز و بازی با قرص نفتالین هشت نفر را راهی بیمارستان کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۳۶    
ولی عهد سعودی و وزیر خزانه داری آمریکا ضمن دیدار با یکدیگر و درباره همکارهای راهبردی دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۳۶    
منابع نزدیک به دیوان پادشاهی عربستان سعودی می گویند که ولی عهد سعودی در صدد قربانی کردن و مقصر جلوه دادن سعود القحطانی مشاور و دستیار خود در پرونده قتل خاشقچی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۳۶    
صدر اعظم آلمان قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سیاست های آل سعود را وحشیانه توصیف و بر عدم صادرات سلاح به عربستان سعودی تا روشن شدن نتایج تحقیقات مربوط به پرونده خاشقچی تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۲۵    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که مساله کشته شدن جمال خاشقجی ارتباطی به پنتاگون ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۱    
شورای امنیت روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: در دیدار دبیر شورای امنیت روسیه و مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا برجام و مساله سوریه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۱    
انتخابات افغانستان بار دیگر بحث نظارت استصوابی شورای نگهبان را داغ کرد و پای این نهاد مهم را وسط کشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۶    
وزیر خارجه در مصاحبه با خبرگزاری ژاپنی کیودو گفته است که دولت آمریکا می تواند با بازگشت به توافق هسته ای که به صورت غیرقانونی از آن خارج شد و لغو تحریم هایی که پس از این خروج علیه ایران اعمال کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به تاکید ستاد اقتصادی دولت بر ضرورت کسب نظر از تشکل های صادراتی در مورد تصمیمات ارزی گفت: باید از تجربه صادرکنندگان آموخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۰    
با ابلاغ دستورالعمل وزارت علوم به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، غیبت دانشجویان حاضر در مراسم اربعین مجاز اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۷    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: حضرتی طرحی را مبنی بر مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس تهیه کرد که قطعا رای نخواهد آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۷    
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در واکنش به اقدامات غیردوستانه اوکراین در قبال شهروندان روس، حکمی را امضا کرد که بر اساس آن تحریم هایی علیه تعدادی شخص و نهاد اوکراینی اعمال می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۲    
- بررسی های انجام شده روی جسدی که از درون یک خودروی سوخته در باغ فیض کشف شد حاکی از این است که متوفی اقدام به خودسوزی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۲    
رئیس کل دادگستری استان تهران از ارسال پرونده مشایی در دادگاه تجدید نظر خبر داد و گفت: شعبه رسیدگی به این پرونده تعیین شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۲    
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران اسامی و تعداد مرزبانان ربوده شده را که گروهک تروریستی جیش العدل منتشر کرده است، را تأیید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۰۶    
یک عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر عزت الله ضرغامی، می گوید: دلخوری بعضی به این خاطر است که به عنوان گزینه نهایی جمنا معرفی نشده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۵    
بعد از خداحافظی شریعتمداری از وزارت صنعت، حسن یونس سینکی معاون وی نیز استعفا داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۵    
خالد الفالح وزیر انرژی عربستان در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری تاس روسیه تاکید کرد که در صورت خروج 3میلیون بشکه نفت در روز از بازار، عربستان نمی تواند این حجم را پوشش دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۲    
خانم دلفین او و آقای فیلیپ بونکرر روسای گروه های دوستی در مجالس ملی و سنای فرانسه به همراه تعدادی از نمایندگان و سناتورهای فرانسوی صبح امروز با معاون سیاسی وزارت امور خارجه دیدار و پیرامون موضوعات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۲    
ایرنا نوشت: وزیر خارجه سابق انگلیس با تشبیه ماجرای قتل 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار عرب در ترکیه به حادثه مسمومیت سرگئی اسکریپال جاسوس اسبق روس در انگلیس تصریح کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۵۲    
خبرگزاری رویترز روز دوشنبه گزارش داد: دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا با اعلام حالت فوق العاده از مقام های نظامی و مرزبانی خواست، از ورود پناهجویان از آمریکای مرکزی به خاک این کشور جلوگیری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۲    
کنترل و استعلامات لازم در خصوص شروط سه گانه خانه اولی برای متقاضیان تسهیلات صندوق مسکن یکم زوجین، از ابتدای آبان ماه، علاوه بر فرد متقاضی این تسهیلات، برای همسر او نیز اعمال می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۰    
در صورتی که رژیم های لاغری از استاندارد مشخصی تبعیت کنند در روزهای ابتدایی بازخوردهای قدرتمندی ارائه داده و به کاهش وزن سریع فرد کمک می کنند. اما گاهی وزن ناگهان ثابت می شود .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۰    
وزیر امورخارجه روسیه خروج آمریکا از برجام را اشتباهی بزرگ توصیف کرد و گفت که رایزنی میان طرف های توافق برای جلوگیری از تاثیرات منفی تصمیمات آمریکا علیه روابط اقتصادی با ایران در جریان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۱    
علت گرانی گوشت چیست؟ قصابی ها می گویند علت گرانی گوشت کمبود عرضه گوشت به بازار و قاچاق دام است و دامداران معتقدند کمبود خوراک دام و گرانی آن باعث افزایش قیمت گوشت شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۲۵    
وزیر سابق راه و شهرسازی ضمن تشکر از رییس مجلس و نمایندگان، نسبت به شکل گیری آن چه که آن را نهادهای فراقانونی خواند، هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۰    
شورای سیاست گذاری نمایشگاه تراکنش ایران، تراکنش علیه تحریم را به عنوان شعار چهارمین دوره این رویداد انتخاب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۱    
اختلاف ها بین اعتدال و توسعه به بالاترین سطح کابینه حسن روحانی رسیده است، جایی که جهانگیری "هیچ کاره" شده و واعظی و نوبخت "همه کاره" ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۲    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت 16 نفر بر اثر واژگونی مینی بوس حامل دانش آموزان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۶    
بعد از انجام برخی آزمایش های اولیه موفقیت آمیز بر روی غول پیکرترین هواپیمای جهان در ابتدای سال 2018، حالا یک هواپیما به نام استراتولنچ دستاورد تازه ای داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۰    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به تأیید حکم اعدام دو مفسد اقتصادی گفت: مفسدان در انتظار شدیدترین مجازات ها باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۰    
در پی خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وجود عقرب در غذای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، روابط عمومی دانشگاه خبر مذکور را رد و معاون فرهنگی دانشگاه موضوع را تایید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۷    
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا که دلار افت کرد و نگرانی ها نسبت به رشد تنش های سیاسی بر اقتصاد جهانی از این فلز ارزشمند پشتیبانی کرد، افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۰۷    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: من مجموع اخبار و تحلیلم این است که اسحاق جهانگیری قصد رفتن از دولت روحانی را کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۲    
بورس نفت و انرژی ماهیت بین المللی دارد و اصولا هم در بورس های کالایی مانند بورس نفت، بورس انرژی، فولاد، برق و .. ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۴۶    
شبکه سی ان ان به نقل از یک مقام ارشد ترکیه ای، هویت یکی از اعضای تیم 15 نفره اعزامی از ریاض برای قتل جمال خاشقچی را منتشر کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۵    
در ایران با توجه به اینکه تعداد تعطیلات رسمی نسبت به سایر کشورهای دیگر بسیار بیشتر است از این رو در ایران فرصت برای مسافرت بسیار زیاد است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی قوه قضاییه که روز گذشته از تایید حکم اعدام دو متهم پرونده های اقتصادی در دیوان عالی کشور خبر داد در رابطه با پرونده نفر سوم گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۳۷    
دبیرکل حزب کارگزاران با عدم تایید استعفای اسحاق جهانگیری از معاونت اول ریاست جمهوری، تاکید کرد: قطعا نبود آقای جهانگیری ضربه ای به نیروهای حامی دولت به ویژه جریان اصلاحات خواهد بود ولی ضربه بدتر آن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۵    
کانون صرافان طی اطلاعیه ای، به صرافان هشدار داد که از آزاد کردن دلالان ارزی به قید وثیقه جدّاً خودداری نمایند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۶    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به حادثه ربوده شدن مرزبانان در میرجاوه، گفت: دولت پاکستان اذعان داشته به شرط همکاری ایران، پیگیر پیدا کردن مرزبانان خواهیم بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه به منظور پیگیری آزادسازی مرزبانان ربوده شده ایرانی راهی پاکستان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۱۰    
استاندار خوزستان با اعلام خبر دستگیری یک زن مرتبط با حادثه تروریستی اهواز می گوید در این رابطه تا به حال هیچ فعال مدنی بازداشت نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 4 میلیون و 360 هزار تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۱    
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با این پیش بینی که وزرای پیشنهادی اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت می توانند از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرند در عین حال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۵    
به دنبال انتشار خبری مبنی بر اتهام "مفسد فی الأرض" برای تعدادی از فعالان محیط زیستی که سال گذشته به اتهام جاسوسی بازداشت شدند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۲    
درپی انتشار مطلبی در روزنامه کیهان به بهانه نقد اظهارات محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در ارتباط با تاسیس دفتر اتحادیه اروپا در تهران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۶    
یک رسانه مستقر در انگلیس جزئیات جدیدی از کشته شدن روزنامه نگار منتقد آل سعود در داخل ساختمان کنسولگری عربستان سعودی در استانبول منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۷    
وزیر پیشنهادی اقتصاد امروز با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه رئوس برنامه های خود، به تشریح ارقام فعلی شاخص های کلان اقتصادی کشور پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۲:۳۰    
مدیرکل امور مرزی وزارت کشور اعلام کرد که مرزبانان ربوده شده در سلامت کاملند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۷    
در این مطلب نحوه ساخت یک ترکیب ساده برای از بین بردن قطعی "شپش" سر آموزش داده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۷    
شاهزاده های زندانی و بازداشت شده سعودی از جامعه جهانی خواستند که علاوه بر موضوع قتل روزنامه نگار منتقد سعودی به موضوع بازداشت ها و ترورها در عربستان نیز توجه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۵۱    
دنیای اقتصاد جدول تازه ترین قیمت خودروهای داخلی و خارجی را منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۶    
بسیاری از کاربران علاقه مند به عکس دوست دارند عکس های خود را مثل فتوشاپ کارهای حرفه ای ادیت کنند. اما با برنامه فتوشاپ آشنایی کافی ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۳۰    
امروز آخرین مهلت برای ثبت شماره شبای بانکی برای دریافت سود سهام عدالت سال مالی 95 است و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۲۷    
رئیس مرکز فوریت های درمانی استان ایلام گفت: به دنبال بروز باد و باران در شهرستان مرزی مهران یک نفر کشته و 15 تن زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۵    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حالی از بررسی پیشنهاد ترمیم حقوق کارکنان دولت با موافقت رئیس جمهور خبر داده که هنوز تایید رسمی آن از سازمان برنامه و بودجه نیامده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۱۵    
در حاشیه اظهار نظر عزت الله ضرغامی نمی خواهیم مردم را به زور به بهشت ببریم، ولی وظیفه داریم راه بهشت را برای آنان هموار کنیم طراوت نیکی این کارتون را در کانال نیش خط منتشرکرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۱:۰۶    
عباس آخوندی در حالی از وزارت راه و شهرسازی استعفا داد که مهم ترین برنامه های اعلامی وی در این وزارتخانه محقق نشد؛ در این باره می توان به عدم تحقق شهرسازی بر پایه حمل و نقل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۰    
علی احمدی، جانشین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به نامه عباس آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی به رییس مجلس شورای اسلامی در خصوص جایگاه و فعالیت های هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام واکنش نشان داد و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۳۰    
قسمت مهم صحبتهای پوتین، مربوط به حضور ایران در سوریه بود که طی آن، پوتین تصریح کرد که مأموریت روسیه، قانع کردن ایران در مورد عقب نشینی نیروهای آن از سوریه نیست و دولتهایی که ایران را به رفتن از سوریه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۷    
وزارت راه و ارتباطات قطر ادعای فاکس نیوز مبنی بر نشستن هواپیمای ایرانی حامل سلاح در قطر و سپس پرواز به لبنان را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۷    
کارشناس ارشد و دیپلمات سابق وزارت خارجه کشورمان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین می گوید: کاخ سفید تحت سه محوری که شدیدترین فشار را به کاخ سفید آورد، ریاض را مجبور به تایید قتل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۷    
برای دفع سموم بدن از پا در 30 دقیقه به روش چینی، لازم است تشتی آماده کنید و موادی را که دراین مقاله اشاره می کنیم باهم ترکیب کنید ویک سم زدایی بینظیر را تجربه کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۷    
یک نماینده مجلس تاکید کرد: قطع اینترنت از سوی آمریکا نمی تواند اجرایی و عملیاتی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۲۱    
عزت الله ضرغامی معاونت اسبق سینمایی وزارت ارشاد در مصاحبه با ایرنا گفت:موقعی که خودم در سینما بودم با اینکه مواضع ام مشخص بود، یک شب در جشنواره فجر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۲۲    
دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس ایران و السد قطر برگزار می شود و همه انتظار دارند که سرخپوشان ایرانی به فینال برسند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۱۶    
روزنامه کیهان در سرمقاله خود نوشت:آقای روحانی نباید خود را از ظرفیت های عظیم فکری و عملیاتی موجود در کشور محروم کند و معطل یک حلقه بسته مدیریتی بماند که هرچه در چنته داشتند، عرضه کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۸:۰۷    
روزنامه اعتماد با محمد عطریانفر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در باره انتقادهای اسحاق جهانگیری از دولت و احتمال استعفای او از سمت معاون اولی رئیس جمهور مصاحبه کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۵    
فعال سیاسی اصولگرا گفت: عمده تحریم ها علیه ما اعمال شده و اقدامات دیگر تأثیر تعیین کننده ای و شوک آوری ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۵۵    
معاون قوانین مجلس با بیان اینکه حوزه صلاحیت مجمع تشخیص تنها به رفع اختلاف نظر مجلس و شورای نگهبان محدود می شود، ادامه داد: توسعه دادن اختیارات مجمع بیش از مورد مذکور با قانون اساسی منافات دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۶    
پرونده خاشقچی نقطه عطفی در مناسبات عربستان ایجاده کرده و حضور فردی چون احمد بن عزیز هم نمی تواند وضعیت بغرنج کنونی را به شرایط گذشته برگرداند.
  • ۱