چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۵:۵۳May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 15 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۵    
مواقعی که بدن به دلیل اختلالات دفع در دچار مشکل می شود دردهای شدید بروز می کند که گاهی غیرقابل تحمل است ، پاکسازی و تخلیه روده ها از سموم بدن با نسخه ای فوری در این شرایط کارساز خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۹:۲۰    
رییس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره شهردار شدن خود، گفت: بخشی از اصلاح طلبان فکر می کنند این کار ممکن است باعث از هم پاشیدگی شورا شود. هنوز هم همین مطرح میشود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۲    
آیت الله اراکی گفت: من پیشنهادم این است آنها که رأی به FATF ندادند، اسمشان را اعلام کنند، از هیچ چیز هم نترسند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۱۵    
در حالی که مقامات ترکیه احتمال کشته شدن خاشقچی در کنسولگری عربستان در ترکیه را با جدیت اعلام می کنند همچنان مقامات سعودی به انکار این مساله اصرار دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۱۲    
در این مطلب نگاهی می اندازیم به مزایای نوشیدن یک چای خوب و تأثیراتی که روی سلامت انسان می تواند داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۰:۰۶    
در این گزارش می توانید از دیدگاه ها و نظریات کارشناسان و فعالان بازار درباره کاهش قیمت خودرو باخبر شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۸:۱۲    
نشست شورای برنامه ریزی رسانه ای ITE 2018 در مرکز فابا برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۷    
محور بن سلمان و ترامپ مسیری را دنبال میکنند که ناتوی عربی بتواند سرآغاز ورود آمریکا به عصر جدید جنگ های نیابتی در آینده به جای جنگ های مستقیم پرهزینه باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۶    
شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 9 هزار و 950 تومان و یورو را 11 هزار و 445 تومان از مردم می خرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۷    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما درهای مذاکره با آمریکا را نبسته ایم. درها باز است، مشروط بر اینکه، چنین دیداری قابل اطمینان باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۲    
در خصوص منبع پیامک های ارسالی FATF به نمایندگان مجلس اظهار کرد: متولی اصلی پیامک های ارسالی به نمایندگان شناسایی نمی خواهد و خود افراد دخیل در این امر اعلام کرده اند که ارسال این پیامک ها کار چه کسی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۶    
معاون وزیر ارتباطات گفت: پرتاب انسان به مدار در برنامه هست، اما به منابع مالی زیادی نیاز دارد و در کشورهای پیشرفته بخش خصوصی این فعالیت ها را به عهده گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۷    
رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: هیأت مستشاری و دادستان دیوان محاسبات کشور در بهمن سال 96 تخلفات بانک مرکزی را محرز دید و بر انفصال رئیس کل بانک مرکزی و معاونان ایشان رأی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۰    
اعضای بدن دختر 20 ساله بیرجندی که دچار مرگ مغزی شده بود به چهار بیمار نیازمند اهدا شد. مسئول مرکز بیماران خاص استان این مورد را سومین اهدای عضو از فرد دچار مرگ مغزی در استان برشمرد و به خراسان جنوبی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۷:۴۵    
همسر متهم اصلی پرونده سکه ثامن که در فرودگاه تبریز دستگیر شد، به منظور استرداد اموال مردم و سیر مراحل قانونی، به مراجع قضائی تحویل داده شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۷:۴۵    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: موارد نقض رای دادگاه لاهه در تامین دارو و تجهیزات از سوی آمریکا باید مستندسازی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۷:۳۶    
بزرگسالان، نیاز بسیاری به نوشیدن آب دارند اما نوزادان این گونه نیستند. بدن نوزادان، به قدر کافی برای مصرف آب رشد نکرده در نتیجه توانایی مصرف حتی چند انس آب را ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۷:۰۰    
تحلیلگر فلسطینی از موردی غیر از تامین امنیت عربستان توسط آمریکا سخن گفت که بن سلمان برای آن هم باید به ترامپ باج بدهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۶:۳۰    
سربازان جریان راست جدید که این روزها در اروپا به آنها راست افراطی می گویند. آنان آمده اند تا اروپای واحد را به 18 اروپای کوچک و ملی تبدیل کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۶:۰۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ارائه سبد کالای حمایتی به نیمی از جمعیت کشور خبر داد و گفت: امیدوارم با این اقدامات و با توجه به تغییرات نرخ ارز که روند کاهشی در پی گرفته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۵:۰۶    
هدر هیگینز فعال حقوق زنان و کارشناس مسائل سیاسی آمریکا روز یکشنبه در یادداشتی در نشریه هیل، با بررسی پیامدهای تایید صلاحیت نامزد حزب جمهوریخواه برای عضویت در دیوان عالی این کشور ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۴:۰۶    
نهاد عالی نظارتی چین شامگاه یکشنبه تایید کرد که مِنگ هونگوِی رئیس چینی پلیس بین الملل (اینترپل) برای بازجویی درخصوص نقض احتمالی قانون این کشور بازداشت شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۳:۰۶    
استاندار مازندران با اشاره به خسارت های ناشی از سیل در روزهای اخیر، خواستار نظارت بیشتر بر ساخت و سازها بویژه در حاشیه رودخانه ها و زیرساخت های استان شد و گفت که با هرگونه کوتاهی در این زمینه برخورد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۱:۱۵    
برهم'صالح' رئیس جمهوری جدید عراق بر تاکید کشورش برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۰:۵۱    
کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان اعلام کرد که احتمال حذف نامزدهای انتخابات پارلمانی به رغم اینکه فهرست نهایی اعلام شده، هنوز وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۰:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آنچه امروز در قالب CFT در مجلس تصویب شد، همانند دیگر مصوبات در شورای نگهبان مورد بحث قرار می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۰۲    
به زودی طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی به عنوان رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه حکم می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: 63 نفر از ابتدای شهریور تاکنون به دلیل مصرف الکل تقلبی فوت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۳۲    
باشگاه روبین کازان روسیه از حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۷    
اعضای ستاد تنظیم بازار پس از بررسی جوانب با طرح پیش فروش لوازم خانگی موافقت کرد، قرار است این طرح بدون تبعیض برای واحدهای توانمند، بدون مداخله دولت اجرا شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۲    
عضو هیأت مدیره انجمن انرژی های تجدیدپذیر با بیان اینکه دولت و وزارت نیرو از توسعه نیروگاه های زباله سوز حمایت نمی کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۴۷    
پذیرش اقامت یا پناهندگی در آلمان برای پناهجویانی که هنوز به سن بلوغ نرسیده اند به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده و تنها 60 درصد آنان شانس گرفتن اقامت دائم یا پناهندگی دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۱    
مهدی حاجتی عضو شورای اسلامی شهر شیراز که پنجم مهرماه جاری به اتهام حمایت از 2 تن از فعالان فرقه ضاله بهاییت بازداشت شد، عصر یکشنبه آزاد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۱    
سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی به تصویب لایحه الحاق به CFT توسط مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۱    
رئیس اینترپل پیش از مفقود شدن تصویر عجیبی برای همسرش ارسال کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۱    
رئیس جمهور کشورمان در پیامی با تبریک انتخاب نخست وزیر جمهوری عراق، اظهار امیدواری کرد، در دوران مسئولیت وی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۱    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به وعده دولت برای معرفی وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد، مجلس هفته آینده برای بررسی گزینه های پیشنهادی دولت تشکیل جلسه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۱    
سازمان سنجش آموزش کشور شرایط ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۱    
در جلسه هیات دولت به ریاست رئیس جمهور آیین نامه اجرایی نحوه انتقال تخفیفاتِ نداشتن حوادث منجر به خسارت وسایل نقلیه تصویب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۱    
ولی گفت: اتحادیه درپی آن است تا دست دلالان را از بازار سکه و طلا کوتاه کندو مردم مراقب سکه ها و انواع مصنوعات تقلبی باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۳۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پیوستن به CFT را به نفع کشور دانست و گفت: پیوستن ایران به این کنوانسیون اصلاحاتی در نظام بانکی صورت می دهد و آن را تسهیل می کند که به نفع منافع برخی افراد نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۲    
منابع محلی در استان دیرالزور از فراری دادن فرماندهان داعش به وسیله بالگردهای ارتش آمریکا خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۰    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی مازندران گفت: سیل و بارندگی شدید در استان پنج فوتی برجای گذاشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۱    
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از شهرها و روستاهای استان های شمالی کشور در پی بارش باران در روزهای اخیر اظهار داشت: چهار استان گیلان، مازندران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۲    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: رژیم صهیونیستی آمادگی وجرأت ایجاد جنگ جدید در منطقه را ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید این کمیسیون تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۰    
رئیس اسبق رسانه ملی با توصیف فوتبالی از جریان تصویب CFT در مجلس شورای اسلامی نوشت: بازی رفت به نفع مجلس تمام شد، منتظر بازی برگشت در شورای نگهبان هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۵۱    
جلسه مشترک شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و اعضای شورای شهر تهران به منظور بررسی برنامه ها و مشکلات برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا از احتمال دیدار دوباره با رهبر کره شمالی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۲۷    
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: بر اساس بررسی تیم های مجرب ملی، کمترین قصوری در زمینه تامین امنیت رژه نیروهای مسلح در اهواز متوجه شورای تامین استان نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۱۰    
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 21 هزار میلیارد ریالی زمین خواری و رهاسازی 220 هزار متر از اراضی ملی در استان در شش ماهه گذشته خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۵    
پیرو کاهش قیمت خودروهای تولید داخل پراید 111 در بازار امروز تهران به قیمت 35 میلیون تومان و دنا به قیمت 75 میلیون تومان معامله شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۲    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مابه التفاوت مربوط به افزایش حقوق سال97 بازنشستگان و مستمری بگیران به طور کامل و برای تمامی سطوح پرداخت و تسویه شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۴۰    
رییس کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، باید کشور از محل درآمدهای مالیاتی اداره شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۶    
یک رسانه آمریکایی گزارشی درباره تحرکات پشت صحنه کاخ سفید و پنتاگون به منظور انتخاب کادر جدید رهبری نیروهای مسلح این کشور منتشر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۷    
رئیس دفتر رئیس جمهوری اظهار امیدواری کرد که تصویب این لایحه به ثبات بازار و کاهش نرخ ارز کمک کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۷    
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ اعلامی این بانک به شبکه بانکی بابت مصارف خدماتی روند کاهشی داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۲۱    
فرماندار تبریز گفت: همسر مدیرعامل سکه ثامن در فرودگاه تبریز بازداشت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۵۶    
به اعتقاد بسیاری از تحلیلگران هندی، بزرگ ترین پیام دیپلماتیک هند به آمریکا در نوزدهمین نشست سالانه سران با روسیه در انتهای هفته گذشته آن بود که دهلی نو با وجود تحریم های آمریکا علیه روسیه به مسیر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۲    
به گفته یک نماینده مجلس، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی عدم برخورد با افرادی مانند احمدی نژاد، اظهار کرد: قبول دارم دستگاه قضا با برخی از افراد به یک جهاتی الان مدار می کند ولی مطمئن باشد با هر کسی که مرتکب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به تصویب لایحه الحاق به CFT، گفت: هنوز اعلام نظر زود است و فعلا تا زمانی که به شورای نگهبان نیاید هیچ نظری ندارم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۲    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از تعلیق حکم وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندسی خود خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۵    
انفجاری که ظهر امروز یکشنبه صدای آن در بخش هایی از شهر آمل شنیده شد، به گفته شاهدان عینی بر اثر انداختن ترقه یا نارنجک دست ساز در اطراف سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهر رخ داد و به تعدادی خودروی پارک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۲    
مجلس شورای اسلامی ایران امروز با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) موافقت کرد. این رویداد بازتاب قابل توجهی در رسانه های بین المللی داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۰    
طی روز گذشته، شاهد انتشار گزارشی در خصوص آغاز عرضه بروزرسانی جدید برای پرچمدار سال 2017 هوآوی یعنی Huawei Mate 10 Pro برپایه Android 9.0 Pie بودیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۱    
نوشیدن دمنوش ها در فصل های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۵    
اگر میخواهید در تمام پاییز سرما نخورید حتما این مطلب را دنبال کنید تا با بهترین تقویت کننده ها آشنا شوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۶    
معاون سفیر کشورمان در بغداد اعلام کرد که مسئولان ایرانی در تلاش هستند تا ویزای سفر به ایران و عراق را لغو کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۰    
گزارش نامه نیوز از تحولات امروز مجلس را ببینید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۱    
دقایقی پیش انفجاری مهیب در آمل و در مقابل سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهرستان به وقوع پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۵    
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل در نامه به دبیرکل این سازمان و رئیس شورای امنیت ادعاهای بی اساسی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۷    
رئیس دیدبان حقوق بشر با انتشار پیامی در توئیتر به مرگ موشک روزنامه نگار منتقد عربستانی در استانبول واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۷    
امیرآبادی فراهانی سوال نادر قاضی پور و دو محجوب و وکیلی از وزیر کشور را در صحن علنی مجلس اعلام وصول کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۱    
جلسات استماع رسیدگی به شکایت ایران از آمریکا در دیوان بین المللی دادگستری در پی مسدود شدن دارایی های بانک مرکزی در آمریکا از روز دوشنبه آغاز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۲    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به 3 میلیون و 700 هزار تومان کاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۱۲    
محسن جلال پور رئیس سابق اتاق بازرگانی از رضا رحمانی به عنوان گزینه پیشنهاد وزارت صنعت، محمد شریعتمداری گزینه پیشنهادی وزارت کار و فرهاد دژپسند گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۲    
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: شبکه اجتماعی اینستاگرام بر خلاف قانون اساسی صوت وتصویر فراگیر را از انحصار سازمان صدا وسیما خارج کرده و بدون هرگونه محدویت قانونی سال هاست که مشغول تهاجم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۲    
امروز مجلس شورای اسلامی در شرایطی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را تصویب کرد که جلسه مجلس شورای اسلامی از همان ابتدا فضای ملتهبی داشت که پایان آن به پاره کردن آیین ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۷    
تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) از سوی مجلس بازار ارز را برای دومین بار در روزهای اخیر تحت تاثیر قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۵    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید براینکه دلال ها باید شناسنامه دار شوند و در مکان مشخصی فعالیت خود را انجام دهند تا اگر مشکلی و موردی داشتند، رصد شوند، گفت: سوداگران درحال خروج از بازار سکه هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهور به وزرای کشور و بهداشت دستور بسیج امکانات برای کمک به سیل زدگان شمال کشور داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۲    
قیمت دلار در بازار آزاد که از هفته گذشته روند نزولی گرفته و روز گذشته هم کاهش داشته، امروز هم به روند نزولی خود ادامه داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۰    
مشاور رئیس جمهوری با اشاره به تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۶    
مردی به همراه سگش زنان و دختران مختلف را برده جنسی خود می کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۱    
در گردهمایی بزرگ مردم قم که در مخالفت با تصویب FATF برگزار شد معایب تصویب این لایحه با حضور اقتصاددانان و نمایندگان مجلس و شخصیت های برجسته حوزوی و دانشگاهی موردبررسی قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۲    
مردی پس از آن که همسر 50 ساله اش را در پشت بام ساختمان در حال احداث به آتش کشید، خود را نیز با ریختن نفت آتش زد و هر دو نفر به طرز دلخراشی جان باختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۰    
همه اندرویدی ها با گوگل پلی آشنا هستند. دانلود برنامه های کاربردی و بررسی جدیدترین اپ ها و به روزرسانی ها از طریق گوگل پلی امکان پذیر است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی نامه دفتر مقام معظم رهبری درباره بررسی لوایح چهارگانه (FATF) را در صحن پارلمان قرائت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۶    
رئیس مجلس در پاسخ به اظهارات پژمانفر مبنی بر اینکه شما به عنوان رئیس مجلس، نمایندگان و افراد را تهدید کردید ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۶    
مرد هندی پس از قتل مادرش 20 کیلومتر با سر بریده وی راه رفت تا خود را به پلیس جنوب غربی هند معرفی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۰    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از رییس مجلس شورای اسلامی به خاطر برگزاری جلسات مکرر با روسای کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس شورای اسلامی برای تصویب FATF انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۱    
الاخبار چاپ بیروت نوشت: طی اقدامی که تاثیر چندانی در روند جنگ ندارد، پارلمان اروپا قطعنامه جدیدی را در مورد اوضاع یمن صادر کرد، که تمرکز آن بر روی تجاوزهای سعودی-اماراتی بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۵    
حراست مرکزی وزارت دادگستری در خصوص نامه های الکترونیکی جعلی که به برخی از مردم به نام وزارت دادگستری ارسال می شود، اطلاعیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۲    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر به ابعاد مختلف لایحه FATF اشراف پیدا کنند دیگر مخالف پیوستن ایران به این کنوانسیون نخواهند بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مصادیق تروریست در نگاه FATF مصادیق درستی نیست و از دیدگاه این نهاد سپاه پاسداران و حزب الله لبنان تروریست محسوب شده اما عربستان و اسرائیل تروریست نیستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۶    
همسر رئیس جمهوری سوریه دو ماه بعد از اعلام ابتلایش به بیماری سرطان سینه با ظاهری کاملا متفاوت در برابر چشم رسانه ها ظاهر شد. اسما اسد در یکی از بیمارستان های نظامی دمشق تحت درمان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۰    
بر اثر بارندگی شدید پل موسی آباد کمربندی نوشهر تخریب و یک دستگاه کامیون به داخل رودخانه سقوط کرد و راننده آن مجروح شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۰    
چند زیرفراکسیون، ذیل فراکسیون امید تشکیل شده است تا طرح هایی را که به نظر عارف، شایسته سکوت بیشتر است در آن بررسی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۶    
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه با قبول FATF یک خود تحریمی را پذیرفتیم، گفت: همین که آمریکا به طولانی شدن تصویب لوایح FATF در مجلس معترض است خود نشانی از ماهیت ضد ایرانی این کنوانسیون است.
  • ۱