جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۶:۵۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 23 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۷:۱۰    
طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، حدود یک پنجم از تخلف مالی صورت گرفته در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر وصول و به صندوق دادگستری واریز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۰    
پس از اینکه مقامات اروپایی نتوانستند به پیشرفت قابل توجهی در زمینه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا دست یابند، نشست آتی به تعویق افتاد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۴:۲۰    
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بنده فیش حقوقی ندارم، استاد بازنشسته دانشگاه هستم که حدود 2 تا 3 میلیون تومان حقوق دریافت می کنم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۱:۱۷    
در این ایام که قرار است زائران حسینی از نجف تا کربلا پیاده روی کنند، راهکار هایی هست که با رعایتش می شود خستگی و کوفتگی عضلانی را کمتر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۱:۰۰    
توزیع و تولید روغن موتور در شش ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با رشد همراه بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۵    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اقدامات استاندار ایلام برای مقدمات مراسم اربعین حسینی را اقداماتی جهادی و انقلابی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۷    
ریزش مو یکی از اختلالات شایع در خانم ها محسوب می شود، برای درمان این مشکل ابتدا باید علل آن را شناخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۸:۰۲    
دریچه آئورت بخش مهمی از قلب است که به گردش خون در قلب کمک می کند، یکی از بیماری های این قسمت تنگی دریچه آئورت است که در این مطلب با آن بیشتر آشنا خواهید شد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۷:۴۷    
یکی دیگر از مدیران ارشد استان گیلان به جرم اخذ رشوه بازداشت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۶:۱۷    
افزایش تعداد دانشجویان فلسطینی و کاهش دانشجویان اسرائیلی مشکل جدید صهیونیست هاست که موجب تعمیق شکاف های اجتماعی و معضل جمعیتی آن ها شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۵:۴۷    
الان چند سالی می شود که دستمزد های نجومی بازیگران بیشترین حجم اخبار را به خود اختصاص داده است؛ دستمزد هایی که گاه تا 70-60درصد هزینه های یک فیلم را شامل می شود و این سروصدای تهیه کنندگان را درآورده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۵:۴۷    
عربستان سعودی از برتری و امتیاز ژئوپلیتیک و اقتصادی در برابر غرب برخوردار است. اگر تنش های این کشور با غرب و آمریکا بالا بگیرد، برای ایجاد فشار اقتصادی از این نظر برتری دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۵:۰۲    
در روز های اخیر بازیگران بازار بورس سهام شاهد افت قیمت ها هستند و این در حالی است که در شش ماهه ابتدایی امسال بسیاری از سهم ها با افزایش شدید قیمت همراه بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۴:۴۱    
با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان بیماری های تنفسی شیوع زیاد یدربین مردم به خصوص کودکان پیدا می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۴:۰۲    
سخنگوی حزب رفاه ملت ایران از انتخاب بهروز نعمتی با اکثریت آرا به عنوان دبیرکل این حزب سیاسی تازه تأسیس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۳:۴۷    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه "عدم تأمین نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی کشور ممکن است آسیب های جبران ناپذیری برای کشور به همراه داشته باشد" ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۲:۱۷    
معاون امنیتی وزارت کشور گفت: 65 درصد زوار اربعین با ماشین شخصی به مرزها مراجعه می کنند که تامین پارکینگ خودروها را با مشکل روبرو می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۱:۰۲    
مقام های وزارت وحدت کره جنوبی و کمیته وحدت صلح آمیز کره شمالی برای کاستن از تنش های نظامی و برگزاری نشست ژنرال های ارتش های دو کشور به توافق رسیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۱:۰۲    
سازمان گذرگاه های مرزی عراق روز دوشنبه خبر داد که دو مسافر ایرانی در گذرگاه های مرزی مهران و شلمچه به اتهام همراه داشتن مواد مخدر بازداشت شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۱:۰۲    
رسانه رسمی سعودی پس از اظهارات وزیر دادگستری آمریکا علیه حزب الله لبنان، این اتهامات را به عنوان خبر فوری خود برگزید تا شاید بتواند حاکمان ریاض را از مخمصه مفقود شدن یک روزنامه نگار رها کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۱۲    
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه پادشاه سعودی اطلاع از وضعیت جمال خاشقچی را انکار می کند، گفت ممکن است قاتل های خودسری وجود داشته اند که خاشقچی را کشته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۶    
تیم تفحص و بررسی سرنوشت جمال خاشقچی روزنامه نگار ناپدید شده در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول در چارچوب کار گروه مشترک عربستان و ترکیه، وارد این ساختمان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۶    
سیل ناگهانی در جنوب غربی فرانسه که یکی از بدترین حوادث از نوع خود در یک قرن گذشته بود، دست کم 10 کشته برجا گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۶    
یک شبکه تلویزیونی ترکیه سناریوی جدیدی را درباره چگونگی مفقود شدن خبرنگار منتقد سعودی مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۰    
با وجود گمانه زنی ها مبنی بر ابراز تمایل محمد بن سلمان ولیعهد سعودی برای خرید باشگاه منچستریونایتد، خانواده گلیزر مالکان این باشگاه می گویند تمایلی به فروش سهام شیاطین سرخ به وی ندارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۰    
وزیر دادگستری آمریکا تاکید کرد که تحریم های شدیدی را علیه پنج گروه در جهان از جمله حزب الله لبنان اعمال خواهد کرد. وزیر دادگستری آمریکا این گروه ها را گروه های "مجرم فرامرزی" خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۰    
گروهی از افرادی که در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا به دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور رای دادند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۷    
معاون امنیتی وزارت کشور گفت: 65 درصد زوار اربعین با ماشین شخصی به مرزها مراجعه می کنند که تامین پارکینگ خودروها را با مشکل روبرو می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۵۷    
سرپرست پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فروشنده دلارهای تقلبی در کرج خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۲    
اخذ شهریه از دانشجویان روزانه کارشناسی ارشد بابت دروس جبرانی، این روزها به یکی از دغدغه های دانشجویان دانشگاه تهران تبدیل شده و برخی را در آستانه فارغ التحصیلی دچار بلاتکلیفی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۶    
سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس گفت: من رایزنی کردم و نتیجه رایزنی ها این بود که فضای رأی دادن به استفساریه مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، در مجلس وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۰    
وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد که مایک پامپئو، وزیر خارجه این کشور امروز (دوشنبه) به عربستان سفر می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۷    
شرکت اپل به شدت نصبت به درخواست دولت استرالیا در مورد افشای اطلاعات کاربران و به عبارتی نقض حریم خصوصی آنان واکنش نشان داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۵۷    
نخست وزیر اسراییل به مذاکرات صلح میان رژیم صهیونیستی و دولت فلسطین اشاره کرد و با سرزنش محمود عباس رئیس تشکیلات خود گردان فلسطین او را مسئول شکست مذاکرات و خواهان سرزمینی فلسطینی عاری از یهودی ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۳۶    
مدیرکل حراست وزارت بازرگانی در دوران دفاع مقدس خاطره ای را درباره دستور میرحسین موسوی برای گرفتن تعهد استخدامی از فرزند یکی از سران قوا نقل کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۷    
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: جمهوری اسلامی ایران بایستی به موضوع توسعه دیپلماسی دفاعی و اقتصادی خود با 15 کشور همسایه به عنوان یک فرصت در زمان حاضر نگاه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۱    
مدیرعامل آبفای تهران گفت: کاهش بارندگی ها و ذخیره برف سال آبی 96-97 استان تهران در چهار دهه اخیر بی سابقه بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۱    
خالد الفالح وزیر انرژی عربستان گفت: ما انتظار داریم و می خواهیم تلاشهای عربستان سعودی مورد تایید قرار گیرد. اختلالات عرضه به یک جاذب شوک نیاز دارند و این جاذب شوک تا حد زیادی، عربستان سعودی بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۱    
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: در حوزه امنیت اربعین تمهیدات ویژه ای تدارک دیده شده و ان شاءالله همچون سال گذشته یک اربعین امن و سالم را برگزار خواهیم کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۵    
سخنگوی حزب رفاه ملت ایران از انتخاب بهروز نعمتی به عنوان دبیرکل این حزب با کسب اکثریت آراء خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۲    
ترامپ از سخنرانی 25 سپتامبر خود در سازمان ملل برای آماده سازی زمینه برخورد با ایران استفاده کرد و احتمال یافتن راهی مسالمت آمیز برای حل اختلافات میان دو کشور را تضعیف کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۱۰    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح از فراهم شدن امکان مشخص کردن تاریخ اعزام به سربازی برای مشمولان فارغ التحصیل خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۱۰    
اکانت توئیتری خبرگزاری رویترز نوشت: پلیس ترکیه فایل صوتی دارد که نشان می دهد خاشقجی در کنسولگری (عربستان) کشته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۷    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در خصوص نوسانات قیمت گوشت در بازار گفت: قیمت گوشت در این مدت افزایش قیمت نداشته و در دوهفته اخیر بین 3 تا 4 هزار تومان کاهش قیمت هم داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۱    
صبح امروز برخی از روزنامه ها در اقدامی هماهنگ سرمقاله ای مشترک با عنوان دفاع از آزادی ، خطاب به روزنامه نگاران جهان منتشر کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۶    
نماینده ولی فقیه در مشهد گفت: اجرای برنامه هایی با هویت امام رضا(ع) در مشهد مقدس منافاتی ندارد، اما برنامه های اباحی گری نباید در مشهد مقدس اجرا شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۰    
به مصطفی السعید در الاهرام نوشت: نخست وزیر اسرائیل تلاش می کند تا با سفر به روسیه روابط بحران زده تل آویو با مسکو را بهبود بخشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۲۲    
رئیس جمهور و رئیس هیأت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی در حکمی دکتر علی وحدت را به عنوان عضو و رئیس هیأت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۷    
یکشنبه شب شورای شهر تهران میزبان نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی بود، جلسه ای که برای پیگیری وحل مشکل شهردار تهران که با مصوبه جدید مجلس بازنشسته تلقی می شود تشکیل شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۵    
بررسی بازار مسکن حاکی از آن است که یک واحد 170 متری در آلستوم با قیمت یک میلیارد و 466 میلیون تومان و یک واحد مسکونی 44 متری در منطقه 9 با قیمت 109 میلیون تومان معامله شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۵    
چند سال پیش اسماعیل به من درخواست ازدواج داد اما به واسطه شناختی که از اخلاق وی داشتم و در میان بستگان نیز به عنوان جوانی بداخلاق شناخته شده بود با پیشنهاد ازدواج مخالفت کردم اما..
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۴۲    
ترامپ در پی آن است که با دکترین محدودسازی همکاری با ایران و محاصره منطقه ای تهران زمینه های ایجاد یک فضای مثبت در تلاقی طغیان های درونی با فشار های بیرونی علیه تهران را به وجود بیاورد که نه به تغییر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۶    
آیت الله صدیقی ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر عهده گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۶    
سردبیر عرب نیوز گفت عربستان سی گزینه برای فشار بر آمریکا در صورت اعمال تحریم علیه کشورش به خاطر ناپدید شدن جمال قاشقجی در داخل کنسولگری استانبول دارد که نفت 400 دلاری یکی از آن هاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۳۰    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سوالی درباره پوشیدن لباس مخصوص زنان توسط مردان و برعکس پاسخ رهبر انقلاب به این سوال را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۲۱    
یک استاد دانشگاه با بیان نتایج یک بررسی از نرخ واقعی دلار در ایران و اینکه نرخ بزودی به زیر 7 هزار تومان باز خواهد گشت، گفت: نرخ واقعی دلار در ایران بین 5 هزار و 930 تومان تا 6 هزار و 540 تومان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۵    
یکی از مقامات سفارت با رد هر گونه حمله انتحاری یا بمب گذاری در سفارت گفت: برخلاف شایعات و مطالب مطرح شده هیچگونه حمله ای صورت نگرفته و هیچ تهدیدی متوجه سفارت نشده و پلیس ترکیه بیرون سفارت تدابیر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۲    
مرد کلمبیایی 47 ساله با توجه به اظهارات همکار خود بر اثر مصرف مشروبات تقلبی جان سپرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۵    
رئیس مجمع امید تهران با بیان اینکه مردم باید نتیجه رای خود را که تغییر گفتمان حاکم بر مدیریت شهری بود با عملکرد خوب نمایندگان عضو شورا و مدیریت شهری ببینند بر لزوم حاکمیت قانون تاکید کرد و با اشاره ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۶    
قاسمی سخنگوی وزارت خارجه گفت: خبر منتشره درباره بمب گذاری و تخلیه سفارت ایران در ترکیه کذب محض است
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۰    
استیضاح ها در نظام کشور اخلال ایجاد کرده است، حال آنکه باید برای استیضاح سازوکار تعریف شود. نمی شود هر روز، ده، پانزده نماینده، استیضاحی را مطرح و بعد وزارتخانه را تعطیل کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۷    
درباره آخرین وضعیت اسدالله اسدی، دیپلمات بازداشت شده ایران در اروپا و رایزنی های وزارت امور خارجه برای آزادی وی خاطرنشان کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی شورای نگهبان بر ضرورت اصلاح فوری قانون انتخابات تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۸    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از کاهش 1 میلیون و 500 هزار تومانی قیمت پژو پارس در بازار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۶    
افزایش نرخ دلار، تفاوت فاحش نرخ سوخت در ایران نسبت به کشورهای همسایه، افزایش قاچاق و افزایش مصرف بنزین همانند دومینوی به هم پیوسته ای شده که درنهایت به گشایش دوباره پرونده بنزین و بررسی گزینه های ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۶    
رسانه های ترکیه از وقوع یک حمله انتحاری در سفارت ایران در ترکیه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۷    
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از تهیه طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با بیش از 50 امضا نمایندگان در مجلس خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۱    
یک استاد اقتصاد دانشگاه تهران با تاکید بر این نکته که بانک مرکزی فقط با دخالت در بازار نمی تواند نرخ دلار را کنترل کند، گفت: بازار ارز آینده با ثباتی را پس از تحریم های آبان ماه خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۳۲    
یک عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان درباره تعهدات اعضایی که با فهرست امید به شورای شهر رفتند گفت: الزامی برای وفای به میثاق نامه وجود ندارد ولی تعدی از آن یک کار غیراخلاقی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۷    
رئیس جمهور در توئیتی نوشت: دولت لایحه ای را به مجلس فرستاده تا اساس سنجش و ورود به همه مقاطع تحصیلی، تنها صلاحیت علمی باشد و سایر مقررات موجود، ملغی گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۱    
احتمالا جواب بعضی ها جاه طلبی، ماجراجویی، شجاعت باشد. برخی ها هم شاید او را مصلح، پیشرو و تغییر دهنده سنت های غلط بدانند. اما به نظر می رسد غالب جواب ها چیزی جز این موارد باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۱    
درباره آخرین وضعیت اسدالله اسدی، دیپلمات بازداشت شده ایران در اروپا و رایزنی های وزارت امور خارجه برای آزادی وی خاطرنشان کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۵    
آیت الله صدیقی جایگزین، ایت الله جنتی در ستاد امر به معرف و نهی از منکر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۲    
این بار تیغ جراحی در هنگام عمل سزارین پیشانی نوزادی را در بیمارستان شهید منتظری را شکافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۵۶    
آیت الله مکارم در نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواسته است که لیست کامل زندانیان مهریه را با ذکر سن و سال برایش بفرستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۱    
ولید خدوری در الحیات نوشت: قیمت هر بشکه نفت برنت در هفته گذشته به 83 دلار رسید، اما همچنان رئیس جمهور آمریکا را دیدیم که به شیوه هالیوودی خود در برابر طرفداران حزب جمهوری خواه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۵    
تصمیم گیری برای ترامپ در خصوص ماجرای خاشقجی پیچیده تر از قبل شده و رئیس جمهور آمریکا در این خصوص در برزخی گرفتار شده که رهایی از آن چندان ساده نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۲    
یک نماینده مجلس، گزینه های احتمالی برای 4 وزارتخانه را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۶    
آقای واعظی به جای آقای رییس جمهوری تصمیم می گیرد. آقای واعظی می خواهند معاونان و دفترداران وزرا را خودشان از کسانی که می خواهند تعیین کنند تا بتوانند امور را در کنترل خود داشته باشند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۷    
مهرماه امسال شایعات زیادی دست به دست می شد؛ از استعفای آخوندی و شایعات دربی گرفته تا بازنشستگی جنتی. شاید هر کدام از این شایعات باورپذیر بود، اما کسی شایعه بازنشستگی آیت الله جنتی را باور نکرد!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل واردات گمرک خبر از وجود 100 هزار گوشی در گمرک داد و قول داد که تا اواخر هفته مراحل قانونی آن به اتمام برسد و وارد بازار شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۱    
وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی مدعی شد تهران و مسکو به توافقی برای فروش نفت ایران و دور زدن تحریم های آمریکا دست یافته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۵    
وزیر دفاع گفت: آمریکایی ها در مقابل، ما را به خاطر انتخاب استقلال، تحریم می کنند و حتی اجازه ورود دارو به ما نمی دهند، اگر در مقابل این یاغی گری تلاش نکنیم، شاهد ظهور هیتلرهای جدید خواهیم بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۲    
اگر فکر میکنید از بین بردن استرس و خستگی فقط با یک حرکت ساده امکان پذیر نیست، بهتر است که این مقاله را بخوانید...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۷    
امروز آن دسته از فعالان صنعت بانکی و پرداخت که مخالف تحریم های آمریکا هستند و می خواهند سرافرازی ملی را در برابر این اقدامات به نمایش بگذارند از نمایشگاه تراکنش ایران حمایت می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۵    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده دنیا ویسی را تشریح و تاکید کرد که آنچه که از قول پزشک پزشکی قانونی مطرح شد، به هیچ عنوان صحت ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۲    
نسخه امام رضا(ع) برای پیشگیری از ابتلا به بیماری شایع فصل زمستان و پاییز در رساله ذهبیه آمده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۲    
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه مشترکی که در خصوص ترکیب شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با محمدرضا عارف داشته از توضیحات وی قانع نشده و عارف نیز تأکید داشته در صورتی که ترکیب به هم بریزد از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۰    
دستیار ویژه رئیس جمهور تاکید کرد: گزارش کمیته بررسی وضعیت بازداشت گاه ها و زندان ها تهیه و به رئیس جمهور ارسال شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۷    
رئیس فراکسیون خانواده مجلس گفت: بسیاری از زنان مهاجر قربانی تبعیض، بهره کشی و خشونت جنسیتی هستند. آسیب پذیری زنان مهاجر را باید به رسمیت شناخت تا سیاست ها و قوانین ملی و برنامه های بین المللی حقوق ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۶    
شیرین وقتی با سیاوش تنها شد نمی دانست پسر عاشق پیشه از لحظات خصوصی فیلم می گیرد!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۶    
اولین سفر سبزپوش های آمریکای جنوبی به ایران برای برگزاری دومین بازی تدارکاتی تیم ملی قبل از جام ملت ها می تواند با اتفاقات جالب توجهی روبرو باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۰    
دیوید لوئیس دبیر اجرایی گروه ویژه اقدام مالی (اف.ای.تی.اف) در پاسخ به این پرسش که آیا خروج ایران از لیست سیاه اف.ای.تی.اف کمکی به این کشور برای حفظ رابطه با کشورهای دیگر می کند گفت: بله البته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۰    
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به رویکرد مجلس در قبال وزرای پیشنهادی دولت گفت: مجلس فعلا با دولت همراه است؛ اگر وزرای خوبی معرفی نشوند، حرام است مجلس آنها را تائید کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۷    
فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور از مرگ زن 35 ساله ای که هنگام کار با دستگاه خرمنکوب دچار حادثه شده بود، در این شهرستان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۷    
با یقین می توان گفت هیچ رییس جمهوری نمی تواند در دانشگاه حضور یابد و فقط با تشویق دانشجویان رو به رو شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۱    
وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه بار دیگر از سعودی ها خواست با تحقیقات درباره سرنوشت روزنامه نگار مفقود عربستانی همکاری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۵    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به تسهیلات درنظر گرفته شده برای دانشجویان این دانشگاه برای عزیمت شان به راهپیمایی اربعین و اختصاص وام به آنان گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی گفت قتل احتمالی جمال خاشقچی او را عصبانی می کند، اما به توقف صادرات سلاح از آمریکا به عربستان منجر نمی شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۲    
سازوکار جدید واردات کالاهای سرمایه های و مصرفی بادوام از قبیل خودرو (سبک و سنگین)، ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، راهسازی، لوازم خانگی، مصنوعات الکتریکی و الکترونیکی، صوتی ...
  • ۱