جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۳:۴۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 5 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۶:۴۶    
اگر دچار یبوست شده اید و یا به سختی مدفوع می کنید و در دستشویی زور میزنید، باید به شما بگوییم هرگز این کار را نکنید زیرا زور زدن در دستشویی باعث مرگتان می شود!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۵    
مردی جوان که اواسط شهریور ماه سال پیش، طی یک اختلاف خانوادگی با ضربات مهلک لوله فلزی و چاقوی میوه خوری همسرش را به طرز وحشتناکی در خیابان بهمن مشهد به قتل رسانده بود در جلسه رسیدگی به پرونده اش در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۵:۴۷    
محققان هنگ کنگی موفق به تولید میلی رباتی با چندین پا شدند که می تواند به قسمت های مختلف درونی بدن دارو برساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۰:۴۲    
تنها چند ماه پیش بود که دلار در کانال 3000 تومان قرار داشت و حالا لحظه به لحظه قیمتش افزایش پیدا می کند و گویا هیچ راه حلی برای کنترل بازار ارز وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۷:۰۲    
از طریق شبکه فیس بوک با شخصی بنام علیرضا.الف آشنا شدم که مدعی بود دارای اقامت دائم در کشور آمریکاست و دانشمند فیزیک هسته ای است که جهت انجام پروژه های تحقیقاتی به ایران دعوت شده است .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۳:۱۵    
رالی خودروهای کلاسیک با عنوان رالی تهران-خزر از روز گذشته و با حضور بیش از 60 دستگاه خودرو کلاسیک و آنتیک از روز چهارشنبه آغاز شد و تا امروز (جمعه) در ادامه دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۶    
در شهریور ماه سال 97 متوسط قیمت خرید و فروش یک متر واحد مسکونی در شهر تهران به 81 میلیون ریال رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 74.1 درصد افزایش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۰۲    
مذاکره کننده ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در دولت اصلاحات تاکید کرد: دولت دونالد ترامپ به دنبال کشاندن ایران به پای میز مذاکره از طریق توسل به سیاست های افراطی و جنگ طلبانه و تهدیدات مستمر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۶    
در پی اعتراضات کامیون داران مبنی بر کمبود لاستیک در بازار، مدیرکل راهداری و حمل ونقل فارس از توزیع تعدادی لاستیک ببین رانندگان خبر داد و از آن ها خواست در این شرایط تلاطم ارزی صبور باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۱:۵۰    
رئیس اداره امور آب و فاضلاب خرمشهر از مردم آبادان و خرمشهر خواست چون تعمیر کانال آبرسانی ام الدبس، از جمعه شب به مدت چهار روز دبی آب ورودی به شهرهای آبادان و خرمشهر تنها از خط قیصریه خواهد بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۱    
گوگل و شبکه های اجتماعی یک گواهینامه رفتاری را امضا کرده و متعهد شدند با اخبار جعلی به شدت مبارزه کنند. این موضوع تحت نظر و سرپرستی اتحادیه اروپا انجام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۸:۲۰    
یازدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی این.ج.ا همزمان با آغاز سال تحصیلی مدارس، با موضوع نسل 1404 به روی آنتن می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۷    
بانک مرکزی گزارش داد، متوسط قیمت مسکن شهر تهران در شهریورماه به متری 8 میلیون و 100 هزار تومان رسیده که نسبت به ماه مشابه سال قبل افزایش 74 درصدی یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۰    
تماشاگرانی که برای دیدن دربی هشتاد و هشتم استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی رفته بودند پس از پایان این دیدار در ضلع شرقی ورزشگاه با صحنه های وحشتناکی مواجه شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۸:۰۱    
رئیس اتحادیه اتاق های بازرگانی عراق گفت: در شرایط تحریم های آمریکا علیه ایران درصدد هستیم که همکاری های تجاری خود را با ایران افزایش دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۷:۵۸    
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در نمایشی مضحک در سخنرانی خود در مجمع عمومی تصاویری را در سازمان ملل نشان داد که به ادعای او تاسیسات سرّی ایران را در چند نقطه، از جمله در تورقوزآباد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۷:۲۱    
خیالش راحت بود که داخل پیاده رو، گوشی همراه چند میلیون تومانی اش از سرقت در امان است به خاطر همین با خیال راحت، آن را کنار گوش گرفته بود و صحبت می کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۷:۰۰    
سفیر ایران در لندن به سرویس های اطلاعاتی در غرب هشدار داد، از تحت فشار قرار دادن برخی اتباع دوتابعیتی برای انتقال اطلاعات از ایران دست بردارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۶:۳۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری هفت تن در سطح این استان به اتهام تعرض به کامیون های باری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۶:۰۰    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بازداشت عضو شورای شهر شیراز گفت که دفاع وی از حقوق شهروندی چند شهروند نباید به حساب حمایت از یک فرقه گذاشته شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۵:۳۰    
بارش شدید باران که از شب گذشته در شهرستان تالش آغاز شد، موجب بالا آمدن آب رودخانه های این شهرستان شده و حدود 15 روستا در معرض سیل شدید و بیش از 50 روستا به مقدار کمتر در خطر سیل قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۴:۳۰    
وزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران و آلمان در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیدار و درباره برجام گفت و گو کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۴:۰۲    
نشست چند جانبه مجمع گفت و گوهای آسیا به ریاست وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نیویورک برگزار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۳:۳۲    
شاگردان امیر قلعه نویی درادامه رقابت های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال تیم نفت مسجد سلیمان را شکست داده و صدر جدول رده بندی این رقابت ها را از پرسپولیس گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۲:۴۷    
هند به رغم تهدید تحریم مالی از سوی آمریکا که هفته گذشته علیه چین وضع شد در نهایت آماده امضای قرارداد 5.43 میلیارد دلاری با روسیه برای خرید پنج سامانه موشکی اس 400 است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۲:۱۷    
وزیر خارجه روسیه، تحریم های یکجانبه را عاملی برای آسیب رساندن به یکپارچگی و اعتبار شورای امنیت سازمان ملل متحد دانست و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۲:۰۲    
بازیکن با تجربه استقلال تهران که نسبت فامیلی با امید ابراهیمی هافبک ملی پوش و فصل گذشته آبی پوشان دارد، گفت: وظیفه من نبود که او را در استقلال نگه دارم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۱:۲۶    
مطبوعات ایتالیایی با اشاره به حملات شدید دونالد ترامپ در شورای امنیت به چین، ایران، روسیه و اتحادیه اروپا نوشتند: رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل به حملات خود ادامه داد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۱:۱۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که هر ساله نمایشی مضحک در مجمع عمومی سازمان ملل ارائه می کند، سخنرانی امسال خود را با ادعای کشف تاسیسات جدید هسته ای ایران توسط این رژیم آغاز کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۰:۵۰    
مقام های دانشگاهی مجارستان در کنفرانس روسای دانشگاه های جهان که در شهر بوداپست برگزار شد و در آن هیات ایرانی شرکت داشتند برای همکاری های دانشگاهی با کشورمان اعلام آمادگی کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۰:۴۱    
بازار ارز برای رسیدن به ثبات نیازمند اقداماتی ریشه ای است که اصلاح نظام بانکی، رصد جریان نقدینگی و مقاوم سازی اقتصاد در برابر فشارهای خارجی از جمله آن هاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۰:۳۲    
استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: متاسفانه در چهارماه اخیر به طور مشخص، انبوهی از بخشنامه ها، دستور العمل ها و ... به صورت متناقض و مکرر ابلاغ شده و فعالان اقتصادی سر درگم مانده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۰:۲۰    
علیرغم تاکید آمریکا بر حضور نظامیان آمریکایی در شرق سوریه تروریست های حاشیه پایگاه التنف اخراج شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۰:۱۱    
بیماری های عفونی در طول تاریخ شیوع داشته، همه گیر شده و حتی این نو ع بیماری گاها باعث مرگ افراد شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۲۰:۴۷    
هشتادو هشتمین مسابقه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تساوی دو تیم در حال برگزاری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۵۵    
هشتادو هشتمین مسابقه استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با تساوی دو تیم در حال برگزاری است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۴۷    
تیم استقلال در نیمه دوم دربی با یک تغییر به میدان آمد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۳۲    
وزیر خارجه پاراگوئه با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیدار و گفت و گو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۲۶    
دربی 88 با هیجان فراوان آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۲۶    
روزنامه ایتالیایی 'لاستمپا' نوشت: در سازمان ملل دیواری از همبستگی با ایران در برابر حملات ترامپ کشیده شد که رئیس جمهوری آمریکا را واداشت در جلسه روز گذشته به اروپا اخطار دهد که در صورت کار با تهران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۲۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در تازه ترین استفتائاتی که از ایشان منتشر شده است به 12 سوال پاسخ دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۲۰    
حسین ماهینی به دلیل مصدومیت در اواخر نیمه اول دربی 88 تعویض شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۱۱    
حاشیه های لحظه به لحظه دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال را در این گزارش می خوانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۵    
دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس تا دقیقه 25 بدون گل در جریان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۵    
سرپرست سابق تیم پرسپولیس گفت: تیم ما از هر لحاظ در دربی آماده تر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان به این نکته اذعان کرد که تیمش فردا و در دیدار مقابل پارس جنوبی جم کار سختی خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۹:۰۲    
مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی از عملکرد شاگردانش تا به اینجای مسابقات لیگ برتر ابراز رضایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۴۲    
فردی که تعداد زیادی بلیت خریده بود و با قیمت گزاف به مردم می فروخت توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۴۲    
محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراکتورسازی در بیانیه ای نکات مهمی را خطاب به هواداران این باشگاه مطرح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۳۵    
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبرمعظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمودند، میدان مجاهدت در عرصه های گوناگون همچنان گشوده و قلّه ی جهاد، شهادت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۲    
رسانه های چین امروز پنجشنبه اعلام کردند: این کشور با اقتدار از برنامه های تجاری با ایران حمایت می کند و در این زمینه نیز مواضع خود را به صورت شفاف در سازمان ملل طرح کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۲    
سخن های اغراق امیز سبک و روش او است. البته او به روش دیگری بلندنیست صحبت کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ظهر امروز(پنجشنبه) پس از سفر به نیویورک به تهران بازگشت
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۵    
دستگاه امنیتی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد، با بازداشت یکی از عناصر وابسته به گروهک تروریستی تکفیری داعش، نقشه مسموم کردن آب شرب ارتش لبنان خنثی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۵۵    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا پایان مهر ماه جاری صف وام ضروری و کارگشایی در کمیته امداد حذف می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۴۲    
خط و نشان کشیدن آمریکا برای عراق در روزهای اخیر آنقدر آشکار شده که به اعتقاد ناظران، مسوولان آمریکایی همه حجب و حیای دیپلماتیک را زیر پا گذاشته و با این کشور به عنوان یکی از ایالت های متبوع خود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۴۲    
رییس سازمان میراث فرهنگی گفت: رییس جمهوری در بازگشت از سفر خود به مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، سردیس سرباز هخامنشی را که به طور غیرقانونی از ایران خارج شده بود، بازگرداند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۰    
کمپین انتخابات پارلمانی افغانستان از فردا (جمعه) در سراسر این کشور آغاز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۰    
ارتش ترکیه امروز (پنج شنبه) اعلام کرد، جنگنده های ترکیه به عنوان بخشی از عملیات ضد ترور چندین مورد از مواضع حزب کارگران کردستان موسوم به (پ.ک.ک) را در شمال عراق را هدف گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۷    
دیدار های روز پنجشنبه دبیر شورای عالی امنیت ملی
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۷    
مطالعات پژوهشگران علوم کشاورزی ایالت ویرجینیا در آمریکا نشان می دهد یکی از پروتئین های فعال موجود در بزاق و شیر، قادر به درمان اختلال چشایی و بویایی ناشی از شیمی درمانی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۲۷    
'محمد الحلبوسی' رییس پارلمان عراق اعلام کرد: هفت نفر از 31 نفری که برای نامزدی پست ریاست جمهوری ثبت نام کرده بودند، دارای شرایط قانونی شناخته شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۷    
شماری از مأموران با لباس شخصی میان تماشاگران حضور دارند تا مانع از درگیری های احتمالی بین هواداران استقلال و پرسپولیس شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۱    
کارآگاهان پلیس آگاهی استان طی عملیاتی در بازرسی از یک انبار محموله روغن موتور و گیربکس خودرو به ارزش 3 میلیارد ریال را کشف کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۱    
تصویری که شهرداری شیراز برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در یکی از بنرهای سطح شهر به کار برده بود، موجی از اعتراض را در سطح فضای مجازی به همراه داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۱    
اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد که از فصل آینده از فناوری کمک داور ویدئویی استفاده خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۴۵    
طبق اعلام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه های استقلال، سایپا و سیاه جامگان به ترتیب در شکایت های مجید صالح ، حامد لک و ملوان بندر انزلی محکوم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۴۲    
'داگلاس سیلیمان' سفیر آمریکا در بغداد گفت: سازمان آمریکایی توسعه بین المللی با همکاری سازمان 'یونیسف' قصد افزایش فرصت های تامین آب بهداشتی و شرب برای 750 هزار نفر از مردم بصره دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۶    
رئیس جمهوری، مهمترین نکته در سفر امسال به سازمان ملل را تاکید همه رسانه ها و رهبران کشورها بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران و زورگویی آمریکا دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۳۰    
پیکر محمد طاها اقدامی شهید 4 ساله حادثه تروریستی اهواز امروز پنجشنبه در اصفهان تشییع شد. پیکر این شهید عصر امروز در زادگاهش، روستای ازان از توابع شهرستان میمه استان اصفهان به خاک سپرده می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۲۷    
جمعی از مقام های روس در یک مناظره تلویزیونی اعلام کردند که بسیاری از کشورها با سیاست های آمریکا مخالفند بنابراین دونالد ترامپ نمی تواند از حمایت جهانی علیه ایران برخوردار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۲۷    
ماموران انتظامی با شناسایی چند دختر که قصد ورود به ورزشگاه آزادی تهران را داشتند از حضور آنان جلوگیری کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۱۲    
رزمایش هوایی مشترک کشورهای همسود با شرکت یکصد هواپیمای نظامی تحت فرماندهی نیروی هوا فضای روسیه بطور همزمان در هفت کشور آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اخبار منتشر شده در مورد خنده حضار در جریان سخنرانی اش در مجمع عمومی سازمان ملل را جعلی خواند و گفت که حضار به من نخندیدند، بلکه با من خندیدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۶    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.2 ریشتر ظهر امروز پنجشنبه پنجم مهر ماه مناطقی از استان مازندران را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۰    
وزیر نیرو گفت: مطالعات طرح انتقال آب خزر در حال انجام بوده و نتیجه آن به مردم اطلاع رسانی می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۰    
وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران هفته آینده برای شرکت در هفته انرژی روسیه-2018 عازم مسکو می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۱    
رئیس جمهوری ترکیه در آستانه سفرش به آلمان از برلین خواست تا جنبش فتح الله گولن را به عنوان یک سازمان تروریستی به رسمیت بشناسد؛ جنبشی که ترکیه آن را مقصر کودتای نافرجام سال 2016 میلادی می داند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۵۱    
رئیس جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (پنجشنبه - 5 مهر) از سفری سه روزه به نیویورک برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به تهران بازگشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۱    
تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار خارج از خانه برابر سه ویا با شکست سنگین 3 بر صفر مواجه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۶    
نایب رییس انجمن اقتصاددانان ایران در ارزیابی صبحت های شب گذشته روسای جمهور ایران و امریکا گفت: سخنان ترامپ و روحانی در اصل تکرار صحبت های قبلی هر 2دولت بود و سخنرانی این 2نفر یعنی تغییری در مناسبات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۶    
به گفته منابع روسی، اعلام مسکو در مورد واگذاری سامانه اس 300 به سوریه، با هدف ارسال پیامی به اسرائیل و دولت های اتحادیه اروپا صورت گرفته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۱۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت معتقد است لوایح چهارگانه به اندازه لازم و کافی مورد کار کارشناسی قرار گرفتند و مصالح کشور در تهیه و تدوین این لوایح دیده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۷    
هر اندازه به انتخابات میاندوره ای کنگره در آبان ماه بعد نزدیک تر می شویم، فضای سیاسی آمریکا بیشتر ملتهب می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۴    
مصرف زیاد کاسنی در دوران بارداری ممکن است باعث زایمان زود رس شود. کاسنی خواص بسیار در درمان بیماری های قلبی، گوارشی و پیشگیری از سرطان دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۰۴    
علی خرم تحلیل گر مسائل بین المل استقبال گسترده از حرف های روحانی را ناشی از تمایل مردم به کاهش تنش در روابط خارجی دانست ...