جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۴:۴۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 26 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۱    
درآمدم کفاف مخارج زندگی ام را نمی داد از سوی دیگر هم اعتیاد مانند غده های سرطانی در همه وجودم ریشه دوانده بود و باید به هر طریقی هزینه های مواد مخدر مصرفی ام را تامین می کردم به همین دلیل تصمیم به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۲    
هواوی در حالی از محصولات جدید خود سری Mate 20 رونمایی کرده که این محصولات، قابلیت های متنوع و البته جذابی را پیش روی مشتاقان قرار داده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۰۶    
شورای سیاستگذاری نمایشگاه تراکنش ایران، ولی ضرابیه رئیس هیات مدیره بانک سامان را به عنوان نهمین عضو هیات داوران جشنواره چهره های ماندگار برگزید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۱۶    
افرادی که دیر وقت غذا می خورند، نه تنها به مصرف غذای بیشتر تمایل دارند، بلکه اغلب انتخاب های غذایی ضعیف تری نیز دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۰    
نیروهای حشد شعبی عراق موفق شدند نقشه گروه تروریستی داعش برای هدف قرار دادن بیجی در استان صلاح الدین را ناکام بگذارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۶    
پاسخ توئیتری حسام الدین آشنا به سعید جلیلی درباره هلو و لولو سیاست احزاب و شخصیت ها - حسام الدین آشنا در توئیتی به توئیت سعید جلیلی واکنش نشان داد و تاکید کرد همه آنچه در توئیت کاندیدای ناکام در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۸:۰۲    
قاچاق روزانه سوخت در کشور تا امروز به میزان 10 تا 20 میلیون لیتر در روز برآورد شده بود اما پایگاه اطلاع رسانی دولت با انتشار کلیپی کوتاه این آمار را بین 20 تا 40 میلیون لیتر اعلام کرده و همچنین دلایل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۷:۳۲    
درحالی که محصولات مونتاژی و تولیدات خودروسازان وطنی هرروز قدیمی تر می شوند، خودروسازان مستقل چینی با آخرین محصولات خود در فیس لیفت های روز، بخش های مختلف بازار خودرو ایران را فتح می کنند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۷:۲۰    
امروز در بازار های جهانی قیمت نفت تحت تأثیر افزایش ذخایر نفت آمریکا کاهش یافت و به کمتر از 80 دلار در هر بشکه سقوط کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۷:۰۲    
متقاضیان سفر به کربلا می توانند بلیت قطارهای کرمانشاه را هم به صورت اینترنتی و هم از طریق سایر روش ها خریداری کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۶:۴۷    
همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی بازار خرید و فروش دینار عراق در مشهد رونق گرفته و دلال های دلار اقدام به خرید و فروش دینار می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۶:۲۰    
برخورد آذرخش به پدر و پسری در این شهرستان موجب مرگ آنان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۵:۲۰    
وزیر خارجه اسبق انگلیس در نشست اقتصادی با موضوع ایران، سیاست خارجی آمریکا علیه تهران را 'اشتباه جدی' خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۴:۴۷    
وزارت خارجه فرانسه گفت که سازوکار ویژه مالی اتحادیه اروپا برای حفظ روابط تجاری با ایران در موارد دیگر نیز برای مصون ماندن شرکت های اروپایی از تحریم های آمریکا قابل استفاده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۳:۱۷    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از ربوده شدن 2 دختر و اذیت و آزار آن ها توسط جوان شیطان صفت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۲:۴۷    
.سرپرست اداره کل مدیریت بحران لرستان از لرزش زمین در شهرستان بروجرد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۱:۴۶    
پدر سردار شهید عنایت الله بازگیر در حین انجام امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۱:۱۶    
نخست وزیر پاکستان در فاصله کمتر از یک ماه، برای دومین بار پیاپی به ریاض پایتخت عربستان سعودی سفر می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۰:۵۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاهش نرخ مکالمه از ایران به عراق به دقیقه ای 900 تومان به مناسبت اربعین خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۰:۴۰    
ازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست حریف ارومیه ای خود در جام حذفی و در آستانه دیدار با السد قطر در لیگ ملت های آسیا از نگرانی های خود درباره این مسابقه گفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۰:۱۰    
فرماندار شهرستان نهاوند در توضیح این خبر گفت: امشب ساعت 18:44:48 زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 در عمق 12 کیلومتری زمین و در 5 کیلومتری جنوب شرقی نهاوند و حومه روستاهای نهاوند را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۶    
مهناز افشار بابت بازی در بینوایان شبی 30 میلیون تومان دریافت می کند. از سال 2013 در فرانسه شهروندانی که درآمد بیش از یک میلیون یورو دارند باید 75 درصد مازاد درآمد خود را به عنوان مالیات پرداخت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۶    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسالت انقلاب اسلامی؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و در این موارد بالاترین نمره دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۶    
دونالد ترامپ امروز پنجشنبه در اظهارنظری توئیتری، مکزیک را به ناتوانی در برابر مقابله با سیل ورود قاچاقچیان به آمریکا متهم کرد و به همسایه جنوبی درباره احتمال استقرار ارتش ایالات متحده در مرز هشدار ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۶    
خبرهای اولیه از کشته یا زخمی شدن تعدادی از مسافران این اتوبوس حکایت دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۷    
آمریکا اداره نمایندگی دیپلماتیک خود در فلسطین را به سفارت ایالات متحده در قدس اشغالی سپرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۰    
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: با توجه به توضیحات دولت در شورای نگهبان امیدوار به تایید CFT از سوی شورای نگهبان هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۰    
کاردار سفارت عراق در ایران از صدور 770 هزار روادید برای زائران اربعین حسینی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۴۲    
وزیر امور خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران، رژیم عربستان سعودی که به ترور یک روزنامه نگار منتقد این کشور متهم است را شریک مهم واشنگتن در مبارزه با تروریسم توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۳۶    
مدیرکل کنسولی وزارت خارجه ایران با اشاره به اینکه تقریبا تمام موانع بر سر راه تبادلات مردمی بین ایران و روسیه برداشته شده، گفت که گام کوچکی تا لغو روادید کامل بین دو کشور باقی مانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۰    
دولت آمریکا اعلام کرده که می خواهد از یک توافق پستی 144 ساله خارج شود. به گفته کاخ سفید، این توافقنامه پستی به چین اجازه می دهد که با قیمت های ناعادلانه پایین کالا حمل و نقل کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۰۲    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته های اختصاصی اشتغال در دوره تحریم به رئیس جمهوری پیشنهاد شده است که بزودی در نشست شورای عالی اشتغال مورد بررسی قرار می گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۶    
رئیس جمهور روسیه با اشاره به مبارزات ضدتروریستی نیروهای این کشور در سوریه تأکید کرد، اگرچه تروریسم بین المللی هنوز شکست نخورده اما ضربه سختی به آن وارد آمده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۵۶    
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به زائران اربعین در خصوص کلاهبرداری اینترنتی هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۷    
پلیس ترکیه با ظن اینکه سه خودرو متعلق به کنسولگری سعودی در استانبول مفقود شده، قصد دارد دو منطقه در نزدیکی شهر استانبول را بازرسی و تفحص کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۷    
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور به ولیعهد سعودی 72 ساعت فرصت داده که تحقیقات درباره ناپدیدشدن جمال خاشقجی نویسنده منتقد این کشور را به پایان برساند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۱    
سفارت پاکستان در واکنش به ربوده شدن 14 مرزبان ایرانی در مرز میرجاوه اعلام کرد: اسلام آباد ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی تمام تلاش خود را برای بازگرداندن نظامیان ایرانی انجام خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۱    
اوبر اعلام کرده که به زودی سیستم های امنیتی جدیدی را وارد اتحادیه اروپا خواهد کرد. سیستمهایی که رفتار راننده و کاربران و البته روند حرکت و مسیر را قدرتمند تر از همیشه پیگیری می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۲    
حسام الدین آشنا در کانال تلگرامی خود به طور غیرمستقیم پاسخ فرافکنی های حسن عباسی را داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۲    
معاون اوّل رئیس جمهور گفت: یکی از مقامات منطقه از روحانی پرسیده بود که آمریکایی ها می گویند به زودی کار ایران تمام است و آقای رییس جمهور جواب داده بود که یک صدم توان کشور و مردم را هم برای برای رفع ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۵    
سید رضی حاجی آقامیری، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید: با عبور از 13 آبان، از بعد روانی، نگرانی بخشی از جامعه درمورد تحریم ها، رفع می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۰    
نهاد رسیدگی به بدهی کشورهای مختلف دنیا میزان بدهی پنهان چین را که رو به رشد گذاشته نزدیک به 6 هزار میلیارد دلار براورده کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۱    
با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس، اعضای باند 4 نفره فروش مشروبات الکلی سمی در شیراز بازداشت شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۶    
مرکز آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد: 22.5 درصد از جمعیت ساکن اتحادیه اروپا در سال 2017 در معرض فقر داشته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۵۶    
محمد بطحایی گفت: کنکور رفته رفته از سیستم آموزشی کشور حذف خواهد شد، چرا که آثار مخربی بر کاهش فعالیت های پرورشی و تربیتی داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب FATF موانع انتقال میلیاردها تومان منابع مالی به کشور را تسهیل کرده و از تکثیر و تولید بابک زنجانی ها جلوگیری خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۶    
سخنان توهین آمیز یک سناتور آمریکایی در مورد نژاد ایرانی باعث شد تعدادی از مدیران ایرانی سیلیکون ولی خشمگین شده و خواستار عذرخواهی شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۶    
در ارتباط با پرونده جنجالی تعرض جنسی پزشک سابق تیم ملی ژیمناستیک آمریکا، رئیس پیشین فدراسیون هم دستگیر شد. استیو پِنی (تصویر) به "نابودکردن مدارک علیه پزشک سابق تیم" متهم شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۶    
سیدعباس صالحی، عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: به هر شهرستان و استانی می روم از جمله برنامه هایم این است که حتما با اصحاب فرهنگ و هنر ملاقات کنم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۳    
آیت الله احمد جنتی به ریاست کمیسیون تحقیق و آیت الله مرتضی مقتدایی به عنوان رئیس کمیسیون اصول 107 و 109قانون اساسی مجلس خبرگان انتخاب شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۶    
خبرنگار اسکای نیوز می گوید از مقامات تحقیقاتی ترکیه شنیده که یکی از احتمالات جدی در پرونده خاشقجی این است که جسد او به طور کلی با اسید نابود شده تا هیچ ردی از آن پیدا نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۲۶    
از امروز 26 مهرماه 97 نرخ ROE در سیستم آمادیوس برای صدور بلیط پروازهای خارجی مجددا کاهش 13 درصدی یافت و به 8417 تومان تغییر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۱    
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا تاکید کرد دولت ترامپ دسترسی به اطلاعات درباره جمال خاشقجی را محدود می کند و این همزمان با تکذیب علنی هرگونه اقدام اشتباه از سوی مقام های ارشد آل سعود است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۱    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس، اعضای باند 4 نفره فروش مشروبات الکلی سمی در شیراز بازداشت شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۱    
رئیس جمهوری لبنان امروز (پنجشنبه) گفت: تشکیل کابینه بسیار نزدیک است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۱    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: دولت اعلام کرده که وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد را برای کسب رأی اعتماد شنبه یا یکشنبه به مجلس معرفی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۴۱    
تحلیلگر ارشد روزنامه گاردین با هشدار درباره مواضع ولی عهد عربستان سعودی در یادداشتی نوشت: ملک سلمان باید خاطراتش درباره سرنوشت شاه ایران را در اختیار پسر مورد علاقه اش قرار دهد .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۵    
روزنامه ینی شفق ترکیه نوشت: یکی از سعودی های مظنون به دست داشتن در ناپدید شدن جمال خاشقجی در یک حادثه رانندگی کشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۰    
به رغم تشدید بحران دیپلماتیک ناشی از ناپدید شدن روزنامه نگار سرشناس عربستانی ساکن آمریکا در کنسولگری ریاض در استانبول، دولت ترامپ در عربستان یا ترکیه سفیری ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۷    
روزنامه فرانسوی فیگارو به نقل از یک منبع دیپلماتیک فرانسوی نوشت: هیات بیعت عربستان به دنبال تعیین جانشینی برای ولیعهد سعودی و تدارک برای عزل محمد بن سلمان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۷    
معاون اول قوه قضائیه گفت: برخی کارکنان گمرک و همچنین مالکان خودروها در پرونده قاچاق خودرو تحت تعقیب هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۱    
استروژن یکی از اصلی ترین هورمون های جنسی زنانه است اما در بدن مردان نیز وجود دارد. زنان دارای میزان بالاتری از استروژن هستند، در حالی که مردان تستوسترون بیشتری دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۰    
گونسالو ایگواین می گوید جدایی اش از بانوی پیر در تابستان امسال به خواست خودش نبوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۰    
معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از استقراربالن اینترنتی در مرز مهران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۷    
استادیار بخش روابط بین الملل آکادمی دیپلماتیک وابسته به وزارت خارجه روسیه، ولادیمیر افاتکوف، می گوید: افزایش عرضه انرژی از جنبه اقتصادی به نفع روسیه است و علاوه بر این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۷    
چین قصد دارد تا 2020 میلادی یک ماه مصنوعی را به آسمان یکی از شهرهای جنوبی خود بفرستد. این ماه 8 برابر درخشان تر از نمونه واقعی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لاهه تاکید کرد: قرار صادره توسط دیوان بین المللی دادگستری در مورد رفع بخشی از تحریم ها برای همه کشورها لازم الاجراست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۲    
لیمو ترش به علت این که سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین سی می باشد می تواند در این فصول سرد سال از بروز سرماخوردگی جلوگیری کند و ناشتا خوردن آن به همراه آب روز با نشاط تری را برای شما به ارمغان می ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۶    
سه منبع آگاه از پرونده جمال خاشقچی فاش کردند، "طراح" عملیات صورت گرفته علیه جمال خاشقچی یک افسر عالی رتبه در سرویس "ریاست اطلاعات عمومی عربستان" است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۰    
در پی حمله اشتباهی جنگنده های اتئلاف بین المللی ضد داعش تحت رهبری آمریکا در منطقه "هجین" در دیرالزور 6 تن از نیروهای کرد سوریه دموکراتیک کشته و 15 تن دیگر زخمی شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۷    
سفر وزیراقتصاد فرانسه به عربستان سعودی برای شرکت در نشست اقتصادی لغو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۲:۰۱    
روز گذشته، بازار ارز به اخبار سیاسی توجهی نکرد و مسیر کم نوسان روز های پیشین را ادامه داد. به گفته فعالان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید سال گذشته به مناسبت سالگرد تبعید آیت الله خامنه ای به ایرانشهر، سفری به آنجا داشتیم و فرماندار آن منطقه که یک خانم بود، کارهای مهمی انجام داده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی درباره بررسی یکی از لوایح الحاق ایران به کارگروه ویژه اقدام مالی FATF در این مجمع ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۶    
رکنا: تصورش هم سخت است که برخی از دانش آموزان امروزی زیر نگاه بچه های دیگر کلاس مواد مصرف کنند. درست زیر پوست این شهر در مدارس شهر اتفاقاتی رخ می دهد که از چشم ما دور است، اما وجود دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۰    
مدتی است که نرخ ارز های کشور های دیگر مانند هرات افغانستان، سلیماینه عراق، دوبی امارات و وان ترکیه بسیار مهم شده و قیمت ارز در آن ها با ایران تا حدی مرتبط و برای معامله گران ارز قابل توجه است این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۷    
روزنامه ینی شفق ترکیه اعلام کرد: 'مشعل سعد البستانی' یکی از اعضای تیم 15 نفره ترور که برای قتل خاشقچی به استانبول اعزام شده بود، در جریان یک تصادف ساختگی کشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۳۷    
نماینده، ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه امروز بیشتر از همه زمان ها نیاز به آموختن درس های کربلا هستیم، گفت: نباید غیرت دینی ما در مقابل ورود بانوان به استادیوم خاموش شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۷    
از صبح تا شب در یک کارگاه صحافی مشغول کار بود و آخر شب خسته به رختخواب می رفت که حسادت زنانه من او را به خواب ابدی برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۲    
وزیر امور خارجه پاکستان ضمن محکومیت ربوده شدن مرزبانان ایرانی گفت: گشت زنی هوایی در مرز میرجاوه آغاز شده و نیروهای نظامی بیشتری به مرز مشترک اعزام شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۲    
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: باید مراقب آسیب های اجتماعی باشیم، انتقال فرهنگ غربی در قالب برنامه های مختلف همچون 2030 از آسیب های امروز است و این سند آسیبی در لباس خدمت بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۰    
وزیر آموزش وپرورش با تأکید بر ضرورت حذف تدریجی کنکور در کشور گفت: مسئله کنکور آثار مخرب بسیاری زیادی در کاهش روحیات پژوهشی و فعالیت های تربیتی برجای گذاشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۷    
رسانه های پاکستانی ضمن پرداختن به موضوع ربوده شدن مرزبانان ایرانی آن را تلاشی برای تخریب روابط خوب و دوستانه ایران و پاکستان دانستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۵    
بنزین از پس سال های طولانی بار دیگر از در سیاست وارد شده است. سیاسی ترین کالای ایران مدتی بود در حاشیه زندگی می کرد اما نه قیمت ارزان که فاصله قیمتی بنزین با آن سوی مرزها بحرانی جدی را رقم زده است .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۵    
قیمت اوراق تسهیلات مسکن در هفته های اخیر چندان تغییری نداشته است که شاید بتوان یکی از عوامل این موضوع را رشد قیمت مسکن دانست، چراکه با افزایش قیمت مسکن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۰۰    
پلیس ترکیه در طول 9 ساعت اقامتگاه' محمد العتیبی' سرکنسول عربستان در استانبول را برای مشخص شدن سرنوشت 'جمال خاشقچی' به صورت تخصصی و فنی بازرسی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۱    
وای فای تکنولوژی شارژ بی سیم است که تمام دستگاه هایی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، به این شبکه وصل می کند بدون اینکه نیاز به کابلی داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۵    
یک روزنامه آمریکایی نوشت که سازمان های اطلاعاتی این کشور به این اعتقاد رسیده اند که بن سلمان مسئول قتل روزنامه نگار منتقد سعودی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۰    
تارنمای واشنگتن اگزمینر به نقل از گزارش یکی از نهادهای دولت فدرال آمریکا نوشت که افزایش بهای نفت به دلیل تحریم ها علیه ایران می تواند آمریکایی ها را در زمستان آینده در پرداخت هزینه های سوخت گرمایشی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۶    
عضو شورای شهر چهارم تهران با اشاره به دلایل مخالفت اصلاح طلبان با شهردار شدن محسن هاشمی تأکید کرد: فرصت اندکی باقیمانده، حتی اگر محسن هاشمی هم شهردار شود دیگر نمی تواند تحولی در شهر ایجاد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۰    
قتل خاشقجی یک افتضاح سیاسی برای عربستان است. موضوعی که با هیچ توجیهی قابل جمع شدن نیست و تا مدتها تبعات آن ادامه خواهد داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۰۶    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رهبر معظم انقلاب با ابلاغ سند الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی، بار دیگر اعلام کردند که در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی، بن بستی وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۵:۲۲    
سازمان حقوق بشری سلام بحرین روز چهارشنبه اعلام کرد که 30 کودک در بند زندان های رژیم آل خلیفه بحرین به دلیل وضعیت بد زندان دچار مسمومیت شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۱:۳۱    
ابراهیم الجعفری وزیر خارجه عراق در کنفرانس خبری مشترک با جبران باسیل همتای لبنانی خود با اشاره به تجربه مشترک دو کشور در نبرد با تروریسم، حشدالشعبی عراق را همچون حزب الله لبنان دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۱:۱۵    
وزیر امور خارجه نوشت: اعتیاد آمریکا به تحریم از کنترل خارج شده است.