جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۱:۲۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 18 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۰:۰۰    
نیکی هیلی حالا با میراثی از بدبینی، زورگویی و شکست سازمان ملل را ترک می کند. کسی که جانشین او خواهد بود شرایطی را باید مدیریت کند که حضور نزدیک به دو ساله هیلی آن را ساخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۱    
شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت نرخ ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۰:۲۰    
امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه اکانت +Google خود را حذف کنید که به نظر می رسد این روزها حسابی به کمک کاربران خواهد رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۷    
دادستان سنندج به پزشکی قانونی دستور داد ادعای تعرض به دنیا ویسی را بررسی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۱    
وقتی قرار است وزن کم کنید، انتخاب های زیادی پیش رو دارید. عسل و دارچین دو ماده ی غذایی هستند که ترکیب شان فواید زیادی برای سلامتی دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۴۱    
به استناد افشاگری مالی 2018 هیلیاو ، رقم قابل توجهی از بدهی را گزارش کرد، از جمله رقمی بین 25،000 و 65،000 دلار بدهی کارت اعتباری، وثیقه ی بیش از 1 میلیون دلاری و بستانکاری بین 250،000 و 500 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۱    
فدراسیون جهانی جودو، ایمیل فدراسیون ایران و پاسخ صریح خود مبنی بر ممنوعیت حضور جودوکاران محجبه در رویدادهای مهم بین الملی را در اختیار کمیته ملی المپیک قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۵    
دختری که به وسیله پدرش 20 سال پیش در اتوبوس به افراد دیگری داده شده بود، بالاخره خانواده اصلی اش را پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۸:۰۰    
عباس آزادی رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد با اشاره به بروز درگیری مسلحانه مقابل بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد اظهار داشت: این درگیری در محوطه درونی بیمارستان نبوده و مقابل بیمارستان رخ داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۵۷    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: این سازمان هیچ برنامه ای برای ثبت نام جدید سهام عدالت ندارد و مردم مراقب افراد سودجو باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۴۵    
دادگاهی در بنگلادش روز چهارشنبه 19 نفر را به جرم بمب گذاری در مراسم انتخاباتی حزب حاکم 'لیگ عوامی' در سال 2004 و سو قصد به 'شیخ حسینه' نخست وزیر کنونی بنگلادش به اعدام محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۳۰    
وزیر اقتصاد فرانسه گفت که رژیم صهیونیستی به حمایت کشورهای اروپایی در برابر ایران نیاز دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۷:۰۱    
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعا های واهی علیه ایران، به تداوم تلاش های کاخ سفید با برخی متحدان خود برای توقف خرید نفت از ایران اشاره کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۶:۴۶    
مدیر عامل کانون هموفیلی ایران، نسبت به گروکشی برخی شرکت های پخش دارو از بیماران، گلایه و انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۶:۰۱    
دادستان عمومی و انقلاب کرج از تشکیل پرونده قضایی برای معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز در رابطه با انبار داروی متعلق به دختر وزیر سابق خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۳:۳۰    
دبیر ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه محدودیتی در صدور ویزای اربعین وجود ندارد، به ساعت فعالیت مراکز صدور روادید برای زائران اربعین حسینی اشاره کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۲:۳۰    
در چند ماه اخیر، حرف و حدیث های زیادی از زبان برخی مسئولین کشوری پیرامون بازگشت کارت های سوخت مطرح شد که در روزهای گذشته اجرایی شدن آن، قوت بیشتری پیدا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۲:۰۰    
پیامک دانشگاه آزاد به برخی داوطلبان با مضمون قبولی و پس از آن حتی انجام مراحل ثبت نام و دریافت شهریه و سپس لغو آن از سوی دانشگاه شاید به تغییر سرنوشت متقاضیان بینجامد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۱:۰۰    
پس از حدود سه ماه از بازداشت دیپلمات ایرانی به اتهام واهی و پاس دادن این موضوع از فرانسه به آلمان و پس از آن به بلژیک، این فرد در نهایت به بروکسل مسترد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۴۵    
در این گزارش به جزئیات و اطلاعاتی خواندنی درباره قدرت پهبادی ایران که نشان از اقتدار ملی بوده، پرداخته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۳۰    
بسیاری از صفحات مجازی و حتی روزنامه صبح کشور، تصویر اشتباهی از دنیا ویسی دانش آموزی که به تازگی جانش را از دست داد، منتشر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۱۵    
در این مطلب به 12 عادت ساده ای می پردازیم که به شما کمک می کند سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۰۶    
پس از ماجرای خرید چندین دستگاه پژو،تبلت و کولر های گازی برای دفاتر اعضا و مدیران شورای شهر تهران،انتشار خبری درباره استفاده خانوادگی عضو شورای شهر تهران از اموال بیت المال خبرساز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۰۰:۰۶    
یکی از پیشرفته ترین سیستم های تسلیحاتی روسیه که موشک های زمین به هوای اس400 است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۲:۲۱    
مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش بارش باران و لغزندگی جاده را عامل تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: شمار کشته های واژگونی اتوبوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) به سه نفر افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۳۱    
دادستان عمومی و انقلاب کردستان گفت: تحقیقات از جهات مختلف در مورد مرگ دختر بچه هفت ساله اهل روستای گرماش شهرستان سنندج بلافاصله پس از اطلاع از مرگ وی، آغاز شده ولی علت مرگ هنوز مشخص نشده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۶    
دولت صربستان اعلام کرد که تصمیم به توقف اجرای طرح لغو روادید با ایران گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۶    
آیدی کوهین پژوهشگر مطالعات راهبردی 'بگین-سادات' چهارشنبه شب، مدعی شد: 'بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای ضربه زدن به جنبش حماس با یکدیگر توافق دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۲۱:۱۶    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مردم اطمینان داد در خصوص امواج مضر دکل ها و آنتن های تلفن همراه نگرانی نداشته باشند زیرا نصب این تجهیزات در نقاط شهری و روستای ضرری ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۶    
وکیل مدافع تعدادی از متهمان پرونده واردات تلفن همراه از اضافه شدن یک اتهام جدید به اتهامات این افراد خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۶    
منابع اطلاعاتی عراق خبر دادند که ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تروریستی تکفیری داعش دستور داده است تا 320 عنصر این گروهک تروریست در عراق و سوریه را اعدام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۹:۰۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: جمهوری اسلامی امروز از چنان قدرت دفاعی بهره مند است که توان موشکی ایران برای آمریکا به یک مساله تبدیل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۱۶    
رسانه هندی در مطلبی ضمن عدم اطمینان به نامرئی بودن جنکنده اف-35 مقابل اس-300 از تلاش تل آویو برای کسب اطلاعات لازم برای مقابله با سامانه دفاع موشکی ایران از یک کشور اروپایی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۰    
پرتابگر دیسک کشورمان موفق به کسب مدال برنز رقابت های پرتاب دیسک زنان بازی های پاراآسیایی 2018 شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۸:۰۰    
وزیر دفاع آمریکا دستور آمادگی عملیاتی چهار نوع از جنگنده های مهم این کشور در یک سال آینده را صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۵۷    
دادگاه عالی هند روز چهارشنبه از دولت این کشور خواست تا در خصوص نحوه تصمیم گیری در مورد قرارداد خرید جنگنده های رافائل از فرانسه توضیح دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۷:۰۰    
تیم حقوقی ایران در دادگاه لاهه استدلال های آمریکا در مخالفت با شکایت ایران علیه این کشور در اعتراض به توقیف اموال و دارایی های بانک مرکزی توسط دولت واشنگتن را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۵۷    
رییس مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری گفت: دادگاه استیناف رم درخواست حدود 5 میلیارد دلاری عده ای از خواهان های امریکایی را برای توقیف اموال بانک مرکزی رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۳۰    
شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران، دکتر مهران محرمیان معلم معاون شرکت خدمات انفورماتیک را به عنوان دبیر هیات داوران جشنواره های استارت آپی ITE 2018 برگزید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۲۷    
دقایقی پیش اتوبوس حامل دانش آموزان تبریزی در یک کیلومتری تبریز تصادف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۲    
استعفای هیلی شاید برای بسیاری تعجب آور باشد اما مرور اقدامات یکجانبه گرایانه ترامپ و واکنشهای جهانی به آنها می تواند تا حدودی معمای کناره گیری نماینده آمریکا در سازمان ملل را فاش کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: ایرادات شورای نگهبان نسبت به اصلاح قانون مبارزه با پولشویی و کنوانسیون پالرمو برطرف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۱    
رییس شورای پنجم شهر تهران از برنامه های خود برای توسعه تهران، رابطه اش با دولت و معاون اول رییس جمهور و احتمال شهردار یا رییس جمهور شدنش گفت و به تشریح شکستش مقابل قالیباف و همینطور چرایی پیش آمدن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۱    
دادستان کل کشوربا طرح این پرسش از رییس دیوان محاسبات کشورکه چرا حکم انفصال رییس بانک مرکزی را اجرا نکرده و این موضوع را به او اطلاع نداده گفت: این از آن مسایلی است که با هیچ منطقی سازش ندارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۲    
در پی برگزاری اجتماع بسیجیان در ورزشگاه آزادی تهران و حضور و سخنرانی فرماندهی کل قوا در جمع آنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۲    
الجزیره نوشت: ولی عهد سعودی از زمان عهده دار شدن این منصب، با بحرانهای داخلی و خارجی متعددی مواجه بوده است که به عقیده تحلیلگران شیوه برخورد او با این پرونده ها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۵۷    
توییت شب گذشته محسن هاشمی نشان می دهد که خبرهایی بسیار جدی در مورد احتمال رسیدن او به شهرداری تهران وجود دارد .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۶    
آیت الله نوری همدانی گفت: همانطور که قبلا گفتم FATF یک قرارداد عبری، عربی، غربی است توقع بود با عنایت بیشتری در مجلس بررسی می شد. ما نظر خود را گفتیم تا فردا تاریخ قضاوت نکند که سکوت کردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۰    
منطق حاکم بر بازار براین اصل است که اصولا قیمت ها پس از بالارفتن برای کاهش انعطاف نداشته و به سختی و با روندی کند به سمت قیمت های قبل می رود بنابراین حداقل 3 تا 4 ماه زمان لازم است تا فروشندگان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۳۰    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام الله نور کریمی تبار را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام منصوب کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۳:۰۲    
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور نسبت به عواقب سکوت کشورها برابر رفتار خطرناک آمریکا هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۵۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اسامی وزرای پیشنهادی بعد از بازگشت نمایندگان از حوزه های انتخابیه در جلسه علنی اعلام می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۴۶    
وزیر کشور با اشاره به مطرح شدن سهمیه بنزین گفت: سهمیه بندی بنزین مطرح نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۱    
بررسی قیمت روز مسکن حاکی از آن است که یک واحد 130 متر در بلوار مرزداران با قیمت یک میلیارد و 950 میلیون تومان و آپارتمان 40 متری در خاوران با قیمت 135 میلیون تومان معامله شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۲:۱۲    
جلسه استماع دفاعیات ایران در دیوان بین المللی دادگستری در رابطه با پرونده شکایت از آمریکا به دلیل توقیف دارایی های بانک مرکزی توسط دولت واشنگتن آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کار های مجازی در حالی از تدوین ضوابط فروش طلا به صورت آنلاین در فضای مجازی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۴۱    
اکثریت نمایندگان اعلام کردند که از پاسخ های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سوال نماینده مشهد قانع نشده اند بنابراین صالحی از مجلس کارت زرد دریافت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۷    
این روزها از سوی برخی گروه های منتقد اجرای توصیه های FATF از سوی ایران با هدف خروج نام کشورمان از لیست کشورهایی پرریسک این سوال مطرح است که با پذیرش این توصیه ها مشکلات اقتصادی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۵    
دلسوزان این روزها بیش از هر موضوعی به راهکارهای برقراری آرامش درکشور می اندیشند و در لوای آن راهکارهایی به نهادهای ذی ربط به ویژه دولت ارائه می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۱    
موافقان اصلاح قانون دادرسی کیفری در مجلس تاکید کردند: دریافت وثیقه جایگزین بازداشت موقت متهمان شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۱    
طی 10 روز اخیر نرخ ارز در بازار آزاد روند نزولی به خود گرفت و در حالی که تا نرخ 20 هزار تومان نیز صعود کرده بود، ناگهان با کاهش قیمت مواجه شد و براساس آمار موجود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۵    
موسس شرکت ویرجین گالاکتیک اعلام کرده تا چند هفته دیگر برای نخستین بار موشکی به فضا می فرستد و مدت کوتاهی پس از آن سفرهای تجاری به مدار زمین را انجام خواهد داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۵۲    
نماینده آمریکا در سازمان ملل روز گذشته به طور غیرمنتظره ی استعفا داد. این اقدام واکنش مقام هایایران در سازمان ملل را به همراه داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۷    
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با تاکید بر این که اختلاف نظر با وزارت راه و شهرسازی مربوط به مطالبه نمایندگان در خصوص نابسامانی بازار مسکن است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۱    
حجتی افزایش قیمت روغن خوراکی را طبیعی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۱    
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دولت در بالا و پایین رفتن نرخ ارز نقش دارد، گفت: مشکل گرانی در جامعه وحشتناک بوده و به تعبیر برخی کمر جامعه را شکسته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۶    
الاخبار نوشت: روز به روز مأموریت ترامپ و هم پیمانان منطقه ای اش، بویژه عربستان سعودی، علیه نفت ایران، پیچیده تر می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۶    
وحید مظلومین معروف به سلطان سکه و محمد اسماعیل قاسمی ملقب به محمد سالم که از سوی شعبه دوم دادگاه های ویژه رسیدگی به پرونده های اخلالگران اقتصادی اخیر به اعدام محکوم شدند، به حکم دادگاه اعتراض کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۱۰    
رئیس مجلس با اشاره به دستاوردهای سفر اخیرش گفت: بیشتر شرکت کنندگان در اجلاس اوراسیا از یکجانبه گرایی آمریکا ناراضی بودند و آن را مضر می دانستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۷    
مصطفی کواکبیان می گوید مسئولی که پایش به فساد کشیده می شود و ما با عذرخواهی اش هم راضی می شویم، حتی حاضر به عذرخواهی هم نیست، چه برسد به استعفا و خودکشی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۶    
جوان 30 ساله معروف به دم اسبی که در پی ارتباط شیطانی با یک زن 24 ساله، شوهر قصاب او را به طرز هولناکی کشته و جسد او را به آتش کشیده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۶    
پس از 4 دهه مدیریت دانشگاه امام صادق از اختیار خانواده مهدوی کنی خارج شد و حسینعلی سعدی به ریاست دانشگاه امام صادق منصوب شد تا برای نخستین بار فردی در مقام ریاست دانشگاه قرار بگیرد که در نام خانوادگی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۰    
رییس پلیس فتای ناجا جزئیات دستگیری متهم اصلی سکه ثامن و همسرش را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۰    
زن جوان وقتی دریافت همسر موقتش متأهل است تصمیم گرفت پسر 8 ساله این مرد ثروتمند را برباید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۷    
انجمن قلب امریکا توصیه می کند که باید هفته ای دو بار ماهی مصرف شود چراکه مملو از پروتئین، اسیدهای چرب اُمگا3 و ویتامین هاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۷    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به تمرینات این تیم برگشت که برخی به دنبال فراری دادن او از پرسپولیس بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۱    
سفیر انگلیس در تهران از طراحی ساز و کار جدیدی توسط اتحادیه اروپا برای مبادلات تجاری با ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۱۵    
کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: وقتی آمریکا با اف ای تی اف برای اعمال فشارهای بیشتر به ایران بهانه تراشی کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۱۵    
امریکا چهارمین دور گفت وگو ها را با کره شمالی در حالی پشت سر می گذارد که شرایط برای ترامپ بغرنج و پیچیده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۷:۴۱    
کارمند امنیت ملی افغانستان توسط تروریست ها به شهادت رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۵:۰۰    
سفیر و نماینده دائم کشورمان در نیویورک در کمیته ششم (کمیته حقوقی ) مجمع عمومی سازمان ملل متحد با موضوع حاکمیت قانون سخنرانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۴:۳۰    
امیرعلی ابوالفتح کارشناس مسایل آمریکا در تحلیل استعفای غیرمنتظره نماینده آمریکا در سازمان ملل که نسبت به ایران مواضع و اقدامات تندی در یک سال و اندی که از دولت ترامپ می گذرد داشته است در کانال تلگرام ...