جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۸:۰۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 11 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۱۷    
یوسف خانی، نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۷    
بانک مرکزی در جریان قیمت گذاری ارزهای دولتی امروز پنجشنبه 12 مهر ماه نرخ 28 ارز بانکی موجود در مرکز مبادلات ارزی را با نسبت به دیروز با کاهش اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۶:۴۷    
حملات موشکی ایران در پی حملات تروریستی در اهواز بیانگر توان بالای موشکی و نشانگر پیام هایی به واشنگتن و ریاض بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۲:۱۱    
از مدت ها پیش، شاسی بلند ها از جایگاه ویژه ای برای خریداران ایرانی برخوردار بودند.رفته رفته با افزایش قیمت این کلاس و با ورود کراس اوورها خریداران ترجیح دادند که با هزینه کمتر این لذت را تجربه کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۱    
کیم کارداشیان چهره مشهور شبکه های اجتماعی خطرناک ترین نام در جستجو های اینترنتی انگلستان است که با جستجوی نامش احتمال هدایت شدن به سایت های آلوده به بدافزار زیاد است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۱    
آمریکا از بخشی از تحریم های ایران عقب نشینی کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۲۲    
رهبر معظم انقلاب امروز (پنج شنبه) در جمع شرکت کنندگان در همایش ده ها هزارنفری بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۲    
فرمانده انتظامی نور از خودکشی یک مرد پس از همسرکشی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۶    
سه خواهر مهندس وقتی دیدند کسی به خواستگاری آن ها نمی آید برای بخت گشایی به خانه مرد رمالی رفتند و رمال شیاد برای سه خواهر تحصیل کرده نسخه چند ده میلیون تومانی پیچید و فرار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۰    
یک بازیگر تئاتر در حوالی تئاتر شهر با شلیک مرگبار از پای در آمد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۷    
سناتور آمریکایی گفت که اگر تهران خواستار دسترسی به قطعات و تجهیزات هواپیماهای مسافری است، باید از ناوگان (هواپیمایی) داخلی خود برای انتقال نیرو به سوریه استفاده نکند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۵    
با اعلام ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی و افزایش عرضه ،قیمت این محصول 35 تا 40 درصدکاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۱    
خواب در حفظ سلامت افراد بسیار مؤثر است به شرطی که از نظر کیفیت و کمیت نیز تعادل داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۱    
چای سیاه حاوی مقادیر زیادی کافئین و تئین می باشد به افراد مبتلا به زخم معده توصیه می شود که مصرف آن را کاهش دهند و یا حداقل 3 ساعت بعد از غذا چای بنوشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۱    
در خرید گوشت گوسفندی دقت کنید که حتما گوشتی سالم تهیه کنید و بین گوشت سالم و خراب تفاوت های بارزی وجود دارد که با کمی دقت قابل تشخیص است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۱    
پیلاتس ورزشی است با تقویت تمرکز و همگام سازی آن با حرکات مناسب به تناسب اندام و کاهش وزن بسیار کمک می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۸:۴۱    
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت:نیروهای ائتلاف برای جلوگیری از بروز هرگونه تنشی در آب های خلیج فارس از مترجم فارسی زبان بر روی شناورهای خود استفاده می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۷:۳۱    
مرد جوانی که قصد داشت با عبور از محدوده ایمنی و فنس کشی شده پل طبیعت عکس سلفی بگیرد از ارتفاع سقوط کرد و بر روی اتوبوس در حال حرکت افتاد و راهی بیمارستان شد .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۷:۲۲    
ناشی بودن یک تتوکار باعث مرگ پسری 10 ساله شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۶:۴۶    
در حالی که هیچ شواهد مستدلی دربارهاحتمال استفاده دولت سوریه از سلاح های شیمیایی وجود ندارد، مقام های ارشد آلمان و آمریکا بار دیگر به تکرار ادعاها در این باره پرداختند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۶:۳۱    
خبرگزاری فارس: اهدای اعضای بیمار بابلی جان 3 نفر را نجات داد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۶:۱۶    
نیروهای موشکی یمن چهار موشک بالستیک را چهارشنبه شب به صورت همزمان به منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۶:۰۱    
دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان عراق با انتشار بیانیه ای بعد از شکست نامزد خود از رقابت با نامزد حزب رقیب، اتحادیه میهنی را به نقض و تخریب توافق متهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۵:۴۵    
رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه تصریح کرد در آینده نزدیک هیچ عملیات نظامی در ادلب سوریه انجام نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۵:۳۰    
وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه با محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی درباره مسائل مختلف از جمله ایران گفت وگو کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۵:۰۰    
پادشاه سعودی در تماس های تلفنی جداگانه با برهم صالح و عادل عبدالمهدی، انتخاب آن دو را به عنوان رئیس جمهوری و نخست وزیری عراق تبریک گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۴:۳۱    
سخنگوی پزارت خارجه ایران گفت: دبیرکل ناتو بیش از هر چیز نگران سیاستهای یکجانبه گرایانه و خطرناک آمریکا باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۴:۰۶    
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به نفوذ سامانه سرد بارشی به مازندران در روزهای آینده، گفت: برف پاییزی میهمان مردم مازندران می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۴:۰۰    
در شب برتری پرگل تیم فرانسوی، شالکه در خانه رقیبش 3 امتیاز ارزشمند به دست آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۳:۳۰    
به خواست رئیس جمهور کارگروهی برای ارتباط مستمر میان رئیس و اعضای دولت با جریان اصلاحات ایجاد خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۲:۰۰    
رئیس جمهوری با تاکید براینکه رای تامینی امروز دیوان بین المللی دادگستری موفقیت حقوقی و سیاسی بزرگ و قابل ملاحظه ای است، تصریح کرد: اگر چه احتمالا دولت آمریکا از اجرای آن سر باز خواهد زد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۱:۳۰    
اقدام دولت فرانسه در آغاز یک سلسه فشارهای تازه دیپلماتیک و ایفای سیاست دوگانه نمی تواند به کاهش تنش ها و گسترش مناسبات دوجانبه با ایران کمک کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۱:۰۰    
ستاد کل ارتش ترکیه اعلام کرد که در حمله هواپیماهای نظامی به نقاطی در شرق و جنوب شرق این کشور و نیز مناطقی در شمال عراق، 13 عضو حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) کشته شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۰:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد وزیر آمریکایی در تماس تلفنی با ولیعهد سعودی درباره مسایل دوجانبه و منطقه ای گفت و گو کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۰:۲۸    
نیروهای ویژه گارد مدنی(ژاندارمری) اسپانیا با همکاری ماموران 17 زندان این کشور، 25 زندانی که جبهه زندانیان داعش را تشکیل می دادند، شناسایی و از بقیه زندانیان جدا کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۰:۲۱    
در پنجمین روز هفته، دامنه نوسانات دلار و سکه کاهش یافت تا پس از چند روز کاهش شدید قیمت، بازار شاهد ثبات نسبی باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۰:۲۱    
رئیس کمیته حمل و نقل مجلس از کاهش قیمت بلیط هواپیما طی روزهای آینده خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۰:۲۱    
مدیر عامل شرکت نفتی توتال در مراسم افتتاحیه هفته انرژی در روسیه اعلام کرد که به دلیل تحریم های آمریکا از سر گیری فعالیت در ایران غیر ممکن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۰:۱۵    
پس از اعلام حکم دادگاه لاهه علیه تحریم های آمریکایی، رسانه های فارسی زبان داخلی و خارجی واکنش ها متفاوتی به این حکم نشان دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۶    
وزیر بهداشت بلاروس در دیدار با سفیر ایران در مینسک بر گسترش فوری و بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه دارو و درمان تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۰:۰۶    
یکصد و پنجاه و سومین شماره خط حزب الله در آستانه دیدار بی سابقه رهبر معظم انقلاب با ده ها هزار نفر از بسیجیان در ورزشگاه آزادی، در سخن هفته خود با عنوان مأموریت جدید بسیجی ها به این موضوع پرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: امروز هم آمریکا از یک عهدنامه دوجانبه با ایران بعد از اینکه دیوان بین المللی دادگستری دستور داد به نقض آن عهدنامه - تحریم مردم ایران - خاتمه دهد، خارج شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۲۱:۰۰    
نتایج مطالعات نشان می دهد زنانی که روزانه 1.5 لیتر بیشتر آب می نوشند در مقایسه با زنانی که میزان معمول حجم مایعات شان کمتر است 48 درصد کمتر با ریسک عفونت های مکرر مثانه روبرو هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۹:۲۶    
وزیر خارجه آمریکا در واکنش به رأی دادگاه لاهه علیه این کشور اعلام کرد: عهدنامه مودت با ایران را فسخ می کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۸:۵۰    
به گزارش روابط عمومی ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر مهدی فقیهی دبیر ستاد فناوری اطلاعات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۸:۱۲    
هواشناسی مازندران روز چهارشنبه با انتشار اخطاریه ای از تغییرات شدید جوی در استان از روز جمعه خبر داد و پیش بینی کرد که روز شنبه مناطق کوهستانی مازندران شاهد بارش برف خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۷    
مدیررسانه ای تیم پارس جنوبی جم توضیحاتی درباره اظهارات همتای خود در باشگاه پدیده مشهد ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۷    
باشگاه منچستریونایتد به علت دیر رسیدن به ورزشگاه اولدترافورد برای برگزاری بازی شب گذشته این تیم مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۷:۴۷    
وابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری سه تن از کارکنان این شرکت به اتهام تخلف مالی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۳۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ممنوعیت خرید و فروش ارز خارج از صرافی ها را تکذیب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۱۶    
دولت آمریکا به حکم روز چهارشنبه دیوان بین المللی دادگستری درباره شکایت ایران از آمریکا به دلیل تحریم های یکجانبه واشنگتن علیه تهران واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۷    
وکلای رئیس دولت اصلاحات ضمن بیان توضیحات درباره سرنوشت شکایت رئیس دولت اصلاحات از رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین و مدیر مسئول روزنامه کیهان، خبر دادند که این هفته نیز از جواد کریمی قدوسی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۱    
هیأت وزیران در جلسه روز امروز (چهارشنبه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، با افزایش 9.6 درصدی سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال 1397 موافقت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۲    
وزیر کشور با بیان اینکه اگر دولت، مردم، تولیدکنندگان و تجار درک متقابلی از یکدیگر نداشته باشند،کشور اداره نمی شود، گفت: باید با درک متقابل بین مردم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۵۲    
دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی نسبت رای دادگاه لاهه به نفع جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۳۱    
امروز نیز قیمت برخی از خودرو های داخلی و حتی وارداتی با کاهش مواجه بود هر چند که این کاهش نسبت به روز گذشته شیب کمتری داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۵:۰۱    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات گفت: در نتیجه کاهش نرخ ارز در روز های گذشته، قیمت گوشی 20 درصد کاهش یافته و بنا بر ادعای وارد کنندگان موبایل، در صورت شکستن حباب قیمتی ناشی از کمبود کالا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۳۷    
قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه حوزه علمیه باید بیدار باشد و با تمام قوا با قرارداد FATF مخالفت کند، گفت: نمایندگان مجلس باید مراقب باشند که این قرارداد شبیه برجام نشود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۵    
میدان فردوسی و خیابان های اطراف، امروز شلوغتر از دیروز است آنهم درحالی که دولتی ها از ادامه روند نزولی قیمت ها در بازار ارز خبر میدهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۲    
بعد از کاهش نرخ ارز، در بسیاری از بازارهای شهرهای مختلف، امروز قیمت با اندکی افزایش مواجه شده و صرافی ها احتیاط بیشتری در معاملات به خرج می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۷    
سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در ادامه گزافه گویی های مقامات این کشور علیه ایران، مدعی شد که اقدام فرانسه در مسدود کردن اموال وزارت اطلاعات ایران نشان دهنده دست داشتن تهران در اقدامات تروریستی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۱    
وزیر جهار کشاورزی گفت: کاهش قیمت ارز تاثیری بر نهاده ها نمی گذارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۵    
یک نماینده اهواز گفت: هنوز خاطی در این پرونده مشخص نیست و مسئولان تنها از خودشان دفاع می کردند. باید خاطی مشخص شود و تمهیداتی برای مرزها اندیشیده شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۲    
وزیر بهداشت گفت: ارز ما مشخص است و همان چهار هزار و دویست تومان است تا سال آینده هم ثابت است و آنچه که در کوچه و بازار هست و تعدادی گرفتارش هستند در حوزه ما تاثیری ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۲    
مرجع تقلید شیعه در خصوص زندانی شدن بدهکاران مهریه عنوان کرد: مسائل شرعی را با مراجع و حوزه حل کنید؛ چرا دستگاه قضائی خلاف احکام اسلامی عمل می کند و عده ای بی دلیل زندانی می شوند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۶    
کاهش قیمت ارز و به تبع آن قیمت خودرو، این سوال را مطرح کرده که قیمت خودرو برای کسانی که پیش خرید کرده اند چگونه محاسبه می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۶    
قضات دیوان لاهه روز چهارشنبه به اتفاق با اعلام اینکه صلاحیت رسیدگی به شکایت ایران از آمریکا به سبب نقض عهدنامه مودت و روابط اقتصادی و حقوق کنسولی سال 1955بین دو کشور را دارند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۰    
رئیس جمهور با بیان اینکه به بانک مرکزی برای تنظیم بازار اختیارات کامل داده شده است، گفت: اینکه بگویند دولت می خواهد از بالا رفتن ارز، ریال به دست بیاورد، دروغ و تهمت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۱    
یک عضو فراکسیون امید تاکید کرد که فریاد زدن در شأن مجلس نیست و فریادکشی جایی در مجلس ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۲۱    
امروز قیمت خرید دلار از مردم در بانک ها با حدود 9500 تومان شروع شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۵    
وزارت امور خارجه در واکنش به صدور قرار موقت از سوی دیوان بین المللی دادگستری لاهه در پرونده شکایت دولت جمهوری اسلامی ایران علیه ایالات متحده بیانیه ای را منتشر کرد .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۲    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: تصمیمات دادگاه لاهه برای کشورها لازم الاجرا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: معتقدیم قیمت ارز در سامانه نیما که 7500 تومان است از این هم پایین تر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۵    
نائیب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جسله بررسی لایحه مرتبط با FATF صبح روز یکشنبه قبل از جلسه مجلس برگزار خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۶    
وزیر دفاع تاکید کرد: آمران و طراحان حمله اهواز منتظر اقدامات بعدی باشند کسی به خود اجازه ندهد علیه امنیت ما اقدامی کند اگر کرد پاسخ درخوری دریافت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۰    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق درخواست تعدادی از نمایندگان برای تشکیل نشستی به منظور بررسی FATF با حضور صاحبنظران و کارشناسان معتقد و منتقد در ارتباط با موضوع FATF کمیسیون امنیت ملی و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۰    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: برای مقابله با سیاست آمریکا بایستی روز به روز قوی شویم و با قدرت در مقابل آمریکا بایستیم، به عقیده ما نظامی ها بهترین پدافند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۷    
دبیر شورای نگهبان از اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به مواضع تروریست ها در سوریه قدردانی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۷    
دادستان تهران گفت: با همکاری پلیس تهران و فتای ناجا ظرف روز گذشته دستور مسدودسازی 17 سایت و 26 کانال صادر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۷    
قضات دادگاه لاهه برای قرائت حکم خود درباره شکایت ایران از آمریکا به دلیل اعمال تحریمهای یکجانبه علیه کشورمان وارد این دادگاه شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۱    
مایکروسافت به تازگی از یک هدفون جدید رونمایی کرده که به کاربرانش اجازه می دهد صدای محیط پیرامون خود را حذف کرده و تنها از صدای موسیقی لذت ببرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۱۵    
بازار غیر رسمی ارز در تهران، امروز نیز مانند دیروز پررفت و آمد است. نکته جالب توجه، کاهش اختلاف نرخ خرید و فروش ارز است. در این میان تلاش دلالان برای بالا بردن نرخ ارز هم قابل توجه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۰۰    
با تضمین بانک مرکزی، جذب سپرده های ارزی توسط بانک ها، روند روبه رشدی را طی می کند و سود هم به صورت ماهانه و با اسکناس ارز پرداخت می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش دستگاه دیپلماسی برای تسهیل در حوزه واردات دارو گفت: حدس می زنم، موفقیت ها در این زمینه طی دو، سه هفته دیگر توسط آقای ظریف اعلام شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۵    
در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تصمیم به ارجاع آن به کمیسیون اقتصادی حاجی دلیگانی مدعی شد که این اقداک برای قرار گرفتن بررسی FATF در دستور کار روز یکشنبه مجلس انجام شده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۴۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده اطلاعاتی از تاسیسات هسته ای محرمانه ایران و لبنان دارد که در زمان مقتضی افشا خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۶    
با تغییر نرخ ارز قیمت بسیاری از موبایل ها هم تغییر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی خرید، عرضه و فروش ارز خارج از واحدهای مجاز تعیین شده توسط دولت به وسیله اشخاص و واحدهای صنفی را ممنوع کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۷    
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: وقتی ما اطمینان داریم که در زمان و مکان لازم توانایی زدن ضربه پشیمان کننده داریم، صبوری پیشه می کنیم اما دشمنان از صبر ما خوشحال نباشند چون دست هرقدر بالاتر برود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۵    
عضو هیأت رئیسه از درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای برگزاری جلسه فوق العاده برای FATF خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۲    
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: 13 آبان قرار نیست اتفاق جدیدی بیفتد و از مدت ها قبل آمریکا تحریم های خود را شروع کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۲    
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی نمایندگان برای سومین بار با تفکیک وزارتخانه های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت مخالفت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۶    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان مخالف خواستار توقف بررسی لایحه مبارزه با قاچاق کالا در مجلس شده و اعلام کرده که باید نظر قوه قضاییه در این لایحه اعمال و سپس در مجلس بررسی شود و گرنه مصوبات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۱:۰۰    
درحالی سیر نزولی قیمت ارز در بازار چند روزی است شکل گرفته که دلال ها و تعدادی از صراف ها در برابر کاهش بیشتر قیمت ها مقاومت می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۶    
سرویس های مخفی آمریکا موفق به رهگیری و کشف بسته های سمی شده اند که برای دونالد ترامپ و جیمز ماتیس ارسال شده بودند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۶    
نماینده آمریکا در ناتو اظهارات قبلی خود که به نوعی تهدید روسیه بود را اصلاح کرده و از آن عقب نشسته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۷    
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت این بانک قدرت آن را دارد که به عنوان ضربه گیر در مقابل نوسانات ناشی از تنش های سیاسی و اقدامات احتکاری مقابله کند که در این چند ماه این کار انجام نمی شد که ممکن است این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۰    
اقتصاد ایران در یک مارپیچ تورمی ناشی از نرخ ارز و در یک دور باطل توسعه نیافتگی نرخ ارز (Currency rate vicious circle) گرفتار شده، علت یابی آنچه بر اقتصاد ایران رفته حائز اهمیت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۴۰    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با شکایت شماری از اهالی یکی از روستاهای گرگان، یک عملیات پولشویی شناسایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۷    
دولت سخنگو ندارد، وزارتخانه های اقتصاد و کار بی وزیر هستند، در چین و هند هم سفیر نداریم؛ پست هایی که بلاتکلیف مانده اند و مشخص نیست رئیس جمهور تصمیمی برای این مسئولیت ها گرفته است یا خیر؟
  • ۱