جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۷:۰۸May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 22 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۶    
شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 12 هزار و 508 تومان و یورو را 14 هزار و 183 تومان از مردم می خرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۱    
شهر جدید ایوانکی در 55 کیلومتری تهران که منتظر طرح در هیات وزیران است به جذب سرریز جمعیت پایتخت و کمک به توسعه صنعتی منطقه سمنان کمک خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۰    
برای رفع یبوست یکی از مهمترین فاکتورها اصلاح برنامه ی غذایی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۷:۲۰    
حواستان به پس لرزه ها باشد. با دقت حرکت کنید و اگر می خواهید به قسمت های آسیب دیده ساختمان وارد شوید، این کار را کاملا محتاطانه انجام دهید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۷:۱۱    
طبق آماری که در ابتدای سال جاری از طرف سامانه شاپرک منتشر شد، حدود 80 درصد کارت های بانکی طی یک ماه هیچ گونه تراکنشی نداشته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۷:۰۲    
بعد از کاهش نرخ ارز، حالا زمزمه ها حاکی از کاهش قیمت تلفن همراه در کشور است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۶:۴۷    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش قیمت بنزین توضیحاتی را ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۶:۱۷    
مشتریان نظام بانکی از این پس می توانند با ارسال شناسه استعلام 16 رقمی مندرج در چک های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک مرکزی، از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۱۵    
ثروت بن سلمان مبلغی در حدود 850 بیلیون پوند تخمین زده شده است و با این چنین ثروتی می توان گفت که اگر مالکیت سرخپوشان شهر منچستر به بن سلمان برسد منچستریونایتد از نظر مالی با اختلاف فراوان بهترین ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۲    
سومین کنگره جمعیت زنان مسلمان نو اندیش روز پنج شنبه 26 مهرماه با حضور شخصیت های سیاسی، دبیران کل احزاب و فعالان حوزه زنان از سراسر کشور برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۶    
سیف در نامه ای خطاب به عادل آذر نوشت: صدور حکم انفصال برای اینجانب و برخی از همکارانم، هیچ گونه ارتباطی به تصمیمات متخذه و اقدامات انجام شده توسط بانک مرکزی در مورد بازار ارز نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۵۰    
سایت کیهان را سرچ کردم. طی دو سال گذشته بیش از صد بار به اینجانب توهین کرده و افترا زده؛ هریک از این موارد از نظر حقوقی قابل تعقیب است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۶    
حضور 82 استارت آپ در چهارمین نمایشگاه بین المللی تراکنش ایران تاکنون قطعی شده است و پیش بینی می شود بیش از 100 شرکت کننده در جشنواره های استارت آپی ITE 2018 حضور یابند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۱۷    
دادستان بوشهر گف: متهم اصلی پرونده اختلاس در شرکت پخش فرآورده های نفتی دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۰    
برنامه حمایتی از خانوارهای کم درآمد در جلسه هیئت دولت بررسی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۱    
موبایل مقرون به صرفه هوآوی رونمایی شد. کمپانی پینی هوآوی این روز ها در بخش موبایل های ارزان قیمت و میان رده موفقیت های بسیاری را به دست آوردده و قصد دارد از نام خود به عنوان یک برند مقرون به صرفه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: هجوم به بازار سکه باعث شد شاهد حباب یک میلیونی باشیم که الان این حباب به 400 هزار تومان رسیده است و در صورتی که وضعیت بازار عادی شود شاهد کاهش 800 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۲    
اپل مچ مزاحم تلفنی ها را می گیردکالاسودا – اپل در حال کار روی راه هایی است که بتواند مزاحمین تلفنی را در گوشی های آیفون شناسایی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۶    
سه ستاره تیم تراکتورسازی به عنوان کاپیتان های تیم ملی در تمرینات تیم ملی الگوی دیگر بازیکنان جوان هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۷    
مسئول پیشین سیاست خارجی اتحادیه اروپا یکی از ویژگی های برجام را پایبندی کامل ایران به تعهداتش در این توافق عنوان کرد و گفت که در کمتر توافقی اعضاء به صورت صد در صد به تعهداتشان عمل می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۶    
نمایندگان ارتش های ترکیه و کویت چند روز پیش سند همکاری نظامی مشترک برای سال 2019 را امضا کردند که دلیل دیگری بر تشدید تنش بین کویت و عربستان سعودی و گسترش شکاف بین این دو عضو شورای همکاری خلیج فارس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۳۲    
رئیس اورژانس کشور از برنامه خرید و اضافه شدن هزار دستگاه آمبولانس به تجهیزات اورژانس خبر داد و گفت: در سال های اخیر شاهد تقویت کیفی و کمی اورژانس کشور بوده ایم چراکه باید برای خدمات رسانی بهتر به ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۳:۰۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تا دو سال آینده همه چاه های آبی که برای بخش صنعت هم اکنون در شهرستان های سیرجان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۳۰    
مدیرکل شبکه تلویزیونی العربیه در یادداشتی به گزینه های محتمل ریاض برابر تحریم های آمریکا از جمله نفت 200 دلاری، استفاده از ارزهای دیگر به جای دلار و تغییر رویکرد در قبال ایران اشاره کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۲    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وقایع تروریستی سال گذشته و اخیر، مراسم اربعین امسال را دارای حساسیت ویژه دانست و گفت: همواره باید آمادگی برخورد با هر حادثه ای را داشته باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۲    
یک سناتور جمهوری خواه آمریکایی گفت، در صورتی که اتهامات درخصوص دست داشتن ریاض در کشته شدن خبرنگار سعودی صحت داشته باشد، آمریکا باید با عربستان مقابله کند و در غیر این صورت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۲:۰۲    
سناتور دموکرات آمریکایی گفت در صورت دست داشتن عربستان در مفقود شدن خبرنگار سعودی، واشنگتن باید از جنگ یمن خارج شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۳۱    
هیچ مقام رسمی هنوز شایعه استعفای قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی را تأیید یا تکذیب نکرده است، اما یک عضو حزب موتلفه اسلامی و فعال سیاسی اصولگرای ساکن مشهد می گوید که او نیز این شایعه را شنیده و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۱:۰۰    
رئیس کل سابق بانک مرکزی در نامه ای به عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کشور، اعلام کرد که حکم انفصال از خدمت وی و برخی کارکنان بانک مرکزی، ارتباطی با بازار ارز نداشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۴۵    
مشاور اقتصادی رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که ترامپ در پاسخ به سعودی ها در ارتباط با مسئله خاشقجی بسیار جدی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۳۰    
منابع ترکیه ای از تعلل و کارشکنی مقامات ریاض در زمینه ورود تیم تحقیق ترکیه ای به ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۲۱    
دکتر آلاء نصیف، همسر سابق جمال خاشقجی، روزنامه نگار ناپدید شده عربستانی امروز (یکشنبه) به سکوت خود از زمان ناپدید شدن خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول پایان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۵    
هیات وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و به استناد بند (ح) تبصره (20) ماده واحده قانون بودجه سال 97، موضوع جلوگیری از هزینه کرد اعتبارات در امور غیرضرور، آیین نامه اجرایی بند یادشده را تصویب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۲    
رهبران اروپایی و انگلیس بر سر خروج لندن از اتحادیه اروپا به توافق نزدیک شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که مجوز ساخت ساختمان های جدید در کرانه باختری صادر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۵۰    
آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: هزینه ویزای اربعین در دفاتر سازمان حج و زیارت، 234 هزار تومان است و زائران فقط باید در سامانه سماح ثبت نام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۵    
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز فروش بلیت پروازهای فوق العاده ایام اربعین از روز سه شنبه 24 مهرماه خبرداد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۳۲    
وزیر مشاور در امور کشورهای خلیج فارس در دولت عربستان به تهدیدات علیه این کشور پس از موضوع ناپدید شدن جمال خاشقجی واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۲۲    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تاکید کرد: هوشمند کردن کیوسک های سطح شهر، نیاز شهروندان است به همین منظور درصددیم نسبت به بهسازی کیوسک های شهر اقدام کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۰    
جلسه اضطرای نمایندگان مجلس برای 1500 اخراجی مسکن مهر در پردیس امروز با حضور نمایندگان مجلس، فرماندار و روسای ادارات جلسه ای برای پیگیری وضعیت مسکن مهر پردیس تشکیل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: اسدالله اسدی دیپلمات بازداشت شده ایرانی در آلمان از مصونیت کامل برخوردار است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۶    
وزیر اطلاع رسانی اردن از توافق با سوریه برای بازگشایی مرز جابر-نصیب از فردا (دوشنبه) خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۶    
وزیر خزانه داری آمریکا تصمیمی برای تغییر در برنامه سفرش به عربستان ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۳۶    
سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع اسکناس های 10 هزار تومانی تقلبی در مشهد و قوچان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۲۱    
مرکز آمار ایران تعداد تلفن های همراه مشغول به کار در کشور را 88 میلیون دستگاه اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۵    
رئیس پرورش دهندگان مرغ کشور گفت:قیمت 6500 تومانی که امروز ستاد تنظیم بازار تعیین کرده برای مرغ منجمد است که قرار است طبق تصمیم دولت برای 11 میلیون خانوار در قالب کمک های حمایتی و سبد کالای خاص عرضه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۸:۰۰    
وزیران خارجه تروئیکای اروپایی روز یکشنبه با صدور بیانیه ای مشترک آغاز تحقیقات درباره وضعیت جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی را خواستار شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بانک ها تا برطرف کردن ابهامات مزبور و آغاز به اجرای دستورالعمل های صادر شده از هرگونه اقدامی در خصوص بدهکاران بخش کشاورزی اعم از مراجعه به ضامن ها و بستن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۸    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سکوت و بی تفاوتی دانشجویان به نفع کشور نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۱    
نایب رئیس جمنا با اشاره به تخریب ها علیه محمّدباقر قالیباف گفت: برخی درصدد هستند با تخریب افرادی که مورد اعتماد مردم هستند، باعث کاهش علاقه و اعتماد مردم به آنها شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۶    
وزیر کشور با اشاره به مرگ تعدادی از مصرف کنندگان مشروبات الکلی در هفته های اخیر گفت: این پرونده در جلسه آتی شورای امنیت کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۰    
رئیس جمهوری آمریکا ضمن بی اطلاعی از احتمال کناره گیری وزیر دفاع این کشور از سمت خود درباره وی گفت: ماتیس تا اندازه ای دموکرات است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۱    
عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: مجلس باید در رأس امور باشد اما اینکه پارلمان و محل حضور عصاره فضائل ملت را دارالمنافقین بخوانند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۵۵    
متخصصان خواب در یک مطالعه جدید مدعی شدند پوشیدن لباس پشمی هنگام خواب بیشتر از "شمردن گوسفندها" می تواند در حل مشکل بی خوابی موثر باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۳۶    
سید حامد موسوی استاد دانشگاه تهران می گوید: اسرائیل به دنبال آن است که چالش بین ایران و آمریکا پایان پیدا نکند چرا که در آن صورت نخواهد توانست مقامات آمریکایی را برای حمایت از خود توجیه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۷    
امروز یکشنبه 22 مهرماه، نرخ دلار در صرافی ها بر روی کانال های متفاوتی معامله می شد که اکثر آنها کانال 13هزار تومانی را نشان می داد و تنها تعداد کمی، نرخ بالای 14هزارتومان را اعمال می کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۶:۰۱    
با حاکم شدن آرامش پاییزی در بازار اجاره بها، تعداد فایل های رهن کامل و نیز فایل هایی که با قید قابل تبدیل دست مستاجر را برای تبدیل بخشی از ودیعه به اجاره ماهانه یا بالعکس باز می گذارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۵    
معاون اول قوه قضاییه گفت: از سوی رئیس دولت اصلاحات از چهار نفر شکایت شده اما نمی دانم این چهار نفر چه کسانی هستند. پرونده در دادسرا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۵    
خاشقجی چند ماه قبل از ناپدید شدن تماسی از سوی یک مسئول عالی رتبه سعودی دریافت کرده است، مبنی بر اینکه به ریاض بازگردد. وی تضمین داده بود که خاشقجی بتواند شغلی نزدیک به محمد بن سلمان به دست بیاورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۳۶    
معاون اول قوه قضاییه گفت: از سوی رئیس دولت اصلاحات از چهار نفر شکایت شده اما نمی دانم این چهار نفر چه کسانی هستند. پرونده در دادسرا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۷    
وضعیت کتاب های آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از درگذشت ایشان، نکته ای مهم برای بسیاری از علاقه مندان به آن مرحوم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۷    
یک مقام مسئول در عربستان سعودی بدون اشاره مستقیم به تهدیدهای اخیر رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که کشورش هر گونه تهدید را رد می کند و هر اقدامی را با اقدام بزرگ تر پاسخ می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۲۱    
سخنان امروز حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان، در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه تهران در رسانه های جهان بازتابی گسترده داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۲    
معاون اول قوه قضائیه در خصوص پرونده شهرام جزایری اظهار داشت: ایشان حرف های واحدی در این مدت نزده اما بعید است که صرف اینکه یک فردی بدهی مالیاتی داشته باشد، بخواهد از کشور خارج شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۰    
روزنامه هافینگتون پست در مطلبی با تحلیل نظام انتخاباتی آمریکا و چگونگی بهره برداری دونالد ترامپ از مشکلات موجود در این نظام انتخاباتی دو بخشی که به آراء مستقیم مردمی و آراء نمایندگان الکتورال تقسیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۴۷    
بار دیگر دولت تصمیم در احیای مجدد کارت سوخت گرفته است آزمون و خطایی دیگر که منجر به سهمیه بندی بنزین خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی قوه قضائیه از انجام تحقیقات از 11 نظامی در جریان بررسی پرونده حمله تروریستی در اهواز خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۶    
محمد نبی حبیبی گفت: در پشت پرده بی عملی دولت تفکری پوسیده، ناکارآمد، ناکاربلد وجود دارد که حل مشکلات را با مذاکره و نهایتا تسلیم در برابر دشمن می بیند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی درآمد ناشی از فروش نفت با نرخ جدید ارز به ریال تبدیل شود، آن افزایش درآمد کمک خوبی به دولت است برای خروج از بن بست دیونش؛ این دست در جیب مردم کردن است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دلایلی برای عدم لغو تحریم ها پس از الحاق ایران به FATF را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۰    
وزیر اطلاعات با بیان اینکه دوست داریم مردم با شنیدن نام وزارت احساس آرامش کنند، گفت: تروریست ها باید از وزارت اطلاعات بترسند که تا کنون 300 تیمشان را کشف کرده و افرادشان را به هلاکت رسانده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۲۰    
عضو کمیته ارزی اتاق بازرگانی با تاکید بر این که دلار همچنان حباب دارد گفت: کاهش نرخ ارز با توجه به سیاست های دولت با شیب ملایمی ادامه دار خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۳:۰۵    
چندی پیش پس از رونمایی از جدید ترین آیفون، مدیر عامل هوآوی در پیامی در شبکه اجتماعی Weibo خود گفت: "قرار ما 16 اکتبر، در لندن هم رو می بینیم!" طرح این عبارت توسط مدیرعامل هوآوی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۵    
در پی تدوین الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت، رهبر انقلاب اسلامی دستگاه ها، مراکز علمی، نخبگان و صاحب نظران را به بررسی عمیق ابعاد مختلف سند تدوین شده و ارائه نظرات مشورتی جهت اصلاح یا تکمیل و ارتقای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۵۲    
رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به نام نویسی 550 هزار زائر اربعین در سامانه سماح از صدور 464 هزار ویزا خبر داد و گفت: زائران زمینی اربعین از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۰    
جیتکس را مهمترین رویداد فناوری در آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا می دانند، رویدادی که قرار است از امروز یکشنبه به مدت یک هفته در مرکز تجارت جهانی دبی به عنوان برترین مرکز برگزاری نمایشگاه ها و کنفرانس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۰    
آمریکا و انگلیس به دنبال تصمیم برخی رسانه ها و سرمایه گذاران درباره تحریم یک کنفرانس سرمایه گذاری بزرگ در ریاض به دلیل ناپدید شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار عرب ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۷    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه برای نفت، مشتریان جدیدی پیدا کردیم، گفت: هنوز هم از صادرکنندگان دولتی، خصوصی و شبه دولتی بابت بازگشت ارز گله مندیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۲:۰۷    
یک مهندس نرم افزار در شرکت گوگل مزرعه ای را برای کشاورزی در سن کارلوس در نزدیکی شهر سان فرانسیسکو تاسیس کرده که آیرون اوکس نام دارد و به طور کامل توسط ربات ها اداره می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۰    
اختلال در هسته معاملات بورس تهران در حالی دیگر به امری عادی در جریان دادوستدهای بازار سهام تبدیل شده است که این قصه امروز هم تکرار شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۲۱    
یک وکیل دادگستری از محکومیت حسن عباسی به 7 ماه حبس به اتهام توهین به رییس جمهور و مقامات رسمی کشور خبر داد و گفت: این حکم قطعی است و بزودی اجرا می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۱:۱۰    
وزیر صنعت در مکاتبه ای با رئیس سازمان حمایت با درخواست مختومه شدن پرونده تخلفات فولادسازان و تولیدکنندگان سایر فلزات غیر آهنی در اسرع وقت موافقت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۵    
معاون وزیر صنعت در مکاتبه ای با شریعتمداری، خواستار بسته شدن و یا تعلیق پرونده تعزیراتی فولادسازان متخلف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۲    
تشکل های دانشجویی در اعتراض به تعداد کم سهمیه های اختصاص یافته به آنها در مراسم سخنرانی رئیس جمهور شرکت نکردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۷    
روز شنبه، قیمت دلار برای چهارمین روز متوالی در کانال 14 هزار تومانی نوسان کرد. در اولین روز هفته، قیمت دلار معاملات خود را در محدوده 14 هزار و 550 تومان آغاز کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۳۱    
فرمانده ناجا با بیان اینکه در کمتر از 48 ساعت، گذرنامه تحویل زائران اربعین حسینی(ع) می شود، گفت: ساعات کار دفاتر پلیس 10+ و دفاتر گذرنامه با توجه به این ایام افزایش یافته است .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۶    
ولید شرارة در الاخبار نوشت: گروهی که در دولت ترامپ مکلف به رسیدگی به پرونده ایران هستند، استراتژی جدیدی را اتخاذ کرده اند که الهام گرفته از استراتژی دولت دونالد ریگان علیه جماهیر شوروی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۱۰:۰۶    
یک شرکت خرده فروشی حق امتیاز اختراع سبد خریدی را ثبت کرده که اطلاعات بیومتریک مشتریان مانند ضربان قلب، دمای بدن و سرعت حرکت مشتری در فروشگاه را رصد می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۶    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: قبل از پایان جنگ روزی آیت الله هاشمی به امام نامه نوشت و بیان کرد تا شما هستید مساله جنگ و رابطه ایران و آمریکا را حل کنید ایشان آن موقع این روزها را می دید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۶    
8 نماینده لیست امید، در رای به الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم، همسو با دستور های امام جمعه مشهد عمل کردند!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۰    
روزنامه کیهان در سرمقاله خود که به موضوع AFTF و CFT اختصاص دارد، نوشته است: انتظار از شورای محترم نگهبان این است که با دعوت از صاحب نظران موافق و مخالف FATF و شنیدن نظرات و استدلال های آنان درباره ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۰    
عضو شورای مشورتی رئیس جمهور اصلاحات گفت: اغلب تیپ های سیاسی جدی در جلسه اصلاح طلبان با روحانی شرکت نداشتند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۷    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: رئیس جمهور به جای نگاه به عملکرد شریعتمداری، وابستگی های حزبی را در نظر می گیرد و به دلیل اینکه وی رئیس ستاد انتخاباتی اش بوده است قدرت کنار گذاشتن او را ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۷    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نسبت به کاهش قیمت ارز طی هفته های آینده ابراز امیدواری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۱    
زن جوان که به اتهام معاونت در قتل برادر شوهرش بازداشت است در جلسه دادگاه مدعی شد شوهرش وی را تهدید کرده بود که اگر با او همدست نشود اعضای خانواده اش را خواهد کشت!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۵    
عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی گفت: تاکنون اجازه ای برای سهمیه بندی سوخت از سوی مجلس شورای اسلامی به دولت داده نشده است، اما در آینده این احتمال وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۲    
بازیگر سرشناس تئاتر در سناریوی مرموزی در خانه اش تسلیم مرگ شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۲    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به احتمال معرفی اش از سوی رئیس جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کار واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۵۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: سازوکارهایی اجرایی می شود که هیچ نوع مشکلی برای این افراد از ناحیه تحریم های آمریکا به وجود نیاید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ - ۰۸:۴۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در ایالت طوفان زده ی آلاباما وضعیت فوق العاده اعلام کرد.
  • ۱