جمعه ۱۱ خردادساعت ۱۴:۳۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 9 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۶    
دادستانی آلمان اعلام کرده که یک دیپلمات ایرانی که در این کشور تحت بازداشت قرار داشته را به بلژیک تحویل داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۲۷    
مهلت ثبت نام دوره های کارشناسی و کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی امشب پایان می یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۱    
بیست ماه از وفات اکبر هاشمی گذشته است. ولایتی تنها کسی بود که سال 84 بین اصلاح طلبان و اصولگرایان از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد، چون هاشمی رفسنجانی را اصلح می دانست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۷    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران 4 میلیون و 400 هزار تومان ثبت شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۷:۴۲    
اگر این موارد در رابطه شما با دوست مدرسه، دانشگاه یا همکارتان وجود دارد پیشنهاد می کنیم هر چه سریع تر به این دوستیِ مسموم پایان ببخشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۰    
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شبکه العالم جزئیاتی را درباره هلاکت ابوعلی المشهدانی در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع تروریست ها در شهر البوکمال فاش کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برخی دوستان که نمایندگان را درباره cft تهدید می کنند می توانند با آقایان صادق لاریجانی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۷    
در پی تحولات بازار آزاد امروز، علاوه بر افت شدید دلار، سکه نیز با کاهش مواجه شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۰    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه ای با نشریه آمریکایی نیویورکر، با انتقاد دوباره از پیمان شکنی کاخ سفید و خروج از برجام گفت که ایران نمی تواند هر بار از اول با آمریکا شروع به گفت وگو ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۰    
مسئولان کردستان در کارگروه تنظیم بازار اعلام کردند که مردم استان نگرانی برای تامین کالاهای اساسی نداشته نباشند چراکه به اندازه کافی این کالاها ذخیره سازی و تامین شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۱    
استاندار کردستان ضمن تاکید بر توقیف تمامی محموله های دام قاچاق اعم از سبک و سنگین که از سایر نقاط کشور وارد استان می شود، گفت: از مرز ما نباید حتی یک راس دام خارج شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۱۲    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: چرخ گوشت انگشت بانوی 55 ساله ای را در دزفول بلعید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۰۰    
رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی می گوید دولت بی میل نبود قیمت ارز افزایش پیدا کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۵۷    
سخنگوی حزب کارگزاران می گوید اسحاق جهانگیری سخنگویی دولت را نپذیرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۵۱    
سرمایه گذاری ما در هر کشوری، باید با توجه به منافع مان باشد. وقتی کره به راحتی هرچه تمام تر منافع ما را تهدید می کند و زیر سؤال می برد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۴۵    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری که یکی از مسافران سفر نیویورک بوده با بیان جزئیاتی از این سفر و همچنین پاسخ به برخی شایعات و حواشی مربوط به آن پرداخته و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۳۰    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه ریشه حمله تروریستی اهواز در دست آمریکا و رژیم نحس صهیونیستی است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۱    
مبادله دو بیانیه تندیسان حزب کارگزاران و حزب اعتدال وتوسعه، مبارزه ای جدی برای تعیین مرد اول دولت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۱۲    
دلار در مشهد به هشت هزار تومان رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۷:۰۰    
عباس گلرو نماینده ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز دوشنبه در هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای فهم آسانتر سعودی ها به زبان عربی سخن گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۶:۴۶    
صدر اعظم آلمان خواستار تشکیل شورای امنیت اروپائی شد و در این خصوص گفت: هدف از این اقدم تقویت ظرفیت حقوقی و ایجاد یک نظم جدید در سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۶:۳۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از نوشته شدن عبارت "مرگ بر اسرائیل" بر روی موشک های ایرانی استفاده شده علیه تروریست ها در سوریه ابراز ناراحتی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۵:۲۷    
یک اقتصاددان گفت: علت گرانی ارز در ماه های اخیر رانت عظیم چند هزار تومانی پشت هر یک دلاری است که برخی صادرکنندگان خصوصی با دور زدن سامانه نیما و فروش دلار در بازار غیررسمی از آن کسب سود می کنند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۵:۰۰    
گروهی از پژوهشگران سیستم جدیدی برای گوشی های هوشمند طراحی کرده اند که می توان میزان سلامت آب را با آن تشخیص داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۴:۴۵    
گزارش ها حاکی از صعود چشمگیر بهای نفت خام در بازار های جهانی و احتمال افزایش قیمت طلای سیاه به 100 دلار در چند هفته آینده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۴:۰۰    
طرح موضوع عرضه نفت در بورس به عنوان یکی از راهکار های دور زدن تحریم ها بلافاصله با واکنش های متفاوتی همراه شد و مقامات و مدیران نفتی مواضع متفاوتی پیرامون این طرح داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۳:۲۱    
مدیر علمی طرح جامع مسکن با تأکید بر اینکه پیش بینی ساخت 900 هزار مسکن در سال در طرح جامع مسکن می تواند تغییر کند اما سیاست ها همان است، گفت: مسکن وارد رکود تورمی شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۳:۰۰    
به گفته برخی معامله گران فنی، به نظر می رسد پس از نوسانات شدید هفته گذشته، بازار در حال تعریف دامنه جدید مجازی از نوسان برای خود است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۲:۳۱    
علی صادقی معاون حمایت های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران درباره درآمد گدایان در تهران توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۱:۵۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید نرخ کنونی دلار در بازار رقم مطلوب نیست و این نرخ باید زیر10 و 8 هزار تومان باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۱:۵۱    
یک مقام وزارت دفاع آمریکا در گفتگو با سی ان ان اذعان کرد موشک هایی که سپاه پاسداران بامداد امروز به مقر تروریست ها در شرق فرات در سوریه شلیک کرد، در 3 مایلی نیرو های آمریکایی فرود آمده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۰:۱۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید اگر یک پنجم دلارهایی را که مردم نگه می دارند به بازار بیاید قیمت ارز شکسته می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۵    
دبیرکل کانون صرافان ایرانیان گفت: ورود ارزهای خانگی و برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار، نرخ های امروز (دوشنبه) را به طور قابل توجهی کاهش داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۵    
اتحادیه خودرو در آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد بهای بنزین در فلوریدا در ماه سپتامبر به بیشترین میزان از سال 2014 رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۵    
به گفته ی کارشناسان اقتصادی، پس از ورود ارزهای خانگی و سیاست جدید بانک مرکزی برای مدیریت بازار، نرخ های امروز (دوشنبه) به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۲    
یک رسانه عراقی از کشته شدن یکی از مهمترین رهبران گروه داعش در حمله موشکی سپاه به مقر این گروه تروریستی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۲    
جانشین فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به انتقام موشکی سپاه در برابر تروریست ها گفت: چنین برداشت نشود که همین یک ضربه در جواب آن حرکت تروریستی در اهواز انجام شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۱    
در نشست سالیانه New Champions، به عنوان کنفرانسی که روی نوآوری، علوم و فناوری متمرکز بوده و در حاشیه انجمن اقتصاد جهانی در تیانجین چین برگزار می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۵    
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران گفت: مطمئناً ما با پنج کشور دیگری که طرف توافق هسته ای هستند، اختلافاتی داریم، اما این تصمیمی است که ما برای کشور خودمان گرفتیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۵    
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال سومین نامه را به فدراسیون فوتبال برای پیگیری ورود بانوان به ورزشگاه ها ارسال کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۵    
سال آبی جدید کشور در حالی از ابتدای مهرماه آغاز شده که با افت ورودی به مخازن سدها در فصل تابستان ذخیره این سازه های آبی نیز پیش از شروع فصل بارندگی ها همچنان روبه کاهش است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۲    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی تأکید کرد، اگرچه دولت آمریکا لفاظی ها و فشار های اقتصادی علیه ایران را شدت بخشیده، اما به نظر می رسد که در واقعیت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۶    
یکی از وکلای مدافع پزشک تبریزی گفت: حکم صادره در خصوص محکومیت موکلم- علیرضا صلحی- از سوی دیوان عالی کشور نقض شده و پرونده به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۵    
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مسئولان و دست اندرکاران حج تاکید کردند که پیام های سیاسی حجِ انقلاب اسلامی را به دنیای اسلام برسانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۵۲    
وحید مظلومین معروف به سلطان سکه و باقری درمنی به اعدام محکوم شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۰    
خبر انتصاب همسر شهردار سابق تهران به عنوان ریاست دانشکده آزاد واحد تهران شمال تایید شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۷    
آرژانتین با 60 درصد رتبه نخست و کشور ایران با 18 درصد در رتبه 4 جهان قرار دارد. همچنین منطقه یورو و ژاپن به ترتیب با 0 و 0/1- درصد کمترین نرخ بهره را دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۱    
نامه دوم اقتصاد دانان در مورد آثار سوء استمرار وضعیت کنونی سیاست های ارزی در کشور منتشر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: وزیر امور خارجه عربستان سعودی و رئیس سازمان جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی ( موساد) در نشست مشترک ضد ایرانی شرکت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۵۵    
زمزمه های کاهش قیمت دلار امروز در بازار آزاد توانست فروش ارز از سوی دارندگان خانگی ارز را رونق بخشد و دلالان نرخ های متفاوتی از 12 تا 16 هزار تومان را پیشنهاد می دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۵۵    
پژو 206 و پژو پارس بیشترین کاهش قیمت را طی سه روز گذشته داشته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۷    
مدیر کل دفتر سبزی و صیفی با اشاره به اینکه بازار های صادراتی بازار مصرف داخلی را تحت فشار قرار داده بود گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۷:۳۷    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ نسبت به نگهداری سکه، طلا و ارز در منازل شهروندان هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای صادرات نباید ارز دونرخی در بازار داشته باشیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی ائتلاف آمریکائی به اصطلاح ضدداعش به حمله شب گذشته سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها در سوریه واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۱    
حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر سرکرده های حمله تروریستی اهواز بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۵    
محکومان پرونده های اقتصادی اخیر اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۱۶    
رئیس جمهور ترکیه روز دوشنبه تهدید ایران به تحریم را ناعادلانه و تلاش برای خارج کردن ایران از مسائل منطقه ای را اشتباه توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۷    
دلار در حال حاضر در کانال 15 هزار تومان نوسان دارد و مشاهدات میدانی گویای پایین آمدن قیمت این ارز است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۷    
زیبایی و سلامت پوست بستگی به جریان گردش خون دارد. ماساژ جریان خون را تقویت و احتباس آب بدن را کاهش می دهد و در نتیجه چین و چروک ها را به حداقل رسانده و پوست را جوان می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۰۱    
کبد چرب یکی از بیماری های شایع میان مردم ایران است که ناشی از سبک نادرست زندگی است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۴۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به حمله موشکی شب گذشته سپاه به مواضع تروریست ها گفت: امینت ملت ایران خط قرمز ماست و ما در این بخش کوتاه نمی آییم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۳۱    
با مرور قوانین مربوط به جرایم ارتکابی باقری درمنی، متوجه می شویم که برای صدور حکم اعدام، احراز دو موضوع توسط قاضی پرونده لازم بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۵    
صفحه اینستاگرام سردار سیلمانی به عملیات ضربت محرم واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۲    
در پی ریزش قیمت ها، تعداد فروشنده ها در بازار ارز افزایش یافته و موجب شده تا قیمت دلار به کانال 15 هزار تومان برگردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۷    
بعد از اوج گیری قیمت دلار، از دیروز استارت کاهش قیمت ها زده شده و همین امر خریدارهای دلار در قیمت های بالا را فروشنده کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۱    
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه در واکنش به پاسخ موشکی ایران به تروریست ها تأکید کرد، مبارزات ضدتروریستی در سوریه ادامه خواهد یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۵۲    
مقامات دستگاه های اطلاعاتی ترکیه نشستی را درباره توافق 'ادلب' با روسیه با نمایندگان گروه های تروریستی برگزار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۴۶    
معاون هماهنگ کننده ارتش مبنی بر اینکه آیا احتمال حمله دیگری هم وجود دارد، گفت: هرجا لازم باشد اقداماتی انجام می دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۷    
جمعی از دست اندرکاران برگزاری حج با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۷    
قیمت دلار در بازار تهران 17 هزار و 50 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی 4 میلیون و 970 هزار تومان ثبت شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۱    
سفر رئیس جمهوری به نیویورک؛ موضوعی که هرساله چه پیش از انجام آن و چه بعد از آن با حاشیه های مختلفی همراه بوده است؛ حاشیه هایی نظیر رفتن یا نرفتن، تعداد مسافرین پرواز تهران- نیویورک ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۲۱    
رحیم پورازغدی گفت: نشست فیضیه قم در مردادماه 97، یک نقطه عطف دیگر با حضور هزاران طلبه در دفاع از عدالت اقتصادی و مبارزه با فساد بود و ان شاءالله آثار خود را در آینده خواهد داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۰    
دادگاهی در آلمان با استرداد دیپلمات ایرانی به بلژیک موافقت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۰    
ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی انتقام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تروریست ها در پاسخ به حادثه تروریستی اهواز اطلاعیه ای صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از حکم یک سال انفصال از خدمات دولتی و چهار ماه حبس برای مدیر ارشدی خبر داد که به کمیسیون اصل 90 پاسخگو نبوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۱    
رئیس کمیته سیاسی جمعیت پیشرفت و عدالت با بیان اینکه مردم در اقتصاد، فرهنگ و اجتماع فراموش شده اند، گفت: اگر مردم باوری را ایجاد کنیم، سایر مسائل به صورت خودکار حل خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۵    
جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی مانیفست نواصولگرایی را طی مراسمی در 14 بند منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۱۲    
اینفوگرافی نشان می دهد که سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر سپاه به کجا اصابت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۰۰    
اینفوگرافی نشان می دهد که سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر سپاه به کجا اصابت کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۰۰    
استاندار کرمانشاه سقوط یکی از موشک های سپاه در حمله شب گذشته به داعش، در نقطه ای از این استان را رد کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۰۰    
یک مقام ارشد روس در واکنش به صحبت اخیر وزیر کشور آمریکا مبنی بر مطرح کردن ایده "محاصره دریایی روسیه" اظهارکرد که هرگونه تلاشی از سوی آمریکا برای استفاده از نیروی دریایی خود در راستای مسدود کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۱    
وزارت امور خارجه آمریکا در توییتی به نقل برایان هوک از گفت وگوهای وزیر امور کشورمان با رسانه های آمریکایی انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۵    
روشن است که انتقام از داعش در هر شرایطی انتقام از همه گروه های تروریستی و ضربه به داعش، ضربه به نماد همه گروه های تروریستی محسوب می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۵    
دادستان اراک گفت: تعدادی از کارکنان و کارشناسان رسمی شهرداری اراک در حوزه تخلفات و تملکات صورت گرفته بازداشت شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۱    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یکی از دلایل جلوگیری از حملات داعش به اروپایی ها را مقاومت جمهوری اسلامی ایران دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۱    
مشاور جوان وزیر راه و شهرسازی طی یاداشتی با اشاره به لوستر 90 میلیون تومانی خانه آخوندی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: ما را از استیضاح نترسانید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۲    
چهارشنبه هفته گذشته حوالی ساعت 1:30 ظهر فردی از دانشگاه با من تماس گرفت و خود را کارمند معاونت آموزشی دانشگاه معرفی کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۶    
یک محقق امنیتی کشف کرده نسخه های قدیمی تر دسکتاپ پیام رسان تلگرام هنگام برقراری تماس صوتی، اطلاعات مربوط به نشانی پروتکل اینترنت کاربران را فاش می کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۳    
مردی 55 ساله دخترش به طرز وحشتناکی کشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۷    
عامل قتل زوج جوان که پس از جنایت، سرهای اجساد را در زمینی خاکی حوالی خیابان شیخ بهایی رها کرده بود بزودی برای محاکمه به دادگاه می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۶    
فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: حمله موشکی سپاه به مقر تروریست های حمله اهواز، تلنگر بود؛ گوشمالی اصلی در راه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۶    
وزیر آموزش و پرورش درباره جزییات طرح تمام وقت شدن معلمان گفت: در این طرح معلمان به جای 24 ساعت 36 ساعت در هفته در مدرسه حضور خواهند داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۷    
صفحه اینستاگرام منتسب به سردار سرلشگر محمد باقری به حمله امروز سپاه به مواضع تروریست های حادثه اهواز واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۱    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: پیشنهاد و درخواست ما درخصوص حضور زنان در وزرشگاه ها این است که در کنار دولت و نیروی انتظامی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۵    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری فدرال آلمان، تاکید کرد که سابقه دیرینه روابط حسنه دو کشور، زمینه ساز تعمیق بیش از پیش مناسبات و همکاری ها در حوزه های مختلف دو جانبه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۲    
وزارت اقتصاد و تجارت ژاپن اعلام کرد واردات نفت ژاپن از ایران، علیرغم تحریم نفتی تهران توسط آمریکا، برای پنجمین ماه متوالی افزایش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۶    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی درباره گلایه برخی از نمایندگان درخصوص دخالت های رئیس مجلس در برخی از امور گفت: آقای لاریجانی سخنگوی مجلس نیست و هر طور که بخواهد امور را پیش ببرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۷    
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه توسط یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه وهلاکت شمار زیادی از تروریست ...
  • ۱