چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۶:۰۲May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 10 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۰    
چیپست جدید هواوِی که بر پایه تکنولوژی ساخت 7 نانومتری در ماه آینده بر روی گوشی های پرچمدار سری میت 20 عرضه خواهد شد، سطح جدیدی از هوشمندی واقعی را به گوشی های امروزی می آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۵    
رئیس شانزدهمین کنگره بین المللی انجمن علمی جراحان گوش، گلو، بینی و سر و گردن ایران گفت: همه افراد به ویژه کسانی که سن بالا داشته و استعمال سیگار دارند باید حتماً گرفتگی صدا را جدی بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۵    
اولین عامل کاهش نرخ دلار به علت افزایش میزان عرضه دلار توسط بانک مرکزی است که به 11 بانک دولتی ارز قابل توجهی اختصاص داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۶    
یک طراح ایتالیایی مدل مفهومی یک تراکتور خودران را طراحی کرده است که با استفاده از هیدروژن کار می کند و از طریق یک اپلیکیشن موبایل کنترل می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۷:۱۰    
زن جوانی که در شهرستان سنندج بر اثر آتش کباب به شدت سوخته بود پس از انتقال به تهران در بیمارستان جان باخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۶    
سقوط قیمت ارز و سکه، روند رو به رشد مهاجرت از تهران و رکود فراگیر، باعث تنزل قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۰    
خودروهای انبار و احتکار شده ی بسیار زیادی وجود دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۷    
اگر مدتی است نمی توانید عمیق بخوابید جای نگرانی ندارد. توصیه ی ما به شما این است که به سمت داروهای شیمیایی نروید، با با خوردن این میوه های خوشمزه، عمیقترین خواب را تجربه کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۷    
عوامل مختلفی می توانند علت خارش بدن باشند. مانند خشکی پوست، نیش حشرات و بیماری هایی مانند پسوریازیس، زونا، بیماری های کبد، کلیه و حتی سرطان. خارش پوست می تواند هفته ها یا بیشتر طول بکشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۳۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به دلایل موثر در کاهش نرخ دلار تاکید کرد که دولت باید تدبیری جدی برای ایجاد ثبات در بازار ارز داشته باشد و در غیر این صورت ممکن است قیمت ارز دوباره افزایش داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۵    
دختر جوان اهل کانادا بعد از انجام خالکوبی دچار عارضه عجیب و غریبی شده است، اشک های بنفش رنگی که از چشمانش جاری می شود او را بسیار نگران کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۵    
دبیرکل کانون صرافان ایران درباره علت خرید نکردن صرافان از فروشندگان ارز گفت: از آنجا که هیچ دستورالعملی برای فروش ارز خریداری شده نداریم خریدی صورت نمی گیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۷    
'برهم صالح' رئیس جمهوری جدید عراق، 'عادل عبدالمهدی' را مامور تشکیل کابینه جدید این کشور کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۲    
طبق داده های منتشر شده توسط دپارتمان انرژی آمریکا، برای اولین بار در 25 سال اخیر، صادرات نفت کویت به ایالات متحده متوقف شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۰    
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی صعود کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۰    
رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: در 18 ماه گذشته هیچ قطعی یارانه صورت نگرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۱    
ریزش قیمت ها در بازارهای ارز و طلا جدی تر شده است، روند نزولی کاهش قیمت دلار در امروز هم ادامه یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۲    
بلافاصله پس از حمله تروریستی بزدلانه به رژه روز 31 شهریور در اهواز که منجر به شهادت 25 نفر و مجروحیت نزدیک به 70 نفر از هموطنان مان اعم از زن و کودک و نظامی و غیرنظامی، موضوع گوشمالی مطرح شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۰    
اصلی ترین دلیل تولید صدا در هنگام ترمز گیری وجود ارتعاش است که می توان با ریشه یابی دلیل این ارتعاش، آن را بر طرف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۸:۰۱    
شبکه های اجتماعی، محیط هایی همگانی و مشارکتی هستند که با فعالیت خود کاربران ساخته می شوند. نخستین مشکل همین جاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۷:۲۱    
سید رضی حاجی آقامیری، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید: با اجرای سازوکار جدید اروپا، حتی ممکن است بعضی از شرکت هایی که از ایران خارج شده اند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۷:۱۲    
نخست وزیر اسرائیل امروز خواستار بازرسی فوری آژانس بین المللی انرژی اتمی از ادعاهایش در خصوص تورقوزآّباد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۷:۰۰    
احزاب و چهره های اصلاح طلب، عصر فردا با رئیس جمهوری کشورمان دیدار می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۶:۴۵    
وزیر نفت، گفت: سران قوا در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به این جمع بندی رسیدند که 20 درصد پول فروش نفت در بورس باید به صورت ریالی و 80 درصد به صورت ارزی پرداخت شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۶:۳۰    
مدرس حوزه علمیه گفت: ما هیچ دلیلی مبنی بر اینکه نوعی از سلاح آنگاه که کاربرد متعارف دفاعی دارد، مجاز نباشد، نداریم، هرگونه سلاحی را که برای حفظ دین و حکومت دینی لازم باشد، می توان تولید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۶:۰۰    
جزئیات ماجرای حمله به معلم مشهدی با قمه اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۵:۴۵    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از استقرار گشت کلانتری ها در محدوده میدان فردوسی و خیابان منوچهری به منظور پیشگیری از وقوع سرقت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۵:۳۰    
زمانیکه پیک برای تحویل کالا در محل حاضر می شد، به نحوی و درحالیکه لباس کادر اورژانس برتن داشتم، وی را ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۵:۱۵    
روس ها می گویند سفیر آمریکا در ناتو که در سخنانی تهدید آمیز از احتمال حمله ایالات متحده به روسیه سخن گفته است، خطر ناشی از چنین سخنانی را درک نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۵:۰۰    
سه تن از وزرای دولت فرانسه، در اقدامی مشکوک، بیانیه ای را علیه کشورمان منتشر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۴:۲۱    
درحالی که بازار ارز در اصفهان همچون دیگر کلانشهرها دچار تلاطم شده که پس از دلال های خیابانی، این بار پای معامله غیررسمی دلار به گروه های مجازی کشیده شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۴:۰۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اظهارات جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا، گفت: اشرار آمریکایی و تیم فعلی را در حوزه اقتصاد به شکست خواهیم کشاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۳:۳۰    
نماینده ویژه وزیر خارجه آمریکا در امور سوریه در بیانیه ای تصریح کرده واشنگتن به دنبال ایجاد سوریه ای است که با ایران ارتباط نداشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۳:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز سه شنبه سخنان یک مقام آمریکایی درباره نابودی کلاهک های روسیه را خطرناک توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۲:۳۰    
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه های اس - 300 در اختیار ارتش سوریه قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۲:۰۰    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب کلیات و بررسی سه ماده از طرح ساماندهی بازار خودرو خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۱:۳۰    
روابط عمومی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی هرمزگان اطلاعیه ای را پیرامون انتشار خبر مسمومیت تعدادی از افراد براثر مصرف مشروبات الکی در این استان صادر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۰:۵۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جممهوری اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک عملیات موفق با حمله به مقر تروریست ها جواب دندان شکنی را به دشمنان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۲    
سازمان جهانی بهداشت سه شنبه هشدار داد که شیوع بیماری وبا در یمن بار دیگر شدت گرفته، به طوری که حدود 10 هزار مورد مشکوک به ابتلا به این بیمار در هر هفته گزارش شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۲    
2 فروند زیردریایی کلاس غدیر با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جهوری اسلامی، فرماندار و امام جمعه جاسک و جمعی از مسوولان محلی عصر سه شنبه به ناو تیپ منطقه دوم نیروی دریایی ولایت الحاق شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۲    
مدیر اجرایی غول خودروسازی 'تویوتا' هشدار داد درصورتی که انگلیس و اتحادیه اروپا به توافق برگزیت دست پیدا نکنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۲    
معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی بروز فساد در واگذاری شرکت های مغان و المهدی را رد کرد و گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۰    
'برهم صالح' رئیس جمهوری جدید عراق در اولین اظهارنظر پس از انتخاب خود گفت که ماموریتش پایبندی به سوگند قانون اساسی و حفظ استقلال و تمامیت ارضی عراق خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۰    
دیدار رفت تیم های فوتبال السد و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری سرخپوشان همراه شد تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ یک 90 دقیقه تا رسیدن به فینال پیش رو داشته باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۲:۱۵    
بازار گوشی همراه که در هفته های گذشته همزمان با نوسان های ارزی، روی مدار افزایش قیمت قرار گرفته بود، امروز (سه شنبه) را با افت بها و کمبود عرضه سپری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۲۰:۵۷    
پارلمان عراق پس از چند بار تعویق سرانجام نشست خود را برگزار کرد، برهم صالح و فواد حسین در دور اول بیشترین آرا گرفتند و به دور دوم راه یافتند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۵    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه قیمت واقعی ارز از نوع دلار بین هفت تا هشت هزار تومان است، گفت: بازار ارز پر خطر است و هرگونه نوسانات به جز این قیمت ها، توجیهی ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۵    
قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی امروز در بازار تهران به دنبال سقوط قیمت دلار کاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۵۷    
این فرد در حال اعزام به بیمارستان امدادی مشهد جان باخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۲    
صرافی ها فروشنده نبودند و بیشتر تمایل به خرید داشتند. بعضا دلال ها موفق می شدند دلار را از مردم عادی 9 الی 11 هزار تومان بخرند و این معامله به عنوان نرخ دلار اطلاع رسانی می شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۰    
جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید مجلس برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه فراکسیون در سال سوم بعدازظهر امروز سه شنبه (10مهر) در محل کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۵    
ظهر امروز و در حالی که قیمت دلار به زیر 10 هزار تومان رسیده بود، برخی صرافی ها تابلوی قیمت خود را با عدد 13 هزار تومان روشن کردند تا بزعم خود بخشی از کاهش قیمت را جبران کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۷:۳۲    
جدیدترین سیستم عامل توسعه یافته برپایه اندروید ِشرکتِ هوآوی یعنی EMUI 9.0، تجربه کاربری طبیعی را ساده، لذت بخش و پایدارکرده است. تجربه ای بدون شباهت به هر سیستم عامل دیگری که امروز شاهد آن هستیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۶    
بازار دلار همچنان در شوک سقوط قیمت است، عمدتا اراده دولت را در پشت ماجرا می دانند و تحلیل می کنند که دیگر بحث گفتار درمانی نیست بلکه بانک مرکزی اراده جدی دارد تا حباب قیمت ها را بشکند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۵۰    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصاویری از محل دقیق اصابت موشک به مقر تروریست ها در خاک سوریه را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۷    
پیر شدن فیزیکی همیشه هم مفهوم پیرشدن مغز نیست. بسیاری از دانشمندان، پژوهشگران و چهره های سرشناس ادبی و علمی در سال های پایانی خود برترین آثارشان را به ثبت رسانده اند اما چگونه؟
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۱    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در ادامه بررسی اختیارات مورد نیاز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مورد بازار ارز و پول، موارد جدیدی را تصویب کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۳۵    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از حضور پلیس در محل های خرید و فروش سکه و ارز خبر داد و هشدارهایی را به خریداران و فروشندگان سکه و ارز ارائه کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۰    
مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری با اعلام آسیب پذیری نسخه جدید سیستم عامل اپل، نسبت به امکان دسترسی به لیست مخاطبان و عکس ها در گوشیهای آیفون XS هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۱    
با بخشنامه بانک مرکزی، قرار بر این است که بانکها هم از مردم دلار بخرند. بر این اساس شعب بانکی هر دلار را از مردم 10550 تومان خریداری کرده و برای مصارف خدماتی مصوب، 11200 تومان می فروشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۰    
سایت اتحادیه طلا و ارز تهران در حالی از دسترس خارج شده که روابط عمومی آن می گوید از سایت دیگری به خاطر دستکاری قیمت ها شکایت کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۱    
قیمت خرید هرگرم طلا از مشتری امروز (10 مهر) به 370 هزار تومان رسیده و این در حالی است که قیمت روز گذشته 480 هزار تومان بود و طی یک روز شاهد کاهش 110 هزار تومانی قیمت هر گرم طلا بودیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۵    
معاون وزیر نفت با اشاره به مذاکرات نفتی بین ایران و اروپا اظهار کرد: توافقات نفتی ایران و اروپا روند خوبی دارد و به خوبی پیش می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۵    
آژانس بین الملل انرژی اتمی به درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تحقیق درباره آنچه به ادعای وی سایت هسته ای مخفی ایران در روستای تورقوزآباد خوانده شده واکنش نشان داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۶    
سیر نزولی قیمت ارز در بازار در حالی ادامه دارد که جمع زیادی از مردم در خیابان فردوسی در تلاش هستند تا دلار و یوروی خود را بفروشند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۰    
روزنامه حریت ترکیه نوشت: دادستان های ترکیه دستور بازداشت 417 مظنون پولشویی را به دلیل انتقال 2.5 میلیارد لیره ترکیه به بانک های خارج از کشور، صادر کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۷    
محسن هاشمی در ادامه جلسه امروز شورای شهر و در حین بررسی طرح مدیریت تعارض منافع در شهرداری کنایه ای هم به شهردار تهران زد و گفت: با تصویب این طرح از ورود ممسنی ها به شهرداری جلوگیری می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۱    
تکاپو برای فروش دلار در خیابان فردوسی درحالی بین مردم بالا گرفته که صراف ها دست از کار کشیده و کرکره های خود را پایین کشیده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۵    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از کلیه بانک هایی که مجاز به عملیات ارزی هستند خواست نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۵    
یوکیا آمانو در پاسخ به درخواست نتانیاهو مبنی بر بازرسی از آنچه که "تأسیسات هسته ای مخفی تازه ایران" خوانده شده بود، اعلام کرده اطلاعات ارائه داده شده را نمی پذیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۲    
با یک هویت جعلی خودم را به دختران معرفی می کردم، پس از ارتباط گرفتن با خانمها و رد و بدل شدن شماره تلفن همراه، ارتباطم را بیشتر کرده و با آنها دوست می شدم و ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۶    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اعمال سیاست هایی جهت تثبیت نرخ ارز تاکید کرد و گفت که کاهش یا افزایش نرخ ارز هر دو به ضرر دولت است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۰    
یک مسئول اقتصادی دولت با بیان اینکه در مصوبه جلسه سران قوا به بانک مرکزی اجازه داده شد برای مدیریت و کنترل نرخ ارز در بازار فعالانه وارد شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۷    
بازار ارز امروز به روند کاهشی ادامه داد و تقریبا همه معامله گران از دلالان و صرافان تا خانه داران و فروشندگان انتظار کاهش بیشتری را دارند.عرضه ارز بیشتر شده و بسیاری خرید را پرریسک می دانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۱    
کرمانشاه_زلزله ای به بزرگی 3.1 ریشتر سرپل ذهاب را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۱    
این در حالی است که نرخ سکه در تابلوی صرافی ها خاموش است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۰    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از کاهش 400 تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد وگفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به 10 هزار و 200 تومان رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۶    
نقشه مورد نظر ترامپ در مورد ایران خیلی زود به بن بست رسید. قیمت ارز می تواند به زودی ثبات را با آمدن متغیرهای جدید تجربه کند
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۰    
نماینده مردم رودبار در دهمین مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم از بی عدالتی و تبعیض و شعار بی عمل عصبانی اند و انتظار دارند مسئولان و بزرگان و مدعیان در کنارشان باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۱    
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در پیامی توییتری از مردم بابت سوءتدبیر در بازار ارز عذرخواهی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۱    
خبرگزاری فرانسه از تصمیم دولت این کشور برای مسدود کردن دارایی های وزارت اطلاعات ایران در این کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۵    
سیر نزولی قیمت ارز در بازار در حالی ادامه دارد که جمع زیادی از مردم در خیابان فردوسی در تلاش هستند تا دلار و یوروی خود را بفروشند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۵    
بررسی آمار بستری بیماران سکته ای در استان یزد حاکی است از روز گذشته تاکنون سی نفر در بیمارستان ها و مراکز درمانی یزد به دلیل سکته پذیرش شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۲    
دستفروشان دلار که از صبح امروز، هر دلار آمریکا را به قیمت 8 هزار تومان می خریدند، پس از آنکه بر تابلوی برخی صرافی ها رقم 13200 برای خرید هر دلار نقش بست، قیمت خرید خود را بالا بردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۶    
حسین علایی از فرماندهان دوران جنگ و کارشناس مسائل بین المللی در کافه خبر، روابط ایران و امریکا را مورد امکان سنجی قرار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۷    
نماینده اهواز با بیان این که موضوع عوامل بروز حادثه تروریستی در اهواز در سطح ستاد کل نیروهای مسلح و دولت و وزارت کشور در حال بررسی است گفت: ریشه حادثه ترویستی اهواز به عوامل خارجی بر می گردد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۱    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی و لوازم جانبی خبر از کاهش قیمت 20 درصدی گوشی های تلفن همراه در بازار موبایل داد و احتمال تداوم این روند را نیز داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۵    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: به دلیل سقوط قیمت دلار در بازار آزاد همه در بازار خودرو فروشنده شده اند اما خریداری وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان از رسیدگی به لوایح الحاق به کنوانسیون پالرمو و اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در جلسه روز چهارشنبه 11 مهرماه خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۵    
نایب رئیس مجلس توضیحاتی درباره جلسه غیر علنی امروز پارلمان درباره بررسی ابعاد حادثه تروریستی اهواز را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۲    
کره جنوبی اعلام کرد که مقام های این کشور معتقدند بر طبق برآورد، کره شمالی احتمالا بالغ بر 60 سلاح هسته ای در اختیار دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۲    
اکنون نرخ دلار در تابلوی صرافی های تهران نمایان شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله سپاه به مقر سرکردگان حادثه تروریستی اهواز بیانیه ای منتشر و هرگونه ارتباط میان رژیم متبوعش با این حمله تروریستی را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۳    
وزیر امور خارجه ایران درباره آینده روابط تهران و واشنگتن گفت: ما در دنیای احتمالات زندگی می کنیم و هیچ چیز غیرممکن نیست اما برای داشتن روابط شما باید مبنایی داشته باشید که از قبل ساخته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۶    
فعالان بازار خودرو از کاهش میانگین 50 میلیون تومانی قیمت ها در بازار خودرو خبر می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی، از احتمال سقوط آزاد نرخ ها در بازارهای طلا،خودرو و مسکن خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۰    
بر اساس گزارش میدانی از میدان فردوسی تهران، هم اکنون دلالان هر دلار آمریکا را به قیمت 8 هزار تومان خریدار هستند صرافی ها نیز از خرید دلار امتناع می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۰    
رییس اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرد که روند قیمت طلا و سکه در روز گذشته کاهشی بوده و پیش بینی می شود که این روند برای امروز نیز ادامه داشته باشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۵    
تعداد زیادی از مردم اهواز برای فروش دلارهای ذخیره شده در خانه های خود تا ساعات پایانی امشب در خیابان ها حضور داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۰    
بازار ارز و طلای خیابان فردوسی پایتخت از روزهای قبل شلوغ تر است اما این بار نه برای این که خرید کنند.
  • ۱