شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۱:۵۴Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 7 مهر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 مهر 1397 نامه نیوز 2 مهر 1397 نامه نیوز 3 مهر 1397 نامه نیوز 4 مهر 1397 نامه نیوز 5 مهر 1397 نامه نیوز 6 مهر 1397 نامه نیوز 7 مهر 1397 نامه نیوز 8 مهر 1397 نامه نیوز 9 مهر 1397 نامه نیوز 10 مهر 1397 نامه نیوز 11 مهر 1397 نامه نیوز 12 مهر 1397 نامه نیوز 13 مهر 1397 نامه نیوز 14 مهر 1397 نامه نیوز 15 مهر 1397 نامه نیوز 16 مهر 1397 نامه نیوز 17 مهر 1397 نامه نیوز 18 مهر 1397 نامه نیوز 19 مهر 1397 نامه نیوز 20 مهر 1397 نامه نیوز 21 مهر 1397 نامه نیوز 22 مهر 1397 نامه نیوز 23 مهر 1397 نامه نیوز 24 مهر 1397 نامه نیوز 25 مهر 1397 نامه نیوز 26 مهر 1397 نامه نیوز 27 مهر 1397 نامه نیوز 28 مهر 1397 نامه نیوز 29 مهر 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۷    
شرکت های اروپایی بین کار در ایران و کار در آمریکا، دومی را انتخاب کردند، زیرا منافع شرکت های بزرگ در آمریکا بیشتر از ایران است
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۷    
روحانی از پلکان هواپیما پایین بیاید، باید بین دو گزینه یکی را انتخاب کند؛ یا خود برای تغییر ترکیب کابینه پیش قدم شود یا آنکه بنشیند و ببیند نهضت استیضاح چه شکل و شمایلی را برای دولتش می تراشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۳:۰۰    
در این مطلب به 8 موردی که نمی دانید عامل بزرگی شکم تان هستند، اما ارتباطی به رژیم غذایی و ورزش ندارند اشاره شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۲:۰۰    
مشاور سازمان خصوصی سازی اعلام کرد، پیش بینی می شود امسال مجموع سود مصوب برای توزیع میان مشمولان سهام عدالت، به 5 هزار میلیارد تومان برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۱:۰۱    
نتایج پژوهش ها نشان می دهد که عوامل بسیاری می توانند بر خطر درد مزمن کمر موثر باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۰:۰۷    
خودروساز ژاپنی نیسان از جدیدترین محصول خود (Nissan Altima _2019) رونمایی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی با صدور احکامی جداگانه، به محمدرضا جواهری تفتی دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان مأموریت داد تا پیش از تعیین رئیس جدید امور این سازمان را به عهده بگیرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۱    
وزیر امورخارجه کشورمان در پاسخ به ادعای اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که نتانیاهو نا امیدانه تلاش می کند بهانه ای برای به راه انداختن جاروجنجال درباره برنامه هسته ای ایران بیابد اما تمامی ادعاهای ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۷    
مرد جنایتکار که در جریان یک درگیری در نوشهر مرد میانسالی را به قتل رسانده و گریخته بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۱    
شرایط تاثیرگذار بر مثانه و یا قسمت های مجاری نزدیک می تواند باعث دفع ادرار دردناک شود. پزشکان از ادرار دردناک به نام دیس اوری (Dysuria) یاد می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۱    
کم تر کسی یافت می شود که ته دیگ دوست نداشته باشد. اوج داستان جایی است که توصیه شود ته دیگ نخورید. اگر این مساله را جدی نگیرید می تواند جانتان را تا پای مرگ ببرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۵    
چه چیزی می تواند خسته کننده تر از چربی شکمی باشد که هر کاری می کنید آب نمی شود؟ ورزش می کنید و درست غذا می خورید اما دور کمرتان انگار قرار نیست کمتر شود و همچنان می توانید مقداری چربی اطراف شکمتان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۰    
جوانی 18 ساله امروز با سقوط از یک برج در منطقه مرزداران جان خود را از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۰    
واژگون شدن پژو206 در تونل نیایش دو مصدوم به جای گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۰    
با دستگیری یک عضو شورای پنجم اسلامی شهر بناب، پرونده ارتشاء و اختلاس در شهرداری بناب وارد فاز جدیدی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه اروپایی ها اعلام کردند همواره به دنبال مرتفع کردن نارسایی ها خواهند بود، گفت: تلاششان این بود که تا آبان ماه اقدامات عملی شان را اعلام کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۱۱    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از ادامه پیگیری جهت دستگیری قاتل فراری در پرونده جنایت کارگاه خیاطی در شهرری خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۰۸    
پس از گذشت یک هفته از حادثه سقوط جنگنده روسی و اعلام نتایج تحقیقات در این باره، به نظر می رسد مسکو تمایل دارد در برخورد با این حادثه، تعدیل هایی را در استراتژی خود در سوریه ایجاد کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۲    
رییس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت:واژگونی خودرو سواری پژو405 حامل اتباع افغان در محور ایرانشهر_خاش 1نفر کشته و11 زخمی برجای گذاشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۷:۴۷    
نتایج نظرسنجی انجام شده از 50 اقتصاددان و تحلیل گر نشان می دهد که احتمالا قیمت متوسط هر بشکه نفت برنت در سال 2018 به 73 دلار و 48 سنت خواهد رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۷:۴۷    
رئیس فورد، در کنفرانس بلومبرگ در نیویورک گفت: تعرفه های فلزات 1 میلیارد دلار از سود این شرکت را از بین برده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۷:۴۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری انتخابات نظام مهندسی در روز پنجشنبه هفته جاری در کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۷:۴۷    
در روزهایی که ثبات نرخ ارز، از روز به ساعت و حتی به دقیقه رسیده، این پرسش ذهن خیلی ها را درگیر کرده که مرجع تعیین کننده نرخ ارز کجاست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۵:۳۲    
تحقیقات نشان داده 24 ساعت بی خوابی می تواند تغییرات خطرناکی در مغز داشته باشد به طوری که سلول های مغز با بی خوابی بیش از حد از بین خواهد رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۵:۱۷    
افراد برای تسلط بر ذهن و آرامش خود میل به انجام مدیتیشن دارند، اما همواره 5 باور غلط در مورد آن وجود دارد که لازم است آن را تغییر دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۴:۴۷    
سران آمریکا برای حضور غیرقانونی خود در سوریه دلیلی بهتر از حضور نیروهای ایرانی در این کشور نیافته اند، دلیلی که نه با منطق منطبق می باشد و نه با ضوابط و قوانین بین المللی همخوانی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۴:۳۲    
یک روانشناس دلایل و ریشه های وقوع سرقت های همراه با آزار از سوی برخی مجرمان را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۴:۱۷    
محمد مهدی غفوریان گفت: قیمت این اقلام به حدی افزایش داشته که اگر قطعه ای از تلفن همراه مانند تاچ یا ال سی دی خراب شود باید هم قیمت خود تلفن همراه برای تعمیر آن بپردازید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۳:۴۷    
در حالی که برخی کشور های جهان هنوز پدیده گرمایش زمین را جدی نگرفته و متوجه تبعات خطرناک آن نیستند، پژوهش های جدید ابعاد هولناکی از این مساله را مشخص کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۳:۱۷    
نرخ تورم ماهانه ملکی در منطقه یک پایتخت به 12 درصد رسید که 3 واحد درصد بیشتر از نرخ رشد ماهانه میانگین قیمت ها در کل شهر بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۲:۱۶    
ترامپ با انتصاب افراد سرسخت مخالف ایران، به دنبال ایجاد اتاق فرمانی برای هماهنگی سیاست های اقتصادی علیه ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۴۶    
فرماندهانی که نامشان لرزه بر اندام دشمن می انداخت، چه کسی فکر می کرد این فرماندهان همگی در یک تاریخ، شهید شوند؛ حادثه ای هولناک که ضربه ای غیرقابل جبران به سازمان رزم ارتش و سپاه زد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۱:۱۵    
محمد محمودی، از اصلاح قانون انتخابات شوراها برای کاهش اعمال سلیقه نمایندگان در بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستاها خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۰:۵۱    
وزیر نیرو بابیان اینکه برنامه ریزی برای مدیریت منابع آب در دستور کار است، گفت: در تلاش برای عملیاتی کردن تعهدات این وزارت خانه به نمایندگان مجلس هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۰:۰۶    
وزیر امور خارجه کره شمالی با بیان این که صلح و توسعه خواسته مشترک همگان در دوره فعلی است، گفت، تعهد کشورش در راستای خلع سلاح مستحکم است اما این امر تنها در صورتی ممکن خواهد بود که آمریکا اعتماد پیونگ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۵    
مهندس مسعود شفیعی رئیس سازمان نقشه برداری کشور در نامه ای خطاب به وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه کنوانسیون خزر مستند به نقشه های ناوبری دریایی منتشره توسط روسیه است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۱    
یک بانک انگلیسی اعلام کرد که تحریم های آمریکا علیه صنعت نفت ایران می تواند قیمت نفت را به 100 دلار برای هر بشکه برساند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۶    
یک رسانه لبنانی بر اساس اطلاعاتی نوشت که به دلیل مواضع مخالف نخست وزیر جدید پاکستان با آمریکا و برخی کشورهای عربی خلیج فارس، این کشورها از تیم های تکفیری برای سرنگونی عمران خان حمایت می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۰    
متوسط قیمت بنزین در آمریکا از 1.87 دلار به ازای هر گالن در فوریه 2016 به حدود 3 دلار در ماه سپتامبر رسیده است که از افزایش 60 درصدی خبر می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۷    
دادستان تهران درباره پرونده کلاهبرداری در قالب دریافت طلا و پرداخت سود، گفت: متهم این پرونده دستگیر و همه اموال وی توقیف شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۷    
یوری بوریسوف، معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد سامانه موشکی ضدهوایی اس-500 که قابلیت تغییر معادلات در مناقشات نظامی را دارد، آماده تولید انبوه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۷    
شهردار شیراز گفت: با صدای رسا اعلام می کنم که افتخار همه ما مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دفاع از نظام اسلامی و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بوده است
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۵    
بهرام قاسمی در واکنش به سخنان عادل الجبیر وزیر امور خارجه سعودی در مجمع عمومی سازمان ملل و ادعاهای واهی و تکراری وی علیه کشورمان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۰    
شهردار تهران با تأکید براینکه من بارها گفته ام تابع قانون هستیم، گفت: چنانچه قانون بگوید در مجموعه شهرداری می مانم و در غیر این صورت شهرداری را ترک خواهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۲۰    
خوشرو سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، ماجدی و طاهریان فرد سفرای ایران در آلمان و ترکیه از جمله سفرایی هستند که مشمول طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان می شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۱    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در واکنش به اظهارات نتانیاهو در سازمان ملل گفت: این اظهارات قابلیت پاسخ دادن ندارد و حرف نامربوطی است که چنین آدمی بدون موازنه های عقلی بیان می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۱    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش مجلس درباره طرح بسته حمایتی از دهک های آسیب پذیر و افزایش حقوق کارمندان آماده است و اگر دولت گزارش خود را ارائه ندهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۸:۰۱    
شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، پیشنهادات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران جهت مدیریت بازار ارز را بررسی و تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۰    
بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی لیست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: منشاء تروریسمی که امروز تمام جهان بویژه خاورمیانه را در کام خود کشیده است، جایی جز عربستان سعودی و افکار و اندیشه های افراطی که توسط این رژیم تبلیغ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۳۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در بحران های پولی بالاخره پایانی برای نرخ ارز خارجی وجود دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات و ادعاهای مطرح شده توسط آمریکایی ها در توجیه تعطیلی سرکنسولگری آن کشور در بصره را ناموجه، بی مورد و فرافکنی آشکار دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۶    
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: اجرای کسر خدمت ایثارگری فقط شامل کارکنان وظیفه حین خدمت می شود و گواهی مربوط صرفا در صورت اشتغال به خدمت، توسط سازمان های نیروهای مسلح صادر می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۷    
دادستان تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن گفت: متاسفانه یک روز قبل از تشکیل پرونده قضایی متهم از کشور خارج شده و چند روز قبل از آن نیز همسرش را از کشور خارج کرده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۱    
علیرضا رحیمی، نماینده مجلس نسبت به ادعای جدید کریمی قدوسی واکنش نشان داد
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۲۲    
وزیر امور خارجه ایران گفت که دل مشغولی آمریکا درباره ایران در سراسر منطقه نتیجه معکوس داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۰    
امام جمعه نجف با محکوم کردن حمله تروریستی به اهواز خواستار لغو ویزای زائرین ایرانی برای انجام زیارت اربعین شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۰    
مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گزارشی از بررسی های بعمل آمده در خصوص ریشه های حادثه تروریستی اهواز و اقدامات صورت گرفته را به اعضای مجمع ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۵:۰۷    
رئیس شورای ملی ایران- آمریکا (نایاک) در توییتی نوشت که تعطیلی کنسولگری آمریکا در بصره به بهانه ایران، زمینه ساز جنگی با کشور ایران است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۰    
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با ابتکار کمیته کاغذ مطبوعات، علی رغم نوسانات شدید ارزی، قیمت کاغذ در شرایط قابل قبولی قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۳۷    
جانشین دانشگاه امام حسین(ع) از بازداشت چند غیر ایرانی در میان اخلالگران بازار سکه و ارز خبر داد و گفت که آنان از سوی کشور امارات مدیریت شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه از سمت خود در وزارت صنعت، استعفا نداده ام، جزئیات تدابیر ویژه برای حل مشکل کامیون داران را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۲    
فرانسه هنوز نتوانسته است در کسوت یک بازیگر مستقل در نظام بین الملل ایفای نقش کند، چه رسد به آنکه بخواهد خود را در قالب یک "رهبر بین المللی" به دیگر بازیگران جهان معرفی کند!
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۶    
نتانیاهو با همراهی ترامپ سعی میکند با کنار کشیدن امریکا از برجام به اهداف بعدی خود یعنی دو دل کردن اروپایی ها برای حمایت از ایران برسد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۶    
وزارت صنعت ، معدن و تجارت اعلام کرد" طرح اتهام تخصیص ارز به دو نفر که وجود خارجی ندارند، نه تنها مبنای دقیقی ندارد بلکه اساسا گرفتن ارز از بانک مرکزی با نظارت و ساز و کارهای بانکی بدون وجود خارجی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۱۰    
نماینده آمریکا در امور سوریه دمشق را به اعمال تحریم های سنگین در صورت همکاری نکردن با خواسته های غرب تهدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۷    
نماینده آمریکا در سازمان ملل اظهار کرد: از صحبت های ضدایرانی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی لذت می بریم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۷    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر قاتل فراری که دریک کارگاه خیاطی جوانی افغانستانی را به قتل رسانده بود، از شهروندان خواست که وی را شناسایی کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۶    
آلمان و اتحادیه اروپا با وجود تحریم های جدید ضد ایرانی ترامپ، مناسبات اقتصادی خود با ایران را ادامه خواهند داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۶    
سرلشکر جعفری در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه"طاها اقدامی" کودک معصوم چهار ساله درحادثه تروریستی 31 شهریور اهواز ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۷    
وکیل مدافع حمید بقایی گفت که نسبت به حکم صادر شده اخیر برای موکلش مبنی بر 6 ماه حبس تعزیری اعتراض کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۰    
مرجع تقلید شیعه با بیان این که صوفیان هم از بعد سیاسی و هم از بعد دینی و اعتقادی یک خطر محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: کار علمی پیرامون تصوفباید انجام شود و با تبلیغ این فرقه ها در کشور مقابله شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۲    
رئیس اتحادیه بار فروشان و میوه و تره بار ارومیه گفت: صادرات عامل اصلی گرانی گوجه فرنگی در بازار شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۲۰    
مطابق با نوسانات بازار ارز، قیمت دلار کاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۶    
قیمت انواع محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۵    
وزیر خارجه بحرین با طرح ادعاهای بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که کشورش از مواضع ضد ایرانی آمریکا در منطقه حمایت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی منتفی نشده است، گفت: براساس قانون ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی سه شنبه مجلس برای بررسی حادثه تروریستی اهواز با حضور مسئولین امنیتی و اطلاعاتی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۶    
نایب رئیس مجلس، آخرین نشست نمایندگان سران سه قوه برای پیگیری مشکلات موسسات مالی و اعتباری را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۶    
عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیرعلنی پارلمان برای بررسی دلایل افزایش بی رویه نرخ ارز خبر داد و گفت: این نشست فردا برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان فردا - یکشنبه- در مورد لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) با حق شرط های منسجم تر و متناسب با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۷    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی دریایی برای 50سال آینده و پس از آن برنامه راهبردی دارد، گفت: نیروی دریایی باید بتواند در دریاهای آزاد جهان حضوری بااقتدار داشته ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۷    
استاد حقوق بین الملل دانشگاه تهران، رویکرد دولت آمریکا در یکجانبه گرایی افراطی را منسوخ و غیرقابل قبول خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۰    
وزیر خارجه عراق به ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره حضور نیروهای ایرانی در کشورش واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۰    
سخنگوی وزارت کشور از آغاز اجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان و تغییر مدیران در این وزارتخانه خبر داد و گفت: مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۱۱    
وزارت امور خارجه آمریکا با ادعای این که در هفته های اخیر به کنسولگری این کشور در بصره توسط نیروهای مورد حمایت ایران حمله شده، اعلام کرد: دستور تخلیه ساختمان این کنسولگری را صادر کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۵    
روزنامه آفتاب یزد از خانه تکانی جدی در دولت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۲    
در راستای توسعه همکاری های استانی جمهوری اسلامی ایران و فرانسه، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در دیدار با اروه مورن رئیس منطقه نورماندی فرانسه در شهر روان تفاهم نامه توسعه همکاری های اصفهان با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۲    
عبدالواحد موسوی لاری گفت: براندازان معتقدند اگر جریان اصلاحات را به شدید ترین شکل ممکن تخریب کنند، خدای ناکرده کار جمهوری اسلامی تمام می شود زیرا آخرین امید مردم به جریان اصلاحات است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۲    
جلال میرزایی می گوید تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان با استقبال عمومی مردم روبرو شده و لازم است که این قانون به درستی اجرا شود زیرا اجرای دقیق این قانون به تقویت سرمایه اجتماعی نظام که مردم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۵    
عضو فراکسیون اصلاح طلبان مجلس که طراح استیضاح رئیس جمهور است می گوید که پس از قانع نشدن نمایندگان از پاسخ های حجت الاسلام روحانی به آنها، دوباره استیضاح وی را به جریان انداخته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۵    
وزیر خارجه کشورمان گفت که اروپا اخیرا تلاش وسیعی انجام داد و تاکنون 7 بانک مرکزی توافق کردند راهکار ویژه مالی برای ارتباط با ایران ایجاد کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۷    
مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دهم گفت: وقتی نرخ رشد به جای 8 درصد، 2 درصد است، مسئولان هم یک چهارم حقوق و مزایای سالانه خود را بگیرند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۱۱    
یک نماینده مجلس گفت: به نظر می رسد، تصمیم رئیس جمهور برای برکناری آقای آخوندی جدی است؛ پیش از این نیز اختلاف رئیس جمهور با آقای آخوندی مشخص بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۸    
FATF چه در ایران، چه در اروپا چه، در کشور های آسیایی و کشور های همسایه جزو الزامات در روابط اقتصادی است در مناسبات مالی می توان گفت که کمک رسان بانک های کشور در امور بین الملل است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۸    
مشاور روحانی با بیان اینکه چاره ای جز بالابردن کیفیت دولت نداریم، گفت: شیوه دولت داری ما عقب تر از مسائل ماست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۸    
عارف،طی یادداشتی به بررسی حادثه تروریستی اهواز پرداخت و با تاکید بر اینکه در برهه های حساس همیشه شاهد بودیم اقوام و مذاهب مختلف در برابر توطئه های مختلفی که علیه کشور ایران صورت گرفته در صف اول ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۰    
یک عضو فراکسیون امید گفت: هیات رئیسه فراکسیون امید در موضع گیری های سیاسی یک مقدار محافظه کارانه عمل کرده است. به همین در پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان تاثیر منفی داشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۰    
درحالیکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه با تصویب یک فوریت طرح اصلاح ماده 1041 قانون مدنی، خواستار پرداختن هر چه سریعتر مجلس به مسئله ازدواج دختران کمتر از 13 سال و پسران کمتر از 16 سال ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی وزارت کشور از آغاز تغییرات مدیران وزارت کشور با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان خبر داد.
  • ۱