یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۳May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 20 تیر 1397 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 31 فروردین 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1397 نامه نیوز 31 خرداد 1397 نامه نیوز 31 مرداد 1397 نامه نیوز 31 شهریور 1397 نامه نیوز 30 مهر 1397 نامه نیوز 1 آبان 1397 نامه نیوز 30 آذر 1397 نامه نیوز 30 دی 1397 نامه نیوز 1 تیر 1397 نامه نیوز 2 تیر 1397 نامه نیوز 3 تیر 1397 نامه نیوز 4 تیر 1397 نامه نیوز 5 تیر 1397 نامه نیوز 6 تیر 1397 نامه نیوز 7 تیر 1397 نامه نیوز 8 تیر 1397 نامه نیوز 9 تیر 1397 نامه نیوز 10 تیر 1397 نامه نیوز 11 تیر 1397 نامه نیوز 12 تیر 1397 نامه نیوز 13 تیر 1397 نامه نیوز 14 تیر 1397 نامه نیوز 15 تیر 1397 نامه نیوز 16 تیر 1397 نامه نیوز 17 تیر 1397 نامه نیوز 18 تیر 1397 نامه نیوز 19 تیر 1397 نامه نیوز 20 تیر 1397 نامه نیوز 21 تیر 1397 نامه نیوز 22 تیر 1397 نامه نیوز 23 تیر 1397 نامه نیوز 24 تیر 1397 نامه نیوز 25 تیر 1397 نامه نیوز 26 تیر 1397 نامه نیوز 27 تیر 1397 نامه نیوز 28 تیر 1397 نامه نیوز 29 تیر 1397 نامه نیوز 30 تیر 1397 نامه نیوز 31 تیر 1397 
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۲:۰۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از عدم تشکیل جلسات شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۰:۲۷    
احتمالا تا حالا بار ها با مشکل داغ شدن گوشی مواجه شده اید. این یک پدیده ی شایع به حساب می آید که معمولا در فصل تابستان بیشتر هم می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۰    
روزنامه بلومبرگ به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا، به بیان محور گفتگوهای مطرح شده در نشست اخیر مقامات آمریکایی و سعودی در ریاض پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۱۲    
با شروع فصل گرما احتمال پخش بیماری ها در استخرها افزایش پیدا می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۲۵    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت تا کنون در باره سهمیه بندی بنزین تصمیمی نگرفته است و همه چیز بستگی به شرایطی دارد که در آینده ایجاد می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۳۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برخی ساده ترین راه حل ممکن را انتخاب می کنند، به نوع تعامل با شبکه های اجتماعی در کشور اشاره کرد و گفت: بستن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۶    
حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهوری نسبت به توییت اخیر ترامپ واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۱۶    
رئیس اتاق ایران و چین گفت: تحریم ها پیش روی ما است و ما باید تحریم ها را پیش بینی کنیم و جلویش را بگیریم. باید خودمان پادزهر سمی که به اقتصادمان تزریق می شود را درست کنیم
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۱    
با افزایش سن، پوست صورت هم چروک می شود. ولی روش های مختلفی برای جلوگیری از پیر شدن پوست وجود دارد. اگر نمی دانید بهترین روغن ضدپیری برای پوست چیست با ما همراه باشید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۹:۲۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس جمهور روسیه در مسکو، ادعاهای ضد ایرانی خود را تکرار کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۴۰    
استرس عامل اصلی برخی سرطان ها در زندگی نوین امروزی به شمار می رود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۳۱    
نخود سبز بر عکس جثه ریزش، سرشار از مواد مغذی و مزایای بهداشتی است. پروتئین و فیبر موجود در نخود سبز سبب تقویت هضم می شود و به کاهش وزن کمک می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۷    
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در خصوص قتل یک زوج فرهنگی در منزل مسکونی در بندرعباس، گفت: هفت تیم مجرب بر روی این پرونده در حال فعالیت هستند اما هنوز به نتیجه ای دست نیافته ایم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۱    
مشاور وزیر بهداشت لزوم توجه مردم به گیاهان دارویی را متذکر شد و با ذکر مثالی گفت: سیاه دانه برای بیماری های گوارشی، کلیوی و مفاصل استفاده می شود؛ اما ممکن است منجر به سقط جنین در خانم های باردار شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۸:۰۱    
اگر متوجه شدید که رنگ پوستتان رو به زردی می رود، ممکن است علتش کمبود B12 باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۴۰    
خوابیدن به روی شکم به سلامتی تان آسیب می زند. سعی کنید هرگز در این وضعیت نخوابید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۳۷    
مرد جنایتکار که با همدستی همسر دومش 8 زن را در شهرهای استان گیلان به قتل رسانده بود از سوی قاضی دادگاه کیفری به 8 بار قصاص محکوم شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۳۱    
کارشناس مسائل اقتصادی دلیل عدم حضور محصولات ایرانی در بازار های جهانی را ضعف ارائه آنها در بازار های جهانی دانست و بر تشکیل سازمان تخصصی بازاریابی تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۱۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: به عنوان کسی که سال ها عضو نظام مهندسی و عضو شورای مرکزی این سازمان بوده ام می گویم به پیر، به پیغمبر اگر کار نظام مهندسی با میل و رغبت بهره بردار نباشد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۰۷    
راننده مسافرکشی که بیش از یک کیلوگرم طلای جا مانده در خودروی اش را به سرقت برده بود در تهران دستگیر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۰۷    
پیک مصرف برق امروز کشور به عدد بی سابقه 57 هزار مگاوات رسید و ادامه روند هشداردهنده فعلی شبکه را در معرض خاموشی سراسری قرار داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۶:۵۲    
ترامپ در توئیتر نوشت: ناتو به چه دردی می خورد اگر آلمان میلیارد ها دلار برای گاز و انرژی به روسیه می دهد؟ چرا فقط 5 کشور از 29 کشور (عضو ناتو 9 به تعهدات مالی خود عمل می کنند؟ آمریکا برای دفاع از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۶:۳۱    
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه گفت که مسائل خارج از برجام بایستی بیرون از چارچوب این توافق هسته ای حل و فصل شوند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۴:۰۱    
پرونده درگیری قانون گذار با مجری قانون نزدیک به یکسال است که راه به جایی نبرده و نماینده خاطی علیرغم آنکه 4 بار احضار شده، اما تاکنون خود را به دادگاه معرفی نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۳:۴۶    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه خرید حجاج از بازار عربستان هیچ تبرکی ندارد، گفت: حجاج امسال تصمیم بگیرند برای حمایت از تولید ملی از داخل کشور سوغات تهیه کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۳:۰۲    
جانشینی پوتین، مساله ای است که روسیه پس از سال 2024 با آن مواجه می شود و سوال اینجاست که ولادیمیر پوتین و حزب روسیه واحد با چه سناریویی به استقبال این مساله خواهند رفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۲:۰۲    
نتایج بررسی ها نشان می دهد که اگر مصرف برق کشور حدود 12 درصد کاهش نیابد، تابستان سال 97 را باید در قطعی مکرر برق بگذرانیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۱:۳۲    
سامانه آموزشی جامع گلستان، سامانه سیدا و هم آوا (سجاد) بزرگ ترین سامانه های آموزشی هستند که هنوز دانشجویان در زمان تعیین شده، انتخاب واحد با مشکلات عدیده روبه رو هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۱:۱۷    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، از ارسال پرونده تخلف 11 میلیارد ریالی تنها شرکت واردکننده موبایل استان به تعزیرات حکومتی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۰:۴۱    
مدافع تیم استقلال تهران دریافت مذاکره از تیم های قطری را تایید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۰:۱۷    
باشگاه استقلال اسناد پرداخت بدهی مالیاتی دو بازیکن خارجی خود را منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۰:۱۷    
راه هایی وجود دارند که ازطریق آن ها می توانید بفهمید چگونه بی آن که خودتان متوجه باشید پول هدر می دهید و بیش از اندازه خرج می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۰:۱۷    
ممکن است برای هر فردی پیش بیاید که هنگام استفاده از لوازم برقی دچار برق گرفتگی شود، آشنایی با برخی نکات اولیه کمک می کند تا صدمات ناشی از این اتفاق کاهش یابد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۰:۱۱    
مغز انسان، به عنوان فرمانده بدن، شامل مخ، مخچه، تالاموس، هیپوتالاموس، ساقه، بادامه و... به وزن تقریبی 1500 گرم که 80 درصد آن از آب تشکیل شده، همچنان راز های بسیاری را در خود نهفته دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۲    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن اعلام کرد که یک فروند موشک از نوع توچکا را به محل تجمع نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی در ساحل غربی شلیک کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۶    
پارلمان اقلیم کردستان عراق در نشستی پست ریاست این اقلیم را معلق کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۲:۳۶    
لیموزین ژوزف استالین رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق به مزایده گذاشته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۶    
در نخستین نشست همکاری های مشترک رسانه ای ایران و روسیه که صبح چهارشنبه (20 تیر 97) به میزبانی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، توسعه همکاری های رسانه ای مورد تاکید دو طرف قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۶    
یک مقام بلندپایه وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد تیم های دولت این کشور سه روز در عربستان با مقامات سعودی درباره راه های قطع جریان پول به ایران بدون مختل شدن بازارهای انرژی گفت و گو کرده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۶    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ارزش افزوده نباید از بخش تولید دریافت شود، چون اگر ارزش افزوده در اختیار تولیدکننده قرار گیرد موجب سرمایه در گردش برای تولیدکننده خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۳۶    
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که نوسانات اخیر اقتصادی چندان ربطی به شرایط خارجی ندارد ، گفت: رشد نقدینگی علت اصلی این وضعیت است که به جای سوق دادن به سمت تولید هر روز به سمت یکی از بازارهایی از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه به سخنان بی اساس و اتهامات مضحک مایک پومپئو در ادامه فضاسازی و جنگ روانی هدفمند علیه فعالیت سفارتخانه های ایران واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۱    
اسامی 10 تن از جان باختگان حادثه آتش سوزی سنندج مشخص شد .
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: درباره وضعیت وحید امیری تا قبل از مذاکره و گفتگوی مستقیم طبیعی است هیچ اظهارنظری وجود ندارد ولی ما او را می خواهیم و پیگیری ها در حال انجام است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۰    
رسانه های اسپانیا از قرار گرفتن نام مهاجم جوان تیم ملی ایران در فهرست خرید تیم رئال سوسیه داد خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۱    
مجری پشت تریبون می گوید که محمدصادق حسنی 20 بیلبورد تبلیغاتی را به مناسبت تولد بهاره افشاری به او هدیه داده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۲    
سرخپوشان در آخرین روز تمرینات خود در واراژدین و پیش از بازگشت به آب و هوای گرم تهران، بارندگی شدیدی را تجربه کردند که آنها را راهی سالن کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۶    
معاون استاندار تهران ضمن تکذیب خبر تعطیلی ادارات در روز پنجشنبه گفت: فردا روز کاری است و به هیچ عنوان خبر تعطیلی ادارات استان تهران در روز پنجشنبه صحت ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۰    
BYD F3 برای اولین بار در سال 2005 میلادی به بازار کشور چین ارائه شد. نسل اول BYD F3 طولی برابر با 4.605 میلیمتر، پهنایی برابر با 1.705 میلیمتر، ارتفاعی برابر با 1 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۲    
یک رسانه لبنانی در گزارشی به سفر مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری به روسیه و محورهای این سفر پرداخت و رابطه تهران- مسکو را مستحکم توصیف کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۲    
یک داروساز گفت: باید در لیست محتویات هر دارو به دنبال کلمه سدیم (sodium) یا سودا (soda) بگردیم و مقدار آن را یادداشت کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۶    
مدیران باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد لغو سوپرجام مخالفت کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۶    
نمی شد. مردم و طرفدارهای برادرم اجازه نمی دادند. در واقع ماجرای قصاص قاتل از اختیار ما خارج بود. ما هیچ نقشی در اعدامش نداشتیم. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و اصلا روال طبیعی نداشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۰    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی می گوید صادرات گوشت از جنوب به کشورهای حاشیه خلیج فارس و از غرب به عراق به خاطر افزایش قیمت دلار موجب کمبود عرضه در داخل شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۰    
میگرن، سردردی با درد مداوم، مختل کننده و اغلب ناتوان کننده است. شاید این نوع سردرد به تنهایی چیز بدی به نظر نرسد، اما در مبتلایان به میگرن، این سردردها تنها دلیل نگرانی شان نیست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۷    
مشاور بین الملل مقام معظم رهبری در بدو ورود به مسکو در خصوص سفر همزمان نتانیاهو به روسیه گفت: کسی به حرف های این دوره گرد اهمیتی نمی دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۵    
در شرایطی که کشور با چالش های داخلی و خارجی همراه است و هم زمان در برهه حساس بین المللی برای رایزنی با کشورهای جهانی قرار دارد این پرسش ایجاد می شود که طرح مباحثی همچون رد صلاحیت روحانی و اتهام زنی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۲    
ایوانکا ترامپ دختر رییس جمهور فعلی آمریکا به خاطر چهره اش زنان آمریکایی زیادی را تشویق به انجام عمل جراحی زیبایی و شباهت شان به او کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۲    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد گردان الاشتر با ادعای مبارزه با تروریسم در فهرست تحریم ها قرار داده شده و هرگونه مراودات مالی آنها در حوزه بانکی و پولی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۶    
برانکو ایوانکوویچ ترکیب اصلی تیمش برای فصل جدید را انتخاب کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۰    
پسری پس از ربودن هم کلاسی اش او را به مدت 8 ماه مورد آزار و اذیت قرار می داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل تراکتورسازی تبریز از اقدام غیرحرفه ای بازیکن سابق سپاهان که قصد رفتن به استقلال را دارد، گله کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۱    
پرونده ناظم مدرسه معین در حالی تشکیل شده که مدیر مدرسه معین، در تاریخ 24 اردیبهشت ماه فیلم ارتباط ناظم با دانش آموزان را در اختیار داشته اما به مرجع قضایی اطلاع نداده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۱    
رئیس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک، خبر داد: آدرس 200 فروشگاه مانتو با پوشش کاملا اسلامی در سطح شهر تهران، برای دسترس عموم مردم در سایت اتحادیه پوشاک قرار گرفته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۵    
فرمانده ناجا گفت: 70 درصد خانم های محترم جامعه قائل به عفاف و حجاب اند و حتی کسانی که پوشش را رعایت نکرده و ظواهر اسلامی را مراعات نمی کنند نیز امنیت، آسایش و آرامش را در پناه عفاف و حجاب می دانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۵    
دیوان عالی کشور درخواست اعاده دادرسی حمید بقایی و سعید مرتضوی که هر دو هم در زندان به سر می برند را نپذیرفت و رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۲    
رئیس جمهور در پیامی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های جان باختگان حادثه تلخ و تأسف بار در ترمینال مسافربری سنندج از مسئولان استانی به ویژه استاندار به عنوان نماینده دولت خواست تا نسبت به بررسی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۲    
مشاور رئیس جمهور از ورود شورای نظارت بر صدا و سیما درخصوص مستند پخش شده از دختران نوجوان خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۱    
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت با تکذیب انتخاب نهاوندیان به عنوان رییس بانک مرکزی اعلام کرد که روابط جهانگیری و نهاوندیان، همیشه بر پایه همکاری نزدیک و صمیمانه بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۰    
یک عضو هیات نظارت بر صداوسیما با بیان اینکه قطعا این هیات موضوع پخش مستند بیراهه و اعترافات چند دختر جوان را بررسی خواهد کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۴۵    
کاپیتان دوم استقلال تهران به حمایت از دو بازیکن این تیم که مورد غضب هواداران قرار گرفته اند پرداخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۶    
بازیکن دو تابعیتی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی خوشحالم که ایران را انتخاب کردم و از هیچ چیزی پشیمان نیستم.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۶    
این راننده چیزی حدود 350 هزار دلار از ترامپ طلب دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۰    
بر اساس بیانیه دفتر نخست وزیری اسرائیل، نتانیاهو با الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه پوتین و سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه گفته که اسرائیل حضور نظامی ایران یا نیروهای نیابتی اش را در سوریه تحمل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۷    
رسانه های پاکستان روز چهارشنبه در خبری اعلام کردند: آمار قربانیان حمله انتحاری شامگاه سه شنبه - دیشب- در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخواه به 20 کشته و 63 زخمی افزایش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۷    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: به دلیل حمایت کشورهای استکباری، تحرکات اشرار و ضد انقلاب در مرزها افزایش یافته است؛ اما مرزبانان ما جانانه دفاع و صیانت می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۷    
معصومه ابتکار فرستاده ویژه رئیس جمهوری با اشاره به اقدامات غیرقانونی و خارج از عرف بین الملل آمریکا در برخورد با مساله برجام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۱    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از تشکیل کمیته هایی برای بررسی گرانفروشی از سوی شرکت های دریافت کننده ارز دولتی مانند خودرو و موبایل خبر داد و اعلام کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۲    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار جزئیات حادثه سقوط جت آموزشی نیرو هوایی کنارک را تشریح کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۲    
اِمرَپ ایرانی که بعضا با نام طوفان هم شناخته می شود خودرویی است که برای محافظت از سرنشینان در برابر مین و کمین ساخته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
مربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید با نمایشی که این تیم در جام جهانی ارائه کرد باید احترام بیشتری برای آن قائل شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
دبیر شورای نگهبان گفت: راه برون رفت از مشکلات کنونی تفکر و اقدام انقلابی است اما ظاهرا هنوز خیلی از مسئولان نسبت به آن بی توجه هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۶    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با اعلام برنامه هفته اول فصل جدید لیگ برتر گفت: ورزشگاه های خانگی دو تیم هنوز به صورت کامل آماده برگزاری مسابقات نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی فوت جمعی از هم وطنانمان در سانحه تصادف و آتش سوزی اتوبوس مسافربری در شهر سنندج را تسلیت گفت و برای بازماندگان شفای عاجل را آرزو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۷    
رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد که بررسی پرونده هایی که بحث صغر سنی در آن مطرح است، زمان بر بوده و باید با دقت موارد مختلف را مد نظر داشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، مسئله نقض تعهدات بین المللی توسط آمریکا و برقراری مجدد تحریم ها علیه تهران را محور اصلی پیام دکتر ولایتی در سفر به روسیه دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۱    
سخنگوی شرکت ملی پخش گفت: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد، تانکر ترانزیتی حمل کننده سوخت از مبدا عراق به سمت بندرامام در حرکت بود که حادثه تصادف رخ داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۵    
صدر اعظم آلمان در حالی که دولت انگلیس در جریان بحث ها درباره برگزیت گرفتار بحران سختی شده است، در یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن از ایده های رئیس جمهور انگلیس در این باره حمایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۶    
بازار ثانویه ارز درحالی دیروز رسماً آغاز به کار کرد که معاملات نخست نشان داد قیمت توافقی دراین بازار تفاوت چندانی با بازار قاچاق ارز ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۰    
رییس فراکسیون امید با بیان اینکه گفت وگو نکردن یکی از چالش های کشور و انقلاب است، گفت: رسانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا گفت زمانی که پروژه نورد استریم2 به پایان برسد، 70 درصد از خاک آلمان در کنترل روسیه خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۷    
رسانه های ترکیه و مدیران باشگاه ترابوزان اسپور از قطعی بودن حضور مدافع تیم ملی ایران در این تیم لیگ ترکیه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۷    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که مقامات آمریکایی تور خاورمیانه ای برای ایجاد کمپین هماهنگی علیه ایران ترتیب داده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۱    
یک جنگنده نیروی هوایی ارتش صبح امروز حین انجام ماموریت گشت زنی در آسمان چابهار سقوط کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۱    
مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سیاست های ضدایرانی این کشور، رویکردهای ضدامپریالیستی سردار سلیمانی را که از جمله مقابله کارآمد برای نابودی تروریسم آمریکایی-عربستانی در عراق و سوریه است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۱۵    
بعد از امید ابراهیمی ممکن است یک ملی پوش دیگر استقلال هم سر از لیگ ستارگان در آورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۱۵    
یک عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما از بررسی اقدام صدا و سیما در پخش مستند بیراهه و نشان دادن اعترافات، در جلسه دوشنبه هفته آینده این شورا خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۷    
نحوه شکل گیری بیماری آلزایمر برای نخستین بار کشف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۱    
رکنا:برخی از سلبریتی های هالیوود با برخی از عادت های زشتشان سوژه رسانه ها شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۱    
آنچه می خوانید مناظره دکتر پیروز مجتهدزاده و دکتر دیاکو حسینی در کافه خبر خبرآنلاین در خصوص وضعیت کشور پس از خروج آمریکا از برجام و راه های پیش رو برای جلوگیری از ورود به بحران است.
  • ۱