شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 25 بهمن 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 بهمن 1398 نامه نیوز 2 بهمن 1398 نامه نیوز 3 بهمن 1398 نامه نیوز 4 بهمن 1398 نامه نیوز 5 بهمن 1398 نامه نیوز 6 بهمن 1398 نامه نیوز 7 بهمن 1398 نامه نیوز 8 بهمن 1398 نامه نیوز 9 بهمن 1398 نامه نیوز 10 بهمن 1398 نامه نیوز 11 بهمن 1398 نامه نیوز 12 بهمن 1398 نامه نیوز 13 بهمن 1398 نامه نیوز 14 بهمن 1398 نامه نیوز 15 بهمن 1398 نامه نیوز 16 بهمن 1398 نامه نیوز 17 بهمن 1398 نامه نیوز 18 بهمن 1398 نامه نیوز 19 بهمن 1398 نامه نیوز 20 بهمن 1398 نامه نیوز 21 بهمن 1398 نامه نیوز 22 بهمن 1398 نامه نیوز 23 بهمن 1398 نامه نیوز 24 بهمن 1398 نامه نیوز 25 بهمن 1398 نامه نیوز 26 بهمن 1398 نامه نیوز 27 بهمن 1398 نامه نیوز 28 بهمن 1398 نامه نیوز 29 بهمن 1398 نامه نیوز 30 بهمن 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۵:۵۰    
بررسی راهبرد کلان امارات نشان می دهد این کشور برخلاف اعلام رسانه ای خروج از یمن، همچنان چراغ خاموش طرحهای توطئه گرانه خود را به پیش می برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۱۰:۳۰    
جانشین دبیرکل حزب همت اسامی کاندیداهای تشکل متبوعش در انتخابات مجلس در تهران را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۶:۱۰    
مجموعه آگهی های اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی در 208 حوزه انتخابیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در اجرای ماده 36 آیین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره های ذیل آن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۱۰:۱۰    
یک بانک ایتالیایی که اخیرا برخی حساب های مشتریان ایرانی خود را بسته است، دلیل این رویکرد را هزینه بر بودن کنترل حساب ایرانیان اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۸:۱۰    
باشگاه انگلیسی نسبت به حکم صادر شده علیه خودش واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۷:۳۵    
ایرنا- نانسی پلوسی روز جمعه در حاشیه نشست امنیتی مونیخ از سیاست های دونالد ترامپ در قبال هوآوی حمایت کرد و گفت اگر شما خواهان ادامه جریان آزادی اطلاعات هستید حتی به هوآوی نزدیک نشوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۷:۳۵    
ایرنا- هیلاری کلینتون وزیر خارجه دولت باراک اوباما روز جمعه با انتقاد از سیاست های دونالد ترامپ گفت: دموکراسی آمریکا با چنین فردی در خطر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۷:۳۵    
ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد: به دنبال بسته شدن گردنه امین الله در محور بجنورد - آشخانه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۷:۳۵    
ایرنا- وزارت بهداشت و مسکن مصر عصر جمعه از شناسایی نخستین فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۷:۳۰    
ایرنا- سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه به دنبال قطع همکاری شرکت های ال جی و سامسونگ کره جنوبی با شرکت های ایرانی تحت فشار آمریکا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۷:۱۰    
ایرنا - "اکرم الکعبی" دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجبای عراق عصر جمعه گفت: شمارش معکوس برای انتقام از آمریکایی ها آغاز شده و پاسخ نظامی مقاومت عراق به اشغالگران حتمی خواهد بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۱:۱۰    
وزیر امور خارجه آمریکا از گفت وگوی خود با همتای هلندیش در خصوص آنچه که "مقابله با نفوذ بدخواهانه ایران" خوانده شد، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۵    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبلیغات خود از واژه جوانان استفاده ابزاری نکنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۰    
دو نماینده مجلس انگلیس از ترس ابتلا به ویروس کرونا، پس از شرکت در نشستی که گفته می شود فرد مبتلا به این ویروس در آن جا حضور داشته، داوطلبانه خود را قرنطینه کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۰    
رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: به دلیل وزش باد و وقوع کولاک های پی درپی، در حال حاضر راه ارتباطی حدود 80 روستای استان مسدود است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۲۰:۳۰    
رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت گزارش ارسالی دولت به کنگره درباره حمله به (سردار) سلیمانی با ادعای دروغین رئیس جمهوری مبنی بر جلوگیری از حمله قریب الوقوع علیه نیروها و سفارت آمریکا ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۹:۵۵    
شبکه تلویزیونی "المیادین" جمعه شب گزارش داد که ترکیه دو برج دیده بانی در غرب شهر حلب واقع در مرکز سوریه احداث می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۵    
معاون بهداشت وزارت بهداشت بر عدم وجود ابتلا به کرونا ویروس در سراسر کشور تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۵    
دبیرکل ناتو در حاشیه اولین روز کنفرانس امنیتی مونیخ با اشاره به بحران های منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا تصریح کرد که اتحاد اعضای ناتو اینک بیش از هر زمان دیگری مهم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۰    
سه طیف نسبتا قوی در میان جریان اصولگرایی شکل گرفته و در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بخصوص در تهران و مراکز استان های بزرگ ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۹:۴۰    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در جلسه روز چهارشنبه شورای نگهبان، با برگزاری دور دوم انتخابات در روز 29 فرورین سال 1399 موافقت شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۸:۵۱    
رییس جمهوری آلمان در نخستین روز کنفرانس امنیتی مونیخ هشدار داد که جنگ قدرت سه کشور آمریکا، روسیه و چین، دنیا را به مکانی نا امنی تبدیل کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۸:۴۰    
نیروهای ویژه گروه 11 توپخانه نیروی زمینی ارتش 80 خودرو را که در برف و کولاک چاراویماق و هشترود گرفتار شده بودند را نجات دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۸:۰۶    
نشریه گاردین نشستی را با حضور تحلیل گران مسائل سیاسی، اندیشمندان و صاحب نظران حوزه بین الملل ترتیب داده تا درباره آینده خاورمیانه پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بحث و تبادل نظر کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۸:۰۶    
نایب رییس اتحادیه اروپا امروز (جمعه) در پیامی به نبیه بری رییس مجلس ملی لبنان آمادگی این اتحادیه را برای کمک به لبنان با هدف خروج از بحران مالی و اقتصادی اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۷:۲۵    
رشید حسن پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در صربستان تاکید کرد، آنچه که امروز منطقه بیش از پیش به آن نیاز دارد ، ، گفت و گوی فراگیر و جامع درون منطقه ای است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۱    
دکتر عدنان قریشی ، عضو تیم تحقیق از دانشگاه میزوری، در این باره می گوید: شدت تحرک در این بازی به قدری است که می تواند برای مدت طولانی تری حفظ شود و علاقه فرد را نیز برای ادامه بازی حفظ می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۶:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن خودداری از پرداختن به گزارش ها درباره حمله شب گذشته این رژیم به اطراف دمشق، به شکل ضمنی انجام این حمله توسط رژیم صهیونیستی را تایید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۶:۳۶    
منابع امنیتی حاضر در مقاومت فلسطین از پرواز 20 پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز نوار غزه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۶:۲۱    
8 تن از 55 نفری که به لایحه کاهش اختیارات جنگی دولت آمریکا علیه ایران رأی داده اند، از سناتورهای حزب جمهوری خواه هستند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۰    
داریوش مهرجویی متقاضی اکران نوروزی فیلم سینمایی لامینور شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۶:۰۵    
انتظار بازارهای جهانی درباره اینکه تولیدکنندگان بزرگ نفت کاهش بیشتری در تولید برای جبران کند شدن رشد تقاضا در چین اجرا خواهند کرد، قیمت نفت در معاملات امروز را افزایش داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۶:۰۰    
جدول ارائه شده از سوی بورس اوراق بهادار تهران حاکی از توقف 18 نماد معاملاتی به دلایل مختلف تا روز چهارشنبه 23 بهمن ماه بوده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۵:۴۵    
منابعی در شورای نظامی نیروهای سوریه دموکراتیک از نشست محرمانه و پشت درهای بسته کردهای سوری با نظامیان ارتش این کشور خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۰    
فهرست کاندیداهای مورد حمایت حزب کارگزاران در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۵    
ماه بهمن در حالی به پایان خود نزدیک می شود که بررسی ها نشان می دهد برخی از حقوق بگیران ثابت در شرایط کنونی عیدی خود را دریافت کرده اند و پیش بینی می شود سایرین نیز در ایان این ماه عیدی یا پاداش پایان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۰    
یکی از کاندیداهای فهرست 30 نفره جبهه پایداری برای تهران تغییر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۰    
فیلم سینمایی چهل و هفت به کارگردانی احمد اطراقچی و علیرضا عطالله تبریزی و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه از اول اسفند در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۴:۲۰    
در حالی که رهبران و دیپلمات های جهان از امروز جمعه به منظور شرکت در اجلاس موسوم به کنفرانس امنیتی مونیخ و مشهور به "داووس" امنیت و مسائل سیاست خارجی در این شهر آلمان گردهم می آیند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۵    
رژیم صهیونیستی بعد از حمله موشکی به فرودگاه دمشق، حریم هوایی جولان را بست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۳:۴۵    
امام جمعه موقت تهران گفت: مجلس آینده باید در تراز خون شهید سلیمانی باشد و نمایندگانی در آن باشند که امین انقلاب باشند و با چشم و ابرو آمدن بیگانگان توافق نامه های آنچنانی را امضا نکن
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۳:۳۰    
یک رسانه آمریکایی می گوید امارات سپتامبر سال میلادی گذشته به دنبال این بوده که با فاصله گرفتن از اتحاد آمریکایی، از در صلح طلبی با ایران وارد شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۰    
فرماندهی عملیات مشترک عراق از پایان مرحله اول عملیات موسوم به "ابطال عراق" و تحقق اهداف آن خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۰    
فرمانده نیروی دریایی ترکیه که به دوحه سفر کرده است با همتای قطری خود دیدار و درباره تقویت همکاری نظامی دوجانبه گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۰    
صدها بحرینی در پایتخت و دیگر شهرهای این کشور به مناسبت نهمین سالروز انقلاب 14 فوریه به خیابان ها آمدند و شعار "اسقاط نظام" سر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۰    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به ورود بانک مرکزی در معاملات بازار ثانویه اوارق دولتی تاکید کرد: دولت، ظرفیت خوبی برای تامین کسری بودجه به وسیله اوراق بدهی، با حفظ پایداری مالی دارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۵    
با تداوم عملکرد ضعیف منطقه یورو، ارزش ارز واحد اروپایی در برابر دلار کاهش یافت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۱۰    
رئیس شورای ائتلاف در پیامی تاکید کرد: "شورای ائتلاف" که برآمده از وحدت و همکاری دهها تشکل سیاسی و اجتماعی، صنفی و مردمی فعال کشور است، تشکیل مجلسی قوی و کارآمد را ضروری می داند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۵    
یک ماموریت باستان شناسی که زیر نظر شورای عالی آثار باستانی مصر انجام شده بود به کشف 83 مقبره باستانی در استان دقهلیه این کشور منتهی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۵    
وزارت خارجه روسیه خواهان برگزاری نشست منیته بین المللی چهارجانبه صلح خاورمیانه در نزدیکترین زمان ممکن شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰    
فهرست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران نهایی شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۵    
رییس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که این کشور پرونده اقدامات و تحریم های یک جانبه آمریکا علیه کاراکاس را به دیوان بین المللی کیفری (لاهه) ارجاع داده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۰    
ساجد جاوید، وزیر دارایی انگلیس به دنبال موجی از ترمیم کابینه از سوی نخست وزیر این کشور به شکل غیرمنتظره از سمت اش در دولت استعفا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۰    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا جوانب تصویب قطعنامه محدود کردن اختیارات جنگی رئیس جمهور این کشور در برابر ایران را تشریح کرده و آن را در راستای حفاظت از امنیت مردم آمریکا تلقی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۰    
دادستان کل آمریکا در مصاحبه ای عنوان کرد: دونالد ترامپ هرگز از من نخواسته در قبال یک پرونده کیفری کاری را انجام دهم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۱:۴۰    
دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه دولت نمی تواند همه کارها را به تنهایی انجام دهد، گفت: اگر به کمک هم بیاییم کشور ما در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار می گیرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۵    
سردار سرلشکر پاسدار صفوی تاکید کرد که محبوبیت حاج قاسم سلیمانی محصول مکتب اسلام و سال های دفاع مقدس و خدمات خیری است که به مردم کشور و ملت های مظلوم جهان ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۱:۰۵    
سفیر روسیه در آنکارا تأکید کرد ترکیه به تعهداتش درباره ادلب براساس توافق سوچی عمل نکرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۵۵    
دولت آمریکا در ادامه جانبداری هایش از رژیم صهیونیستی ضمن حمایت از شرکت های مرتبط با شهرک سازی های کرانه باختری، اعلام کرد هیچ کمک اطلاعاتی به سازمان ملل در این باره نخواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۰    
فیس بوک و توئیتر به دلیل ذخیره نکردن اطلاعات شخصی کاربران روس در سرورهای داخل روسیه جریمه شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۵    
شمار تلفات کروناویروس در چین از 1400 نفر گذشت؛ این درحالیست که تعداد مبتلایان به این ویروس روند کاهشی پیدا کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۲۰    
یک پایگاه نظامی آمریکا در شمال عراق پنجشنبه شب هدف حمله موشکی قرار گرفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۵    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: این ضعف مجلس دهم ناشی از حضور نمایندگان وکیل الدوله ها در مجلس بود. باید در مجلس یازدهم نمایندگانی روی کار بیایند که وکیل المله باشند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۵    
نیویورک تایمز در تحلیلی نوشت حال اقتصاد آمریکا آن قدرها هم که به نظر می آید خوب نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۵    
کسری بودجه فرانسه به یکی از بالاترین سطوح خود در سه سال اخیر رسید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۰    
پلیس مسئول محافظت از منابع انرژی عراق از دفع حمله اعضای گروه تروریستی داعش به میدان های نفتی "علاس" خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۰    
ترکیه از تجارت جهانی گندم در 17 سال گذشته 12.5 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۵۰    
منابع وابسته به مخالفان سوری از تبادل آتش توپخانه ای میان ارتش سوریه و ترکیه در غرب حلب خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۵    
عضو اتحادیه میهنی کردستان عراق به تعداد پایگاههای نظامی ترکیه در استانهای شمالی عراق اشاره کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۵    
یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: برخی جریانات از گلایه های اجتماعی استفاده می کنند تا رای بیاورند اما دیگر فصل رای آوردن با فریب مردم گذشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۵    
فارس نوشت: نماینده ملایر در مجلس با تاکید بر اینکه مجلس تراز انقلاب باید مجلسی ضابطه مند و انقلابی بوده و در تصویب قوانین و نظارت بر آن زبانزد باشد، گفت: انتخابات 2 اسفند باید فتح مجلس توسط مردم باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۵    
حجت الاسلام حسین زاده بحرینی درباره عدم انطباق افزایش حقوق 15 درصدی کارمندان با نرخ تورم در سال آتی گفت: این عدم انطباق نسخ قانون است ولی دولت باید با اعمال روش های جبرانی از کارمندان پشتیبانی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۵    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس، با اشاره به جنجال مالیات دوپله ای از حقوق کارمندان و مدیران دولتی، گفت: تغییرات اساسی که باید در بودجه سال بعد لحاظ می شد به دلیل عدم ارائه لایحه اصلاح ساختاری بودجه از سوی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۰    
سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در آستانه سفر دونالد ترامپ به هند، گفت: معامله های تسلیحاتی آمریکا در سطح منطقه نه تنها مزاحم و مانع وضعیت صلح و ثبات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۰    
بدنبال قطع همکاری شرکت های ال جی و سامسونگ کره جنوبی با شرکت های ایرانی در ماه های گذشته متاثر از تحریم های آمریکایی، آخرین تابلوهای این دو شرکت در حال جمع آوری از سطح شهر ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۰    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: حمله اخیر سایبری به کشور برای امکان سنجی حمله بزرگتری انجام شد و ما تحلیل می کنیم منشاء این حمله که از نوع دیداس بود آمریکا باشد که البته جلوی این حمله گرفته شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۵    
رییس کمیته پژوهش انجمن صنفی مراکز درمان اعتیاد کشور، درمان اعتیاد با استفاده از داروهای جایگزین به همراه مداخلات غیر دارویی (مشاوره فردی، آموزش بیمار و خانواده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۵    
جشنواره ی فیلم فجر که خیلی از سینماگران و مدیران آن را ویترین سینمای ایران می دانند، برای سال آینده ی سینما فیلم هایی عاشقانه، ترسناک و نیز پر از خشم پیشکش کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۰    
ایرنا - مقام های عراقی به دنبال حمله راکتی پنجشنبه شب به پایگاه K1 از شناسایی و کشف مکان پرتاب موشک به این پایگاه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۰    
وزیر امور خارجه عربستان اخبار منتشر شده درخصوص احتمال دیدار بنیامین نتانیاهو و محمد بن سلمان را رد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۵    
ایرنا- در دومین دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، تیم یوونتوس بامداد جمعه با درخشش کریستیانو رونالدو از شکست برابر آ. ث میلان گریخت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۵    
ایرنا- ترکیه روز پنجشنبه نیروهای کمکی و تجهیزات نظامی جدیدی را به مناطق مرزی خود با سوریه اعزام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۵    
طبق گزارشات هوای هم اکنون مشهد ناسالم برای گروه های حساس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۰    
ایرنا - تیم فوتبال رئال سوسیداد با غلبه بر میراندس به صعود به مرحله نهایی جام حذفی اسپانیا مشهور به کوپا دل ری امیدوارتر شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۵    
ایرنا- پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در هنگام دریافت گل اول همان اشتباهی را انجام دادند که ملی پوشان ایران در بازی مقابل ژاپن در جام ملت های آسیا آن را مرتکب شدند و با اعتراض به داور جریان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۵    
ایرنا - منابع خبری افغانستان اعلام کردند که شهریارمحسود فرمانده ارشد طالبان پاکستانی در استان شرقی کنر کشته شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۵    
ایرنا - درمان بیماران و پیشگیری از شیوع ویروس مرگبار کرونا که جان بیش از یکهزار و 300 نفر را در چین گرفته یکی از پرخطرترین و سخت ترین ماموریت پزشکان چینی و کادر بهداشتی بیمارستان ها است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۰    
در حالی که قرار بود نخست وزیر انگلیس اوایل سال جاری میلادی به واشنگتن سفر کند، اما به دلیل آشفتگی داخلی در انگلیس این سفر لغو و به زمان دیگر موکول شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۰    
سامانه های دفاع هوایی سوریه بامداد جمعه با اهدافی متخاصم بر فراز آسمان پایتخت این کشور مقابله کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۸:۵۰    
دیدار امسال مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) فردا شنبه همزمان با میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) برگزار می شود که این دیدار، دربرگیرنده 2 اتفاق خوب و مهم است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۸:۴۵    
حمیدرضا ترقی با تاکید بر اینکه ارائه لیست پایداری قطعی نیست، گفت: من فکر نمی کنم دو لیست ارائه شود. این ها بیشتر تبلیغاتی است برای تحت تاثیر قرار دادن شورایی است که مشغول نهایی کردن لیست است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۲:۰۰    
مهاجم یوونتوس با گلزنی اجازه نداد تیمش برابر میلان در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا شکست بخورد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۲:۰۰    
منابع سوری از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطقی در دمشق پایتخت سوریه خبر دادند.