جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 5 بهمن 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 بهمن 1398 نامه نیوز 2 بهمن 1398 نامه نیوز 3 بهمن 1398 نامه نیوز 4 بهمن 1398 نامه نیوز 5 بهمن 1398 نامه نیوز 6 بهمن 1398 نامه نیوز 7 بهمن 1398 نامه نیوز 8 بهمن 1398 نامه نیوز 9 بهمن 1398 نامه نیوز 10 بهمن 1398 نامه نیوز 11 بهمن 1398 نامه نیوز 12 بهمن 1398 نامه نیوز 13 بهمن 1398 نامه نیوز 14 بهمن 1398 نامه نیوز 15 بهمن 1398 نامه نیوز 16 بهمن 1398 نامه نیوز 17 بهمن 1398 نامه نیوز 18 بهمن 1398 نامه نیوز 19 بهمن 1398 نامه نیوز 20 بهمن 1398 نامه نیوز 21 بهمن 1398 نامه نیوز 22 بهمن 1398 نامه نیوز 23 بهمن 1398 نامه نیوز 24 بهمن 1398 نامه نیوز 25 بهمن 1398 نامه نیوز 26 بهمن 1398 نامه نیوز 27 بهمن 1398 نامه نیوز 28 بهمن 1398 نامه نیوز 29 بهمن 1398 نامه نیوز 30 بهمن 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۰:۵۷    
در گزارش زیر بدترین گزینه های غذایی که باید از خوردن آن ها در وعده صبح پرهیز کنید، معرفی شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ - ۲۰:۳۶    
چای یکی از نوشیدنی های محبوب در میان ایرانیان است و نوشیدن آن در زمان سرماخوردگی و بیماری احساس بهتری به ما می دهد و هنگامی که تحت استرس قرار داریم با نوشیدن چای احساس آرامش می کنیم ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۸:۱۵    
سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، امسال در هیاهوی تحریم آن توسط برخی از چهره های هنری برگزار می گردد. نامه نیوز به معرفی فیلم های جشنواره امسال پرداخته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۳:۱۰    
هوآوی به طور رسمی لیست محصولاتی که به روزرسانی EMUI 10 را دریافت می کنند، منتشر کرده است. این به روزرسانی جدیدترین رابط کاربری این شرکت را به عنوان مکملی برای Android 10 در اختیار کاربران قرار می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۰:۱۵    
مشارکت در انتخابات امری ضروری و بدیهی است و دغدغه همه مسئولان از جمله اعضای شورای نگهبان است. دایره انتخاب مردم نیز هرچه متنوع تر باشد مفید است اما آیا وجود افراد فاقد شرایط قانونی در میان داوطلبان ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۹:۵۱    
عباس تبریزیان کتاب اصول طب داخلی هاریسون را که مرجع علم پزشکی است آتش زده. او آموزه های طبی خودش را تنها مرجع درست پزشکی معرفی کرده و مدت هاست که دارو تجویز می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۷:۳۶    
کرونا نام ویروسی است که در کشور چین شیوع پیدا کرده و در حال گسترش در سطح جهان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۷:۲۱    
وزیر نفت گفت: در حال حاضر نیروگاه ها حدود 170 میلیون واحد معادل مترمکعب یا لیتر سوخت مصرف می کنند که 70 میلیون مترمکعب گاز طبیعی و مابقی سوخت مایع است و با توجه به افزایش مصرف گاز در بخش خانگی از ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۷:۰۶    
وزارت ورزش و جوانان در پی برد ارزشمند دو تیم استقلال و شهر خودرو پیام تبریکی صادر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۶:۵۵    
معاون وزیر اقتصاد گفت: درحال حاضر بانک عامل حوزه مسکن در حال کار روی طرح وام اجاره مسکن است و به احتمال زیاد سود 18 درصدی را اعمال خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۶:۲۵    
میلاد زکی پور مشکلی برای همراهی استقلال برابر الریان ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۵:۵۵    
معاون رفاه وزارت کار درباره یارانه معیشتی گفت: ما شاخص های مختلفی برای احصای شرایط مالی افراد داریم مثل وضعیت تملک خودرو، حکم شغلی، بیمه بازنشستگی، معاملات ملکی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۵:۰۶    
فوق تخصص بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه ویروس کرونا واکسن و درمان اختصاصی ندارد، رعایت بهداشت فردی را تنها راه مقابله با این ویروس دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۵:۰۰    
با شکست صدرنشین جدول رده بندی لالیگا مقابل والنسیا، دیدارهای روز دوم از هفته بیست و یکم لالیگا دنبال شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۴:۰۶    
بازی تیم شارلوا در هفته بیست ودوم ژوپیلر لیگ بلژیک با تصمیم داور متوقف شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۳:۲۱    
کودک 5 ساله بر اثر ریزش منزل مسکونی جان خود را از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۲:۴۵    
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره ویروس کرونا و راه های ابتلا به آن توضیحاتی ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۲:۰۶    
معطلی پرواز استقلالی ها به همراه بازی برابر الکویت سبب خستگی بازیکنان این تیم شده است
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۱:۲۱    
ری لم، رئیس اجرایی هنگ کنگ، در پی انتشار ویروس مرگبار کرونا وضعیت اضطراری در بالاترین سطح اعلام کرده و تعطیلات سال نو مدارس افزایش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۰:۴۵    
با اعلام مدیربرنامه های بشار رسن و استوکس این مهاجم ایرلندی به پرسپولیس پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۰:۲۵    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای از افزایش غلظت آلاینده ها در چهار شهر تهران،کرج، اصفهان و اراک خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۰:۰۶    
دانشمندان ثابت کردند، نوشیدن هر روزه نوشیدنی های شیرین به مدت یک سال، می تواند قدرت باروری را هم در مردان و هم در زنان کاهش دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۵    
پرواز 9716 ایران ایرتور از تهران به مقصد استانبول دقایقی بعد از پرواز دچار نقص فنی شد اما توانست با موفقیت به زمین بنشیند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۱    
رسانه های ترکیه ای از وقوع زلزله نسبتا قدرتمند دیگری در استان الازیق ترکیه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۱:۰۶    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران از شهروندان به خصوص همراهان بیماران خواست تا هشدارهای پلیس در مواجهه با سارقان در بیمارستان ها را جدی بگیرند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۱    
محققان آمریکایی موفق به شناسایی 37 ژن جدید شدند که کودکان را مستعد ابتلا به بیماری اوتیسم می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۶    
استفاده از ماسک زرده تخم مرغ از ملزومات پوست سالم، شفاف و یکدست است. تخم مرغ آکنه ها را پاکسازی کرده و جوش های سرسیاه را از بین خواهد برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۵    
کارشناس بیماری های غیر واگیر مرکز بهداشت شهرستان بوشهر عنوان کرد: با آموزش شیوه صحیح زندگی و در صورت لزوم تجویز دارو می توان میزان خطر سکته های قلبی و مغزی را کاهش داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۵    
مردی که اقدام به فروش سکه تقلبی به یکی از مشتریانش کرده بود، دستگیر و مغازه اش پلمب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۸:۵۵    
تعدادی از طلاب حوزه علمیه و مردم قم با تجمع مقابل دفتر وزارت امور خارجه در قم اعتراض خود را نسبت به بازگشت سفیر کشور انگلیس به ایران اعلام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۰    
در حادثه سقوط یک فروند بالگرد نظامی آمریکا در دریای فیلیپین، 2 خدمه آن مفقود شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۰    
تظاهرات گسترده اخیر در عراق حاوی این پیام است که مردم این کشور مخالف حضور نیروهای نظامی آمریکا هستند و با پاکسازی عراق از حضور این نیروها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۷:۵۱    
وزارت خارجه سوریه امروز (شنبه) با ارسال دو نامه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رییس شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرد که عملیات نظامی ارتش سوریه و همپیمانان دمشق در استان های حلب و ادلب به خواست ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۵    
وزارت دفاع روسیه امروز (شنبه) اطلاعات و اخباری مبنی بر اینکه نیروهای آمریکایی راه را بر یکی از گشت های روسیه در سوریه بسته اند، تأیید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۵    
روزنامه گاردین در گزارشی نوشت، انیس کالامار گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد زنی است که به شدت پیگیر اقدامات ضد بشری عربستان است و اکنون در تلاش برای کشف جزئیات جدیدی از هک شدن تلفن همراه موسس شرکت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۱    
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تاکید بر این که اخلاص، عمل صالح و شجاعت از خصوصیت های بارز سردار سلیمانی است گفت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۰    
معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک اعلام کرد، واشنگتن هیچ مذاکره ای با بغداد درباره خروج نیروهای آمریکایی انجام نداده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۵    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان از باشگاه طلب دارند و شرمنده آنها هستیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۵۱    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مسدود شدن دامنه های بین المللی خبرگزاری فارس توسط وزارت خزانه داری آمریکا، گفت: آزادی بیان و حقوق بشر برای آمریکایی ها فقط یک بازیچه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۵    
عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از رایزنی رئیس این شورا با شورای نگهبان، سران دو قوه مقننه و قضاییه و همچنین رئیس دفتر رئیس جمهور برای موضوع صلاحیت داوطلبان اصلاح طلب خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۶    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در دیدار با پیتر تیلر سفیر سوئد در تهران گفت: ایران کشور قوی است اما بدنبال تنش نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در واکنش به سخنان تهدیدآمیز یک مقام وزارت خارجه آمریکا علیه سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه نوشت: فشار حداکثری سیاستی شکست خورده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
کرباسچی اظهار کرد که اگر وضعیت زندگی آقای هاشمی با برخی افرادی که شعار کاخ نشینی ایشان را می دهند، مقایسه کنید معلوم خواهد شد که خود آنها در چه شرایط و موقعیتی زندگی می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۰    
حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مجلس در مورد سرانجام لوایح پالرمو و CFT درمجمع گفت: مهلتی که FATF به ایران داده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۱    
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی از افزایش تعداد دریافت کنندگان بسته معیشتی دولت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۶    
وزیر خارجه آمریکا مدعی است راهبرد ترامپ علیه ایران نتیجه بخش بوده و به ایجاد ائتلافی برای اعمال فشار در راستای خاتمه دادن به برنامه موشکی این کشور منجر شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۵    
امروز در بازار، قیمت 8 مدل خودرو نسبت به روز پنجشنبه حدود 700 هزار تومان افزایش یافت و 4 محصول هم با کاهش 450 هزار تومانی مواجه شدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۱    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن انتشار اطلاعیه ای در خصوص انتشار کروناویروس جدید در چین و برخی کشورها ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به پنجاه و چهارمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، تاکید کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۳:۱۵    
مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه در واکنش به سوزاندن کتاب هاریسون توسط عباس تبریزیان در بیانیه ای نوشت: انتظار می رود دستگاه های ذی ربط در این زمینه اقدام لازم بعمل آوردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۲:۵۱    
عباس تبریزیان روحانی جنجالی این روزها که کتاب طب هاریسون را به آتش کشیده و خود را پدر طب اسلامی ایران می خواند، ادعاهای عجیب درباره خود مطرح کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراجعه حضوری خود به شورای نگهبان برای بررسی پرونده رد صلاحیتش در انتخابات آینده ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۶    
وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به سوالی درباره وجود تنش میان تهران و واشنگتن در طول 40 سال گذشته و اینکه آیا هیچ شرایطی در این سال ها به اندازه وضعیت هفته های گذشته خطرناک بوده است؟ اظهار داشت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۲:۳۰    
مردم عراق در یک تظاهرات میلیونی یکصدا خواستار اخراج نظامیان آمریکایی از کشورشان شدند؛ این مسئله می تواند آغازگر فصل جدیدی در حیات سیاسی عراق باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۶    
قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 5 بهمن را مشاهده می کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۳۰    
مارکو کارنلوس در میدل ایست آی نوشت: ترور قاسم سلیمانی برای مدتی باعث می شود تا شرایط فعلی خاورمیانه ادامه یابد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۵    
در پی انتشار شایعاتی حول موضوعات انتخاباتی، دفتر حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری با انتشار اطلاعیه ای این اقدامات را قابل پیگرد قانونی خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۱:۱۰    
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از حذف سهمیه سوخت تاکسی های فاقد پروانه از اول اسفند خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۳۶    
هر چه به دوم اسفند و انتخابات مجلس یازدهم نزدیک می شویم، تنور رقابت انتخاباتی داغ تر و گمانه زنی برای مشخص شدن کاندیداهای حضور در ساختمان خیابان بهارستان بیشتر می شود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰    
سفارت ایران در چین اعلام کرد: تا کنون گزارشی از ابتلای هم وطنان عزیزمان به ویروس کرونا دریافت نشده است. .
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که 34 تن از نظامیان آمریکایی در پی حمله سپاه پاسداران ایران به پایگاه نظامی آن ها در عین الاسد، آسیب دیده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۵۵    
یک استاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه نه احمدی نژادی ها و نه جبهه پایداری ها قالیباف را قبول ندارند، گفت: شاید آقاتهرانی یا ذوالنور رئیس مجلس و زاکانی، نادران، نقوی حسینی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۶    
دنیس راس، معاون ویژه باراک اوباما و دیپلمات سابق آمریکایی، احتمال می دهد در شرایطی که سطح تنش ها به حدی رسیده است که نشستن تهران و واشنگتن پای میز مذاکره بسیار دشوار شده است، رئیس جمهور روسیه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۰    
رئیس جمهوری ایالات متحده که دو سال پیش از طرح خود برای صلح میان اسرائیل و فلسطینی ها در خاورمیانه سخن گفته بود، روز پنجشنبه اعلام کرد جزئیاتی را دربارهٔ رویکرد این طرح آشکار خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۹:۳۰    
به جز ارتباط با روسیه و قطر، اردوغان توانسته در آفریقا نیز نفوذ زیادی پیدا کند. شاید حمایت از مخالفان حفتر در لیبی مهمترین مشق و آزمون اردوغان برای بازگشت به خاورمیانه باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۵    
ایرنا- استاد تاریخ دانشگاه ایالتی کالیفرنیا گفت ترامپ آمریکا را به دولت یاغی جهان تبدیل کرده و پاسخ موشکی دقیق ایران به پایگاه آمریکا باعث بازنگری کاخ سفید در سیاست تجاوزکارانه آن علیه تهران شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۸:۱۰    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اعتراضات نامزدهای انتخابات و روند تایید صلاحیت ها گفت: اگر دولت در زمینه ارسال لایحه جامع انتخابات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۴۵    
سناتور دموکرات نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به پنهان کاری ترامپ درباره تلفات انتقام موشکی ایران، از لزوم پایان دادن به جنگ های آمریکا گفت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۶    
بیش از 100 نوع بیماری خود ایمنی وجود دارد که بر اثر آنها، سیستم ایمنی به اشتباه بافت های سالم را مورد هدف قرار داده و به بدن آسیب وارد می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۶    
وزارت بهداشت ترکیه از افزایش تلفات زمین لرزه شدید در جنوب شرقی این کشور خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۰    
رئیس جمهوری ترکیه با بیان اینکه رایزنی ها با آلمان در خصوص مسائل منطقه افزایش خواهد یافت گفت، تداوم روابط دوستانه آنکارا با برلین به نفع منطقه نیز است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۰    
تنگی نفس یکی از مشکلات شایع برای افراد مبتلا به بیماری مزمن انسدادی ریه است و وحشت افراد به هنگام گرفتن نفسشان این وضعیت را دشوارتر نیز می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۰    
دامنه های غیرایرانیِ خبرگزاری فارس به دلیل تحرم های آمریکا، مسدود شده و تنها دامنه ir. این خبرگزاری در دسترس است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۰    
نماینده پیشین ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: شخصا معتقدم تصمیم به خروج از NPT در صورت بازگشت تحریم های بین المللی از سوی شورای امنیت تصمیم خوبی است و حتی در موارد دیگری هم که کشور با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۲۱    
حسن بیادی گفت: عدم توجه به همان مفاهیمی که گفتم و یکی از مشکلات دیگر در فرایندِ شکل گیری ائتلاف بود که مهم ترین مانع از نظر دیگر گروه ها به شما می رود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۷:۲۱    
عضو جامعه روحانیت گفت: اگر جبهه پایداری به شورای ائتلاف اضافه نشد، حتما بعضی نامزدهای جبهه پایداری در لیست شورای ائتلاف قرار می گیرد و برعکس نام برخی نیروهای شورای ائتلاف در لیست جبهه پایداری خواهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۰۱:۰۶    
در پی وقوع زلزله شدید در شرق ترکیه، با دستور وزیر بهداشت، تیم های ویژه عملیاتی سازمان اورژانس کشور برای کمک به طرف ترکیه ای در آماده باش قرار گرفتند تا در صورت اعلام نیاز کشور ترکیه و حسب ضرورت به ...