چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۴۳May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 9 بهمن 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 بهمن 1398 نامه نیوز 2 بهمن 1398 نامه نیوز 3 بهمن 1398 نامه نیوز 4 بهمن 1398 نامه نیوز 5 بهمن 1398 نامه نیوز 6 بهمن 1398 نامه نیوز 7 بهمن 1398 نامه نیوز 8 بهمن 1398 نامه نیوز 9 بهمن 1398 نامه نیوز 10 بهمن 1398 نامه نیوز 11 بهمن 1398 نامه نیوز 12 بهمن 1398 نامه نیوز 13 بهمن 1398 نامه نیوز 14 بهمن 1398 نامه نیوز 15 بهمن 1398 نامه نیوز 16 بهمن 1398 نامه نیوز 17 بهمن 1398 نامه نیوز 18 بهمن 1398 نامه نیوز 19 بهمن 1398 نامه نیوز 20 بهمن 1398 نامه نیوز 21 بهمن 1398 نامه نیوز 22 بهمن 1398 نامه نیوز 23 بهمن 1398 نامه نیوز 24 بهمن 1398 نامه نیوز 25 بهمن 1398 نامه نیوز 26 بهمن 1398 نامه نیوز 27 بهمن 1398 نامه نیوز 28 بهمن 1398 نامه نیوز 29 بهمن 1398 نامه نیوز 30 بهمن 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۳:۴۰    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل طرح معامله قرن آمریکا را اقدامی یکجانبه و به منزله بی اعتبار نمودن قطعنامه های این سازمان درباره مسئله فلسطین و تلاشی ناکام از سوی واشنگتن برای ترسیم طرح استعماری ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۱:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی در اینستاگرام از استقرار ماهواره بر "سیمرغ" در سایت پایگاه زمینی پرتاب خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۹:۲۵    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر جمعه در آذربایجان غربی، کردستان، آذربایجان شرقی و کرمانشاه و روز شنبه در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، اردبیل، زنجان، کرمانشاه، تهران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۸:۴۰    
ترکیب منچستر سیتی و منچستر یونایتد مشخص شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۸:۰۷    
عضو کمیسیون اقتصادی گفت: جلسه نهایی این کمیسیون درباره حذف چهار صفر از پول ملی در روز های آینده برگزار می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۸:۰۱    
این هفته سپاهان مقابل ماشین سازی دو امتیاز حساس از دست داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۷:۲۵    
در پی توافق سه جانبه ای بین وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرآیند جدیدی برای صدور و تمدید کارت بازرگانی از سوی قائم مقام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۶:۵۲    
هشدار موقت آژانس امنیت پرواز اروپا که در هشتم ژانویه برای عدم پرواز بر فراز عراق و در یازدهم ژانویه برای توقف پرواز بر فراز ایران صادر شده بود لغو شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۶:۰۷    
رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: اگر پولی به حسابتان واریز و بعد برداشت شد به پلیس اطلاع دهید چراکه مجرمان شما را ناخواسته در پولشویی همدست می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۳:۲۰    
سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی درباره اقدامات اورژانس اجتماعی برای دختربچه گلفروشی که توسط سگ های ولگرد دریده شده بود، توضیحاتی داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۲:۳۷    
این دختر که با اختلال مادرزادی در ستون فقراتش متولد شده است، تصاویری از چهره اش را در فضای مجازی منتشر کرد که روی آن واژه ها و مفاهیمی مانند ناتوان، فاقد احساس و زشت نقش بسته است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۱:۴۶    
درمان فشار خون پایین با اصلاح سبک زندگی و تغذیه امکان پذیر است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۱:۰۷    
بازی گوشی پسر بچه 2 ساله مرندی با میله آهنی، حادثه ساز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۰:۴۶    
یک متخصص گوش و حلق بینی گفت: اگر از قبل پرده گوش دچار پارگی، عفونت گوش میانی یا خارجی نشده باشد، نیازی نیست مقدار آب وارد شده را خارج کنید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۰۰:۲۵    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، به تشریح آخرین وضعیت کرونا ویروس در خاورمیانه پرداخت و از ابتلای یک خانواده چینی به این بیماری در امارات متحده عربی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۲:۳۵    
زمین لرزه 4.9 ریشتری پنج شهر آذربایجان غربی را لرزاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۰:۳۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت شایعه ورود ویروس کرونا به این استان کذب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۰:۰۵    
سفارت ایران در چین با بیان اینکه تاکنون موردی از ابتلای ایرانیان مقیم به ویروس کرونا گزارش نشده، اعلام کرد که این سفارتخانه در حال بررسی گزینه های مختلف برای متقاضیان ایرانی خروج از ووهان است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۰:۰۵    
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضمن در خواست از تشکیلات خودگردان برای توقف همکاری با رژیم صهیونیتسی، اقدام برخی از کشورهای عربی همراهی با آمریکا در معامله قرن را محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۲۰:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا در توییت تازه ای عنوان کرد که نیروهای آمریکایی در عراق به 5000 تن کاهش یافته اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۹:۲۵    
وزیر امور خارجه ایران بار دیگر در توئیتر از طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن که کاخ سفید از آن رونمایی کرده انتقاد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۸:۵۰    
رسانه های خارجی از آزادسازی خان طومان در جنوب غرب حلب توسط نیروهای ارتش سوریه خبر دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۸:۱۶    
ارتش سوریه در ادامه عملیات های خود در ادلب و حلب موفق شد در حلب انبارهای خان طومان، مناطق تل الزیتون و الراشدین-5 و در ادلب روستای الحراده و شهرک القاهرة را آزاد کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۸:۱۶    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت اقدامات واشنگتن در تشدید تحریم های سوریه، مانع اصلی در مسیر بازسازی این کشور غرب آسیا و رسیدن کمک های انساندوستانه به مردم سوریه است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۸:۱۰    
نخست وزیر انگلیس همسو با دیگر رهبران اروپایی از طرح جنجالی ترامپ درباره فلسطین، حمایت کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۷:۲۰    
رئیس جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) از مواضع مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید انتقاد کرد و گفت اگر به سخنان او گوش کرده بود، اکنون جنگ جهانی ششم هم شروع شده بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۷:۲۰    
طالبان در واکنش به اعلام معامله قرن از سوی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: قدس قبله اول امت اسلامی بوده که به هیچ عنوان قابل معامله نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۷:۱۰    
در حالیکه خشونت های افراط گرایی در سراسر آفریقا رو به گسترش است، ایالات متحده در حال بررسی کاهش حضور نیروهایش در این قاره است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۴۰    
سازمان ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا از لغو هشدار عدم پرواز از آسمان ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۴۰    
وزارت خارجه سوریه به شدت مخالفت خود با طرح ضد فلسطینی موسوم به "معامله قرن" را اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۴۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز ملت های منطقه خود سرنوشتشان را تعیین می کنند و زمان تعیین سرنوشت خاورمیانه توسط کاخ سفید گذشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه عراق بر حمایت این کشور از مردم فلسطین و دفاع آنان از حقوق مشروعشان تأکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش شرط بررسی شرایط امنیتی را به میزبانی باشگاه های ایرانی در مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا برگرداند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۶    
مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران با صدور اطاعیه ای اعلام کرد که متوسط شاخص کیفیت هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز (چهارشنبه ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۰    
اتحادیه اروپا در بیانیه ای اعلام کرد، پبشنهادهای رئیس جمهوری آمریکا برای ایجاد کشور فلسطین و معامله قرن فرصتی برای از سرگیری مذاکرات در راستای یک راه حل بادوام برای مساله اسرائیل-فلسطین است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۶    
حساب توئیتری سایت رهبر انقلاب در توئیتی نسبت به طرح معامله قرن واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۰    
دستیار ویژه رئیس و مدیرکل بین الملل مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از هر مکانیزمی با محوریت دولت مرکزی افغانستان و مشارکت همه طرف های درگیر و نقش سازمان ملل برای ایجاد صلح در این ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۰    
رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن محکوم کردن طرح تحمیلی سازش موسوم به معامله قرن و شوم خواندن آن,، گفت که قدس قابل مصادره نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۵:۲۵    
وبگاه الفرات نیوز از سقوط یک فروند هواپیمای ترابری نظامی در استان الانبار در غرب عراق خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۵:۱۶    
رییس مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به همتایانش در کشورهای اسلامی برای مقابله با طرح معامله قرن نوشت: این طرح ناقض کلیه توافقات، قوانین و قطعنامه های بین المللی، منشور سازمان ملل ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۵:۱۰    
سازمان عفو بین الملل با انتشار بیانیه ای خواستار رد کامل طرح آمریکایی معامله قرن درباره فلسطین شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۵:۱۰    
مهاجم جوان تیم ملی هلند و آیندهوون با قراردادی 10 میلیون پوندی به تاتنهام پیوست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۵:۱۰    
اردوغان معامله قرن را طرحی برای نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان و مشروعیت بخشی به اشغالگری اسرائیل دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۵:۰۱    
فرستاده سابق هند در آمریکا امروز (چهارشنبه) به سمت وزیر خارجه جدید این کشور آسیایی منصوب شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۵    
امارات حمایت خود را از طرح صلح ترامپ معروف به معامله قرن اعلام کرد. عربستان نیز سه شنبه حمایت خود را از تلاش های آمریکا برای رسیدن به راهکار عادلانه و فراگیر برای مسئله فلسطین اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۶    
دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق با صدور بیانیه ای طرح صلح ادعایی آمریکا موسوم به معامله قرن را به شدت محکوم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۵    
سید حسن رسولی رئیس ستاد انتخابات مرکزی شورای عالی جبهه اصلاح طلبان گفت: ما به عنوان ستاد مرکزی انتخابات اصلاح طلبان منتظر روز 12 بهمن هستیم که ببینیم چه نتیجه ای از سوی شورای نگهبان درباره افراد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۰    
آژانس امنیت هوانوردی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه توصیه به توقف موقت پرواز بر فراز ایران را پس از 20 روز از اعلام آن، لغو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۴:۱۶    
اما در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق مجلس، طرحی مصوب شد، به نحوی که بجای حذف 18 میلیونی از جمع یارانه بگیران ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۳:۵۵    
رئیس جمهوری آمریکا از نحوه برخورد ناخوشایند و پاسخ وزیر خارجه این کشور به یک خبرنگار استقبال کرد!
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۳:۵۰    
وزارت دفاع آمریکا از آن زمان به بعد، به صورت تدریجی و قطره چکانی هم زخمی شدن شمار بیشتری از نظامیان بر اثر حمله به عین الاسد را پذیرفته و هم جدی تر بودن نوع جراحت ها را.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۳:۳۵    
حجت الاسلام میرباقری پرسید: مخالفین دارند به یک لیست واحد می رسند و سرانشان با هم نشسته اند، اما این طرف بر عکس، سه چهار لیست مختلف دارد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۳:۰۵    
ارتش آمریکا اعلام کرد، اطلاع رسانی به 9000 کارمند کره جنوبی را آغاز کرده که اگر واشنگتن و سئول نتوانند به توافقی برای اشتراک هزینه های حضور 28 هزار و 500 سرباز آمریکایی در کره جنوبی دست پیدا کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۲:۳۱    
فرانسه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، از طرح ترامپ درباره خاورمیانه استقبال کرده و همکاری با شرکای اروپایی خود را در این باره ادامه می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۵    
پمپئو برای ادای توضیحات درخصوص سیاست های دولت ترامپ در قبال ایران در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا حاضر خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۵    
وزیر امور خارجه فرانسه مدعی شد که کشورهای اروپایی همچنان به حفظ برجام پایبندند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۱    
رهبر جریان صدر عراق، با انتشار آیاتی از سوره مبارکه اسراء در صفحه توئیترش، درباره عواقب رونمایی از طرح معامله قرن علیه ملت فلسطین، هشدار داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۵    
محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران، بعد از چند روز بستری در بیمارستان با پایداری اوضاع جسمانی با نظر پزشک متخصص خود امروز از بیمارستان مرخص می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا پس از کش و قوس فراوان در نهایت شامگاه سه شنبه طی مراسمی با حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طور رسمی از طرح آمریکایی-صهیونیستی و ضد فلسطینی موسوم به "معامله قرن" رونمایی کرد که در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۵    
اتحادیه عرب شنبه به منظور بررسی طرح معامله قرن نشست فوق العاده برگزار می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۵    
روسیه به ادعای اخیر رئیس جمهور اوکراین درباره نقش داشتن مسکو در آغاز جنگ جهانی دوم به تندی واکنش نشان داده و آن را "نادرست و توهین آمیز" دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۱:۱۶    
بر اساس نقشه ای که رئیس جمهور آمریکا منتشر کرده دولت آینده فلسطین به شکل مجمع الجزایری است که پل ها و تونل ها آن را به هم وصل می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۱:۰۱    
موشک های ضد زره امروزه نقش مهمی در مقابله با نیرو های زرهی ایفا می کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۶    
پلیس ترکیه می گوید که "امیرحسین مقصودلو" (تتلو) به دلیل نقض مقررات ویزا بازداشت شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۰    
وزارت امور خارجه قطر امروز (چهارشنبه) تاکید کرد، صلح بدون حفاظت از حقوق فلسطینیان از طریق تشکیل یک کشور مستقل در مرزهای 1967 قابل دستیابی نیست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۱    
المانیتور در گزارشی که اخیرا نوشته بر این امر تاکید دارد که در آستانه انتخابات مجلس، ایران بیش از پیش بین دو گروه مخالفان و موافقان مذاکره تقسیم شده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۵    
همزمان با رونمایی رئیس جمهوری آمریکا از طرح ضد فلسطینی موسوم به معامله قرن صدها اردنی علیه این طرح در مقابل سفارت واشنگتن در امان تظاهرات کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۱    
در پی رونمایی رئیس جمهور آمریکا از طرح ضد فلسطینی موسوم به "معامله قرن"، وزارت خارجه عربستان حمایت خود را از همه تلاش ها در جهت رسیدن به راهکاری "عادلانه" و "جامع" برای حل و فصل مسأله فلسطین اعلام ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۰    
حضور فاطمه زهرا (س) در مسائل اجتماعی و سیاسی، حضوری مهم و پررنگ است. ایشان در عصر خودشان نسبت به مسائل پیرامونی در جامعه بی تفاوت نبودند بلکه در هر موقعیتی به وظایف خودشان عمل و نقش موثری را در ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۵    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد قدس فروشی نیست و معامله قرن دونالد ترامپ توطئه ای است که اجرا نخواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۵    
پادشاه عربستان سه شنبه شب در تماسی تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره طرح ضد فلسطینی موسوم به "معامله قرن" گفت وگو کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۵    
منابع خبری بامداد چهارشنبه مدعی شده اند دولت آمریکا معافیت همکاری های صلح آمیز هسته ای ایران از تحریم ها را برای یک دوره 60 روزه دیگر تمدید خواهد کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۰    
وزارت دفاع آمریکا، در حالتی از اشفتگی به سر می برد؛ از این رو از ارائه اطلاعاتی در مورد تعداد قربانیان این حادثه و درجه نظامی آنها، سر باز زد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۰    
ایرنا- اعضای کمیته روابط خارجی سنا با ابراز نارضایتی از نتایج جلسه غیرعلنی با مقام های دولت دونالد ترامپ اعلام کردند که این مقام ها هیچ گونه اطلاعات طبقه بندی شده تازه ای در خصوص سیاست های دولت ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۸:۳۵    
معمار اصلی طرح سازش تحمیلی آمریکا موسوم به معامله قرن مدعی شده کاخ سفید راه حلی واقع بینانه به فلسطینی ها پیشنهاد کرده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۸:۳۵    
وزارت خارجه عربستان سعودی بعد از رونمایی آمریکا از طرح سازش تحمیلی موسوم به معامله قرن با صدور بیانیه ای از دونالد ترامپ تشکر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۸:۳۱    
مشاور رئیس جمهور آمریکا در گفت وگویی با شبکه الجزیره اعلام کرد، همانطور که در طرح معامله قرن آمده قدس شرقی و غربی برای اسرائیل خواهد بود و ایجاد دو دولت فلسطینی و اسرائیلی بر اساس همین طرح شکل خواهد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۸:۲۰    
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جریان غیرانقلابی، آنقدر ازافرادشاخص تاییدصلاحیت شده برخوردار است که برخی از آنها قبل از شروع تبلیغات قانونی و رای گیری در دوم اسفند و شمارش آراء خودشان را رئیس مجلس می دانند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۸:۱۶    
هافبک برزیلی منچسترسیتی تا سال 2021 با این باشگاه تمدید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ - ۰۶:۲۵    
مرد افغانی خانواده همسرش را با چاقو کشت.