دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۸May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای نامه نیوز 23 بهمن 1398 - namehnews.ir

نامه نیوز 29 اسفند 1393 نامه نیوز 29 اسفند 1394 نامه نیوز 30 اسفند 1395 نامه نیوز 29 اسفند 1396 نامه نیوز 29 دی 1397 نامه نیوز 31 اردیبهشت 1398 نامه نیوز 31 خرداد 1398 نامه نیوز 31 تیر 1398 نامه نیوز 1 مرداد 1398 نامه نیوز 31 شهریور 1398 نامه نیوز 30 مهر 1398 نامه نیوز 30 آبان 1398 نامه نیوز 30 آذر 1398 نامه نیوز 30 دی 1398 نامه نیوز 29 اسفند 1398 نامه نیوز 1 بهمن 1398 نامه نیوز 2 بهمن 1398 نامه نیوز 3 بهمن 1398 نامه نیوز 4 بهمن 1398 نامه نیوز 5 بهمن 1398 نامه نیوز 6 بهمن 1398 نامه نیوز 7 بهمن 1398 نامه نیوز 8 بهمن 1398 نامه نیوز 9 بهمن 1398 نامه نیوز 10 بهمن 1398 نامه نیوز 11 بهمن 1398 نامه نیوز 12 بهمن 1398 نامه نیوز 13 بهمن 1398 نامه نیوز 14 بهمن 1398 نامه نیوز 15 بهمن 1398 نامه نیوز 16 بهمن 1398 نامه نیوز 17 بهمن 1398 نامه نیوز 18 بهمن 1398 نامه نیوز 19 بهمن 1398 نامه نیوز 20 بهمن 1398 نامه نیوز 21 بهمن 1398 نامه نیوز 22 بهمن 1398 نامه نیوز 23 بهمن 1398 نامه نیوز 24 بهمن 1398 نامه نیوز 25 بهمن 1398 نامه نیوز 26 بهمن 1398 نامه نیوز 27 بهمن 1398 نامه نیوز 28 بهمن 1398 نامه نیوز 29 بهمن 1398 نامه نیوز 30 بهمن 1398 
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۳    
خانه تکانی را آغاز کرده اید؟ دعوا بر سر خانه تکانی را چطور؟ خانواده های ایرانی معمولا از اوایل ماه بهمن رفت و روب خانه و وسایل داخلی خانه را آغاز می کنند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۱:۲۵    
بدنساز مشهور چینی در سن 71 سالگی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۰    
مشاور مدیریت منابع انسانی رئیس جمهور در دولتهای نهم و دهم گفت: احمدی نژاد در انتخابات پیش رو از هیچیک از افراد یا گروه های سیاسی و نامزدهای منسوب به آنها حمایت و یا با آنها مخالفت نکرده و نمی کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۸:۴۵    
پس از پیشروی ارتش سوریه و متحادنش در حومه حلب و ادلب و تسلط بر شهرک الزربه، دیگر جایی برای تروریست ها در اطراف جاده بین المللی دمشق-حلب وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۸:۳۵    
اسکناس های نو و جدید 20 پوندی در انگلیس، ابتدا در خودپردازها به مردم عرضه می شود و از یک هفته بعد، شعبات بانک ها نیز اسکناس های نو پرداخت خواهند کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۸:۳۰    
قیمت پراید امروز با کاهشی محسوس بالاخره سد مقاومتی شکل گرفته در بازار را شکست و به 64 میلیون تومان نزدیک شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۸:۲۰    
حزب کارگزاران سازندگی در بیانیه ای تصریح کرد: اصلاح طلبان باید از ر أی دهندگان به جبهه اصلاحات به علت ناکارآمدی، بی برنامه گی و عافیت طلبی و حتی انحصار طلبی در درون جبهه اصلاحات پوزش بخواهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۸:۰۵    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مراسم اربعین سردار سلیمانی شامگاه پنجشنبه بعد از نماز مغرب در مصلای تهران برگزار خواهد شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۷:۵۰    
یک مجاهد سوری گفت: شهید سلیمانی حلقه اتصال بین کشورهای محور مقاومت بود به همین دلیل آمریکا سعی کرد این مرد بزرگ را از سر راه خود بردارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۷:۴۵    
با قطعی شدن خبر ارائه فهرست از سوی اغلب احزاب اصلاح طلب، ادعای شورای سیاستگذاری این جبهه مبنی بر نداشتن نامزد کافی رنگ می بازد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۷:۳۰    
دولت چین از افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 1310 نفر خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۷:۱۰    
مهلت فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۲۱:۰۰    
معاون وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد، کشورش دولت وفاق ملی لیبی را به رسمیت می شناسد و خلیفه حفتر را قبول ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۲۰:۵۰    
چین به کشورهای دیگر هشدار داد واکنش بیش از حد به تاثیر اپیدمی ویروس کرونا از طریق محدودیت های تجاری که وضع شده، ممکن است تاثیر منفی روی اقتصاد جهانی داشته باشد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۲۰:۳۵    
دفتر حقوق بشر سازمان ملل لیست شرکت ها و نهادهای تجاری فعال در عرصه شهرک سازی اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطینی را منتشر کرد که مدت ها بود انتشار آن به تعویق افتاده بود ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۹:۵۰    
فرمانداری تهران امروز اسامی داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۹:۵۰    
وزارت خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) حملات موشکی اسرائیل به سوریه را عامل بی ثبات کننده خواند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۹:۱۵    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رئیس جمهوری از برگزاری نشست خبری رییس جمهوری در روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۹:۱۵    
رسانه های اسرائیلی و آمریکایی زوایایی جدید از ابهامات نشست نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس شورای حاکمیتی سودان که سوم فوریه در اوگانادا برگزار شد، فاش کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۸:۲۵    
سفیر کشورمان در کویت، گفت: ایران همسو و همراه با همسایگان خود بر این باور است که مشکلات منطقه به ویژه موضوعات امنیتی می بایست با مشارکت کشورهای عضو منطقه حل و فصل شود چرا که امنیت یک موضوع دسته جمعی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۸:۲۰    
رئیس ستاد انتخابات کشور از رقابت بیش از 7 هزار نفر برای ورود به مجلس شورای اسلامی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۸:۲۰    
تیم رسانه وابسته به شبکه "الاخبار" و خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) که هر دو رسانه دولتی سوریه هستند، امروز (چهارشنبه) هدف حملات تروریست ها در غرب استان حلب واقع در شمال سوریه قرار گرفتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۷:۴۵    
عضو حقوقدان شورای نگهبان روایتی از روزهای بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس در شورای نگهبان منتشر کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۷:۴۵    
معاون نماینده دائم چین در سازمان ملل از شورای امنیت خواست در مسأله تحریم لیبی احتیاط به خرج دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۷:۱۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از رایزنی در جلسه امروز پارلمان اروپا درباره رخ دادهای پیرامون ایران خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۵    
ارتش فیلیپین امروز (چهارشنبه) از تصمیم رئیس جمهور این کشور برای لغو یک توافق امنیتی مشترک با آمریکا دفاع و اعلام کرد ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۵    
کرملین امروز (چهارشنبه) ترکیه را به عدم رعایت توافق با روسیه برای خنثی کردن شبه نظامیان در ادلب متهم و اظهار کرد، حملات شبه نظامیان علیه نیروهای سوری و روس در این منطقه ادامه دارند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۵    
تل آویو تصمیم دارد در شرکت برق این رژیم طرح اصلی احداث یک شبکه برق در کرانه باختری جهت امدادسانی در بلندمدت و حمایت از شهرک سازی ها را برای اولین بار ارائه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۰    
چهل و هفتمین دور از کمیته حقوق بشر اتحادیه عرب فعالیت خود را امروز (چهارشنبه) در مقر این اتحادیه با مشارکت نمایندگان طرف های ذی ربط در کشورهای عضو، پارلمان عربی، نهادهای ملی ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۶:۰۵    
عضو فراکسیون امید مجلس مهم ترین اولویت در رفتارهای انتخاباتی را درنظر گرفتن منافع ملی برشمرد و گفت: یکی از دلایل بی اخلاقی ها در عرصه رقابت های انتخاباتی، نقص آموزه های سیاسی نامزدها است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۵    
رئیس کمیته جوانان، زنان و خانواده کمیسیون اجتماعی مجلس افزایش یارانه کودکان بدسرپرست، بی سرپرست و معلول را نتیجه تلاش های هماهنگ این کمیته، فراکسیون معلولان و سازمان بهزیستی دانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۰    
روسیه به اظهارات امروز رئیس جمهوری ترکیه در مورد هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در ادلب واکنش نشان داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۴۰    
رئیس اسبق سازمان اطلاعات سعودی اعلام کرد که معامله قرن به دور از حقایق تاریخی و قوانین بین المللی و محکوم به شکست است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از راه اندازی پویش نه به دست دادن در زمان شیوع بیماری های حاد تنفسی خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۰    
وزارت خارجه روسیه در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری ترکیه که مسکو و دمشق را به هدف قرار دادن غیرنظامیان متهم کرده بود اعلام کرد، این کشور و سوریه تنها گروه های تروریستی را هدف قرار می دهند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۵    
سرلشکر سلامی در مراسم رونمایی از کتاب های " روایت پدرخوانده " و " دانشگاه تراز انقلاب " با تاکید بر اینکه مسیر سختی برای تثبیت استقلال ، عزت و سرافرازی این سرزمین طی شده است ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۰    
پس از آنکه نیروی هوایی تایوان اوایل هفته پرواز جنگنده های چینی را بر فراز این جزیره رصد کردند، وزارت دفاع تایوان اعلام کرد، بمب افکن های آمریکایی امروز (چهارشنبه) نزدیک این کشور به پرواز درآمدند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۵    
خانواده شهید ابومهدی المهندس با صدور بیانیه ای به مناسبت چهلمین روز شهادت فرماندهان مقاومت، بر آمادگی خود برای تکمیل کردن مسیر مقاومت تأکید کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۵    
معاون حقوقی رئیس جمهور از تدوین پیش نویس لایحه برگزاری همه پرسی درباره صلاحیت داوطلبان انتخاباتی که در نهایت چارچوب نظارت استصوابی را تعیین می کند در این معاونت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۵    
زمین لرزه ای با قدرت 4.5 ریشتری گیلان را لرزاند
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۵۰    
روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر اعلام کرد: جسد فرزند 21 ساله علی حسن پور، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر در ساعت 20 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۰    
برخی رسانه های غربی با استناد به اسناد و مدارکی که به دست آورده اند به این نتیجه رسیده اند که سازمان سیا و سازمان اطلاعات داخلی آلمان غربی با استفاده از فنآوری یک شرکت سوئیسی دهه ها از بیش از 100 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۵    
به گفته مدیر اداره کنترل تسلیحاتی و عدم اشاعه وزارت خارجه روسیه، شورای امنیت سازمان ملل در حال حاضر برنامه ای برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۵    
به گفته مقام های آمریکایی و افغان، با گذشت بیش از 18 سال از حمله ایالات متحده به افغانستان، دونالد ترامپ به طور مشروط یک توافق صلح با طالبان را که آخرین نیروهای آمریکایی را از این کشور خارج می کند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۵    
قیمت انواع ارز در معاملات امروز بانک ها و صرافی های مجاز، حاکی از افزایش اندک نسبت به روزهای گذشته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۰    
فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا (ع) گفت: خون شهید حاج قاسم سلیمانی کلید فتح بیت المقدس است و ریشه آمریکا و مستکبران را خواهد خشکاند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۵    
کرملین از تاکید رؤسای جمهوری روسیه و ترکیه بر اجرای کامل توافق سوچی درخصوص سوریه تاکید کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۰    
آلزایمر یک بیماری عصبی پیش رونده است که سلول های مغزی افراد را درگیر می کند و هر ساله افراد بسیاری را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۵    
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و سوم بهمن 1398 هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۵    
حزب "آینده" ترکیه کاندیدای پیشنهادی خود برای انتخابات ریاست جمهوری آتی جهت رقابت با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور فعلی این کشور را معرفی کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۲:۵۵    
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: مدت ها پیش جلسه ای با حضور جبهه پایداری در خانه آقای موحدی کرمانی برگزار کردیم و آنان اعلام آمادگی برای وحدت کردند اما تاکنون در این زمینه به نتیجه ای نرسیدیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۲:۴۵    
خطای غیر قابل انکاری از سوی تیم تبلیغاتی ما در انتخاب تصویر لباس فضانوردان رخ داد که لازم می دانم بدون لکنت از مردم و دانشمندان حوزه فضایی عذرخواهی کنم. آن پست را حذف خواهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۲:۱۰    
امام (ره) مخاطب اصلی را مردم می داند و قدرت اصلی را در بسیج توده ها می بیند؛ سرمایه گذاری اصلی را در این نقطه انجام می دهد و به بقیه جریانات و نهادها نگاه تبعی و فرعی دارد و این رمز پیروزی انقلابی با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۲:۱۰    
دبیر شورای نگهبان گفت: مسئولان اجرایی و عوامل نظارتی باید دقت داشته باشند که در طول زمان برگزاری انتخابات از هیچ یک از داوطلبان و جناح های سیاسی جانبداری نکنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۵    
وزیر دفاع گفت: موشک با کلاهک هسته ای در جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۲:۰۵    
عضو هیأت علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: شیوع گونه ای از ویروس های خانواده کرونا در ماه های اخیر موجی از نظرات مختلف در رابطه با امکان درمان مبتلایان به این بیماری با ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۱:۴۰    
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد، میزان محبوبیت رجب طیب اردوغان به پایین ترین میزان خود از اکتبر 2018 تا کنون رسیده است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۵    
محمدعلی افشانی از فعالان سیاسی اصلاح طلب طی نامه ای به فرماندار تهران انصراف خود را از داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۵    
بهای نفت در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر کاهش نرخ روزانه موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در چین که امیدواری سرمایه گذاری به بهبود تقاضای این کشور برای سوخت را برانگیخت، صعود کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۰    
رئیس جمعیت هلال احمر کرج از فوت دو نفر که برای کوهپیمایی به کوه های مشرف به منطقه عظیمیه رفته بودند، خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۰    
به گفته دستگاه قضایی کشور ترکیه، پس از احراز علت اعلان قرمز پلیس ایران برای تتلو، وی از بازداشتگاه آزاد شد، چرا که دستگاه قضایی ترکیه این جرم را برای تحویل تتلو کافی ندانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۱:۰۵    
قانونگذاران کنگره با ابراز نگرانی از توسعه نفوذ روسیه در ونزوئلا بار دیگر بر حمایت خودشان از خوان گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا تاکید کردند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۱:۰۵    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در حالی که هنوز زمان قانونی تبلیغات کاندیداهای مجلس فرا نرسیده، این روزها عده ای از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی استان اردبیل بشدت مشغول دادن ناهار و شام و توزیع ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۱:۰۵    
اقتصاد انگلیس در سه ماهه پایانی سال نتوانست رشدی را تجربه کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۵    
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت درباره انتشار خبر مرگ یک زن مشکوک به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان های تهران توضیحاتی را ارائه داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۵    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد، کشورش در واکنش به حمله ارتش سوریه به نیروهای ترکیه ای در ادلب با ترکیه هماهنگی می کند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۵    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از پرداخت 1971 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی خبر داد و گفت:علاوه بر راه اندازی 2000 صندوق محلی در استانهای مختلف کشور درصدد هستیم با برنامه ای مدون بیش از 1000 ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۴۰    
اولین جلسه محاکمه روح الله زم در شعبه 15 دادگاه انقلاب استان تهران و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد. این دادگاه از ساعت 8 صبح بیست ویکم بهمن ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۲۵    
وزارت دادگستری آمریکا پنج شهروند آمریکایی از ایالت های تگزاس و نیویورک را به نقض تحریم های نفتی ایران متهم کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۰    
دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه این جبهه به دنبال وحدت جریان انقلابی در انتخابات پیش رو است، گفت: اگر این وحدت حاصل شود لیستی برای انتخابات ارائه نمی کنیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۵    
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: امیدوار هستیم با همین چهره های اصلاح طلبی که در تهران تایید صلاحیت شده اند بتوانیم لیست قابل قبولی را ارائه دهیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان معیوب است و عملا کارآمدی و کارآیی لازم را ندارد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۰    
هافبک الدحیل بعد از پیروزی مقابل شاگردان گل محمدی، گفت: پرسپولیس تیم قدرتمند و محترمی است اما ما با یک بازی خوب زمام بازی را به دست گرفتیم و در نیمه اول کار را تمام کردیم.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۴۵    
استاد دانشگاه جورج تاون واشنگتن گفت: اقدامات اروپا برای راضی نگه داشتن دونالد ترامپ و همزمان حفظ برجام نمی تواند تا همیشه به این صورت بماند و اروپا باید تصمیم بگیرد آیا واقعا می خواهد برجام حفظ شود؟
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۴۰    
سناتور ایالت ورمانت پس از پیروزی در انتخابات درون حزبی ایالت نیو همپشایر گفت که این رویداد آغازی برای پایان دادن به دوران رئیس جمهوری آمریکا است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۵    
مشاور امنیت ملی آمریکا ابراز خوش بینی کرد که توافقی میان آمریکا و طالبان ظرف "چند روز یا چند هفته آتی" منعقد شود اما او خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان را "قریب الوقوع" ندانست.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۵    
سخنگوی ایرلاین کانتاس استرالیا به تازگی در پاسخ به سوال یکی از گزارشگران، از چگونگی پاکسازی و ضدعفونی کردن هواپیماهای حامل مسافران قرنطینه شده در شهر ووهان چین از ویروس کرونا سخن می گوید.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۰    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ضمن توصیه به داوطلبان کنکور سراسری 99 برای ثبت نام هر چه سریعتر، گفت: تا صبح امروز بیش از 580 هزار نفر برای شرکت در کنکور ثبت نام کردند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۳۰    
صبح امروز، نخستین مرحله از عملیات ابطال العراق در استان الانبار عراق برای پاکسازی این استان و مناطق اطراف آن در مرزهای مشترک با سوریه و اردن در پنج محور آغاز شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۲۵    
معاون کل وزارت بهداشت گفت: در 4 دهه گذشته امید به زندگی ایرانیان 25 سال افزایش یافته است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۲۰    
رئیس جمعیت علمای اهل تسنن عراق در سخنانی تأکید کرد: مواضع ایران در قبال عراق را از یاد نخواهیم برد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۲۰    
ستاد انتخابات وزارت کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس از صبح فردا آغاز می شود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۵    
برنی سندرز، سناتور چپگرای آمریکایی برنده با اختلافی کم برنده انتخابات درون حزبی دموکرات ها در ایالت نیوهمپشایر آمریکا شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۵    
محققان دانشگاه کوئینزلند استرالیا روشی جدید برای مقابله با چاقی ابداع کرده اند که به خصوص برای استفاده زنان میانسال مناسب است.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۵    
جنگنده های سوری و روس در یک عملیات مشترک موفق شدند در شرق استان ادلب، شصت عنصر تروریستی وابسته به ترکیه را از پای درآورند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: بزرگترین دشمنان سردار سلیمانی از جمله فرماندهان داعش به فتوت و مردانگی او اعتماد داشتند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۸:۰۰    
پایگاه خبری دیلی بیست با استناد به یک سند قانونی از دیدار نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با نماینده اعزامی گروهک تروریستی منافقین خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۸:۰۰    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: آن دسته از رد شدگان طرح ملی مسکن که بی جهت فرم ج آنها قرمز بوده، می توانند با مراجعه حضوری به ادارات راه و شهرسازی، ثبت نام خود را تثبیت کنند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۷:۵۵    
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کاندیداها به جای سود جستن از پول های بی حساب و بیان تهمت های بی سند، برنامه هایشان را به اطلاع مردم برسانند ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۷:۵۵    
ایرنا- وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه سه شنبه در تماس تلفنی با مقامات ارشد دولت افغاستان از پیشرفت مذاکرات با طالبان در مورد کاهش خشونت خبر داد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۷:۴۰    
یکی دیگر از نامزدهای حزب دموکرات آمریکا بامداد چهارشنبه از رقابت های درون حزبی برای تعیین نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور کناره گیری کرد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۷:۳۵    
نایب رئیس اتحادیه املاک با بیان اینکه شرایط بازار مسکن به گونه ای است که می توان پیش بینی کرد قیمت مسکن تا تابستان 99 ثبات خواهد داشت، گفت: بازار مسکن وارد یک رکود غیر تورمی شده است
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۷:۱۵    
برنی سندرز فعلاً پیشتاز رقابت درون حزبی دموکرات ها در نیوهمپشایر به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ...
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۷:۱۵    
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: 55درصد از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس در استان اردبیل تایید صلاحیت شده اند.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۰:۳۰    
رسانه های اسپانیایی از جمله روزنامه ال پریودیکو و خبرگزاری افه راهپیمایی 22 بهمن را بازتاب دادند و نوشتند، ایران در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهان ایستادگی ملت در مقابل دشمنان شد.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۰:۲۵    
دیپلمات سابق ایران خاطره ای از سردار سلیمانی و دیدارش با رئیس جمهور سوریه مطرح کرد که زمان آن به اوایل بحران این کشور بازمی گردد و دمشق کاملا در محاصره تروریست ها قرار گرفته بود.
نامه نیوز   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۰:۲۵    
فرماندار شهرستان رودبار با تأیید خبر فوت یک نفر در روستای رشت رود گفت: در این روستا دو متر برف باریده و چهار دستگاه لودرو دیگر دستگاه های لجستیکی در این روستا حاضر هستند تا مسیر 15 کیلومتری را ...