جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 دی 1397 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 دی 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1397 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۸    
مدیرکل راه آهن اصفهان از افزایش 23 درصدی تناژ بارگیری و 10 درصدی تناژ تخلیه این اداره کل در بازه 9 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۲۳    
در 9 ماه نخست سال جاری بیش از 327 هزار پرواز در کشور انجام شده که به وسیله آن نزدیک به 40 میلیون مسافر جابه جا شده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۵    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت:مطالعات طراحی شهری خیابان های قدیمی شهر قم از جمله انقلاب اسلامی و شهید دل آذر انجام شده و مراحل نهایی خود را طی می کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی از رونمایی 5 سامانه بازآفرینی در نمایشگاه مسکن، شهرسازی جهت تسهیل و تسریع در روند اجرای پروژه های بازآفرینی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۷    
مرتضی بانک*: تحولات اقتصادی جهان و تجربه کشورهای توسعه یافته امروزی بیانگر آن است که تجارت خارجی می تواند محرک و عامل توسعه باشد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۷    
بر اساس پیش بینی های هواشناسی فردا دوشنبه، 24 دی ماه، در استان های غربی کشور احتمال وزش باد شدید و کولاک برف وجود خواهد داشت و به مسافرانی که مبدا یا مقصد آنها فرودگاه های این مناطق است توصیه می شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۷    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی ایرج صفری را به سمت رئیس اداره بندر خارک، منصوب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۷    
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از تدارک بیشتر برای عملیات زمستانی در این مجموعه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه طبق برنامه بازآفرینی ساخت و نوسازی سالانه یکصد هزار واحد مسکونی در کشور در دستور کار قرار گرفته است گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۱    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران با اعلام مجموعه اقداماتی که شورای عالی شهرسازی و معماری در دوره مسئولیت وی به سرانجام رسانده است و همچنین برنامه هایی که در دستور کار آتی شورا قرار دارد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۵    
معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی از آغاز فعالیت رسمی اپراتور هندی در بندرچابهار خبر داد و گفت: رقم اجاره ماهیانه که باید پرداخت شود، قابل افشا نیست اما با روپیه انجام می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۰    
مدیر فرودگاه سنندج از لغو دو پرواز در فرودگاه سنندج به علت دید پایین در مسیر تقرب و بارش شدید باران خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۰    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در کشور ما 97 درصد بازار مسکن در اختیار بخش خصوصی است گفت: بازار مسکن منتظر ثبات در بازارهای دیگر است .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۹    
؟؟؟ گفت: رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به شیراز از صاشیراز بازدید و راهکارهای استفاده از توانمندی های علمی و فناوری بومی این مجموعه را برای اجرای مفاد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۹    
مدیرکل فرودگاه لارستان از برقراری نخستین پرواز هفتگی تهران- لار- تهران توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی همزمان با افتتاح نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی از غرفه ستاد بازآفرینی شهری پایدار خراسان شمالی بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۴    
وزیر راه و شهرسازی هیات همراه از غرفه ستاد بازآفرینی شهری استان همدان در نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۹    
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که اجرای طرح بازآفرینی شهری از اولویت های دولت یازدهم و دوازهم است و پیگیری می شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۴    
مدیر فرودگاه ایلام ضمن اعلام آمادگی این فرودگاه برای بحران احتمالی برف گفت: علی رغم بارش برف، فرودگاه ایلام عملیاتی است و پروازها انجام می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۰    
سرپرست شهر جدید هشتگرد از جانمایی واحدهای مسکن مهر هشتگرد برای 100 نفر از متقاضیان مسکن مهر پردیس که واحدهای آن ها احداث نشده بود، خبر داد وگفت: پرونده مسکن مهر هشتگرد تا آخر پاییز 98 بسته می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۵    
مدیرکل راه آهن یزد با اشاره به امضا تفاهم نامه کارخانه های تولید کاشی با راه آهن گفت: با این اقدام هزینه انتقال مواد اولیه کارخانه های کاشی به استان بالغ بر 50 درصد کاهش می یابد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۵    
مدیرکل راه آهن تهران گفت: به منظور خدمت رسانی بیشتر، تعداد قطارهای حومه ای تهران افزایش یافته و قطارهای حومه ای به 3 مقصد پرند، پیشوا و هشتگرد، دو برابر شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: طرح تن-کیلومتر در استان سمنان اجرا می شود و براساس شاخص های جدید ابلاغی، نرخ های حمل بر مبنای تن کیلومتر تهیه خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۵    
شرکت راه آهن با محور توسعه حمل و نقل ریلی و بازآفرینی نقش ایستگاه های راه آهن در توسعه شهری در نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری حضور دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۵    
حرکت قطارهای پر سرعت رجا (ترن ست) به مقاصد یزد و مشهد الرضا(ع) از پایان هفته جاری از سر گرفته می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۰    
طرح جامع شهر جدید تیس در اولین روز از آغاز به کار نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۵    
سهمیه 31 استان برای ساخت مسکن حمایتی در قالب طرح عرضه 100 هزار واحد مسکونی جدید در سال، مشخص شد. این طرح برای اجرا در دو سال پیاپی با ظرفیت کل 200 هزار واحد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۵    
معاون وزیر راه و شهرساز با اشاره به اختصاص جایزه ملی بهره وری 1404 به این سازمان گفت: قطعا فرآیندمحوری و پیاده سازی می تواند باعث ارتقای بهره وری هر سازمانی شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۰    
مدیرکل فرودگاه گیلان از افزایش دید افقی در این فرودگاه خبر داد و گفت: اکنون پروازها بدون هیچ مشکلی در حال انجام هستند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 27 سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور در جاده های اردبیل به بهره برداری می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۵    
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با تأکید بر اینکه 12 هزار راهدار برای مقابله با برف و کولاک روزهای آینده آماده باش هستند توصیه کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۵    
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز شماره 1012 هواپیمایی ماهان مسیر کیش - تهران به دلیل وخامت حال دو نفر از مسافران ساعت 23 در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۵    
وزیر راه و شهرسازی با حضور در غرفه سازمان ملی زمین و مسکن از کتاب مدیریت هوشمند زمین شهری بر پایه زیرساخت داده مکانی رونمایی کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: هماهنگی های لازم درخصوص مواجهه با دو موج بارشی تا آخر هفته صورت گرفته و تمام اکیپ های خدمت رسان آماده هستند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۹    
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در سفر رییس جمهوری و هیات وزیران به استان گلستان از 4 پروژه عمرانی در حوزه راه و شهرسازی با اعتباری معادل 346 میلیارد ریال بهره برداری می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۴    
معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی رادار برای کارکنان شناورهای باظرفیت ناخالص کمتر از 500 تن ، برای اولین بار در بندرعباس خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۴    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا به رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای برف گیر و کوهستانی طی امشب و فردا را دارند، توصیه کرد که حتما به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز باشند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۹    
معاون ساخت وتوسعه آزادراه ها گفت: عملیات تجهیز آزادراه ها به سیستم اخذ الکترونیکی عوارض آغاز شده و تا تیرماه سال آینده و بر اساس اولویت کلیه آزادراه های کشور به این سیستم مجهز می شوند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل فرودگاه های استان گلستان از برقراری پرواز هفتگی گرگان-کیش خبر داد و گفت: ترمینال جدید فرودگاه گرگان در تیرماه سال آینده به افتتاح می رسد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۴    
نشست کمیته وصول مطالبات سازمان به منظور بررسی عملکرد مالی و ارائه راهکارهایی برای اخذ معوقات و بدهی های تجاری بنادر غرب استان هرمزگان با حضور اعضای این کمیته در شهرستان بندر لنگه برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۹    
نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۹    
براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری و با توجه به نقشه های پیش بینی هواشناسی، امروز تا اواسط روز دوشنبه وزش باد جنوبی و افزایش نسبی دما در غرب سواحل دریای خزر و اردبیل رخ خواهد داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۴    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران از تصمیم تشکیل کمیته اتحادیه معماری در نشست سیزدهم کمیته اعتلای معماری خبر داد و گفت ...