سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای نوشهر آنلاین 21 اردیبهشت 1396 - noshahronline.ir

نوشهر آنلاین 30 اسفند 1395 نوشهر آنلاین 31 فروردین 1396 نوشهر آنلاین 31 خرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 تیر 1396 نوشهر آنلاین 31 مرداد 1396 نوشهر آنلاین 31 شهریور 1396 نوشهر آنلاین 30 مهر 1396 نوشهر آنلاین 30 آبان 1396 نوشهر آنلاین 30 آذر 1396 نوشهر آنلاین 30 دی 1396 نوشهر آنلاین 30 بهمن 1396 نوشهر آنلاین 29 اسفند 1396 نوشهر آنلاین 1 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 2 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 3 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 4 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 5 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 6 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 7 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 8 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 9 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 10 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 11 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 12 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 13 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 14 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 15 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 16 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 17 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 18 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 19 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 20 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 21 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 22 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 23 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 24 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 25 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 26 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 27 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 28 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 29 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 30 اردیبهشت 1396 نوشهر آنلاین 31 اردیبهشت 1396 
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۶    
با کشف نزدیک به 4 تن گوشت فاسد از یک کارخانه تولید سوسیس و کالباس در شمال کشور، این کارخانه پلمب شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۲    
54 روز از سال 96 گذشت و طی این مدت، هوا 50 روز سالم و پاک بوده است. بدین ترتیب هوای تهران در 92درصد روزهای امسال با کیفیت بوده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
هشتادویکمین شماره ی خط حزب الله به روح جانباختگان حادثه ریزش معدن گلستان تقدیم شده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۸    
تعدادی از مردم تهران عصر پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت حوالی خانه حسن روحانی رئیس جمهور، تجمع و به همسایه ها و رهگذران گل اهداء می کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۱:۵۴    
در شب میلاد باسعادت حضرت صاحب الزمان(عج)، مراسم جشن نیمه شعبان در نوشهر بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۳:۰۳    
دیدار تیم های تراکتورسازی و نفت تهران با برتری نفت و قهرمانی این تیم به پایان رسید.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۷    
در آئینی مهدی توکلی، عضو شورای اسلامی شهر نوشهر به عنوان شهردار جدید نوشهر معارفه شد و از مهدی هرج پور سرپرست چند ماهه شهرداری نوشهر تقدیر شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۱    
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بنده یکی از افرادی هستم که از آقای رئیسی اعلام حمایت کردم و از کاندیدا شدن ایشان نیز خوشحال شدم ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۹    
برگزاری تجمعات هواداران نامزدهای انتخاباتی یکی از شیوه های تبلیغاتی است که قانون برای جلوگیری از بی نظمی ضوابطی را برای اینگونه فعالیت ها معین کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۳    
در آئینی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، اعضای شورای شهر و کارمندان شهرداری نوشهر ، مهدی توکلی، عضو شورای اسلامی شهر نوشهر به عنوان شهردار جدید نوشهر معارفه شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۶    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: اشراف اطلاعاتی و قابلیت های منحصر به فرد و کشف ناپذیر توانمندی های دفاع دریایی ما ، دشمنان را همچنان منفعل و سرگردان نگه خواهد داشت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۰    
نایب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان با برگزاری انتخابات شورای کشتی آسیا به عضویت هیئت رئیسه کشتی قاره کهن درآمد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۷    
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا عملکرد شاگردان برانکو در دیدار مقابل نماینده امارات در لیگ قهرمانان آسیا را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۷    
استاندار برکنار شده عدن، از تشکیل شورای انتقالی برای رهبری جنوب یمن با 27 عضو خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۲۴    
فرمانده انتظامی استان گلستان با تقدیر از تلاش همه سازمان ها و نهادهای امدادی در کمک رسانی به حادثه دیدگان معدن آزادشهر گفت: خانواده های جان باختگان احراز هویت نشده به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: سؤال ما از آقای روحانی این است که "چرا به قانون پایبند نیستید و قانون برنامه ششم توسعه را ابلاغ نکردید؟!".
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۵    
جمعی از نخبگان، فرهیختگان و مولفان در بیانیه ای با عنوان پویش مردمی یک میلیون شغل مردم نهاد از حجت الاسلام رئیسی اعلام حمایت کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۲    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: فقط یک پیشنهاد ساده دادم که کاندیداها لیست اموال شان را به مردم اعلام کنند؛ نمی دانم این پیشنهاد ساده چه بود که این قدر سروصدا کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۹    
معاون وزیر کشاورزی روسیه اعلام کرد: خاویار روسیه جایگاه خود را در بازارهای جهانی از دست داده است این در حالی است که کشورهای دیگر سرمایه گذاری زیادی در این بخش داشته اند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا گل اول الوحده امارات به پرسپولیس را یکی از کاندیداهای بهترین گل هفته معرفی کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۷    
محمد کریم خلیلی رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان طی اظهاراتی در لویه جرگه گفت: پست های دولتی پست های زورگویی و قلدری نیست پست های نوکری به مردم است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۴    
رئیس آستان مقدس عبدالعظیم حسنی گفت: رئیس جمهور منتخب ایران نیز به بحث فرهنگ و نشر کتاب اهمیت دهد و بودجه ی فرهنگی خوبی نیز در نظر بگیرد، زیرا به گفته ی مقام معظم رهبری، فرهنگ از هر حوزه ای مهمتر است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۱    
رهبر احزاب جهادی و ملی افغانستان طی اظهاراتی در لویه جرگه خطاب به محمداشرف غنی گفت: پس از به قدرت رسیدن خدا را فراموش کرده ای.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۵۱    
نخست وزیر انگلیس در منیفست حزبش برای انتخابات پیش رو تاکید دارد باید بودجه سالیانه دفاعی این کشور بیشتر از تورم افزایش یابد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۸    
هفته معلم سال 96 در تاریخ آموزش و پرورش ایران به عنوان دلگیرترین هفته معلم برای جامعه فرهنگیان ثبت خواهد شد؛ هفته ای که می توانست در آستانه انتخابات ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان تیم های ملی گفت: با حضور کارلوس کی روش شاهد بازگشت مغزها در عرصه فوتبال به کشور هستیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۴۲    
بیست و ششمین نشست شورای حکام برنامه اسکان بشر ملل متحد با حضور هیأتی از ایران در نایروبی پایتخت کنیا در حال برگزاری است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
کنگره فدراسیون جهانی فوتبال با رفع تعلیق فدراسیون کویت بار دیگر موافقت نکرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۳    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سفرهای انتخاباتی خود شنبه هفته آینده به شهر اهواز سفر می کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۳۰    
اعضای کنگره آمریکا طی نامه ای به وزیر دفاع کشورشان، ضمن هشدار درباره مشارکت احتمالی واشنگتن در حمله به بندر الحدیدة در ساحل غربی یمن، تهدید کردند، قانونی برای توقف این مشارکت تصویب خواهند کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۷    
کتاب چلچراغ سبک و سیره زندگی رهبر انقلاب که اثری پژوهشی است در نمایشگاه کتاب عرضه شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۲۷    
مربی لیورپول در خصوص شایعات مبنی بر علاقه بارسا به کوتینیو، با اطمینان از عدم فروش ستاره خود سخن گفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۸    
یک هوادار ایرانی در بازی شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا با پلاکاردی به زبان فارسی نسبت به گرد و غبار هوای اهواز اعتراض کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۵    
بازیگر سریال آشوب گفت: قصه این سریال حال و هوای زمان بعد از انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی را تصویر می کند و علاوه بر اینها در آشوب یک مثلث عشقی هم داریم که من یکی از ضلع های آن مثلث هستم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ازبکستان گفت: تاشکند و پکن در چهارچوب سفر شوکت میرضیایف به چین 100 قرارداد به ارزش معادل 20 میلیارد دلار امضا می کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۶    
مربی ایرانی با دیسی اینوست قوی ترین تیم و قهرمان 3 دوره بازی های فوتسال تاجیکستان قرارداد همکاری امضا کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۳    
تصویر زیر توریستی را نشان میدهد که تصویر امام خمینی (ره) را بر روی لباسش نقش بسته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۲:۰۳    
مربی آرسنال پس از پیروزی در دیدار معوقه هفته بیست و ششم لیگ جزیره اظهار داشت: کل تیم پرانرژی و متمرکز بود و لیاقت برد را داشتیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۷    
وزرای امور خارجه ایران و قرقیزستان بیست و پنجمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین 2 کشور را تبریک گفتند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۴    
هیج کس به اندازه قالیباف نه دغدغه آسیب های اجتماعی را دارد و نه احاطه دارد. دیگران را قانع کنید که اگر قرار است کسی تکان جدی به اشتغال و اقتصاد کشور بدهد قالیباف است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۵۱    
برکمپ ستاره ای باشگاه آرسنال 49 ساله شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۸    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در واشنگتن گفت: همکاری تسلیحاتی ما با طالبان بی اساس است و تا زمانیکه پیشنهاد های دولت وحدت ملی را بپذیرند، با این گروه کار می کنیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۸    
مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید پس از شکست مقابل رئال مادرید و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد که ذهنیت منفی از این بازی داشتیم ولی تمام تلاش خود را کردیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۸    
یک متخصص تغذیه از خطر ابتلا به سرطان در صورت مصرف دراز مدت مواد غذایی دودی خبر داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۵    
عضو فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: با توجه به اینکه کاندیداها می خواهند دومین پست عالی کشور را داشته باشند، ضرورت دارد تا کسی که قرار است رئیس جمهور شود، دارایی های خود و اطرافیانش را اعلام کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۶    
مهاجم فرانسوی رئال مادرید پس از شکست اتلتیکو مادرید و راه یابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: در بازی فینال مقابل تیم قدرتمند یوونتوس باید در بهترین شرایط خود باشیم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
خبرگزاری روسی با بیان اینکه قرارداد نفتی ایران موسوم به IPC به نفع شرکت های خارجی شده است،نوشت: شرکت های نفتی نظیر توتال، OME ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۹    
همزمان با هزار و 200 نفر از طلاب و اساتید حوزه های علمیه اصفهان، آیت الله سید کمال فقیه ایمانی از علمای به نام اصفهان نسبت به سند آموزشی 2030 واکنش نشان داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۶    
ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از آنکه موفق شدند اتلتیکو مادرید را شکست داده و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شوند، گفت: می دانستیم که بازی سختی را مقابل اتلتیکو داریم.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
نمایندگان اوزان 59، 71 و 85 کیلوگرم کشورمان در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با برتری مقابل حریفان گام به نیمه نهایی گذاشتند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
بتسی دووس وزیر آموزش و پرورش آمریکا در مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه بثون-کوکمان ایالت فلوریدا که دانشجویانش سیاه پوست هستند، توسط دانشجویان هو شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۷    
همزمان با از سرگیری درگیری گروه های تروریستی در غوطه شرقی دمشق، از استان ادلب نیز خبرهایی از درگیری تروریست ها شنیده می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۴    
سرمربی اتلتیکو مادرید پس از شکست مقابل رئال مادرید و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا با کنایه به اتمام کارش در این تیم در پایان فصل اشاره کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۵۱    
ایرلند در شصت و نهمین سالروز اشغال فلسطین، اقدام به برافراشتن پرچم فلسطین بر فراز ساختمانی دولتی کرد و این اقدام، اعتراض رژیم صهیونیستی را در پی داشت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۸    
وزیر دفاع و معاون رئیس دفتر ریاست جمهوری روسیه طی سفری غیر رسمی وارد بیشکک شده و با رئیس جمهور قرقیزستان دیدار کردند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
هزینه های حجاج برای اعزام به سفر حج تمتع 96 و اسامی کاروان ها برای ثبت نام امروز از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: رئیس جمهور باید در مناظره بعدی در خصوص وزارت آقای زنگنه با وجود اینکه وی به عنوان یکی از عناصر فاسد در قرارداد کرسنت به دادگاه معرفی شده بود توضیح دهد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۶    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: دروغ پراکنی، ترساندن مردم از جنگ و ایجاد دوقطبی مصنوعی، تخریب طرف مقابل و رقیب هراسی از شگردهای عملیات روانی جریان غرب گرا در انتخابات است که در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۳۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر استان اردبیل را لرزاند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه چین بعد از دیدار یک هیئت از کنگره آمریکا با دالایی لاما، خواستار جبران این اقدام و قطع ارتباط آمریکایی ها با این فرد جدایی طلب و ضد چین شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۷    
سرمربی رئال مادرید پس از آنکه با برتری مقابل اتلتیکو مادرید راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۲۱    
حسین دهباشی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود از کاندیدای دیگری غیر از روحانی اعلام حمایت کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۸    
مردم امروز بدین خاطر عصبانی اند که در شرایطی که حداقل زندگی را نمی توانند فراهم کنند با دولتی مواجهند که حقوق نجومی را عیب نمی داند و وزرایش عمدتا تجار میلیاردری هستند که از طریق درهای چرخان بین بخش ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۹    
رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم مجلس معتقد است: دولت حسن روحانی از ابتدا اعتقادی به نوشتن برنامه ششم توسعه نداشت و ننوشت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۰:۰۶    
در میان انواع و اقسام واردات های بی رویه،تأمین سنگ قبرِ مورد نیازِکشور از چین از نمونه موارد عجیبی به نظر می رسد که بیش از پیش عمق بی تدبیری دستگاه ها و مسئولانِ ذی ربط را به تصویر می کِشد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۲    
کنگره فیفا امروز در بحرین تعداد تیم های شرکت کننده در جام جهانی 2026 و سهمیه بندی این مسابقات را تصویب کرد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۳۹    
مرحله نخست دوازدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم فردا با حضور بیش از 7 هزار حافظ قرآن کریم برگزار می شود.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۲    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مصادیق مقابله با تهاجم فرهنگی توجه دادن مردم به میراث گذشتگانشان است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۹    
مسؤول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی با اشاره به تضاد مفاد سند یونسکو با تعالیم دینی و قوانین اساسی کشور گفت ...
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۶    
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: به نتیجه رقابت های کشورهای اسلامی نیز خوشبین هستم و معتقدم با دست پر از باکو بازخواهیم گشت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۳    
رونالدو پس از گلزنی ایسکو در ویسنته کالدرون، واکنش جنجالی خطاب به هواداران اتلتیکو انجام داد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۰    
آرسنال موفق شد در خانه ساوتهمپتون به برتری برسد و جای منچستر یونایتد در رده پنجم لیگ برتر انگلیس را گرفت.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۹:۰۰    
این کتاب از جدیدترین آثار جوزف نای است که همچنانکه از عنوانش پیداست، در واقع برای سنجش نگرانی آمریکایی ها نگارش یافته است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۷    
دبیر حزب موتلفه خراسان رضوی گفت: حزب موتلفه قرار است بعد از مناظرات، شرایط کاندیدای خود را ارزیابی کند و اگر درنظرسنجی ها کاندیدای مطلوب باشد، تا پایان کاندیدای مورد نظر در صحنه حضور دارد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۴    
بلیط فینال جام حذفی کشور 5 هزار تومان اعلام شد.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۶    
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: گوهر گرانبهایی به نام مدیریت کارآمد در دولت یازدهم دُر نایاب است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۰    
کمیته اطلاعاتی مجلس سنا بامداد پنجشنبه اعلام کرد که برای مایکل فلین ، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا احضاریه ارسال کرده است.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۳۰    
وزارت امنیت داخلی آمریکا قصد دارد همراه داشتن لپ تاپ در داخل هواپیما را در تمامی پروازهای ورودی از کشورهای اروپایی ممنوع اعلام کند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۲۷    
یک روزنامه آمریکایی در مطلبی به کشورهای غربی پیشنهاد کرده با حمایت از مخالفان داخلی ایران، برنامه هسته ای این کشور را متوقف کنند.
نوشهر آنلاین   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۸:۲۴    
میزان مقبولیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در نظرسنجی ها به سطوح تقریباً بی سابقه تنزل پیدا کرد.